Léčba závislosti na internetu – Elektrošoky nefungují. Co dál? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Wednesday, 15 July 2009
altSedíte u počítače déle než 6 hodin denně (hry, porno, chat atd.)a dostáváte se do stavu šílenosti, když se vám nedaří připojit se?

 

 

 

Jestliže odpovídáte na výše položenou otázku ano, pak raději nejezděte do Číny. Mohli by vás tam uznat za pacienty některé z tamních protiinternetových léčeben. Ale máte štěstí, protože Čínské ministerstvo oznámilo, že ruší elektrošoky, jako povolenou léčbu. Neprokázala se totiž jejich účinnost.

Osobně si myslím, že to s nimi vzdávají brzy. Pravděpodobně je totiž nesprávně používají, když prý nemají účinnost. Stačí se podívat třeba na zvířata, která jsou umístěna v elektrickém ohradníku. Taky se k plotu po pár peckách nepřibližují. Stačí tedy omotat počítač elektrickým drátem a po pár peckách člověka hned ta chuť na internet přejde :).

A teď trochu vážněji, protože problém závislosti na internetu i hraní atd. určitě existuje. Myslím ale, že řešit to léky je určitě nesmysl. Řešit jednu závislost nahrazením jinou. Myslím, že to s tím elektrickým ohradníkem kolem počítače zase není tak od věci. Pokud mohu říci z vlastní zkušenosti, tak nejlepším lékem je srážka s nějakým blbcem. Například já trávím u počítače většinu času, někdy třeba i 20h/denně hned několik dní po sobě, než dodělám nějaký článek, či test. Následně se pak v diskusích od některých rýpalů dozvím, že je to celé blbost, tady to mají jinak a tedy zaručeně správně, či že já jsme rasista (preferuji jednu barvu), když to nevidím stejně jako jinde na PR webech atd. To pak spolehlivě člověka naštve a snaží se od počítače držet co nejdál. Dotyční pak mohou být rádi, že je mezi námi ten internet, protože občas mám chuť po některých skočit a narvat jim tu grafiku do chřtánu a donutit je testovat a psát článek pár dní a nocí … v případě těch, kteří s tím nemají zkušenosti, by to bylo i na týdny, to by pak ubylo kritiků :). Ale jak říkám, díky nim, kteří mě a pár mým kolegům, kteří nezištně tráví svůj čas u testů a článků, snižují chuť do práce, netrávíme u počítačů pak tolik času. Představte si, že kdyby mě to neustále bavilo, protože by se to všem neustále líbilo, nedělal bych nic jiného, než psal a psal a psal pěkné články od nevidím do nevidím. Takže možná bychom mohli do Číny spěšně odeslat pár těch všeználků a zaručeně nejobjektivnějších diskutérů, jako léčebný prostředek proti závislosti na internetu, na druhou stranu by nám z Číny mohli také rychle odepsat, že takové nelidské mučení si nezaslouží žádný z těch pacientů ani kdyby to byl nepřítel režimu …

Zdroj: DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 12:22:26
avatar
DD, moc to prožíváš :-) Nech rejpaly rejpalama a dělej svou práci podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Když se budeš v diskuzi rozčilovat, jen ti to uškodí. Profík se totiž nikdy nenechá vyhecovat k hádce.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DD nie je profik, 2009-07-15 12:29:27
avatar
sam o sebe prehlasuje ze je amater, takze sa moze kludne rozculovat :-).
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 12:42:42
avatar
já zase slyšel, že nejhorší jsou trpaslíci...ty potvory vám vlezou všude...ale nevím, nevím...dneska už se nedá věřit ničemu a nikomu....
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 13:23:20
avatar
Bingo
To tynyt: doufám, že jsi myslel profíka - žurnalistu, ten by měl zůstat nad věcí, ale profík ajťák - to je jiné kafe ten se porve o svou vizi do krve
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 13:38:53
avatar
já se za profesionála nepovažuji, nechci s některými lidmi, co se za ně prohalšují, mít nic poslečného ... já jsem uživatel a redaktor amatér a u toho zůstanu.

