Wikileaks zveřejňuje další tajnosti a používá internet jako zbraň – ale proti komu? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 29 November 2010
altWeb Wikileaks.org je už velký pojem, který využívá Internet skutečně ve velkém stylu ….

 

 

Server Wikileaks.org uveřejňuje velmi závažné a tajné informace zejména od politických kruhů v USA a těší se značné neoblibě tamních úřadů. Nejnověji uveřejnil tajnou dokumentaci a diplomatické materiály. Otázkou ale není, zda jsou ty informace pravdivé, což vzhledem k panice v politických kruzích v USA asi jsou, ale zda WikiLeaks nepoužívá Internet jako zbraň a zda šíření těchto informací je prospěšné a hlavně komu.

Ne nadarmo se říká, že demokracie dává velkou možnost zlikvidovat sama sebe. Právo na informace je sice věc pěkná, ale ne vždy je tajná informace tajná proto, že by byla špatná, ale je tajná proto, že prostě slouží vyššímu zájmu. Co je tajné a co ne, o tom mají rozhodovat kvalitní úředníci a kvalitní politici, kteří si pokud možno demokraticky volíme. Bohužel i u nás je běžným jevem, že mnozí buď nevolí, nebo tvrdí, že vláda a politici nejsou jejich a nějak se liší od běžných občanů. Vláda a politici jsou naši volení zástupci, a pokud dělají špatná rozhodnutí a špatnou práci a jiné levárny, je to pouze a jen vizitka nás voličů a z větší části i nevoličů, protože je na nás vybrat kvalitní zástupce z našich řad. Tito kvalitní zástupci pak mají dovoleno a určeno stát za zahraniční politikou a samozřejmě ovlivňováním věcí, které se dotýkají nás všech a lidstva jako celku. A pokud jsou to lidé kvalitní a morální, neměl by být problém s utajovanými informacemi, které prostě jsou tajné proto, že je to potřeba.

Bohužel Wikileaks.org se samozvaně a nezvoleně staví do pozice toho, kdo využívá Internet a moderní komunikaci k šíření různých informací, aniž by reálně znal pozadí a hlavě důsledky svých činů, za které odmítá a ani nemůže nést zodpovědnost a to je problém. Mnozí v demokratických státech nad zveřejněním utajovaných informací křepčí radostí, ale troufám si říci, že jejich radost zdaleka nedosahuje radosti některých lidí ve světě, kterým demokracie a svoboda nic neříká, a kteří samozřejmě zveřejňované informace rádi zneužijí a použijí i proti nám. Wikileaks dělá demokracii a svobodnému světu medvědí službu a Internet je opět využíván, co by zbraň, ale nemyslím si, že ve prospěch demokracie samotné.

Jasně, mnozí budou tvrdit, že zveřejnění je v našem zájmu, protože politici jen lžou a musí se hlídat, ale politici jsou také obyčejní lidé, kteří jsou voleni námi obyčejnými lidmi a dostali naši důvěru, takže je to hlavně naše selhání. Bohužel, co když se ukáže, že tentokrát politici neselhali a že pracovali, jak měli a utajení některých informací bylo skutečně nutné? Kdo ponese odpovědnost za následky neuváženého zveřejnění? WikiLeaks, internet? Svobodný svět bez válek a násilí a politiky by určitě byl pěkné místo k životu, ale nezapomínejme, že ve skutečné demokracii a svobodě žije jen velmi málo obyvatel naší planety a nemyslím si, že podobné využívání internetu dopomůže k šíření svobody a demokracie. Největší problém zveřejnění těch informací je, že pořád nejsou zveřejněny celé a hlavně chybí kontext. Jsem pro přímou demokracii a využívání internetu k tomu účelu, ale podobné uveřejnění tajných materiálů a využívání svobodného internetu k jejich šíření za správnou cenu nepovažuji, ba je to dokonce velmi nebezpečné pro demokracii a svobodu samotnou.  

Samozřejmě důsledky podobných věcí pocítíme až za pár let, nedokáži ale zodpovědět otázku, jaké budou a zda budou znamenat posílení, nebo naopak oslabení svobody a samotného svobodného internetu.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Matess [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - leaks 2010-11-29 14:33:01

vse ma svoje pro a proti. Ja bych v nasi politice chtel treba nejaky rozhovor s ministrem financi a chtel bych po nem aby obhajil vsechny vydaje. Prijde mi ze se vybira stale vice, snizuji se davky v mistech kde jsou potreba a vetsina velkych trhlin a cernych der jsou prehlizeny.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 14:43:04
avatar
Videl som to v spravach a je tazke odsudit WikiLeaks za to, ze naburavaju "demokraciu". Jednym z obvineni bolo aj to, ze americka tajna sluzba odpocuva a zachytava e-maily generalneho tajomnika OSN, dokonca vedia jeho hesla na pocitaci a cisla kreditnych kariet a podobne. To je velmi zavazne tvrdenie a myslim si ze by to mali ludia vediet, ale hlavne by to mali vediet ti, ktorych sa to tyka.

Na druhej strane bola tam aj informacia, ze Saudsky kral sukromne podporoval utok na Bagdad kvoli tomu, ze sa obaval Irackeho nuklearneho programu. Tento jeho postoj je vraj presny opak toho, co tvrdi na verejnosti. Ja nepovazujem tuto informaciu za nic dolezite - proste Saudska Arabia je spojenec USA a ma v regione obchodne zaujmy, tak preco by ich mali ohrozovat kreteni ako Husajn alebo Ahmadinedzad.

