Očekávaný PORTAL2 je zde – opět novináři hodnotí výrazně výše než uživatelé?! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Tuesday, 19 April 2011
altDalší hra, která pokládá otázku, zda jsou herní magazíny ve svých hodnoceních objektivní.

 

 

 

 

Očekávaný PORTAL2, který navazuje na velmi originální a nápaditou hříčku už jako svébytná hra, dorazil. Valve se nás jím snaží zabavit, abychom se pořád neptali, kde je Half Life Ep3. Zdá se však, že u hráčů tím moc nezabodoval.

Zatímco herní magazíny opět sahají po hodnocení 95-100/100, uživatelé a běžní hráči jsou zcela jiného názoru a prozatímní hodnocení ze strany uživatelů je pouze 6,2/10. Zatímco novináři hodnotí hru jako perfektní, nápaditou a prostě inovativní, hráči se stěžují na to, že za plnou cenu nabízí pouze 3-5 hodin hraní, zastaralý grafický engine a hlavně nedetailní textury. Valve se okamžitě snaží s hrou prodat i DLC, což opět ukazuje na zneužití systému DLC vydavatelem. Celý humbuk kolem PORTAL2 prý vůbec neodpovídá tomu, že hra nabízí za plnohodnotnou cenu výrobku jen málo obsahu a inovací proti prvnímu dílu.

Zatím nemohu hodnotit, hru jsem nehrál, ale zaráží mě ten obrovský rozpor mezi hodnocením her magazínů a samotnými hráči a zákazníky v poslední době. Začíná to být až moc vidět. Osobně, protože se pohybuji ve světě magazínů a vydavatelství, tak samozřejmě vím, proč to tak je. Nicméně v případě Portal2 myslím, že hodnocení 100/100 určitě nemůže být na místě, protože proti prvnímu dílu, který byl skutečně originální, už dvojka moc originální být nemůže a při snaze prodat ji za plnou cenu a DLC k tomu spojeno s přehnaným očekáváním a humbukem kolem to určitě hráče příliš nepotěší. Zase na druhou stranu pochybuji, že by si Portal2 zasloužil hodnocení jen 6,2/10. Pravda bude tradičně někde uprostřed, takových 8/10 :).

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
atomic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-19 23:50:58
avatar
Citace:
..protože proti prvnímu dílu, který byl skutečně originální, už dvojka moc originální být nemůže..


..no, po stránce funkční to originální sice být nemůže, ale to je přesně to, co přeci chceme!! Chceme pokračování Portalu, to znamená že se to musí hrát jako Portal, takže to nemůžeš hodnotit jako mínus. Ale samozřejmě očekáváme inovaci v tom, že bude hromada dalších a ještě mnohem propracovanějších levelů, více vtípků a příběhových zvratů. Má to být pokračování, ne nová hra. Takže ani absenci nějakých grafických orgií bych nebral jako mínus. Co bych ale už jako mínus bral je hrací doba. Jestli je to zase jen na dalších pár hodinek jako minulý díl, tak je to fakt hodně špatné, a hodně velká škoda. Koncept už mají, tak proč si sakra nedají práci s tím, vymyslet těch levelů víc? Vlastně je to skoro jediné, nad čím by měli přemýšlet a taky to hlavní, co hráči chtějí!! (snad se nemýlím) ..i když je pravda, že inovace z pohledu cooperative módu je snad zajímavá...a taky je pravda, že by to fakt nemuseli prodávat za plnou cenu (ale on se snad zase za chvíli na Steamu zlevní )...btw, doufám že zase vyjde nějaký "Portal 2: Prelude" ;)
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 00:12:32
avatar
Myslím, že hlavní inovací je mod kooperace, jinak s těma levlama naprosto souhlasím.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 10:57:51
avatar
Souhlasím, také mám radši, když je pokračování pokračování a spíše rozvinutí původního než změna, často dost zásadní (Far Cry, možná i Prey). Herní doba měla být spíš 8-16 hodin, když to má být tentokrát plnohodnotná hra, přelomovou grafiku nepotřebuji, ona i ta z původního portalu mi přijde celkem v pořádku a nečekám, že by se zhoršila...jestli tam je zas minimum levelů a k plnohodnotné hře bude potřeba několik DLC, tak je to dost smutné a nízkému hodnocení se nedivím. Naopak kooperaci vítám, docela se těším ,až si to zahraji, ale nejspíš budu zklamán jak u původního portalu, že to je moc krátké...
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-19 23:57:54
avatar
Nemyslím si, že by portal 1 byl tolik úspešný kvůli kvalitě textur a enginu, na kterém běží... Je hezké, když hra vypadá dobře, ale grafika vážně neudává zábavnost hry...
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 10:36:17
avatar
tohle je argument se kterým tady moc nepochodíš.. pokud to nemá DX11, HD textury tak je to automaticky mínus do hodnocení...
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 11:20:32
avatar
hodnotenie grafiky je len cast z celk. hodnotenia hry a graficky downgrade ako napr. u Crysis 2 nemoze byt v nijakom pripade hodnoteny kladne.

