HW požadavky nových her Call of Duty a Watch Dogs děsí uživatele - konečně ale odpovídají době! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 08 říjen 2013
altNěkteří uživatelé jsou trochu zděšeni HW požadavky nových her. Vše je ale v pořádku!

 

 

 

 

Někteří z mladších hráčů si to nemohou pamatovat, ale bývali doby, kdy jsme upgradovali skoro každý měsíc, jen abych si tu hru mohli zahrát v lepších detailech (nikoliv zdaleka nejvyšších). Tyto skvělé doby, kdy byl opravdu ten upgrade a vývoj vidět a cítit, se už nevrátí, ale v současnosti dochází ke generační obměně.

Fakt, že v posledních letech se technologický vývoj her zastavil kvůli konzolím, je neoddiskutovatelný. V současnosti však zase díky novým konzolím, které jsou vlastně PC s x86-64 8jádrovým procesorem AMD a DX11 Grafikou AMD Radeon GCN, se věci daly do pohybu!

Takže zatímco v posledních letech jsme byli zvyklí na hry, které vznikaly pro HW z roku 2005, dnes konečně přicházejí hry, které vznikají pro HW z roku 2012/2013! A tomu odpovídají i požadavky her - nové hry budou podstatně více náročné na paměť, tedy i na místo na HDD. Budou vyžadovat moderní 4 a vícejádrové procesory s aktuálními instrukčními sadami a budou vyžadovat moderní DX11 grafiky s 2GB a více paměti a konečně budou používat 64-bit SW! Takže ano, je na čase upgradovat, konečně to má smysl a je to třeba. Upřímně jsme docela nadšeni, že hry podle toho nejen na PC budou konečně vypadat, ale konečně ta naše PC budou zase trochu k něčemu a budeme moci uvažovat nad upgradem pravidelněji, protože díky tomu, že nové konzole jsou PC, vývojáři mohou vyvíjet jednu hru na PC s tím, že pro konzole jen vypnou a sníží některé detaily, aby to jejich slabý HW zvládl, zatímco pro PC nechají možnost ULTRA detailů, které samozřejmě vytíží i ten nejvýkonnější HW, jak by to také mělo být!

Dvě z nové generace her představily své HW požadavky a někteří uživatelé jsou přeci jen poněkud zaskočeni. Ale odpovídá to HW konzolí PS4 a Xbox one, které jsou vlastně low endovými herními PC, kdy mají pomalu taktovaný, ale 8jádrový moderní 64-bit procesor AMD s nejnovějšími instrukčními sadami, 8GB paměti, kde vývojáři mohou využívat min. 6GB RAM a moderní AMD Radeon GCN DX11.2 grafiku, kde budou využívány jak výhody AMD GCN architektury, tak právě DX11.1 (případně i výhody podpory aktuálního OpenGL či nejnovějšího MANTLE API).

  • Call of Duty: Ghosts - bez 64bit a DX11 ani ránu!

Nové Call of Duty konečně bude nové a použije výrazně vylepšeného herního enginu. Tomu odpovídá i jeho náročnost. Windows XP a DX9/10 grafiky jsou definitivně věcí minulosti. Ke spuštění hry musíte splnit minimální požadavky:

  • Procesor: Intel Core 2 Duo E8200 nebo AMD Phenom X3 8750 a lepší
  • Grafika: minimálně DX11, GF GTX 550 Ti nebo AMD Radeon HD 5870 a lepší
  • RAM: 6GB (!)
  • HDD: minimálně 50GB
  • OS: 64-bit Windows Vista SP2 / Windows 7 / Windows 8

Samozřejmě abyste si hru zahrály v pořádných detailech, budete potřebovat podstatně silnější HW, který odpovídá roku vydání 2012/2013. Na ty minimální požadavky vám stačí počítač 3 roky starý.

