EA se snaží udobřit si hráče: Mass Effect 3 má být více RPG a Crysis2 dostane oficiálně DirectX11 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 11 April 2011
altDva tituly, na které EA velmi spoléhalo, u hráčů propadly. EA si to snaží vyžehlit u novinek.

 

 

 

 

Už Mass Effect 2 byl přijat částí hráčů poměrně vlažně, protože místo rozšíření RPG prvků přítomných v prvním díle, byly ty prvky jednoduše vyjmuty a hra se mnohem více přiblížila klasické akční hře. Nicméně tento ústup od kvalitních RPG titulů s možnostmi vývoje postavy dokonal Dragon Age 2, kterým se EA pokusilo hráče přesvědčit, že se vlastně jedná o moderní RPG, které hráči chtějí. Jenže EA s Dragon Age 2 velmi tvrdě narazilo.

Prodeje Dragon Age 2 zdaleka nedosahují předpokladů a na PC je to vyloženě propadák, i proto se je snaží EA popostrčit například akcí pro PC platformu, že k Dragon Age 2 dostanete Mass Effect 2 zdarma.  Hodnocení hry je pak vyloženě fiasko. Ze strany hráčů je Dragon Age 2 označován za propadák. Ze strany médií to záleží, jak moc jsou závislí na příjmech od EA. Pokud ano, jsou hodnocení nepochopitelně i 90-100/100. Pokud nejsou, jsou hodnocení výrazně nižší často kolem 75/100. Aktuálně EA pouští věn část informací o Mass Effect 3 a jako by si to chtělo u hráčů vyžehlit.

(82/100 vs 4,3/10 .... první díl má přitom 91/100 vs 8,3/10)

Mass Effect 3 má být opět více RPG, má mít širší možnosti vývoje a specializace postav a tak dále. Jinými slovy, vrátí se řada RPG prvků, které EA chtělo odstřihávat, ne aby udělalo moderní RPG, jak se to snaží prezentovat, ale čistě proto, aby zlevnilo a zrychlilo vývoj hry. Takže se prý můžeme těšit na rozsáhlejší strm vývoje, úpravy zbraní a vybavení a opět rozdělení dějových linek. Mass Effect 3 začne na Zemi, kde bude Shepard stát před soudem, kdy hra bude navazovat na děj Mass Effect 2 včetně jeho DLC. V tu chvíli ale začne útok na Zemi a samotná hra. V Mass Effect 3 se setkáme s celou řadou známých postav a navštívíme i známá místa. Zkrátka těšíme se na velkolepé vyvrcholení celé série a doufáme, že kromě návratu RPG prvků se vrátí i velkolepost a epičnost, která druhému dílu proti prvnímu velmi chyběla.

Ale to není to jediné, čím si snaží EA napravit reputaci. Druhá věc se týká Crysis2, které se také setkalo s velkou nelibostí na straně hráčů. Konzolisté jsou se hrou spokojeni, protože první díl možnost hrát neměli, ale na PC platformě Crysis2 vyloženě propadá. Navíc se čekal nový technologický etalon a bohužel Crysis je technicky i vizuálně horší než první díl a pokud někdo tvrdí opak, měl by si pořídit brýle a hlavně přečíst specifikace technologií požitých ve obou hrách. Ta například první díl mě DX10, detailní zpracování vody, oblohy a efektů a pokročilou fyziku. Druhý díl je jen DX9, má poloviční velikost všech textur, obloha je také jen textura, navíc se odehrává v uzavřenějších prostorách a v podstatě chybí fyzika. Navíc AI nepřátel je horší a výrazně horší než třeba ve Far Cry1, což je vlastně „Crysis v0.1“. Navíc celou dobu nám bylo do hlavy vtloukáno, jak je PC platforma na prvním místě a výsledkem je, že Crysis2 máme na PC co by konzolový port.

(87/100 vs 6,5/10 proti 91/100 a 7.9/10 u prvního dílu)

Před pár dny to navíc vypadalo, že EA a Crytek na DX11 patchi, kdy DX11 měla mít hra už v základu, snad vůbec nepracuje. Ale protože si chce EA i Crytek vyžehlit svou pozici u hráčů, aktuálně se dušují, že se na DX11 vylepšeních pracují a hra by tedy měla dosáhnout slibované kvalitativní technologické úrovně. Bohužel přesnější datum není známo, takže odkládám hraní a testování Crysis2 na neurčito a v současné době nepokládám Crysis2 za dokončenou hru, protože nám bylo slíbeno něco zcela jiného a ic menšího než nový grafický a technologický herní etalon nechceme ani nečekáme. Jako kvalitní akční FPS byl a je Crysis dobrý, ale Crysis byl prostě více než FPS hra a to právě kvůli nadčasovému technologickému grafickému zpracování, to ale Crysis2 prostě nemá. Doufejme, že toto selhání vydavatele, který si opět myslel, že nás opije rohlíkem, bude brzy napraveno.