Jinak zase na druhou stranu, za ty 3 roky, co se do mě někteří navážejí a čtu i jiná internetová fora a je zajímavý že jsou to pořád jedni a ti samí lidi co mě drbou, tak jsem se přeci jen stal lehce flegmatický, nicméně stejně to člověka zamrzí, když mu o 5 dnech testování v teamu v diskusi někdo napíše, že je blb atd. To vážně na náladě nepřidá ...

Ale jinak samozřejmě zůstávám nad věcí už, přeci jen mám už něco za sebou a tak mě už někteří nerozhází, ale je pravda, že mě občas dokáží nadzvednou ze židle, zvláš´t ti, kteří se snaží hledat něco mezi řádky a kvůli nim píšu ty aktuality tak dlouhý ;) aby tam nic nehledali ...
S.P.cze [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 15:34:59

Já bych to s nima vyřešil rychle - ban a pokud si vytvoří jiný profil ale všichni uznají že je to ten samej člověk tak nějak zakázat ip. Ale to by potom byla diskriminace že?? Nejlepší je takový lidi prostě ignorovat.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 17:03:17
avatar
chápu tvůj postoj, ale i "amatér" by se měl snažit o jakýsi profesionální étos. Jednou děláš novinařinu a to je tvrdý chleba

Ale jinak díky za zajímavý web.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 18:07:52
avatar
čím delší aktualita bude, tím více tam bude těch "řádků", které ti mohou vytknout
atomic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 18:41:11
avatar
poslečného...krásný překlep
(no, ještě by to mohlo být poslečněného, ale to by už bylo moc )
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DD, ked uz pises o tom 2009-07-15 12:28:06
avatar
pisani clankov, ja som jeden v noci uploadol, mozes sa pozriet ci je u vas v systeme? A mas pravdu, ti, ktori s tym nemaju skusenosti pisu clanok aj niekolko tyzdnov, v mojom pripade to boli skoro 2 mesiace.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 12:32:47

DD: mne nejde o vysledky testov.. ale niekedy o prezentaciu veci.. teda konkretne o to, ze sa dost opakujes.. este pochopim, ze napises tu istu vec do viacerych clankov.. nemusi kazdy citat vsetko.. ale niekedy napises to iste do jedneho clanku viacerymi sposobmi.. nieco co sa da napisat ako aktualita na 3 vety a ty to rozoberas vetami asi 30..

ale stale to tu citam.. KEEP DOING..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 13:39:44
avatar
Opakuji se proto, aby někteří nehledali něco mezi řádky, či mě neobviňovali z něčeho co jsme nenapsal a prý si to myslím ... prostě mám rád přesnost a informaci v souvislostech
bobul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 12:43:53

Každý, kdo nemá v hlavě nablito si udělá svůj náhled. Zádný test neni 100% objektivní, ale ty tvoje se mi zdájí hodně blízko tomuto číslu. Sem tam možná trošku k tý červený, ale řek bych, že je to tady hodně férové. Jinak se mi líbí i to tvoje prožívání, taky to mám takhle Jo a neboj se nebalim tě - sem na holky Worldu zdar! Když sme u toho režimu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 13:40:59
avatar
No já se netajím tím, že je to můj velký koníček a z akždé nové věci mám strašnou radost a ej ejdno jeslti je to produkt Intelu, AMD, NV nebo franty omáčky, když je to nový a stojí to za to, tak mám druhý vánoce
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 13:01:36