Nejaky americky politik uz chcel aby oznacili WikiLeaks za zahranicnu teroristicku organizaciu.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 20:57:02
avatar
1. vsechny staty provadeji spionaz proti vsem ostatnim (vcetne vlastnich spojencu) - takova je realita a ja na tom nevidim nic skandalniho.

2. precti si to znova - pletes si Irak a Iran.
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 00:57:10
avatar
Spionaz je sucast spinavej vysokej politiky. Co uz ale nechapem je to, ako sa tieto veci mozu dostat na verejnost. No, vlastne vraj to vykecal nejaky vojak co k tym informaciam prisiel na vojenskej zakladni v Afganistane a myslim ze dostal basu viac ako 20 rokov. Mlady chalan, nuz co, chvilu bol slavny...

Mimochodom, podla uniku na WikiLeak sa vraj Cina ide vykaslat na Severnu Koreu, vraj uz maju detinskych manierov toho choreho komunistickeho dementa plne zuby. Super :-).

Co sa tyka Iraku a Iranu neviem kde myslis ze si to pletiem. Bagdad-Husajn. Toho Ahmadinedzada som spomenul ako dalsieho v regione, predsa vieme ze ten je z Iranu :-).

EDIT: aha, uz viem co si myslel, ten "Iracky nuklearny program". No, ja som to tak mal zafixovane este zo sprav na anglickej ITV 1 a tam to tak nazvali, predpokladam ze tym mysleli vojensky nuklearny program.
appleworm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 14:44:19

Ne že bych byl proti svobodě vyjadřování a proti demokracii, ale i pomyslná svoboda by měla mít jisté hranice...

To, co autor Wikileaks provádí, je značně nezodpovědné a autor šlape na pěkně tenký led ...vůbec nechápu, co ho ke zveřejnění těchto informací vedlo - že by způsobení "senzace"? Vytahování se nad ostatními? To je jako šmírovat klíčovou dírkou kamaráda s přítelkyní a pak to roztrubovat do světa...

Také nechápu, proč nejsou tyto informace lépe zabezpečené a u některých informací vůbec nechápu smysl jejich existence...
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 14:51:49

Kalousek a kritika? To nedělaš dobře, schytáš mínusy. Stejně jako já za tento příspěvek
kqr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 14:55:50

DD hadam nie si tak naivny. Mozno na lokalnej urovni miest a obci su ti politici este normalny ale vyssie je to svinstvo.
Dufam ze sa vdaka wikileaks ludia uvedomia.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 14:59:00

bohužel, svět není takový, jaký bych si přál....je v něm spousta lhářů a zlodějů, proto takovéto aktivity podporuji

kdyby svět byl ok, tak wikileaks taky nepodpořím.....ale kdyby kdyby...

myslím, že bys ses neměl snižovat na úvahy hodné prezidenta světa.....můžeš se tím shodit u spousty lidí, a to třeba jen proto, že si něco myslíš a opomeneš obrovský detail....což se jistě stane každému v životě
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 15:38:30
avatar
no právě že se na tyto úvahy nesnižuji, jen nahazuji otázku, že ani Wikileaks není všemocné a kdo ponese odpovědnost za to, když se některé ty vynesené tajné informace ukáží jako tajné pro dobrý důvod?
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 15:45:03

když někdo lže a krade a druhý mu způsobí i třeba neférové bebíčko (přestože z toho nic nemá, naopak), nechť si to odpyká hlavně ten větší lhář a zloděj.....rovnováha světa snad trošku nastává....doteď si lhali, jak se jim chtělo....snad to ale nezanikne
Luizzz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 22:53:55

S tvým postojem vůči wikileaks nesouhlasím.Připadá mi to, jako by si vyčítal zloději ne to, že něco ukradl, ale to, že se při tom nechal chytit! S tím já nesouhlasím. V případě, že by byli dokumenty a záznamy podvrh, souhlasím s tebou, ale zjevně jsou autentické, takže kritika za jejich zveřejnění není na místě. Pokud by byly tajné operace legální a dle zákonů, není třeba se obávat jejich zveřejnění. Takže můj názor je opačný - ne trestat toho, kdo tyto záznamy zveřejní, ale ty, které vykazují nelegální činnost na těch záznamech.
elJohno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 15:46:31
avatar
Kdyby svět byl OK, tak by Wikileaks nebyla, protože by ji nebylo potřeba...
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 19:42:17

víš, tím samo nemyslím dokonalý, v takové naivní rovině mluvit nebudeme
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 14:58:58
avatar
Pánové prosím jsem politiku ne já osobně když dojde na naše politiky tak bych nejraději emigroval ale nejspíš na jinou planetu.
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 15:24:54
avatar
A co to skutečne je Wikileaks.org. Jeden člověk, skupina, organizace? A kdo ji platí. Soukromá osoba, nadace, vláda? A jak se dostávají k dokumentům a informacím. Legálně, ilegálně (krádeže, špionáž, agenti)? A kdo potvrdí jestli jsou skutečné? Rozhodně se mi nelíbí, že se berou jako pravda, nic než pravda a k tomu jim dopomáhej ...
Konspirační teoretici mají sice Vánoce, ale uvidíme co se stane až Wikileaks píchne do vosího hnízda.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 20:10:14
avatar
Zaujímavé je, že konšpirácie (podložené na akokoľvek dôveryhodných faktoch) sú považované za verejný klam, ale discovery channel, cnn, nova a markíza za všeobecnú pravdu
elJohno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 15:51:20
avatar
Spíš než spekalace nad Wikileaks by mě potěšil článek o chystané smlouvě ACTA, která se mimochodem taky vyjednávala za zavřenými dveřmi.
bananomet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 16:27:09

co to je ACTA?
elJohno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 17:43:12
avatar
Připravovaná Obchodní dohoda proti padělání... Prohledávání notebooků na letišti, poskytování dat od internetových providerů bez soudního příkazu,...
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 10:17:17
avatar
tak to by bolo v pr... asi uz nebudem cestovat nikde s pocitacom
MiraDH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Souhlas s Wikileaks 2010-11-29 16:06:23