Doufejme, že to EA myslí s tímhle žehlením vážně. Upřímně doufám, že ano, protože další debakl ve stylu Dragon Age 2 nebo Crysis2 a další odchýlení se od očekávané a vyžadované kvality a slibů, by mohlo vyústit ve velké nepokoje a internetové defenestrace :).

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Son Gito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 03:53:40
avatar
Niektorí hovoria, že Crysis2 nie je žiadny prepadák, ale celkom slušná hra. To možno je, ale keď som hral Crysis1, tak to nebolo len o hraní, to bolo aj o zážitku. Snáď u žiadnej inej hry som, len tak uprostred plnení úlohy, nezastavil a kochal sa nádhernou prírodou. To bolo niečo úžasné. A potom vás tvorcovia navnaďujú, že Crysis2 bude ešte lepší s novým enginom a všetci popadajú na zadok. Hra vyjde a... zhnusenie, nechce sa mi to hrať už len kvôli tomu, že som sklamaný (naštvaný.

To je môj subjektívny pocit na Crysis2. Hlboko sa ospravedlňujem, tým ktorých som urazil.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 07:34:31

Ja se takhle zastavoval a kochal krajinou uz u Oblivionu. Taky to byla parada a pak prisel Crysis 1 ktery byl jeste vzhledove lepsi
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 10:11:08

Všem, co se Crysis 2 "nezdá", doporučuju kúru v podobě Homefront
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 10:46:04
avatar
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 10:57:45

Ani nespomínaj.Unáhlene som tú hru kúpil. Ešte stále na to nadávam.Nabudúce sa už niečo podobné nestane.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 11:52:38
avatar
preco, je to este vacsi shit ako black ops?
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 16:36:17

Je to obyčajná priemerná FPS hra. Nič zvláštne. Za 50E som čakal ovela viac. Očakávam, že predobjednávky Portal 2 a Witcher 2 mi pomôžu zabudnúť na vyhodené peniaze.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 04:01:03
avatar
Jako samostatné hře bych Dragon Age 2 dal to co sem jí dal, tedy 6/10.

Ale kdybych to měl porovnávat s DA:O + DLC, tak jí můžu dát jen 4/10. To ani neni stejná hra..

Doufam, že pokud udělaj DA3, tak navážou kvalitou na první díl. V opačném případě nebudou mít co prodávat..
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 07:18:39
avatar
DD, při posuzování kvalit Crysis 2 čerpáš z něčeho, co sis někde přečetl, nebo jsi tu hru viděl na vlastní oči?

Já si nemyslím, že to je až taková tragédie. Ale je fakt, že bych se mohl zajít podívat ke kámošovi, jak to vypadá. Ale v jednom se shodnem: já to taky nebudu bez DX11 hrát, počkám si na patch a pak se uvidí. Jen jestli si s tím nějak moje GTX 460 poradí.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 09:57:34
avatar
Tak asi to dostal na testování...každopádně slovo tragédie je moc silné, je to možné maximum pro DX9, ale když člověk vidí tu jedničku, nebo i jiné hry, tak si říká, jak je to možné. Navíc ty recenze, co na to vychází, v zahraničí (IGN) jako že je to 9/10 Amazing, u nás, že je to super a není to koridorovka...to se člověk po tom, co to hrál jako já, musí smát. Mé osobní hodnocení je tak 7/10, protože to fakt má chyby a ta grafika, ač není strašná, byla hypována předem tak, že mě to prostě zklamalo.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 15:25:57
avatar
Jási počkám až to uvidím na vlastní oči a pak si udělám vlastní názor na to, jak to vypadá. Já jenom, že jsem na u konkurence četl srovnání C1 a C2, kde autor jde "proti proudu" a snaží se vyvrátit tvrzení o horším vzhledu.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 19:25:16
avatar
Shodou okolností teď hraju Gothic 3 (opět) a mám krásné srovnání. V Crysis 2 jsou totiž stromy a keře a vůbec listí uděláno jako v Gothic 3 - několik plochých textur se různě pohybuje sem a tam...už to je jeden z prvních náznaků, že C2 není graficky adekvátní hra k roku 2011.