  • Watch Dogs - také jen se 64-bit a DX11

Očekávaná zbrusu nová hra nové generace je na tom velmi podobně a i její požadavky odpovídají tomu, že je určená na konzole nové generace a PC. Minimální požadavky jsou následující:

  • Procesor: Intel Core 2 Quad Q8400 nebo AMD Phenom II X4 940
  • Grafická karta: DirectX11, GTX 460 1GB nebo HD 5850 1GB a lepší
  • RAM: 6GB
  • OS: 64-bit Windows Vista SP2 / Windows 7 nebo Windows 8

Na nějaké lepší detaily ale budete potřebovat samozřejmě více. Ostatně výkon PS4 a Xbox One je právě +/- na úrovni HW uvedeného pro minimální detaily. Hra na PC ale může vypadat podstatně více. Pro lepší herní zážitek tak tvůrci doporučují mít následující:

  • Procesor: Intel Core i7-3770 3,5GHz nebo AMD FX-8350 4GHz
  • Grafiku: AMD Radeon HD 7970 nebo GTX 680 a lepší
  • RAM: 8GB

Tak doufejme, že se konečně pohneme z místa. Někteří asi budou žbrblat, ale řekněme si upřímně, Xbox 360 a PS3 zastavili herní i technický vývoj i nutnost upgradů. A bylo to zoufalé, ostatně i zábavnost hra šla dolů. Nyní se konečně zase rozjíždíme! Nástup 4K rozlišení přinese další zvýšení nároků a tak brzy budeme zase ugpradovat. Ostatně nevěřím tomu, že Xbox One a PS4 tu vydrží v této podobně 10 let, klidně bych řekl, že za 3-4 roky dorazí nové verze s aktuálním HW, protože zpětnou kompatibilitu bude snadné dodržet a vypnout detaily pro staré PS4 a Xobx One nebude problém. Takže doufejme, že konečně ty hry budou k něčemu vypadat i vizuálně ...

Už si tedy můžete plánovat upgrady - brzy vydáme nové přehledy doporučených sestav. Vybírat už můžete procesory, kdy je jasné, že pokud chcete PC na hry, aby chvíli vydrželo, pod 4-jádrové Core i7 3000 a 8-jádrové AMD FX-8350 nemá smysl chodit. Taktéž u grafik můžete pomalu začít vybírat. Třikrát hurá - opět jde vývoj kupředu!!!

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
palino1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - naroky verzus optimalizacia 2013-10-08 17:55:14

A to su prave tie EA hry, kde mam prave obavu, ze naroky budu na vrub rychlo vydanej hry (aby sa naklady co najrychlejsie pokryli ziskom), ale bez poriadnej optimalizacie a vyuzitia kazdeho tranzistoru v GPU.
Uvidime ci ta grafika 2013 bude zodpovedat narokom!
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 18:14:26
avatar
Jsem zvědavej jak bude vypadat to nové COD, ale na gameplay záběrech to zatím vypadá že to dosáhlo úrovně maximálně Source enginu. Bez fyziky.
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 18:56:07
avatar
Propagační videa je 1 věc z které se nedá moc usuzovat. To co se ukazuje, kolikrát vůbec nemusí odpovídat realitě. Stačí se podívat na fiasko typu Rome II.
Bavil jsem se otom i s pár lidma z 2KCzech.
Surio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 21:24:42

Na COD spolupracuje NV a bude tam GPU PhysX.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 21:41:18
avatar
no to taky dělá hlavně je mizerný kouřový efekty a spousta kravin, které normálně dělá pár grfických skriptů ...
qlen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 02:10:12

Skripty nejsou všemocné, chybí realtime interakce s aktivním prostředím. PhysX efekty jsou z fyzikálního hlediska na dobré cestě, nevím, proč by jej skripty měly nahradit.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 08:37:13
avatar
protože je úplně zbytečné a neefektivní .... z herního hlediska dělá prostě to co může dělat mnohem jednodušeji s menšími nároky obyčejný skript, který může být založen na fyzice při svém vytváření. Navíc Physx ani není sandard a nevyužívá OpenCL nebo DirectXCompute aby byl dostuopný skutečně každému ....
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 10:10:39

