Skvělé zprávy! Trh s NFT se hroutí, „hodnota“ NFT i zájem o ně se prudce propadl. A to je dobře. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 04 květen 2022
altJeden z největších podvodů v historii, do kterého se snažila řada firem natlačit své zákazníky.

 

 

 

 

NFT je naprosto nefunkční koncept, tedy alespoň ve smyslu a stylu, jako ho fandové, firmy a hlavní propagátoři NFT prodávají uživatelům. Je to totiž ve skutečnosti jeden velký „SCAM“, který ještě absurdněji rozšiřuje myšlenku, že z ničeho může vzniknout něco, nějaká hodnota, i když bude nadále tvořena jen v reálu neexitujícími 0 a 1.

Loni se tak do NFT vrhla řada firem a lidí, kteří ve snaze zhodnotit své „investice“ se snažili do tohoto podvodu nalákat co nejvíce důvěřivců. Částečně se to povedlo. Mnoho NFT „děl“ bylo prodáváno za horentní i milionové sumy (v dolarech). Včetně screenshotu prvního tweetu, který se jako NFT prodal za 2,9 milionu dolarů v roce 2021. Dnes chtěl „majitel“ tento screenshot prodat v akci, ale nejvyšší nabídka se vyšplhala jen na 6 tisíc dolarů. Podobně jsou na tom i další NFT díla, které z desítek tisíc dolarů jsou na desítkách nebo stovkách jednotlivých dolarů, a i tak o ně není zájem.

(tenhle screenshot stál 2,9 milionu dolarů)

Jeden by skoro řekl, že mnoho lidí pochopilo, že screenshot nebo digitální fotografii digitální fotky si může zadarmo pořídit kde kdo a je opravdu úplně jedno, komu patří „originál“. Za největší průkopníky NFT jsou považovány také herní vydavatelské společnosti jako UBISOFT a SQUARE ENIX, které rychle do tohoto podvodu naskočily, aby rychle ukázaly jeho praktickou nefunkčnost (pro zákazníky), což ale neznamená, že se nepokusí tento SCAM znovu zopakovat u dalších her. Mimochodem dosavadní majitel SQUARE ENIX aktuálně prodal herní značky jako Tomb Raider, Deus Ex a další desítky titulů a tisíce vývojářů za směšných 300 milionů dolarů, protože chce investovat do NFT.

Každopádně trh s NFT rychle narostl, ale ještě rychleji spadl téměř na nulu. A to je dobře. NFT nedává jako koncept žádný smysl pro toho, kdo platí. Dává smysl pro zloděje a podvodníky je to SCAM, který se schovává a zneužívá blockchain technologii. Doufejme, že NFT co nejdříve zmizí z propadliště dějin a zákonodárci by měly tento typ podvodu co nejrychleji zakázat a tvrdě postihovat. Jsem smutný, když vidím, jak se tyhle věci vydávají za „moderní technologie a pokrok“ …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-06 10:41:14
avatar
není to kryptoměna, ale hate na to skoro stejný. Že by to bylo tím, že většina NFT jsou součástí Ethereum blockchainu? A hned víme odkud vítr vane.
YORGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-06 12:43:30