Já jsem četl na CZ webu jednu z prvních recenzí na Doupě a poté, co jsem si přečetl hodnocení na konci...

Citace:
Crysis 2 představuje zatraceně podařenou střílečku, která vyčnívá nad tupými koridorovkami jako je třeba Homefront. Jistě, ani tady pochopitelně nemohou chybět monumentální předskriptované události, ale jsou výborně vyváženy hráčskou volností.


...tak jsem přemýšlel, jestli jsem nehrál jinou hru než autor té recenze (pokud ji autor recenze hrál). Ale tak asi má každý jinou představu o volnosti pohybu a ne každý hrál třeba Crysis 1
digitalis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 22:55:02
avatar
Podla mna sa na graficke spracovanie treba pozriet z viacerych uhlov.
1. Crysis 2 je jednoznacne najlepsie vypadajucou hrou pod DX9 (zvitazil konzolovy port, zase )
2. Nemiesat jablka s hruskami. Ak porovnavat vizualnu kvalitu, tak vramci ronvakeho API, teda Crysis pod DX9 a Crysis 2 pod DX9.
3. Ak sa bavime o technickom spracovani, je treba dodat, ze CryEngine3 je DX11, a teda dalej ako CryEngine2 s DX10.
4. Co sa tyka fyziky, ano, ta je v Crysis lepsia ako v Crysis 2, ale zase vinou konzoloveho osekania, pretoze CryEngine3 ma fyziku zase o krok dalej ako CryEngine2.
5. AI je kapitola sama o sebe. V tomto su si C1 a C2 podobne, niekde lepsie reaguje AI v C1 inde zase v C2.
6. Moj verdikt je, ze keby hra vysla primarne ako PC verzia, nemuseli by sme tu Crysis 2 takto technicky opovrhovat, pretoze kazdy PC hrac povazoval Crysis za technologicky etalon, ktorym aj Crysis 2 mohol byt hned od zaciatku, nebyt konzolovej presile na trhu, lebo ako som uz spomenul vyssie, CryEngine3 ma vsetky predpoklady, aby sa technlogickym etalonom stal.
irving [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 23:41:33

No, podle me je teda AI v Crysis 2 horsi nez v jednicce, nebo z ni mam mozna mensi strach :-). Co me ale na dvojce nastvalo hodne, a za co by nekdo zaslouzil povesit za koule do pruvanu, je respawn nepratel. Priznam se, ze uz si nepamatuju, jestli byl i v jednicce, ale rozhodne tam nebyl v takove mire, a je to neskutecny zabijak atmosfery, aspon pro me, a nechapu, ze si na to nestezuje vic lidi...
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-12 08:48:14

1. Ne, nejlepší DX9 grafiku má Crysis na "Very High".
3. Ano, CryEngine3 je lepší než 2, ale 2 jela u Crysis naplno (3 prostě nevyužily).
5. AI v 1 je mnohem lepší.
digitalis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-15 10:17:12
avatar
1. Dalo by sa o tom rozpisat ale moze byt.
2. Ved prave, to som napisal na konci, ze keby od zaciatku vyuzili plny potencial CryEnginu3, tak sa nemame o com bavit.
3. No, tak to AI v C1 ze by bolo az take lepsie, dost sa zvyklo zaseknut, a to ako korejci tak aj emzaci, ale budis.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ME 2 2011-04-11 07:22:16

Pokud jde o Crysis 2 tak si nemyslim ze je to propadak. Ano nema DX11 a textury jsou slabsi ale presto bych jej hodnotil jako nadprumernou strilecku s velmi dobrou grafikou ktera za zahrani stoji. Ale proklamovany super trhak to opravdu neni. Atmosferou mi to pripomina prvni FEAR

