Hry budou vyžadovat stálý přístup na Internet – skvělé opatření proti pirátství Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 27 leden 2010
altNení to dobré pro všechny, ale je to nutnost …

 

 

Jak jste si jistě všimli, přibývá her, které vyžadují přístup na Internet, třeba na STEAM, kam ukládají pozice. Nicméně zatím to ještě není úplně ono a hru před nelegálním hraním to neochrání. Vydavatelé her ale chystají další krok. Aktivní je v tom UBISOFT, který u chystaných her přejde na systém uPlay. Ten vyžaduje stálé internetové připojení během hraní, kdy všechno ukládá pouze na vzdálený server. Při spuštění hry se tedy musíte připojit na vzdálený server, odkud teprve hra načte spouštěcí soubory a save. Výhodou je, že hry od Ubisoftu už nebudou obsahovat vůbec žádné další ochrany, na které mnozí nadávali a argumentovali tím, proč si hry nekupují. Nyní tedy mají o důvod méně. Ubisoft nebude používat ani systém, který vyžaduje fyzické médium v mechanice. Další výhodou je samozřejmě fakt, že se o své profily a uložené pozice nemusíte starat a při reinstalaci hry (mimochodem početně neomezené) se na jakémkoliv PC připojíte ke svému profilu a můžete hrát se svými pozicemi dál.      

Jak bude vyřešen problém s tím, když vám náhodou nepůjde internet, nebo když si budete chtít zahrát bez internetu? Obávám se, že jedním jediným způsobem. Prostě si nezahrajete. Nelíbí se vám to? No můžete si jít stěžovat na hlavní nádraží, třeba. Ubisoft celý záměr dává dostatečně s předstihem ve známost a již letos na tento systém přejde. Víte tedy dopředu, že internetové připojení potřebujete k dané hře a nekupujete zajíce v pytli. Můžete se vztekat, jak chcete, ale máte jedinou volbu, pokud se vám nutnost Internetového připojení a tedy stálého ověřování pravosti hry nelíbí, můžete využít svého práva hru nekupovat. Kromě UBISOFTU už na podobných systémech jede řada her, hodně přes STEAM a problémy s tím nejsou.

Osobně jsem pro to, aby se tento způsob používal u každé hry a stahovali se i základní spouštěcí soubory, vše svázané s jedním unikátním číslem. Samozřejmě obejít tyto ochrany je velmi těžké a někdy v podstatě nemožné a určitě by to mohlo omezit pirátství, zvlášť když by třeba vydavatelé mohli následně blokovat a vzdáleně znepříjemňovat život hráčům pirátských kopií. Nejvíce na tom ale oceňujeme to, že se konečně zbavíme všech těch ochran a nutnosti mít médium v mechanice. Tak jen směle do toho ….

Zdroj: DDWorld.cz

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 11:58:01

když o tom tak přemýšlím, tak něco takovýho by mě dohnalo k tomu cracky využívat.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:51:22

Hmm takže si na chatě nezahraju, no je tu řešení, xbox, tam si svojí originálku můžu vzít sebou, a hrát jako normální člověk.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:57:34
avatar
Právě, konzole mě v tomhle případě ničim neomezujou, akorát zandám mediu a hraju, pak když mě to omrzí vemu médiu a prodám ho bez problému..
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:18:10

Jj, já tohle opatření beru jako další ránu pro PC hraní, připojení k internetu, domá není problém, i když občas přemejšlím že bych se bez něj obešel.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:28:50
avatar
Ale prdlajs! Aká dalšia rana PC hraniu? Spomínané notebooky na chatu su len výhovorky. Je pravda že ak pôjdeš do lesa s Notebookom tak si zrejmä nezahráš ale načo chodiť do lesa s notebookom? A pri notebookoch je v civilizácii (mestach) pristup na internet absolutne bezproblemovy stači sa zavesiť na nejakú WIFI sieť...
A pri desktop PC je to absolutne bez problemové samozrejmä ak neplanuješ znova hrať uprostred lesa. A mimochodom takéto postupy tu už sú pri steame a myslim si že internetové pripojenie vyžadované k hraniu nie je nič strašné.
Mam pocit že tento problém sa varí len z mútnej vody. (je umelo nafukovaný a hyperbolizovaný)
DedecekHribecek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ale to je oněčem jiném 2010-01-27 13:40:28

Není to trašné požadovat internetové připojení k autorifikaci hry, ale je to trest pro ty co si legálně hru koupí. To piráti se mají crack jim vyřeší problém s ochanou na CD i povinné připojení k internetu.

No mám další důlvod k přehodnocení toho svého (stupidního) kupování originálů .
redtroll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zdá se že došlo k nedorozumněn 2010-01-27 16:19:56
avatar
jak bylo napsáno v článku výše, stahuje to i spouštěcí soubory a save, takže crack je trochu mimo, pokud nemáš exáče a neuložíš si hru, a pak nevidím důvod si hru nekoupit, když ji někdo vyrobil, tak za to chce asi zaplatit, a pokud buou lidi pořád takový, že budou krást, tak si stěžujte na ně a ne na prodejce(výrobce) - nelze se jim divit. Už jen tato diskuze tomu dost napovídá, ti co nejvíc prskaj k tomu mají asi nejblíž. opravdu problém, nemoci si zahrát na chatě na PC určitou hru, buď ji tam tedy nehraju a nebo snad ani nemá cenu jezdit na chatu, když je taková nutnost gamesit!!! Toto je jen zamyšlení, jsem zvědav jak to kdo pochopí...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:45:16

jde tu o princip, neupíráme autorům odměnu, ale když si koupim auto tak mi taky prodejce neříká že s ním můžu jezdit jen po Praze
matej71 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:49:25

No lenže auto neukradneš A hry sa kradnú vo veľkom. Ale ináč som proti tomuto riešeniu, lebo my ľudia z dediny to máme s tým netom stále ťažké.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:56:04
avatar
haha, to si fakt niekto mysli, ze nie na kazdu dieru sa najde zaplata ? ved to panov z ubisoftu prejde, ked zistia, ze odsnifovat spustacie subory a spravit virtualny server pre hru + nejake tie plavajuce serialy bude pre panov zainteresovanych problem ...
Pyshtone [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 23:36:52
avatar
Nemam obavy, plny souhlas s tebou. Ktera ze to byla hra, kterou Ubisoft vydal bez ochrany jako gesto? A ted si navleknou roucho inkvizitora a vytahnou na krizovou vypravu. A ty koncily prohrou treba diky nemocem,zradcum apod... vime?
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 23:55:30
avatar
Princ OF Persia

Súhlas, vždy sa záplata na debilizmus najde!!! Ubisoft grc
mamlasos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:47:50
avatar
A co Lanky po kulturácích sklepích a bytech, už tak je starost zajistit proud a zásuvky pro x počítačů nyní ještě tahat širokopásmové připojení do internetu. Chci vidět tu svižnost když si dvacet lidí naráz spustí takto ochráněnou hru na nějaké 2Mbit lince (protože tahle flexibilně jde tahat leda wifi)
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:03:52
avatar
tak hold nebudeš zatim hrát gamesy od ubisoftu jinak přeci jen internet nemáme všichni, hlavně v menších obcích, ale na druhou stranu všichni nehrajou hry od "Ubi"
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 12:27:15

Tj jsou vesnice kde maj internet třeba 3 lidi, sám jednu znám, ale kompy má víc lidí, prostě jenom na hraní nebo jiné offline činnosti.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:42:31

No už vidim jak někdo v tý naší vesnici provozuje wifi síť, a nechci hrát doma ,ale po večerech jako normální člověk doma, ale z principu koupim si hru, tak si ji budu hrát kde chci, třeba s notebookem v lese.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:54:07
avatar
to len mne pripada ako uplne postavene na hlavu ze pri hrani singla dakej fps alebo rpg musim byt online? ono by to bolo dobre keby sa namiesto ukladania ''sejvov'' meni napr pocasie v hre podla toho ako je vonku
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:56:58

hmm mě se to stalo v crysis, venku -20, najednou mi to i v monitoru namrzlo...
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:07:47
avatar
Já souhlasím, připojení na net (být online pořád i při SP) je uhozené. Sice tu omíláte steam ale steam jde offline mod a mě tam hry v foline modu běží :-) Tak jsem hrál SP když sem mněnil připojení na net.
Todle nevydrží :-) hackeři si najdou cestu :-) Kdy to konečně svět pochopí, že čím víc budou tu hru chránit, tímvětší to je pro hackry výzva, aby dokázali že jsou ti nejlepší.
Hraní na chtaě nevidím důvod proč si s kámošema nezahrát nějakou zábavnou hru :-) třeba pong :-D fifku nebo tak. Ale když si tu hru koupím nař. za 1000,- tak si ji chci zahrát kde chci, kdy chci a né že mě začnou "omezovat" přípojkou na net. Co když prostě jen vypadne net, což se mi občas stává za veliké bouřky :-) Tak si chci zahrát singl ale nebudu moct, protože jsem bez netu? :-( Ubohé kroky... Pirátství neobhajuji, ale některé kousky jsou téměř umění.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:48:32

přesně tak, na chatu jezdim za kámošema a ne koukat na kytičky jistě že se člověk může omezit, ale když za něco zaplatím nemalou částku, tak se omezovat nechci.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:49:27
avatar
Zrovna nedávno se tento problém řešil na našich měsíčních LAN Párty...Paříme...no pak do Ticha je řečeno...jé kdo si dá MW2? Všichni No a kdo to hrál?Nikdo...20 lidí sebou nenosí NET ...
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 23:53:35
avatar
Len stručne. Ide o PRINCÍP!!! Ja niesom hovädo, aby si každý ku mne dovoloval, čo sa mu zapáči!!!
legolas380 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 15:26:14

to s tou chatou je ozaj blbost. ale co potom maju robit hraci co byvaju na nejakej sedlaci ako ja (som tu jeden z poslednych komu sa usla pripojka na net). takto by bolo odstavenych vela hracov nie kazdy byva v meste. Ja osobne uz hry nehravam ale toto je moj nazor...vela ludi net nema lebo nemoze
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 15:41:51
avatar
A jaké procento lidí co má doma počítač a hraje hry nemá připojení ? 0,5 % ? Na tak malé procento každý obchodník kašle, ale neboj - do tý doby než tohle bude realita (jestli vůbec) u většího procenta her, tak budou mít net všichni.
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 08:10:26