Že by to bylo spíš tím, že NFT jsou 100% scam/pyramida/pračka na peníze?
Nebo vám jako přijde normální a v pořádku, že se screenshot opice v brýlích prodá za miliony a screenshot jiné opice v koupací čepici za stovky tisíc ?
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-06 16:13:37
avatar
to má být reakce na mě tím, že si vyprojektuješ ve svém mozečku prvně, že jsem jako tvůj nepřítel, pak si navymyslíš , co by si asi "tvůj nepřítel" jako myslel, pak mi to vložíš do úst jakobych to snad řekl a s tím mne konfrontuješ? Člověče, připomeň mi kdy jsem ti zabil někoho z rodiny nebo tak něco, protože tolik hatu pro nic je dost síla. Asi ti nedochází, že bych si klidně mohl myslet to stejné co ty a podepsat se pod to, co jsi napsal? O tom jsem ale přece nepsal. Kdybys uměl číst a sundal si červený hadr před očima, pak by sis všiml, že já nikde ve svém příspěvku NFT NEHODNOTIL!!! "Nehodnotit" znamená nebýt ani pro, ani proti, nemůžeš tedy z toho co jsem napsal znát můj názor na věc. Nicméně ti to očividně nebrání "vědět" co si myslím a ještě na to reagovat. Arogantní tupost člověče. Navíc ses nejenže netrefil, ale okomentoval jsi můj pravý opak, fakt dobrá práce
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-06 20:24:32
avatar
Pokud se vozíš po někom, kdo kritizuje NFT, tak co jiného si lidi mají myslet, než že se ti NFT líbí?
Obzvlášť když to přirovnáváš ke kryptoměnám a jsi známý tím, že krypto máš rád.
Tak nehraj překvapeného
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-06 23:43:02
avatar
Někdo mě tupě předhazuje co jsem neřekl a nemyslím si a když se bráním, tak se "po něm vozím?" Člověče to je argument typu zlá ukrajina protože se dovolila bránit. Je snad YORGI mentálně postižený nebo něco tak, že bych se jako neměl ani bránit?
1. odkdy mám "krypto rád"? (tvá projekce mne) velmi zjednodušující, takto jednoznačně v tom nejsem, spíše bych řekl opak. To že něco dělám neznamená automaticky že to dělám rád a jestli trochu čteš mé příspěvky tak jsem psal několikrát proč těžím a z lásky ke kryptu to není. Jen ooravdu naivní člověk si může myslet že mezi tím co děláme a co nám vyhovuje a/nebo snad máme rádi je snad rovnítko. Jsi opět mimo
2. i kdyby proč by to mělo automaticky znamenat že takový člověk je i pro NFT?
Samé předpoklady a neoprávněné implikace. Navíc jsem potvrdil že NFT nemusím a stejně ti to nestačí.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-07 13:33:36
avatar
Klid, tady došlo k nedorozumění.
Tím po kom se vozíš není YORGi ale DD. Hned v tom tvém prvním příspěvku pod článkem, stejně jako pod většinou místních článků o kryptu...

Pokud říkáš, že nejsi pro NFT, mě to stačí. Ale nesedí mi to právě k tomu prvnímu příspěvku, který spíš vypadá jako obrana NFT.

Mě to teda přijde schizofrenní těžit krypto a tvrdit, že ho nemám rád. Ale je to podobné jako bránit NFT a tvrdit, že ho nemám rád. Asi je to tvůj styl...
Já takhle rozpolcená osobnost nejsem. Asi jsem mnohem jednodušší člověk. Když něco nemám rád, tak to ani nedělám/nebráním.
armagedontek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-07 15:31:42
avatar
Asi je nas schizofrennich vice...ja taky nemam krypto rad - ale presto od urcite doby jednoduse stare grafiky neprodavam, ale nechavam je tezit. Cas od casu zmenim za fiat a beru to vylozene jako obranu pred tim, co delaji ceny hw. Uprimne mi to ale az tak schizofrenni neprijde, to ze neco nemam rad jeste nemusi znamenat, ze se pomoci toho nemuzu branit neprijemnemu vyvoji situace.
btw. vidim obrovsky rozdil v tom, kdyz to nekdo dela cilene, ve velkem, na honeni zisku a tim, kdyz jen nevyhazuju "odpadky" a pomaham si zmensit dopady neprijemne situace. Krypto je mi pomerne ukradene, je mi docela jedno jestli bude uspesne nebo padne. Souhlasim, ze se kvuli nemu pali zbytecne mnozstvi energie a hw vnivec. Byl bych radeji, kdyby se mi to nevyplatilo a v pchw to vypadalo jako kdysi...to se ale minimalne nejakou dobu asi nestane Kdyz je ta moznost na dosah ruky, tak mi prijde prirozene se nejak "branit". Myslim ze to podobne dela velka cast lidi, kolem kterych se ten pchw nejak vice pohybuje. Mozna bychom se my, ale i DD divil, kolik podobnych uzivatelu dela navstevnost tohoto webu (a dost mozna to radeji neprizna).
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-08 12:18:39
avatar
Hele pokud takhle někdo využívá svou herní grafiku, když zrovna nehraje, nebo jako ty nechá vydělávat jednu dvě grafiky, které už vyřadil z herního PC a možná by jinak zůstaly ležet v šuplíku, tak proti tomu asi ani nic nemám.
Když to takhle před 10-ti lety začínalo, tak mi to přišlo jako zajímavej nápad. Myslel jsem si naivně, že to bude alternativa k těm vědeckým výpočtům, které člověk může nechat běhat na CPU, jen za tohle bude i nějaká ta kačka navíc. V co se to ale nakonec zvrhlo, kdy jsou celé farmy grafických karet palících stovky kWh elektriky, tak to je prostě hnus.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-08 14:26:32
avatar
děkuji ti, konečně někdo trochu při smyslech s IQ nad 75-80, který chápe že není jen černá nebo bílá. Dřív jsem se bavil tím, když mě chtěli lidé jako YORGI chtěli věšet a střílet a házet do jednoho pytle s kryptobarony, když si vytěžím něco málo na pár starých grafikách (RX 580). Už mě to ale nebaví. Jen nechápu hned ten hate když o mě nic neví, z toho je mi fakt smutno
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-08 14:23:19
avatar
Citace:
Asi jsem mnohem jednodušší člověk

