Mladí lidé už nemohou žít bez internetu – proč bychom také měli? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Friday, 16 October 2009
altInternet se stal pro mnoho z nás běžnou součástí života a zcela samozřejmou věcí.

 

 

Nově zveřejněná studie ukázala, že 75% mladých lidí ve věku 16-24 let, prý není podle sebe schopna žít bez internetu. Navíc si 76% myslí, že Internet je bezpečné místo. Autor studie pak k závěrům dodal, že zkrátka mladí lidé považují Internet za součást života a nijak jej neoddělují od fyzického světa.

Lze si tedy výsledky studie vyložit, jako že jsou mladí lidé na internetu závislí? Nemyslím si. Jsem si jist, že bez internetu se dá normálně žít a fungovat, takže s tím přežitím by dnes být problém skutečně neměl. Trochu něco jiného je ta možná závislost. Většina z nás si prostě život bez internetu představit nedokáže a využíváme jej rádi. Lze to tedy za jistou formu závislosti považovat. Je ale nutné rozlišovat, zda je to závislost nutná, nebo škodlivá. Osobně si myslím, že nic se nemá přehánět, takže v určitých extrémních případech, kdy třeba někteří už nic ne online a internet neznají, je to opravdu škodlivé. Většina z nás ale bere internet skutečně jako součást normálního života a prostě nerozlišují mezi komunikací online a přímou. Zároveň ale pořád vědí, kde jsou hranice a žijí normálně společensky i mimo internet. V tomto ohledu tak nevidím na tom žití s internetem nic škodlivého a je spíše na škodu nevyužívat možnosti, které internet nabízí. Opačným extrémem k internetové závislosti je naopak počítačová a internetová negramotnost, která škodí nejen danému člověku ale vlastně i celé společnosti, protože mnoho věcí lze pomocí internetu řešit rychleji, efektivněji atd.

Je tedy podle mě dobře, že mladí lidé berou Internet jako neoddělitelnou součást normálního života, ale souhlasím s tím, že není normální drtivou většinu dne trávit jenom nad internetem. Je tedy nutné včas odhadnout množství, které určuje kdy je internet pomocník a kdy už se vy stáváte otrokem internetu.

Zdroj: DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 18:32:09
avatar
Já znám už spoustu závisláku.První co udělají,když přijdou domů je,že zapnou compa,i když tam nic nepotřebují.Už v práci se těší,jak budou zase mačkat na klavesnici,až se objeví doma.Prostě hnus a bude hůř.
MartinH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 18:54:12

já také první když přídu domů koukám na net a nevidím v tom nic špatného , protože chci vědět co je nového v oblastech co mě zajímají , to je něco podobného jako kupovat si pravidelně noviny nevidím v tom moc rozdíl , akorát v tom , že na netu toho je mnohem víc a je to větší zábava
IIIRazor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 19:46:42
avatar
bohužel člověk u kompu degeneruje, když tam sedí dlouho, Když by sis vzal noviny, tak nesedíš 3 hodiny v jedný poloze u kompu. Tělo na to není stavěný. Hlavně ty extrémy u kompu 6+ hod
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 19:57:42
avatar
to ti pak uz degeneruje uz i mozek
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 08:16:15
avatar
a na niektorych to je aj vidno
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 19:43:08

No je pravda že ve škole jsme měly jednoho lineageáka který vypadal jako elf... takže se to na něm trošku projevovalo no
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 19:21:50

První co udělám když přijdu domů je taky že zapnu kompa, podívám se na seznam, xboxweb.cz, ddworld, games tiscali a pc tuning atd. Je to jako kdybych si koupil noviny, akorát o tom co mě zajímá. Když jedu mimo prahu tak jsem bez netu a bez kompa, nemam s tím problém jakkoliv dlouhou dobu, ale když jsem doma chci vědět co se děje.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 22:29:10
avatar
no vzhledem k tomu že moje PC funguje jako TV, Hifi věž, pracovní nástroj, komunikacni nastroj (SMS a volání pres GSM je zbytecne drahy ) noviny z celého světa atd... Tak co mám jinýho zapnout kdyz prijdu domu? Většinou na něm pustim muziku a jdu udelat jidlo. Bez muziky me to v kuchyni tak nebavi...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 23:23:19

