Star Wars: The Old Republic – jak se vám líbí nové MMORPG? Zatím se mu daří Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 26 prosinec 2011
altJedna z vývojově nejdražších her a vyzyvatel World of Warcraft dorazil a zatím je to dobré!

 

 

 

 

Dobré je to především proto, že EA a BIOWARE neriskovali zase tak moc a použili osvědčených herních principů právě z WOW. Soudě podle většiny reakcí na hru je SWTOR prostě WOW s módem hvězdných válek v lepší grafice a hlavně s výraznější a propracovanější příběhovou linií.

Hra byla ve vývoji pěkných pár let, je to také první MMO od Bioware a mnozí hru právem přirovnávají k nikdy nevydaným KOTOR3 v MMO provedení. Styl BIOWARE a KOTOR se zkrátka nedá zakrýt. hra měla jen na vývoji vyjít na 130 milionů dolarů, náklady na marketing apod. vyčísleny nejsou. Je to také hra, která sází na klasický model pořízení samotné hry + placení pravidelných měsíčních poplatků. Není to tedy Free-to-play model s mikrotransakcemi, i když soudě podle vyjádření EA, kdyby hra nevydělávala a nebyla úspěšná se současným systémem, mají připravený i jiný scénář.

Zatím však k němu sahat nemusejí. Hra je celkem úspěšná. Mají již přes 1 000 000 předplatitelů, servery nestíhají a uvedení na konci roku v dobách volna bylo správně načasované, protože zatím ji hráči hrají skutečně hodně. Hra také není žádná jednorázovka, ale díky rozdílným charakterům má mnoho možností jak ji hrát, a hlavně je to MMO, takže příběh se stále mění a vyvíjí.

Bohužel právě to, že je to MMO také mnoho hráčů odrazuje. Je mezi námi řada z těch, kteří z vlastního pudu sebezáchovy prostě nekonečné MMO hry, u kterých není problém trávit hodiny a hodiny denně a doslova tak prohrát život, právě z tohoto důvodu odrazují. Bylo by zajímavé, kdyby propracovaný příběh této hry tvůrci nabídli i ve formě třeba právě nějaké SP titulu stylu KOTOR3. Já osobně bych za to byl skutečně hodně vděčný. Ačkoliv na hru slyším velkou chválu ze všech stran, prostě vzhledem k vytížení i vzhledem k časové náročnosti prostě MMO hry hrát nemůžu, nechci a nebudu. A tak strašně bych si „KOTOR3“ dal.

Doufám, že tvůrci materiál, který do SWTOR použili, zužitkují i právě pro nějakou singlplayer hru. Každopádně otázka je jasná, jak se vám zatím SWTOR hraje? Recenzi bychom na našich stránkách rádi měli a domlouváme se s pár lidmi na jejím realizování. Ode mě osobně ji ale z výše uvedeného důvodu nečekejte.

 

   

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-26 21:53:14
avatar
...to som jediný, ktorého táto hra vôbec neláka?? Detsky farebná grafika(čo môže nahradiť hrateľnosť?), ale hlavne je to MMO...ehm, reálny život mám teda rozhodne radšej než MMO
...ale ako čítam článok, tak nie som jediný, u koho MMO nemá žiadnu šancu už len s princípu
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 01:04:33

Ja porad nevim co s MMO resite. Dneska je to do 200 hodin na maximalni level, pak engame dungy (apod) na ktery v rozumny guilde staci par hodin (1 vecer) tydne. Navic jsou vetsinou udelany tak, ze se clovek muze od kompu zvednout takrka kdykoliv bez dopadu na hru. Pokud se bojite, ze vas to vtahne tak, ze uz nestihnete delat nic jinyho tak to az tak moc zabavny neni a osoba s trochou sebekontroly by s tim nemela mit zadny potize...

Pamatuju dost her kde sem stejnou dobu vytvrdnul nad SP a skirmishema (sice sem mel podstatne vic casu nez ted, ale co..). Commander keen, Elite 2, Xtension X2, X3, Baldursgate 1 a 2, Wizardry 8 (to uz fakt opakovat nebudu), tes3:morrowind, NWN, Red alert 1 a 2, C&C a Tiberian sun, Warcraft 1 a 2, Starcraft. Nemluve o tom, ze zacit Oblivion nebo Fallout3/NW ted odznova se vsim tim DLC a modama tak to zabere casu vic

