Hybrid SLI a Hybrid CrossFire jsou nestabilní, říká Microsoft Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Saturday, 08 November 2008
alt Společnost Microsoft nebude ani ve Windows 7 podporovat rozšiřující se hybrid GPU systémy spolupráce integrované a dedikované grafické karty.

 

    NVIDIA i ATI narvaly miliony dolarů do vývoje Hybrid-GPU systému. Ani jednu ze společností určitě nepotěší postoj společnosti Microsoft. Tento systém dnes funguje zejména u mobilních počítačů, kde například ATI HybridCrossFire funguje i ve spolupráci s Intel integrovanými GPU. Obdobný systé má i NVIDIA. Pro mobilní počítače je to vynikající funkční záležitost, kdy pokud nepotřebujete 3D výkon, tak práci zastane integrovaná grafická karta s minimální spotřebou. Pokud si ale budete chtít užít nějakou tu hru, máte dnes v mnoha mobilních (i desktopových) počítačích výkonnou neintegrovanou grafku, která m samozřejmě daleko vyšší spotřebu. Tento systém už dnes funguje a velice jednoduše. Přesto společnost Microsoft neplánuje jeho nativní podporu ve Windows 7.

    Důvodem je podle Microsoftu jejich údajná nestabilita a problémy, které přinášejí uživatelům. Pokud bychom mluvili o Crossfire nebo SLI čistě pro výkon, tak tyto systémy jsou zcela na okraji zájmů uživatelů. Nicméně hybrid systémy jsou funkčně a přínosně výrazně zajímavější pro výrazně více lidí. Osobně si myslím, že Microsoft nakonec vezme hybrid systémy na milost a jejich nativní podpora do Windows 7 bude dodána. Prozatím však společnost Microsoft zastává dosti zvláštní názor o nestabilitě NVIDIA SLI a ATI CrossFire ...

Zdroj: Hexus

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Araya [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-08 17:23:47
avatar
Asi ATI ani NVIDIA poradne nepodmazla Steva Ballmera
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-09 23:26:13

Tomu bych se nedívil. Je to firma bez morálky a řidí ji určitě odpovídající lidé.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 20:00:04
avatar
"Je to firma bez morálky a řidí ji určitě odpovídající lidé"

Tak víš to určitě, nebo si nejsi jistý? Protože pokud o nějaké firmě obecně řekneš že je bez morálky, tak by sis jistý být měl...

Ale spíš je to jen blábol ve stylu "kdo nekálí na Mrkvosoft, kálí proti nám!".
Ach jo, vždycky když slyším/čtu tyhle anti(doplň si cokoliv úspěšného a neschopného dát ti přes držku)cké výlevy, vzpomenu si na stále platící:
UTRHNI DRED - POSÍLÍŠ MÍR!!!
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 07:55:51

No doufám, že si to rozmyslí a implementují, těšil sem se na novej systém, ale ze zatím předvedených prezentací začínám mít strach, že to bude akorát o v diskuzích už zmíněném novějším kabátku a nějaká výraznější funkce se moc nekoná.

Za co mínusujete zase proboha ? No smysl, tak sem upravil dvě slova, doufám, že už je to srozumitelné
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 00:13:52

