ATI Stream vs NVIDIA CUDA: HD 4870 2x rychlejší než GTX 260 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 08 December 2008
altKonečně je zde možnost srovnat výkon grafických karet ATI a NVIDIA v podobných aplikacích na GPGPU systémech obou firem.

 

 

    Jak víme, ta NVIDIA i ATI pracuji na GPGPU systémech. Většina softwaru, který dnes dokáže využít GPU, však vlastně NVIDIA CUDA ani ATI STREAM nepotřebuje, protože si vystačí s SM3.0, Open GL2.0, či DX9. Jsou zde však minimálně dvě aplikace, které si nechali oba výrobci grafik speciálně navrhnout pro své čipy a GPGPU prostředí. Je dobře, že se vlastně jedná o aplikace, které dělají totéž.

   Není tajemstvím, že GPU je v některých ohledech mnohem výkonnější než CPU. Jednou z oblastí, kde je GPU neskonale lepší, je převod VIDEA. Jak NVIDIA, tak ATI si tedy nechali udělat na míru software, který převod videa na jejich čipech a grafických kartách umožní. Výsledkem jsou dvě srovnatelné aplikace a tedy skutečně první možnost srovnat oba GPGPU systémy ve stejné disciplíně. NVIDIA už při uvedení CUDA na GF8-9 a GT200 grafiky představila beta verzi programu BadaBoom, který konvertuje video do různých formátů. Jeho plná verze však přišla teprve nedávno (v součanostije to verze 1.0) a abyste ji mohli plně využívat, musíte si ji koupit za 29,99 dolarů. Jinak je k dispozici jen jako omezená trial verze, k vyzkoušení. ATI však, ačkoliv to veřejně neinzerovala, pracovala na podobném programu. Výsledkem je ATI Video Converter, který je součástí ovladačů Catalyst 8.12, které oficiálně vyjdou 10.12. K dispozici je však už poslední RC, které jsou vlastně hotovými 8.12. Kromě zajímavých nárůstů (a měřitelného) výkonu v širokém spektru her, přináší právě i novinky v oblasti GPGPU - ATI přenáší svůj letitý STREAM na běžné desktopové i mobilní grafické karty.

  Známý server ComputerBase neváhal a ihned proti sobě postavil NVIDIA s BadaBoom, ATI s Video Convertorem a čtyřjádrový Intel procesor. Všem dal za úkol přetransformovat 626MB MPEG-2 do MP4. A výsledky jsou takovéto:

ati-nvidia-video

   Výsledek není až tak překvapivý, protože výpočetní výkon současných ATI grafik je vyšší (HD 4870 má 1,2TFlops, GTX 280 má 0,98TFLOPS) a tak by logicky měly při stejných podmínkách nabízet nejvyšší výkon. To se také děje, stejnou činnost zvládnou rychleji. To co na 3,2GHz čtyřjádrovém procesoru Intel trvá 8 minut, zvládne HD 4870 téměř 6x rychleji za 1 minutu a 21 vteřin. Jeho konkurence v podobě modelu NVIDIA GTX 260 216SP je 2x pomalejší. Zvládne to však stále výrazně rychleji, než čtyřjádrový procesor a to za 2 minuty a 41 vteřin.

  • Vady na kráse ...

  Jak NVIDIA BadaBoom, tak ATI VideoConverter mají ale vady na kráse. U první verze ATI Video Converteru je to fakt, že při stejném nastavení je výsledný obraz o něco horší, než u obrazu z NVIDIA nebo procesoru Intel. Ne o hodně, ale rozdíl tam je. ATI tedy bude muset v tomto ohledu ještě něco vylepšit. ATI program také neumí využít druhý grafický procesor na HD 4870 X2. NVIDIA BadaBoom také není dokonalý, problémy jsou zejména ve škálování výkonu různých grafických modelů. 9800GTX má identický výpočetní výkon jako GTX 260 216SP? To asi těžko. Oba programy se navíc nedají použít pro profesionální sféru. Jsou příliš jednoduché a mají zatím omezené možnosti. Každopádně jako pracovní základ dalšího vývoje je to velice slibné. V současnosti se jedná o zajímavé jednoduché nástroje pro běžného uživatele. Oba však mají před sebou dlouhou cestu. O výkonu v těchto aplikacích by však nakonec měl rozhodovat výpočetní výkon grafických karet samotných.

ati-videoconverter

   ATI Avivo Video Converter je součástí Catalyst 8.12 a všech dalších a měl by být k plnému využívání zcela zdarma. NVIDIA BadaBoom je k dispozici jako omezená Trial verze, pro plné využívání je nutné si ji koupit za 29,99 dolarů. Oba programy ve spolupráci s grafikami však poskytují při převodu videa výkon několikanásobně vyšší, než kterého jsou v této činnosti schopny i ty nejrychlejší současné běžné procesory.         

