Netlfix zakáže a znemožní populární sdílení účtů – jak to udělá a proč nebude sám? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 02 únor 2023
altNebylo výjimkou, že si jeden účet sdíleli nejen rodinní příslušníci, ale i kamarádi apod. To skončí.

 

 

 

Až doposud bylo běžné, že přístupové údaje k jednomu NETFLIX účtu sdíleli lidé ve velkém a firma proti tomu vlastně nic moc nedělal. NETFLIX se tak rozhodl s touhle praxí skoncovat a výrazně ztíží lidem sdílení účtů, či jej prakticky znemožní mezi různými domácnostmi a IP adresami. Jak to dokáže?

Firma přišla se systémem, v rámci kterého si majitel účtu bude muset vybrat jednu domácí IP adresu (primary location) a k ní připojená zařízení, ke kterým se bude výhradně přihlašovat. Aby zůstala IP adresa platná, musí se ke svému účtu přihlásit alespoň jednou měsíčně. Přístup na daný účet nebude možný z jiných IP adres, čímž tedy nebude možné svůj účet sdílet jako doposud.

Firma nicméně pamatuje na možnost, že majitel bude chtít svůj účet používat i občas na cestách, tedy nebude se připojovat ze své primární IP. V tom případě bude muset požádat o jednorázový kód, který bude platný 7 dní, a umožní využívat váš účet prostřednictvím jiné IP. Samozřejmě opět nepůjde používat jeden účet z více IP najednou více uživateli.

NETFLIX testuje v několika státech také oficiálně placenou možnost sdílení, ale v tuto chvíli není rozhodnuto, zda ji nabídne oficiálně a v celém světě. Každopádně systém rozhodně dopadne tvrdě na všechny současné uživatele, kteří doposud účty běžně sdíleli se širokým okolím. Investoři jsou pochopitelně nadšeni a kroky NETFLIXu sledují také konkurenční služby, kdy je prakticky jisté, že podobný systém zavedou všichni. Osobně v tom nevidím problém.

Sdílení účtu v rámci vlastní rodiny, tedy jedné domácnosti s jednou IP, bude fungovat i nadále. A na cesty si jej také majitel účtu bude moci vzít. Takže žádný problém. Skončí ovšem ona praxe, kdy jeden účet sdílel široký okruh lidí, což prostě určitě nebylo férové ke službě samotné. Samozřejmě se objevují hlasy, že NETFLIX jen přispěje k růstu pirátství. Osobně si myslím, že tomu ale bude přesně naopak. Fakticky totiž ono současné široké sdílení účtů bylo pirátstvím samo o sobě, takže nepochybně část těch lidí si účet nepořídí ani teď a obrátí se k jiným zdrojům toho obsahu, a u pirátství prostě zůstane. Nicméně významná část uživatelů-sdílečů a fakticky tedy pirátů, si však nakonec účty NETFLIX pořídí a začne platit, takže celková míra pirátství pro NETFLIX logicky klesne. Lze tak očekávat navýšení počtu uživatelů NETFLIX a příjmů služby.

Nepochybně stejný přístup zavedou i ostatní streamovací služby a nic proti tomu nemám, naopak mě přijde zvláštní, že s tím NETFLIX přišel až nyní. Nebo si snad někdo myslí, že tak široké sdílení jednoho placeného účtu jako doposud bylo v pořádku a fér?