Ono je totiž problém toho zkorumpovaného politika sesadit či odvolat.Většinou tam zůstanou do konce volebního období, což je cca 4 roky.
A pokud se vůbec podaří takového politika odvolat, tak je většinou uklizen na další dobře placené místečko např. do Evropského parlamentu nebo dostane vysokou funkci v soukrommé či státní správě.
Obyčejný zaměstnanec má většinou za hrubou chybu okamžitou výpověd.
Mám pocit, že spousta politiků po dosazení do funkce začne mít pocit, že jsou všemocní a můžou dělat co se jim zachce, hlavně pokud to sype peníze.
Na stranu všeho moc škodí, ale co se týče USA tak se mi zdá, že konkrétně jim začíná v porovnání s Asií docházet dech a proto začíná upřednostnovat mocenské zájmy před demokracií viz. "ropa a Irák" a v poslední době snaha získat totální kontrolu nad Internetem viz. článek na Diit.cz - Den, kdy Spojené státy americké ukradly Internet.

výtažek z článku: Zatím ten den nenastal, ale téměř vše je již připraveno k tomu, aby se tak stalo. Zbývá jediné: souhlas Senátu a Kongresu. Pak budou mít USA moc nad tím, co smí a co nesmí na Internetu být. Stačí, aby se na nějakém webu vyskytl obsah, který budou považovat za nelegální, a nový zákon nazývaný „Combating Online Infringement and Counterfeits Act“ („zákon o boji proti padělání a porušování práv online“) umožní zabavit doménu, na které se takový obsah vyskytuje…
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 16:53:42
avatar
DD tvoj postoj vôbec nechápem. Politika nikdy nebola, nie je a ani nebude o nejakom vyššom dobre. Už na strednej škole sa učí poučka že politika je plánovanie a realizovanie vlastných ekonomických a mimoekonomických záujmov a cieľov. Niečo také imaginárne ako ľud je každému kto je pri moci k smiechu.
To, že isté dokumenty sú klasifikované ako utajené je v záujme určitých politických špičiek a ľudí čo stoja za nimi. Je to len elegantné zahladzovanie pravdy ktorá nie je "korektná". Čiže náš kľudný spánok síce chránia, ale len od toho aby si ich v tom sne všetkých nepozabíjal
Terakon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 17:17:35
avatar
dd... vykašli se na ddworld a bež dělat politiku.
Podle toho co jsi napsal by jsi v ní exceloval ...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 19:13:49
avatar
na to bych neměl nervy
fero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 18:05:48

http://www.youtube.com/watch?v=25EWUUBjPMo
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 09:27:30
avatar
No nevím jestli tohle video kdysi dávno vypustilo taky Wikileaks, ale já si dobře pamatuju, jak se to už jednou řešilo, že tam Amíci zaútočili na nějaké reportéry a teď se to řeší znovu.
fero [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 14:10:12

pokud vím tak poprvé toto uveřejnilo právě wikileaks asi před ~2 lety
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 18:27:42
avatar
Zajimave informace od wikileaks a urcite dobre pocteni. az budpucnost ukaze jestli to bude mit nejake nasledky.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 19:18:13
avatar
Proč sakra ten zakomplexovaný hajzlík "nepustí" něco i o ruské armádě, nebo o metodách v Iránu?
Protože by nedožil rána... Je to srab, který odhaluje tam a to, kde to nejhorší co se mu může stát bude mediální show při případném soudním procesu.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 20:07:16
avatar
??? pretože o Iráne a Rusku netreba nič púšťať, už majú reputáciu tých zlých bubákov a USA naopak tých záchrancov a svetových mierotvorcov. Ty si toho žiarivým príkladom.
A keďže všetko má aj svoj opak, tak tu ho máš.
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 19:30:37

Protože tahle organizace nikde nic nekdrade ani nehackuje, pouze vydává to co jiný odněkud vzal. Současné režimy jsou natolik přísné, že se o to radši nikdo nepokouší (naopak americké byly jednoduché - k těmto složkám mělo přístup 3 miliony lidí...) . Až stánete ruské dokumenty a budete je chtít publikovat, tak prosím - stěžujte si jak vás cenzurujou, ale teď mlčte, protože mluvíte naprosté nesmysly.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 20:46:49
avatar
Za prvé nevím za koho nebo co se považujete, že si osvojujete právo mě vybízet k mlčení. Mimochodem, jak příkladné - člověk obhajující absolutní právo na informace vybízí k mlčení oponenty s opačným názorem, ty co mluví "nesmysly"...
Za druhé, přístup k informacím není to, co umožňuje nebo zamezuje těmto únikům informací a hlavně jejich zveřejnění. Je to vědomí případného vynašeče, ale především zveřejňovatele z případných sankcí. Skutečně si myslíte, že v ruských ozbrojených silách je větší "pořádek" než v amerických, nebo jiných západních bezpečnostních strukturách?
A skutečně myslíte, že těch deset zabitých a devětapadesát přepadených ruských novinářů jen za loňský rok (!) si zaslouží menší pozornost než sebestředný albín, obžalovaný ve Švédsku ze znásilnění? Jenže on prostě škodí amíkům a to je dnes in. To je tak moderní a socialisticky evropské, až je mi z toho na blití...
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 06:53:45
avatar
Zato ty si tak proamerický vo všetkých otázkach čo tu boli kedy rozoberané až to bolí. Škoda debaty..
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 08:10:31
avatar
zato ze niekto odmieta kopanie do USA za kazdu cenu neznamena predsa ze by musel byt nutne proamericky. Staci ze pouziva rozum, svoj usudok a neveri kazdej "teorii" o neviem com..
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 14:00:17
avatar
Ani ja nekopem do USA za každú cenu. ALE ako si uviedol - Staci ze pouziva rozum, svoj usudok a neveri kazdej "teorii" - tak ja som použil svoj zdravý rozum a podla toho čo som videl, som usúdil, že napr. dvojičky bol inside job a neuveril som teórii o úspešnom útoku pastierov dobytka na WTC (najviac ma presvedčil pád WTC7, to je doslova urážka ludskej inteligencie najväčšieho zrna) - a nejde o to či, sú tie kecy americké, ruské alebo čínske, aj keby mi sem sám Stalin prišiel teraz povedať, že to bol teroristický útok, tak mu neuverím.

