TEST: Need for Speed: UnderCover – výkon grafických karet Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 20 November 2008
altNejnovější díl Need For Speed byl otestován. A dočkali jsme se skutečně zajímavých výsledků, HD 4850 poráží GTX 280, v hlavní roli ovladače?

 

 

Nejnovější díl NFS je opět zde. Ponechme teď stranou kvality hry samotné, kterým se budeme věnovat v dohledné době v připravované recenzi a podívejme se na to, s jakou grafickou kartou si hru nejlépe užijeme. Tradičně za tímto testem stojí známý PCGH.de a zde jsou jeho výsledky:

test-1

     Z vlastní zkušenosti mohu říci, že optimalizace jsou tradičně pro EA a tvůrce posledních dílů NFS sprosté slovo, které nemají ve slovníku. Hra na to jak nedetailně vypadá, je opravdu extrémně náročná. V PC jsem měl nejdříve 8800Ultra, kterou jsem na zkoušku vyměnil, za myslím si výkonnější GTX 260 TOP. Jenže ani s jednou grafikou to prostě nebylo hratelný. Pomohlo mi v rozlišení 1920x1200 až výrazné stažení detailů. Po nainstalování HD 4870 X2, je to ale jiné kafe. A to ani nemluvím o tom, že vypadávající textury ve větší míře na NVIDIA, jsou na denním pořádku, nicméně nejsou sami a protože jsou menší výpadky textur patrné i na Radeonech, rozhodně nelze to všechno svádět na ovladače NVIDIA. Optimalizace a technické zpracování celé hry je natolik pochybné, že rozhodně není vše jen tak. Jedním slovem však nutno dodat, že minimálně s ovladači NVIDIA určitě není vše zcela v pořádku a dokládají to i zveřejněné testy.

test-2

  Rozhodně není normální stav věci to, že HD 4850 dosti výrazně poráží grafiku více než 2x tak drahou - GTX 280. Ta s HD 4850 prohrává i s vyhlazováním a to s ještě větším rozdílem, kdy zatímco na Radeonech je vliv zapnutí 4AA/16AF minimální, NVIDIA grafiky utrpí daleko větší propad. Dokladem toho, že je cosi špatně je i výkon HD 3870, která si věřte nebo ne, došlápla bez AA/AF na GTX 260. Bohužel v testu použité ovladače jsou jedny z nejnovějších beta a mohu potvrdit, že ani právě vydané 180.48 WHQL na situaci nic nezlepšují. Uvidíme, zda se objeví nějaká verze, která situaci NVIDIA grafik v tomto testu zlepší. Nicméně ani u ATI není všechno v pořádku, protože když se podíváte na výsledky HD 4850 a HD 4870, jsou téměř identické, což také není samosebou. Buď tedy mají chybu ovladače obou grafických společností, nebo je velká chyba i někde jinde, což bych viděl jako pravděpodobnější.

cpu-test

  Neméně zajímavý je test síly procesorů, testovaných v nižším rozlišení - ve vyšším se totiž rozdíly smazávají a v HD rozlišení 1920x1200 už pak nejsou rozdíly téměř žádné a je to jen o grafice. Opět ale výsledky naznačují cosi o tom, že s hrou není všechno v pořádku. Že jsou procesory Intel na hry dnes o něco lepší než AMD, dobře, to víme, ale že Phenom X4 9750 je slabší než Core 2 Duo E4300 nemluvě o obrovském rozdílu mezi E4300 a E7300, to je opravdu velmi podivné. Ten rozdíl je skutečně až extrémní. Ovšem opět z vlastní zkušenosti, mohu potvrdit, že s AMD to v novém NFS moc nejede, ale zajímavé je, že na mé sestavě Phenom X4 9650 2,3GHz+790FX+GTX 260, dosahuji 25 FPS v rozlišení 1920x1200, zde mi tedy výsledky PGH trochu haprují a rozhodně jsou ta čísla dost odlišná nebo má rychlejší X4 9750 ve 1280 rozlišení menší FPS než ve vyšším rozlišení? I to ale vede k domněnce, že po technické stránce je s novým NFS něco hodně špatně, ale není to to jediné co je v téhle hře špatně. Více však až v naší původní recenzi.   

