Test výkonu – Windows Vista SP1 vs Windows XP Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 17 January 2008
ikona-vistaJe rychlejší používat v praxi Windows Vista s novým SP1 nebo Windows XP?

 

 

Na jednom ze zahraničních diskusních fór se objevil zajímavý příspěvek. Autor zkusil otestovat výkon pod dvěma diskutovanými operačními systémy. Otestoval 64bit verzi OS Windows Vista s novým SP1 proti Windows XP. V současnosti se má situace tak, že 32bit software kvůli omezení ze strany maximální RAM a vzrůstajícím počtu 64-bit aplikací je nahrazován 64bit verzí. V těchto případech ale 64bit Windows XP nejsou zrovna nejpovedenější software. Autor nám na čerstvém systému otestoval 32-bit systém XP a výkon pod ním, proti 64-bit systému Windows Vista SP1.

  • Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8*400)
  • Gigabyte GA-P35-DS3
  • 8GB DDR2-800 4-5-4-15
  • GeForce 8800GT 512MB (stock)
  • Western Digital Caviar SE16 250GB <--- Vista Home Premium 64-bit SP1
  • Samsung SpinPoint T166 320GB <--- Windows XP Professional SP2

Na celkem běžném stroji, jsou výsledky celkem zajímavé a rozhodně stojí za pozornost. Upravil jsem je do grafů. V originále jsou jen v textu.

vykon-xp-vista

Ještě zajímavější je na Windows Vista SP1 aktivace funkce SuperFetch. Zdá se, že tato funkce byla v SP1 upravena a nyní poskytuje u některých aplikací skutečně nezanedbatelný nárůst výkonu a rychlosti aplikace.

vista-superfetch 

Samozřejmě se nejedná o test jako takový, takže výsledky můžeme brát trochu s rezervou, nicméně je to celkem zajímavý námět na vlastní test. Windows Vista, pokud tedy už Windows platformu chcete používat, mají rozhodně své místo na výkonných počítačích. Kam bych je zatím nedával, jsou notebooky a slabší nebo starší počítače, proto chápu nejnovější petici, za zachování života XP, jejichž distribuce končí zanedlouho v tomto roce. Bylo by tak zajímavé udělat jeden takový srovnávací testík výkonu pod oběma operačními systémy a zjistit, zda má konec Windows XP i jiný důvod, než jen pomoci za každou cenu prodejům Windows Vista.

Zdroj: futuremark.yougamers.com

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 15:49:05
avatar
no, konečne sa to začína podobať na normálny systém... inak ako vizuálne, teda aj po výkonnostnej stránke rozmýšlam, že si ju hodím na mašinu, teda desktop, kde mám 3GB ram... tam by to zrejme bolo vcelku v pohode
James.Sniper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - SuperFetch 2008-01-17 16:05:57

Citace:
Ještě zajímavější je na Windows Vista SP1 aktivace funkce SuperFetch. Zdá se, že tato funkce byla v SP1 upravena a nyní poskytuje u některých aplikací skutečně nezanedbatelný nárůst výkonu a rychlosti aplikace.

Mohl by to autor trošku rozvést? Jaký je teda rozdíl v SuperFetch mezi Vista nonSP1 vs. SP1? Z tabulky je vidět jenom SuperFetch ON vs. OFF.

Zatím má SuperFetch (u nonSP1) jednu nevýhodu. Způsobuje několika minutové swapování na disk při spuštění hry (konkrétně u BF2) a tudíž je ta hra ze začátku téměř nehratelná!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 16:16:15
avatar
nevím, nejsem toho autor ten změřil jen to co vidíš v tabulce , co já ale vím, tak tahle utilita ve Vista non SP1 příliš přínosu neznamenala nikde. BTW. mě teda disk swapuje u Vista non SP1 skoro pořád když puštím něco náročného
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 18:18:55
avatar
No me zase neswapuje skoro vubec - mam 64bit verzi a 4GB RAM.
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 16:23:01
avatar
konečně důvod přesedlat
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 16:33:13
avatar
jedna zásadní otázka o Vistách 64 bit... budou mi na nich chodit staré programy jako třeba Alien vs Predator 2, což je pěkně stará hra, ale pořád je super a baví mě... k Vánocum jsem dostal 8800GT 512MB a chtěl bych na jaře dokoupit i slušnej procák (teď mam Athlon64 3700+ + 2GB DDR) a nechtěl bych přijít o starý hry a programy...
dík za odpověď
Neznámý  2008-01-17 18:07:02

