UBIFSOFT se dušuje, že PC je nejlepší herní platforma a nové Far Cry 5 bude podle toho vypadat.
UBISOFT se minulý rok moc nepovedl, snad s výjimkou solidního Assassins Creed, které ale má své mouchy, to loni nebyla s jeho hrami žádná velká sláva. Letos nás už brzy čeká nový FAR CRY 5 a UBISOFT se nás všechny snaží přesvědčit, že PC je jeho nejoblíbenější platforma:
Nová Far Cry 5 prý bude na PC vypadat opravdu hodě dobře. No to by také mělo, protože soudě podle oficiálních hardwarových požadavků zejména na plné detaily ve 4K rozlišení, to bude chtít slušnou kartu. Ale nic jiného ani nečekáme. Nebojte, pokud nemáte zrovna high end, tak si také zahrajete.
Minimální požadavky pro 1280x720 (nízké nastavení) jsou mírné:
Procesor: AMD FX-6300 nebo Core i5-2400
RAM: 8GB
Grafika: AMD Radeon R9 270 2GB nebo GTX 670 2GB
Doporučená konfigurace ro 1080p 60FPS na vysoké detaily:
Procesor: AMD Ryzen 5 1600 nebo Intel Core i7-4770
RAM: 8GB
Grafika: AMD Radeon R9 290X 4GB nebo NV GTX 970
UBISOFT také uvedl doporučené konfigurace pro 4K rozlišení a ty nejsou zrovna nízké. Pro 4K ve 30FPS na vysoké detaily prý postačí:
Procesor: AMD Ryzen 5 1600X nebo Core i7-6700
RAM: 16GB
Grafika: AMD Radeon RX VEGA 56 nebo GTX 1070
Pokud chcete 60FPS ve 4K a na Ultra detaily, tak prý musíte mít dvě grafiky v SLI nebo CF:
Doporučení dvou grafických karet dnes je poměrně zvláštní. NVIDIA se na vývoj SLI v podstatě vykašlala a i když stále tu a tam dělá profily, takže dvě grafiky někde fungují, přínos SLI je o poznání nižší než u CrossFire, nemluvě o microstutteringu, který u AMD CrossFire v podstatě neexistuje, zatímco u SLI to z našich posledních zkušeností zdaleka neplatí. Kromě toho, zdá se mi, že UBISOFT zapomněl, že ještě existují RX VEGA 64 a také GTX 1080 Ti grafiky, takže mít dvě slabší karty nedává zrovna smysl. Samozřejmě hru pro vás kompletně otestujeme a orecenzujeme. Osobně si myslím, že si ji ve 4K se 60FPS bez potíží na RX VEGA 64 apod. zahrajeme.
Far Cry 5 vychází 27.3.2018. Pro zajímavost. Mělo se za to, že Far Cry 5 použije nově přímo CryEngine, proti DUNIA Engine u předchůdců. Nicméně není to pravda. Far Cry 5 používá výrazně modifikovaný DUNIA 2 engine, který ve starší verzi používaly i minulé díly. Nicméně protože DUNIA Engine přímo vychází z CryEngine (první díl Far Cry samozřejmě běžel na CryEngine) může to být vzhledem k dalším modifikacím u nového dílu trochu více viditelné. Nicméně oficiálně Far Cry 5 je poháněno DUNIA ENGINE 2.0 s DirectX12 a několika novými prvky tohoto API, které jsou zatím využitelné jen na Radeon RX VEGA grafikách.
Tesim sa na FC5. Mimo zaujimaveho pribehu a grafiky aj na psa Booma Ale nesuhlasim, ze minuly rok nemalo Ubi dobru hru. Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands je podarena hra. S kamaratom sa ju v coopu nevieme nabazit.
Zase takový peklo to být nemusí. Prostě stáhneš trochu detaily. FC3, FC4 i FC Primal na R9 380X šeli vcelku v pohodě. Jasně, FullHD 60fps na Ultra to nebylo, ale na FHD 45fps+ se to poladit dalo a graficky to bylo taky dobrý.
