Call of Duty: Modern Warfware 3 – novináři vychvalují, hráči tvrdě kritizují hodnocení opět v rozpor Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Wednesday, 09 November 2011
altŽe je dnes podplácení recenzí pevně součástí marketingu, už asi nikdo nepochybuje.

 

 

 

Studia dnes uvádí, že vývoj CoD dílů stojí kolem 100 milionů. Většina těch peněz ale nejde do vývoje samotného, ale do marketingu a podpory prodejů. Z toho profitují zejména v zahraničí tamní herní magazíny, kteří mají závratné příjmy z reklamy. U nás je to o mnoho složitější, nejsme velký trh a tak peníze z reklamy je málo. V zahraničí však stojí za to vybudovat herní magazín, čistě za účelem prodeje hodnocení her za reklamu.

Takových je zjevně stále více a více, protože nejen letošní rok už se začínají reálná hodnocení hry samotnými uživateli a zákazníky skutečně enormně vzdalovat hodnocením „novinářů“ a  „recenzentů“. Jsou magazíny, které jsou schopny dát čemukoliv téměř absolutní známky a tak to vypadá, že vycházejí jen kvalitní hry v poměru tak 5 vynikajících na 4 dobré a 1 průměrnou. Sami ale dobře víme, že poměr je přinejlepším ve skutečně 1 velmi dobrá na 9 průměrných až mizerných.

Příkladem skvěle fungujícího marketingu a toho, že peníze putují z velké části i herním magazínům, kteří samozřejmě proč by pak nedávali vysoké známky, když jim to zajistí další příjmy , je Call of Duty. Těžce stagnující série, kterou už dávno opustili její původní tvůrci, která se nevyvíjí po herní ani technické stránce a obojí je dnes zoufale vidět, jak se snad všichni shodnou, si samozřejmě v žádném případě objektivně nezaslouží ani hodnocení 9/10. přesto padají takovéto známky:

  • Eurogamer - 8 / 10
  • IGN – 9/10
  • GiantBomb – 4/5
  • Edge – 9/10
  • Videogamer – 9/10
  • Joystiq – 4.5/5
  • CVG – 9/10
  • Game Informer – 9/10
  • Digital Spy – 4/5
  • Guardian – 100/100
  • Telegraph – 100/100

Problém je, že ten marketing je tam až moc vidět, protože hodnocení hráčů jsou ke hře mnohem kritičtější. Ti nejhodnější dávají hře skutečně mnohem více objektivních 7-8/10. Je tu ale samozřejmě celá řada oprávněných kritiků, kteří hodnotí hru výrazně tvrději, právě za naprostou stagnaci a recyklaci ve všech ohledech. A tak na metacritics je uživatelské hodnocení hry jen 1,4-3,0 z 5! Je to škoda, že málokterý recenzent je dnes ochoten říci penězům ne a udělat skutečnou recenzi produktu. Na rovinu říkám, že hodnocení 80/100 je maximum, co si „nové“ CoD MW3 zaslouží, více prostě ne, bez toho, abychom zdevalvovali hodnocení kvalitních her přinášející posun na herní i technické stránce.

PS: pokud vám zajímá jak náročná je hra na PC, tak protože používá letitý zastaralý DX9 engine, tak samozřejmě vůbec. Nijak nevyužívá možnosti současných grafik a pro ty samozřejmě není žádný problém. Takže na plné detaily v 1920x1080 s 4AA jede přes 100FPS téměř na všem! Skutečně tedy nic, z čeho by vás PC měl mít obavy.