avp nevim, ale hral sem na nich jedi academy, ta sla dobre, diablo 2 mi nejak divne blikalo, jeste je nekdy zkusim s novejma ovladacema.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 18:20:40
avatar
Jo AVP na Viste 64bit chodi (stejne jako spousta starych her - nepobezi jen 16bitove programy - a ty jsou stejne hooodne stare a pokud je nekdo chce spoustet tak je nejlepsi prez VMvare).
Neznámý  2008-01-17 16:52:14

a kdy ten service pack vyjde?? nebo mi neco uniklo a je uz venku? nebo to je testovaci verze teprve. jinak to vypada dost povzbudive, vistu 64 uz par mesicu mam.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 18:23:32
avatar
Zatim je k dispozici jen Beta - konecna verze by podle mejch aktualnich informaci mela vyjit cca do mesice.
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - a teraz? 2008-01-17 16:59:51
avatar
neda sa to niekde vypnut? myslim ten SuperFetch? mam radsej ked to nabehne hned co spustim a nie o polhodinu,,,mysleno obrazne
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 18:21:57
avatar
tys to asi nepochopil - kdyz mas Superfetch zapnutej tak se ti to spusti rychlejs - jinak jo vypnout se to da.....
Anonymní  - DD promine, ale musím se smát 2008-01-17 18:15:05

Tenhle článek je fakt trapárna. Již jsem toto srovnání četl někde jinde (usuzuji podle HW konfigurace) a je to zcela mimo. Pokud je to to co si myslím, tak tam původně nešlo ani o WinXP vs. Win Vista, ale srovnání různých HDD a autor, na kterého DD odkazuje si to vypůjčil. Ale to je jedno. čert ví....

Problém tohohle testu je, že každý systém je na jiném HDD! WD Caviar je v činnostech jako start systému, seek a dalších znatelně rychlejší než Samsungy T1. Jakákoli objektivita jde tímto okamžitě do kanálu, protože největší rozdíl dělá HDD, nikoli různé OS!
Neznámý  2008-01-17 18:20:44

tak to je pekny teda, sem zvedav, co ti na to rekne . nicmene u loadovani programu ty rozdily sou tak velky, ze tam bude vista asi fakt lepsi.
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 18:27:27
avatar
tady se musim DDho zastat...taky to píše jen jako aktualitu:
"Samozřejmě se nejedná o test jako takový, takže výsledky můžeme brát trochu s rezervou, nicméně je to celkem zajímavý námět na vlastní test."

a s tím musim souhlasti, je to zajímavej námět na test
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 18:38:27
avatar
pokud mi DD sezene XP (mam jen origos Visty64bit a XP64bit) tak bych moh takovej test klidne udelat...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 20:25:53
avatar
hmmm 32 bit XP?
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 22:32:54
avatar
No bylo by to zajimavi porovnani - XP32 vs. XP64 (ve skutecnosti nejsou zalozene na XP ale na Win Server 2003) vs. Vista
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - test 2008-01-17 20:44:37
avatar
mohol by si urobit test len 64 vista vs. 64 xp, v 32 bit programoch a keby si zohnal aj nejake 64 bitove tak ja v nich, dost by ma to zaujimalo a urcite aj viac ludi
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - problem s vista 64 bit 2008-01-17 20:48:44
avatar
chcel by som sa opytat, mam orig vista 64 bit ale nejde na nich rozbehat adobe premiere elements 2,0 ani 3,0 pretoze mam 64 bit procesor tak si myslim ze 64 bit OS by vedel rychlesie prepocitat video ako na 32 bit xp nejde to nijako rozbehat pls dolezite neviete neikto ako na to
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mě tenhle test ukazuje jen.. 2008-01-17 19:20:20
avatar
..neschopnost MSka vytvořit kvalitní 64bit systém. Visty slabě dohánějící, nebo předhánějící 32bit XPčka? To je snad vtip, uvědomuje si někdo o kolik výkonější jsou 64bit procesory a o kolik rychlejší jsou 64bit programy? Rozhodně ne tak málo, jak ukazujou Visty. Je akorát ukázka toho, že Visty jsou totálně odfláknutej kus SW a k tomu neuvěřitelně nenažranej..
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - blabol 2008-01-17 19:30:25
avatar
laskave si uvedom ze jen zlomek soucasneho SW ma 64bit verzi - a 32bit soft nemuze vyuzit vyhod 64bit OS i kdyby ses na hlavu postavil.