A RiMra nejaký ten piatok z DDworld diskusii poznám a viem cca aké má názory na tieto veci, preto som napísal "proamerický", lebo podla mňa jednoducho je.

edit: a ak nie proamerický, tak minimálne "antivýchodný"..
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 15:56:45
avatar
To máš těžký... Zkušenost moje nebo mých blízkých příbuzných je ta, že čisté zlo na naše území skoro vždy přišlo z východu, příp. ze západu (Hitler), ale NIKDY, NIKDY ne z území za mořem, tedy z USA. Pokud tedy nebudu osvobození části našeho území armádou USA považovat za okupaci
A ohledně toho jak si amíci sami zbourali dvě věže... To řadím do stejné škatulky jako fingované přistání na Měsíci, UFO ve Vysočanech, nebo hodné bolševiky... Prostě naivní bulvár... Vlastně to o tobě dost říká...
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 22:15:24
avatar
Keď radíš pád WTC (čo priamo ovplyvňuje situáciu na tejto planéte) a UFO vo Vysočanoch do tej istej škatulky, tak to zase hovorí niečo o tebe

"Zkušenost moje nebo mých blízkých příbuzných je ta, že čisté zlo na naše území skoro vždy přišlo z východu, příp. ze západu (Hitler), ale NIKDY, NIKDY ne z území za mořem, tedy z USA." Čitaš sa vôbec?? Čiže ty zmeníš názor na nejakú krajinu len v tom prípade, že ti prídu odbachnúť pred dom tvoje decko - pokial sa toto deje ale vo vedlajšej dedine, tak je to pohode.
Holly, prepni radšej na Listera...
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 19:17:04
avatar
no ono, si statik alebo sa vyznas v statickych vypoctoch mrakodrapov? Alebo ti staci ked si skupina filozofov atd zalozi klub, ze to nemohlo spadnut same?

Podla mna sa skutocnu pravdu nikdy nedozvieme. Takisto ako nvies kto zabil JFK atd. Ja si myslim ze americania vedeli ze sa nieco chysta ale ze by si to urobili sami, to nie.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 22:02:39
avatar
Keby som bol statik, tak poviem, že som si istý, takto si to len myslím. Každý má svoj názor na vec na základe toho, čo si myslí. Ja si myslím, že taká budova nemôže za tých okolností spadnúť. Videl som požiar paneláku a nespadol, a to sú (teraz niektorých poteším) posrané komunistické zajačáre (aj keď bývam v takom a som rád, že nebývam na ulici, vďaka komunistom ).
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 22:24:08
avatar
tak panelak je panelak - poprve je zo zelezobetonu -odolava velmi dobre poziaru narozdiel od samotnej ocele, ma najmenej 10x menej poschodi ako wtc, takze tie dimenzie ani nosnych prvkov ani samotneho zatazenia sa porovnat ani nedaju. Takisto je to uzavrety konstrukcny system takze tam je obmedzene sirenie poziaru. Ale ked sme napr. u tych panelakoch - za socializmu sa chodili stavat nase panelaky do sovietskeho zvazu aj s nasimi robotnikmi. Pri zemetraseni v jednom meste vsetky spadli iba nase zostali stat - lebo nasi zvarili vystuz na stykoch a rusi nie

Co sa tyka tych teorii- za vsetko poviem budovy padali volnym padom - staci sa popzriet ze ked sa zacala rucat budova tak jasne vidno ako ostatne trosky ( ktore padaju volnym padom ) padaju jasne rychlejsi dolu ako kolapsujuca budova.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-02 13:41:40
avatar
nehovoril som o WTC ako o mrakodrapoch, ale o WTC7
http://www.youtube.com/watch?v=LD06SAf0p9A
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-02 14:38:20
avatar
a mas pocit ze 47poschodova budova nieje mrakodrap? Na slovensku taky nemame a ktovie kedy mat budeme. A co povies na toto video?Odkaz
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-02 20:43:01
avatar
Tak na slovenské pomery je aj Incheba mrakodrap Pri slove mrakodrap si predstavím automaticky vysokú a štíhlu budovu, WTC7 bola trošku "pribratá" do šírky

Zaujímavá je hneď prvá veta, že nikdy žiadny ocelový mrakodrap nepadol na následky ohňa. A predsa vzápätí týpek povie, že to bolo požiarom, že prvý krát v histórii zistili, že požiar môže spôsobiť progressive collaps.

Nie som zrovna borec v angličtine, ale ak som správne porozumel, nefungovalo protipožiarne zariadenie (kvôli pošk. potrubiu) a teda požiar si tam veselo rozožieral budovu 7 hodín až spôsobil prepad vnút. priečok a potom už len spadla vonkajšia kostra (obal, shell ulita alebo ako to preložiť..)