Ale je to hezké a odszuješ tu technologie čistě ze zaujetí, v metru je physx velké obohacení hry, ale mafie a metro jsou asi zatím jediné hry kde to vypada opravdu dobře.
simik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 11:16:42

Souhlas. Totéž vlasy v podání AMD. Kdyby radši AMD a NV dělali pořádněj hardware místo přeznačování starýho a vymejšlení softwareovejch obezliček :-)
Jano952 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 18:28:13

Jasne, optimalizacia jak lusk 8 rocne konzoly rozbehaju v pohode, a na PC ? high end GPU zpred 4 rokov a k nej 7 rocne low dvojjadro je minimalna ?
je rozdiel odpovedat dobe grafikou a rozdiel odpovedat poziadavkami starucky source engine aj dnes vypada vyborne a poziadavky su smiesne, co u inych enginov nefunguje optimalizacia ? funguje, ale iba na konzole
Begy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 18:38:24
avatar
Xbox 360 a PS3 zastavili herní i technický vývoj i nutnost upgradů. A bylo to zoufalé, ostatně i zábavnost hra šla dolů - mnom tak jestli je technologie úměrná zábavě...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 19:06:14
avatar
u her kolem roku 2000 to tak bylo ...
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 18:52:34
avatar
Docela mě zaráží 6GB Ram,ano mám 3GB momentálně a nemám s hrami žádný problém. Do konce roku mě naštěstí čeká upgrade.Zkrátka dokud to neuvidím, 6GB jako minimu nevěřím. Každopádně je dobře, že se to konečně někam posune a snad pc trh nebude trpět špatnými optimalizacemi z konzolí a hry budou taky lépe vypadat .
luke777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ea 2013-10-08 18:53:36

ea je banda debilu co jen vybrakuji predchozi verzi na to nalepi neco dalsiho a vo ala mame novou hru misto aby zacli makat tak ty naroky muzou byt polovicni ale my sme rekli ne.
Kupte si nove pc pitomcia nase skvele dlc balicky
vladislavpokorny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 11:30:08

Jo, serte na nás, programujte jako hovada, my si rádi koupíme "každý měsíc" něco nového do kompu za pár tisíc. My vaši lenost zacvakáme.

To si budu radši opékat na klacku pravou svíčkovou! A každý týden!
Zdeny@ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Někdo moc krmí 2013-10-08 19:21:12
avatar
Nevidím to tak žhavě až ta hra vyjde tak se teprv ukáže,,, už vidím ty pařany jak hned všichni běží do obchodů pro nový ,,železa" jak za doby Far cry 1 hauk
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 19:24:03
avatar
a tak to má být ... blíží se nová hra, má se na to řádně vylepšit PC ... jo staré zlaté časy zkoumání ceníků a hledání něčeho s dobrým poměrem cena - výkon a to nadšení když si tu novou věc přineseš domu a nainstaluješ si jí a za měsíc znovu a tak pořád dokola ... prostě to byly časy, kdy se lidi o to co používají opravdu zajímali
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 10:17:59

Ano ano to nadšení kdy jsem si každý rok po prázdninách přinesl něco nového domů (nepřeháněj to prosím každý měsíc to bylo tak možná za dob voodoo) a začla vy nervovaná instalace zjistil jsem že to nefunguje a měsíc šílel reklamací a potom jsem další rok šílel co jsem si to koupil za krám protože než radeon ( v té době nejvýhodnější většinou) doladil ovladače tak byly další prázdniny. Jsem si úplně vybavil co starostí mi vyřešili omega catalysty, dělají se ještě vůbec ? Nedokážu pochopit jak jsem tenkrát mohl hrát hru s tim že každých 15 minut přistálá na monitoru BSOD, dneska bych rozsekal stůl na hadry :-D
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 19:34:09
avatar
Bohužel, ty nároky jsou jen zastrašující, jelikož obě zmiňované hry jsou i na Xbox360/PS3 musí mít DirectX9 základ a možnost ject na +-512MB RAM. Ještě chvíli si počkáme, kdy bude hra vyladěná pouze na DirectX 11+ (OpenGL4+).
jogin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 19:49:41