Ano to jsi. Ještě se nauč ale nás "složitější" hned neodsuzovat jenom protože nám nerozumíš a budeš v pohodě
YORGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-11 13:35:17

Vůbec jste nepochopil co jsem napsal. "Vyprojektoval jste si ve svém mozečku", že jsem já větou končící otazníkem něco podsouval vám a následně jste se urazil a začal mě osočovat že jsem asi mentálně retardovaný a mám IQ pod 75 atd.

...Takže kdo tady má červený hadr před očima a podobné kecy ? Obzvlášť když je váš první komentář hned ve stylu "že ty DD si mysliš o nft tohle protože je to napojene na crypto ze?" To mu jaksi podsouváte něco co ste si jak to sám označujete "vyprojektoval ve svém mozečku" ne?
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-06 14:20:08
avatar
Já bych řekl, že ten hate je tu spíš proto, že tohle je ještě mnohem větší zlo, než všechny kryptoměny dohromady.

To, jak to technicky funguje uvnitř, je nepodstatné. Stejně jako že podvod jménem kryptoměny není zlo proto, že používá celkem fajn technologii jménem blockchain, ale proto kolik to spálí bezúčelně elektriky a kolik chudáků je nalákáno aby do toho nasypalo životní úspory aby pár boháčů mělo velké zisky...
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-06 16:34:11
avatar
Citace:
To, jak to technicky funguje uvnitř, je nepodstatné.
V tom se právě že mýlíte. Přesně na to jsem ve svém příspěvku narážel. Souhlasil bych s kritikou NFT, stejně jako s obhajobou, stála-li by na hlubším pochopení věci. V tomto případě se obávám, že autor tak úplně problematice nerozumí, přesto se k tématu vyjadřuje. Rýpnul jsem si tím, že v článku nezazněla ani tak podstatná věc, kterou ví snad každý, co o NFT slyšel. Proto jsem ji napsal. Neví to snad autor? Dejme tomu že ví, proč si ale není schopný svůj názor obhájit hlubšími argumenty? Jsou dvě možnosti - buď nemí moc erudovaný v problematice nebo předpokládá že čtenáři jsou idioti, tak je nebude zatěžovat detaily? Ani jedno ani druhé není hezké.
Ale zpět k tomu co jste napsal - je velmi důležité znát jak věci fungují. Jedině tak si můžete o nich udělat názor a třeba ho i změnit, utvrdit se nebo naopak zjistit jak jste se mýlil. Uvědomte si, že bez toho jen vykřikujete že nesnášíte "židy, menšiny, nějaké národy", nevědomost je základ všech zvěrstev. Já určitě nejsem obhájcem NFT, ale dokáži i vysvětlit proč. Ale podívejte se, už jen že jsem "něco" napsal stačilo tady YORGimu, aby mě naházel do svého pytle s nepřáteli, přitom o NFT ví nejspíše tolik jako autor článku (jakože hodně?)
Citace:
kolik chudáků je nalákáno aby do toho nasypalo životní úspory aby pár boháčů mělo velké zisky...