Ešte hovorí o tom, žee výbuch nálože by bolo počuť. Myslím že na niektorých videách (myslím že aj v zeitgeiste) sú očitý svedkovia čo nejaké výbuchy počuli (aj keď asi nie v súvislosti s budovou WTC7)..

PS: 00:13 toho videa je vidieť, že sa najprv prepadol hore strop (žeby výťahy) to len taký postreh.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 11:32:56
avatar
Já nejsem proamerický, ale pro zdravý rozum.
Přijde mi prostě čím dál víc neuvěřitelné, jak se všichni navážejí "do těch blbých amíku, agresorů, válečníků, zkorumpovaných kapitalistů atd.", ale nikdo si nevšímá ŘÁDOVĚ větších nespravedností a křiváren jinde na světěě, často hned za rohem. Je to jako by dav (protože o nic jiného tady nejde, někdo se jde vyhulákat na Spartu, někdo na diskuzi na kapitalisty) na ulici lynčoval někoho, protože má na mobilu debilní vyzvánění, neumí česky, je AŽ MOC bohatý a dává to o sobě vědět a vůbec by si nešímal toho, že mu zrovna parta lumpů vybírá kapsy a za rohem znásilňuje ženy.
Prostě zblblý dav...
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 14:00:57
avatar
Vo všetkom s tebou súhlasím až na jednu vec: Mne sa zdá ten dav "zblblý" na presne opačnú stranu ako vravíš ty. Kde sa pozrem (napr. DD) tak sa iné nerobí len nadáva na komunistov (teraz nikoho neobhajujem) socialistov, čínu, rusko a celý stredný východ. Ak by mieril na zem asteroid, tak na 99% by kalifornský vedci zistili, že za to môže nejaký súdruh alebo Saddam.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vše je složitější 2010-11-29 19:51:42
avatar
Nikdo není tak beznadějně zotročený, jako ti, kteří falešně věří, že jsou svobodní.Když sleduji kam směřuje ta svoboda a demokracie v USA tak říkám děkuji nechci.Jako mlíčňák co přišel ze školy jsem byl přidělen k jednomu starému a velmi moudrému člověku kterému tehdá bylo 68 let.Mnohokrát říkal že každý režim si fakta a dějiny překrucuje k obrazu svému a proto když chci znát pravdu tak musím si poslechnout(přečíst) názor oponentů a pravdu hledat někde uprostřed.Když někoho zvolím tak to neznamená že mu budu věřit a nekontrolovat ho(to je přístup ovce).Dnešní politici mi připadají jak trhovci a nebo podomovní prodejci(oni mají snad stejné psychologické poradce)kteří přijdou a nejdřív vás vyděsí jak můžete pít tu vodu z vodovodu jak můžete chodit doma po kobercích vysávaných normálním vysavačem a nechápou že ještě žijete.Pak však s optimistickým výrazem vám zdělí že se nemáte bát vlka nic a že mají pro vás řešení .Filtrační systém za 50 000Kč a vysavač za 30 000 Kč.Tak že vše bratru za pouhopouhých 80 000 Kč a jste zachráněn.Paralela s politickou scénou je naprosto zřejmá.Vytáhne se problém z klobouku a patřičně se nafoukne aby spolehlivě vyděsil lidi a pak .Máme řešení když peníze z vašich daní se použijí třeba na vyvinutí technologií které vám berou soukromí případně svobodu (nebo vás ožebračí)a lidi jim ještě zatleskají.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 20:21:49
avatar
žeby terorizmus?? pojem, čo vystihuje dnešnú dobu, ospravedlnenka pre všetky vojenské zločiny a invázie..
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 20:23:54
avatar
"Bohužel i u nás je běžným jevem, že mnozí buď nevolí, nebo tvrdí, že vláda a politici nejsou jejich a nějak se liší od běžných občanů. Vláda a politici jsou naši volení zástupci, a pokud dělají špatná rozhodnutí a špatnou práci a jiné levárny, je to pouze a jen vizitka nás voličů a z větší části i nevoličů, protože je na nás vybrat kvalitní zástupce z našich řad."

Neviem či autor posledných pár rokov spal niekde pod kameňom, ale na Slovensku (a v Čechách na tom myslím nie ste lepšie) už pekných pár rokov nie je koho voliť. Volí sa tzv. menšie zlo. Občan, čo si myslí, že zvolil dobrú stranu (t.j. že vykoná počas 4 rokov niečo pre jeho dobro) je absolútne naivný. Bol som voliť, ale za tú stranu čo som volil by som nedal ani 5 korún. Za tie ostatné ani cent ;)

Čo sa týka wikileaks.org, ako všetko, aj tento server všetko má svoje pre aj proti.
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Clintonová = kriminálnice 2010-11-29 20:10:13

Myslíte, že obviní Clintonovou ze zločinného spiknutí? Diplomati USA sbírali na její příkaz citlivé informace typu DNA/hesla/čísla kreditek atd. a to je ve většině civilizovaných zemí trestné.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 21:06:31
avatar
Ses blazen - jednak spionaz je normalni soucasti sberu informaci (kazdej stat ma zpravodajkou sluzbu) a lide na ambasadach maji diplomatickou imunitu takze jedine co stat ve kterem jsou muze udelat kdyz je chytne pri spionazi, je dat jim do pasu PNG razitko a poslat je domu.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 04:14:35
avatar
špionáž nejbližších spojenců je dost neetická, ale s tím si asi v D.C moc hlavu nelámou, vždyť Amíci se tváří jako největší puritáni ale v reálu jsou pěkný prasata....