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 12:12:48

netflix sdilime se sestrou a svagrem, jedna domacnost to neni, ale definici rodinneho sdileni to splnuje. vzhledem k tomu jak kvalitni tvorbu netflix posledni dobou vydava, kdy snad mimo stranger things dojebal uplne vsechno, tak proste ne, za plnou cenu na cely rok to zdaleka nestoji. vidim to predplatne jeden mesic za pul roku, kdy shlidnu vse zajimave co behem te doby vyslo a pak zruseni. jediny co platim furt tak hbo max, ale jen kvuli dozivotni sleve, kdy to vyjde na par korun a amazon prime, ktery je prakticky v cene jednoho piva. 3-4x drazsi netflix za to fakt nestoji. disney+ pak take predplacim jen kdyz tam vychazi neco, minule jen na andora, ted predplatim kvuli mandalorianovi.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 13:22:27
avatar
Jo u nás je to podobné, Dcera má trvalé bydliště u nás ale také bydlí na přechodném u přítele. O víkendech jsou u nás i s vnučkou (pokud nehlídáme vnučku i jindy). Jestli si Netlfix myslí, že bude ty účty platit dva tak, někdo ztratil soudnost a DD prokázal absolutní naivitu. Spíš to dopadne tak, že opět nastoupí stahování. Ono toho z jejich tvorby zase tak moc co stojí za stáhnutí není. S HBO MAX jsem na tom podobně, kvůli trvalé výhodné sazbě jsme se c dcerou dohodli, že ho bude platit u přítele a já u nás. Myslím si, že touto politikou akorát nakrknou platící zákazníky stejně jako u ochran u her. Protože ten kdo to platit nehodlá , či na to nemá si to stejně nezaplatí. Jak budou řešit systém Kibucu, který se stal v Čechách velmi oblíbený, kde si rodiny na patře zaplatí jedno velmi rychlé připojení k netu. Natáhnou UTP skrz zdi všichni jsou za routerem, tak že poskytovatel nemá potuchy kolik domácností na té lince sedí a stejně tak se na tuto síť pověsí TV. Protože v nejdražší sazbě jsou povoleny tuším 4 zařízení. Ti co to budou chtít takto dělat si vždy poradí, jak to obejít.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 20:41:09

Hmm, já jsme tedy netflix zrušil a momentálně zbývají poslední tři dny z předpaltného (po skoro čtyřech letech). Bylo to kvůli witcherovi, tím mě prostě nasrali. Go woke - go borke.

Měl jsme předpalcený 4k tarif. Reálně jsme doma koukali tak jeden film týdně (1. síť). V práci jsme si někdy pouštěl dokumenty (2.síť). Na víkendy jsme jezdili buď na chatu (3.síť, koukaly se většinou děti) nebo k naším (4.síť). Poslední rok se starám o nemohoucí babičku. Dvakrát týdně jsem ji navštěvoval. Tradicí se stalo udělat si svačinu a kouknout na jeden díl koruny a přitom si povídat (5. síť).

To teď podle netflixu nejde. Přitom jsem používal jen jeden účet a odkoukaných hodin bylo žalostně málo. Reálně jsem ani nic nesdílel, vždy byl přítomen člen mé domácnosti a já někde opodál. Řešením by byl tarif jen s jedním účtem, ale koukatelný odkudkoliv a kdykoliv (klasika, když se přihlásím jinde, tak se to všude jinde odhlásí).

No, uvidíme, jak se jim povede. Třeba vymyslí něco, co bude vyhovoat i takovým, jako jsme já. Do té doby to řeší actvid, flixer, rarbg a další...
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 21:32:52

Po návratu z chaty by se doma ještě mohla změnit dynamická IP.
Jinak existuje slovenský streamovací server, kde je český dabing z netflixu.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 21:41:03
avatar
Já jsem tedy principiálně zatím proti placení předplatného takovýchto služeb, takže ti zrušení schvaluji, ale kromě té TV u babičky nevidím problém si Netflix pustit na všech těch místech bez problému i s novými pravidly.
Předpokládám tedy, že sem nechodí nikdo, kdo by už dávno neměl, nebo si alespoň neuměl udělat domů VPNku. Takže si na všechny ty výlety vezmeš notebook, připojíš domů do VPNky a vesele pustíš Netflix odkudkoliv. Netflix pořád uvidí připojení ze tvé domácí sítě a nemáš problém.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-04 00:45:25

Pro mě by to problém technický nebyl. Stačí streamovat obraz z notebooku do televize. Notebook by byl načichly domácí sítí a nebyl by problém.
Případně VPN. Nevidím v tom pro mě problém. Ale je to vopruz.
Když mam smart TV a na ní cudl netflix, tak bych to chtěl přes něj a možná proto jsem to platil, prptoze s tím nebylo srani.
Když už mě jednou donutí zapnout pc, tak mám mnoho jiných možnosti, kde vzít obsah.