Pokud jde o ME2 tak nevim nevim. Hral jsem obe a me se dvojka libila vice. Jednicka me stvala inventarem ktery jsem musel uklizet a zdrzovalo to od hry. Taky nemam moc v oblibe to nekonecne vetveni deje a dohady co by bylo kdybych se rozhodl tak nebo onak. Dvojka bylo pro me v tomto lepsi mela vetsi spad, nemusel jsem se starat o inventar (krome vylepsovani zbrani) a mela snad jen dva smery kteryma se dalo jit a bylo celkem casove nenarocne zkusit si i druhou variantu. Aspon se nemusim trapit ze jsem z te hry nevidel pekny kus (protoze jsem se nejak rozhodl) a taky clovek nema cas hrat furt to same dokola jen aby zjistil pokazde trochu jiny pribeh.
Tyrael888 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 08:14:03
avatar
z toho čo tu píšeš mi vyplýva že nemáš rád RPG hry ak chceš iba bezhlavo strieľať tak hraj call of duty alebo medal of honor :-) takéto hry sa hrajú kvôli príbehu a nie kvoli tomu aby som si na konci hry prečítal koľo nepriateľov som zabil a ako dlho mi to trvalo :-)
koľko by trvalo hrať fallout keby to bola len strieľačka a koľko ľudí by si to zahralo znova keby tam bol predom určený príbeh :-) súhlasím s tím že v ME1 bol inventár dosť chaotický ale príbeh tam bol výborný a práve kvôli nemu ho ľudia hrali :-)
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 08:48:15

Mozna to trochu spatne rikam. Ja vyrustal na ctvereckovyvh dungeonech ala Dungeon Master zcela jsem propadl M&M 6-8 devitka byla uz vice trideckova ale dohral jsem ji taky. Oblivion jsem dohral dvakrat jednou holy jednou s milionem add ons. Co se snazim rict tak v ME 2 jsem se pribehem necitil vubec ochuzeny. Ano byl vice akcnejsi ale pribehove se mi libil vice nez jednicka. Co se snazim rict tak co nemam rad je ze se nejak rozhodujes treba dve moznosti pak hra pokracuje a z tech dvou vetvi jsou 4 pak 8 pak 16 pak 32 a treba se to muze rozvetvit na 128 a na to opravdu nemam zaludek to zkouset. V tomhle byl treba Obivion staveny jinak a i ME 2 byl prave v i tomhle lepsi. Jinak Falout jsem hral vsechny trojku trikrat ted jedu podruhe Vegas a tak nejak mi nepripada ze by mi neco uniklo. Asi to bude tim ze tyhle RPG jsou strukturou jine nez ME.
AppleJack [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 07:24:30

Že by to v EA konečně pochopily ? ale že jim to trvalo
CharlieV [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Crysis2 2011-04-11 08:02:41

Tak na C2 mě ani tak neštve grafika (ta je docela pěkná, což ovšem neznamená že to nemohlo bejt lepší, třeba vzhled postav je proti BC2 o 50% horší), ale t ynechutný konzolový stupidity typu "klikej rychle na W, aby ses pohnul dopředu" nebo to vyloženě idiotský "mezerníkem se resuscituješ". WTF?!? To nás maj za kretény nebo co?
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 08:10:23
avatar
podle mě dobrou hru nedělá podpora DX 11
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 13:35:16
avatar
Kdyby vyšel crysis 2 pouze pro pc a měl na sobě nálepku DX11, ale přitom to bylo stejně jenom DX9 tak DD řekne. Crysis 2 mě trochu zklamalo. Rozhodně to není takový průlom jako Crysis, ale přináší nám spoustu nových efektů a skvělou grafiku s výbornou optimalizaci pro PC.

Takže závěrem já se rozhodně z žádnýho DX9,10,11 "neposeru" mě jde v první řadě o příběh a v druhé jak vás grafika,fyzika atd..... dokáže vtáhnout do děje a jak to udělají to mi je jedno, ale hlavně, aby to vypadalo dobře a dalo se tomu uvěřit.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 14:33:15
avatar
jj presne tak. stejne jako u dragon age 2 chvalil hru za radu modernich dx11 efektu a ze je technologicky na vysi...crysis 2 je pritom grafikou 100x lepsi a odmita to hrat tenhle pristup normalni clovek nedokaze pochopit...to je fakt neco neskutecneho.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 16:28:42
avatar
je to fakt divní přístup nerecenzovat hru jen kvůli tomu že nepodporuje DX 11
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 08:12:49