ano... ja sa priznam - som zavisly na internete..
internet pouzivam od tej doby, ako po prvy krat prisiel na slovensko este so "sialenym" pripojenim 15kbps(cca od roku 1994-95) a stal sa neoddelitelnou sucastou mojho zivota... a vobec sa na to nehanbim..
net v dnesnej dobe ponuka strasne vela moznosti ako koordinovat veci okolo seba.. je uzasne byt na jednom mieste a riadit (napr. celu firmu) len prostrednictvom internetu..
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 13:19:39
avatar
No jo DD, ale do té Číny by jsi asi měl jít spíše ty - 20 hod u kompu denně i několik dní po sobě - to už je taky skoro diagnóza ne ?
Není lepší se projít ven, místo zbytečným bubláním nad tím jak jsi v diskuzích napadán apod. ? Myslím, že přes takové věci je třeba se přenést...
A s tím rasizmem jak píšeš - NIKDO není zcela nestranný. Někdo preferuje značku, jiný preferuje nejvyšší výkon, někdo preferuje zase nejlepší poměr cena/výkon apod. takže tohle nějak neřeším.
Ale jinak - pokračuj, chodím tady rád, přečtu klepy, pobavím se nad diskuzí, jsem rád že tu podobný web je...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 13:45:04
avatar
já se přenáším, ale občas bych rád naznačil některým, co si o nich myslím a ostatním, že 4 aktuality denně a článke není normální psát v tak omezeném počtu lidí a v tak omezených podmínkách, tak aby to někteří nebrali jako samozřejmost ;) .... Jinak nevěřím že nikdo není nestranný, pokud jde o HW a nevlastníš žadnou z firem, která vyrábí testovaný HW, tak klidně nazaujatý být můžeš, bohužel je jich opravdu málo a já jsme rád, že se mezi ně mohu počítat, mě je skutečně jedno co je za logo na kterém výrobku, já hodnotím výrobek a jeho vlasntosti a pokud vím, tak žádné logo žádný výkon ani lepší vlasntosti ještě žádnému kusu HW neposkytlo. Neboj, hned tak se mě nikdo nezbaví, i když by někteří zejména jistí PR pracovníci rádi ;)
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 13:54:26
avatar
K tomu bych rád doplnil, že poměrně snadným rozlišovacím znakem opravdového blbce je, že označuje za blbce každého kdo s ním nesouhlasí, a nepochybuje o sobě. Myslím, že ty tohle kritérium naplňuješ beze zbytku.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 14:03:36
avatar
Jasně, ale nejedná se jenom o logo, ale i o tom jak se člověk staví k problematice celkově viz můj příspěvek výše.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 14:05:31
avatar
Já mám rad lidi co jsou schopni diskuse narozdíl od některých vím, že rpavda je relativní a nic není 100%, blbcem označuji až ty, kteří jdou za hranu, napadjí, flamují a nestále papouškují kraviny
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 15:03:55
avatar
Moje řeč. Posledni dobou si uvedomuji, ze pravda nemusi byt jen jedna a na danou vec se da divat z vice uhlu a vsichni muzou mit pravdu. Jde jen o to vybrat z vice informaci to co mu vyhovuje a taky ta druha ci n-ta strana musi pochopit, ze muj nazor na vec nikomu nevnucuji, ale jen predavam svoje informace, ktere jsem o danem tematu zjistil a myslim si o nich, ze by to tak mohlo byt, ale nemusi. Nikdo neni dokonaly a v dnesni dobe clovek casto nevi cemu muze verit a casto nato prijde az je pozde. Skola zivota je proste nejlepsi skola a bohuzel nekdy casto dost tvrda
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 15:31:59
avatar
ony elektrošoky někdy na něco zabraly?
jinak s těmi závislostmi to není žádná sranda, třeba takový Blizzard je už téměř takový drogový dealer, žijící ze ztraceného času svých oddaných zákazníků
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 22:48:58
avatar
joo WoWko jednoho takového magora znám...
Araya [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 16:14:09
avatar
Mno taky budu zavislej travim u MMOPRG dost casu asi tak 6+ hodin denne kdyz nejsem v praci. Ale do Ciny nejedu pac se nechci lecit. Nez chlastat budu radeji sedet u kompu
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-16 08:56:11