No dneska uz to asi nebude, co mesic to upgrade, jelikoz uz nejsou tak volne finance a lidi jsou radi ze maj doma 5let stare PC. Ale upgrade 1x za 2-3roky si dokazu vklidu predstavit, PC za cca 25 000Kc musi na ty 2roky vykonove stacit. Ale zase de o to co od toho ocekavate, nadupanej herni stroj pod 30K nesezenes a zase nemuzes cekat ze ty 2roky budes hrat nejmodernejsi hry na ultra high a jeste se 3ma monitory.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 20:20:08
avatar
jako kdyby se před 10-15 lety lidi měli o tolik líp, že jsme si mohli dovolit platit řádově násobně větší ceny za stejně věci, které jsou dnes za hubičku ;)
Fishbed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 23:08:24
avatar
To souhlas lidi jsou dneska rozmazleny ..si pamatuju jak sem daval 3000kc(a tenkrat 3000kc bylo docela dost penez)za 512mb pameti,nejlevnejsi procesory staly 2500kc, ,nebo 2500kc za 40gb harddisk...taky kazdej malej upgrade byl neskutecne znat treba pretaktovani Duronu ze 700 na 900mhz,nebo prechod z TNT2 na Geforce 2...
vladislavpokorny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 11:22:12

Ano, to tenkrát byly skoky, ale dnes už to takový skok jen tak nebude. Poměr cena/zlepšení bude čím dál horší, jako je to i v jiných průmyslech a každá píď bude čím dál dražší.
Vemte třeba kola. Ze 20 kg na 15 kg to udělá každý levně, na 10 kg už jen málokdo a draze, a pak každé další deko se vyvažuje pomalu zlatem.

Chci říct, že rozdíl v grafice už nikdy neprodělá takový skok, nikdy, jako kdysi.

Takže si myslím, že právě dnes (respektive za pár let) budou mít konzole dveře dokořán.
DEENEY [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - -- 2013-10-08 23:25:44

Nouvidime jak to nakonec bude, jen necitim takove nadseni z toho, ze hry budou narocne a zadne 3 mesice by se mel provadet upgrad. Do naroku si mohou napsat co chteji, jen je pak otazka kolik lidi by to hralo. Ano pamatuji si kdyz vyslo Far Cry a sla se koupit ATI 9800Pro a jake bylo zklamani po spusteni na maximalni detaily. Dalsi a dle me nejpodstatnejsi vec, umeni je udelat skvele vypadajici hru i na prumerny HW, viz Valve a Half-Life 2.
Revansch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 22:11:18
avatar
Ja som nikdy nemenil PC skôr než po 3 rokoch, ako sorry, ale meniť to dokolečka je podľa mňa blbosť, netvrdím, kvalita hier zaspala, graficky vypadali niektoré na grc, ale na druhú stranu, meniť každú chvíľu PC len kvôli hre ??? V tomto sa majú konzolisti najlepšie, všetko rozchodia nech je to čo chce, a graficky to pre nich je uspokojivé.

Asi to je tým, že už som hry prestal nejak hrať, a len si pozriem First Look, prípadne Gameplay hry . A dôvodom, prečo to tak je, je tento nezmyselný hon za super, viac super, najviac super "železom". Väčšina ľudí nemá takú možnosť, ale veď, čo by pre deti niektorí neobetovali že ???
czuty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-08 22:56:00

Samozřejmě abyste si hru zahrály...? Tuším, že průměrný žák druhého stupně základní školy by to napsal jinak (čti lépe). Jsem na českém internetu zvyklý na leccos a obvykle to nekomentuju, nakonec chybu udělá každý, ale dvě hrubky v pěti slovech jsou už výkon.
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 17:23:40

Toto je magazin pro zeny.
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Konečne hry pre Atom 2013-10-09 01:31:34
avatar
8-jadrový Atom 2.4GHz (Avoton C2750 Silvermount, 2.6GHz Turbo) sa na tých 8-threadových hrách pekne vyřádi.
Taká Mini-ITX napr. od ASRocku Odkaz s týmto prckom v SilverStone Milo ML05 HTPC Odkaz + jednoslotová low-profil grafická karta k tomu nejaký gamepad a tzv. otvorená x86 PC konzola je na svete.