Když jsem se tak bavil v práci, tak všichni platí premium a někomu to sdílí. Tu dceři co žije u matky, tu synovi co je na vejce a domu jezdí jen občas, tu sourozenci. Půlka lidí to zruší, defakto to drželi jen prptoze sdílením měli pocit, že to někdo využívá.
Takže z té malé bubliny lidi co znám to netflixu přivede jen ztráty a na nová členství to nevypadá.
CCblue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 12:27:52

A jakou IP použijou?
IPv4 máme neveřejnou, IPv6 veřejnou.
A protože můj rozsah na IPv4 není nekonečný, tak wifi s připojením mobilů mám ještě s NAT.
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 12:43:17

tohle neni presne, jinde se mluvi o kontrole pomoci wifi site k jake je hlavni zarizeni pripojeno. ja myslim ze v tom nema jasno ani netflix nebo je ohledne toho hodne zmatku. netflix vubec nemusi znat zadnou wifi sit, kdyz je zarizeni pripojeno pres kabel. kdyby to bylo podle ip tak jasne, kdyz nemas verejnou ip, tak par dalsich stovek pod ip poskytovale je schovano take, nehlede ze casto byva i dynamicka...jen tak jednoduche to nebude a myslim ze cela tahle zalezitost bude pro netflix vetsi pruser nez cele sdileni hesel mezi kamarady nebo sirsi rodinou..
HoCh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 21:15:28

No to jsem zvedav, jak to chteji technicky udelat.

Nevim jak ve Statech, ale ve zbytku sveta asi nebude moc bezne, ze je domacnost pripojena pevnou a verejnou ip adresou, protoze tu poskytovatele davaji obvykle za mesicni poplatek a normalninu cloveku to celkem k nicemu neni.

Poskytovatele casto pripojuji cele rozsahle site uzivatelu pres sve privatni subsite pomoci rozsahu neverejnych adres. Cela subsit nebo strom subsitu jsou do internetu pripojeny pres jedinou pevnou verejnou ip adresu a vnitrni adresy jsou zvenku neviditelne. To by museli mit klienta, ktery pomoci pingu zmapuje celou trasu od domaciho routeru a pro identifikaci pouzije nejen ip adresu zarizeni,ale i ip adresy routeru po ceste k verejne adrese. A taky by museli byt schopni poznat, ktery je na hranici domacnosti.

A to nemluvim o tom, ze spousta lidi pouziva pro konzumaci videi mobil a budou se tedy chtit pripojovat pres spoustu vice, ci nene verejnych gsm i wifi pristupovych bodu.

Ani bych se nedivil, kdyby jen pustili bubaka, ze to je zakazane, a ze to budou kontrolovat a pripadne i nejak postihovat. A budou doufat, ze se lidi vyplasi a nerodinne sdileni zrusi.

Ona je pak jeste otazka, jak je vlastne definovana rodina. Na prvni pohled to vypada jasne, ale kdyz nad tim zacnete premyslet, zjistite, ze zivot neni tak jednoduchy a cernobily, jak to na prvni pohled vypada. Ono to ostatne plati i o jinych vecech a mnohem obecneji :-).
Kisch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 12:48:02
avatar
Hm, jakou IP to bude sledovat? Vnitřní? Vnější? Já mám třeba veřejnou IP, ale ne statickou. Pokud to bude sledovat vnitřní IP, co když si sdíleči vytvoří doma další wifi síť se stejným SSID a IP rozsahem speciálně pro Netflix? A co třeba delší pobyty mimo domov? Na chalupách, nebo třeba v zahraničí. Třeba my jezdíme pravidelně za dcerou do NY na víc než 7 dní.
HUHUHUgo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 13:00:20

Haha, jak je zábavné přečíst si zde článek od někoho s technologickými znalostmi na úrovni OnaDnes.
Ostatní k tomuto kroku zatím nepřistoupili, protože to není vůbec jednoduché. Navíc je diskutabilní reálný přínos takového kroku. Vždyť to jsou stejní šoumeni jak naše OSA(zla). Pokud znemožní sdílení mezi více lidmi, sotva všichni podílející se na sdílení rozhodnou k placení vlastních účtů.
Plně doufám, že to udělají. A plně věřím, že tím ukážou všem ostatním, tudy cesta k větším ziskům nevede.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 20:57:48

Podle mě mají šanci z toho vyjít se ziskem, pokud uvedou nějaký fakt levný tarif. Klidně i s takovou kravinou, jako je omezení počtu hodin na týden... ale musí nějak nalákat co nejvíc lidí. Nevypadá, to že by cokoliv v tom směru dělali.