Zřejmě jsi chtěl dodat,že to je rána pirátskému hraní, ne poctivému, žejo?
573v0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 09:49:05
avatar
Prečo? Piráti si teda počkajú na crack o týždeň dlhšie a bude... A nebude im treba net a hovadiny okolo... Ale čo tí čo si ju kúpili? V prdeli načisto....
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 12:30:15

myslel jsem poctivému hraní, protože warezáci o ochranách věšinou ani neví (teda ví že tam byly ale...) Jestli se tohle bude hrát online, třeba někdo vymyslí freeservery jako u onlajnovek A nakonec na to doplatí jen ti co si hru koupily
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:48:19
avatar
hm, na chate hrať ja väčšinou chodím na chatu relaxovať (a piť )

// dúfam, že si to s tou chatou myslel len obrazne.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:56:18
avatar
tak napr hrat nhl stylom kto dostane gol pije je celkom sranda teda az do urciteho poctu panakov v sebe
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:58:15

Tak já jsem rád když si ve svým volnu můžu, mimo toho samého co tam děláš ty, i konečně v klidu zahrát.
Truhlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mozna miri na jiny cil, nez na 2010-01-27 17:22:05

Zdravim vas,

Jak se na tu zpravicku divam, napada me jiny duvod, proc chtit permanentne pripojeneho uzivatele. ne kvuli ochrane pred piratstvim, ale co treba takovy Product Placement marketing? Dovolim si pripomenout pro ty, komu ten nazev nic nerika - jde o moznost zobrazeni reklamy primo ve hre, nebo treba filmu. On se nejaky ten billboard urcite najde.. Za to poplynou vydavateli dalsi penize, zvlast pokud bude mit zajisteno, ze i kdyz si zapnu hru treba po roce tak diky nutnosti pripojit se online mi muze vydavatel "nadelit" porci novych aktualnich reklam podle zadani investora. Takze muj Elf se v budoucnu mozna jednoho dne objevi v nejnovejsich adidaskach, V San Andreas nedostanu hamburger ne v McDonaldovi, ale v tom, no .. KFC, protoze tento tyden zaplati Ubisoftu vic. V EvE online budu v chodbe prochazet kolem interaktivni reklamy na Paroubkovu Obnovenou stranu pratel lidove fronty ? napada me spousta uzitecnych vecicek, co s tim delat.. Co vy? napada vas nejake dalsi vyuziti nutnosti byt online ?

je to muj prvni prispevek zde, omlouvam se za delku
Zdenek

PS: Dodal bych jeste, ze by stacilo donutit byt lidi online jen pro prihlaseni .. na stazeni prave tech aktualnich reklamnich balicku
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:38:29
avatar
Myšlenka je to sice hezká, ale uvedení do praxe je asi hudbou budoucnosti. Vždyť o tom není ani slyšet. Sem tam o tom někdo napíše (asi proto o tom není slyšet ), ale jinak nic moc informace.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:05:42
avatar
Tys myslel takové reklamy co jsou v Csku? třeba? Mno tak možná si to tam někam daj proč ne. Mě to v csku nevadí. Ale máš pravdu něco jinýho je nápad a realizace. Ale není tam možné nebezpečí? Koupím hur (instal atd) pustím a přihlásí mě to k mojemu acc. (acountu) Tož asi bude používat p. to p. ne? To mě nevadí ale co když toho zase nějaký hacker zneužije ve velkém? Nebude to nebezpečný na "jedom" místě tolik info?
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:24:46
avatar
Asi tak .... co když nebudu na netu. To asi opravdu neni dobré řešení.
DedecekHribecek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Panebože 2010-01-27 12:36:13

Jako by toho nebylo dost. Nejdříve mám jako kupovatel legálních her problémy s ochranami na CD. Jako by to nebylo málo budu povinný mít PC připojeno k internetu i když ho nechci.

Piráti já Vám veřím, že budete dodávat cracky i na toto trestání nás platících. Minulost mne v mé víře jenom utvrzuje (vše bylo prolomeno a hacknuto).
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PROTIZAKONE 2010-01-27 15:26:24

nikdo po vas nemuze chtit stale pripojeni k internetu....v nasi pravni podobe je to protizakone a diskriminacni a jestli takovou hru nekdo u nas prodava tak si ji koupim a hned ho zazaluju

to spis nez se s timto smirim si uz nikdy nekoupim zadnou hru a na vyblbnuti je her zadarmo spousta... a navic toto opatreni se bude mijet ucinkem aby pomohlo celemu hernimu trhu - to bude naopak
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:07:17
avatar
Jenže aby to nebylo tak koupíš si hru a automaticky souhlasíš s kupní smlouvou na které bude 1nm písmem napsaná klauzule, že souhlasíš stím, že potřebuješ net jinak ti to nepojede :-D
Danik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:25:13

Nemůžeš se svého práva vzdát předem = když podepíšeš, že skočíš okna, tak z něj skočit nemusíš. Když podepíšeš, že se vzdáváš záruky, tak se jí nevzdáváš apod.
U spotřebitele se musí dodržet zákonné podmínky.
Nevím ale, co by to bylo v tomto případě, možná se předem vzdát užívání vlastnických práv a z toho důvodu by to bylo neplatné.
Tyto podmínky platí pro ČR nevím, jak to je ve zbytku EU, v USA to asi platné bude.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 06:33:41
avatar
Možná je to nastavené na právní podmínky jiných států - USA atd. I když podle mě to je zase krok z cesty ven.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:03:24
avatar
väčšinou sa komenty na tému pirátstvto nesú v duchu "skoro vždy si hru kúpim, neokrádam, atď.." weby ako tento - napríklad -, nenavštevujú piráti? kto sú potom všetci tí ludia na warez fórach?? vo svojom okolí nepoznám jediného človeka, čo by hry nekradol zo siete..
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:13:47
avatar
I navštěvují.
CZRaptor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:14:26
avatar
ja to beru jistou dobu kupuji jen originaly (protože už na to mám),ale stejně je mam všechny cracknuty do budoucna internet určitě rušit nebudu takře mi to nevadí
]mh[ Virtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PLUSy a MINUSy 2010-01-27 12:17:25

-, hry nepujdou prodavat
-, na vsech pocitacich mam urcite stejny hw
-, volant si urcite kazdy bezne taha sebou

ma nekdo nejaky PLUS ?
Maik22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:24:10
avatar
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - + 2010-01-27 12:39:02
avatar
+nebudeš ztrácet čas s nekvalitníma hrama jelikož si koupíš jen kvalitní
+nebude se muset vkládat médium do mechaniky
+neomezený počet reinstalů
+když ti náhodou nepude net tak budeš mít chvilku na filozofování o smyslu života
Nevím, taky z toho mám smíšené pocity, ale něco se s tím dělat musí jinak by PC hraní asi opravdu časem krachlo. Taky by mě zajímalo jestli tenhle systém bude fungovat i když si budu chtít zahrát legálně koupenou hru třeba po 10 letech - jestli ten systém budou takhle dlouho udržovat.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:47:17
avatar
1) ??
2) To nemusím u spousty her ani teď;-) Menší zlo je stále zlo
3) To nemusím u spousty her ani teď;-) Menší zlo je stále zlo
4) *palec*
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:58:22
avatar
Musíme být realisti. Ideální řešení by existovalo jen v ideální společnosti kde by nikdo nic nekradl, a tak by hry byly úplně nechráněný, bez točení DVD v mechanice a daly by se instalovat kolikrát chci + všechny plusy plynoucí z nulový ochrany (vím, že něco pro některé hry neplatí-beru to obecně).
Taky by lidi měli zauvažovat nad kvalitnějším netem ( i kvůli elektronický distribuci čehokoliv). Já třeba výhledově přejdu z wi-fi na optiku - chápu, že tahle možnost není pro všechny dostupná, ale snad časem.
Citace:
1) ??

Hodně lidí stahuje hry, které by si nikdy nekoupili a ani by jim moc nechyběly, jen kvůli zaplácnutí času - takže nakonec si ani nekoupí kvalitní hru jelikož nemaj čas.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:16:34

Prave Wifi, jako cesky nejcastejsi pripojeni k netu je to kamen urazu. V mensich mestech a vesnicich vetsinou neni nic krome Wifi nevalny kvality a ADSL, ktery nekde dostupny stejne porad neni. Nechat si tahnout optiku 2km i kdyz ve meste ji mame je nerealny. (to se da maximalne tak na nejakym sidlisti mezi panelaky)

Me se to nelibi hlavne z duvodu stability pripojeni. Driv jsem mival WIFI na 2.4GHz. Stabilita nebyla slavna a minimalne tak 1 za 2 hodky byl 30s nebo delsi vypadek a daleko casteji udesny poklesy rychlosti. U nas v okoli je neco podobnyho celkem standart.

By me zajimalo co se stane kdyz vam spadne spojeni s internetem. Jelikoz hra potrebujes stale pripojeni tak asi nepujde hrat dal. Savy jsou na serveru tak nepujde ani ulozit proste prima.

Nedejboze hru stylu NWN2 kde je velikost savu 50MB+ kdy save bude trvat 10 minut kvuli tomu ze je zrovna spicka vytizeni site a data se musej odelat na server.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:05:14

Ja mam jenom takovy tuseni, ze tohle pujde prolomit jeste snaz nez vsechny ostatni ochrany.

Pro chrackery je to vyzva, takze prolomeni bude rychle. A jak se objevi "Ubisoft server emulator" pro jednu hru tak uz pravdepodobne pujde bez vetsich zmen pouzit pro kazdou dalsi.

Celej problem asi bude v tom jak hre podstrcit nejakej SSL certifikat (nebo tak neco) protoze symetricky sifrovani by bylo takrka zbytecny.
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:20:08
avatar
S tím odpojováním

Pamatujete na aféru HL2 na stemu kdy Valve zrušilo účty všem jenž se pokusili na stemu aktivovat HL2 ilegalním kodem??