 Zdroj: PCGH.de      

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 16:47:52
avatar
To jsou ty BIG BANG 2 ovladace ale jak jsem tak cetl recenze, tahle hra ani po strance hratelnostni za moc nestoji, takze to asi moc lidem vadit nebude...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 16:47:04
avatar
ne to je hrou
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2008-11-20 16:59:51
avatar
To ukaze čas...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 12:53:38
avatar
Poslední Need for Speed co jsem hrál byl Underground 2. Od té doby jsem nehrál ani demo následujících dílů. Případně jsem si zahrál Need for Speed: Hot Pursuit 2.
Vortex [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ba ne :) 2008-11-20 21:54:07
avatar
náhodou mě hra příjemně překvapila, oproti minulým NFS, které měli nepochopitelně tupé ovládání a strukturu menu tvořil pračlověk s novým Nvidia ovladačem v mozku, má menu inteligentní a herní postup je přehledný.
grafika fešná, mám ATI 3850 a zvládá naprosto v pohodě.

jen si zahrajte
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 22:18:29
avatar
Chceš povedať, že Undercover nemá tupé ovládanie? Veď je to rovnaké masochistické šklbanie kniplom / klávesnicou ako ProStreet
Vortex [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - brb 2008-11-21 09:01:53
avatar
všechny mé tvrzení se odkazují na srovnání minulých NFS a těch nových, pokud bych srovnával ovládání všech her v historii, NFS by neměli šanci.
ps: nepopírám že ovládání NOTmouse je znát jako prase
kemos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - koukam.. 2008-11-20 16:45:43
avatar
Teda koukam ze uz i 4850 porazi GTX280,a kdyz se podivame na ty cenovy rozdily.. Nevim nevim ta nvidia..
Chapu ze 4850 neporazi GTX280 vsude..ale i tak je to pekny!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 16:47:41
avatar
no stejně tak je pěkný, když E4300 vyběhne s X4 9750 :/
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 18:13:05
avatar
Cekam, ze se objevi asi milion patchu v blizke dobe. Ale to me stejne neprimeje k tomu, abych si sel tuhle hru zahrat. Uz me to vubec nelaka. Jedine vylozene dobre NFS bylo NFS5 porsche unleashed. Od te doby to klesa. Omlouvam se zastancum serie NFS ale ja to tak citim.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 18:30:30
avatar
no pro me byl poslednim vynikajicim dilem underground 2
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 18:40:01
avatar
Momentalne me bavi Flatout: Ultimate carnage. Ty underground 2 jeste šly. Opakovane jsem hral ale jen to NFS5. Jinak NFS:MW me taky docela bavily, uz to ale nebylo ono. Jinak co me vazne pobavilo byl DIRT.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 12:57:39
avatar
Jj. FlatOut prakticky všechny mě bavily. I když Ultimate Carnage je vlastně FlatOut 2 v lepší grafice, ale proč si ji nevychutnat na lepší grafárně, že?
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 13:20:50
avatar
Presne tak. Momentalni hardware mi staci i na ten carnage tak proc do toho nejit kdyz zabavnost dvojky zustala. Nehraju ale hry kuli grafice. Jedine podstatne pro me je hratelnost. Obcas si jeste porad zahraju to NFS2000: Porsche a to uz je dneska z hlediska grafiky sr*cka. Zabavnosti ale hodne vysoko.
B4rr4cud4 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 18:50:24
avatar
no NFS U2 ale z tych novsich bol este hratelny MW bolo to dostatocne dlhe ne ako carbon 2 dni po par hod a je to vsetko... pro street absolutne nezazivne ale v tomto sa mi akurat pacie tie preteky po dialnici v plnej premavke to hej
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 22:20:22
avatar
U2 bolo dobré, mne ale viac šmakovalo MostWanted, prejdené bez trápneho bullet timu. Carbon zo stránky ovládania ešte šiel, ale ProStreet a najnovšie UnderCover je strach a hrôza.
kozel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 23:11:15

usobně bych řekl že nejlepší bylo klasické NFS: Hot Pursoit 2
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 23:54:10
avatar
myslis opravdu hot pursuit 2?to 6. pokracovani nfs?doufam ze ne...protoze to byl nejhorsi dil v historii cele serie..jedine co se mi tam libilo byl soundtrack jinak i pro street byl pro me prijatelnejsi.
Neznámý  2008-11-21 00:22:55