Cize ak by DD urobil na Portal 2 recenziu s vysledom spickova hra so slabou grafikou a dal tomu 4/10, potom sa stazuj. Tu vsak recenzie byvaju spriemerovane z viacerych hladisk - ciselne.

Navyse pokial som si vsimol, tak hra tu este zatial nebola hodnotena, takze o com???
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 12:11:34
avatar
a poznáš na první pohled rozdíl mezi DX11 a DX9..?

BTW: já ty vývojáře docela i chápu že se rozhodli jít tímhle směrem. Nač dělat super grafiku, která nepoběží ani na 1% PC??? Když si vezmeš ten tolik vychvalovanej Crysis 1, tak to bylo spíš technologický demo, který si téměř nikdo nemohl zahrát na plný detaily ve fullHD, protože na to si v tý době potřeboval SLI...
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 18:32:34
avatar
ja som asi ten posledny clovek, co hladi pri hre na grafiku -a nie rozdiel nepoznam. Navyse som student, cize som rad, ze mi moja HD4850 este stale staci a nemusim nic menit.

Namiesto toho aby vsak stahovali na grafike (predpokladam ze kvoli konzolam), mali ju len vyladit. Lebo pokial viem, tak dx11 neznamena len tesselaciu a horiace grafiky, ale taktiez viac fps na rovnakej urovni kvality oproti dx9.

ja som reagoval na tvoj prispevok preto, lebo mi pripada ako rypnutie do tunajsieho webu co sa hernych recenzii tyka. Pritom su tu podla mna ovela viac vierohodne ako na tiscali alebo sectore.
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 19:00:53
avatar
ona ta super grafika je především o penězích. Stojí to nehorázný prachy a výdělek je nejistej. proto se hry dělají multiplatformě aby bylo víc potenciálních zákazníků. Výroba her je byznys jako každej jinej a primární cíl je prostě zisk, i když některý o tom nepřesvědčíš...
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 23:56:16
avatar
Primarny ciel je zisk, to je fakt.

To ale neznamena, ze to tak je dobre, alebo ze s tym musim suhlasit.
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-21 09:01:03
avatar
jo.. souhlasit nemusíš, ale to je tak všechno co s tim uděláš Protože doba, kdy hry dělali nadšenci, jsou dávno pryč a dneska je to o jen o penězích.. pokud prachy co ušetří na dělání super grafiky radši nacpou do hratelnosti, jsem jen rád.. protože jen kvůli grafice si danou hru nezahraješ když to bude jinak nuda.. kdežto když hra má nápad, je originální a má výbornou hratelnost tak tě nějaká zastaralá grafika trápit nebude a s chutí si to dáš znova
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-21 17:50:25
avatar
v poslednej dobe je nahovno grafika aj hratelnost, tak kam idu tie peniaze na vyvoj??
cest vynimkam. (napada ma len drakensang)
rathanuviel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Přesně 2011-04-21 06:51:12
avatar
Můj kamarád pořád automaticky hlásí, že jak nemá hra DX11, tak je to shit. A prej to je evidentní. Samozřejmě když mělo dojít na srovnání, tak mluvil o Metru. A to je jako všechno?
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-21 09:01:43
avatar
chudák.. to si toho moc nezahraje
rathanuviel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-21 10:48:10
avatar
Většinou stejně hrajeme A.V.A (Odkaz) na UT enginu
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 00:02:10
avatar
Portal 2 vypada graficky pekne.
Lukeee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 06:30:00
avatar
pořád běží na source enginu
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 10:03:30
avatar
a to má být mínus? ;-) já vím, engine je to starý ale je pořád lepší a lepší a že by vypadal až tak hrozně?
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 10:59:55
avatar
To běží spousta her a vypadají dobře...Teď hraji Left 4 Dead 2 a ano, mohlo by to vypadat lépe, ale pro potřeby hry to plně postačuje a počítám, že Portal na grafice závisí ještě méně.
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 19:17:46