Za větu, která pro někoho nedává smysl? Já neminusují, prosím ale nějak přeformulovat - nepochopil jsem, co chcéš říct. Promiň.
Rocman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-08 18:39:16
avatar
Kurna ten Microsoft obcas dokaze delat takovy kopance.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-08 19:26:07
avatar
Monopoly ako Microsoft nerobia kopance, vždy veľmi dobre vedia, čo robia. Inak myšlienka hybrid GPU je výborná a dozaista by našla obrovské uplatnenie. Myslím, že úspora by bola značná.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-08 19:37:39
avatar
Ono to je IMHO jinak - MS opět ujíždí vlak (jako už tolikrát v minulosti). Jenže MS si to může dovolit, až nadejde doba, kdy to bude široce vyžadováno, MS to jednoduše implementuje, nebo nakoupí jako akvizici nějaké malé/menší společnosti. To je celé, tak fungují velké korporace.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-08 19:44:40
avatar
Samozrejme, je to tak, korporácie si môžu dovoliť všetko. Pretože na nich drvivá väčšina vecí tohoto sveta stojí a padá. Oni tvoria tento svet. My všetci sme otrokmi korporácií. Patrí im všetko, od podnikov až po celé štáty. Určujú zákony. Oni sú nad všetkým. Preto si robia čo chcú aj keď sa ľudia búria.
A nebuďme naivní a nemyslime si, že nefungujú dohody medzi najväčšími hráčmi. VeĎ načo si robiť zle, keď mäžu profitovať obidve strany, alebo strany všetky. Samozrejme okrem ľudí.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 00:15:15

Jseš moc optimista, kamaráde.
Nic ji bohužel neujíždí - je monopolista a tak se i chová.
Rocman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-08 19:43:24
avatar
No ja myslel jako kopance na nas. Protoze supr vec, kterou by vyuzilo strasne moc lidi a oni to proste zazdi
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-08 19:56:33
avatar
Máš pravdu, oni tí veľkí hráči všeobecne do nás radi kopú. Ako napríklad tie ich nezmyselné "ochrany" v hrách.
kozel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-08 19:43:35

microsoft že dobře ví co dělá?? tak jaktože vyšla Vista??
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-08 19:54:35
avatar
Vista vyšla preto, pretože ľudia za microsoftom vedia, že sa vždy nájde dosť ľudí, ktorí mu to zaplatia. Reklama je psychologia. Je to veda ako kazda ina. Oni maju zratane ze pri takych a takych vstupoch dostanu taky a taky vystup.
Keby som napríklad ja bezbreho hltal tento web, už dávno by som vymenil moje xp za vistu a ani by som nevedel, že som vyhodil peniaze za niečo čo som nepotreboval. Hlavne, že je všade reklama, tak to predsa musí byť dobré.
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 08:31:40

Vistu používám na dvou PC, na desktopu rok a na booku měsíc a za celou dobu jsem nezaznamenal jediný problém. Nevím, jaký problém mají někteří, co Vistu zatracují. Nikomu neberu názor, jen by mě zajímala příčina toho negativního postoje. Systém vypadá moderně, nezpomaluje se s přibývajícími týdny používání, jako to dělali xpčka, vše funguje a je bez problémů. Náročnost na RAM není opravdu důvod, v době kdy notebooková 2GB paměť na 800MHZ
z stojí 550kč s DPH. Už opravdu není doba, kdy stačilo 640kb RAM jak říkal jeden známý vizionář. Ale nemám to nikomu za zlé. Prostě paměti zlevnily a nevidím důvod proč si tedy nedopřát paměti více a nechat je využít systémem.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 09:07:43
avatar
Mě doma Visty dokonce 64bit. jedou taky bez problémů. Ale znám hodně lidí, kterým prostě programy a hry které používají nebo chtějí používat nejedou dobře nebo vůbec. Já mám to štěstí, že to co používám mi jede. Takže bohužel podle zkušeností s počítači a programy ostatních, musím usoudit, že Visty prostě nejsou žádný zázrak, i když s nimi já osobně nemám sebemenší problém. No a bohužel hromada lidí i tady tvrdí, že Visty jsou super, že nemají s nimi problém a to jenom na základě toho, že jim to doma na počítači jede v pohodě. Mě taky nedělají problémy a stejně říkám, že to není žádný zázrak. Dokonce bych řekl, že to je pěkný šmejd, ale vycházím ze zkušeností z mnoha počítačů, takže tohle tvrdit si, na rozdíl od některých, můžu dovolit.
Neznámý  2008-11-08 20:45:17

