FACEBOOK vám neustále nabízí hlavně negativní zprávy a reakce? Není to zdání, je to tak schválně! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Friday, 29 October 2021
altUnikají stále nové a nové informace o tom, jak funguje Facebook a jak vědomě ničí světě.

 

 

 

 

Sociální sítě měly lidi spojovat, místo toho dělají pravý opak. A to cíleně, protože je to prostě finančně výhodnější, negativní věcí dělají větší trafik. Klíčové interní dokumenty společnosti FACEBOOK vynáší stále více nespokojených zaměstnanců, kteří mají chování firmy a jejího šéfa dost. Dokumenty dokazují, že Facebook má rozsáhlé studie a informace o tom, jaký negativní dopad má jeho činnost, a přesto vždy zvolí to nejhorší řešení pro uživatele, a to nejlepší řešení pro sebe. Ale na veřejnosti o tom šéf firmy neustále lže. Lhal i před vyšetřovacím výborem americké vlády a ta tedy přitvrdí.

Celkově je zajímavé sledovat celou situaci, protože informace, které bývalí zaměstnanci vynášejí, jsou opravdu alarmující a potvrzují nejhorší obavy. Facebook, Instagram (je v majetku Facebooku) ale i další sociální sítě mají v současném stylu fungování a nastavení algoritmů, naprosto zničující vliv a dopad na současnou společnost. A minimálně Facebook o tom ze svých vlastních detailních studií moc dobře ví. Udělal si řadu svých studií, jak které věci konkrétně ovlivňují uživatele, jak uživatelé jednají atd. A místo aby se snažil o to, co tvrdí, tedy spojovat společnost, vydal se cestou jí rozdělovat. Protože je to pro něj finančně výhodnější …

Firma tak zcela prokazatelně a vědomě nechává šířit dezinformace, lži (včetně politických), podněcuje k násilí, umožňuje obchod s lidmi atd. FACEBOOK i INSTAGRAM totiž fungují tak, že se firma snaží o maximální aktivitu uživatelů. A protože zjistila, že nejvíce donutí uživatele k aktivitě negativní informace a reakce, šokující věci, jako jsou prostě lži a dezinformace, aktivně je upřednostňuje a dává jim přednost. Pokud máte pocit, že vám obě sociální sítě předkládají ve feedu především hodně negativních, nebo různě bombastických zpráv, reakcí apod. na místo převážně pozitivních věcí, zpráv a ověřených informací, tak to není váš pocit. Algoritmy jsou tak přímo nastaveny, kdy upřednostňují negativní zprávy ve výrazném poměru proti pozitivním. A to je ten nejmenší problém fungování nejen Facebooku …

Společnost navíc nepřistupuje ke všem uživatelům své sítě stejně podle stejných pravidel, někteří s velkou základnou sledujících si mohou dovolit prakticky cokoliv a firma proti nim nezasáhne. Musí už jít opravu o extrém. Firma navíc nefiltruje zdaleka tolik škodlivého obsahu, kolik tvrdí. I v anglické verzi hlídá vlastně jen pár % svého obsahu, v cizojazyčných variantách a příspěvcích však nefiltruje a nehlídá prakticky nic. Takže Facebook či Instagram jsou aktivně a prokazatelně používány k obchodu s lidmi a další závažné trestné činnosti – v tomto smyslu skutečně sociální lidi spojují, bohužel špatné lidi se špatnými lidmi.

Zaměstnanci na chování a přístup vedení firmy včetně jejího šéfa dlouhodobě upozorňují. Ale běz výsledku. Vedení nic nedělá, naopak. Mnozí tak sebrali odvahu a vynášejí citlivé informace a vlády USA i EU konečně začínají jednat a vyšetřování probíhá a probíhat bude. Musí, protože současný model není udržitelný a přímo a zásadně negativně ovlivňuje stav společnosti.

Hrozí tak konečně zavedení zcela nových pravidel pro provozovatele sociálních sítí, čehož se firmy jako FACEBOOK velmi obávají. Museli by totiž dělat to, co jen říkají že dělají. Ale nedělají, protože by jim to krátilo zisky. Jedno je ale jasné, sociální sítě tak, jak fungují dnes, tedy s minimálním dozorem a algoritmy cíleně upřednostňující či podporující šíření dezinformací, lží a toxicity obecně, prostě nemohou takhle být nadále tolerovány. Sociální sítě měly lidi spojovat, ale vidíme každý den, jak většinovou společnost rozdělují a dávají a zveličují okrajové extrémní hlasy a názory, které ve společnosti vždy byly, ale sociální sítě je mnohonásobně zesilují, protože z nich těží. Sociální sítě dávají mnohem větší váhu a hlas extrémním názorům a projevům, než jaký by bez nich měli. A dávají jim větší prostor, než jiným názorům a skutečné diskusi. Staví ověřená fakta na úroveň dezinformací, cílených lží a naprostých hloupostí, jako by to byly argumenty k diskusi.