Jedinej problem kterej tam vidim, jsou mesicni poplatky, ktery jsou dost otravny kdyz pak uz hrajete vicemene jednou tydne
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 07:29:05
avatar
Myslím, že právě ty měsíční poplatky jsou důvodem, proč leží spoustě lidí (včetně mě) MMO v žaludku. Právě ty totiž člověka chytí do té závislosti. Člověk si řekne, že když už tu hru platí takhle paušálně, tak že si ji teda alespoň užije.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 09:46:28
avatar
no asi by sa zišla nejaká alternatívna možnosť platenia, ako napr. za odohratý čas, či za počet levelov a pod.
limec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 10:37:03

bylo by supr kdyby si clovek mohl vybrat jesli da 15ecek za mesic nebo treba za 100 hodin stravenych ve hre
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 21:57:08

Ono na druhou stranu to neni tak hrozny. Vetsina MMO stoji tak 300-400Kc mesicne. Nikdo vam nic nesebere, pokud nezaplatite, jenom nejde hrat. Ta cena sice neni uplne prijemna, ale zase ani extremne premrstena a da se to prezit.

A hlavne ve srovnani s vetsinou SP her co posledni dobou vychazi rasi budu lejt ty 300Kc mesicne do MMO jelikoz za ne i kdyz uz mam celkem malo casu dostanu daleko vic hodin zabavy nez za 1500Kc za novou hru. Nemluve o tom, ze kdyz ma clovek trochu stesti tak potka spoustu prijemnych a zabavnych lidi, se kterejma se da stravit prijemnej vecer/vikend i v realnym svete. Jenom se clovek musi vyhnout guildam despoticky vedenym 13letym frackem (pripadne 30letym frackem mentalne na urovni bublajiciho bahna), kterej to vede protoze tam tvrdne 12hodin denne, a najit si rozumnejsi spolecnost.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 23:49:06

Kvuli temhle frackum hraju Travian. Vymlatim je a zfarmim pripadne jim neco zborim a to potom mas videt tu postu.
Ty dopisy stoji za ty mesice ktere tomu venuju, cim vetsi fracek nebo magor tim vice se mlatim smichy
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-28 09:15:24
avatar
Problém se závislostí na MMO je v osobnosti. A souhlasím měsíční poplatky mě od většiny MMO odrazují, ovšem tu a tam se najde dobrá hra, která je F2P, protože jí udělají nějací "študenti" co ještě nechtějí nechutně bohatnout - grafika není většinou nic moc, ale hratelnost a propracovanost celého herního mechanismu není špatná. Třeba mnou hledaný PK systém.(player killer)
dej.vid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 15:22:32
avatar
Mě se ta grafika taky nelíbí... a celkově se mi nelíbí to že ve star wars bylo prostě pár jedijů a ještě méně sithů, kdežto tady jich bude přehnaně moc
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 19:47:35
avatar
Ve staré republice bylo hodně jediů a sithů, to ve filmu je xx let po těchto událostech, proto je jich tak málo
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 21:59:37

Jo jo, ono jich bylo celkem hodne i v nekterejch filmech. Jenze maj takovej nepeknej zvyk vsichni umrit a nechat yodu bydlet kdovi kde v bazine.

pokud se nepletu chybi ti u toho XX jeste tak 2 XX
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-26 22:10:51

Ja taky online hry uplne vypoustim. Hraju pouze Travian a to jeste jen pres zimu. Jinak uz bych se mohl jit zastrelit. Tolik nedohranych super her prede mnou. Nikdy se mi nepodarilo dojet New Vegas do konce tak jsem se do toho pustil ze pres svatky to dam. Upozornuju ze pouze Vegas bez add ons i kdyz je mam naistalovane. Momentalne 130 hodin odehrano a odemknuto 27% achievements Odhaduju to ze jsem nekde v polovine hry. Peklo.
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-26 22:13:07
avatar
nápodobně, nechápu jak někdo takhle dlouhé hry může dohrát třeba za dva tři dny. I obyč první CoD jsem hrál pomalu týden.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 18:32:15

Tak jsem paril deset dni v kuse v prumeru 14 hodin denne a uz to nedavam Takze New Vegas zase nedohraju ale tentokrat uz si dam bacha at neprijdu o sejvy a po tydnu odpocinku si udelam zase cas a snad se podari to skoncit.