No jistě nevidim na tom nic špatného. Lidi říkaj jak je někdo závislej na kompu a pak je vidíš jak zběsile smskujou.. jako by to za prachy bylo lepší
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 23:29:10
avatar
napodobne jedine co mam v izbe co sa da zapnut okrem ziarovky je pc takze prve co spravim je ze ho zapnem pustim winampa icq a idem sa venovat ostatnym cinnostiam
petrs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 19:20:07

Jo, tak nějak. Akorát s tím rozdílem, že já pracuji doma a nemusím PC po příchodu od někud zapínat, protože ho zapnu ráno a vypnu když jdu spát.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 19:44:48

Tak tak, nejlepší je že lidi co skladaj zboží do pultu jsou schopný říct že nic neumíš, že furt jen čumíš do kompu
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 19:41:21
avatar
já osobně patřím taky k té skupině, co dojde domů a zapíná komp resp notes moc to nežere, když chci, tak můžu kouknout co nového na DDW nebo jinde. Pustím si zprávy.... a tak. Zato na televizi se u nás jenom práší - za poslední měsíc jsme ji pustili 1x a to na cca 30min
Adam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 21:49:33

Televize jsem vyhodil a odhlásil se z placení poplatku když skončilo analogové vysílání a novou neplánuji. Mám PC a projektor.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 21:51:54
avatar
moja řeč. Na co televizu když se můžu na CT24 dívat na netu
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 22:34:30
avatar
na netu je hnusná kvalita, lepší je DVB-T tuner do PCI (PCI-E), mam uz 5 let hybridni od Averu a muzu kazdymu jen doporucit. Třeba timeshift je dokonalá funkce
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 22:49:10
avatar
DVB-T tuner by mně byl k ničemu když nemám digitální signál.
Ale jinak já mám klasický anolog tuner v complu napojený na kabelovku, ale stejně se vlastně dívám jen na pozadí (spíš poslouchám) jen na CT24. Nějaká extra kvalita mně nevytrhne.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 18:11:40
avatar
No vidíš ja tiež televízor nevlastním, pretože ma tie sionistické vymývačky nezaujímajú, a nenechám si do hlavy tlačiť odpad a jed, a predsa musím platiť, u nás na Slovensku sa totiž platí za zásuvku.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 18:30:45
avatar
"sionistické vymývačky" to často čítávám na různých zpravodajských webech. Vymývaček z televize znám spoustu, jen ne moc ty sionistické- To je takové to "židi vládnou světu a ničí ho" ? . Já si naopak izraelců považuju za to jak dokázali retardovaný araby co byli v přesile nakopat do zadku, ale to je zas ta politika...to by se sem tahat nemělo.
petrs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 19:28:56

Nemělo, ale musím. Izraelských Židů je pět miliónů, Arabů v okolí asi třistapadesát miliónů. Diskutér nad tebou by se měl dál zabývat četbou Protokolů sionských mudrců a veledílka Osvětim-fakta versus fikce a pak nemusí psát bláboly o sionistickém vymývání mozků v diskusi na strámkách IT magazínu. Pozn. : Nejsem Žid :-)
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 19:57:03
avatar
Keď už tak chceš, daj mi samopal z ameriky a nakopem riť aj stonásobnej neozbrojenej presile. Ale nechajme to tak, už som sa poučil, že politicky nekorektné info je tabu na každom webe. Howgh, hluchý bude ťažko počuť, ako slepý vidieť.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 18:55:07
avatar
tak kdyz televizor nevlastnich tak se zdrz i takovejch dementnich komentaru...vetsina je mozna odpad, ale najde se i spousta vybornejch serialu a filmu nebo i poradu...mas to vlastne stejne jak u her nebo kdekoli jinde.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 19:48:26