Díky PS4 a Xbox One
MiraZima [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nároky 2013-10-09 06:22:12

Dle mě je to pěkná blbost už jenom to "rovnocené" srovnání AMD FX s Intel i7

A jak tu nekdo uz napsal neni to o tom mít moderní požadavky ale moderní hru jako takovou, což ani jedna z napsaných zde urcite neni !
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 08:34:57
avatar
to je krásný to tvoje dle tvého .... opravdu

bohužel pro tebe má FX-8350 blíže k Core i7 než ke Core 5 ... navíc on taky bude nějaký ten vliv těch optimalizací (dle tvého pžřeceňovaný) kdy v konzolíách je modulové 8jádro ADM příbuzné architektury kterou je FX ;)
MiraZima [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 10:34:50

Blbost, nic proti tobě, ale moc slepě tomu věříš.

To AMD FX se i5 natož i7 v té hře nevyrovná i kdyby do nich AMD cpalo prachy horem spodem. To už by nebylo o optimalizace ale deoptimalizaci intelu, potom by možná měly stejný výkon.

A to je vlastně tak jediné o co tu běží, bude se optimalizovat a nebo znevýhodňovat konkurence. Mezi tím je myslím dosti zásadní rozdíl.

Kdyby bylo to co píšeš pravda tak se AMD může vykašlat na dělání novhého CPU, protože vlastně díky zázračné optimalizaci dotáhne 50% výkonovou ztrátu "lusknutí prstů a napsáním zázračného optimalizačního kódu" Asi zainvestuju do nákupu AMD FX processorů protože za pár měsíců až se tohle stane budou dražší jak i7 a půjdou na dračku.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 10:39:44
avatar
já tomu věřím, protože to máme změřený a ne jen u nás ;) Jinak ty požadavky jsem si já nevycucal z prstu ;) asi vývojáři vědí o čem mluví ....
MiraZima [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 11:00:33

No uverim tomu az to uvidim v testu az ta hra vyjde.

Ohledne urcovani min/doporucenych pozadavku u her jsem uz z praxe hodne skeptickej Nekdy jsou minimální jen na najetí do menu a jindy zase doporučený tak přemrštěný, že by na tom mohla hra běžet 2x
Fishbed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 11:34:39
avatar
V realu mezi intelem a AMD fx je jen minimalni rozdil...zalezi na hre ale v 95% pripadu dojde jako prvni dech graficky karte nez procesoru...sou tu maximalne vyjimky u par dost mizerne naprogramovanejch leteckejch simulatoru ktery sedej vic intelu,ale rozhodne se neda rict ze by FX(vishera)mela spatnej herni vykon...(navic kdyz das za FX6300 2500Kc a pretaktujes ho na 4,5ghz tak mas vybornej herni procesor za par korun) dokonce i v ARMA 3 ktera je na cpu dost pes je rozdil jen minimalni...Jedina vyrazna nevihoda FX je spotreba ale to je asi tak vsechno...
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 09:32:32
avatar
No bojím se že se zvýší HW ale hry z mého pohledu nebudou zrovna stát za to. Subjektivně pro mně budou hloupé, tam pro mně patří CoD a spol. případně všechny hlouposti kde se hráči honí za kulatým nesmyslem. To je individuálním, osobní subjektivní.