S tím razítkem máš pravdu, ale jen pokud nenese moc důležité údaje a pokud ano, tak ho třeba znenadání může napadnout a ubodat bezdomovec
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 07:41:18

Mně hlavně zajímá, jak na tohle zareaguje sama Clintonová. Pokud v ní zbylo aspoň trochu slušnosti, tak odstoupí z vlády. Pokud ne, měl by jí Obama odvolat.

Hackeři v USA teď mají nový argument ve svůj prospěch. Pane soudce, já myslel, že sbírání čísel kreditek je už legální ... Paní Clintonová dělala to samé a nikdo ji za to neobvinil a nepostavil před soud :-)).
slabam [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 20:10:51

Zverejneni udaju o afghanistanu a iraku bych mozna odsoudil ale tyhle clanky maj mou podporu. Ted by to chtelo se zamerit na vnitrni korespondenci Evropskeho parlamentu.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 20:14:51
avatar
Ja by som neodsúdil. Hlavne zvýrazenie faktu, že sa tam nikdy nič nenašlo (biolog. zbrane atd) - a ak sa mýlim, tak ma prosím opravte - a napriek tomu si tam USA veselo hoduje ďalej.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 21:16:45
avatar
Jenom velmi naivni lide si mohou myslet , ze zverejneni takovich informaci jake vypustily o afghanistanu neohrozi zivoty mnoha lidi - co si myslis ze taliban muze udelat rodine cloveka ktery (napriklad) varuje pred jimi nastrazenou bombou apod.

Tem kdo takoveto informace predali do rukou Wikileaks (nebo komukoliv jinemu kdo k nim nema mit pristup) by dal trest smrti za vlastizradu a vsechny kdy maji neco spolecneho se zverejnenim bych v okamziku kdy by lide kteri jsou na tech dokumentech identifikovani zacali kvuli tomu umirat obzaloval ze spoluucasti na vrazde.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 12:27:39
avatar
Ja som napísal, že by som to neodsúdil. Nedovolím si to, pretože každý z nás tuto vie o tom velké gulové, len sa tu domnievame - a len naivní ludia si môžu myslieť, že tomu rozumejú a vidia všetky dôsledky. Už som tu niekde písal, že to má svoje pre aj proti. Vyššie som uviedol to "pre", ty si uviedol proti. Ja s tebou súhlasím.

Všeobecne si myslím, že je špatné konkretizovať v takýchto informáciách osoby (nerátam do toho politikov a inú podobnú háveď.) Ale fakty o udalostiach??
Neviem či si dobre pamätám, ale na wikileaks myslím bolo to video, kde reaper dron postriela nejakých civilov aj s reportérom reuters.. presne toto je prípad, kde je wikileaks na nezaplatenie!!!

edit: máte pravdu, bol to apache, ja som čítal článok o dronoch a bolo tam toto video - ale v nadpise videa už bolo že apache. to som si nevšimol.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 00:39:14
avatar
1. byl to AH-64 Apache
2. ti reporteri byly neoznacenmi (nebylo vizualne jak poznat ze jde o reportery)
3. pohybovali se s cca 10 clenou skupinou ozbrojencu v miste kde se v tom okamziku bojovalo

Vseho vsudy si za to mohli sami. Kombinace bodu 2 a 3 je vyborny zpusob jak se nechat zastrelit.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 12:27:22
avatar
Edited by Rebel44: nauc se psat bez urazek, nebo nepis vubec.

P.S. taky si kdyz tak muzes znovu precist pravidla ktera tu plati.....
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 08:10:45
avatar
no jo ale co kdyby tam byl i nekdo s rpg nebo podobne a nez by si to posadka toho apache overila, tak uz muze byt sestrelena...to video sem nevidel tak nevim, jestli sem napsal blbost tak sry
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 09:02:44
avatar
rpg by to urcite nesestrelilo, to by museli mit zeme vzduch, ty vrtulniky se pohybuji tak na 2-3 km, s rpg by to musel byt leda rambo
edit: jako i povstalci disponuji raketama, ale to by s tim takovej tloustik urcite necvalal tak v pohode, jsou to docela tezky a dlouhy potvory, nechapu jak kameru muzou zamenit za rpg natoz za treba stingery, to jsou uplne jiny velikosti
jinak video je tady, celkem prasarna
Odkaz
stinger
Odkaz
rpg
Odkaz
podle mne proste nezvladli bojovou misi, to jsem tam mohl jit ja s notesem pres rameno a urcite by to bylo oznaceny za pozemni minu, vim, ze valka je o drzku, ale tohle byl evidentni pripad nezvladnuti situace
vrchol byl, jak tam zacali sit do tech dalsich maniku, co se snazili odtahnout tela, dve malicky hlavicky v dodavce ve predu a jediny o co jim slo, bylo, prosim muzem strilet, chceme strilet
ale nejsou to jenom amici co delaji krpy, tady treba izrael
Odkaz
a tohle jsou krpy, co prosaknou z jakoby zapadnich ci demokratickych zemi, nedelam si iluze, ze totalitni zeme ty prusery tutla kompletne
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 09:58:54
avatar
No tak podle toho prvního videa, kdybych tam byl já, tak bych první sejmul, jen tak mimochodem, ty dva ozbrojence s AKčkama. A pak bych asi vyčkával na odezvu, pokud bych tedy byl, jak ty píšeš 2-3km daleko. Ale taky pravda, že jsem na tom videu opravdu neviděl nic, co by vypadalo jako RPG nebo dokonce jako stinger.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 10:13:02
avatar
problem je, ze akcka nosi snad vsechny ochranky v te oblasti, sejmout ale ty dva jenom, by byl celkem nelehky ukol, z te vzdalenosti a s kanonem co apache ma ... jedine snad snajperi, ale oni se na to proste vybodli, meli cil, bum bum
edit: ono uz jen to, ze apache byl konstruovan hlavne proti pozemnim cilum a tankum, elektroniku na sledovani tam maji, ale jak vypali z kanonu, tak to ma rozptyl 2-3 metry i se stabilizaci a podle toho, jak to tam praskalo, to musi byt pekelny salvy, tam te musi zabit i odletujici kousky zeminy, ci zdiva i kdyz te minou, neverim, ze by se nekomu podarilo trefit dva cile kanonem bez ohrozeni okoli
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 16:17:40
avatar
sorry za trošku offtopic (o wikileaks)a asi schytím pekných pár červených palcov.. ale keď si predstavím, že si tie špiny lietajú nad cudzím územím, strielajú koho sa im zapáči a keď na to niekto poukáže, tak svet len zavrie oči a vojaka hodia do basy, otvára sa mi nie nožík, ale jadrová bomba vo vačku.. je mi vážne zle z toho videa. Oni si z toho robia dobrý deň.. Sick bastards
urban.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 08:28:44