Ja som vobec neni presvedceny ze nejaky jeden patch dokaze z tejto konzolovky urobit technologicky etalon na pc. Tomu asi neveri ani sam DD.
done [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 08:35:59
avatar
VLK TAKY SLIBOVAL!!! Na ten jejich DX11 patche do Crysis 2 sem moc zvědavý! ..uvidíme jak dopadne tesselace a další věci. Od listopadu 2010, kdy začali makat na DX11 - se toho nedá zas tak moc stihnout.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 11:34:21
avatar
Vždyť ten jejich engine je tak dokonalý že při kompilaci hry stačí zapnout volbu "DX11OPTION true" a všechno pojede jak má být, nebo ne?
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 09:04:30
avatar
crysis 2 sem dohral, graficky to mohlo, melo byt lepsi, ale co se tyce hratelnosti tak bych rekl, ze hodne dobry. kdyz si vzpomenu, jak hrozne vypadalo americky mesto v modern warfare 2, tak to je rozdil nekolika trid, tezko se to srovnava s crysis 1, to bylo uplne jiny prostredi. doufam, ze aspon brzo vypusti sandbox editor novej, a nekdo vytvori zase naky pekny mapy z jungle...
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 10:02:52
avatar
Crysis 2 nekoupim dokud nevyjde DX11 patch a nebude za to stat, uz jen proto ze je to CRYSIS, coz je synonymem pro benchmark...

Mass effect me nebavil, ale prvni dil jsem si koupil... druhej ne... uz jen kvuli recenzim

Dragon Age1 mam doma, nejlepsi RPG hra od dob baldurs gate, o 2ku jsem ztratil zajem po prvnim preview
BM3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 10:50:15

Vcera som zrovna hral Crysis Warhead. Pozastavil som sa nad grafikou u levelu "Shore Leave", jednoducho nadhera. Crysis mal vzdy skvelu grafiku, ktora len podtrhuje jeho atmosferu. Nie je to len tupa FPS, ale je sa aj na co pozerat, flakat sa po okoli, vymyslat strategie. Uz prestavam verit v zdravy rozum a hlavne usudok u tych co tvrdia, ze Crysis 2 je graficky v pohode, dokonca na lepsej urovni ako jeho predchodcovia. Nehovoriac uz o tom, ze Crysis bol vzdy etalon a nic ine sa od jeho nastupcu ani necakolo. Halo, je tam Ukraina pocujeme sa tam v GSC. Dufam, ze nesprasite Stalker 2 tou multiplatformostou ako nam to predviedol Crytek. Este, ze tu aspon mame frajerov z DICE.
Jacek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 10:53:38

Proc v tom clanku je tolik preklepu? Nebyvalo to zvykem.
...a ic menšího
...EA pouští věn část
...na rozsáhlejší strm vývoje

Je to skoda, ubira to na krase webu.
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD Sempron 145 3.6GHz OC poko 2011-04-11 11:16:26
avatar
Včera som podporil svojou kúpou Crysis 2.
Navnadilo 14-denné MP demo.
Hra je úplná pecka a nezdielam názor tých, ktorí ho majú opačný ku Crysis 2 (i tak ho rešpektujem).
Podľa mňa je to DX9 top hra a je omnoho krajšia ako tie tzv. narajbované DX11 hry.

A to najdôležitejšie pre mňa je, že si hru absolútne plynulo zahrám na mojej zostave:
Single-core processor AMD Sempron 145 2.8GHz@3.6GHz OC BOX chladič v doske ASRock K10N78M Pro doske s 2 GB DDR2 800 MHz RAM a Sapphire Radeon HD6850 1GB GDDR5 + 320GB HDD Hitashi 8MB cache na mojom 17" LCDčku pri rozlíšení 1280x1024 v nadstaveniach EXTREME, V-SYNC: YES pokoril Crysis 2 (absolútna plynulosť).

P.S. na update DX11 sa teším ( i keď nepredpokladám, že dovtedy presedlám so svojo Win XP Professional na Sedmičky). No, ale kto vie...
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 11:28:31

A uz si sa aj zamyslal nad tym ze preco ti to ide tak plynulo? A nenechaj sa zmiast ze je to vybornou optimalizaciou.
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 11:48:51
avatar
Tak každý názor dobrý tak mi ho teda prezraďte?
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 12:30:21

No preco asi? Skor ako optimalizacia to su neostre textury a kopa efektov ktore C1 mala a dvojka nie.
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Crysis 1 Average FPS je: 45.06 2011-04-11 12:43:40
avatar
Ale ja som samozrejme testoval aj Crysis jednotku na single-core procesore AMD Sempron 140 3.6GHz OC + Sapphire HD6850 1GB GDDR5 a Overal Average FPS je: 45.06
zdroj: Obrázek