6+ hod denne pri MMOPRG? ufffff.. aj dost.. chcel by som mat tolko volneho casu..
atomic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 19:08:35
avatar
tak se po dlouhý době konečně vyjádřím k DDmu..
Po několika měsíčním (možná už to bude i přes rok) študování a prohlížení DDho webu, jsem si dokázal udělat obrázek, jak to tady asi chodí, a taky jací lidé sem chodí..Po pročítání diskuzí jsem si nemohl nevšimnout, jak s popularitou a tím, jak se o tomto webu dozvídá čím dál tím víc lidí, tak roste i kritika na DDho..Jo, jasně, každej má právo vyjádřit svůj názor, ale... Fakt si myslím, že tohle je jeden z mála (nebo jedinej u kterýho jsem si jistej) férovej web, kterej se nijak nepřetváří a píše věci, tak jak jsou..A nejen to, DD do něj vkládá kus svý osobnosti, v každým článku je i popsanej jeho názor, co si o tom myslí, jeho úvahy...prostě je to o něčem, nejsou to jen holý fakta, který ještě obvykle bývaj dost zastřený nebo nepřesný..Spousta lidí si stěžuje, že novinky jsou okecaný..No ale to je právě dobře!! pokud chcete vědět, že vyjde nová karta, tak si přečtěte nadpis a stačí vám to, ale pokud chcete vědět co si o tom myslí člověk, kterej se vyzná, tak si to přečtěte! Vždyť o tom to je! A pak můžete dole vyjádřit souhlas nebo nesouhlas.. Akorát rozumní lidé začínají slovy: "Myslím si, že to tak není, protože..." a ne slovy "Ten DD je ale debil, protože píše ... a támhle je ..." (příklad, jde o smysl..) ..Co jsem tady přečetl komentů, jak někdo píše, že je to redaktor, a ten je zvyklej na to, že ho někdo spraží, ale..To je fakt blbá výmluva..omlouvat to, že "ten člověk je na to zvyklej, tak mu můžu nadávat a jemu to bude jedno, popř. se mu potom ještě vysměju, protože se nechal vytočit.."...Je fakt, že většina z vás by se vytočila, kdyby dřela několik dní (týdnů) na práci, kterou dělá s minimálním ziskem, schválně kvůli tomu odmítá lepší peníze (nechtějte mi tvrdit, že DDmu nepřichází spousta nabídek s úplatky, ať napíše tohle a tamto..), a pak ho někdo tahle sejmul, navíc bezdůvodně a bezmyšlenkovitě..
To je asi tak všechno co jsem chtěl sdělit, vlastně jenom dát najevo to, že stojím na DDho straně a přijde mi jako rozumný a nezaujatý člověk, který dělá práci, která ho baví...Skládám pochvalu, jak celýmu webu, tak i jeho osobě, protože je díky němu vidět hodně velký kus práce..
P.S.: Jsem přesvědčen, že se mezi váma najdou lidi, kteří mne okamžitě po přečtení označí za "vlezdoprdelku", a DD si nad tím taky nebude honit ego, protože si upřímně myslím, že je to dost silná osobnost a tohle nepotřebuje..Ale chtěl jsem prostě dát najevo svůj názor na DDho, toť vše..