Zdroj: Test ComputerBase




Budete používat konvertování Videa přes GPU?


AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jabka a hrušky 2008-12-08 14:04:34

Naprosto nesmyslné porovnání, pokud každá z těch aplikací produkuje jiný obraz.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 14:16:30

Pan rýpavka se musí ozvat vždy...
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 18:10:25

Argumenty, proč nemám pravdu? Tradičně chybí. Hlavně, že sis rýpl ty.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 18:54:36

Zrovna tady argumentuješ špatně. Proč nepoukazuješ v testu grafických karet na velikosti pamětí, šířky sběrnice atd...? Přece to je taky jiný parametr a nevadí ti ? Přece je to potom taky jako jablka a hrušky jako tvrdíš v horním příspěvku... Každý tvůj nový příspěvek je jen rýpání a snaha poškodit nějak tento web...
lukasb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 19:48:20

Jsi idiot.
Stejna situace by byla kdyby ve hre ATI produkovala horsi obraz pri vyssich fps(viz mizejici sutry fc2).
Ale co, ati je prece dvakrat rychlejsi nez zla nvidia (spravne by bylo jednou), to ze ma horsi obraz odpoustime, je to prece ati.

Ale stach ma male plus ze ten obraz vubec priznal...asi uz starne.
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 20:41:26
avatar
Musím si ťa teraz zastať. Máš pravdu, že ak neni výsledný obraz kvalitou zodpovedajúci konkurencii tak ten výsledok sa nedá porovnávať. Ale treba si uvedomiť, že sú to len beta ovladače. Verím, že sa to bude iba zlepšovať a bude to v budúcnosti plne použitelné. Teda pre mńa je to nepodstatné, bo ja nekonvertujem, ale je kopec takých čo im to pomôže.
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-09 08:17:44
avatar
Tak taky si to chce uvědomit, že ATI produkuje možna o chlup horší obraz, ale nabízí to zadarmo narozdíl od NV
kuko61 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-10 12:34:48
avatar
Je uplne jedno, ci ma o trochu lepsi ci horsi obraz vystup z Avivo alebo Badaboom, pokial maju oba softy o niekolko tried horsi vysledok, ako dnes standardne pouzivane postupy na rekodovanie.
Pokial nebudu tieto programy ponukat taku kvalitu vysledneho videa, ako napriklad kombinacia AviSynth - MeGui - x264, su aspon pre mna nepouzitelne. Ked napriklad rekodujem nejaky BD disk do h264 720p alebo 1080p, najdolezitejsia je kvalita a nie rychlost. Radsej budem cakat 10-15 hodin , ako keby som mal video hotove za 2 hodiny, ale na velkom paneli by bolo nepozeratelne. Skusal som Avivo konverter asi pred dvomi mesiacmi a vysledne video naozaj nebolo nic moc.
Co ma trapi viac je to, ze podpora GPU asi nebude v x264, co by malo naozaj velky vyznam (a jasne ze by potesila aj podpora v komercnom software ako Adobe Media Encoder, Mainconcept Reference, Elecard Converter Studio...)
Hlavaja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 14:24:48

A kdyby náhodou měly stejný obraz, tak bude zase problém, že jsou to dva různé programy
DDment [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - je to blbost 2008-12-08 14:31:46
avatar
stějně jako kdyby se porovnával výkon procesoru AMD v 7zipu a Intel v Raru. Podle vaší logiky v tom asi nebude rozdíl... Hlavně že je to komprimace
Hlavaja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - není to blbost ;-) 2008-12-08 14:59:59

