Strana 3 z 3
Celkově je přirozeně na finální hodnocení zatím brzy a bude to trvat nějaký čas, než si všechny změny sednou a hlavně se to hráči naučí hrát. Změny, které přinesla fyzika, jsou však skutečně ohromné a v podstatě je to zcela nová hra. Tím ale nekončí nutnost dalších oprav a vylepšení.
Bohužel k mému zklamání je nadále hra na houby optimalizovaná pro Eyefinity/Surround, což by mi nevadilo, hrát se to dá, ale problém je, že stále je hrubě neoptimalizována, nevyužívá možností současných grafik a ani vícejádrových procesorů. FPS tak občas kolísá nehorázným způsobem i na mé sestavě, která patří k tomu nejlepšímu, co dnes vůbec může mít hráč doma (Core i7-3820 na 4,6GHz + Radeon HD 7970 GHz na 1,2GHz se 6GB RAM). V této oblasti mají autoři ještě hodně co napravovat.
Rozhodně by také stálo za to se trochu podívat na to nasvětlení, které je v maximálním nastavení doslova oči vypalující. Autoři by se také měli domluvit s tvůrcem neoficiálních HD textur, pomoci mu a udělat ten balíček HD textur oficiální. Co bohužel tvůrci hry neovlivní, jsou samotní hráči. Nadále tak trochu hapruje "matchmaking", který příliš nezohledňuje výsledky hráčů v daných teamech, ale jen tanky.
Díky určitému módu můžete vidět úspěšnost a statistické hodnocení včetně počtu bitev jednotlivých hráčů svých i nepřítele, včetně procentuální šance na vítězství. A mnozí mi dají za pravdu, že když má váš team šanci na vítězství 5%, že je to s takovými hráči skutečně hodně frustrující hra. Občas může team příjemně překvapit, ale většinou to dopadne dle statistických předpokladů a od hráčů s mizerným hodnocením se dočkáte tak neuvěřitelných blbostí, že máte chuť svou hlaveň otočit proti sobě a ukončit své trápení s nimi. Ve většině případů jsou ty teamy skutečně hodně nevyrovnané a možná by stálo v MM udělat změny, aby to zohledňovalo i schopnosti a výsledky hráčů a postavit tak mnohem vyrovnanější teamy.
Zatím ale zůstává World of Tanks hratelné bez nutnosti nějakého placení, i když nějaký ten prémiový tank si přeci jen pořídíte (sám jsem v minulosti využil možnosti T59), abyste nebyli pořád kreditově na dně. Nicméně bez prémiového účtu zjistíte, že když se máte dostat z VIII na IX tank a pak na X tank, že je to extrémně zdlouhavé bez těch 50% navíc, nemluvě o tom, že bez prémiového účtu si ten 8./9./10. tank na sebe většinou ani nevydělá. Velká část hry, tedy minimálně do 7.levelu včetně, je ale bez prémiového účtu a tedy bezplatně, bez problémů hratelná a zábavná a platící hráči nemají žádné extra výhody v samotném hraní.
AUTOR: Jan "DD" Stach |
---|
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. |
|