Tohle je prostě kopání managementu kolem sebe. Nepřiznají si, že odliv zisků je nekvalitní produkcí, ale svedou to na sdílení. Přitom i pro sdílení je potřeba nějaký ten zaplacený účet. Nejhůř to může být 1:3, ale ten 1 kvůli tomu platí pravdielně nejvyšší tarif.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 21:50:10
avatar
Vzhledem k tomu, že mají vlastní kus softwaru uvnitř každé té sítě, tak není zase tak těžké to udělat dobře.
Teorie o tom, jak si něco schováš za další router kam z venku není vidět jsou k ničemu, když ten Netflix klient je uvnitř tvé sítě, takže tam vůbec nepotřebuje vidět zvenku.
Klidně to můžou udělat tak, že si budou ověřovat, že ty čtyři zařízení co má uživatel povolené jsou spolu v jedné lokální síti a podobná pravidla.
Jakmile mají svůj software ve tvé síti mají možnosti skoro neomezené.
Otázka jen je, jak daleko budou chtít zajít a co už by taky mohlo být bráno jako narušení soukromí...
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 22:57:57
avatar
Ale vůbec ne. Pokud ty 4 TV budou připojeny UTP přes jeden router, poznají prdlajs. Vysvětli mi, jak poznají zda ta ty TV jsou v jednom bytě, a nebo budou ve vedlejším či v bytě nad ním či pod ním. Žádná aplikace v TV nepozná kde je přesně ta TV lokalizovaná pokud je na kabelu od jednoho routeru.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-05 10:46:04
avatar
Tak samozřejmě. Pokud mají 4 byty společnou LAN, tak vypadají z pohledu Netflixu jako jedna domácnost.
Málokdo to ale takhle má. Já bych do toho teda rozhodně nešel, abych sdílel se sousedy jednu LAN. Nejsem sebevrah.
Většinou je to spíš tak, že pak ve svém bytě mají lidi ještě vlastní WiFi router, který je odděluje od té sousedské sítě.
A tam už to Netflix pozná a je otázka, jak s tím naloží.
Navíc pokud v té sousedské LAN bude víc než 4 rodiny, nebo víc TV, tak mají problém...
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-05 13:12:20

nevim o nikon kdo by takle lan sdilel 3 sousedum..to je uplnej nesmysl. s wifi nevim jak to chce netflix hlidat, drtivou vetsina lidi co znam ma stejne tv/settopbox/appletv/shield na kabelu a ne wifi..spis mi to pripada ze netflix jen strasi a nic z toho nebudu
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-05 18:09:09
avatar
Ty 3 sousedi jsou jen extrém, mohou to být jen 2 domácnosti, nebo taky jen jeden. Když si rozdělí náklady na připojení k netu a cenu Netlfixu, ušetří za rok dost peněz.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 13:15:53
avatar
Netflixu přeju, aby to bylo jedno velký fiasko a dočkal se odlivu zákazníků, nic jinýho si nezaslouží s tím svým woke obsahem a nerespektovaní předloh viz Zaklínač, kde docílil odchodu Henryho Cavilla, jedné z mála dobrých postav a člověka co seriál táhl!! Jinak by bylo fajn, kdyby to šlo nějak obejít! Osobně jsem si akorát loni párkrát zaplatil prémium účet kvůli Stranger Things atd. pro sebe ale radši mám rád maximální kvalitu a to 4K bluray verze.
YORGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 15:58:45