Áno, myslí presne ten super kúsok - NFS Hot Pursuit II, ktorý (neviem, zkade to berieš) nie je najhorším, ale naopak najlepším dielom NFS. Ty leto nerobíš.
"NFS12: EA Games urobila ešte jeden priezkum z ktorého vyplynulo, že hráčom sa najviac páčil diel Need for Speed: Hot Pursuit 2, ktorý vyšiel v roku 2002."
Link: http://www.nfsprostreet.wbl.sk/NFS_12.html
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 10:21:15
avatar
NFS5orsche je nejlepsi a NHS6:HP2 je hned po nem z meho pohledu.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 12:59:09
avatar
Tak s tímhle opět musím souhlasit. Porche mě drželo hoodně dlouho. A HP2 se mi taky líbilo.
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-22 10:55:23
avatar
100% souhlas.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 12:54:52
avatar
Souhlas. Jak už jsem přispěl výše.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 20:43:17
avatar
Já myslim, že na test procesorů je to rozlišení ještě pořád vysoký, že už do toho začíná kecat grafika.
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 17:19:49

No je to popravdě ještě větší níčovina než sem čekal, díky Codemasters za Grida ! Btw možná je to tím, že mám právě ještě starýho athlonka x2 5400+ BE ale i na te 4850 s rozlišením 1280x1024 (bohužel omezení monitorem) full no aa/fsaa mi to jelo hrozivě ! Právě Grid na full snad nikdy neklesne pod 30 a navíc to NFS je neuvěřitelně hnusný, normálně bych řekl, že most wanted vypadalo líp.
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 17:49:48
avatar
MW vypada líp. NFS Undercover je totální HNUS s těma Texturama… (asi jim v EA nedošlo, že dneska se dokonce LowEnd osazuje 512MB GRAM paměti) auta jak jezdící porcelán/sklínky... Efekty, jízdní vlastnosti, AI a vůbec vše jde špatným směrem, než by člověk čekal. Prostě hrůza a děs to hrát… 3 a půl hodiny, a jediné co se mi na tom líbí, sou dálniční cesty. Ani honičky s policajtama nejsou už to pravé ořechové (při jejich stupidním AI…) Nemám new kompa, ale můžu potvrdit, že Athlonu taktovaném na 3GHz to dá pěkně zabrat… (vše MAX) ještě že mam GRIDa a DeathSpace na odreagovaní
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2Chaythere 2008-11-20 22:22:34
avatar
Nj, mám tiež HD4850, a rovnaké rozlíšenie zo strany monitora ako ty, ale mám e6400@3,2GHz a na max detailoch a 6xAA mi to ide 30-40fps...
Slacky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 18:04:36
avatar
Tak timto EA definitivne slavnou serii NFS pohrbilo, kdo si to koupi je hlupak
Skoro by se to dalo prirovnat ke kartam Nvidia, vydavat porad to samy se nevyplaci Ale EA jde pres mrtvoly a nevydava porad to samy ale spise horsi a s vyssimi naroky, ble
kemos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 18:12:16
avatar
Tak souhlasim s vama ze MW vypada mnohem lip,ale to je nazor kazdyho JA povazuju jako za nejlepsi dil NFS U2,ne graficky ale z herniho pozitku..i ten tuning byl rozsahlejsi V MW uz to bylo takovy vscehno narychlo.. Takze NFSU2 4EVER
skiper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 00:01:44