Dalsi drobnosti je ze ve Viste mas vic veci nez v XP - stejne jako Win 98 byly narocnejsi nez Win 95 .
Anonymní  2008-01-17 19:56:30

Výkonostní rozdíl mezi 32 a 64 bit je v principu mizivý! Rozhodně to je jeden z posledních a nejméně ovlivńujících parametrů. Takž diskuze 64 vs. 32 bit je mimo. Protože 64 bit, neznamená vyšší výkon,spíše jen adresaci větší paměti.
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 64 vs. 32 2008-01-17 20:42:02
avatar
no tak aby bolo jasno kokretne v xp 64 a 32 bit boli 32 bitove aplikacie na 64 bit xp pomalsie ako na 32 bit xp ale ked boli dane aplikacie 64 bitove tak na xp 32 bit sa pochopitelne nerozbehali ale na xp 64 bit bolo dost podstatne zvysenie vykonu, 64 bitove visty uz takou brzdov niesu (viz. test crysis) ale pre 64 bitove programy su prinosom, takze to nieje len o vacsej podpore ram ktoru aj tak 32 bitove programy nevyuziju
Mario6121 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - taky blabol 2008-01-17 20:45:14
avatar
je videt ze spousta kritizujicich Vistu zjevne nepouziva, pokud s tim nemate zkusenosti tak neblabolte nesmysly.
Mam Vistu od bety (32-bit) po Ultimate x64 a vykonnsotni rozdil je dost markantni na stejne sestave se stenymi programy (jen rozdil x32 x64) verze. Jiste ze ten HW musi byt vykonny, proto se taky x64 pouziva na vykonnem HW .....
Anonymní  2008-01-17 20:55:04

Opakuji znova, pro ty méně chápavé. Výkon 64bit. programů na 64bit. systému je podobný jako výkon 32bit. programů na 32bit systému. Zplácaniny typu 32bit. program na 64bit. systému mi sem netahejte prosím.
Mimo to. Nikde jsem zde Vistu nekritizoval, vlastne se o ni ani nikde nebavim. Takže co to má být? vykřik do tmy?

PS.: Pro klid vaší duše, 64bit systémy používám už delší dobu. Rozhodně déle, než existuje něco jako Vista x64.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 22:05:49
avatar
Nj. linux 4-jádra a 64bit umí už delší dobu. Taky se tu mělo otestovat 64bit FarCry. By bylo možná zaujímavé..
Anonymní  - Vista vs. Linux, kernel compar 2008-01-18 07:36:33

Přesněji řečeno, Linux zvládá až 4 jádra v 1024 CPU maximálně a dokáže obsloužit až 8589934592 GB RAM fyzické, či 8388608 TB vituální paměti.

Kernel Visty konkrétně 4 jádra v až 2 CPU a umí obsloužit maximálně 128 GB RAM, či 8TB Virtuálně.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-18 08:23:15
avatar
Ty omezeni jsou umele dany ve Viste - protoze to neni servrovi OS - pro servery tedka vyjde Windows Server 2008
Anonymní  2008-01-18 08:30:24

Nejsou umělé. Prostě ta možnost tam není. Umělé to je v tom, že ten kernel nakopilují takto záměrně! Takže se asi shodnem. Otázka ovšem zní, proč to tak dělají? Přidání dalšího zbytečného omezení. Akorát větší potenciál k chybám. Prostě tohle nikdy nepochopím.

Vlastně jo. Už to chápu. Kdyby náhodou šel vývoj HW hodně dopředu, tak abych si musel koupit zase nové Widle jen proto, že ty staré byly uměle ořezané. Tomu říkám pohrdání zákazníkem. Já zaplatím Microsoftu za to, že si pořídím jiný HW. kvělé
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-18 08:40:08
avatar
Proste je to proto ze to neni serverovi OS (servrove verze jsou drazsi...) - pokud nekdo ma vyssi pozadavky nez jsou tyhle omezeni tak si musi sehnet servrovi OS
Anonymní  2008-01-18 08:47:41

Nechápeš. Mají kernel. ten je schopen obsloužit třeba 128 CPU (já nevím, například). A oni, místo aby ho použili, tak s ním dělají nějaké úpravy což sebou nese zbytečné dodatečé nálady a potenciál k chybám? Proč? Jenom aby omezili zákazníka?

