O tom, že příjmy herního průmyslu se propadají, konzole již tolik netáhnout a PC platforma je silnější, než se uvádělo, již slyšíme nějaký ten týden. Další důkaz toho, že rezignace na technický vývoj her a herní vývoj z hlediska kvalit hry jsou pravým důvodem poklesu příjmů, jinými slovy hráče nebaví platit horentní sumy za nekvalitní hry, nám dodal Capcom.
Známý vydavatel hlásí pokles příjmů a zisků a to až o 90%! Za neúspěchem stojí nekvalitní druhý díl Lost Planet 2, na který se Capcom hodně spoléhal. Hra však naprosto propadla. Propadly se i prodeje konzolových titulů a Capcom tak hodně spoléhá na své osvědčené značky a také PC platformu, na kterou se snaží vměstnat co nejvíce svých titulů, které třeba ani dříve na PC nevyšly.
Aby fakt, že špatné hry mohouc špatné hospodářské výsledky, dokázal někdo další, zveřejnila své hospodaření i SEGA, které dopadla opravdu tragicky. Po slibném začátku roku, kdy až nečekaně na PC zabodoval Alien vs Predator, pak druhý kvartál dopadl opravdu bídně. SEGA se spoléhala na velké tituly v čele s Alpha Protocol a Iron Man2. Obě hry jsou ale ukázkovým propadákem s pouhými 3,3 miliony prodaných kopií dohromady na celém světě! Namísto toho, aby se SEGA vrátila zpět k rýsovacímu prknu a udělal své hry herně a technicky kvalitněji, snaží se z toho vyklouznout zaměřením na módní sociální sítě, kdy prý se SEGA hodlá adaptovat na nové prostředí a zejména sociální sítě a smartphone. Upřímně řečeno, tohle slyšíme už snad od každého, a hledat záchranu na sociálních sítích je sice fajn, ale čím více kohoutů na jednom smetišti, tím méně pro každého a většina uživatelů smartphone i sociálních sítí není ochotna za tamní hry a hříčky platit, takže se herní vydavatelé chytají špatného stébla. Problém je zjevně úplně jinde …
No a aby toho nebylo málo, tak se herní společnosti, které se snaží také hodně her produktovat pro MMO trh, ocitají pod palbou. Tedy spíše ono online hraní. Zejména v Asii, což je nejdůležitější trh pro online hry. Tamní státy totiž už nemohou ignorovat zástupy skutečně těžce závislých mladých lidí a tak razantně proti Online hraní vystupují. Vietnam dokonce online hry přímo odstřihl a snaží se online hry zbavit násilí, protože má velké problémy s kriminalitou mládeže atd. V Číně také vstoupl v platnost nový zákon, který online hraní přímo omezuje. Nově musí každý, kdo chce v Číně hrát online, uvést své pravé jméno a bude monitorován. Hry také budou přísně kontrolovány z hlediska obsahu násilí a dalších věcí. Asijský trh s online hrami představuje několik miliard dolarů a tak to rozhodně bude mít na příjmy herních společností vliv.
Herní společnosti by mohli začít vyrábět skutečné zbraně. Teoreticky vycvičená hráčská základna by byla nejsilnější armáda světa. A s dnešním vojenským vybavením by ani nulová fyzička nemusela být problém.
"K čemu nůž v nukleární válce, když stačí stisknout knoflík"
"Položte ruku na tu zeď!"
"Položte ruku na tu zeď !!!"
(hození nože,...)
"Nepřítel nestiskne knoflík, když mu vyřadíte ruku,.... MEDIC!!!"
Dobrý názor,fakt jsem se zasmál a dávám palec nahoru i přesto že jsem býval vojákem s povolání a realita je trochu jiná.Jelikož život má člověk jenom jeden tak že těch pokusů moc nezbývá.Ale jinak fakt dobrý až na ten nesmysl co ty země předvádějí.
nj profesional je profesional,.. akorad kdyz dosli profici pod zastitou osn do somalska,... kde na jednoho pripadlo 100 decek s AK47, tak jim to hold nepomohlo,... treba hold spravnej poer kvantity s kvalitou
Tak to trochu nechápu. Když nebudu moct hrát online, tak budu hrát offline. Závislej budu tak nebo tak. Kdo chce pařit, bude pařit, mě by to neodradilo.