U mě je pořadí: NFS UG2, NFS UG, MFS MW, pak Carbon a ted možná ten Undercover, ale to se dozvím až mi to pujde trochu na vyšší FPS. Inak s UG2 máš pravdu, ten nespočet tuningových dílů, nic té hře nechybělo. Je to škoda že ty tyto nápady jako: Hydraulika, podsvícení, dokonce i styl dveří a dát si nějaké ty repráky do kufru nebylo taky na škodu vymizely. Pak ten tuning už stál za prd, v MW zajet do jednoho shopu kde nakoupíš absolutně všechno, narozdíl od UG2 kde jsi musel jezdit po jednotlivých shopech (Performence, Body, Visual a pak ještě ten žlutý, na který si nemůžu vzpomenout). UG2 best
MaJJ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 18:35:32

Takže nVidia a EA pracují podle hesla "The Way It's Meant To Be Played"?

Jinak souhlasím - zlaté NFS U2 a MW.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 18:48:22
avatar
Nejlepsi bylo NFS: Porsche unleashed .... To uz je ale vazne davno.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 20:35:06
avatar
jj uz 8 let. Spatny nebyl ani NFS:U2 to byl takrka k dokonalosti vyvedeny underground. Uz jen treba near miss prevzaty z Burnoutu, nebo moznost vyuzivat vetrny pytel za pred vami jedoucim autem (a jeste k tomu dostavat body na nitro ), moznost zmerit vykon a krutici moment vaseho auta, testovací okruh ... Casem tyto dobre napady ze hry vymizely. Bohuzel
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 20:50:26
avatar
i ty byli dobré ale best of byl NFS2 - v té době nevídaná hra
kemos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 18:57:25
avatar
Ja si pamatuju ze sem v 6-8 (je mi 15) letech hral u strecjka NFS demo Byl tam modrej Dodge Viper z bilejma pruhama,pohled zevnit(i z volantem) a furt jsem nemohl predjet cerny Laborghiny to uz ale fakticky dlouho no.. prvni dil NFS Nejakej odkaz k tomu: http://legends.nfsgame.net/nfss/nfs1.htm
Kacko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ehm 2008-11-20 20:39:19

prvni dil NFS vysel tusim v r.1995 - tehdy jsem ho paril na sve 486 DX2 80MHz Musel jsem za cca 1200,- dokoupit dalsich 8MB RAM !
Tak nevim.. bud jsi hral u strycka hodne starou hru, nebo se ti pletou pocty..
Jinak nejlepsi dil NFS byl NFS 2! Revolucni grafika! Za tezkych 8tisic jsem kvuli ni na invexu porizoval prvni 3D grafarnu Voodoo.. tusim mela 4 nebo 8 MB RAM ! Game hall byla naslapana lidma co se tlacili k volantum, aby si tenhle skvost mohli zahrat! Pocit z NFS 2 zadna zavodni hra zatim neprekonala
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 20:53:39
avatar
musim souhlasit NFS 2 byl nejlepši vyšel někdy v 97 a nemohl sem se tehle hry nabažit
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 20:58:50
avatar
ja rad vzpominam i na tehdejsi test drive nfs 2 ale byla vynikajici..hlavne ten mclaren to bylo posusnanicko a treba ty predvadeci videa ke kazdemu autu, technicke specifikace a slideshow tez meli neco do sebe a moc se mi to libilo
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 22:25:35
avatar
NFS2 bolo dobré, ale NFS1 u mňa najviac bodovalo. NFS2SE som hrával chvílu, ale to sa mi dostalo do rúk NFS3HP a to bola pecka. Na 166MHz Pentium MMX, 64MB RAM (4x16MB), a PCI grafike ATi Rage PRO 8MB som to drtil na medium detaily. Ach, to boli časy...
skiper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hh 2008-11-20 23:49:17