Hodně naivní předpoklady DD . Tohle bude další velký odliv uživatelů.
Spousta lidí platí ten nejdražší tarif jen kvůli tomu, že můžou mít 4 zařízení současně a třeba jedno z nich je máma nebo kamarád. A ti už teda nebudou mít důvod si připlácet.
Nebo třeba můj případ. Platím jen základní tarif a zároven ten účet používá kamarád. Já se dívám tak 2x za měsíc a kamarád třeba jen 1x...nikdy se nám nestalo, že bychom se střetli v jednu chvíli. A jelikož je to jen 200kč tak mi to není tak líto když vím, že mě třeba pozve na pivo nebo na oběd jednou za čas. Po této změně jim to kašlu a zruším to. Já si poradím jinak a kamarád se s tím smíří.
Výsledek pro netflix je -1 předplatitel
...a takových případů budou globálně desítky tisíc?stovky tisíc?
Georrge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 16:01:01

Asi jsem byl hodně naivní, když jsem si před lety (kdy se začínalo mluvit o streamování obsahu přes internet) myslel, že se dočkáme jedné online databáze, kterou si člověk předplatí a bude tam vesměs všechno teď aby si člověk předplácel X služeb a ještě bez možnosti sdílení. No, asi to nadále nebude pro mě, zvlášť když jsem jen příležitostný divák. Ale asi je smutné, že i v dnešní době nejlehčím a nejpohodlnějším způsobem, jak sledovat drtivou většinu tvorby, je warez...
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 21:59:38
avatar
Mám to stejně. S mojí frekvencí sledování něčeho na TV by pro mě i jedna takováhle služba byla plýtváním peněz.
Navíc mám obecně odpor ke streamování placeného obsahu. Buď zadarmo s reklamou něco, co nedává smysl kupovat, jako třeba videa na Youtube a nebo bych si rád koupil film v pořádné kvalitě, na který se můžu podívat kolikrát chci, kde chci a na jakémkoliv typu zařízení, bez připojení k síti.
Audio průmysl už tohle pochopil a kvalitní hudba už se dá koupit bez DRM. U nás je ještě výběr omezený, ale už v Německu nebo v USA je to naprosto v pohodě.
Bohužel filmový průmysl tohle stále pochopit nechce a tak i kdybys kolem sebe rozhazoval peníze hrstmi, tak film alespoň v 1080p s CZ/EN dabingem a bez DRM v drtivé většině případů nemáš šanci získat jinak než na warezu.
Dříve to tak bylo se vším, hry, audio i filmy. Herní průmysl už to pochopil dávno a pirátí už jen ti, co opravdu peníze nemají a stejně by to nekoupili. Audio už pomalu taky přestává dávat smysl pirátit a je lepší si to koupit, ale ten filmový průmysl zdá se bude pirátství podporovat ještě dlouho...ti mají vedení nejdelší.
Prostě poptávka/nabídka funguje jednoduše. Je tu po něčem poptávka, ale oni to nechtějí za peníze nabídnout. Tak mají smůlu a lidi si to seženou jinak...
Ashnobe88 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 17:40:03

No tak u nich holt skončím. 400 za 4k kvalitu sám platit nebudu a levnější tarify které mají pouze fullHD a nebo ani to ne mi z to nestojí. Takže jejich smůla
Jardat [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 18:57:36

Sdílení účtů je důsledek nabídky, která se nepotkává s poptávkou.
Tomcat22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 19:14:27

No přeju jim hodně štěstí s tím sledováním IP adres, protože prakticky každej provider dneska má všechny uživatele za NATem pod jednou nebo pár veřejnýma IP adresama a jen málo z nich si platí vlastní veřejnou IP adresu. Takže v tom budou mít stejně guláš.