U téhle hry mi nevadí že jede na enginu se základy z roku 2004(source engine dokonce uměl DX6), ale to DLC a hlavně 4.hodinová hrací doba je nehoráznost.
Vernys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 01:04:49

Myslím, že minimu hráčů vadí horší textury, přecijen je to stále Source Engine a na svůj věk podává ještě hodně dobré výkony. Hlavní je ale hratelnost a originalita, která v této hře nezná mezí a dělá to tu hru tak zábavným kouskem
Nism0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dohráno 2011-04-20 02:50:47
avatar
Už sem ho dohrál, a musim teda hodnotit min 95/100 fakt super hraní, ani na chvilku sem se od toho neodtrh.

Co-op je kapitola sama o sobě kopec srandy při řešení banálních hádanek

pár screenů mám na steamu: Odkaz
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 07:39:25

Heh vydavat DLC hned s hrou je teda pekny o****b. Mali to nehat pekne priamo v hr4 aby mala aspon o nieco dlhsiu hernu dobu.Uz len cakam kedy si budeme kupovat najpr iba cisty engine a potom zbytok hry pojednotlivych leveloch.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 14:51:16
avatar
Paka ktery vubec nevedi o cem je rec (DD v tomhle pripade napsal pekny flamewar clanecek...) by mely zmlknout - jediny obsah ktery se prodava dodatecne jsou skiny a podobne nesmysly - nic co by prodlouzilo hru nebo co by melo nejaky vliv na zabavnost hry.
Nethmed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 08:22:36

No já si myslím že Valve mohlo opravdu trochu víc zamakat a vydat Portal třeba až za pár let s větší mírou inovací a hlavně na novém enginu. Jak dlouho ho budou ještě cpát do svých her?? Ten engine není špatný, ve své době (HL2) jsem z něj byl naprosto unešen, ale dnes? Po tolika letech by mohlo Valve přijít s nějakým nástupcem, peněz a lidí na to má jistě víc než dost.
A teď ke hře. Ta hra není špatná ale je to pořád jen Portal, nic novýho pod sluncem. Ten samý co jsem hrál před lety. Nehrál jsem hru do konce měl jsem možnost pouze vyzkoušet. Prostě si myslím že tuhle hru mohli vydat třeba jako balíčky nových map, DLC ke stávajícímu Portalu. Trochu mi to připomíná vydání L4D2.
Hlavně aby už dodělali Epizodu 3, a nebo raději rovnou nový HL3 na novém enginu!!
rathanuviel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hmm 2011-04-21 10:48:39
avatar
A nebylo to u toho HL2 spíš třeba atmosférou, než grafikou? Mě ve své době grafika HL2 nepřipadala nějak extra vybočující. Ale příběh, atmosféra a celkové provedení hry bylo jedinečné.
A o to tu právě jde. Radši si zahraju hru, která mě chytne atmoškou atp., než hru, která je graficky nabušená, ale třeba 60% hry čumíš na přiblblý videa, který ze hry už spíše dělají arkádu, poněvadž více příběhu vidíš právě v těch videích a ne během hry (opět narážím na Metro).
Na druhou stranu za hru, kterou mám za 4 hodiny sloupnutou, za tu bych nedal ani 100,- Kč.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 09:16:38
avatar
prej si mohou zahrát PC hráči společně s konzolistama
rathanuviel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-21 07:00:27
avatar
Hmm, to zní zajímavě
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 09:55:49
avatar
Je pravda, že ten engine není úplně nový, ale také to není ten samý, je docela uprovovaný, takže na poměrny Portalu nový a některé jeho části nové jsou. Podle mě to má mnohem detailnější modely, jiné nasvícení a tak dále, fyzika, herní a vůbec celý model a všechno okolo je úplně jiný. Dejte si to na plný kule, dejte si to na 5760x1200 a srovnejte Portal a Portal 2
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 10:29:35
avatar
dám dám ... mě osobně ale source engine nikdy nevadil ... naopak třeba právě pro eyefinity je optimalizovaný skvěle a to o této technologii při vývoji Source ikdo neslyšel
free.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Taky dohráno 2011-04-20 10:05:12