Jinak ja taky hraju i strilecky dele nez vetsina, mam v krvi ten pomalejsi vse zkoumajici postup.
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 18:41:11
avatar
tak to jsi machr, já když u toho sedim pět hodin tak už nevim jak si sednout

Jo, já taky se rád rozhlížim po lokacích - nechápu jak někdo může pořád jen běžet za nosem jen aby to co nejrychleji dohrál. Když už u toho trávim čas tak tu hru chci důkladně prozkoumat.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 19:35:47

S tim sezenim je problem Chvilema v tom kresle i lezim s nohama nahoru nebo se tocim pokazde na jiny bok skoro az na bricho. Je to parodie
Ale pomaha se na minutku postavit udelat par cviku na zada a drepu a zase to chvily jde. Spise kdyz uz dlouho hraju mam problem se soustredit a nalezite si hru vychutnat.
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 19:49:25
avatar
Prozkoumávání hry... tím si mě hra hodně dostává, když je do detailů propracovaná i v tomhle měřítku.
Narcis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-26 22:11:24
avatar
kdyby vydali Kotor 3 bylo by to mnohem lepší. Už ta dvojka byla celkem odfláklá. Sice měla vypiplaný systém ale kus obsahu scházel.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 21:48:43

Ja to nikdy nehral ale ted jsem si koupil jednicku na Steamu jen tak ze srandy. Ma vysoke hodnoceni a stala jen 2.24 ecka. Tak se snad nekdy k tomu dostanu
shlimak6 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 23:05:02
avatar
jj, aj ja som to kupil, tak uvidime..
mirai [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - MMO? spis single playes s chat 2011-12-26 22:17:02

Tak jsem do toho spadl pred par dny, zatim mam nahrano cca 15h za jedi sage (lvl 15) a 6h za sith maraudon(lvl 12). Pribehove je to supr a popravde jsem zatim ty MMO prvky nijak moc nepozoroval. Pribehove je to uplne jinde nez WoW, tak vic se clovek ztotozni s postavou. Zatim jsem nevylezl z prologue a nekde jsem cetl ze chapter 1 e stejne dlouhej jako celej kotor.. tak nevim. a lidi dokazou sedet desitky i stovky hodin i u jiných her nez u mmo takze nevim. to muzeme rict, ze hrani her je strata casu. singl nebo mmo.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-26 22:33:20

Ten rozdil je ze sebedelsi single ma konec (i kdyz u tech Falloutu to snad ani neplati ) mmo nema
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 01:11:43

MMO ma konec, dokonce nekolik. 1)Prestane te bavit. 2)Neni co delat. 3) Dostihne te realita. 4) Nekdo vyda jinou hru na kterous i musis udelat cas 5) Prides na to, ze to za ty penize nestoji. 6) Dojdou penize
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 07:45:34

Neni co delat? To me prekvapuje. Ja prave myslel ze diky tomu ze tam jsou zivi lide tak je to nekonecna zabava a navic se vydavaj neustale nejake doplnky ne?
Jinak treba New Vegas kdyz si chces v klidu vychutnat udelat vsechny marked and unmarked kvesty a fakt si to prozkoumavat tak s add ons si troufnu tvrdit ze ta hra je tak na 500 hodin spise vice. Ze by nejake mmo bylo kratsi?

Jinak by me asi stvali ty mesicni poplatky asi by me to nutilo hrat porad at to vyuziju. To je vyhoda singlu ze te penize netlaci.
shlimak6 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 23:06:05
avatar
no neviem, ja dost hram CS 1.6 .. a pokial viem, tak to koniec nema..
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-28 13:47:18
avatar
Má, po 2-5 minutách kolo končí.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-28 15:51:32

Ano neni co delat, to je hlavni problem vsech MMO. Autori se snazi omezit naskok lidi co u toho sedej cely dny tak vznikaj omezeni (taky kvuli tomu aby nemuseli furt neco vydavat). Viz treba wow, velky raid dungeony pro 10 a 25 lidi jsou pristupny jednou za tejden. Nektery lidi bavi PvP atd, ale ja si radsi zahraju UT a LoL nez PvP ve wowku. Kdyz hrajes pravidelne 1 vecer za tejden tak s dnesni obtiznosti neni problem se dostat do stavu kdy uz jenom cekas na dalsi datadisk, protoze vicemene neni co delat. (= opakovat porad dokola to co je pristupny a odkud uz mas i vsechno vybaveni).