Asi jste si všimli, že DDWorld.cz není zrovna velkým fanouškem sociálních sítí, naše účty cíleně zanedbáváme, a to prostě proto, že nemám Facebook atd. rád. Ne proto, že by jako komunikační nástroj byla špatná myšlenka, ale proto že jejich algoritmy fungují proti zdravému rozumu a obyčejné lidské slušnosti. Navíc vzhledem k tomu, že nepíšeme dezinformace, bulvární bombastické negativní bláboly apod., tak algoritmy sociálních sítí stejně extrémně omezují dosah našich zpráv.

Každopádně sociální sítě snad čeká nová éra, kdy snad konečně budou sloužit k zamýšlenému účelu. A doufejme, že usvědčený lhář a zbabělec Mark Zuckerberg bude pohnán k zodpovědnosti. I když šance na to je celkem malá, naopak vymýšlí, jak se zodpovědnosti vyhnout. Nyní se dokonce Facebook se jako firma přejmenovává na Meta. Rozhodně by se USA a EU měly na Facebook (a další) a jeho podnikání a fungování pořádně podívat, než bude pozdě a zbytečné rozdělování společnosti bude nenapravitelné. Každopádně informace jak Facebook, Instagram vědomě škodí na všech frontách a jak fungují, jsou opravdu výživné, doporučuji každému si to vyhledat … a troufám si říci, že fungování sociálních sítí je dost možná větší problém než COVID i klima, protože Facebook atd. výrazně zhoršuje a znesnadňuje řešení těchto i mnoha dalších problémů … takže pokud by teď měly státy na Západě vč. ČR něco akutně řešit, tak je to právě fungování sociálních sítí, protože ovlivňují naprosto všechno, bohužel i všechny, kteří jich nevyužívají …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 10:33:25
avatar
btw ETH boří maxima, teď už jen stačí počkat až to o 10 dolarů spadne a může být další článek jak se "propadlo"
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 11:47:12
avatar
vzhledem k pokračující inflaci, tisku peněz, odložení přechodu na PoS změny u ETH, návratu covidu v ještě větší síle atd. nečekám, že se to brzy propadne ... leda by přišla státní nařízení a zákazy jako v Číně .... bohužel státy jsou neschopné řešit dnes jakoukoliv krizi .... tím spíše, že ji aktivně vytvořily
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 13:04:06

Kryptoměny jsou stále více a více propojovány se stávajícím světem financí ... šance, že by je někdo v západním světe zakázal se již limitně blíží nule.
Čína na to šlápla jenom z jednoho důvodu a to že jí chybí energie. Fabriky tam jedou na příděly, řadu dní nesmí vyrábět. Jen proto, že se Čína rozhodla potrestat Austrálii a přestala odebírat její uhlí. Najednou ale chlapci zjistili, že z toho uhlí jede velká část elektráren a že to nejsou schopni pokrýt vlastní těžbou. Ono sice můžete doma začít víc těžit uhlí, ale když je ta elektrárna technologicky postavená na to uhlí z Austrálie, tak tam jiné jen tak nenasypete. A Australané místo aby plakali, tak to uhlí vesele prodávají do světa. A Čína tak je v průšvihu, protože to původně její Australské uhlí už odebírá někdo jiný a musela by nyní Austrálii dost připlatit, aby ho opět získala pro sebe.
Proto tvrdě šlápli do kryptoměn, protože nemají energii ani na standardní chod továren. A protože celá Evropa je závislá na tom, co nám Čína vyrobí, tak to poznáme za krátko všichni ... hlavně na Vánočním trhu.
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 14:33:47
avatar
Akorát je divné, že uhlí chybí i v Indii a ti nikoho trestat nechtěli, takže to může být jedna z příčin, ale ne primární. Čínský dovoz uhlí je asi 7% z toho Austrálie měla 2%. Jo bylo kvalitní, ale takový poprask by to neudělalo.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 12:00:03
avatar
Mě Facebook nic nenabízí, protože ho nemám a sledovací prvky ve stránkách mi blokuje AdGuard.
free.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 12:01:38