 

               

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Executor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 11:57:08
avatar
Tak někoho bude více bavit BF3 a někoho tohle... každý si to svoje najde Pokud se nejedná o někoho kdo u hraní u grafiky onanuje tak mu i ten starý engine promine... aspoň kvůli tomu nemusejí rozbíjet prasátko
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 12:09:01
avatar
proc rozbijet prasatko ? BF3 stala min nez MW3 ;) a pokud nekdo hraje na kalkulacce za to vyvojari nemohou. ja sem minulej rok daval 7000+ za Phenom II 3.0GHZ,desku, 4GB ram, HD5770 1GB + skrin,zdroj 550W Seasonic,chladic Scythe ninja a BFko hraju na FULL. ;) takze takove palky za upgrade nejsou. sam porad kupuju mainstream a predchozi sestava mi vydrzela skoro 4 roky ;) (Athlon x2,2GB ram, HD2600XT GDDR4)
Executor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 12:14:13
avatar
Já myslel rozbíjet prasátko kvůli upgradu A neříkám že je to špatně, jsem rád že je tu engine který využívá moderní technologie a dokáže pořádně potrápit dnešní grafiky... ale kvůli tomu přece nebudeme pouštět síru na ty staré enginy no ne ?
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 12:18:27
avatar
Ja vim jak si to myslel ;) jenom jsem si rejpnul. Pote sem ukazal kolik stoji upgrade ;) na slusnou sestavu ;)
nerikam opoustet stare enginy ;) Source engine je luxusni i po tolika letech lec s upravama ;) BF3 moc nepotrapi ;) ale ARMA II engine na Ultra detaily je luxusni kam se sere CryEngine. Bohuzel to jaksi nezvlada moc PC ;)
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 19:24:15

nerejpnul, chtel sis nahonit triko na tom za kolik sis polepsil.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 23:05:35
avatar
nahonit triko na 7000kc ? delas si prdel ?
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 09:55:09
avatar
Tak já si nahoním triko. Kolem 5000 jsem dal minulý rok jenom za grafárnu a dalších 2500 za RAM.
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 17:58:53

BF3+ HD5770 + Ultra..... a ted tu o červený karkulce prosím.
Sareth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 18:54:51

Táto rozprávka môže byť reálna, pokiaľ hrá s vypnutým antialiasingom a má malý monitor s nízkym rozlíšením.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 23:05:08
avatar
mas pravdu napsal sem to blbe, hraju na HIGH 1440x900 2xAA ;)
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 12:17:53
avatar
Hral jsem to a davam tak 9/10 nikdo mi za to penize nedava SP je naprosto super ta grafika je teda trochu horsi ale zase ta hratelnost to vynahradi. A v MP se ta nenarocnost hodi idealni je hrat na maximalnich 250 fps.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 12:21:37
avatar
singlu asi taky dam hodne. protoze chci krutou rezbu, ale urcite si to nekoupim jelikoz multak pro me nema vyznam, abych hral porad to stejny po X letech ,opravdu ne ;)
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 15:30:30
avatar
Pokud nechceš hrát pořád to stejný po X letech, nehraj hry na PC, pač jsou pořád stejný, na jedno brdo.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 12:59:38
avatar
No nudnejší SP ako BF3 to mať určite nemôže. MP nehodnotím, lebo som nehral, ale SP v BF3 je dosiaľ najnudnejší SP so všetkých hier tohto typu a to som hral všetky CoD, posledný MoH a BF2, no BF3 je bezkonkurenčne najnudnejší a to nehovorím o dementných svetlách z ktorých ma bolí hlava, či dementný systém checkpointov. Grafiku príliš nehodnotím, lebo nemám DX11, ale pochybujem, že tie blbé svetlá sú tam iné a že to vôbec je tam taký obrovský rozdiel, bo v DX10.1 to vyzerá poriadne slabo (na starý dobrý Crysis, či Stalker sa to ani nechytá)...
ulver [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to Veyron 2011-11-09 17:27:31
avatar
Suhlasim SP v BF3 je naozaj slaby. Hral som to pod DX11, ale ziadna slava. Kratke a nudne.
Blackie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 15:02:24
avatar
250 fps jo? tos mě dostal kámo, znam hry který se i při 50fps nedaj hrát a hry který se u 40fps tváří na 60. Ale na 250 jsem teda ještě nic nehrál..
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 19:24:53

zkus si zahrat quake3 arenu ;)
Tom7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 16:11:42

Další, co si honí ego tím, že mu hra na 60 Hz monitoru jede na 250 Hz

Mám pro tebe jeden super cool tip - zkus přetaktovat LCD, pak ti to poběží lépe
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 22:34:21
avatar
hochu ty si me dostal cala progamingova cod2/4 scena hraje na 250fps mozna nekolik tisic lidi a ja si tu honim prej ego kdyz o tom vis h*vno tak nepis
Tom7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 22:37:57

Omlouvám se, tu diskuzi o CoD enginu jsem si přečetl až potom.