JJ škoda jen že není na digitálu AXN.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 19:54:23
avatar
No čo už, dalo sa očakávať že notoricky známi chytráčkovia si nevšimnú pointy príspevku. A tou bolo že na Slovensku platíš za niečo, aj keď to nevlastníš! Pochopili? Či si ešte stále chcete honiť ego na vašich krátkozrakých "múdrach"?
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 22:48:44

Já jsem se sice vyhnul odpovědi na váš příspěvek, potom nevím proč mě tu napadáte, ale u nás musíme ct platit i když se na ni nekoukame. Neznám důvod proč platit ct za to že mám TV. CT nemám rád, nechci ji podporovat, nemá kvalitni pořady až na vyjimky.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 23:02:42
avatar
Ospravedlnujem sa, odpoved nebola určená Vám, mal som na mysli iného chytrolína.

K veci, v ČR platíte ak máte TV, alebo platíte nútene či už TV máte, alebo nie?
Pretože pre mňa nieje dostačujúci žiaden TV kanál, tj. nesledujem ho, tj. nechcem ho podporovať, vo výsledku nevlastním TV a predsa musím na Slovensku platiť koncesionárske poplatky. To je výpalníctvo...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-19 11:57:33

Tak jasně, máte to tam horší, ale pro mě je nepochopitelné i to pro u nás. Proč bych měl platit za něco co nechci. Já se chci koukat na jiné stanice a přesto musím platit CT kterou nesnáším. Jistě u vás je to horší v tom že nemáte jakoukoliv TV a platíte, já se zase na CT nedívám a platím. Ptám se proč.. Za ty komunistické filmy a amatérské pořady? At si na sebe ČT vydělá, už není potřeba ji uměle živit.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 21:14:00
avatar
první co udělám, když dojdu domů, je že si otevřu lahváče (počítač vůbec nevypínám - aspoň o starost méně)
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 07:33:32

já si občas k tomu pivku smotnu brko a vrhnu se na nějakou gamesu přes sluchadla a o zábavu mam postaráno.
Jen v tom stavu není dobré přispívat do diskuzí
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 08:18:14
avatar
desiatku alebo dvanastku?
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 22:29:34

deset nebo dvanáct? (myslím lahváčů za den )
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 17:10:27

dle modelu
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 22:13:30
avatar
Nemalo v nadpise byť radšej "Mladí lidé už nemohou žít bez Facebooku"?? Vystihlo by to presnejšie stav niektorých jedincov.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 23:25:54

Proti Facebooku nic nemám získal jsem tak zpátky kontakty ze základky, lidi které jsem strašně dlouho neviděl. Jsem Facebooku vděčný, je pravda že na ostatní kraviny co na něm jsou moc nejsem, ale i tak..
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 00:38:53
avatar
Jasné, to všetko beriem, na obnovu stratených vzťahov je Facebook jednotka!
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 08:30:07
avatar
mas pravdu,ja na facebooku niesom ale az na dve vynimky co poznam su tam vsetci a bavia sa tam pomaly aj o tom kto sa bol kedy vy...t
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 14:46:31
avatar
No tak si práve spoznal tretiu výnimku
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 00:25:25
avatar
no podle me je drtiva vetsina teto vekove skupiny na netu zavisla. vidim to kdyz na koleji vypadne internet nebo jen nejde ICQ jak jsou z toho vsichni vyplesknuty. Byla u nas na koleji anketa kolik casu stravite denne na koleji u pc. Vyhrala moznost 9-12 hodin a to naprosto drtive.

Driv lidi kecali na pokojich, znalo se cely patro a dnes? ANi nevi kdo je jejich soused... Zkrátka technika nám mnoho dává, ale i mnoho bere.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 22:33:04
avatar
to mi povidej...ja na kolejich pred par lety stravil asi dva roky a tam se porad chlastalo max se obcas zahralo neco typu quake 3 nebo cs, ale rozhodne ne ze by se sedelo u pc 9-12 hodin. to jedine kdyz se snazily nekteri ziskavat zapocty na posledni chvilu nebo pred zkouskovym
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 12:21:09
avatar
Moje řeč, znali jsme se všichni na patře, i o jedno výš a níž. Chlastala se extraliga,i když ted zpětně si zase říkám jestli by místo konzumace jedů nebylo přece jen lepší sedět u počítače (Hm... nebylo!) Ale jen by mě zajímalo kdo ze studentů má denně dost času na to aby seděl 9-12h u kompu, protože na školu kam jsem chodil já, a to bude pro některé asi šok, se opravdu muselo chodit! Opravdu nevím jak bych stíhal sedět 10h u počítače, když jsem dalších 8-10h denně strávil po laboratořích a přednáškách.
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 16:52:06