Pokud jsi to video neviděl, tak bys ho neměl komentovat. Postřílení novinářů to je jenom začátek.

Po chvíli na místo přijela dodávka, v které byli 2 dospěli a 2 děti. Zřejmě když někdo pomáhá zraněným "teroristům" tak to musí být také terorista. A tak vrtulník vykosil i tu dodávku. Jedno z dětí myslím útok přežilo.

Další incident - nějaká podezřelá osoba vstoupila do obytného domu. Osádka vrtulníku naprala do toho domu tři rakety AGM-114N Thermobaric Hellfire. To že se v blízkosti cíle pohybovali další osoby nebo že domě mohou bydlet další rodiny je nijak nevzrušovalo.

Američané v Iráku se řídí heslem: Kill them all and let God sort them out.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 09:44:42
avatar
Citace:
proste radeji driv strili nez si overuji na co

A teď si jenom doplňme kdo to dělá častěti. Povstalci (teroristé) nebo nějací Amíci, nebo nějací jejich spojenci. Práveže častěji ta první skupina a proto to někdy udělá i ta druhá skupina. Tohle je prostě válka a takové věci se stávaly, stávají a budou se stávat.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 09:59:12
avatar
mas pravdu, ale melo by se o nich vedet, kor kdyz ta nase civilizace je o desitky let napred z technologickeho pohledu, ja tu neresim to, jestli bych toho co to zbabral rozsekal na kousicky, jsou profese, kde i malicka chybicka zpusobi obrovske skody, coz v tomto pripade bylo mam pocit 12 zivotu, stejne tak bych nerozsekal operatora na leteckym provozu, pokud jsou lidi, tak oni s tim budou zit do konce zivota, ja se jen snazil rici, ze pokud chceme byt civilizovani, tak se tyto veci nesmi tajit, musi se hledat jak je neopakovat, ne jak to udelali amici, zatloukat, zatloukat zatloukat, priznat si chyby to je o tom, co je neco vic nez byt zvire a americane u mne v tomto ztratili kredibilitu, je to jen velka banda technologicky vyspelych barbaru.
edit: abych rekl pravdu, tak asi jedine co ma trosku rozum, jsou tibetani, jenze ty sejmula cina, jak schlamstla hongkong, tak uz to je jen o sile, rusko skoda slov, australie, byvala vezenska kolonie, tam zacina skoro totalita, no a stredni vychod a satkare, radeji nemluvit, to je jak ze 400 let spatneho filmu. takze uprimne nevim, asi fakt jen ten tibet, himalaje, kde zivot je na de vse, svet je divne misto.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 10:30:50
avatar
Máš palec. Jinak asi nejlepší je se řídit pravidle, kde se bojuje, tam se radši nemotat.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 11:30:41
avatar
taky myslim, ze by bylo lepsi, si to rozdat tak nejak virtualne a pak zajit na pivo, nez to blaznovstvi co se deje
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 12:10:35
avatar
Pamatam si na jednu staru hru - wargasm, co bol akoze simulator bojiska kde sa svetovladci dohodli ze sa bude bojovat takto a nie v skutocnosti
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 10:36:45
avatar
A poslouchal jste komunikaci? Po identifikaci cílů byla požadována možnost zásahu, která byle dále schválena s ujištěním že tam nejsou žádné vlastní jednotky. Ok beru že to RPG bylo trochu mimo, ale AK-47 jednoznačně jedno tam bylo. Což naprosto chápu že tam to rpg taky někdo myslel že vidí v tom "vzrušostresu". Dále kominukace telefonem což taky vypadá jako probíhající akce nějaká. A pokud máte posvědcenou akci od operačního tak prostě střílíte. A každou jednu střelbu vždy měli schválenou.
Následně na místo jede pozemní jednotka ověřit zásah a totožnost cílů, pořídit dokumentaci. Když tu neznámé vozidlo přijede a začne odklízet důkazy. Tomu bylo také povrzeným útokem zabráněno. Následně přijedou pozemní jednotky a přeživší děti předají do péče nemocnice.

Z mého pohledu video demonstruje efektivnost bitevních vrtulníků Apache proti skupinkám útočníků a lehkým vozidlům na vzdálenosti kdy cíle o nich nemají ani tušení.