Myslel jsem, že jde zas o názor typu "Více je lépe a nezajímá mě, že to nevyužiju."

Tak ještě jednou promiň
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 12:29:04
avatar
To by ma naozaj zaujímalo koľko ľudí tu má staré CRT alebo 120Hz LCDčka že zbadajú tých 60+ FPS
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 12:39:39
avatar
ty toho asi o coD enginu moc nevis
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 12:43:32
avatar
Chceš mi povedať že na obyčajnom LCDčku sa tých 200+FPS opticky vyrovná plynulosti 120HZ, hej?
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 12:49:20
avatar
Ano 250 fps poznas jen nejde o obraz ale o pohyb je to znat hodne navic doskocis dal atd. Priklad z cod4 http://www.youtube.com/watch?v=NXQDZn5W6Ng az to skocis s 60 fps tak napis
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 13:01:00
avatar
Tak to je hlboko úbohý engine.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 13:21:35

Nen, nahodou je to super. V tony hawkoj 2 tak sli delat velky skore. Vytahla se ze supliku stara grafika a clovek se dolagnul do nejakyho skoku a ono mu to napocitalo strasne moc

Nejde ani o pohyb, jelikoz na 60Hz LCD ten pohyb plynulejsi proste neni. Jde o minFPS nad 60, kde uz je to vsechno jedno. Podle me u COD slo vzdycky o neco s relodem nebo prehozenim zbrani. Ze to slo s vyssima FPS rychlejc. Ano a napsat engine tak, ze fyzika a rychlost animace zavisi na FPS je ubohost.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 14:57:38
avatar
To je díky závislosti na původním Quake 3 engine, který měl speciální "breaky" na 60 - 133 - 333 a možná pár dalších FPS mezitím, kdy se hráč vždycky zrychlil. Prakticky nikomu kdo ten engine používal se to nepovedlo vyřadit.

Taky důvod proč je Quake Live omezený na 125 FPS. Všichni se hejbou stejně rychle (ale zas se de zrychlit strafe jumpingem).

Jo a u CoD4 když máš víc FPS (přes 200) tak můžeš střílet rychlejc..
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 18:26:19
avatar
Přesně tak, čím víc FPS, tím rychleji se dá střílet z M1 Garand a z podobných zbraní. To že většina tu něco motá s 60Hz a vůbec neví jak fungují enginy s FPS, je jiná věc. Dejte si třeba lock na 60FPS a pak brečte, že dostáváte na prdel v CoD 1 nebo 2 lolci
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 22:44:04
avatar
Boegi zna konecne nekdo
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 22:35:05
avatar
no 120LCD pokud ma hra lock na 60 ti víc jaksi nepomože,
A CRT maj takový rozlišení že je vlastne jedno na čem hraješ, pokud to je z tohoto tisíciletí na tech 85-100 to taky rozjede
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 12:33:24
avatar
Letos už mě nové hry nezajímají, hraju MP v BF3 V Mp nemá CoD proti BF3 žádnou šanci. Pro lidi kteří hrají singl a holdují scriptované jednoduché akci, je CoD asi dobrá volba. Je ale strašná škoda že i ostatní CoD napodobují... Už by to chtělo Half Life 3 jako sůl
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 13:23:21

Neni protoze je tak kratkej, ze za to urcite nestoji.
Mathews [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 12:49:14

Kdybych měl MW3 hodnotit já, tak to bude 4/10. 7/10 za hru samotnou, to si podle mě zaslouží určitě, a 1/10 pro vývojáře za to, že jsou ještě línější než designové oddělení automobilky Porsche, což jsem ani nepovažoval za možné . Průměr z 7/10 a 1/10 je 4/10...
Sukh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 14:00:09

A nenapadlo ta, ze u Porsche je ten klasicky dizajn schvalne?