Pokud pojede 7zip jen na AMD a WinRAR jen na Intelu, tak je to do jisté míry odpovídající srovnání. Rozhodně netvrdím, že je to ideální řešení, ale ukažte mi v současnosti program, který jede pod obouma GPGPU
DDment [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 15:08:20
avatar
Protože tohle ani nejde srovnávat. Stejně tak je zavádějící porovnávat FLOPS. Jadra G200 jsou pro vědecké výpočty lépe připraveny jako RV670/RV770. Zatímco G200 podporují výpočty v Dual Precision(64bit přesnost) bez ztráty výkonu, tak RV770 v nich má 1/4 výkon oproti single precision (32bit přesnost). Tohle se tu však (mimo jiné) nedočtete, protože se to nehodí do krámu.
Hlavaja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 16:32:20

A proč by to nešlo srovnávat? Tak i tak je výsledkem nějaké převedené video. Nikde netvrdím, že je do úplně adekvántí srovnání, ale o výkonu daných řešení to vypovídá hodně. Oba programy jsou navíc vyvíjeny pod křídly ATI nebo NVIDIA, takže můžeme říct, že se tu porovnává řešení od ATI s řešením od NVIDIA. Pokud porovnáváte dvě auta například co do obsahu zavazadlového prostoru, řešíte jetli jezdí auto na benzín nebo naftu?
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 18:17:46

Nevypovídá to vůbec nic! Častokrát jen mírné zlepšení výsledné kvality může znamenat exponenciální nárůst výpočetní doby.

Kdyby to byla stejná aplikace, tak by Radeon vyhrál třeba ještě větším rozdílem a neřekl bych ani popel. Ale takto postavené to má nulovou informační hodnotu.
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-09 12:30:19

a jak jinak to chces postavit? Kdyby byla jedna aplikace ktera by bezela na Ati i Nvidia kartach tak by to bylo super, ale nic takovyho bouzel neni, takze se musime spokojit s tim co je.
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 17:17:26
avatar
Tohle se tady nikdo nedocte, protoze to neni pravda. RV770 ma v DP vykon 240 GFLOPs, G200 ma v DP 78 GFLOPs. Ano, RV770 ma ~25% vykon v DP (240 GFLOPs v DP x 1 TFLOP v SP), ale GT200 ma pomer mensi nez 10% (78 GFLOPs v DP x ~ 1 TFLOP v SP)

Pokud chces DDmu mentorovat (a ono to obcas jde ), tak si aspon najdi spravne udaje.
NeXuS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 17:01:56
avatar
Ikdyby byl program co pojede na obou GPGPU tak na jedno z nich bude více optimalizován. Buď pro ATi nebo pro nVidia a zase ti někdo nadhodí že to není fér srovnání.

Podle mě je tohle plně fér srovnání, každý má program navržen NA MÍRU PRO SEBE-pro využití nejlepšího možného výkonu karty. Jaký ti z toho vypadne výsledek je druhá věc...
Spíš by to chtělo screeny z videa na porovnání kvality
Hlavaja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 18:13:53

To by pak byla stejná situace jako u her...
Silas15 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 17:51:16

Pokud z výstupu leze v obou případech totožný video, tak nevidím problém ve srovnávání. Vždyť obdobně se strovnává ve hrách ne? nVidia a AMD mají svoje ovladače a taky si nikdo neztěžuje, že by se mělo testovat na jdeněch ovladačích. Nejde to, a tak se porovnává jak kdo umí navrhnout kartu a k tomu ovladače, protože ať by byla karta jakkoliv dobrá tak se špatnými ovladači by nebyla výkoná a celý řešení na nic. Stejná situace je i u konvertorů.
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 15:11:01

Tak přesně na tyhle hatery se těším nejvíc až dostanou možnost napsat svůj vlastní článek .. to bude ticho po pěšíně. (thomasblue)
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 18:13:02

Můžeš mi říct jediný rozumný důvod, proč bych měl přispívat na tento web a zvyšovat mu návštěvnost? Aby si pan Stach namastil kapsu? Moje články už na webu jsou, jen o tom nevíš, hlupáčku.