Tečh lidí bylo kupa a já byl tehdy mezi nimi a musel zase nakupovat znova gamesy na stem...Od té doby mě podobná myšlenka už nenapadne.
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:00:29
avatar
o důvod víc mít hry fyzicky doma na fyzickém nejlépe optickém médiu . Už z principu nemam důvěru k něčemu co je uloženo někde kdesi a nedejbože ještě když bych za to platil a data byly někde v luftu, to ani náhodou To už bych spíš potom dal peníze tomu crackerovi za dobrý crack než se takhle nechat omezovat netem. Mám jen připojení přes GPRS a bohatě to na čtení novinek a zpráv stačí. Nevadí mi ani jednorázová aktivace jako v Red Alertu 3, ale co je moc to je moc
Michal3D [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:29:28
avatar
No zaujimave, ale nejak nadseny z toho nie som, keby to tak mam rozobrat v par bodoch:

1) asi najdolezitejsi bod, ako vacsina ochran aj u tejto sa da ocakavat, ze bude v kratkej dobe prekonana, cim strati zmysel a stane sa neprijmnou len pre zakaznikov...no pravdou je, ze to mozno trochu zabrani unikom hier este pred oficialnym vydanim...

2) dolezite je aby to mali riadne HW a SW vyriesene, a teda aby sa nestavalo, ze ked ma clovek cas a chut si zahrat hru, tak im akurat nejdu servery, alebo je tam nejaky iny problem...to hovorim zo skusenosti s hrou Test Drive Unlimited

3) ulozene pozicie by sa IMHO mali stale ukladat na PC, niektore hry maju tieto subory dost velke a tak by to mohlo znacne zdrzovat ukladanie a natahovanie pozicii...

4) uz v clanku zmieneny problem, ze bez internetu si tu hru nie je mozne zahrat, co napr. dost obmedzuje hranie na notebooku na cestach, v miestach, kde nie je pristup k internetu a pod.

5) pozitivne je, ze aj napriek predchadzajucim negativnym bodom, mi tato ochrana nevadi natolko, aby som si dotycnu hru nekupil/nezahral (nicmene to bude platit len do doby, kedy nebude prekonana, v momente kedy bude prekonana, strati vyznam a potom by som uz dotycnu hru asi nekupil/nehral)...samotny system mi prijde urcite lepsi ako ochrany typu Starforce (kvoli ktorej mi tu na stole lezi original DVD hry Prince of Persia The Two Thrones a nemozem si ju zahrat, lebo si odmietam davat takyto "software" do PC) alebo rozne aktivacie (este lepsie poctom obmedzene) a pod.


Na zaver uz dodam len dovod, preco tak nemam rad tieto sposoby ochrany hier a podobnych veci.
Dovod je, ze ochrany na hrach musia riesit len zakaznici...tych co tu hru hraju nelegalne nemusi (a ani nezaujima) aku ochranu ta hra ma (resp. mala) cim sa straca vlastne hlavna (a jedina) pointa a tak sa ochrany vlasnte stavaju sposobom buzeracie zakaznikov, co mi prijde dost divne, kedze firma by si IMHO mala svojich zakaznikov vazit...
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:45:15
avatar
Já jsem pro rušení ochrany patchem v okamžiku vydání cracku, protože v tom momentě ztrácí ochrana smysl.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:57:57
avatar
Pod tohle se můžu podepsat. Zatím jsou omezováni pouze majitelé originálů, majitelé pirátských her omezováni nejsou. Nutnost internetu mě nezajímá, takovou hru prostě nekoupím dokud nevyjde crack což dělám prakticky už u všech her. Porušuji zákon i když vlastním originál. Došli jsme holt daleko.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:20:34

Porušujete zákon i když vlastníte originál? Jak je to se stažením pro vlastní účely? a navíc máte hru koupenou, tudíš máte ,,licenci" na hraní té hry, jestli si ji kreknete je podle mě jedno.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:40:13
avatar
§ 66
Omezení rozsahu autorových práv k počítačovému programu
(1) Do práva autorského nezasahuje oprávněný uživatel rozmnoženiny počítačového programu, jestliže

a)
rozmnožuje, překládá, zpracovává, upravuje či jinak mění počítačový program, je-li to potřebné k užití počítačového programu v souladu s jeho určením, včetně opravování chyb programu, není-li dohodnuto jinak.

Laicky řečeno uživatel origo se cracknutím stává pirát. Podle mě stav jaký je teď nebude dlouho, buď se usadí online hraní nebo pod nátlakem uživatelů na DVD nebudou ochrany, ale zase pod nátlakem "ochránců" autorských práv budou velmi tvrdé postihy za nelegální SW.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:47:22

moment to nechápu napsal si že: Do práva autorského NEzasahuje oprávněný uživatel rozmnoženiny počítačového programu, jestliže ... upravuje či jinak mění počítačový program, je-li to potřebné k užití počítačového programu v souladu s jeho určením... ale ty ho upravíš v souladu s jeho určením určení programu je hraní ne a jestli že si za program zaplatil a upravuješ ho v souladu s určením programu tak nezasahuješ do do autorského práva, protože jako kupující si oprávněný uživatel.
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:55:40
avatar
Citace:
upravuje či jinak mění počítačový program


To se pak instalací neoficiálního modu na hru (lepší textury, příběh, originální názvy čehokoli apod.) ze mně stává pirát tak jako tak. Takže instalací cracku na originálku si to fakt už víc nemůžeš pohnojit.
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:07:43

Jak je to vlastně s legálnosti cracku(při nahrazení originálního exe souboru)? Program nijak nemodifikuju, original exe mam ve stejném stavu jako mi ho výrobce dodal, ale pouštím JINÝ soubor.... ?
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - takto 2010-01-27 21:30:38
avatar
Crackovat svou originálku můžeš, ničeho se nedopouštíš
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:14:32
avatar
není li dohodnuto jinak, bohužel eula musí odťuknout každý kdo si chce zahrát.

Zbycho>V podstatě se to dá takhle formulovat, ale nikdo ti nic za to neudělá.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 00:07:05
avatar
Toto by podla mna pred súdom nemalo šancu. Produkt si zaplatil, takže si ho logicky neukradol. Je to celé nezmysel a veľká fraška.

Pochybujem, že by vôbec niekto niekoho žaloval za použitie cracku. A ako už niekto napísal. Nikto program nemodifikuje, iba používa iný súbor stiahnutý z netu.
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:01:30
avatar
dělám to úplně stejně na tyhle fičurynky mam alergii
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:29:46

ubisoft na to tento rok prejde, klesnu mu predaje hier a buduci rok pekne prejde spet. Je to uplna blbost. Miesto aby zlacnili hry na 5-10€ vymyslaju taketo kraviny.
dargy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:43:30

presne tak, vsetky firmy idu za ziskom za kazdu cenu
a urcite ak hra stoji dajme tomu 50€, nejaka novinka, tak vyvojari a ludia ktory na tom makali maju z toho asi tak 10% a zbytok su prizivnici ktory vymyslaju take sprostosti ako je toto...
ja sam mam steam a par hier mam kupenych ale vsetky hry som kupil v akcii max. 10€ a urcite verim tomu ze ak by hry stali max. 20-25€ pre 1.class hry tak by urcite ubudlo aj piratov.
samozrejme ze su aj notoricky pirati korym je jedno co stoji hra a vzdy budu pirati ale to nie je moj pripad kedze ja si hru zahram a potom kupim ak stoji za to...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:57:07

No ono těch co warezujou za každou cenu není tolik, kdyby hra stála tolik kolik tu píšeš tak by se warez značně omezil, neříkam že by ji nikdo nestáh, ale člověk by měl morální problém odmítnout slušnou nabídku.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:49:43
avatar
jenze ti tvoji prizivnici financuji cely vyvoj hry od jejiho ranyho pocatku s nejistym vysledkem...
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Smutné 2010-01-27 12:43:07
avatar
1) Internet není všude a rozhodně ne zadarmo a už vidím, jak při quicksave a quickloadu pokaždé musím na server. Když spadne providerovi server, tak si hru neuložím, to mě jen nase*e...
2) Nějaké pirátské protiopatření se stejně objeví
3) Menší zlo je pořád zlo
4) Jste závislí na účtu, může vám ho někdo ukrást, můžete zapomenout heslo, těch možností je spousta, je to jen další/jiná forma buzerace legálního zákazníka

Jsem pro on-line chráněný multiplayer, to má smysl, ale singleplayer? Možná, kdyby si člověk vybral, zda pojede z DVD nebo přes on-line registraci, tak bych to bral, ale takhle? Díky nechci (no co asi si některé hry stejně koupím, nejsem pirát, ale budu jen naštvaný dalšími programy na pozadí).
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:44:32
avatar
Pekne Teši ma že sa bojuje proti pirátstvu aj vývojom nových ochran. Dúfam že to obmedzí pirátstvo(zastviť ho nezastaví nie som naivka ). Internetové pripojenie nebude istotne až taký problém jeho rozšíerenosť aj v našich končinách stále rastie a tých par stoviek za net si môže dovoliť každy kto má doma PC na hry.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:01:24

hmm no mě net vyjde na 1000 kč, jelikož si musím platit i pevnou linku, kterou nepotřebuji a nechci a jestli si někdo myslí že si internet pořídím i na chatu a na další místa kde hraju, tak to asi nemyslí vážně. si vemte 3 místa k připojení 3000 kč mesíčně, třeba, samozřejmě je i levnější net, řekněme za 750 kč.... a nerad bych se připojoval přes mobil. Holt se s ubisoftem rozloučím...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:08:46
avatar
No máš smůlu. Já se snad dočkám 30Mb/30Mb optiky za 350 Kč měsíšně (samozřejmě že jenom doma a ne na chatě). Na chatu jezdím kvůli přírodě, ne kvůli paření - pařit můžu doma.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:22:40

Cože za 350? No já se už z principu nenechám omezovat, prostě nekoupim, čímž vyjádřím svůj nesouhlas (jako by to někoho na našem trapném trhu zajímalo). Nebo si hru koupim na xbox, tam snad takovéto omezení nebudou.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:36:37
avatar
Veľmi by som sa divil ak by sa DRM nezaviedla pri dalšej generacii konzol. Jedna kopia hry jedna konzola(PSN/live učet) Ide len o prachy... Koniec bazarového predaja a zvýšenie predaja hier na konzoly.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 00:10:40
avatar
Presne vyjadrujem nesúhlas - nekupujem, vyjadrujem nasr... rozhorčenie - sťahujem.
kkt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:52:07