Myslim si, ze nie su hlupi a maju velmi dobre zistene (a spocitane) ake preferencie ma ich cielovy zakaznik.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 15:37:32
avatar
Čistě matematicky průměr hodnotit jde, ale každýho bere něco jinýho, já osobně bych dal Porsche 0/10, pač prostě to není pro mě, mě se líbí něco jinýho, takže takhle to moc nejde.
Další blbost srovnávat CoD 1-2 s tím co je teď, pač to kleslo a hodně, důvod? Příjde mi, že vývojáři a hráči samotní degenerují. (Nechci nikoho urazit)
Ale mě do dneska baví UT 2004, jak MP, tak SP víc než nějké BF3, CoD či tak něco. Grafika "nic moc" hratelnost? Šupa .
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 12:50:08
avatar
Ty obrázky jsou z konzole?? nebo PC úplně na nejnižší nastavení?? Ne jako vážně tohle bych na pc nepustil to už raději emulátor televizních her a zahrát Contra nebo emulátor herních automatů

Mám BF3 limitovanou edici a nevím co říci vypadá to bezvadně, dost podobně jako Crysis, jenže je to lépe optimalizováno a jede to krásně i na 3 LCD 6970 a PII 3,7 GHz...takhle má vypadat moderní hra...keci o tom že mi ta grafika až tak nevadí...no fajnt tak si můžete pařit přece CoD 2 a je to to samé ale ušetříte...a už nějakou dobu nekupuji SP hry...naco?? utratit 1200 za pár hodin mizerných scriptů ?? Jo jsou vyjímky jako je assasin...u Mafie jsem trochu ujel to byla srdcovka...ale jinak...ARMA II SP jsem ještě ani nezačal...harji jen MP...to samé teď BF3...tedy BF3 jsem si SP pustil na nejtěžší obtížnosta chvilku jsem to pařil ale...no prostě MP je MP
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 13:35:34
avatar
...a teprve za zataženými okny tvé zaprděné MP herny co se děje za věci...!
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 14:19:32
avatar
ty králi bramborových lidí...v herně jsem nebyl...no kdysi jsem tam chodil na LANky...ale to je fakt tak 5 let. Dnes v době internetu jsou LANky poněkud pasé...občas nějakou uděláme doma s kámoši a tím to končí...já jinak hraji ve svém kanclu doma...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 16:04:29
avatar
Já jsem nemyslel LANku, já jsem myslel ten pokoj, kde se spí, jí pizza, pije kola, honí brko u porna a hlavně krutěwoegamesíkodko!!! A nevětrá!
Prostě nejde o hru, jde o tu atmosféru...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 16:40:23
avatar
RiMre člověče, měl bys s tou svojí averzí vůči MP něco dělat
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 23:51:02
avatar
Já nemám averzi vůči MP, já mám averzi vůči "gamerům" co mají kvůli MP ramena jak kdyby měli za sebou čtyři paragánské tůry v Hindukůši. Přitom je to pořád jen hraní jako každé jiné, na prdeli před kompem. Vypne šťáva a je po killerovi...
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 00:10:16
avatar
Jsi tažné zvíře na tři...nemám zapařená pokoj kde se nevětrá, jídlo jím v jídelně...nehoním na tom mám ženu...a když chci prožít něco opravdu "cool" tak si hraji se svou dcerou, nebo jen tak koukám jak spinká...a občas vypnu u gamesy...a není nad to vypnout společně s dalšími a zkoušet kdo je lepší, než tupě tlemit na UI...
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 15:40:55
avatar
Nechci být hnidopich, ale kecy .
Už 3 roky pořádáme LANku, každý rok se dostaví kolem 70-100 lidí z ČR,SK . Prostě tam už nejde o hru, ale o tu atmosféru .).
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 00:11:21
avatar
jo na takové jsem chodil...ale člověk nějak vyroste...a nemám tolik času abych obětoval 4 dny paření na PC ... to už mám zasebou.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 13:37:31
avatar
Protentokrat bych tem recenzim hracu moc neveril.Hra ma velke mnozstvi hateru.Takze davaj 0,ikdyz to nehrali..Sam sem hru nehral ani to hrat neplanuju stejne jako BF3..Kdyz FPS tak radsi stahnu po starym Raven Shield
neverkill [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 16:33:03
avatar
RS je super du ho vyhrabat .. thx!
Mirindo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 13:53:42