Já si platím se dvěma bráchy a kamarádem jeden účet, ale moc se na Netflix nedívám, spíš nárazově, když se tam něco zajímavého objeví, teď jsem ho třeba měsíc nezapnul. Teď mě to vychází na 80Kč měsíčně, což mi přijde adekvátní. Pokud bych měl platit víc, tak to už se radši vrátím ke stahování z torrentů, což ostatně dělám pro filmy a seríály, co nejsou na Netflixu...
kubcosnv [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 20:53:08

Nie aby mi vadila samá podstata, prečo sa pristupuje k tomuto kroku, a určite budú nasledovať i ďalší, ale..
Účet zdieľam len s rodinou, ja cestujem mimo domov aj na 3-4 týždne a takéto obmedzovanie sa mi už nepáči, hoc mám netflix zdarma..
Zároveň si i tak myslím, že takéto obmedzovanie bude mať nejaký fix.. Takže som zvedavý
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-03 22:01:19
avatar
Já jsem to ověřování pochopil trochu jinak. Podle mě bude možné jen tak si třeba s noťasem vyrazit někam pryč, ale jednou za měsíc se s ním budu muset přihlásit doma. Pokud to neudělám, tak mi ho zablokují a já si zažádám o kód, který do něj zadám a oni mi to na sedm dní odblokují. Na těch cestách. Pokud ho vezmu domů, tak tam to odblokování bude trvalé.

Ale i tak je tam spousta nejasností, tohle se objevilo v nápovědě na Netflix, ale jenom na chvíli a pak to zase zmizelo. Asi sami neví, jak to mají udělat.
SuSty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-04 01:50:01

A ked mam viac nehnutelnosti , mam zenu a deti? Byt, dom, chata...a chodim tam pravidelne??? To bude pre nich vyzerat ako keby bol vo viacerych domacnostiach. Trebars budem na chate a si neieco pustim a zena si pusti doma?
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-04 07:42:59

Realita bude že sa rozšíri čierny trh, za menši poplatok ti to hacknu.
Ja takto fungujem už roky za 5€ mam odblokovane všetky satelity a všetky programy.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-05 08:31:26
avatar
To jde jak?
honcka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-04 08:47:19
avatar
Není jednodušší zavést platbu za zařízení?
Tomcat22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-04 12:07:30

No a pak když se chceš kouknout na TV, PC, NTB nebo mobilu, tak budeš platit 4x ?!!
Harper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-04 10:27:18
avatar
Co se s touto strankou stalo, posledni dobou jsou tady hlavne samy clanky k filmum, serialum, recenze her, netflix ale o ryzenech x3d, kdyz zverejnilo amd dalsi informace, datum vydani nic.
Tomcat22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-04 12:08:30

Taky mi to přijde divné, že jinde se o tom už dávno psalo a tady nic...
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-04 12:04:00

Netflix díky svému obsahu a ceně přišel o obrovské množství uživatelů. Jestli si myslí, že pokud stíží stávajícím uživatelům přístup ke službě, tak se mu tam lidi pohrnou, navíc při tom woke odpadu, který poslední roky produkuje, tak je celkem mimo.
Osobně si myslím, že pokud mi služba nabídne zaplatit si přístup ze 4 zařízení, tak by následně mělo být úplně jedno, zda jsou to jenom moje zařízení nebo mých rodičů nebo bratra nebo sestry. Zaplatil jsem si tarif, který mi umožňuje sledovat službu na 4 zařízeních, tedy pokud se do těch 4 zařízení vejdu, co je komu po tom, kde jsou?

Netflix jsem zrušil, místo toho mám HBO MAX, Amazon Prime a Disney+ a když to sečtu, tak za ty tři služby platím stejně nebo o pár korun míň jak za ten Netflix. A po pravdě, na Netflixu jsem po pár měsících prostě neměl na co koukat. Plus prostě nemusím v každém seriálu koukat na kluky, jak si okusují hlavy.

Tohle podle mne Netflixu rozhodně nepomůže. Narostla mu konkurence, která je levnější a nenabízí toho málo. A pokud chce takto znepříjemnovat život platícím lidem, tak pohoří.
Vojtaci [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-04 18:36:46

Já účet s nikým nesdílím. Jen se dívám z domu a někdy se dívám v práci. Chcete mi tím říct, že se prostě z práce nedostanu na vlastní účet? Pokud jo, tak by mě to asi sralo natolik, že bych účet zrušil.
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-05 13:14:43

obecne se tady to tyka hlavne televizi, mobilni aplikace spis nebude resena vubec a notebooky/pc taky nemaj moc jak resit kdyz sledujes netflix pres prohlizec
pcmaker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-04 19:24:51
avatar
Jenže ta konkurence vidí, jak postupuje Netflix a pokud zjistí, že mu to funguje, tak zdraží a zavedou to taky. Jste naivní.
Ziik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-04 20:40:30

Tak každému kdo do problematiky sítí trochu vidí došlo, že to není jen tak. V Americe určitě taky používají mobily(pro koukání na Netflix) a předpokládám že v Netflixu nepracují úplný jelita.