Já si koupil na Steamu COD4 a COD5 jen mě pekně sere, že se ranky naukládaji na server už dávno. Takle má člověk víc PC, nebo se mu jen posere a už je v loji. Multiplayer už si pořádně nezahraje.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:54:45
avatar
No jako chápu, že se s tou píratskou svoločí musí nějak bojovat, ale tohle se mi osobně dost nelibí a kyž třeba jedu na chatu, tak nevim co bych tam s timhle dělal, takže asi budoucnost sou pro mě konzole, pokud se něco takovýho prosadí...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:06:27
avatar
No jo to sou ty lidi co jedou do přírody na chatu, ale nakonec celou dobu pařej stejně jako doma v paneláku - to sem nikdy nepochopil a na chatě sem dost dlouho neměl ani televizi.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:28:09

Tak to je snad každýho věc, navíc neni povinost být 24 hodin denně v přírodě. Přijedu na chatu jsem v přírodě, pak zajedu někam kouknout, večer přijedu domů a zahraju si, nebo dělám něco jiného, ale tak jako tak, když si hru koupim za nemalé peníze chci ji hrát kde budu chtít.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:48:56
avatar
Tak já v paneláku nebydlim a na chatu si beru notebook a občas si tam chci něco zahrát. Neřikám, že jako mě by to až tak omezovalo, ale je nutný brát v potaz širokou audienci. Stačí si vzít když internet někde vypadne a člověk pak nemůže s originálním titulm hrát, zatim co pirát jo. To mi příde prostě absurdní...
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:00:14
avatar
Hmm..veď to ešte nebolo prelomené ako vieš že pirát to bude môcť hrať bez Internetu?
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:23:05
avatar
Ano nevim to je pravda (dávám kvalitní), ale vzhledem k tomu, jak to vždycky v minulosti bylo, nepředpokládám, že se to teď nějak změní...
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:03:31
avatar
No takže,když to chcou brát takhle,že když nemá člověk internet tak si nezahraje,tak ať se pak nediví,že se radši lidi obrátí na warez,kde to nebude potřeba.Vymyšlejí hovadiny s ochranou a stejně jim to je k hovnu.Neznám ochranu,která by nešla prolomit.Osobně nemusím ani Steam.Jen problémy.Není nad krabicovou verzi.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:26:00

Budou zase freeservery jako u onlinovek Warezáci se budou připojovat někam do ruska na soukromej server... ,,Ublisoftu"
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:15:27
avatar
budoucnost ukáže co a jak ... za 10let to budeme hrát virtualně
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:09:16
avatar
Citace:
Nelíbí se vám to? No můžete si jít stěžovat na hlavní nádraží, třeba. Ubisoft celý záměr dává dostatečně s předstihem ve známost a již letos na tento systém přejde.

no tak tie srac*ky co vydal za poslednu dobu tak to to sa ani neoplati stahovat takze je mi to uplne jedno mno a s tym pripojenim to mal najlepsie asi spraveny relic ked som chcel hrat online tak som sa prihlasil a ked nie tak som praskol dvd do mechaniky a hral som keby je to takto u kazdej hry tak nemam namietky
Cliff [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:09:49

Vy jezdíte na chatu hrát PC hry ? jste blázni
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:23:36

No občas si rád zahraju i na chatě...
ucho1212 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:19:23
avatar
Ja som za ..ak by sa tieto hry ale tahali z netu a nekupovali v kamennych obchodoch. Su hry ktore hram stale a mam ich dokonca zaplatene aj ked nemusim( je to len beta).
ak sa budu predavat hry priamo od vyrobcou tak si myslim ze cena klesne tak o 20% minimalne.

BTW take WoW. Musis mat net platis kazdy mesiac a je pravda ze to nikdo nehra asi iba 10M ludi .. asi skrachuju
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:50:02

nj u onlajnovky je to pochopitelný, že se hraje online
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:56:28
avatar
Tak a teraz budeš musieť byť online aj pri Single Player hre...Proti piratom treba bojovať a myslim si že jedinou cestou je Online. V offline nie je možne spraviť poriadnu ochranu pretože overovacie subory a algoritmy majú piráti ako na podnose.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:52:48
avatar
si dak zapaleny v boji proti piratom by som bol zvedavy ci mas doma vsetko legalne do poslednej mp3jky..
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:07:13
avatar
A další tuny pirátů to hrajou taky online nelegálně.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:02:31
avatar
jedná se o HoN? nemáš náhodou klíč do bety? docela sháním
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hry - předrežený odpad 2010-01-27 13:53:11

No nevim, jsem názoru že tohle opatření je dalším nástrojem k registraci her jako pojistka pro prodej z druhé ruky a nejen tedy proti pirátství, jen hrozně málo her z těch které jsem si v poslední době koupil za ty peníze skutečně stály! Pokud chtějí vydavatelé takto škubat lidi měli by mít povinost vydávat demoverze - když už se nestydí ovlivňovat redaktory za "drobné nadhonocení" svých tytulů - naskýtá se otázka kdo je vlastně zloděj?! Je to asi otázka měřítek - kdo ukradne čokoládu je zloděj, kdo ukradne miliardy se stane prezidentem (samozřejmě jen v demokraticky smýšlející společnosti)
HUHUHUgo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:08:54

Super, za chvíli už nepůjde bez připojení na internet ani spustit Poznámkový blok.
Teoreticky bych s tím neměl problém, ale nesmělo by to znemožňovat mechanizmy na které jsem zvyklý .... neomezený počet instalací a možnost bazarového prodeje.
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Herní podpora 2010-01-27 14:15:12

Jak to bude s herní podporou? Koupil jsem si Armu I a nejelami na i7 s 6GB ram, a dodnes (asi 8 měsíců) není vydaný ofic. patch který to řeší (jen beta a díky tomu si nezahraju MP - ale prachy jsem dal a nikoho nic netankuje. piratství je nešvar který odrazuje vývojáře od PC jako platformy - ale každá mince má dvě strany a nad vývojáři a kvalitou her by taky někdo měl stát a ne jen jebat običejný lidi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:15:36
avatar
Som za! Už dva týždne mám konečne konto na Games for Windows LIVE, kvôli Gears of War, ku ktorým som sa až teraz dostal. Hra beží aj bez prihlásenia, ale žiadny postup v kampani sa neuloží až dokiaľ sa neprihlásim. Aj systém achievementov je zábavný... Hľadal som checkpointy v PC, ale nikde som moje pozície uložené nenašiel.
Len mám malú poznámočku k tomuto systému. Vydávatelia si sťažujú, že majú "malé zisky" z predaja hier, že očakávané "hity" a "kasové trháky" prepadajú. Ale čo keď po tomto ich zisky klesnú ešte viac? Niektorí ľudia už prestanú kupovať (pirátiť?) aj tie zaručené "hitovky" s priemerným hodnotením 50-70% a bude po srande! (hovorím o hrách, ako v poslednej dobe boli Star Wars: The Force Unleashed, čo na PC nestálo ani za 200 korún... )
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:15:41
avatar
staci sa prihlasit pod offline a uklada to na hdd..
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:49:12
avatar
?? Ako si to myslel? Môžeš byť konkrétnejší?
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:49:16
avatar
ked spustis gears stlac tlacidlo home tak si mozes vytvorit offline profil napisal by som ti aj navod ale nemam momentalne ziadnu taku hru nahratu a hento je jedine co si pamatam
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:09:44
avatar
Offline "kradené" windows live účty to je už stará písnička.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:00:46
avatar
No, ešteže som Gears kúpil vo výpredaji... Tento postup "offline" sa dá aplikovať aj na nový DiRT2?
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:21:46
avatar
jasne ze da
Petr117 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:12:23
avatar
Tak vám páni warrezaci a torrenťáci moc děkuji! Platícímu zákazníkovi jste jen přidělali potíže i vy máte důvod nám opět tvrdit, že máte zas jeden důvod proč si hry nikdy (někteří X let) nekupujete! Jak to bude pokračovat dál? Budu muset nejdřív zavolat na nějakou (nejlíp placenou) linku, kam zavolám, nahlásím svoje osobní údaje a kde mi dovolí pomocí "kouzelného lačítka" hraní na další hodinu..?
Jsem solidně naštvanej! Navíc mě štve, že savy a nastavení nebudu mít v pc, ale na nějakém serveru, to mě dráždí ještě víc!
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:02:30

to je tvoj problem, vyhadzuj si na hry penazi kolko len chces. Warez je výsada.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:19:44
avatar
řekl zloděj co si právě ze supermarketu odnesl flašku whisky...
Alespoň ty nejlepší hry by sis měl koupit aby si podpořil tvůrce - myslím, že ani tohle nepochopíš..to že je krádeš softwaru o něco lehčí nijak nesnižuje její nelegálnost. Taky nejsem úplně čistej, ale to co ty prohlašuješ je už moc.
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:25:04

legalnost nelegalnost - su to picoviny, ktore niekto vymyslel. Marihuana je tiez nelegalna a kouří ju v čechách hodne lidí.
V podstate sme potom obaja pirati, ako si uz aj ty priznal. No to by sme mali potom zhniť vo väzení. Tento systém je pekne zvrátený.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:32:51
avatar
Pirátění jsem už dost omezil, takže bych shnil ve vězení na kratší dobu. Narozdíl od tebe jsem si důsledky svého počínání uvědomil a chápu proč se proti warez oprávněně bojuje.
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:08:22
avatar
A jelikoz si dusledky sveho pocinani neuvedomili vyrobci, tak budou tratit dal. Pod trouchnivym stromem nejvic schnilych plodu.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 00:16:17
avatar
Dobre, všetko je super, ale trestať nevynných za činy niekoho iného???
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:59:46
avatar
Novela zákona...THC osvobozuje :-) kouřit se může...Nosit se může..pěstovat se může...prodávat se NEMUŽE!!!
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:22:08

diki za vysvetlenie. Odkedy ma platit alebo uz plati ta novela?
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:32:44
avatar
1.1.2010
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:43:59