Já ty sociální sítě asi nikdy nepochopil.
Místo toho, aby mi přátele daly, tak mi ty zbylé vzaly.
Raději než nějaký jejich lajk bych dané přátele viděl osobně, ale oni to tak neberou...
Takže jsem FB smazal, stejně je k ničemu a většina informací na něm nestojí za povšimnutí.
Zlaté ICQ, achjo
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 17:50:44

Mám stejnou zkušenost. Facebook sice nemám už víc než 10 let, ale lidé co na něm jsou se často začali chovat divně a ohánět se tím co tam četli. Když se je snažíš o něčem přesvědčit a vysvětlit že se zavřeli do bubliny v nějaké skupině, tak to nedopadlo dobře.
S těmi pár co jsem se setkával a hodiny jsme spolu mluvili byly vztahy dobré, byť jsme na něco měli zcela odlišné názory. Když jsme se viděli pak po dlouhé době tak na mě už jen štěkali. Odvykli diskusi.

Druhá skupina proste upřednostňuje virtuální svět před tím se jednou za rok sejít. A stejně jako oni se nechtěli vidět, já nechtěl lajkovat nesmysly a zakládat znova profil. Takže se nevídáme.

Za mě sociální sítě tedy jedno velký špatný.
caleb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 20:02:21

FB jsem nikdy nemel a koukam, ze jsem o nic neprisel, ba naopak:-)
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 22:48:38

Tak já ho měl když začal. Tenkrát to bylo zajímavé. Občas si něco přečíst. Nikdy jsem tam nic nenapsal, jen jsme si tam hrál hry.
Každopádně už jsem ho neměl když se narodila dcera a to je 13 let..
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 12:58:00

Ono je třeba si uvědomit, že sociální sítě jsou soukromý prostor, který si vlastník, tedy v tomto případě Facebook může upravovat podle svého. Prostě host také nerozhoduje o tom, zda bude restaurace vymalovaná na červeno nebo na modro a jaké v ní budou viset plakáty. Nemusí do ní ani chodit, když se mu tam nelíbí.
A je třeba si uvědomit jednu věc. Sociální sítě nejsou povinné. Nikdo nemá povinnost vyloženě ztrácet svůj čas na FB nebo Instagramu, Tiktoku a podobných nesmyslech. Ano, tato média vytvářejí svou vlastní realitu, kterou uživateli prezentují podle sebe a podle toho, jak mu potřebují udat reklamu a vytáhnout z něj údaje, které se dají monetizovat. Je to jejich svět a mají na to právo. Nikdo ale nemá povinnost ty nesmysly hltat, řídit se jimi nebo se toho jakkoli účastnit. A pokud se účastní, pak se nesmí divit.
Ono je totiž úplně jedno, s kolika lidmi se "přátelíte" na sociálních sítích. Důležité je, kolik skutečných přátel opravdu máte v reálném světě.
navy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 20:21:47
avatar
"Ono je třeba si uvědomit, že sociální sítě jsou soukromý prostor"
To sice ano, ale pokud soukromá firma získá takovou moc, že dokáže měnit politiku, vlády, státní zřízení a myšlení lidí, je to nebezpečné pro všechny.
Facebook vydělává, ale nemá žádnou odpovědnost a platí minimální daně.
pepezdepa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 21:16:23

Než existovaly sociální sítě, ovlivňovaly myšlení lidí nejvíce noviny a televizní zprávy, které jsou minimálně v USA všechny soukromé a zatraceně daleko více aktivistické, než je u nás zvykem. A ovlivňovaly společnost stejnou měrou.

A minimálně v USA platí daně jako všichni ostatní. To, že si jinde neumí udělat zákony, díky kterým se budou efektivněji internetoví giganti danit, není chyba těch společností.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-31 10:08:08
avatar
To je pravda, tisk ztratil monopol na Norimberský trychtýř(přichází tak o moc a tím i zisky). Jediné plus u tisku bylo, že byl z drtivé většiny hlásnou troubou nějaké politické strany, nebo aspoň politického směru a tak člověk který ho vzal do ruky zhruba věděl co budou do něj hustit. Mimochodem když někdo tvrdí že bude spojovat lidi buď vědomě lže a nebo je naprostý diletant. Lidstvo bylo vždy rozděleno jen je to dnes víc vidět díky komunikačním technologiím. Žádná cenzura to nezmění Jen to bude vypadat lépe, ale ti cenzurovaní se stanou ještě více zabejčilí a na to jak se sdružovat si najdou novou alternativu.
Janami [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 21:45:29

Ono je třeba si především uvědomit, že sociální sítě se pohybují do značné míry v legislativním vakuu. Což vzhledem k jejich dosahu a vlivu asi není úplně ideální stav.