uvedu ti příklad. Vista tady může báý klidně i 5-6let. Klidně bych tomu i věřil, bez ohledu na to co tvrdí Microsoft. Představ si, že za dva-tři roky bude stadard 16 jader a 4 CPU. Budeš pěkně v prdeli a Microsoft si bude mnout ruce. Vydá Vistu s podporou 16jader a 4 CPU a ty půjdeš, a koupíš si 100% stejný produkt, který už máš zakoupený, jen aby sis mohl koupit aktuální HW. To je vyděračství!
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-18 09:04:12
avatar
Pro ne je to proste kseft - navic vzhledem k tomu ze tu ma byt novi Win za cca 2 roky tak ten limit neni az tak nizkej aby to nekoho realne omezovalo - a pokud bych mel prachy na 4 highend procesory procesory tak me cena novyho OS nijak netrhne
Anonymní  2008-01-18 09:09:20

Vista tu taky měla bejt v roce 2003 Alespoň tohle tvrdili v době, kdy já jsem kupoval XPčka (2001)
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DX 10(.1) 2008-01-17 21:27:13
avatar
pokud chci použít DX10 a výš, stejně musim mít Visty, jinak utřu nos a na XP 32bit budu hrát dál DX 9.0c, že?
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 22:05:15
avatar
Jo, pokud se nestane zázrak, nebo nějakej šikula neudělá DX10 podporu i pro XP (možná metodou WINE?).
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 22:36:13
avatar
Skupina ktera byla v tomhle smeru nejaktivnejsi to vzdala pred necelym mesicem takze s tim nepocitej....
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-17 23:19:18
avatar
hmm takže doufat v to, že se Microsoftu zželí lidí co nechtěj Visty, ale chtěj DX 10... proč mam takovej pocit, že to bude zbytečný přání
paco [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-18 00:55:30

genialni "test"
- zadna metodika
- Vista 4x vice RAM nez XP (2 vs 8GB)
- kazdy data set pod 8GB (aby se Viste vesel do RAM)
- vetsina datasetu nad 2GB (aby XP muselo na disk)
- pokud mozno pouze velke soubory ke cteni
- zadna prace se siti
proste objektivita sama
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-18 07:49:26
avatar
Stačí si přečíst, že to byl jenom obrazný test, a nešlo o objektivitu Ajjjjaaajja to tady máme skvělé čtenáře Jinak na co chceš dávat XP 8GB RAM maximálně z toho vydřeš 3,2GB RAM a to budeš mít ještě hodně štěstí + adresace mezi 1GB RAM a 2GB popřípadě 8GB je u XP neznatelná, XP neumí pracovat s větší pamětí...
Anonymní  2008-01-18 07:37:40

/ůvodně šlo test rychlosti disků. Autor toho pseudozápisku to pravděpodobn jen ukradl.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-18 08:28:37
avatar
jo a ty mas pravdepodobne zase blbi kecy jen protoze je to Windows

Jinak tady brzo bude test porovnavajici XP32bit XP64bit a Vista64bit - takze bude nejlepsi pockat na vysledky misto toho abysme se tady dohadovali o tom jak je kdo neobjektivni.....
Anonymní  2008-01-18 08:33:04

Mám blbý kecyp proto, že se porovnávají dva OS, přičemž jeden se dá na mnohem pomalejší disk! Ty disky udělají mnohem větší rozdíl, než udělají rozdíl mezi oběma Windowsy. Mě je jedno jak to dopadne. Já jen poukazuji, že tohle je nesmysl a nemá to ani orientační charakter.
Navíc je to vykradený test HDD, a to je podle mě nejhorší.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-18 08:44:46
avatar
Ty disky nejsou az tak rozdilne (co se tyce rychlosti ) a rozhodne to jestli se neco nacita 2 vteriny nebo 8,5 je dost rozdil (to asi nebude jen diske...) Jinak az budu delat to porovnani OS tak budou na stejnym disku takze uvidime....
Anonymní  2008-01-18 08:49:55

No super. Tak to má být. Jinak WDcka mají rychlejší načítání OS nebo prograqmů. Samsungy jsou zase tišší a chladnější a mají větší sekvenční čtení. Samsung by měl výhodu v datovém uložišti, ale na systémovém disku to s WD udělá rozdíl.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-18 09:06:29
avatar
no z klasickych HDD na 7200 RPM je momentalne nejrychlejsi Samsung Spinpoint F1
Anonymní  2008-01-18 09:10:30