Místo spánku ne? Spánek je pro děcka, že jo.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 08:53:48
avatar
suhlasim, presne to poznam, byval som 5rokov na internate.Kazdy rok to bolo horsie
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Počítačová negramotnost 2009-10-16 23:58:22
avatar
Počítačová negramotnost škodí společnosti.
Čím?
Nesouhlasím v tomto případě a autorem článku.
Závislost je definována tím, že osoba bez dané věci nemůže existovat. (má ten pocit)
Ale říkat na druhé straně, že někdo musí něco ovládat jinak to ostatním škodí je troufalost. Vzlášť když to dané osobě nic nepřinese.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 01:18:35
avatar
nevidim v tom enjakej problem, taky u toho sedim denne, kvuli novinkam, poctenim a informacim, muzice a tak...kdyz jsem na dovoleny tak mi to vubec nevadi kdyz nemam na net pristup. Je to soucat zivota, jako poustena telka pri praci a tak.
radvot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 03:23:26

tohle se neda moc komentovat staci si projit vic diskusi a hned vidite jak kdo na tom se zavislosti je.ja uz sem tezkej narkomansice je to horsi nez si jit zabehat ale lepsi nez prosedet kazdy vecer v hospode
ElectricKota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Internet free forever 2009-10-17 09:56:01
avatar
Tak jak koukám je to skoro u všech stejný:
Ráno vstanu ke kávě a snídani si zapnu kompa a pročtu si zprávy dne, projedu si moje oblíbený články a další zajímavosti. Po práci opět zapnu kompa, pokecám na IM. Když chci něco v bance tak jedině pře internet, potřebuji něco koupit tak taky většinou přes net, minimálně pro srovnání cen. Prostě když se člověk s internetem z žije tak se těžko s ním loučí protože sice všechny ty činnosti co jsem provedl jdou bez něj provádět ale ani zdaleka ne tak pohodlně.

Pro noviny musí člověk do stánku(na TV jsem zanevřel už před X lety), chodit do banky a čekat až se dostane na řadu, nakupovat je občas problém protože oblíbený obchod je na druhý straně republiky né li v zahraničí. A když to vezmu i finančně je to nepodstatně dražší, noviny něco stojí, specializovaný magazíny už celkem dardu a vycházej jen do měsíce, cestovat taky stojí béňo/jízdný, a čekat v bance vás stojí čas, a čas jsou taky peníze, nemluvě o telefonátech na druhou stranu planety abyste is pokecali chvilku se svými kamarády.

Suma sumárum, kdo by se sakra na internetu nestal závislým, když je tak výhodný a pohodlný?-)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 13:39:01
avatar
no jo ale treba takovej maxim na internetu nemas a kdyz si ho predplatis tak ti take dojde az domu
ElectricKota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 17:27:40
avatar
Tak jasný ale teď zase záleží jak si ho předplatíš, půjdeš se složenkou na poštu nebo si sedneš za kompa k internetbankingu? :-D

Netvrdím že jde přes net vše, ale co jde tak proč to tak neudělat když je to rychlejší/pohodlnější.
ElectricKota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Může tenhle post někdo smazat? 2009-10-18 17:28:29
avatar
Sorry zesranej cache opery ;-)
Imran [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 10:41:15