Nekonecna zabava jsou tak ty battlegroundy a areny (PvP), ale kvuli tomu nemusim hrat wowko. Na to mam desitky, rekl bych i kvalitnejsich moznosti bez mesicnich poplatku.(Dota, LoL..., CS,TF2,UT...). Jedinou vyhodou proti nim ve wowku je, ze muzes postavat nekde kde stoji dav lidi a vytahovat se.. :/
nox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 00:16:30
avatar
Úžasné, naprosto úžasné. Úkoly, dialogy, karma, příběhy (kam se hrabe WoW) Jen v grafice lehce pokulhává ale to se snad změní časem v nějakém patchi. Jednička s hvězdičkou. (zajímalo by mě, jak dlouho jim trvalo hru nadabovat )
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 01:12:41

Za 130M USD sezenes dost daberu na to aby to slo rychle
nox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 02:30:07
avatar
to je fakt)
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 08:58:46
avatar
wow se hrabe několik set tisíc let zpět snaží dát dohromady mix mytologie několika národů a není to sci-fi. SW je newage pohádka z dob studené války, která měla moralizující podtext.
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 08:56:06
avatar
KOTOR vyzyvatel WO určitě není. Je to MMORPG dopočtu protože WOW je fantasy a opak v podobně SCIFI nebyl.

Osobně mě pohádka SW ze, které čpí newage na každém kroku nezajímá. Osobně raději D&D.


O úspěšnosti se lze bavit až z nějakým odstupem a statistiky je nutno u každé MMORPG brát s rezervou protože většina lidí má účtů několik. Takže z 1 000 000 bych to vyděl na reálných cca 500 000 a ještě zpousta lidí to dává nejdříve na zkoušku..
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 12:50:18

A ja naopak nechapu lidi co stale sedi doma na prdeli a hraji jeden singlplayer za druhym....

Radeji si jednou za rok koupim nejakou onlinovku (starcraft, cs whatever...) a vydrzim u te jedine hry nekolik mesicu nez ztracet cas hranim hloupeho singplayeru proti hloupemu AI jako hloupa ovce. Nehlede na to ze vsichni si stezuji jak malo se hry na PC kupuji a jak jsou kratke nezazivne atd... to ze dnes u AA titulu mame herni dobu par desitek hodin v tom lepsim pripade ?

Jinak KOTOR rozhodne souper wowka neni, to je naprosta hloupost. Wowko navic uz davno nema slavu jako drive, a vsichni vi za smrt wowka definitivne prijde s vydanim GW2 .)
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 13:18:23
avatar
To je jako s kolektivníma a individuálníma sporty. nškdo má potřebu kolektivu někdo je vlk samotář. Možná že na podobné téma bude te mít něco na škole v psychologii nebo sociologii.


SP má tu výhodu, že nemusíte uhánět lidi ( tohle je smrt wow) . Že vám to nikdo nebude kazit. Nebo, že si to zahrajete beze strachu i 10 let po vydání protože vám nikdo nevypne server.
SP má své výhody i nevýhody.

Každého zajímá něco jiného tak fantasy nekrade zastáncům scifi a opačně . Ani GW2 (Guild Wars 2) nebere WoW. wowo má část RPG a část PvP. GildWars byli dost PvP a ještě je to silně s nádechem manga stylu. Takže zase to neoslovuje všechny hráče wowka.
Ikdyž tyhle řeči jsou prostě v módě kdy vydat konkurenta je prostě in, realita je jiná. Smrt wowoka bude až pomocí nástupce od Blizzardu. Zatím tu je také AD&D online a Warhammer online. takže kdyby wowoko vypado GW nebude první na řadě , rozhodně né těch kteří hrají mmorpg.
MatPat [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 13:36:54

Supr téma. MMo vs Single. To je jak porovnávat Rybaření vs Jízda na kole, páč u rybaření můžeš na tej loďce sedět 500 hodin a pořád nebudeš mít nachytáno, kdežto při jízdě na kole většinou někde skončíš, páč buď tam chceš dojet, nebo padneš vysílením Hele máma vás k umejvání nádobí zavolá ať sedíte u MMO nebo u karet, je to jedno, záleží na vás jak moc jste do dané činosti zažraný. Někdo je zažranej do stylu MMo, někdo do piškvorků a někdo do sexu. Všechny činnosti a i ta, kdy nic neděláte nám berou čas života a někdo prostě radší válí spocená těla na sobě, někdo jezdí s kamarády po imaginárním světě bez konce a někdo radši sám kuchá zombíky v postapokalyptickém světě...spočtěte hodiny které jste strávili tou či jino učiností a nikdo z vás není odlišnej