NFS2 byl vůbec můj první NFS, který jsem si zahrál, ale měl sem asi tak kolik tobě (5-6), to byly časy. Pak se cosi dělalo s PC a už sem NFS2 nikdy neviděl (Ale tu dobu mezi tím jsem si vynahrazoval DOSovkou STUNTS, která patří pro mě do těch BEST DOS games ) Ale pak, když sem byl v první třídě mi tatka donesl Need For Speed Hot Purshuit(bo jak se to píše) III ... to bylo nahraných hodin(kolik těžko říct, sotva sem uměl počítat :X )
Bublo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 19:29:32
avatar
No nechci nic ríkat ale ten co psal recenzi na tiscali to asi nehrál a ty screeny se mi taky nejak nevidi ze sou z hry.... http://games.tiscali.cz/reviews/nfsundercoverx/index.asp
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 20:55:13

jj tischcali je podplacený nebo tomu recenzentovi dali do ruk nějakej lepší budget.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 21:51:25
avatar
Zkus si jako herní magazín naštvat EA ;)

To je odpověď na otázku kam sahá hranice objetivity profesionálních magazínů a nejen těch herních ...

mě, protože nemám pod sebou ancábl lidí, které musím živit, je v podstatě jedno, kdo si ke mě dá reklamu a tak můžu kritizovat všechny na všechny strany, ať se to někomu líbí, nebo ne, jednou mě podpoří ten, podruhý zase onen ... to je výhoda DDWorldu - nevýhodou je poměrně nejistý příjem a jeho výše, což ovlivńuje další vývoj a plány, ale za tu volnost mi to zatím stojí
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 10:11:14

No právě proto sem rád, že existujou nezávislý weby a taky odvážní .. viz EDGE 3/10 .. a nebyla to jediná hra, které si troufly dát odpovídající hodnocení .. a ještě bylo pár vyjímek v dnešní dám 9/10 úplně každé **** době, díky nim máme šanci, že ještě uvidíme někdy dobrý NFS. Z
Z českej má rozum i BW, tak to zase není tak marný s recenzema.
kemos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 21:38:06
avatar
JO asi si to pletu..ten vek jsem typl...ale rikam,paradni hra
bros [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 22:27:01
avatar
Ty výsledky asi odpovídají... na mojí sestavě core2duo na 3750MHz+4gb ram+ hd4850 700/2200 to běhá v rozlišení 1920x1080 vše na max bez škubání..
skiper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 23:39:52

Caute
Hej mám sestavu AMD X2 4400+, 2GB DDR2800 a HD4870. Hra se mi hnusně seká (průměrně tak 20-30FPS MAX), myslíte že to může být tím procesorem? Řekl bych že ta frekvence 2,2GHz už nestači a kdyžtak nějaký tip na koupi??? dík
lukasb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-20 23:55:45

Intel 5200.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 20:44:32
avatar
nač kupovat, zkus ho taktnou mněl by jit dostat tak na 2.8-3GHz
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-22 13:48:10

Zajímavé, u kamaráda jsem to hrál na 20FPS bez cukání, plynule...
jmmazuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - da sa to overit jednoducho-riv 2008-11-24 08:23:33
avatar
nainastaluj si rivatuner 2.20 a zapni si graficke zobrazenie zatazenie cpu po jadrach a gpu sucasne potom uvidis ze napr cpu - 90-100% a sucasne GPU 60%

pri ati tray tools beta - datum 10-2008

ale musim povedat ze uz NFS MW je na mojej X2 5000 obmedezene procesorom / na 50- 60FPS/ cim viac aut tým horsie
Jetel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 08:55:10
avatar
Nejlepší díly série, jako že jí hraju komplet od 2. dílu, tak to jsou High Stakes, Underground 2 a Most Wanted. Nejdýl jsem ale vydržel s McLarenem v NFS 2

Včera sem instalnul Undercover a dvě hodiny sem jen kroutil hlavou a pořád se to zhoršovalo Trapný a nudný videa a mohli taky vyhrabat hezčí buchtu. Prostě nezáživný. Hodnocení tak maximálně 6/10. Kolik dáte vy?
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 10:17:22
avatar
No já nedám nic, protože rozděluju hry na 3 typy.
1. o hře zjistím co jde, sosnu demo/když není tak... líbí se mi a koupím
2. o hře zjistím co jde, sosnu demo/když není tak... nic moc a nekupuju
3. o hře zjistím co jde, zjistím že to nemá cenu a dál neřeším

poslední díl NFS je bohužel 3tí typ. A to NFS5, NFS:UG2 a NFS:high stakes patřily do 1. kategorie