Tak můj názor je ten, že to je mých nejlépe utracených 700 Kč za poslední dobu .
Grafika mi příjde velice hezká, source engine se mi vždycky líbil, takže mi to nějak nevadí.
Děj bych taky zhodnotil výborně, jelikož se pořád něco dělo a hra byla chvilkami vážná, komická a někdy trochu strašidelná (aspoň pro mě teda - nehraju first person střílečky).
Inovací tam bylo hodně, od gravitačních tunelů po průhledné zdi a skákací/zrychlovací gely.
Co-op už mám skoro projetý, je ÚŽASNÝ. Tolik zábavy mi už u hry chybělo.
Jako mínus i když malinkaté bych hodnotil horší soundtrack než v 1, protože jsem se na to těšil (stále ale dobrý) a občas slabší levely v coopu, z 30 levelů asi 3 nebo 4. Single player byl na levely vynikající.
S mojí nízkou inteligencí byla herní doba singlu cca 5 hodin a to jsem se občas fakt trápil . Coop nevím, po 10 hodinách Portalu2 za jeden den jsem už měl dost.
Všem bych tedy tuto hru doporučil koupit, stojí za to.
Za mě 96/100, jedna z nejlepších her co jsem hrál.
dedykiller [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DOHRÁNO 2011-04-20 12:33:51

Singlplayer je asi na 5 hodin. Levely jsou naprosto skvělé a příběh taky super. Novinek oproti prvnímu dílu je hodně. Grafika je přesně taková jaká by měla být.

Coop je kapitola sama o sobě. Chce to nějakého kamaráda, s kterým se znáte a pak je ta zábava nepopsatelná. Letos jsem se ještě tak nezasmál jako u coopu. Je to nepopsatelná zábava. Pro mě jasně nejlepší coop hra.

Ještě k tomu DLC! To DLC nejsou mapy ale jsou to různé oblečky, čepice a podobné kravinky jako u TF2, naprosto nepotřebné a k ničemu. Takže DLC mě vůbec nezajíma.

Hodnotím 92/100
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 12:43:39
avatar
Přitom DLC jako další balíčky levelů by se přímo nabízely a dokonce si myslým, že by se i prodávaly.
tycho1979 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 14:24:00
avatar
U prvního dílu se mi líbilo, že byl jako plnohodnotná hra součástí balíku s dalšíma dvěma. Teď mi to zatim přijde dost drahý. Snad přijde nějaká sleva na Steamu. Už se ale těšim na super herní zážitek.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 14:53:59
avatar
Herni doba single kampane je cca 8 hodin (pokud to clovek neprobiha co nejrychlejs (rict ze je to hra na 3 hodiny je jako rick ze Portal byl hra na 20 minut (za 20 minut sel Portal dohrat)). K tomu si pripoctete kooperativni kampan ktera je podobne dlouha.

DLC jsou jen okrasne nesmysly - nejsme ochuzovani o herni levely nebo podobne dulezite veci...

Textury jsou kvalitni - Portal 2 neni Crysis ale vypada dobre - to jakou verzi DX pouziva me netrapi - pokud by takoveho vysledku dosahli treba v DX3 tak je mi to jedno....

2DD: jestli sis nevsim tak spousta lidi kteri to hrali (vcetne me) tak souhlasi s vysokym hodnocenim, zatimco sposta skuhralu pise takovy kraviny ze je duvodny duvod se domnivat ze hru vetsina z nich nehrala a skohraj jen z principu....
jugularis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-21 10:28:29

