Strana 2 z 2
Z hlediska technologického je tedy evidentní, že tvůrci chtějí naplno využívat vlastností a funkcí CryEngine a podoba hry i její možnosti závisí hlavně na něm. Je ale potěšující vidět, že využíván bude plně v nejnovějších verzích, což slibuje tedy skutečně využití nejmodernějšího HW a technologií, takže by Hi-endový PC měl být schopen poskytnout odpovídající vizuální kvalitu hry. Postup vývoje budeme pro vás samozřejmě dále sledovat ...
- Zajímavosti z kampaně na Kickstarteru:
Jak víte, WarHorse má financování hry zajištěno, díky investorovi Zdeňku Bakalovi, nicméně poté, co s hrou neuspěli u vydavatelů, vznikla dohoda, že se hra utká o přízeň hráčů na KickStarteru, aby se vůbec ověřilo, zda hráči budou mít o toto hardcore středověké RPG bez draků a kouzel zájem. Právě fakt, že tohle RPG si zakládá na realističnosti a nemá ani draky ani kouzla, vadil většině vydavatelů. Warhorse chtěli po hráčích vybrat celkem 300 000 liber (zhruba 10 milionů korun). To se podařilo vybrat za 36 hodin! Kampaň ale běží celý měsíc. Aktuálně, kdy je už jen zhruba týden do konce, je vybráno 720 000 liber (24,1 milionu korun). Všechny tyto peníze budou použity navíc na vylepšení hry, kde zajímavou technologií je třeba nákladné Motion Capture.
Tvůrci hry se jinak pochlubili zajímavými údaji z kampaně. Mezi ně patří i země, ze kterých jsou ti, kteří přispěli. Jak vidíte, nejvíce fandů středověku s největším podílem příspěvků je evidentně v USA a to 24%. Dále je to už vyrovnané, Německo s 11%, Skandinávie s 11% atd. Česko na tom není špatně s 11%. I z těchto čísel je ale zcela jasné, proč je primárním jazykem hry angličtina a proč nemá smysl vyhazovat peníze za český dabing. Podíl hráčů z anglicky mluvících zemí na celkovém příspěvku je plných 44%! A nevypadá to, že by stálo za to dělat Polský, Německý nebo Francouzský dabing. Natož Český, který by využila maximálně desetina z těch, kteří přispěli. Sázka na angličtinu je prostě věc rozumu a české titulky jsou jediným rozumným maximem. Jinak je celkem překvapivé, jaký zájem vzbudila hra ve Skandinávských zemích.
Tvůrci nás také zásobují dalšími informacemi a videozáběry ze samotné hry i její tvorby.
1. Svět Kingdom Come a jeho tvorba:
2. Možnosti úprav, přizpůsobení a vývoje postavy:
3. Koně a cestování:
4. Soubojový systém
Další deníčky samozřejmě budou následovat, o čemž vás budeme informovat. Samozřejmě celou hru stále sledujeme a vypadá to opravdu hodně nadějně. Finální verze prvního dílu ze tří se dočkáme ale až příští rok.
AUTOR: Jan "DD" Stach |
---|
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. |
|