Na metacritics hodnotenie recenzentov 90/100, uzivatelou 2,6/10!!!!!! No ty vole
Ale co ma este viac dostalo, ceknite!!!
http://www.youtube.com/watch?v=b5dsOn06w1s&feature=youtu.be
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 14:02:13
avatar
dyt v tom COD4 to vypada lip i detailnejsi to je lol, to byli casi kdy jsem tam chodil knifovat snipery
Acheron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - recyklacia 2011-11-09 19:21:43

budova z tohoto videa:
http://www.youtube.com/watch?v=b5dsOn06w1s&feature=youtu.be

bola už v CoD 1
konkrétne mapa Depot
našiel som len obrázok:
http://cod.vokr.com/call-of-duty-1/mapy/

tuna ju však vidno z presne opačného roha než k nej prichádzate na videu

inak dvere sedia (3 velké brány na druhej strane a 2 malé dvere v rohoch budovy...) strecha a prístrešky tiež...
pokial najde video doplnim...

EDIT:
tak tu je video s mapou
http://www.youtube.com/watch?v=IaGwHvMjNtc
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 19:35:34
avatar
tak na druhou stranu co chces porad vymyslet za novy budovy?dokud se nepresune cod do scifi tak porad recyklovat nektery veci bez problemu muzou.
Acheron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 20:07:21

ale ano, pravda...
"recyklovat" je ok, je tu však podmienka aby sa recyklovalo s "citom" - tu mám na mysli to, aby nedochádzalo k tomu, že si behom SP u novej hry všimneš napríklad tri, tie iste budovy ktoré si pametáš z vypetých scén zo staršej hry...

BTW: neodsudzujem recykláciu (v tom zmysle v akom sme o nej tu hovorili) len som si pri pozretí toho videa spomenul na tuto budovu a vedel som že ju "doverne" poznám ;)
myslím že ten časový rozdiel ked sa použije model (kľudne vylepšený) z CoD 1 na novom CoDku je viac ok, než že sa rovnaký model použije v o rok staršej hre z tej istej série...
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 22:39:07
avatar
Presne Recyklovat treba s citom, trebars v BF3 jdou zrecyklovat mapy z BF2 a ješte si za to nechaj zaplatit extra
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 22:55:47

Taky díky bohu za to
Vy uznáváte recyklaci domů/objektů, my kultovních map. No nejsme si kvit ?
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 23:59:13
avatar
Tak tohle bych teda nesrovnával, ty mapy jsou komplet předělaný do novýho prostředí + spousta zničitelných objektů. Zato CoD má furt stejný engine a na tý budově toho taky moc neudělali
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 00:01:44

Ale tak v rámci nepokojů ... Musíš dát šanci těm "poraženým"
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 09:20:40
avatar
Jen sem žertoval,..
Ale nemuseli bejt jak DLC
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 13:56:23
avatar
DD ty si ten posledni clovek kterej muze herni magaziny osocovat ze davaji hram vysoky hodnoceni. oni totiz taky vetsinou napisou pochvalnou recenzi kterou zakoncej 8-9/10. ty ale stejnym hodnocenim zakoncujes i recenze velmi kriticke...navic to cod snad vyslo teprve vcera nebo dneska.
HUHUHUgo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 17:03:33

Ano, je skoro až śměvné přečíst si, jak je ta hra vlastně sh*t, a že má přinejlepší ma 80%
Executor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 22:07:48
avatar
Tak ono by stačilo aby MW3 běžel na nějakém new DX11 enginu only a tady by to byla megabomba roku
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 22:19:51