Abych řekl pravdu tak taky první co přijdu domů tak zapnu pc ale z toho důvodu, že svůj pc používám jako TV, Hifi, DVD přehrávač, zdroj informací (noviny, ale s tím, že si vyberu jen to co mě zaujme a sjedu si několik IT webů abych zjistilco nového a to nemluvím např. o našem školním webu pač vše se davá na něj ať už od změn rozvrhu až po různá upozornění, exkurze...takže bez toho by to hold nešlo se připravit na další den).
Samozřejmě u toho nesedím nonstop, zapnu pustím muziku při tom se najim pak přehodim na nějakej film a dělam si u toho věci do školy, pak sjedu icq popř. někomu písnu pač je to lepší než psát sms.
No a když někdo navrhne jestli by se někam nešlo popít tak s tím žádné problémy nemam prostě kompika vypnu. Takže neznamená, že když někdo má pc zaplej třeba těch diskutovaných 9-12 hodin, že u toho sedí v kuse. Toť můj názor ;-)
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 12:39:15
avatar
Tuhle Newsku napsal člověk, který dle svých slov u počítače sedí denně až 20 hodin. Co dodat z jeho úhlu pohledu nejvíc společnosti škodí počítačově negramotní lidé... Není to úsměvné spíše je to smutné...
ucho1212 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ako kto 2009-10-17 13:02:24
avatar
Zalezi na tom co clovek robi na tom nete si myslim. Ja si tiez precitam vsetky stranky co su dolezite nakuknem na facebook... a o 30 min som prec..ale za hodinu som spet(skola a book)
mam ale kamarata ktori sedi na facebooku stale je to cisto a facebooku ideme von v skole na dsikoteke vsade(iphone) je tam sice dokoby kratsie mozno ako ja ale stale sak kontrola sa stiha za par sekund a ked neni nic nove o minutu zase
TOMxEU [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 21. storocie 2009-10-17 16:33:14
avatar
Podla toho, co sa tu pise, tak by bolo lepsie, keby mladez chodila po vonku, ala nasi pocerny bratia, a nicila cudzi majetok, kradla, opijala sa a fetovala. V tomto pripade je lepsie ak sedia u PC a v najhorsom mlatia do klavesnice. Inak hadzat vsetko za vinu internetu je nespravodlive. Zamyslite sa, ake ine aktivity okrem chlastania s kamaratmi alebo pouzivania extazy na diskoteke sa daju robit vonku? Spolocnost rusi ihriska, druziny a snazi sa co najmenej prispieva nat spolconeske aktivity, nemozem si odpustit tuto poznamku, stary dobry komunizmus. Milujem ludi ako greenpeace, ktory hovoria, co je zle, ale nedavaju ziadne realne alternativy ako docielit opak.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 18:08:44
avatar
Závislosť na internete je buď veľká posadnutosť informáciami /často už samoúčelne, kedy nasávame nezmysli len preto aby sme nasávali, nie pre samotné nezmysli/, alebo je to prejav komunikáčnej bariery jedinca. Je jednoduchšie bez dôsledkov komunikovať s neznámym, ako komunikovať so známim, avšak s možnosťou neúspechu, sklamania, bolesti, zotpovednosti.

Každý zdravý človek je schopný zo dňa na deň na internet zabudnúť a prispôsobiť sa staronovej situácii.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 19:50:28

cože? ... jo tak
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 21:18:46
avatar
Chytrej kluk, pochopil
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-19 08:21:34

zdroj DDworld? to ste tu studiu robili vy??
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-19 09:24:14

Podle "stylu" bych rekl ze DD robil veskere uvahy, docela skoda ze nema evidentne o cem jinem psat, kdyby mel tak se takovyma kravinama urcite zdrzovat nebude. Proste nechapu proc rika lidem co chodi na net ze net je soucasti zivota, jo kdyby vydal svuj clanek v tisku tak at si to lide prectou ale tady na netu je to tak nejak bezvyznamne takova "newska"...
Anonymní  - rozvoj závislosti... 2009-10-19 16:01:38

no jo...přijdu domů, zapnu comp a jdu se podívat na DDWorld, co je nového...pak kde ta závislost vzniká...
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-19 16:19:39
avatar
Ono to vypadá že se teprve rozjíždějí online softwary a OS, ale spíše už jsou a jenom moc lidí o nich ještě neví.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 794x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 550x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1005x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1211x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1537x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1356x
Komentářů: 7