Zdar LORDe JUSTIC, nesouhlasím, že Firma Microsoft, vždycky, ví co dělá, třeba, Operační systém Microsoft WINDOWS Vista Ultimate SP1, asi nějaká verze CZ, a v podstatě, Odpálení her, od Roku, asi tak, přibližně, od roku 1997, až po v podstatě, všechny hry, na Rozhraní DirectX9c, asi nějaká verze CZ, a jejich, snížení výkonu, ale, zase, souhlasím, s Operačním systém, a to, s tím, Operačním systémem Microsoft WINDOWS 7, asi nějaká verze CZ, už Pre-Beta, asi nějaká verze EN, vypadá, velmi nadějně, co se týká, rychlosti, her, tedy, abych tak, řekl, tak, tam, Firma Microsoft, asi, opravdu, ví co dělá, pokud, si to, tedy, někdo, v té diskuzi, nevymyslel, zatím osobně, jsem, to neotestoval, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re 2008-11-09 15:51:12
avatar
lidi s IQ pod 90 nebo mladší 10 let by sem neměli mít přístup,nebo se alespoň zdržet komentů.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 00:19:05

A člověka s IQ=130 a věkem pod 10 let sem už nepustíš? Máš tak trochu problémy s elementární logikou, co? Nebo možná i s IQ?
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No a co? 2008-11-08 21:34:25

Však i teď je podpora hybrid technologií záležitostí ovladačů od AMD a nVidie a Windows to nativně nepodporuje. A stejně tak to bude i u Windows 7. Co na tom komu proboha vadí?
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-09 11:52:48
avatar
Co se na tom lidem nezdá? To je jednoduché. Pokud nebude nějaká základní obecná podpora od OS, tak to zůstane záležitostí jednotlivých výrobců. Viz NV a ATI. Funkčnost značně omezená a podmíněná konkrétním čipsetem a grafickou kartu. Na druhou stranu MS chápu, že to v současnosti může zdroj problémů.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 00:23:52

Promiň, přečti ještě jednou název článku. Podle něj problém je v tom, že kvůli MS a podle MS technologie hybridPower je nestabilní a bude nestabilní pod windows, ať se ATI a NV snaží sebevíc.
Zda-li je to tak, nevím, ale pokud mne někdo nepřesvědčí o opaku, rozhodně mi to vadí.
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 09:12:48

Podle tebe Microsoft tedy záměrně sabotuje funkčnost hybridpower ve windows???? Jestli je hybridpower pod widlema nestabilní, tak je to pouze díky neschopnosti ati/nvidie dodat funkční ovladače.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-10 23:05:00

1. "podle mne" v tomto přispěvku nebylo žádné pozitivní tvrzení - mluvil jsem o tom, co logicky vytéká ze članku. Promiň, protestuješ na špatnou adresu.
2. Proč sabotuje? Prostě je mu to jedno a proto k tomu nedělá nic. Je monopolistou, všichni, kdo hraje, stejně si koupi/ukrade Windows, hybrid nehybrid.
Jsou i další možnosti vysvětlení. Na tom ale pro nás nezáleží. Důležité je, co dělají. Naopak, pohnůtky mohou být pro zajímavé jedině jako téma pro pokec.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Win se nezmění 2008-11-09 15:49:29
avatar
ačkoli by rozhodně mělihybridy podporovat,nemyslím si že právě Windows dává na potřeby zákazníků. pak se člověk diví že má o pár desítek programů více než je zdrávo.
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - folklór 2008-11-10 09:05:00

Nadávání na Microsoft je dneska je to takovej folklór. Ovšem zrovna v tomhle případě je autor článku poněkud vedle. Nadávat je třeba spíše Ati a Nvidii, že zase dodali na trh výrobek s napůl nefunkčními ovladači. Microsoftu bychom měli poděkovat, že na tento problém upozornil.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
War Thunder dostal nový grafický kabátek
War Thunder dostal nový grafický kabátekPondělí, 25 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 434x
Komentářů: 4
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1035x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 735x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1111x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1256x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1593x
Komentářů: 0