přesně , kdysi cca rok 2000 vyšel Outcast na PC a byla to fest dobra hra, ale nejak se neprodavala . . . studio šlo do krachu. Po nejakem čase jsem si ji chtěl zahrat znovu a jeden mirror kde byl patch potrebnej pro jeji hrani ukazoval číslo stažení patche na nějakejch desetitisících - jak to když se neprodávala (a to ten patch nebyl dostupnej určitě jen na tom jednom mirroru)???? To si nikdo tu spojitost neuvědomuje? Pitomci co za každou cenu kradou a obhajují se alibisticky tím že vývojáři jsou dobře placeni a podobně to nepochopí - ubohej zloděj ten si pro sebe argument najde, je ale k nepochopení ta drzost o tom ještě otevřeně psát a chlubit se!
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 11:15:00

este ta bavi pisat tieto sracky? vsak ty si uplny tupec zakomplexovany. Cim viac pises, tym viac ukazujes aky si kokot.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 11:39:12
avatar
prave naopak. to ty tady ze sebe delas zakomplexovanyho tupce a kokota. ale je jasne ze 11 letymu decku je marne tady neco vysvetlovat...pochopis az budes starsi a budes pracovat.
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 11:49:14

ty vieš, čo je v riti mäkké.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 11:57:41
avatar
Teda představa, že tyhle diskuze někde zabírají místo na disku je hrozná. Taky se občas nechám unést, ale aspoň se i během urážení mých oponentů snažím stále argumentovat. Opravdu některá vývojářská studia mají kvůli pirátství problém takže bys to neměl zlehčovat.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 12:08:42
avatar
narozdil od tebe porad aspon neco viem
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:11:56
avatar
X=12
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:15:15
avatar
Odmalička byl prostě u nás počítač jako koupený HW. Nic víc.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 00:15:04
avatar
Plačeš na nesprávnom hrobe...
fox of fire [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:15:03
avatar
i ochranu vyzadujici propijeni k internetu lze prolomit
tohle piraty rozhodne nezastavi
VARIAL_ISM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:24:23

Petr117 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:42:27
avatar
Podle mě to z hodně lidí udělá zloděje.. Koupím si hru a vydavatel ho ze mě stejně dělá a to podle mě hodně lidí přesvědčí k tomu a by se pirátem stali také.. Hlavně je to o osobním soukromí.. Když mě nepřinutil facebook a abych svoje osobní informace dal na internet, tak mě k tomu přinutí vydavatelé her! Hanba!
Truhlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nemyslm, ze se jim jedna o pir 2010-01-27 14:45:58

.
Truhlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:46:05

.
Stupik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Porucha na straně distributora 2010-01-27 14:58:54

Osobně jsem proti. Před cca 1.5 rokem vyřadila sněhová bouře servery STEAMu z provozu a já si nemohl zahrát svojí legální HL2 EP1 dva dny. Poto přidali možnost hrát na STEAMu v offline a je klid. Pokud do těch her zapracují nějaký offline profil, který bude např. fungovat 7 dní a potom se sesynchronizuje s internetem, tak dejme tomu, jinak je to špatné.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 23:02:43
avatar
tesne vedle - ten vypadek byl v roce 2006 a od te doby maji servery ve vice lokalitach.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 23:07:02
avatar
Hele a nevíš na jak dlouho steam garantuje existenci té hry co si koupím. Třeba jestli je možné si ji zahrát i po 10 letech - takových her moc není, ale i tak se jich pár najde. Pochybuju, že steam garantuje třeba 50 let, tak by mě zajímalo kolik garantuje.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 23:10:07
avatar
Nevím jestli je nějaká oficiální garance, ale řek bych že prostě dokud bude Steam existovat do té doby budeš mít vše co sis koupil
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 12:43:33

Hmm tak to chci vidět A to nám tu říkaly jak si máme uklidit na disku, že tam máme moc zbytečných informací a že hrozí kolaps
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 22:54:26
avatar
zadna oficialni garance neni, ja si ale nedokazu predstavit jak by mohl Steam zkrachovat v pristich 5-10 letech a i kdyby se to stalo tak by je proste nekdo dalsi koupil.

Navic nektere hry ktere se prodavaji prez Steam se daji spustit i bez toho aby Steam bezel - staci najit si .exe te hry a spustit ji - ja to obcas pouzivam napr. u Hearts of Iron 3.
Stupik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:53:39

Kur
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Prodavam PC 2010-01-27 14:54:50

Tak a seru na to, prodam PC ktery me stalo majlant ( Core i7 ), koupim motorku a jebu na nejakej wopruz s věčně se jebajicim PC, win, a SW všeobecně. Je to akorat ztrata času a ta buzerace kolem je šílená a teď delat ještě někomu dojnou krávu? Stačí že podnikám . . .
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:01:56
avatar
Někomu stačí opravdu málo. Jedno herní studio se chystá "něco" udělat (neví se přesně jak to bude fungovat) a ty hned prodáváš PC.
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - o tom to není 2010-01-27 15:18:55

Vadí mi celkové pojetí tohoto odvětví, dnes jsem si koupil za 1200kč massefekt2 a říkám LITUJU!! To samé platí o Modern Warfare2 který mi dala žena k vanocum. U massefektu2 mi vadí příšerný zjednodušení ala "deti do 5ti let" a MF2 nevím co dodat . . . za ty prachy jen takovou slataninu? co hra to vlastně jedno velky demo ( ARMA II ), tohle vše jen situaci vyostří do extremu. NEBAVÍ mě To! Necham si NB na praci a jednoduší hry ala battlefield 2142 a šmitec! Jestli prodam to PC za rozumny penize proč ne? A pořídím si tohle: http://www.youtube.com/watch?v=X5CxnmIy618 to mě neomrzí nikdy!!!! Aleluja kráva je můj BRATRT!
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2010-01-27 15:15:04

ber tu motorku. Pred rokom som uvazoval o upgrade pocitaca, nastastie som sa na to vykaslal a kupil starucke ostre enduro, na ktorom som stravil doteraz neuveritelne zazitky.
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:23:47

JJ moje řeč, sem měl Horneta 600, ale musel jit paa. Tedkom uz zase po necem pošilhavam jen ale musim ošetřit manželku
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:25:23

ja mam tiez Hondu, typ XR 600 R
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:02:58
avatar
Motorkář se řadí do skupiny s názvem: PRVNÍ ŽIVÍ DÁRCI MOZKU
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - šup šup 2010-01-27 22:25:17

Tak šup šup honem si pro nějakej skoč . . .
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:18:46
avatar
NB není z ergonomického hlediska na práci vhodný (ani po připojení klávesnice+dokovací stanice). To že si koupíš hru a potom lituješ je jen tvůj problém. Kupuju až když vím co kupuju - youtube, recenze, diskuze. Yamaha je to hezká, ale jen za benzín na rok dáš víc než za PC - to nemluvím o pořizovací ceně motorky a náklady na údžbu, gumy atd.
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Věc priority 2010-01-27 22:17:00

Ty náklady sou muj problem ale pokud to mam srovnat tak: z hlediska sezeni u her kdy jedna hra stojí 1000kč a za rok si jich pár koupim + rok co rok upgrade PC ( vždy sice jen částečně podle potřeby ale za darmo to neni že?), nebo benal a gumy? Jinak dik za rozbor . . . A ta věta "Kupuju az vim co kupuju" je legrační - hry jsou nepoměřitelné fyzikálními veličinami a vždy jde o subjektivní názor mnohdy ovlivnitený (u recenzentú), neříkám že je vše špatně ale situace se nevivíjí zrovna ideálně. Navíc asi věkem měním priority i Vkus a předělávky konzolovek pro děcka nejsou pro mě
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:01:43
avatar
Stáhnu iso a crack, vyzkouším a pak kupuju
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:08:24
avatar
když připojím klávesnici, myš a externí LCD tak je naprosto stejně ergonomický jako PC (notes pak můžeš odsunout někam bokem aby nezavazel)
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ach jaj 2010-01-27 15:07:54

Vam už asi pekne jebe z tych PC hier. Ja som v živote za žiadnu z nich nedal ani korunu a tak isto to robi 90% hracov. A firmy stale zarabaju nehorazne peniaze. Hry sluzia na odputanie od reality, na to, aby ste si neuvedomili pravu podstatu tohto sveta, aby ste moc nerozmyslali nad vecami, ktore nemate vediet. Kupovat originalne hry za 50 Euro su vyhodene peniaze von oknom. Navyse ked si to z warezu mozem stiahnut mojim netom za par minut a zadarmenko.

Btw: kazda ochrana sa da prelomit a vobec by som sa necudoval, keby ju prelomili tyzden pred oficialnym vydanim hry.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:37:27
avatar
socko
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:46:27

uznávam ťa, dokázal si napísať o sebe všetko len jedným slovom.
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:52:23

seš asi na prsa ne? dělal jsi nekdy neco? čím se živíš? Kdyby tě někdo okrádal tak by jsi mluvil jinak - tedkom když sám kradeš tak se aspoň o tom nebav na veřejnosti když nesneseš reakci! Chudáku
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:59:40

chudak si jedine ty a teraz si to dokazal aj na verejnosti. S tvojim rozmyslanim sa veru daleko nedostanes. A co robim ja, do toho ta absolutne nic nieje. Zapni si hru a ukludni sa.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:10:11

Citace:
Hry sluzia na odputanie od reality, na to, aby ste si neuvedomili pravu podstatu tohto sveta, aby ste moc nerozmyslali nad vecami


Ak hras hry tak by som rad vedel aky je rozdiel medzi tym ci si ju kupis alebo nie vzhladom na uvedeny citat. Mimochodom na velke tituly je vynalozenych vela prostriedkov a niekto za tym stoji - teda ludia a ich praca. A za pracu by sa normalne malo platit. Alebo ty si z tych co robia zadarmo?
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:19:46

asi taky, ze ked si ju kupis, tak platis za to, aby ta gumovali a ked si pirat, tak ta gumuju zadarmo Jasne ja chapem princip ekonomiky, nie som z Marsu.
Ti programatori to maju aj tak velmi dobre zaplatene.
Keby som mal kupovat kazdu hru, platit za kazdu mp3, kupovat kazdy soft od OS az po nero a chodit do kina a platit za kazdy pozrety film Vsak to by
vacsine ludom nestacila vyplata.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:23:24
avatar
Ale no tak. Do kina chodit nemusíš a hry po čase dost zlevní. Pokud na to nemáš tak holt hraješ míň - vždyť nemusíš hrát tolik. Kdyby nikdo nic nekupoval tak jak by to asi dopadlo - tak k tomu tady ostatní nevybízej a nepiš jak jsou hloupí, když si koupí hru.
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:32:44

