Čekáte od nového nativně DX11 herního enginu pořádné grafické orgie ale Crysis/Battlefield?
Tak to máte smůlu. První hra, kterou EPIC oznámil, že bude stavět na Unreal4 enginu, se jmenuje FortNight a herně se jedná spíše o hříčku na téma Minecraft nebo Orcs Must Die! Přes den budete shánět suroviny a materiál na noční opevnění proti hordám nepřátel.
Hra míří na PC (protože konzole nové generace jsou ještě nějaký ten pátek daleko) a jedná se o komiksově laděnou záležitost. Hra graficky asi příliš neoslní, takže pokud čekáte pecku ve stylu Unreal Tournamentu, Crysis nebo Battlefield 3, tak od této hry opravdu ne.
Je jasné, že EPIC sleduje touto hrou i možnost prezentace vývojářům, že s Unreal4 půjde vytvořit i jednodušší hra pro Tablety, kde chce být Unreal nadále silný. Nelze moc předpokládat, že FortNight, ačkoliv nemusí být herně nezajímavý, předvede skutečné možnosti Unreal4 enginu se vším všudy.
Hra by měla vyjít příští rok a očekává se v brzké době oznámení dalších her.
Tenhle grafický styl zrovna nemusím, ale jestli to bude v duchu vypracovaného survivalu, něco jako první 2 dny v minecraftu, tak to bude naprostý nářez.
Hra graficky asi příliš neoslní, takže pokud čekáte pecku ve stylu Unreal Tournamentu, Crysis nebo Battlefield 3, tak od této hry opravdu ne.
Chce to trošku nadhled. Hra vystoupí ze stereotypu, který se snaží kopírovat realitu a ukáže ztvářnění, které vyžaduje umělecký přístup. Zatimco grafika BF prostě bude brzy překonána (jestli už náhodou neni), tohle bude vypadat stále dobře i za tři roky, protože cartoon ztvárnění zdaleka tak rychle nestárne.
SW 1313 vypadá zatím hodně dobře, ale z jednoho gameplaye těžko soudit.
Unreal engine 3 je dobrý engine a jde toho z něho vyždímat celkem dost. Spíš se mi zdá, že vývojářům se nechce. Třeba v ME2 když jsem dorazil na Omegu tak jsem žasl. Nebo třeba Mirrors Edge taky vypadá i dnes solidně.