Btw, platí pro tebe to stejné, co pro kolegu výše. Kritika bez argumentů
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 18:15:46
avatar
Aby to ta moje kapsa vůbec vydržela ...
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 18:44:49

A k čemu bych měl prosímtě argumentovat? Pouze sem napsal, že bych rád viděl tvůj článek, jde mi o to, že jsem DDmu dost věci vytknul a nějaká pochvala taky přistála a beru, že né všichni DDého musíme, ale tebe tu vidím právě jenom hatovat příspěvek od příspěvku a řekl bych, že jenom kvůli jeho práci, proto bych rád viděl tvoji práci mufáčku.
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 20:56:44
avatar
Muzes prosim hodit link na nejaky Tvuj clanek? Zvysim Ti ctenost/navstevnost a budes ve vate.
Raskin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-09 08:39:16

Taky bych se rád pokochal. Prosím o link.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: ThomasBlue 2008-12-10 14:51:14
avatar
Hlavne ze ty mas argumentu a kritiky porad plnou hubu A skutek utek, zadne linky zde stale nevidim.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 16:07:15

Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 18:04:07
avatar
V clanku mi chybi nejake konkretnejsi informace. Hodne dulezity je bitrate. Je mozne ze ATi ma nizsi bitrate (tim by se dala vysvetlit nizsi kvalita videa) a diky tomu je rychlejsi...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 18:15:11
avatar
Bohužel, CB nic moc podrobností neuvádí
Neznámý  2008-12-09 02:38:54

Hele, nesnaž, se zase, něco, dokazovat, jako, že snad, Digital DOOM, Nadržuje ATI, nebo, jak, bych to, tak, řekl, když tomu, tak opravdu, není, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
vodehnal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 14:26:59

No to je možné,ale v tomto případě má pravdu. U konverze videa Je rychlost převodu úměrná kvalitě. Tedy aby TO bylo možné objektivně porovnat, musela by konverze na obou platformách běžet na stejném software s identickým nastavením. Jinak je to ničem.
Hlavaja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 16:52:36

Pokud ale společný software neexistuje, tak bych klidně bral oba programy jako součásti platforem. Pak už je srovnání na místě. Co do výsledného hodnocení bych si ale počkal až na finální vydání. Jak kvalita, tak i rychlost se totiž můžou změnit.
DDment [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 14:36:54
avatar
Jenom aby to nebyl trapas jako s minulým Ati video konvertorem, který vyšel asi před 2 roky. Ten taky měl používat GPU a být 5x rychlejší jak v té době nejrychlejší dvoujádra. Pak se ale zjistilo, že je to obyč. software, který využívá pouze procesor a jeho rychlost je na úkor kvality.
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 16:08:54
avatar
ludia staci troska pockat kym sa obe aplikácie vyladia a bude dobre. zatial si aspon pri konverzii videa stihnete dat kafe (caj,pivo,red bull a podobne) alebo vyskusajte tieto konvertory cez grafiku. a ludia, pohoda. idu sviatky
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 16:38:42
avatar
v současnosti se mi přístup AMD k software líbí. Overdrive, fusion a tenhle konvertor by mohli být velmi silnou zbraní pro propagaci platformy
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 17:47:38
avatar
zajimavy testik, ale myslim ze meli spise pockat na finalni ovladace. treba nizsi kvalita ati video convertoru je dana prave timto a ve finalni verzi to bude opravene. nebo pak jedine ati pouzila nizsi kvalitu komprese a diky tomu take podava lepsi vykony. kazdopadne oba tyhle programky jdou mimo me..zas tak casto video nekonvertuju a kdyz uz tak mi nedela problem nechat to pc zaple treba pres noc nebo kdyz delam nejakou nenarocnou praci jako napriklad diskutovani na ddworld budu to mit sice dele, ale kvalitneji a s mnohem vice moznostmi vlastniho nastaveni. do budoucna pekna technologie, ale zatim to je prakticky ne moc vyuzitelne a kdyz uz tak aspon pro me s az moc velkymi kompromisi.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 19:28:12

Nevím, proč tak tvrdě jedete do Thomase, on má ale pravdu.

U her se taky hledí na výslednou kvalitu obrazu a pokud jedna karta produkuje horší obraz, ale s vyšším FPS, než druhá, je to okamžitě považováno za podvod, proč by neměly být stejně karty hodnoceny i co se konvertování videa týče?

Samozřejmě netvrdím, že toto je podvod. Ale jak už bylo napsáno, mírné zvýšení kvality může výrazně zvýšit náročnost na výpočetní výkon.