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 20:48:30
avatar
Myslím že DD už dávno nedělá tento Web jen tak z Volné chvíle...budoucnost a přání je někde dál...někde tam kde leží PC Tuning atd...což je samozřejmě naprosto normální že...Nikdo nedělá zadarmo!!!To večné omílání jek je tento Web nestranej a neuplatnej mne přivádí k smíchu Nejdůležitější pro mne je že Weby jako je DDWorld,PC Tuning,SvětHardware,Extra Hardware vůbec v ČR Fungují...Souhrnem informací si teprve člověk udělá obrázek že...Jsem rád že některé společnosti vůbec tento Web berou v Potaz a sem tam sem hodí něco na Recenzování...Proto může tento Web v poklidu recenzovat!!!Nikde dál se to beztak nedomákne že ...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 21:51:41
avatar
no zadarmo se to v tom rozsahu co to dělám dělat nedá, to máš pravdu, taky už mě to stálo nemalé peníze to technicky dotáhnout, kde to je, ale mohu ti říci, že kdybych to dělal pro prachy, tak to nedělám, protože mi to ten čas ani náhodou nezaplatí a mít nějakou rodinu, o kterou se musím starat, tak se z toho nedá vyžít Natož abych ještě platil spolupracovníky - V současné době by se normálně DDWorld jako běžný HW web s jeho současnými minimálními příjmy neuživil, stěží to pokryje základní provoz a to třeba některé věci kolem jsou za děkuju v rámci podpory od některých čtenářů ... takže ano dělám to naplno (full time), nedělám to úplně zadarmo (ovšem co si nezařídím, to nemám a na to zařizování nemám čas moc ani náladu,takže to podle toho vypadá), ale nedělám to pro to aby to vydělávalo za každou cenu, kdyby jo dělám to úplně jinak, inspiraci k tomu mám jinde;). Samozřejmě je otázka, jak dlouho se to dá ještě takhle provozovat ...
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 23:01:28
avatar
Kdo si myslí , že na ddworldu vyděláváš balík je imho totální magor. DD mezi námi - stačí se podívat, kolik inzerentů s tebou spolupracuje - je to tuším jenom ASUS (a to bych si tipl, že jsi mu ještě udělal cenu) zbytek místa pusto prázdno.
Ze sedmi reklamních ploch, které nabízíš máš zaplněnou jednu. Dle mého názoru si za to do jisté míry můžeš sám svým řekněme konfrontačním postojem (s takovými lidmi pochopitelně nechtějí mít inzerenti nic společného), na druhou stranu si zachováváš svou tvář a styl. Výběr je na tobě... (i když určité nálepky se zbavuje těžko, takže asi nic jiného než si zachovat tvář a styl ti asi nezbývá). Každopádně držím palce...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-15 23:42:47
avatar
Kdepak konfrontační postoj s tím nemá nic společného, vůbec partneři jsou velice vstřícní. Řeknu ti přesně důvody proč jsou pozice volné:

1, krize, ona to sice není krize, ale stačí to na to, aby téměř všichni výrazně omezili výdaje na inzerci, někteří dokonce ani neměli rozpočty na letošní rok! takže špatný rok ..., ale pár statečných zase využívá situace Máš ale vidět, jak jsou na tom jiné weby, které své autory musí platit a obecně mají velké náklady, já si ještě můžu pískat, mě stačí přežít, nic jiného neplatím a nemám žádné závazky .

2, hlavní probém je, že na Inzerci a PR nemám já čas (ani moc chuť marketing mě nebaví) ani nikoho, kdo by to dělal za mě, takže vázne komunikace atd. Ostatní na to mají jednoho a většinou i několik lidí.

3, Nejdu po penězích za každou cenu, zároveň se ale nechci lacino prodávat, než to dát za pár drobných, někomu kdo si může dovolit daleko víc zaplatit a hlavně zaplatit férovou cenu, to to raději nechám volné a zvýhodním toho jiného, co u mě inzeruje za férovou cenu.

Konfrontační styl u mě zrovna není to, co by to vystihovalo. Naopak všichni partneři s námi spolurpacují proto, že jsme prostě jiní. Mnoho z nich nám přímo fandí, protože se s námi jinak jedná a taky vědí, co od nás můžou čekat. Vědí, že jsme prostě uživatelé co to hodnotíme z uživatelského pohledu - takže vědí, jak asi jejich výrobek, pokud to vyrobili dobře a nebo naopaka špatně, dopadne. A stížnosti jsme, až na výjímku nikdy neměli, že by si stěžoval někdo na něco, že jsme mu neprávem uškodili, či neoprávněně špatně dopadl. Co jsme také mohl pozorovat, že s námi hodně spolupracují proto, že je neotravujeme s každou kravinou jako novináři a neptáme se na jasné věcí Komunikace s námi je rychlá a jasná, držíme slovo, stejně jako zápůjčky jsou vždy na čas a vracíme všechno v bezvadném stavu. S nikým nepodepisujeme smlouvy ani NDA, všechno je na dobré slovo, což taky o něčem svědčí ;) ...

uvidíme, jak to půjde dál

Jediná významnější společnost s námi oficálně nespolupracuje (zde to je z důvodů toho, že nemám rád, když mi někdo lže do očí, či hodinu přehání a vypráví pohádky o tom jak je všechno báječné a všichni další jsou v podstatě nicotní, chápu sice úlohu PR, ale se mnou se zkrátka mluví na rovinu, nejsem blbej, ani vlezprdelka a přikyvovač a informace si umím ověřit) - to je ten rozdíl že nejsem vyloženě novinář, ale uživatel, tak někteří nechápou, že já na PR hry nejsem zvědav ani na ně nemám čas. Všechny ostatní významné firmy, se kterými má smysl v ČR se bavit, na které si jen vzpomeneš, tak spolupracují jedna báseň a nic není problém. Dříve jsem některé kontaktoval ale to už jsou roky zpět dnes už dávno kontaktují ony nás, takže nemám pocit, že by nějaký údajný konfrontační styl někoho odrazoval ...
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-16 08:46:20

Aspoň narozdíl od Obra. Digitaldoom needituje komentáře čtenářů a neupravuje je tak aby vyhovovali jemu.Obr to děla často. Vyvracet se to nepokoušejte mí příspěvky editoval v 80 % případech.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-16 09:50:24
avatar
Já být z AMD, Asusu nebo Gigabyte, taky bych tě oslovoval, už pro ten styl jakým píšeš a hodnocení jejich produktů, snad až na nějaké výjimky, které jsem nezaznamenal, protože nečtu vše, jsou to samé zlaté hvězdy nebo co to tu je za doporučení. Na místě zástupců Intelu a nVidie bych se s tebou nebavil vůbec. Pokud někdo do hodnocení nechá mluvit i své sympatie, pak není nutné ho ještě nějak pobízet.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-16 10:02:49
avatar
Intel se semnou baví naproto normálně, spolupráce je v poho nikdy si nestěžoval, žebychom řekli něco, co by nebyla pravda
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-16 13:43:20
avatar
Ok, díky za obsáhlou odpověď, s tou krizí máš samozřejmě pravdu, taky mám firmu (ne IT) a vím na čem se začíná šetřit jako první...
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Rejpalové 2009-07-16 09:52:03

jsou všude a otravují jakoukoli oblast činnosti. Věřím, že když prapračlověk Janeček ulomil první větev, stál mu za zády rejpal a tvrdil, že on by to ulomil zcela jinak a lépe...
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-16 10:50:55
avatar
tak tak, důležité je si rejpalů nevšímat, ale konstruktivní kritiku poslouchat a brát si ji k srdci.
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-16 23:33:39

DDW je v poho.Ja uz pravidelne kazdy den stiham navstevovat len 3-4 weby a toto je jeden z nich.
Buble [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-20 16:07:07
avatar
Aj kdyby si tady někdo stěžoval že se mu nelíbí co tu DD píše nebo že je případně zaujaný tak co je mu potom? Je to jeho web, jeho magazín, v ČR je demokracie a svoboda názoru takže at si nestěžují....

A abys te mě nepobrali špatně i ti kterým se to tu nelíbí mají taky svobodu názoru. Saozřejmě jen pokud je názor řečen normálně a v rámci slušného chování
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 862x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 585x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1034x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1222x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1558x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1376x
Komentářů: 7