A jestli se někdo vysloveně straní té či oné činosti je to jen jeho problém, on nezažije a nikdy nezjistí zda ta konkrétní činnost není to, co přidá krásnou vzpomínku do jeho poháru života....já nikdy nezjistím, jaký to je vyskočit z letadla ve výšce 2 km, páč se bojim vejšek..a navíc je to návykový a nebezpečný Jsme jen banda pokakánků, sebezáchova s tím nemá nic dočinění

Jo a k tématu tohoto článku...myslim, že tahle hra dopadne stejně jako ty ostatní. Ukousne zas trochu hráčů a třeba i to wowko na čas předběhne..popravdě KÉŽ by...aspoň by to byla pořádná konkurence a třeba by z wowka udělali konečně to, co bejvávalo
limec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 14:19:27

ja se muj strach z vysek prave zkusil polecit tandemovym seskokem ze 4000 m ackoliv jsem se strachy malem slozil. kupodivu kdyz sem uz nebyl v letadle ale padal sem dolu byl jsem jiz uplne klidny. nebezpecne to je stejne jako jit rano do prace.

osobne vetsinou mmorpg prestanu hrat kvuli te potrebe ostatnich hracu diky tomu ze jsem pracujici a casu uz neni tolik, tudiz se to hure synchronizuje s ostatnima, mrskat moby nebo delat stupidni qesty nebavi vecne
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 17:06:26
avatar
jo jo skákání z letadla je bezpečný, nebezpečný je tohle Odkaz Odkaz Odkaz Odkaz
limec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 19:37:53

nene flyingsuity jsou stejne nebezpecne jako ritit se v porsche po dalnici tudiz pokud precenis sve schopnosti umres i kdyz v tom porsche muzes zabit i jine, takze flying suit je bezpecnejsi tam zabijes jen sebe pokud se nechas unest
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 14:48:15
avatar
Tak nekomu se to libi, nekdo to nemusi ...spise patrim do te druhe casti
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 15:12:52
avatar
Citace:
vzhledem k časové náročnosti prostě MMO hry hrát nemůžu, nechci a nebudu.

Copak DD bojíš se, že když začneš, už nedokážeš přestat?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-27 15:35:12
avatar
jo, znám se
neverkill [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-12-28 14:45:32
avatar
jako ja ulitnul na lineage tak pred 5 lety a nelituju toho, rizenim aliance o 100 lidech sem se dost naucil

ale ted uz je to fakt nerealny, na kvalitni hrani mmorpg u toho musite sedet 10h denne
Zvirek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - MP a SP 2011-12-29 08:56:28

Ačkoliv na hru slyším velkou chválu ze všech stran, prostě vzhledem k vytížení i vzhledem k časové náročnosti prostě MMO hry hrát nemůžu, nechci a nebudu. A tak strašně bych si „KOTOR3“ dal

No a tak radši naprosto stejný čas strávíš u 10ti SP her ? Výsledek je ale stejný, ne ? Prostě stejně furt hraješ, ( ev. testuješ komponenty, píšeš recenze těch her a testů ). Zkrátka ztracený čas je to tak jako tak, záleží jen jak se na to díváš. Rpo nás ostatní je dobré, že se najde někdo kdo to otestuje, abychom s tím my ostaní nemuseli ztrácet čas a vybrat si již prověřené ( Sw, HW ), ale přeci úplně stejné je to u ostatních výrobků ( auta, elektronika, telefony ). Vždy se najde pár maniaků, kteří testují, programují, hrají atd. Krátce řečeno dělají za nás tu špinavou práci, abychom si mohli už jen vybrat vyzkoušené.
Snad jen online hry mají tu výhodu, že ti nikdo v žádné recenzi neprozradí konec, jak to dopadne. Což se ti u SP klidně může st¨át a potom ta hra pro mě absolutně ztrácí smysl ( jako když mi někdo prozradí konec filmu, nebo knihy ). To je také důvod, proč bych nemohl byť sebelepší SP hru hrát znova, snad po 10ti letech, kdybych už děj zapomněl,a el jinak by mě to děsně nebavilo. TO v online hře i když jdeš stejný úsek znova, tak je to alespoň s jinými lidmi, takže je to jiné.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Filmový Sonic 3 se opět povedl – další díl jistý!
Filmový Sonic 3 se opět povedl – další díl jistý!Pondělí, 23 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 443x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?Pátek, 20 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2088x
Komentářů: 4
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!Čtvrtek, 19 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1243x
Komentářů: 0
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.Úterý, 17 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1406x
Komentářů: 3
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PC
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PCPondělí, 16 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1072x
Komentářů: 0
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025Pátek, 13 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1497x
Komentářů: 0