Možná by nebylo špatné, kdyby byly v článku (původním) uvedeny nějaké bližší informace o rozdílech v obrazu s případnými spekulacemi, co by tyto rozdíly mohlo vyvolat (menší počet průchodů, menší bitrate, ...).
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 21:03:20
avatar
Protoze se Thomas neumi chovat a uz to o nem kazdy vi. po technicke strance s nim souhlasim - chce to detaily (bps, filtry, 1pass X 2pass atd...) a ty se brzo dozvime, Catalysty 8.12 klepou na dvere...
Snowii [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-08 20:18:46

osobne to beru jako porovnani dvou moznych reseni...

na profi video to neni, a pokud si chci prevezt film na PSP nebo iPhona/iPoda tak me ta kvalita az tak extra netrapi.

a to ze to zatim nejde srovnat objektivne pres bud jeden program a nebo pres stejnou vystupni kvalitu znamena ze se to teda radsi nesrovna vubec? dobry uvazovani

jako user jsem rad ze vidim ze mi Ati neco prepocte rychlej a bylo receno ze v mensi kvalite, nevim co vic chcete? aby to teda DD vubec nezverejnil?
ja_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ATI Avivo video converter 2008-12-08 21:04:41
avatar
ATI avivo video converter není nic nového, existuje a funguje už od rady X1xxx, funguje dobře, ale podpora začínala a končila právě u řady X1xxx, takže jenom přidali podporu nových karet
croosby [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-09 11:02:38

ale pánové tak se nehádejte o to kdo má lepší obraz v tomto testu jde o vypocetni vykon podávaný gk pouze obecne,nekde je to video nekdy je to jiny test nesouvijející s kvalitou obrazou takže tech 1,2Tflop berte s nadsázkou
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-10 12:55:14
avatar
Zaujímalo by ma ako to pobeží na mojej grafike, keď táto vecička bude podporovať Crossfire Predpokladám, že ešte raz tak rýchlo
MiraDH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Anandtech o kompresi videa pom 2008-12-16 17:01:23

Populární server zveřejnil analýzu konkurenčních nástrojů pro kódování videa Badaboom a Avivo converter, podle které má zatím AMD opravdu co dohánět.Využití grafických akcelerátorů pro nejrůznější masivně paralelní výpočty je hit posledního roku a společnost Nvidia tvrdě tlačí své rozhraní Cuda, které umožňuje programovat poslední generace GeForce a využívat je třeba ke kompresi videa. AMD slíbila podporu podobných funkcí v poslední verzi ovladačů Catalyst 8.12, které skutečně přinášejí podporu konkurenční ATI Stream a zároveň mají integrovanou aplikaci Avivo Video Converter pro převod videa s využitím grafického hardware. Ta je na rozdíl od konkurenčního programu Badaboom od společnosti Elemental Technologies úplně zdarma (Badaboom stojí 30$), čímž se pochopitelně v AMD rádi chlubí. Problém je, že podle analýzy renomovaného serveru Anandtech je tahle aplikace v podstatě nepoužitelná. Pro ilustraci zde je přeložený závěr článku ve kterém autor vyjadřuje své rozčarování „s programem Avivo video converter jako ukázkou využitelnosti technologie AMD Stream jsme opravdu zklamáni. Funkčnost aplikace je minimální a uživatelům přinese spíše frustraci při pokusech o konverzi videa než použitelné výsledky“. Podle dalších vyjádření je ztráta času aplikaci stahovat a instalovat, bude jenom zabírat zbytečné místo na disku :-)
Avivo prý sice dokáže často pracovat rychleji než konkurence, ale zkonvertované video je ve většině případů nepoužitelné, obsahuje spousty grafických chyb, často chybí zvuk a nebo třeba nejde ani zobrazit. Badaboom má pochopitelně také své mouchy, jako třeba vyšší nároky na procesor, ale na rozdíl od konkurence opravdu funguje. Článek je v hodnocení opravdu striktní a autor si nebere servítky, pokud se o danou tématiku zajímáte, rozhodně stojí za přečtení…
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3475&p=1
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
War Thunder dostal nový grafický kabátek
War Thunder dostal nový grafický kabátekMonday, 25 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 408x
Komentářů: 4
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1026x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 730x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1108x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1255x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1591x
Komentářů: 0