Čili, když už jsme tedy u těch analogií, tak restaurace je podnikatelský subjekt v oboru pohostinství a její majitel si jistě může vybrat barvu výmalby, ale hygienické normy dodržovat musí. Tj. ten "jeho soukromý prostor" je do značné míry limitován nějakými předpisy.

No a sociální sítě jsou taková restaurace, která by moc ráda určovala, jaké jídlo bude prodávat, ale zároveň nechce být zodpovědná za hygienické normy spojené právě s provozem pohostinského zařízení (známý problém vydavatel vs platforma).
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-30 08:53:44
avatar
Jenže to jak FB záměrně ovlivňuje skladbu zpráv, což opravdu může mít negativní vliv na náladu ve společnosti, tak to je jako když ti v té restauraci potají do jídla budou přidávat kapku třeba jedu nebo karcinogenu, které ti pro jednou neublíží, ale opakovaně už ti můžou nějaké potíže způsobit. FB je sice soukromý prostor, ale jeho chování tento prostor přesahuje. Mě taky od příštího září zakážou topit ve starym kolti, přitom si s nim topim doma a nemam ho někde na ulici.
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-30 19:53:04
avatar
Tvojou logikou ma teda krcma pravo nepustat ludi podla rasy alebo vierovyznania, mozu sa tam zgrupovavat a kut nekale plany skupiny ako skinheads alebo al-kajda,.. Ved nikto nikoho nenuti do tej krcmy ist vsakze? Ked majitel povie ze v jeho krcme je dovolene cokolvek tak clovek ako ty povie jednoducho "sukromny priestor, jeho vec". Treba si uvedomit ze socialne siete typu FB alebo instagram su jeho velkostou a celosvetovym dosahom uz povazovane za nebezpecnu zbran.
Tomcat22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 14:02:50

Já FB mám, ale naposled jsem tam něco dal před 2 roky a od té doby jsem tam prakticky nebyl a předtím snad 4 roky taky ne. Není tam nic, co by mě zajímalo. V mobilu Facebook klienta ani odinstalovat nemůžu, ale je zmražený a nepřihášený. Používám pouze Messenger a to jen s pár lidma a ani to bych nemusel.

Nějak nemám potřebu se pořád s něčím chlubit, postovat stupidní obrázky a videa, ani lustrovat profily ostatních a projíždět, jaké kraviny sdílejí a lajkovat jejich chlubící se příspěvky.

Ale co jsem zažil, je to spíš doména ženských. Obě poslední bývalky na tom visely pořád, x-krát denně projížděly zeď, čuměly na stupidní videa, co kdo kde postnul a podobně. Nechápu...
pepezdepa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 14:21:28

Je zajímavé, jak jedna skupina lidí nadává, že Facebook a obecně sociální sítě dnes už všechno cenzurují, zatímco další bijí na poplach a cenzuru striktně vyžadují.

Když vyhrál v USA volby Trump, mohl za to Facebook, protože nadržuje republikánům. Když vyhráli demokrati, mohl za to Facebook, protože nadržuje demokratům :-D.

Neříkám, že sociální sítě jsou nějaká zlatíčka, nicméně když se podívám na zpravodajské servery, víceméně tam nic pozitivního vlastně taky nepíšou. V devadesátých letech bylo ze všeho špatného obviňována televize. Pak se to přelilo na hry a dneska za hrůzy světa mohou sociální sítě.
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 14:38:08
avatar
Vždycky za to může někdo jiný
Tyrael888 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 16:00:54
avatar
Čo si sťažuješ na spravodajstvo u vás v ČR dajú aspoň nejakú pozitívnu správu pomedzi tie sr***. U nás na Slovensku sú len tie sra***.
Média idú celkovo po senzáciách a je jedno ako sa volajú
a v akej sú forme.
Ja mám FB úspešne zrušený už cez 10 rokov. Blbé je že sa k nemu dostáva staršia generácia a veria každému slovu čo tam kto napíše. A rodičom sa veľmi ťažko vysvetľuje čo je HOAX alebo internetový trol.
Rohl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 19:58:54