Já myslím, že na online hraní se dá závislost vypěstovat mnohem silnější. Na offline je to jen velmi obtížné. Takže to jedno není. Ale souhlasím, že aby se do toho míchal stát, to je kravina...
Offline to nie je ono. To už by musel byť veľmi slabý jedinec aby sa stal závislým na Single Player gameskách (alebo na multi playeri s botmi). Kým ešte nebol internet schopný dobrých pingov a kvalitného online hrania tak som do jednej závislosti spadol aj ja - Unreal Tournament 99. Najprv to boli týždňové Lan Party, rovných 7 dní permanentného hrania, sosania, výživnej a kvalitnej stravy ála paštéta, chlieb a lot of Pepsi. Spali sme 1-3 hodiny okolo obeda kedy sa niektorý jedinci vybrali na teplý obed. My pravý gameri sme sa stíhali najesť v sekundových pauzách medzi levelmi Okrem UT sa hralo aj CS, Day of Defeat, Q3 ... Keď po takej Lanke prišiel človek domov do šedivého reálneho sveta kde každou chvíľou nepadali fragy premáhal ho pocit prázdnoty s myšlienkami rozbehnúť sa okamžite naspäť. Neskôr už to boli len trojdňovky, potom víkendy a nakoniec už nebolo nikoho kto by chcel chodiť, každý radšej hral z domu. Tým skončila aj moja závislosť hoci dodnes popremýšľam nad "zlatou érou" a zatlačím naspäť slzu nad chvíľami ktoré sa na internete zažiť nedajú.
U ciny to opravdu neni zadna novinka. Defakto kazda cinska at uz hra nebo jen beta nejake online hry chce pri registraci/zalozeni uctu ID (cislo srovnatelne s nasim rodnym cislem) a jmeno existujiciho cinana kteremu toto ID patri. Takle to tam funguje podle me od dob co tam online hry jsou.
Ale co se jim musi nechat je ze kdyz je tam nejaka openbeta mmorpg hry tak sem nikdy nezazil nejake omezeni poctu betatesteru vzdycky rozjedou mraky serveru co pojmou vsechny testery ne jak v EU nebo USA kde rozdaji nejaky poctem znacne omezene betakeye a rikaji tomu openbeta.
Četl jsem rozhovor s někým od Capcomu. Nějaký šéf tam říkal, že se rozhodli zkrátit dobu vývoje her a tím ušetřit. Nevím, jestli vymysleli nejlepší strategii...
Ja tým vydavateľom naozaj držím palce, pekne začínajú padať na hubu! Ešte by to chcelo, aby sa taký Activision dobre o**bal na svojich tradičných značkách ako CoD, či Guitar a DJ Hero! Potom to často dopadne tak, že dobré hry od tradičných štúdií dopadajú priemerne. Posledný jasný prípad viď Singularity... Raven mi sú veľmi ľúto. Možno keby sa tá hra volala Call of Singularity alebo Singularity Hero, dostalo by sa jej lepšej podpory nielen po technickej stránke, ale aj z hľadiska marketingu. Takto sa z nás hráčov snažia vytrieskať veľké prachy za niečo, čo má oveľa menšiu cenu v skutočnosti. Activision je vydavateľ s najvyššími cenami svojich hier na PC, všimol si to niekto?
No a vážne už si nepamätám, kedy som naposledy hral niečo od Capcomu či Segy...
No predsa tá mládež ktorú zlý ľudia nútia chodiť do školy, zlý štát ju núti chodiť do práce (alebo na úrady práce) a zlý rodičia po nich chcú aby vysypali smeti, išli sa ostrihať, vyvenčili psa, urobili nákup....
Ja teda na online hrani nejsem. Zahraju si pekne SP a jsem spokojen. A jestli si mysli, ze omezenim online hrani neco zmuzou, tak se pletou. Ty mlady si vymyslej jinou zabavu.
GOS - dobra poznamka
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!