Takže?
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 18:47:51

Tomuto prispevku nerozumiem. To je akoze sposob, akym sa testuje narocnost hry, bez aa, v hd rozlizeni a na high? No neviem, pre mna je smerodatne full hd s min. 4xaa a vsetko na max. A v takom pripade mi moja 6950 da 32fps priemer, kdezto v dvojke mam skoro 50 fps. Myslim, ze to hovori za vsetko.
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 11:24:23
avatar
že by se ledy hnuly??
NavratilJirka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 11:33:52
avatar
Já si naštěstí Koupil Crysis 2 jen kvuli tomu že k tomu byl zdarme Battlefield:Bad Company 2 zdarma jinak bych si to asi nekoupil, ale sám jsem zvědav na ten DX11 Patch...Jo a odkud jsou ty obrázky s hodnocením těch her???
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 11:53:45
avatar
metacritic.com
Nethmed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 12:50:06

Tak tohle jsem přesně udělal i já. Ta nabídka se nedala odmítnout, Battlefield : Bad Company 2 to je v multi prostě nářez.
Jinak co se týče Crysis 2, mě se ta hra celkem líbí. Hratelnost je dobrá, graficky se mi to taky líbí. Je jasné že po těch slibech co jsme všichni četli že to bude v DX11 atd. je to celkem podraz. Nicméně se musím trochu vývojářů zastat. Ono vytvořit něco tak dokonalého na svou dobu jako bylo původní Crysis a následně to pak prodat se ziskem je v dnešní době velice obtížné. Pirátí se kde co a v dost velké míře. Nemůžeme se pak proto jako hráči divit, že další díl vyjde multiplatformní. O peníze jde především až na prvním místě. Celé herní odvětví je obrovský byznys, tak se nemůžeme divit. Crytek by klidně vytvořil MEGA HYPE ULTRA grafické orgie co nerozchodí ani PC v roce 2013, ale PROČ?? Proč by si tím přidělával práci, zaměstnával stovky lidí a pak doufal že si na to hra vydělá? No určitě ne, jelikož se to hned ukradne. Čili celá práce za ty roky by byla pryč.
DX11 patch vyjde, hra je to i tak velice kvalitní. Graficky je i přes starý DX9 režim na velice vysoké úrovni!
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 12:52:33
avatar
nesouhlasím, já si už dnes předobjednal Battlefield 3 a to jen proto, že vypadá kvalitně a neodfláknutě.
Nethmed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 13:01:22

Neříkám že Crytek to udělal nejlíp jak mohl. Ano má to rezervy, obzvláště když srovnáme původní a nový Crysis vedle sebe. Ale můžeme se jen hádat proč tomu tak je. Důvodů bude víc a jistě to vědí jen ti nahoře v EA. Battlefield 3 je také v jejich režii, takže nějaké priority tam jsou jistě nastaveny. Ta hra má navíc ještě půl roku do vydání před sebou.
Stillson [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 11:37:21
avatar
No doufám,že ten patch DX11 nebude jen tak pro parádu,že hra umí DX11...myslím to tak,že to trochu předělají na DX11 a bude to velice špatně optimalizované...takže klidně ať ten patch s DX11 dělají měsíce :-) raději pořádně a pomalu než odbýt aby lidi přestali kecat.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 13:17:25
avatar
Co se hodnocení grafické stránky Crysis 2 týče, souhlasím s článkem na ehw. Herně je to taky super. Na metacritics má hra nízký hodnocení od hráčů, protože jsou individua, která dávají hře 0 či 4 z 10. Malé děti nebo jim inteligencí podobní jedinci by tam psát neměli.

Na ME3 jsem tedy zvědavý po neuvěřitelně dobré jedničce mě dvojka nebavila, ale přesto získala všude po světě titul hra roku...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 13:19:22
avatar
Jak jsem někde psal, ta grafika budiž, na Dx9 bomba, ale čekali jsme víc (a věřím že se dočkáme). Třeba ta voda byla prostě někde jinde. Ale se*e mě neskutečně "fyzika", která je prostě půl pochodu Praha-Prčice směrem zpět, dementní nepřátelé (stojí vedle sebe a nechají se na dálku snajpovat jak ovce a jen volají do vysílačky "man dawn!" a "Sniper! Sniper!" - děs) a prvky koridorovosti - neviditelné překážky, jednou dokáže hrdina seskočit několik pater ale jinde se zabijete při seskočení z poloviční výšky, protože byste se zkrátka dostali někam kde nemáte co dělat...
Ale hlavně ta fyzika...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 19:31:38
avatar
Jojo. Souhlas. Přesně jsi vystihl ty nejzásadnější omyly. Já jsem se pobavil právě když jsem někde seskočil a mrtvola, přitom o level zpět jsem spadl asi z 30 metru po tom lešení a pohoda No a ty neviditelné překážky jsou dobré třeba když jedeš tím tankem a pak dojedeš nakonec na to parkoviště a bouráš do neviditelné bariéry dva metry před zaparkovanýma autama. No a AI je věc sama o sobě, jednou se krejou tak, že je nejde skoro trefit, podruhé tam běhají jak trotlové a čekají na průstřel. Sniperka je v té hře něco jako to střílení slepic na čas. Dostaneš cíle a střílej. Ještě je taky fajn, když stojím za betonovou zdí a nějakej maník střílí přes ní jakoby do mě a jsou vidět ty dráhy kulek skrz...no, možná bych o tom mohl něco napsat do blogu
Kajman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 21:30:21

