F1 2010 je zde a v DirectX11 vypadá famózně a prověří náš HW!
F1 2010 používá upravené herní engine, který jsme mohli vidět už u DIRT2. A ten umí i nové technologie, které přináší DirectX11. Samozřejmě v základu je to stále DX9, ale DIRT2 i F1 2010 jsou hry, kde je rozdíl mezi DX9 a DX11 jasně patrný. Hra v DX11 má díky lepšímu HDR, lepším postprocesing efektům a dalším vylepšením výrazně lepší nasvětlení, ostrost a vůbec. Opravdu markantní je pak rozdíl v dešti.
Nicméně s DX11 to není v F1 2010 tak snadné. Hra vychází jen jako DX9 a DX11 má být dodělán patchem, který je už hotov. Kolem se tedy můžete podívat na první obrázky v DX11 i video. Nepříjemností je opravdu vysoká HW náročnost, kdy si jen tak s nějakou grafikou v 1920x1200 na plné detaily v DX11 nezahrajete, ale tak to má být.
Hra je také dost náročná na procesor a dokáže využít 4 jader jako nic. Rozhodně si tedy nevystačíte s dvoujádrem, ale chce to pořádné 4 jádra. Odměnou za to je ale nejlépe vypadající závodní hra, která kdy vyšla. Kam se hrabe údajně fotorealistické GT5. Tohle má ostré detailní textury, kam se jen podíváte, nechybí fantastické efekty počasí a destrukční model.
Hra vychází už dnes a podle prvních ohlasů sice není dokonalá, ale pro fandy F1 je to úplný nářez a přesně to, co nám na PC chybělo. Codemasters se opět vytáhli. Já už se nemůžu Dočkat DIRT3 a GRID2, které jsou také v přípravě a obě hry mají být větší a lepší než předchůdci. Teď ale vzhůru do bojů v F1 a konečně si můžeme udělat tu Formuli trochu zajímavou, když jsou ty závody v televizi trochu nudné …
Zdroj: DDWorld.cz
AUTOR: Jan "DD" Stach |
---|
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. |
|