Spíš jestli tu 380X nebrzdí ten PhenomII. Já měl 380X + A8-3870K @3,4GHz a až s Ryzenem jsem zjistil, jak CPU grafiku brzdilo.
suhlas... mal som tu kartu ...posledna moja karta od amd r9 380x... a skusal som to s i3... no pri vydani fc 4 som behom dna kupil novu i5 4690k a bolo to lepsie avsak stale nie pre fullhd 60fps... tak preto potom sla aj grafika neskor.. a menil som ju za gtx 1060.. solidny zaklad na 1080p/60fps..no len vtedy boli este karty za rozumne ceny teraz mam zas nieco ine..lebo 2k vyzaduje silny stroj a nezvyknem robit kompromisy
tak tak.. já mám R9 380 4Gb k tomu i5 2500K@4200Mhz a FC3 mi jelo v podstatě skoro na max, s minimálními omezeními detailů (určitě vždy stahuji shadows trochu dolu + takové ty efekty,které ve výsledku nejsou moc vidět)
Jojo ten Phenom II to brzdi ale nie zas az tak moc aby som to nutne musel cele menit. Jasne keby som chcel upgrade tak je to uz na komplet cele PC. Ja som neni moc narocny aby som teraz vyhodil vela penazi na hranie v Ultra high detailoch. FC3 aj 4 a podobne hry po znizeni nastavenia grafiky chodia stale celkom v pohode. Nove Vulkan hry DOOM aj Wolfenstein mi na tom chodia ovela lepsie ako DX hry .Dokonca velmi hratelne aj v 5040x1050.
Náš mladej hraje poslední Assassins Creed na Core i3 3,4GHz a 2GB gtx 960 a nestěžuje si, že by se mu to cukalo. Far Cry 4 nastavení měl taky na high nebo možná very high a taky v pohodě.
Pamatuju dobu, kdy jsem na Ati 3D Rage Pro 4MB hrál Quake II v 320x240. To byl pixel art . Zase ale takový Tomb Raider 2 nebo Dark Forces II: Jedi Knight běžel "s podporou 3D" bezvadně.
Jasne, Quake 2 a Unreal som drtil na soft renderingu, maximum co mi dala S3 2MB bolo 512x384 na 15" CRT monitore, ale vacsinou to bolo 320x240 A ake graficke orgie nastali, ked som si kupil Voodoo 2 16MB. Quake 2 na OGL 800x600 a Unreal na Glide3D 800x600. Ze zrazu aka krasna grafika
Tak naštěstí 320x240 fakt nepamatuji, začal jsem v r.1997-8 na 640x480. Ale ten "pixel-art" si dokážu živě představit
Zato rozhýbat Win95, Dooma a Duka na 486 a 8MB RAM to už jo...sakra to je nostalgie
Největší fór je, jak i dneska si člověk pamatuje celé levely těch her a dal by je levou zadní
Jo jo taky pamatuju 320x240 na AMD K5 133MHz, ale Quake jedničku Pak až s Intelem šlo rozlišení víc osolit a nejlepší to bylo pak přes gl_quake. Quake 2 už plně na voodoo
No je to jen o penězích a trpělivosti, třeba CZC má momentálně skladem GTX1080 za 18 litrů, což proti GTX1060 u zelenýho skřeta za 12 litrů není tak zlé. Ale 4 kusy, takže za hodinu už odkaz platit nemusí...
Kazdopadne na grafiku co vidite v trailerech nebo Ubi gameplayech si muzete nechat zajit chut.Prezentuji to na masinach za stovky tisic kde zapnout antialiasing x16 proto to vypada jak film.Vy to zapnete doma opet to bude kostrbate a budete mit grafiku o nekolik lv niz.
Pokud se ta grafika dá na něčem dostupném dosáhnout, tak dejme tomu je to OK. Ale už jsem viděl dema na spoustu her, kde grafika vypadala úplně jinak. To už bych bral jako podvod na zákazníka
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!