Uf... porovnáváš novou generaci Samsungů s 334GB plotnami se starou generací WDček se 166GB plotnami
Jinak, Například Seagatey mají dneska 250GB/plotnu a na WD v rychlosi nemají
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :-) 2008-01-18 12:42:32
avatar
Rozděluji disky na dvě části. Ty 7200 ot. (Sata II, IDE) a na WD Raptor. (SCSI, notebookovské atd nepočítám).
Já bych si koupil do nového PC systémový disk WD Raptor a druhej disk Samsung s velkou kapacitou.
Anonymní  2008-01-18 12:56:44

Raptor = vyhozené peníze!

Odkaz
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-18 13:31:48
avatar
S tim souhlasim.
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-18 14:24:48
avatar
Tak proč zase jinde mluví o opaku.
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zapomněl jsi 2008-01-18 14:31:23
avatar
pokuď by šlo o poměr cena/výkon, tak raptory nejsou výhodné, ale pro toho kdo chce na Sata rozhraní nejrychlejší disky, je to jasná volba.
Anonymní  2008-01-18 14:54:18

Prostuduj si odkaz. Vhodnou volbou oblasti na dnešních oderních HDD získáš výkon podobný Raptorovi. Zbytek disku můžeš nechat nevyužitý nebo na zálohy, to je jedno. A vyjde tě to levněji.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ? 2008-01-19 19:22:58
avatar
pochopil jsem správně, že když si na začátku disku udělám malý systémový oddíl a postarám se o to, aby systém a aplikace nesahaly na zbytek disku (např. na zbytek dám data a ne applice), tak že ten malý kousek disku bude díky své malé velikosti a tudíž díky povětšinou malým drahám hlaviček velmi rychlý?
Anonymní  2008-01-19 20:59:49

Ano. Přesně tak. Já to mám tak, že mám sytémovou partition na začátku disku, a ve zbytku mám zálohy datového HDD, kam OS vůbec nepřistupuje. (škoda prázného místa že?) Na druhém HDD mám pak data.

Vzhledem k tomu, že dnešní disky mají třeba 250GB na plotnu, a Raptor jen 74GB, mají cca 4x vbyšší hustotu dat. Navíc Raptor nemá tak velký poloměr ploten, takže jeho skutečný rychlostní náskok je ještě menší než se zdá. Klasický 7200ot disk má větší poloměr, takže kompenzuje nižší počet otáček. S 4x vyšší hustotou dat musí 7200ot disk s malou partition pohybovat hlavou na mnohem menší ploše než Raptor. Ty rozdíly jsou relativně malé....
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-01-20 15:18:37
avatar
Tak to je fakt dobré. Mám WD500 a WD320. Ukousl jsem si pro xp na začátku toho 500 15GB partition a doteď jsem si chrochtal o kolik je ten WD500GB rychlejší než když jsem měl předtím celý 320GB jako systémový. Teď začínám tušít proč )))))))
Anonymní  2008-01-20 16:13:05

No vidíš. Vem si, že třeba WD5000AAKS dneska stojí 2600,-. To je cena, za kterou koupíš tak 36GB Raptora.

A teď si vem, kolik lidí je prostě hloupých a jde si Raptora koupit. Stačí se podívat třeba na výstup z H2Benche. Vezmi si počáteční 20GB úsek velkého disku a porovnej si to s Raptorem. Bude to dost podobné. Jak přístupové doby tak rchlost čtení. I Když v té už dnska 7200ot disky vedou. Důležité je, aby na zbytek disku OS nepřistupoval. Typicky třeba zálohy nebo odkladiště filmů a hudby...
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-18 10:49:09
avatar
já bejt DD a číst tuhle diskusi, tak to zabalim a jdu dělat něco za slušný peníze, kde nebudu napadenej za každej krok kterej udělam, i když tam napíšu, že to je jen nástřel a zajímavej nápad, kterej je na prd zpracovanej
dyť ti to nikdo nebere, že to je pokoutný, každej myslící člověk to v tom vidí...a ty ostatní stejně přijdou od Tesca a řeknou: Tak co mi poradíte? Chci kvalitní herní počítač..
paco [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-20 18:43:32

kritizuji provedeni "testu", nikoliv clanek ci "obrazny test"
davat XP 8GB RAM nechci, staci si to precist ;)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 504x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 338x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 877x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1163x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1484x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1324x
Komentářů: 6