Jenže vede mně k tomu to že 3D modely pro takové hry jde vytvořit mnohe a mnohem snadněji. Od tvorby modelů věcí , vozidel a budov z plánků . Konče i 3D scanem . To u Bioshoku, DeusEx , Zaklínaše , StarCraftu a jiných na reálné světě nenaložených her kde opravdu by šla grafika opravdu podojit na max.
Jehner [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 11:43:32

Súhlasím s Martinp79, ak investujem do upgradu 250-300e (nová grafika) aby som si mohol zahrať také skvosty ako je CoD bude tá hra o toľko lepšia ako predchádzajúca verzia CoD (ktorá sa dala spustiť aj na HD4850)? Nebude. Aj keď to je predčasné hovoriť lebo ešte nevyšla, ale už samo vyhlásenie autorov že zmena CoD nie je na pláne Odkaz vraví o tom že to bude znova (pre mňa) nízko inteligentná, skriptová, nepriateľmi nabiehajúca strieľačka ktorá sa bude odlišovať od predchádzajúcej verzie asi len v tom že bude aj vo vesmíre. Viem že tento web je o technologických novinkách ale škoda že za technologické novinky sa tu považuje len grafika. Podľa mňa na inteligencii nepriateľov nebolo zapracované od čias Dooma (výnimka bol Fear). Ak by prišlo novou DX11 aj k nejakej inej zmene ako dymu, odleskov a iných "dôležitých" efektov tak super. Možno to bude dôvod k upgradu. Sám seba sa pýtam prečo majú taký úspech hry ktoré sú prerobené alebo len vylepšené zo starých hier (Black Messa, Fallout 1.5, Xenonauts) Prečo má úspech Kickstar (aleb GreenLight), možno preto že dnešný tridsiatnici nemajú čo hrať. A nemajú problém si hry zaplatiť (podporiť). Ale majú problém si vybrať z titulov ktoré ani nestoja za to aby si ich ťahali z torretnov.Mám známych ktorý hrávajú CS, BF2 nie preto že nemajú na nový stroj ale preto že nové pokračovania mali znaky zjednodušenia a priblíženia sa masám. A zlatý vek keď som si kúpil grafiku aby som o pol roka musel zmenšovať rozlíšenie/detaily nebol zlatým vekom technológii ale zlej optimalizácie.
smisma [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 18:11:57

Já se divím, že jsou všichni zaskočeni 64-bit win. AMD uvedla procíky 64bit tuším v roce 2003 nebo 2004. Je to deset let. Což už je dlouhá doba.
Bryan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 18:59:07
avatar
Minimálně 50 GB na disku ?? Hmmm, by mě zajímalo na jakym se to bude prodávat nosiči.
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-10 10:02:02
avatar
Download.

Už dnes má WoW s datadiskem MoP třeba 25GB a to má hodně zjednodušenou grafiku-
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-09 20:56:52
avatar
Citace:
Xbox 360 a PS3 zastavili herní i technický vývoj i nutnost upgradů. A bylo to zoufalé, ostatně i zábavnost hra šla dolů

Nemyslím si, že hardware konzol stojí za tým, že kvalita a hlavne ZÁBAVNOSŤ hier upadá - grafika so zábavnosťou nesúvisí.
Apropo ak bude CoD: Ghosts taká istá sračka ako ten predošlý, tak ho nezachráni ani 50 GB na disku a DX11.
Jasdfree [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - shit 2013-10-10 20:15:38

Dobre blbosti omg. Naco by komu kedy bol Core i7 ? na hry urcite nie ... max uplne core i5. Call of duty hhhh ta srackova hra ma take naroky ? na videu to vyzeralo stale ten isty engine a aj grafika ako z roku 2005 ... Ano kazdy sa stazoval naco mame nove CPU a GPU ked to hry nepotrebuju tak stacilo ze dvihli poziadavky a kazdy je spokojny ? Ze ostala stara grafika na novych poziadavkach asi nikomu nevadi. Clanok tak na 60% cez ruzove okuliare a iluziach sry.

DD uz by si mohol na svoj vek k tomu celemu pristupovat viac profesionalne
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 950x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 661x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1063x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1240x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1576x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1389x
Komentářů: 7