Ano, články na Idnes jsou takový odpad, že směle konkurují nejrůznějším psycho skupinám na Facebooku.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-31 10:17:56
avatar
Dobře vystiženo , Jedni říkají my chceme svobodu bez cenzury, druzí říkají my také chceme svobodu a cenzurovat nebudeme když budete svobodně hlásat to co je v souladu s naším pohledem na problematiku .
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hmm 2021-10-29 14:23:14
avatar
Zajímavé je, že si mnozí stěžovali, že facebook cenzuruje především názorové oponenty levicově liberání části populace. A ejhle on především šíří a nabízí vám obsah, který utvrzuje vaší vidinu světa. A je mu to vlastně jedno co, hlavně že je z toho kšeft. Prachy nesmrdí. Pokud by to nedělal a řekněme že někomu by předkládal materiál co by tomu odporoval, tak by ani na té síti nebyl a facebook by neměl prašule z reklamy a síť by byla zničena nebo zůstala sluníčková a upadla v zapomnění. Navíc v době kdy čelí silné čínské konkurenci. Mladí na facebooku už skoro nejsou, je to síť pro staré.
pepezdepa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 14:25:42

Přesně. Navíc likvidací Facebooku by se uvolnilo místo na trhu, které by snadno mohl zabrat nějaký čínský gigant, a to už by opravdu nebyl žádný med.
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 15:14:38

"Mladí na facebooku už skoro nejsou, je to síť pro staré."
Nojo ked deti nechcu aby ich rodicia videli na FB co tam vystrajaju tak vyuzivaju ine soc. siete ...
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 15:19:21

No jo FB roboti logicky vyhodnotili ze najefektivnejsie je povestne "skodoradost je najlepsia radost "
Nemaju dovod primarne forsirovat "pozitivne ladene" prispevky pretoze taketo vo vela ludoch vyvolavaju bud zavist alebo tazky nezaujem.
Rohl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 19:55:07

Sociální sítě jsou takové jaké jsou protože lidé jsou hloupí a připívají tam jen s nesmysly. Na ostatních webech je to stejné, jen Facebook je velká firma a tam se dají populisticky nahnat politické body. Ještě že hardware weby nerozdělují společnost psaním o něčem čemu nerozumí, jako je třeba Bitcoin a kryptoměny.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 20:01:01
avatar
Všichni co tady píšete, jak tam nechodíte, že jste se přestali bavit s lidma na fb, zajímalo by mě kolik je vám roků?
Jinak já na FB od začátku roku taky chodím minimálně, naštvali mě s tím nový designem, co je ještě horší než ten předchozí. Občas akorát používám messenger.
P.S. Facebook už neexistuje, teď je to META!
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 20:31:57
avatar
Na facebook chodim len zriedkavo, skor ked potrebujem niekoho kontaktovat na koho nemam telefon. Myslim, ze to je strata casu. Mam 36 rokov Osobne ale pouzivam Twitter a to je super vec. Ked clovek sleduje spravnych ludi, tak sa tam da vela naucit, hlavne ak vas bavi programovanie alebo matika .
free.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-29 20:42:02

Co s tím má věk společného? Přestat se s někým bavit na FB neznamená ho smazat ze života mimochodem. I když to plno lidí, kteří ty sociální sítě nadužívají, tak chápou.
Lajk ti prostě hlubší kamarádství nezachrání. FB je tak maximálně na nějaké povrchní kamarádství, tak to aspoň cítím. Když se mi někdo náhodou ozval, tak v drtivé většině případů to bylo proto, že něco potřeboval.

Jinak Facebook jako společnost se přejmenovala na Meta. Aplikace Facebook se bude stále jmenovat Facebook.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-30 12:09:05

Sociální sítě jsou jen nabídkou pro mainstreamovou populační poptávku. Sítě samy o sobě nejsou škodlivé. To co z nich dělá škodnou jsou primitivní pudy většiny světové populace. Holt je to daň globalizace a internetu. Mě přesto těší, že je mnoho lidí se zdravým úsudkem, kteří sice nejsou tolik vidět a nejsou součástí mainstreamu, ale o to je větší důvod si jich vážit a vědět že existují i bez povrchního sociálního proudu.
petronias [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2021-10-30 14:21:02

Noviny, hlásající světlé zítřky, taky nikdo nekupuje. Nic totiž nepotěší člověka víc než neštěstí druhých.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 446x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 291x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 856x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1158x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1476x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1319x
Komentářů: 6