Vzdy su dve strany, jedna dobrá a druhá zlá. To na ktorej si závisí od pohľadu na danú vec.
Tí, co kupujú hry placú nad roznymi ochranami a obmedzeniami. Tí, co kradnú sa smejú a vedia, ze do tyzdna aj tak bude funkcny crack.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:38:24
avatar
Teda já stahuju občas software od Microsoftu a filmy v horší kvalitě, ale do tvého uvažování mám teda opravdu daleko. Stahování her je jednoznačně špatný jelikož se bez her obejdeš a tudíž je to jen luxus navíc. Není to jako kdybys byl hladovej a ukradl rohlík nebo byl donucen politikou Microsoftu a okolnostmi ke krádeži jeho software(OS+ OFFICE).
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:42:20

vies, kazdy z nas ma svoju pravdu.
preco by som si nedoprial luxus ked mozem?
hawk
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:51:02
avatar
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:37:40
avatar
ano a jeste vic takovych jako ty by sme si prali. pokud to pujde takle dal a jeste ve vetsim mnozstvi, tak pak na pc nebudou uz vychazet zadny hry a ani nebudes mit co stahovat
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:05:55
avatar
No nevím, pokud máš na hry, tak máš na OS a Office, nebo Open office, je to podobný luxus, existují alternativy, i když ne tak dobré.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 23:12:17
avatar
Open office je zdarma, jenže na co to je. Škola a zaměstnání tam všude ti vnucujou Ms OFFICE. Luxus to není - musíš to mít. Možná, že časem na MS změním názor a změním i tohle chování.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 06:36:53
avatar
Já tí nevím, my máme ve škole mikrosoftský a doma mám open office. Většinou si to uložím na email na (googlu) když mi tu nejde otevřít doma, tak to otevřu tam v dokumentech uložím s kompatibilitou open offis a hurá můžu pokračovat. Záleží na každém člověku no, mě od každýho z offisů vyhovuje něco jinýho, takže mix a byl bych spokojen :-)
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No nic 2010-01-27 17:03:43

No nic jdem všichni krást, mam stary auto a soused ma new Volvo tak mu ho potahnu a pohoda, taky by se šikla ňáká plazma tak 42" a novej obývák (děti sou čuňata a tak uz neni co bejval), jídlo tvoří taky nezanedbatelnou část výdajů tak v globusu pokradu a co rovnou se tam najim a rozhážu to po regálech jak tady slovenský maťo vravil nic se neděje néé!? když jsme u toho kde bydlíš je u vás co ukrást??
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:06:33

ty si fakt taký hlúpy, alebo sa len robíš?
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:11:38

Schválně zloději co myslíš?
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:20:38

uz to viem na 100%. Seš blbej jako palica. Ale da sa to liecit. Odporucam ti precitat knihu "Dost bylo kokotů". Mozno ti ju uz aj niekto daroval, tak sa dobre poobzeraj v byte.
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:22:52
avatar
Řekl bych, že Vy jste tu knihu ani nemusel číst, neboť s největší pravděpodobností pojednává přímo o Vás. Není to nakonec Vaše autobiografie?
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:20:34

Díky sme za jedno . . .
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:04:58
avatar
Nero se dá koupit za 20 kč Origo...chabá výmluva
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 06:38:21
avatar
A proč nero? Existují alternativy ale souhlasím stebou :-)
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:49:28

krásně si to vystihl jednim slovem
Marcel19751 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:08:12

Já to řeknu jednoduše v kontextu s Applem.Některé věci,od nich mne zajímají a třeba bych si i něco někdy pořídil např Iphone,ale namám rád když mi někdo bude nutit jakým způsobem si budu stahovat aplikace a odkud.Platí to i se zmíněným způsobem distribuce her a kontroly bez jiné alternativy pořízení hry.Jinými slovy: musím li k tomu abych mohl používat jejích hru ,software mít ,ještě službu třetí strany(internet)pak prostě jejich produkty nebudu kupovat.
Vesy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:09:22
avatar
Hmm, an jedn usteranu mě potěšili a na druhou stranu ne. Potěšili mě tím, že konečně nebudeme muset mít medium v mechanice. Ovše tím internetovým připojením to z mého hlediska podělali, jistě kvůli ochraně proti pirátství. Ale vždy se najde někdo, kde hru prolomí, to je boj s větrnými mlýny podle Dona kychota. A vyřešit problém s internetem půjde určitě také( vytvořit si něco jako server a následně jen spouštět přez nějaký softík).
P.S. kdby hry slevnili tak na ty 200,- tak bych byl ochoten koupit originál, ale kdo z nás žáků, studentů, otců, či rodičů, kteří jsou vydíráni státem aby platili za úplné kraviny na to má, platit 1200,- za jednu hru, kterou později ani nebudou hrát protože jim hra nepadla do oka? Odhaduju, že v této diskuzi se najde minimálně 70% lidí, kteří za hry neplatí a stahují je, jelikož na ně jednoduše nemají.
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:56:24
avatar
hry vůbec nestojí tolik, stačí si je nekupovat hned po vydání.
Petr117 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:18:47
avatar
Nejlepší ochrana her je před vložením do mechaniky dvd potáhnout kondomem a je po ptákách
Marwinfast [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nech sito patentovat 2010-01-27 15:22:01

nech sito patentovat a budeš ve "vatě" jako vynálezce tetrapacku (tj papír potaženej kondomem k výrobě obalů na nápoje)
Si mě jako DOSTAL!
biker00x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nutnost připojení 2010-01-27 16:04:27

To, že bude systém vyžadovat on-line připojení by mi až tak nevadilo, ale jestli nějakej chytrej programátor nastaví hru tak, že se budou na server někam bůhví kam ukládat a zase z něho načítat desítky MB dat profilů a jiných nesmyslů, tak to mě a myslím, že nejen mě od hraní odradí, protože čekat, než si hra odněkud nasosá data je asi to nejhorší, co hráče může potkat.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 06:39:25
avatar
Mno to potom můžou udělat hned MMORPG a nebo mutiplayer a sp nemusí vůbec být :-D
docp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:04:48

Presne tak dokud ty hry nebudou stat adekvatni penize tak je bezni lide nikde kupovat nebudou, dat za neco 1000kc a po dvou dnech to vyhodit je nesmysl, nehledne na to ze 1000 ma bezna rodina treba na jidlo na cely tyden!!!, ps: tady me pripada kdo pise do tohle diskuze ze kupuje same origo, ikdyz skutecnost je takova ze vsichni stahujem.vcetne me. Uplne to same plati s hudbou, filmy, programy, systemy... A nebo se pletu a sedm jeden z tech chudej co proste nemam na to aby dvakrat zy 14 dni neco platili, to radsi take opravdu prodam pc a vyprdnu se na vsechny, ale od doby kdy jsem zacal hrat Domm se nic moc nezmenilo a pochybuju ze se timlhle neco zmeni.
t85m [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:08:24

mas pravdu. Konecne niekto s normalnym nazorom na vec.
Neviem ci sa mi to len zda, ale vsetci sa tu hraju na poctivych kupcov. Ja viem peniaze minut rozumnejsie.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 06:41:44
avatar
Souhlasím, i když pirátství není dobrá věc. Ale chcu si koupit CoD 4 tak se kuknu na steam 50€ je trošku přehnané ne?
Stahuju, ona stahuje on stahuje, ono stahuje, my všichni stahujem!
biker00x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - rozumnější investice 2010-01-28 10:36:59

já až tak moc času na hraní nemám, takže když už si jednou za rok nějakou hru koupím (naposled Dragon Age), vydrží mi z časových důvodů tak na půl roku. Na druhou stranu jsem DA koupil až když jsem to viděl u kamaráda a vyzkoušel si hraní. Jinak by se mi 1000 za hru (zajíce v pytli) dát nechtěla.
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hry 2010-01-27 16:06:22
avatar
dobrá... hru si koupím a také stáhnu, nainstaluji si legální verzi a když klekne net a já zrovna budu chtít hrát, aplikuji crack, uloženou pozici budu muset vyřešit pomocí příkazů do konzole..něco jako map_patamise
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:24:30

No vzpominam jak kdysi dopadl Ubisoft se SF.Nikdo si nestěžoval na nádraží, ale ani jejich hry nekupoval.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:28:00
avatar
StarForce byla opravdu sviňárna a snad jediný důvod, který morálně ospravedlňoval warez. Vidíte, nadávate na nutnost mít net a už tu bylo něco mnohem horšího tak buďtě rádi, že se nevrátil starforce.
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - .. 2010-01-27 16:38:24
avatar
Piratstvo tu bude do vtedy kym original kopie neponuknu take pohodlie ako nelegalne. Kym poctivy zakaznik si kupi za 50-60ecok novu hru, musi aplikovat vseliake procedury ako registracia, prihlaseie sa na server a podobne kraviny, pirat si to pekne stiahne cez noc, nainstaluje a hra. A toto je to co nevedia uz desatrocie pochopit vyvojari hier. Vsetky tieto "antipiratske" ochrany su uplne na nic, tak ci tak ich casom niekto crackne, a co je horsie, odlakavaju viac a viac hracov od kupy originalu. A taktiez cena. Ako sorry ale za novinku dat 50e je trochu privela. Ja sam mam Steam ucet a mam kopec origo hier ale vsetky su pod 10euro. Ak by zvolili adekvatnu cenu, novinku za 20euro, tak verte ze mnoho hracov si ju radsej kupi original a legalne stiahne ju za par hodin plnou rychlostou ako stahovat ju cez torrent aj 5 dni (krasny priklad mass effect 2 ma 14,5 GB). Kazdy pirat ma volu kupovat hry, ale musia byt splnene horeuvedene podmienky, tj, stahovat ich a spustat tak lahko ako piratske kopie a dat na novinky adekvatnu cenu.
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:54:41
avatar
přesně tak, neustále se vymýšlejí nové ochrany a přitom stačí pár týdnů a jsou překonané. Krásným příkladem budiž kaktus
SF je největší "sračka" totiž SRAČKA!, která způsobila jenom problémy a věčně otravuje s vložením disku. Nedávno jsem řešil hraní hry bez dvd. Mám originálku. Na gamecopyworld jsem si našel no-dvd exe fix, ale starforce bylo stále aktivní. Zkusil jsem mini-img v daemon tools se zapnutými funkcemi.
Hra se nespustila z důvodu aktivních virtuálních mechanik. Pokračoval jsem plynule s nástrojem SD4Hide, který ale situaci nevyřešil. SF jej našlo v běžících procesech a odmítlo hru spustit. Následovalo vyzkoušení asi dalších 5 anti-sf skrývacích metod, které ale nefungovali.
Chvíli jsem proklínal SF, následně autory hry, že si tam SF nechali dát, pak jsem se přesunul k pirátům, kvůli kterým tam ona ochrana je a nakonec jsem skončil u sebe, že já blbec si to kupoval.
Hry jsou nyní krásně levné, větší hity je lepší kupovat s odstupem, protože 1000 je za pár hodin zábavy opravdu málo.