Ten tank a neviditelná zeď mě taky dostala.
Ještě mě překvapila další věc. Jsem v režimu neviditelnosti, zezadu do mě pere slunce a přesně před nepřáteli se na zemi zobrazuje můj stín. No a oni si mě ani nevšimnou, stín je vůbec nezajímá
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 13:27:19
avatar
Nové kvalitnější scany Mass Effect 3, preview z Game Informer: Odkaz
gnu_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 14:25:20
avatar
Díky! Môžem čítať
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 14:29:08
avatar
Tak udobrovat si fandy bude EA asi dele nez jen temito dvema tituly
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 14:43:56
avatar
Mně se se Crysis 2 líbil víc jak 1. Akorát ta grafika mě zklamala. Jedničku jsem nedohrál kvůli jedné misi u které se mi motala hlava!
ganja021 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 15:17:51

absolutne nechapem tie dve obrazky ktore maju prezentovat "nazor" hracov na jednotlive hry....staci keby ste si tie linky s minirecenziami otvorili a videli by ste ze ani nimi sa netreba orietnovat, pretoze kopa z nich je iba prejavom frustracie a znamky 0/10, 1/10 a 2/10 nie su vynimocne ale bezne...a take hodnotenie si ani Dragon Age 2 nazasluzi...

...ked chcete tak si mozete pozriet videorecenziu mojho kolegu, fanusika Dragon Age jednotky a jeho hodnotenie druheho dielu s ktorym sa asi mnohi fanusikovia dragon age stotznia http://www.gamesite.sk/pc/videorecenzie/5549-dragon-age-2-videorecenzia-pc.html
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 16:49:03
avatar
ale také si nezaslouží hodnocení 8-9-10/10, kterému zase někteří udělují ;) ne vedle prvního dílu.
ganja021 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 17:19:33

ako zoberme si to takto....keby hra nemala meno Dragon Age a nerobilo by ho Bioware tak by si mozno 8 zasluzilo...tu ide hlavne o to, ze hodnotenie z velkej miery vyplyva z pocitov sklamania...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 19:35:29
avatar
Což je jasný, díky tomu pak má DA2 průměr u hráčů 4/10. V porovnání s ostatními hrami by to třeba mělo mít tak 6/10. Ale to jsem nehrál, jen z toho mám takový dojem. Co se týče Crysis, tak tam prostě narážím na takový chyby, že mi to kazí hraní (viz cca 7 příspěvků nahoru, kde to popisuji). Chápu ale, že to recenzují lidé, kteří to prostě berou tak, že se prostřílejí na konec a super...jenže já už hraju nějakej pátek a tak to asi sleduji trochu víc.
ganja021 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 20:50:17

neboj sa...ja viem ako sa hra pomaly a skumavo...ved sam som recenzent...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-12 02:24:45
avatar
no desítky tam podle mě dávaj lidi kterým se hra líbí a chtějí vykompenzovat ty ubožáky s nulou. Díky tomu je to tam taková přebíjená, která ztrácí smyslu...
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 15:39:55