Moje sázka je nějaký komplexní algoritmus s více vstupy a vyhodnocováním změn vůči minulosti.

Osobně bych nahodil co účet to jeden aktivní stream v čase a cena snížená na 50Kč. Aplikace Netflix pak umožní připnout účet k profilu, takže mladá může mít v oblíbených romanci a já sci-fi na jeden účet. Jen se nepodívá když budu koukat na služebce, no bóže(nebo dá ad-hoc 50 za sebe, aspoň se uvidí jak moc se chce koukat). Klasik rodina zaplatí 100 a má klid. Prachy se dají ladit a technicky je to čisté řešení.
kashpi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-05 14:16:03

To by me zajimalo jak toto chteji resit.
Doma si platim 2 poskytovatele kvuli praci.
Muj hlavni je mikrovlnej s rychlosti 100/100, a pak mam zalozni od O2 LTE 20/1, pro pripad, ze mikrovlny spadnou (stava se to hlavne pri spatnem pocasi v okolnich vesnicich).
Kdyz vstupni Security Gateway zaznamena, ze primarni pripojeni je dole, tak nahodi backup a jedu pres O2, takze kdyz budu zrovna sledovat film, tak mam smulu? A to nemluvim vubec o tom, ze IP se porad meni
Jsou to kaspari
ondris83 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-05 19:32:57

ne, v tomhle pripade bys mel smulu jen pokud bys pres ten backup net sel sledovat ten film na jinou TV s jinym ID. a i na ni by ti prvne poslal overovaci kod do emailu nez te pustil ke sledovani..aspon podle tech puvodnich zprav, ktere uz stejne neplati..
navy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-05 18:11:35
avatar
Mám HBO Max za solidních 132,- a Netflix Standard za 259,- a je to poměrně dost, když to srovnám, HBO Max má kvalitnější věci a dobrou odezvu podpory.
Nepotřebuji nutně 4K, ale FHD by měl být opravdu už nejnižší Standard.
Vím, že mnoho lidí vyžaduje dabing, ale mě to hodně vadí a dabované věci nesleduji - pouze originální znění s titulky.
Co se týká sdílení, mám ho jen v rodině, jestli ho Netflix omezí, tak asi bohužel skončí a zůstane jen HBO Max.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-06 03:43:16
avatar
Na jinych webech se uz pise, ze Netflix pry couvl a ted je zakaz sdileni nekde v chille, mexiku atd! Podle me to v evrope nebude tak jednoduchy a mohlo by to sledovani porusovat GDPR!
JJuraj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2023-02-06 10:07:20

Jo, uz to dementovali, vraj islo o chybu No proste skusali co si ludia este nechaju pacit a ocividne sa to tym ludom nepacilo, tak rychlo zaradili spiatocku.
navy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - SkyShowtime 2023-02-14 13:47:44
avatar
Tak jsem se nechal zlákat ještě na Skyshowtime za 89,-, vypadá to za ten peníz dobře.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!Čtvrtek, 19 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 213x
Komentářů: 0
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.Úterý, 17 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 829x
Komentářů: 3
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PC
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PCPondělí, 16 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 786x
Komentářů: 0
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025Pátek, 13 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1366x
Komentářů: 0
Cyberpunk 2077 dostává další aktualizace, i když už neměl!
Cyberpunk 2077 dostává další aktualizace, i když už neměl!Středa, 11 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1154x
Komentářů: 1
AMD chce zatlačit na NVIDIA - Šéfka AMD je CEO roku 2024
AMD chce zatlačit na NVIDIA - Šéfka AMD je CEO roku 2024Úterý, 10 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1201x
Komentářů: 3