Příklady dobrých cen: zaklínač rozšířená edice za 700,- včetně spousty bonusů, dvd, mapky, bonusových map
250 kč za hry od EA (běží zrovna na xzone a jrc, možná i někde jinde), hry z časopisů (abc-flatout 2 za 50kč, level,score-přiložené hry), slevy na steamu (až 75% OFF i u nových her)...
Astro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:41:26

btw ochrany nejsou dobré jen proti poratství, ale i proti tvorbě trailerů a podobných cheat zaležitosti. Podívejte se napříkld na TMu - měla StartForce Lite a žadné cheaty nebyli, to samé v Tmn ESWC. Když přišla TMf bez ochrany, tak s ní i cheaty
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ehm.. 2010-01-27 16:44:18
avatar
..neb STEAM de cracknout (sám o sobě), tak je to fuk.

HL2 sem hrál ve "vypůjčené" verzi, no problém (od té doby co mam CS:S pack mam origoš, přes STEAM).

Mass Effect 2.. no když sem viděl kolik má GB, tak si snad radši konečně dohraju tu jedničku a dvojku koupim. 15GB teda stahovat nebudu..

Ale musim říct, že pár věcí se mi na Steamu líbí.. teď sem kupoval Unreal pack (UT99, UT2K4, UT3 - Unreal 1 a 2 plus datáče tušim), stálo to pár šupů.. a když se budu nudit, mam co hrát na dlouho.. nicméně nejlepší investice je Torchlight za 5 EUR..
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:04:01

nemusime sa chodit hrat priamo do vyvojovej firmy.. viete kolko usetrime za letenky?
schali [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - -* 2010-01-27 17:14:07

po dlouhé době se docela z proběhlé diskuze bavím, koukám že si hodně lidí nedokáže ani připustit, že by ty hry nešli zpirátit, no já myslím, že se někdo bude stráášně divit, ale ubisoft to nebude)
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:18:46
avatar
A az se po nejake dobe rozhodnou, ze server vypnou, tak jsou vsichni, co si to koupili tam, kde slunce nikdy nesviti.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:21:28
avatar
To mě bude taky zajímat jakou dávaj časovou záruku. Občas pařím i dost starý hry a jestli tohle poserou tak budu brečet- teda pokud vydaj hru co budu chtít.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:25:00
avatar
a nejhorsi je, ze treba ten vypadek serveru neovlivnis nebo kdyz ti nepujde net ... hold dan za "piratstvi"
Rezen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ad NET a hrani 2010-01-27 17:46:27

Drive nebo pozdeji tohle muselo nastat, koneckoncu uz se o tom i vazne pise, ze se zacne cenzurovat a hlidat internet, zpravodajske weby budou zpoplatneny atd. Mimo jine to znamena, ze svoboda, ktera je na webu nyni, je nenavratne pryc. Mimo jine z toho plyne, ze vse bude pozadovat registraci, vase osobni udaje, kontaktni informace. Neexistujici soukromi. Uniky informaci, vyuzivane proti uzivatelum. Atd. Budou spolecnosti schopne zajistit bezpecnost a anonymitu uzivatelu? Nebudou, vime uz ted, staci sledovat zpravy ma webu, kde uniky z bank, kde by soukrome udaje o uzivatelich/klientech mely byt nejbezpecnejsi jsou kradeny.
Kde vezmu jistotu, ze vydavatel hry si treba za rok vzpomene, ze vyda pokracovani/pridavek atd., ale samosebou zpoplatneny. A protoze budete neustale online, pujde zaridit, ze bud zaplatite, nebo si nezahrajete puvodni verzi. Jednoduche, bud hraj nejnovejsi verzi, nebo nehraj vubec. to je jen jedna vec, co me hned napadla. Nerkuli jak se vydavatel/prodejce asi dozvi/proveri, ze zrovna me licencni cislo je prave, kdyz na stejne se prihlasi nejaky hacker? Jelikoz bude vse jen pres internet, tezko, velmi tezko.
Zlate krabicove verze her, kdy se dalo hrat bez webu, singleplayer byl na nekolik desitek hodin a hry se hrali pro hru a ne pro grafiku. . ..

rEzen
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:14:28
avatar
Jo, také se bojím toho, že časem se bude za hry platit, za každý save, který si uložím na server, za dobu strávenou v multiplayeru, za nový patch...to je ta optimistická varianta, ta pesimistická je registrace s osobními údaji a jejich zneužití pro reklamní účely. Nemluvě o tom, že každý program, který člověk potřebuje a který vesele tahá data z počítače a do počítače, je perfektními zadními vrátky pro hackery a veškerý malware.
Libb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tp je strááášnééé 2010-01-27 17:58:38
avatar
Muset mít přípojku na netu... ;-)
Mně vadí jiná věc, a to možnost svévolného zablokování hry. Teď si koupím hru a hraju si ji jak se mně chce. Chci-li patch, připojím se, chci-li hrát proti jiným jidem, připojím se, nechci-li, hraju si sám. Hraju takhle můj Unreal Tournament 2004 a jsem spokojený, nejsem kdovíjaký hráč.
A teď se někdo rozhodne, že jsem třeba podváděl (dokaž opak), nebo že už je to stará hra a podpora už je nezajímavá a já si najednou nezahraju? :-(
Chápu, že vydavatelé her šilhají se slzou v oku po WoW, ale to chce nejen chtít hrabat prachy, ale také udělat pořádný kus práce!
Osobně se mně to nelíbí - ne proto, že bych musel mít přípojku k netu a bez ní si nezahrál (ale tahat pokaždé(?!) exáč je šílenost), ale celkově kvůli moci, která se tím vydavatelům her dostává do rukou.
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:14:00
avatar
Kdyz tu hru hraji tak ten soubor v tom pocitaci musi byt, to uz neni daleka cesta k tomu mu jen zabranit aby se pak zase smazal.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 13:53:28

Nic silenyho netahas a ani nebudes tahat, realizace bude stejna jako na onlinovkach(ta predstava ze vse bude naserveru je nesmysl, cast kodu bude vzdy u zakazniku), tam to funguje tak ze si nainstnes klienta, ten si pri kazdem pripojeni checkne patch(par vterin) a pak muzes hrat....

For je totiz v tom, ze distribuce a time cardy funguji naprosto jednoduse o to tak ze se lognes na herni server a pres menu zadas kod a server ti zpristupni danou hru ci jeji navyseni game time, to proste osidit nejde kdyby byla neplatna reklamujes u dodavatele a pak nebud etreba aby cely kod byl na serveru ale muzes zakaznikum distribuovat klienta....
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:59:07
avatar
Takze kvuli tomuhle systemu nebudem moc si opcas sesitovat PC a hrad nove hry(prece na par dnu v roce nebudem na dotycna mista zavadet internet)

PS:ale jinak je to docela dobry system a velka vyzva(orisek)pro piraty
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:02:37
avatar
Ale všechno zlé může být k něčemu dobré, nebo ne???

A.) Optimista (sci-fi)
1. Vyjde hra. Stáhnu hru na 5 hodin zadarmo, budu-li chtít pokračovat zaplatím. Bude-li to super dokoupím add-on až ho vydají a to vše bez ochran a přes net, takže nevytáhnu paty z domu a chlastat můžu doma taky a nemusím jezdit na chatu :-)
2. Pírátství "neexistuje", takže se vývojáři nebudou moct vymlouvat na to, že jim to někdo "přepaluje" a jediný problém s prodejem jim zbude ten, že ta hra stála za ho..(..cenzura..), jak to poslední dobou bývá, takže budou muset začít makat pořádně.
Možné reklamy ve hrách? Výrobci dostanou peníze za reklamu, a jak víme, reklama je třetí nejvýnosnější byznys na světě, hned za zbraněmi a drogami. Zlevní se tím hra a plátci reklam budou chtít, aby se jim to vyplatilo, nebo obráceně, takže hra bude muset být super, aby reklamu každý viděl.
A pokud bude cena za reklamu vynikající, dají vám tu "placku" zdarma, jen aby vyždímali ještě víc peněz z té reklamy :-)

B.) Pesimista (realita?)
1. Vyjde hra. Demo vám nedají, protože ví, že to bude stejně propadák a potřebují alespoň peníze od těch co si to koupí a z reklamy :-) Něco i tak vydělají, takže příště to bude zrovna tak.

C.) Třetí možnost
1. Vyjde hra. Nikdo to kupovat nebude. Výrobci hardware, budou tlačit na výrobce her ať se na to vyprdnou, protože již nikdo nepotřebuje jejich nový procák a grafárnu, aby si zahrál jejich "super" hru, kterou si stejně nikdo nestáhnul, protože na chatě nemají net a na lance hrají StarCraft a Counter-Strike jelikož z optikou na nás zapomněli.