Ale v jedný věci Crysis 2 exceluje a tou je multiplayer,to zoufalství v podobě Crysis Wars se zde změnilo v plnohodnotný zážitek
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 16:46:24
avatar
exceluje?to snad ne...oproti crysis wars se to da sice chvilu hrat, ale kazdorocne vyjde pomalu 10 lepsich multiplayerovych her.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 16:10:41
avatar
Já nezastávám ten názor že bez D11 stojí hra za prd a tak si Crysis 2 zahraji i kdyby žádná podpora D11 nevyšla .Jednou to je pro mne ikona mezi hrami a proto to neřeším.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2011-04-11 16:28:53
avatar
Crysis 2 nie je zlá hra po grafickej stránke, aj keď vo mne zanechala pocit akýchsi omalovániek. A nemám veĺa výhrad ani proti umelej inteligencii. To, čo podľa mňa zráža hru do zabudnutia, je neskutočná nuda, ktorá celú hru sprevádza. Priznám sa, že ako jednu z mála hier som nedohral Crysis 2 do konca. Po asi 6 hodinách som sa tak nudil, že som sa musel do hrania nútiť...ale nedonútil. Prvá a zatiaľ posledná špičková hra, ktorú Crytek vytvoril je Farcry.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 16:57:07
avatar
jo taky me od cryteku nejvic bavil far cry. ale jinak me bavi dvojka zatim mnohem vic nez prvni crysis a co se tyce pruchodu hrou tak mi prijde i variabilnejsi. jednicka se sice odehravala ve vetsich prostranstvich, ale tech cest k cili tam nebylo rozhodne tolik co ve far cry a od pulky hry to byl cistej koridor. umela inteligence je tu pak nejspise na stejne urovni jak v prvnim dile, mozna spis lepsi. jen to nesmite hrat na easy nebo normal. oproti far cry je ale bida oboje a nechapu jak ji crytek mohl tak posrat. no a ta grafika...co se tyce poctem propracovanych efektu nebo rozliseni textur, tak na tom je dvojka sice hure nez prvni dil, ale celkovy dojem z ni je pro me jednoznacne lepsi.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 23:01:46
avatar
Jo pod to se podepíšu. Taky se mi Far cry líbilo hrozně moc.

V trojci HL2, Doom3 byla právě ona moji nejmilejší.

Crysis 2 mě bavilo, ale kdo je bez viny, ať hodí první kamenem ....
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 17:00:27
avatar
Far Cry je nejlepší Crytek hra, zcela bez jakýchkoliv pochyb. Už jenom to, že člověk hraje za nějkou určitou postavu, která má charakter je pro mě velký plus. Škoda, že Far Cry 2 je naopak nejhorší hrou (dá-li se tomu vůbec hra říct), kterou sem hrál v týhle generaci, takže tahle značka je už pro mě bohužel mrtvá...
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 17:18:43

FC 2 je pěkně blbá hra,nejvíc mě štve jak dojebali ten konec - po řadě stereotypních misí jsem se dočkal jenom výbuchu skály a pár řádků v novinách...
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 17:57:03
avatar
Teda...

Když srovnám Crysis 2 a Dragon Age II, tak Crysis vypadá jako zcela luxusní hra bez kompromisů
Vesy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 18:05:15
avatar
Pokud si chce EA udobřit hráče, ať udělají Mass Effect 3 v cz lokalozaci, s DX 11, se zničitelným prostředím, s pořádnými RPG prvky a hlavně s pořádným a dlouhým příběhem aspoň 25 hodin. Crysis 2 nebyl špatný, ale graficky je to průměr a vůbec ta hra nesplnila to co měla jak Dragon Age 2 propadák(příběh ještě jakš takšušel)...
Lukeee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 20:20:00
avatar
Nejraději mám klikačky ...
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-11 21:01:50

Ja by som bol zvedavy ci Mass effect 3 bude bezat na novej verzii UE3 ale to by som chcel asi prilis.
CzechRPGManiak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-12 20:05:55

Jediné co na Crysis 2 shledávám špatným je hype, a to že je to port z konzole. Jinak to je hra kterou stojí za to si zahrát. Bavila mě, a hraju ji znova. Je mi úplně šumák jestli si u EA někdo trochu zapřeháněl...navíc všude kam kouknu, tak se povídá že na grafice nezáleží (no většinou to tvrdí hráči CS nebo CoD)...a u Crysis platí najednou opak?
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jen tak dal hraci 2011-04-13 08:15:14
avatar
To jsem rad, ze hraci si to nenechali libit takovy vy*eb!Kdyz nova hra tak jedine nativne v DX11 a pokud chcou vyrobci zpetnou kompatibilitu tak at ji kdyztak pridaji, ale urcite ne naopak. Za moji doby ery 3Dfx taky vyrobci neresili jestli nekdo ma ci nema kartu 3Dfx. Pokud si chces zahrat tuto hru tak si ji dokup a hraj. Cas plyne dopredu a ne dozadu
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 201x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 149x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 811x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1145x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1463x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1311x
Komentářů: 6