Tak ono by stačilo, kdyby CoD běželo v DX11 a lepší grafice?
Máš pravdu, jen bych vynechal tu ironii, protože jinak by hra byla "skoro" dokonalá. Samozřejmě pro své příznivce tohoto žánru a pro nás skoro taky ...
Co by bylo tady kdyby ... kecy
Executor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 08:43:28
avatar
Ironie to byla... narážel jsem na to že teď poslední dobou mám dojem že hra musí běžet na DX poslední generace a mít grafiku že z toho naše oči a spodní prádlo nezůstanou suché A trvanlivost a hratelnost se jaksi odsunula do pozadí
Byte [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - COD 2011-11-09 14:06:03
avatar
Nepáči sa mi kam sa uberajú vývoje tých hier ako BF3 tak COD... výrobcovia a vývojári spravia MP ako tak... a SP totálne odkašlú, ale totálne. Jasné grafika vyzerá dobre ale dej je tam ako pre 5 ročné deti na jedno kopyto, chýb ktoré sa vyskytujú počas hrania ani nepočítam. Ale čo už marketing spraví svoje, hrá sa predá, 70% pôjde na marketing Ďalšej hry atď... Pritom z tých 30 majú aj zisk aj vyvinú "nový" MP v novej hre...
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 14:30:43
avatar
Totalbiscuit má na youtube skvělý video.

To, že to vypadá opravdu hrozně by mi tak moc nevadilo, ale ten FOV kdy ukazuje asi 60% toho, co vidí oko v realitě je fakt humus. Když na ty videa koukám, tak je mi mdlo.

Asi se dá souhlasit s tím, že na konzolích (na které je svým konceptem zaměřená) to bude velmi dobrá hra. Na PC ...
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 14:46:38
avatar
Ano akorát teda ve své době, od které se to jaksi konceptově ani jinak nemění to bylo ještě mířeno primárně na PC...
LaCosta [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 14:37:39

Prave preto som oprasil a opatchoval pre HD planescape torment Tolko textu, hotova kniznica, radost hrat.
Tuly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 14:39:04
avatar
Ano správně, někoho více baví MW3 druhého zase BF3. Fanoušků mají myslím oba dost. Není vítěze mezi nimi , hra musí bavit ! BF3 má lepší grafiku, ano, ale jinak není výrazně lepší než MW3. |U obou her se fandové mohou královsky pobavit a to hodnocení 8/10 si MW3 každopádně zaslouží, protože je prostě dobrá a baví.
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 14:58:00

No, rozhodně to vypadá, že BF3 zvítězí na straně technického zpracování (i když někdy je méně více - třeba co se týče světelných efektů, šel podle mě BF3 už za únosnou mez)

Na druhou stranu kritika MW3 za zastaralé herní mechanizmy mi přijde absolutně mimo. Při hraní BF3 mám totiž konstantní pocit absolutního okopírování série MW bez přídavku čehokoli vlastního. Pokud tedy má MW3 zastaralé herní mechanismy, má je i BF3.

P.S: DD dokáže taky čarovat s hodnocením. V 90% recenze spílá vývojářům za odfláknutou a nedodělanou práci, na hře nenechá nit suchou a nakonec se vytasí s hodnocením 7/10 či 8/10.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 15:48:41
avatar
Nene, pač DD má v hlavě zaryto BF3 a nic jiného nechce slyšet, jen BF3 .
eXpe_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Objektivní hodnocení 2011-11-09 15:26:13

Na metacritic je opravdu hodnocení uživatelských recenzí oproti těm "zmanipulovaným" výrazně nižší. Opravím autora - je to 1,4-3,0 z 10. Tato uživatelská hodnocení nejsou však zcela objektivní, protože jak je u této přůměrné masy zvykem hodnotí hry systémem nelíbí/líbí(0/10). Takže objektivní hodnocení můžeme čekat jen od nezávislých recenzentů, kterých na internetu ještě snad pár přežívá.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 15:36:09
avatar
Hraci stale kritizuju a kritizuju a ... predsa si to kupia a su ich miliony. Tak o co tu vlastne ide? Masa proste rozhoduje,CoD je pre masy a to kazdorocne zvlada na 10/10 A kym si to ludia budu kupovat, vyvojari nemaju ziadny dovod nieco menit. A tento trend nepostihuje len CoD ako tu DD casto naznacuje,je to vsade,BF tiez "zmainstreamovel", Skyrim vyzera ze taktiez,proste skoro kazda vysoko rozpoctova hra. Dovod je jasny,potrebuju ju na nej zarobit. Mainstream mi nesmrdi,hlavou proti muru sa neda ist,netreba plakat za starymi casmi,stale su to vsetko dobre a kvalitne hry,len su ine. Mozme sa prisposobit alebo dokolecka hrat BG2,System Shock a Deus Ex
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 16:48:49
avatar
Kazdej at si hraje co chce .... ja mam jineho favorita
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 17:07:04
avatar
Přesně tak BF3 i CoD nechť se jdou zahrabat, pač EoS Skyrim je můj favorit
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 21:07:22