D.) 21.12.2012
1. Vyjde hra, ale nikdo si ji nestihl koupit.... :-)
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nefunguje to 2010-01-27 21:20:45
avatar
Tohle měl už 3 roky starý Bioshock a stačil crack a bylo to, výhoda pro nelegální kopie, postinuti byli jen majitelé originálky, protože při výpadku spojení museli hrát celý level od začátku a pak kdo napomáhá pirátství co
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:22:44
avatar
keby hry neboli tak drahé ako sú tak tých pirátov by bolo omnoho menej. Dávať dnes 40-50€ za hru ktorú navyše prejdem za 6 hodín je pekná blbosť, cenu 10-15€ by som akceptoval a určite aj celý svet a pirátom by to zato nestálo.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:12:36
avatar
neboj, časem se k tomu dopracujeme, jen to ještě chvíli potrvá
Bols [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:12:11

Asi maji v americe net i na chate... Ja tedy ne budeme muset hrat jen doma...
Dumbo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:36:22

Neni nad to ked maš pocit slobody a vieš že ked si tu hru pustiiš tak ti pojde bezohladu nato či ti ide prave NET....Myslim že je to kravina tento systém, načo robit šetko cet internet?
KlejmiC [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:50:13

Obcas si pustim nakou tu hru prave kvuli tomu,ze mi vypad net, ale co ted?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:54:56
avatar
Neboj neví se jak to bude reagovat na odpojení a jestli to budou mít všechny hry. Starší hry to jistí a časem třeba nebudou tyhle ochrany potřeba.
meifis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 23:27:28

No paráda,takže nekupuju hry od Ubisoftu.Všechno má své meze
a za chvilku budu jako ukazovat občanku když budu chtít hrát? Svobodo kam ses nám to jen ztratila.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 23:52:01
avatar
Čo to tu je za fetiš???????!!!!!!!!!

Takže zatiaľ najdementnejšia "ochrana" aká vyšla, je o jeden dôvod menej, prečo sa vyhovárať na ochrany?????a nekupovať???

Honzíku, občas by si sa mal nad sebou zamyslieť. Viacej poku.viť PC hranie sa už asi ani nedá. Niekedy mi pripadáš
ako totalitár naťažšieho kalibru.

Vďaka takýmto uchylnostiam buď firmy skracjujú, alebo pirátstvo narastie do nekonečných výšin!!!!

A týmto sa priznávam, že Ubisoft už nepodporím ani jednou kúpou originálnej "hry". Je to ešte vôbec hra? Veď to nieje už plnohodnotný tovar ale akýsi polotovar.
Je mo z toho na grc. Fakt hanba.

Úprimne, z celého srdca prajem Ubisoftu aby zbankrotovali a už nikdy sa nepostavili na nohy. Tfuj!!!
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 00:03:51
avatar
Starforce byl horší. Upřímně jsem ochoten tohle akceptovat jelikož hraju vždy jen na PC připojeném k internetu a nevidím moc jiných efektivních cest jak proti pirátství bojovat - ty firmy to mají opravdu těžké - když na zkoušku vydaly pár her bez ochran tak to dopadlo blbě - teď se mně nevybavuje název té poslední z prostředí divokého západu - jo Call of Juarez. Svět není ideální. Když mě serou ceny blu-ray tak je nekupuju atd.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 01:05:37
avatar
No a práve CallOfJuarez mám obidve časti a obidva originály. A mám ich preto, že sa jedná o perfektné hry a neobsahujú žiadnu aktiváciu.
U mňa ide jednoznačne o princíp. Ten kto ma nasiera nemôže chcieť aby som ho za to chválil. To by som bol masochista.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 00:01:59
avatar
jezisi kriste s cim to zase prisli? tpo jsou volove...ja chci hrat a nezajima me zda mam net ci ne. To je omezovani (nehlede na to ze si to hackeri stejne nacknou). Svou PS2 si vemu i s displayem kam chci a ne abych premejslel ze tam bdudu mit nebo ne net, to je uz sila.To uz muzou rovnou udelat CloudCompute, ktery je taky na prd.Boze muj.
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2010-01-28 00:05:08

Vse se da obejit, takze i tohle se nejakym zpusobem podari. Paklize se to vubec uvede do praxe. Z toho ze to mini aplikovat muze mit radost jen nejaky DD.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 17:00:27
avatar
mnu radost z toho musí mít každý komu alespoň trochu záleží na kvalitě budoucích PC her (což ty evidentně nejsi). Jinak teda velmi pochybuji že by někdo dokázal nějak nahradit vzdálený server se spouštěcím souborem a uloženýma pozicema.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 07:14:49

Tak mne napada ze kdyz by se ti podarilo "sehnat" serverovou verzi tak by jsi mohl nahodit svuj "free" server....

Jinak je pravda ze doba pokrocila a ze CR uz ma pokryti internetem velmi vysoke, jsem zvedav jako to "rozsegmentuje" trh protoze si dokazu predstavit ze "Bckove" tituly a konzolovky nebudou mit problem s offline hranim...
pleschi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 08:14:02

ještě bych pochopil nutnost připojení na začátku (když už, jako nutné zlo) ale proč po celou dobu hraní, to je zas buzerace poctivých hráčů... škoda od ubisoftu si asi nic nezahraju, poněvadž můj poskytovatel internetu stojí za starou bačkoru
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 17:03:11
avatar
to je fám . Hra se nebude po dobu hraní připojovat na net.

Tady nám PCGH udělaly rozhovor s Ubisoftem jak to tedy bude fungovat Odkaz
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 11:36:59

1) Nejen tedy že si budu muset hru koupit, ještě budu muset platit přístup na internet všude tam, kde ji chci hrát (doma je to asi samozřejměnost, co třeba chalupa, nebo s rychlým notebookem někde na cestě přes republiku?)
2) Internet je značně nespolehlivé médium, kde dochází ke kolísání rychlost, kolísání stability spojení a v neposlední řadě v závislosti na ISP se můžete ocitnout bez netu na bůh ví jak dlouho.

Jsem zvědav co bude, až tohle budou používat všechny hry. Prostě si někteří lidé v některých situací zahrajou tak maximálně hledání min.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 13:02:43

I hledání min bude online Ale ne lidi tady se pustí ještě do tebe že si dovoluješ hrát na chatě neuvěřitelný co si lidi nechaj líbit.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 13:28:17

Dnes už ne, ale před lety jsme se každé léto dohromady 6 kámošů sebrali a jeli síťovat na kámošovu chalupu. Týdení hraní, živeni kolou a klobásama, suchý záchod, žádná koupelna, to byly časy.

Lidi by si měli uvědomit, že když něco nedělají oni, že to nedělá nikdo jiný.
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 12:27:51
avatar
az si buem musiet za hry platit tak to bude velky dovod aby som prestal hry hrat uplne
BM3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:37:28

Sam pouzivam Steam. Skusenosti su rozporuplne. Na jednej strane akcie, aktualizacie a volne servery. Na tej druhej, padanie hry pocas hrania, po vytvoreni lobby spustenie uplne inych nastaveni a casto krat laggy jak prasa. A este jeden paradox. Uz niekto skusal rozchodit S.T.A.L.K.E.R Clear Sky na W7 64bit. Okna s tym problem nemaju, ale ochrana evidentne ano. Takze crack na original v tomto problem nema. Este na margo tych cien games. Dat 46 euro napr. za CoD MW2, kde znovuhratelnost = 0.0 nič, je prinajmensom zlodejina bez dema. Ked bude stat 15 euro rad si ju dolozim do policky vedla ostatnych origo.
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 18:16:46
avatar
Kdyby se raději věci zjednodušovali a ne zesložiťovali.
Petr117 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 18:31:56
avatar
Já když si kupuju hru, tak jsem vybíral jen z opravdu kvalitních titulů.. A teď asi začnu vybírat podle ochrany, kterou je hra vybavena.. Začínam závidět konzolím..
CharlieV [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Na co ochrany?!? 2010-01-28 20:40:18

Možná už tu to bylo, je to dlouhá diskuze, ale:
1) všechy dosud vyvinuté ochrany byly velmi rychle prolomeny, tudíž investice do nich vložená se ukázala jako ztrátová
2) není důvod se domnívat, že další vyvinuté ochrany nebudou prolomeny
3)všechny obstrukce s ochranami obtěžují platícího zákazníka, tudíž netrestáme pachatele, ale toho, kdo nic nespáchal (není tohle žalovatelné?!?)

Logicky z toho odvozuji, že pokud by studia přestaly vymýšlet kraviny (rozuměj ochrany), mohly by o ušetřený peníz navýšit svůj čistý zisk, a navíc by NEHORÁZNĚ nasrali krekaře, kteří by přišli o zábavu. Kdo bude chtít hru ukradnout, ukradne jí, kdo si jí bude chtít koupit, koupí si jí, na tom existence volně stáhnutelné verze (ať už kreknuté či jen prostě nakopírované) nemůže nic změnit.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 17:12:11
avatar
Tato ochrana byla vyvinuta přímo ve spolupráci s hráči - formou dotazníků bylo zjištěno co by nejméně obtěžovalo poctivé platící zákazníky
Ussi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - blbej nápad 2010-01-28 21:00:18
avatar
Už to vidim: "Jéé vyšlo pokračovaní mojí oblíbený gamesy a za podařený hry si rád zaplatím, ale co to?! I při hraní singleplayeru nutné internetové připojení?!! No než abych na chalupě hrál po večerech Člověče nezlob se, radši si to přecijen stáhnu a vyléčim medicínou od Razora..."
A to myslim, že nemluvim jen za sebe.
Multiplayer online pouze na oficiálních serverech s originálním CD klíčem - ANO!
Takovéhle řešení - promiňte, ale děkuji, nechci.
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 09:25:35
avatar
Cele to smeruje ku CloudCompute -> to je prave buducnost Neviem ako to raz bude fungovat, ale uz samotna myslenka mi nevyhovuje. Vsetko hodit na server a dovidenia. Vadi mi, ze niejaky "admin" bude mat pristup ku vsetkym mojim veciam, ako sa hram, co robim, ako uvazujem a na zaklade toho si bude o mne vytvarat profili s pokecom "aby sme robili lepsie hry a bla. bla.". Pride mi to ako obmedzovanie prav a slobvod a ako nova forma nekontrolovaneho spyweru; o to fakt nestojim

Myslim, ze vznikne este silnejsia siet typu "TPB", ktora bude pracovat z modifikovanym/cracknutym obsahom a zase raz hackeri ukazu, ze cisar je nahy
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-29 16:51:21

Jeje to uz nebude treba vobec stahovat komplet celu hru/kupovat DVD ? Namiesto torrentu stiahnem spustaci exac (bud za prachy od UBI alebo niekde inde :winka potrebne data sa budu tahat priebezne pocas hry? Len som to potiahol tam kde java hry su uz od zaciatku.Ze zrovna nieje poruke internet ? No a co ved obcas treba aj jest,spat apod.BTW konzolisti neteste sa online-only bude casom aj tam.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 629x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 421x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 920x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1184x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1507x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1339x
Komentářů: 6