Koupil jsem na Steamu 2-pack a spokojenost. Naprostý souhlas, nechápu, proč to někdo vůbec nazývá DLC, když jsou to pro hru naprosté zbytečnosti jako v TF2. Vlastně ten obchod funguje úplně stejně. A pokud do toho obchodu po vydání SDK a nějakých komunitních map přidají obdobu známek z TF2, z nichž jde celá částka přímo tvůrcům mapy, tak rád zaplatím. Já s tím "DLC" vlastně souhlasím, hlupáci a lidé, kteří mají potřebu se odlišovat zaplatí budoucí skutečná DLC nám všem. Vážně nevím, proč skuhrat. Engine je sice starý, ale pořád krásný a čistý oproti některým moderním přesvíceným rozmazaným nesmyslům ;) Navíc Valve nový engine neohlásilo, vědělo se předem, že to bude jen Source 2011 a ne Source na druhou. Herní doba u mne je už minimálně 8 hodin a nejsem zdaleka u konce (počítám jen SP), prolézám každý kout,čtu každý plakát a neženu se dopředu, nezávodím s časem. Dále bych některým lidem, kteří tu hru mají rychle podle čítače proběhnutou chtěl připomenout, že u P2 zlobí Steam ukazatel herní doby, mě se třeba 3 hodiny vůbec nezapočítali a dle fóra nejsem sám. Tyto nesmyslé výtky pár blbců, kteří tomu dávají nulu a ani to nehráli, bych z hodnocení rovnou mazal, Metacritics by si to měl ohlídat. Skutečná výtka podle mne je prozatím - absence SDK,nemožnost v menu vypnout ghosting portálů, vypnutí hintů a změna titulků bez změny jazyka klienta. a PS: Má to české titulky, takže Vám ani trocha humoru neunikne a navíc přeloženo přímo od Valve, tak nemusíte tu hru nesmyslně kupovat tady.
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Korouhvičky 2011-04-20 15:41:33

Zajímavé bude sledovat členy lidské společnosti, kteří odmítají hrát hry z důvodu, že NEJEDOU pod DX 11, jak po vyjití DX 12 nebudou hrát hry z důvodu, že JEDOU na DX 11.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 15:58:53
avatar
Já dost dám na grafickou stránku hry ale po pravdě jestli to vypadá dobře pod DX 9 a nebo pod DX11 to zas tak neřeším hlavně že to člověka chytne a šlapeto.
Vesy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 16:19:18
avatar
Nehrál jsem jedničku pač mě nijak nenalákala, a 2 si kupovat taky nebudu, tyhle hry nemusím, ale z traileru usuzuji, že někoho to může bavit a jiného ne...
rathanuviel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-21 07:05:11
avatar
Velmi hluboké zamyšlení... se zajímavým závěrem
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 18:39:59
avatar
Tak co k tomu rict, tu v diskuzi jsou rozpoluplne nazory, takze si budu muset udelat obrazek sam.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 18:43:57
avatar
" ... hráči se stěžují na to, že za plnou cenu nabízí pouze 3-5 hodin hraní, zastaralý grafický engine a hlavně nedetailní textury. "

Hraci sa stazuju alebo DD sa stazuje ? Samozrejme narazam na zastaraly engine a textury ... Osobne si vsak myslim ,ze je ovela dolezitejsie z hladiska grafickej stranky ako sa s enginom vyvojari vyhrali ako to,ake textury tam su ... A taktiez ja osobne,ako narocny hrac ( narocny z hladiska hratelnosti ) som velmi rad,ze sme konecne dospeli k bodu,kde staci mat mainstream PC na to aby sme si uzili hry na high aj ked chapem,ze niekto sa radsej pozera na slideshow aj ked ma v PC povedzme nejaku 500 eurovu kartu
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-20 19:42:03
avatar
Nejvic se mi libi ty trailery.. kazdopadne hru co nejdriv vyzkousim, protoze vypada opravdu zajimave.
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - boze, co to porad resite 2011-04-21 10:17:07
avatar
Proc resite nejakej priblblej engine a pripos... textury u hry jako Portal? Tam je snad podstatny uplne neco jinyho. Hrali jste VVVVV nebo Trine? To je engine jako krava a textury!!! A koho to zajima? Nejvetsi pruser vidim v kratky hraci dobe.
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-21 19:39:26
avatar
Fakt neviem preco take male hodnotenia od hracov. Portal 2 som dohral a je niekolkokrat na vyssej urovni ako jednotka. Ovela zlozitejsie levely, viac moznosti, vela novych prvkov a level design je fakt na vysokej urovni. Co som zatial cital negativne recenzie tak sa tykaju hlavne ceny/dlzka hry, vela DLC za vela penazi a pod. Ano v tomto je to fakt bieda ale nie natolko aby tejto hre niekto daval 2/10 bodov. Este co som si vsimol tak loading medzi levelmi je fakt velmi casto a citit tu ze to je koli mizernym konzoliam a ich malej pamati. Ale co sa tyka cisto hratelnosti a vylepseni oproti jednotke tak dvojka fakt zabavila viac, co sa neda povedat o dragon age2 alebo crysis2. U mna je to 9/10. jednoducho hra ktoru si este minimalne raz urcite prejdem.
MrAmu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-21 21:47:31
avatar
U her jako jsou Crysis 2 nebo Dragon age 2 plně chápu kritiku a naprosto s ní souhlasim.