a to je právě způsob přístupu k dané problematice. Váš je očividně paternalistický - lidé jsou podle Vás hlupáci, nenechal byste je dospět, raději byste před nimi odstraňoval každou díru, aby do ní nespadli. A víte že existuje ještě jiný způsob? Třebaže lidé by mohli být spíše poučitelní a inteligentní? Pak by mohlo být "děr" více a nikdo by do nich stejně nespadl? Nj, více než 30 let po revoluci, ale myšlení koukám stejný. Takhle se moc nepohnem
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-06 20:41:59
avatar
Obávám se, že tu děláš to samé, co kritizuješ u YORGiho.
Já rozhodně nejsem jako DD, že bych chtěl hloupé lidi chránit pomocí mazání a zakazování. Naopak, každý ať si namáhá hlavu a občas se spálí. Jen tak se poučí a příště bude snad moudřejší.
To ale neznamená, že když vidím šméčko na hloupé lidi, tak se budu jen v křoví schovávat a smát se těm hlupákům, kteří se napálí.
Když vidím svinstvo, tak ho prostě nazvu nahlas svinstvem, aby se napálilo co nejméně těch, kteří na to neumí přijít sami a je úplně jedno jestli to uvnitř funguje na nějakém předpotopním bastlu a nebo na nejúžasnější technologii, kterou kdy lidstvo vymyslelo.
Chápu, že se neshodneme, ale já si stojím za tím, že není důležité vědět, jak to uvnitř funguje (to je jen zajímavý technický detail pro zvědavky), stačí vědět jak se to chová navenek a člověk si udělá dostatečný obrázek o tom o co jde.
Upřímně z toho co o NFT vím, je to takovej hnus, že ani nechci vědět jak to uvnitř funguje. Investovat čas a mozkovou kapacitu na pochopení takového hnusu je pro mě neomluvitelné plýtvání.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-06 23:45:15
avatar
panebože já se snad schovávám v křoví a směju se nějakým chudákům? NE,já si jich jen nevšímám a zároveň v skrytu duše doufám, že svou hloupost promění alespoň ve zkušenost. To je ale obrovský rozdíl, který nejsi schopen pochopit. Uvědom si že ty jsi z nás dvou ten nihilista,který nevěří,že by se někdo z nich mohl poučit. Já ano,já jsem tedy ten "optimista" co neztratil víru v lidi (některé). Takže si svůj nihilismus strč laskavě za klobouk a běž plakat do klubu s názvem "všechno je na hov.." Takový názor ale prosím nám nenihilistlm nenuť, k takovému lze vždycky dospět a není to žádné umění. Umění je doufat a věřit i přes ten všechen shit. Je mi tě fakt líto
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-07 13:20:38
avatar
Hmm, tak asi proto mi často kamarádi s očima vyvrácenýma v sloup říkají, že jsem nenapravitelný optimista;-)

Sice nejsem tak vzdělaný jako ty, abych věděl co to je nihilista, ale protože to používáš hanlivě, tak mě to možná i uráží:-)

Já jsem netvrdil, že zrovna ty jsi ten, co se schovává v křoví a škodolibě se hlupákům směje. Já dobře vím, že tobě je to jen jedno. Takže vedle, já to jsem schopen pochopit, jen s tím nesouhlasím.
On to totiž zdá se ve výsledku je taky ten jediný rozdíl mezi námi, že mě to není jedno. Já stejně jako Ty optimisticky doufám, že se jich poučí co nejvíc. Jen se tomu navíc snažím jít naproti, místo abych nečinně přihlížel...
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-08 14:40:04
avatar
v tom posledním se lišíme. Jako když budeš lidem něco vymlouvat a oni nebudou chápat proč, budou jak malé děti - budeš jim muset každých 5 minut vysvětlovat aby si nestrkali prst do pusy nebo ho nedávali do ohně. I když je takto "ochráníš", jen dočasně a nikdy nepochopí proč by to vlastně neměli dělat. Nejhorší na tom je, že malými zůstanou, nikdy nedospějí a ty jsi vlastně zlý, když je necháváš žít v nějaké bublině/skrýši a odepíráš jim z mého pohledu svobodu (svoboda je i právo rozhodnout se špatně)
Taky je třeba přijmout to, že ne každý "na to má". Asi jsem už starý nebo tak něco, ale ze zkušenosti vím, že s některými nemá ani smysl pracovat a vkládat do nich energii. Nemá smysl radit a pomáhat těm, kteří o radu ani pomoc nestojí. Z toho samotného už plyne, že nelze zachránit ani vychovat všechny. Vlastně jen menšinu. Ostatní jsou "odpad". Bohužel. Takoví musí učinit alespoň první krok sami. Nic této skupině rozhodně nedlužím/nedlužíš, takže je možno ponechat je svému osudu.
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-10 23:46:34
avatar
A zase se shodneme jen z půlky:-)

Já rozhodně nechci nikoho vodit za ručičku a chránit ho. Nenávidím tzv. "spoon feeding".
Ale naproti tomu jsem velkým zastáncem toho, co kdysi napsal Hemingway: "Dej hladovému rybu, nakrmíš ho na jeden den. Nauč hladového rybařit, nakrmíš ho na celý život."

Už z podstaty své lenosti nechci někomu dělat chůvu, ale ukázat mu jak se o sebe postarat aby mě už neotravoval a příště to zvládl sám, mi prostě smysl dává.
Většinou naštěstí zjistíš, že lidi zase tak marní nejsou, když je občas postrčíš správným směrem. Ale samozřejmě už jsem to u několika obzvláště "chápavých" vzdal a zlomil nad nimi hůl;-)

Mimochodem, tak nějak mi přijde, že ten optimismus schází spíš tobě, než mě :-D
Kermit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-06 16:11:57
avatar
nechápete jednu zasadni věc na světě je spousta idiotu a na nich se krasně vydělava a to neni 1 z 10 ale tak 7 z 10 lidi jsou hloupí a naivní
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-06 20:45:56
avatar
Nevím, na koho takto reaguješ, ale právě proto, že jsem si tohoto stavu vědom, tak si myslím, že je potřeba co nejvíce informovat o tom, jak velké svinstvo NFT je, aby se těch hloupých napálilo co nejméně.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-07 06:59:10
avatar
hotovej Jesus! No jo, ale koho ti "hloupí" budou mít,když zrovna nebudeš kolem? Respektive sám si přiznal že tomu ani nemusíš rozumnět. "Blahoslavení chudí duchem"
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-07 13:23:59
avatar
Haha, to jsme se zasmáli!