Houby, GTA V je můj favorit ;) Pokud sklouběj rozmanitost prostředí jako v SA, podpořené parádní fyzikou a grafikou ... jejej, to bude hodin v ...

Pokud jde o nový díl CoD, tak doufám že pokud se grafika zrovna nevyvedla, tak hratelnost to aspoň dožene. Nic není ideální, ale určitý kompromis musí být.
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - CoD 2011-11-09 17:23:22
avatar
Tak je sice pěkné že mi to na HD 6990M pojede přes 100FPS ,ale co ta grafika Zlatý Battlefield 3 který teď hraji ted je vážně pecka ,ale CoD MW3 je nic moc sice jsem ho ještě nehrál ,ale z videí mě moc nenadchnul.
Maor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Reklama 2011-11-09 18:13:44

Marketing je fakt mega, z Ameriky jsem si přivezl MountainDew MW3, na první pohled to vypadá jak CoDMW3 limonáda a až pak tam člověk najde malym písmem MD.
alesv [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 23:12:16
avatar
cod uz asi prosti rok nebude kralem, po tomhle propadaku, spousta pratel na to nadava anedivims e jim, kdyz uz bylo i ohlaseno dalsi CoD za rok. zdimacka penez neni vecna. jedine ze by udelali zazrak a udelali oradnou inovaci, zel ale konzole to neutahnou tak zadna nebude (jak rekl carmack o rage - mohlo to byt na pc mnohem hezci ale konzole by to nezvladli)
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 00:38:02
avatar
Asi nejrozdílnější hodnocení na Metacritic, recenzenti okolo 88% a hráči 15-26% Teď jsem zvědavý na prodejnost.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 01:15:41
avatar
Bude nepochybně epická.

Já bych rád porovnal prodejnost BF a MW trojek čistě na PC.
Věřím, že tam by to bylo těsné (o prsa japonské školačky).
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-14 13:06:07
avatar
Hodnotím pouze SP.

Asi tak... když naskriptovaně, tak takto...
Grafika je sice oproti BF3 výrazně horší (i když ZDALEKA ne tak hrozná, jak je dneska in pořád rozkřikovat) a hratelnost MNOHEM lepší než BF3.
A když říkám MNOHEM, tak myslím MNOHEM...
BF3 má SP takový nedotažený, hluchý... Máte z toho stejný pocit jak z německy zpívaného Sandokana... Je to... divné... nestrhne vás to...

Každopádně kiksy z nezranitelnými nepřáteli se tady (v MW3) nevyskytují a volnost pohybu je tady MNOHEM větší než v BF3.
Koho by to kdy napadlo, že koridorovka COD bude uváděna jako příklad "volného pohybu"
Ale tak to prostě je. SP BF3 nasadil laťku zatraceně nízko...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Scam jménem Honey – svinstvo o kterém se vědělo?
Scam jménem Honey – svinstvo o kterém se vědělo?Friday, 27 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 224x
Komentářů: 0
Filmový Sonic 3 se opět povedl – další díl jistý!
Filmový Sonic 3 se opět povedl – další díl jistý!Monday, 23 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 640x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?Friday, 20 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2731x
Komentářů: 5
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!Thursday, 19 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1363x
Komentářů: 0
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.Tuesday, 17 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1532x
Komentářů: 5
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PC
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PCMonday, 16 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1129x
Komentářů: 0