Je mi smutno po starých dobrých dílech téhle kdysi povedené série
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 10:19:12
avatar
jeste sem nehral ale podle me to sou most wantedy s jinym nazvem s jinyma autama
A.J [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - divne 2008-11-21 11:05:09
avatar
kdyz hraji tento neeforspeed na HD 4870 512 mb tak pri zapnuti stinu mi klesne FPS az o 20. a pri zacinani nejakeho zavodu mam FPS kolem 20-25 po vypnuti stinu mam tak 40. nechapu to to.
lukasb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 11:20:38

Kupuj si graficke karty, ne Ati.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 20:45:41
avatar
otravo
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-24 08:07:22

Jenom škoda že to na ATI jede líp než na tvých grafických kartách .. to b znamená blbec ?
Bublo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 11:24:56
avatar
A.J: tak si ješte vypni vertikal. sync. a máš dalších 20 FPS navic. Ja to hraju na 1680/1050 vše Max. 4xAA, na začátku závodu mám taky +-25 FPS ale když se ujmu vedení tak je rozdíl 20 FPS medzi V.Sync ON/OFF
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 13:07:45
avatar
Škoda že tu podobný článek o výkonu grafik nebyl při vydání FC 2. Ale asi je NFS zajímavější. Moji teorii, proč to tu tak je, psát nebudu, bylo by to neobjektivní...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-21 22:34:01
avatar
Asi to bude fak pěkný shit tahle hra. Před chvílí jsem viděl reklamu na Nově, takže prostě nějak potřebují podpořit prodej, jinak by se to asi vůbec neprodávalo.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-22 13:06:22
avatar
Hehe, presne tak, mas pravdu a navic jsi me trosku predbehl Vcera jsem to taky videl v televizi a neveril jsem svym ocim. Zas tak moc se v televizi reklamy na hry neobjevuji. Ale kdyz uz to tam dali, tak to musi byt pekny propadak. Co nikdo nechce, to potrebuje poradnou podporu reklamy
jmmazuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - NFS UC - zahady 2008-11-24 08:01:20
avatar
1. antialiasing nefunguje - ati 4870, AA - 2x,4x, 6x stale to iste - nic
2. hratelnost super policajti vas nenechaju dlho volne jazdit
3. GRAFIKA sa od most wanted velmi nezlepsila
3. NFS MOST WANTED stale best of all NFS
Marek99 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Undercover 2008-11-25 14:18:41
avatar
Hm-Hm-Hm-- Tri-city je mnohem rozkouskovanější a jednotlivé části jsou od sebe poměrně vzdáleny. Mezi jednotlivými částmi vede dálnice, na které se bude odehrávat nový závodní mód Highway battle----by měl nejenom dát hráči příležitost vychutnat si jízdu
Dormeo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Undercover!!!!! 2008-11-25 15:31:33

no jo, tohle je pravda ale ja sem vyskousel v druhé verzi už to tak lehké nebylo..... policisté opravdu umí zapojit hlavu a pokud jedete například ve vlakovém depu, kam se vejde opravdu jen jedno auto, ihned po vás vyrazí další vozy z druhé strany a bez šancí na útěk vás zablokují.
gemboj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ne hraj kdyz se ti to nelíbí 2008-11-25 15:52:28

proc vsichni pisou otom ze hra je nudna atd
vzdyt ok vyskousel sis to nepáci vymazes a finish
a tem borcum kterym se to líbí do toho
kazy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - bodyKity v nfs 2008-11-26 12:28:40
avatar
nejhorší, co kdy bylo.. začlo to v NFS MW, pak NFS PS.. jen v Carbonech to snad bylo dobře udělané..

nechci mít na autě žádně bodykity, chci si to vše udělat po svěm.. ale né, oni to musí zmrvit
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
War Thunder dostal nový grafický kabátek
War Thunder dostal nový grafický kabátekMonday, 25 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 445x
Komentářů: 4
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1036x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 736x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1111x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1256x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1593x
Komentářů: 0