No třeba by mohli mít někoho jako ty, kdo tomu rozumí a fundovaně jim to vysvětlí...ale to by ti to nesmělo být jedno.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-08 20:51:52
avatar
ale já určitě nebudu vysvětlovat/pomáhat nikomu s tvým přístupem. Pomáhám jen těm, kteří když něčemu nerozumí, tak mlčí a slušně požádají o pomoc/radu. Ty raději vykřikuješ, že tomu nechceš a nemusíš rozumnět. Tedy ani o to nestojíš. Proč tedy ztrácet čas?
Btw slušným lidem co se chtějí něco dozvědět nemám problém pomoci
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-10 23:56:31
avatar
Pak je vše v pořádku, já o tvou pomoc s pochopením technických základů NFT nestojím :-)

Těch co mlčí a požádají o radu ale hádám moc nebude. Na to nejdříve musí přijít to uvědomění, jak málo toho člověk ví.
Ne nadarmo se říká, že hloupý člověk si často myslí, že ví všechno, zatímco ten moudrý ví, jak málo toho vlastně ví.
Zkrátka sebereflexe a pokora a ty asi u lidí, kteří si neumí udělat alespoň zevrubný obrázek o tom co je to NFT a jakej je to podvod, moc nenajdeš...
pcmaker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - NFC 2022-05-07 19:48:44
avatar
Jsem si to spletl s NFC. Hned mi bylo nějaké divné, že by se to nechytlo. O NFT slyším prvně a po přečtení článku asi naposledy.
1marta1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Super 2022-05-07 21:19:49

Super, tak snad se ta ičovina už navrátí...držme pěsti a kryploměny třeba budou následovat.
Shadycz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To je zase srandy :) 2022-05-08 20:23:39

Z článku udělat screenshot a za pár let se panu Stachovi opět.. no opět mu připomenout, že se plete. Tak jako již roky a roky s cryptem

BTW umělecká NFT jsou shit i za mě, ale NFTs umí mnoho a mnoho jiných věcí.. však časem uvidíte
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-08 23:36:16

Po pravdě jsem pád NFT čekal. Pokud by totiž uspěla taková blbost, jakou to je, tak to už bych mohl doslova dražit víčka od lahví. Asi na takové úrovni NFT nesmysl byl.
Jenom to ale dokázalo získat ten správný hype, tu správnou publicitu, halda influencerů (což je pro mne novodobá forma prostituta) to vehementně tlačila svým ovečkám a díky tomu to začalo nasávat investory a jejich peníze. Bylo to v popředí zájmu a proto bylo in do toho investovat, co když se to rozjede nakonec jako kryptoměny.
Ale naštěstí se nakonec přeci jen dostavil rozum a zjistilo se, vždyť ona je to vlastně naprostá blbost, hodnota za tím není absolutně žádná, není to ničím unikátní a proč by mi vlastně za to někdy měl někdo zaplatit? A ukázalo se, že to pravda, protože pokusy zpět to prodat a zpeněžit dopadly hodně špatně ... doslova velký špatný ... a najednou veškerá hodnota je v trapu.
Ale propagátoři se samozřejmě napakovali dobře. Asi si zajdu promluvit s pár influencery, mám doma celkem dost víček od PET lahví, když vidím tu lidskou hloupost, tak proč neprodat nějaké to víčko jako cennou komoditu
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-05-09 14:54:18
avatar
Proč jenom víčko, vezmi celou pet láhev. Přilep ji izolepou ke stěně, dodej k tomu dojemný příběh o nedostatku pitné vody a spousty plastů v moři a moderní umělecké dílo za minimálně 3.000.000 USD je na světě
P.S. Jo pak to ještě vyfotit a prodat jako NFT

Ať se prachy točej
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 36x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 787x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1138x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1453x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1306x
Komentářů: 6
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl brzy! Poběží vám na vašem PC?
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl brzy! Poběží vám na vašem PC?Thursday, 07 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2933x
Komentářů: 1