Sice jsem Portal 2 ještě nehrál, ale kdo hrál jedničku, tak jistě ví, že tato hra opravdu není o grafice a nikdo to snad od ní ani neočekával. Jestliže je hení doba opravdu jen 5 hodin v sp, tak to bude asi jediná a závažnější chybička no, ale zase na druhou stranu dát 33 euro za novou a originální hru na steamu u které se zaručeně pobavíte i možná trochu hlavu zapotíte nebo dát 50 euro za "nové" call of duty... Já mám Valve rád už jen proto že jejich hry jsou kvalitní, zábvné a levné, takže je s radostí podpořim a věřim, že nebudu litovat.

A co se týče těch přídavků, tak ty jsou fakt jen symbolické a nemají vůbec žádný vliv.
Neuge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-23 23:32:49
avatar
Tak sem tu dvojku právě dobrál. Seděl jsem u toho nějakých 7 hodin, a to se nepokládám za nejakýho tupce. Dva trošku větší záseky ale jinak hladký průchod, viceméně. Ačkoliv vzhledem k tomu že přibyly gely, lasery a další věci, tak přecejenom to je o něco náročnější na logiku a človek si musí chvilku zvykat na nový principy, ale zas to dostane po chvíli do ruky. Takže s tou hrací dobou bych to vůbec neviděl tak černě, vzhledem k tomu že je k dispozici ještě co-op a 7 hodin je dneska průměr. Jinak to je vicemeně stejný-velice dobře navržený, ale to už sme si u Valve zvyklí ne...a děj? No, mile překvapil...
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Moje hodnocení 95-100% 2011-04-25 06:26:55
avatar
Jedná se o velice odladěnou, progresivní a nápaditou hru s několika zvraty a písničkou nakonci . Jednoznačně bych hodnotil 10/10 hratelnost je odladěná k dokonalosti a to jsem ještě nezkoušel kooperaci. Doporučuji si hru ještě dodatečně projít s komentářem od výrobců.

Osobně nevim jak moc musí být nějáký jedinec omezený aby se neprokousal jednoduchými puzzly v portálu a tudíž aby mu hra neodsýpala a on se tím pádem nebavil.

Doporučuji DD aby jsi si tento skvost zahrál. Protože mi připadá že nápaditost a originalita začínájí být pro mnoho vývojářů sprostá slova. Podobně jako pro studio black box optimalizace(NFS Undercover)
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-25 08:47:36

Dohrané. U mňa táto hra dostáva 99/100. Neviem čo by som Portálu mohol vyčítať. Nelutujem ani jedno euro čo som za hru dal. Dávno som sa tak nezabavil. A to som ešte nehral kooperatívny mód.
Tom7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-04-25 19:47:52

Tak jsem teď dohrál za sebou Portal i Portal 2 (pouze singleplayer).
Dvojka je minimálně 2-3x delší, než jednička, která mi přišla více jako taková skákačka pro děti, kde se ta "akce" děje až na úplném konci.
Dvojka je daleko více promakaná (pár lehkých levelů na rozehřátí a pak už to jede - někdy jsem si fakt nevěděl rady a to se považuji za celkem inteligentního), grafika je trochu vylepšená (do očí bijící je změna vody, sice to není Crysis, ale už se na to dá dívat, zbytek jsou pouze menší úpravy), ale hlavní důvod, proč to vypadá lépe, vidím v daleko zajímavějším herním prostředí (už to není tak sterilní). Moc se mi líbilo procházení do minulosti, kdy jsem se ne jednou oddal myšlence, zda by takovýto projekt nemohl opravdu za studené války existovat
No po dlouhé době hra, která mě totálně pohltila a to prosím bez zabíjení tuctů nepřátel. Troufám si tvrdit, že MP bude ještě zábavnější
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 92x
Komentářů: 0
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 91x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 803x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1141x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1455x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1309x
Komentářů: 6