PS: A zeptejte se zdravotníků ve všech "civilizovaných" válkách co kdy byly, jestli na ně, přestože jsou jednoznačně označeni, nikdy nikdo nevystřelil v souladu s konvencema.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 11:14:55
avatar
ano, to video potvrzuje ucinnost techto bitevniku, taky jsou to stroje na zabijeni, ale kdyby sis cetl, ze misto do americkeho vojenskeho hospicu je odkazali na lokalni sanitarni sluzby, tak to mi prislo docela lito, bo tam psali, ze tim ztratili dalsi minuty a podle vseho prezilo jen jedno dite, prvni sekundy a minuty jsou kriticke
edit: ad zdravotnici, to je pruser 20 a 21 stoleti, nedelam si iluzi, ze omyly se dely a dit budou, driv se vedly valky nevim jak to nazvat, konvencneji, nebo s pocitem, ze tam byly nejaka pravidla, v prvni svetove to porusili nemci s chlorem, v druhe amici s atomem, od te doby jde jen o co nejvetsi destrukci, cim vic mrtvych tim lip
edit: a jak jsem psal vyse, ak47 tam je proste vsude, pouzivaji ho vsechny mistni ochranky a pokud kvuli dvema ak47 postrilim 12 lidi a jedno dite, tak bych si mel kurva overit kontakt, to je to o cem mluvim, podle mne nezpravne vyhodnotili kontakt cile, mohli si s tim dat vetsi praci
edit: a jeste ad, pokud operacnimu nabulikuju rpg ci rakety, tak se nedivim, ze dalo povel k salve, to ale jeste neznamena, ze tam nebyla chyba
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 21:08:07
avatar
DD, a co takhle pravo lidi na informace, a na pravdu,...
nemeni masove utajovani, lhani a prekrucovani nasi demokraciji jen na dalsi typ totality. ktera lidem rika, jak sou slobodni, ale ono jaka je to sloboda ked si mysli co si maj myslet, a davaj se jim jen upravene data aby si mysleli to co si myslet maj,.. to tu uz bylo a nefungovalo to
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 21:11:46
avatar
jenže co právo lidí na utajení infromací, kdo rozhoduje o tom, co se má zveřejnit a co ne .... WikiLeaks? Pokud se odtajní jen jediná informace, která povede k něčemu co by se jinak nestalo a co by potencionálně mohlo ohrozit některé zájmy svobody a demokracie, tak to za to nestjí.
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 22:01:38
avatar
Uz Platon povazoval demokracii za jeden z nejhorsich polickych smeru. A co teprve kdyz spojime demokracii s kapitalismem? Nevytrati se nam potom ta mrska demokracie nekam?
Takze nedelejme si iluzi, ze volici (prostrednictvim volenych zastupcu) jsou ti, kteri rozhoduji. Rozhoduji lide, kteri plati tem politikum jejich kampane, protoze ve vysledku je vlastne jedno kdo se zvoli ,protoze kazdy je zkorumpovatelny, na kazdeho se da neco najit, kazdy se da uklidit.
Pokud nebude existovat elementarni zodpovednost politika za jeho ciny, coz u tajnych informaci jde dost tezko, pak nebude nikdy existovat cin, ktery by byl v zajmu obcanu daneho statu. Nebude existovat, protoze o nem nebude nikdo vedet. Navic ve svete kde vladnou penize ani nemuze byt na volice/obcana a jeho potreby misto.
Takove vynaseni demokracie jako slova/ideje do nebes me prijde dost usmevne.
Ne, svet neni ovladan lidmi ale penezmi. Penezmi v rukou nekolika malo lidi!
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re :suchanr 2010-11-29 22:37:44
avatar
Souhlas tuším že Rothschild řekl Dejte mi kontrolu nad penězi a nebude hrát žádnou roli kdo vytváří zákony (a vlastně i vládne)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 00:27:09
avatar
nikde na světě skutečný kapitalismus neexistuje a nikdy neexistoval .... nedostal šanci vůbec vzniknout a všude, včetně USA je svázán socialismem, což je mnohem horší, protože to jen nahrává všemu špatnému a nefunguje to, myšlenka dobrá, provedení ale hrozné a džungle která z toho vznikla nahrává podvodům, macinacím a růstu státní moci. Omezení jsou vždy špatná. Socialismus ničí zejména Evropu, v USA se také pomalu rozlézá - svět není ovládán penězi, protože většina těch peněz vlastně ani neexistuje ... svět je ovládán lidmi, kteří touží být ovládáni a touží mít "jistoty" a je jim fuk kdo to zaplatí. Většina současných politiků v demokratických zemích jsou jen ovce s ovčáckou holí, které ale zdánlivě ovládají velké stádo které je do té funkce dosazuje ... ;) V současné době žijeme ve spotřebněsocialistickém světě, kde spotřeba je nadřazena užitku a plýtvá se zdroji v socialistických "jistotách". To by ve skutečném kapitalismu nemohlo existovat, protože v kapitalismu se ničím jen tak neplýtvá a nespotřebovává zbytečně ;)
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 04:39:06
avatar
heh, čistý kapitalismus je utopie a ke všemu dost strašidelná - nejblíže mu byla Anglie v době průmyslové revoluce a v takovémhle systému má vynikající podhoubí fašismus a důsledky velmi dobře známe. Nejblíže je dnes tvému milovanému kapitalismu asi Čína, kde podle jména má vládnout komunistická strana, jaká ironie
Omezení nejsou špatná, alespoň do té doby co bude špatný člověk Bez různých omezování a regulací by už třeba AMD neexistovalo a ATI jakbysmet, prostě monopoly by zvítězily na plné čáře a svět by vlastnily velké korporace a lidi by akorát museli držet huby a neměli by ani to minimum práv co mají teď
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re:DD 2010-11-30 05:24:36
avatar
Tak na to mám jiný názor.Kapitalizmus je soutěž(souboj)kdo je lepší kdo je silnější.Je to zákon džungle kde přežije jen nejsilnější.Je to obrovský motor vývoje ale odosobńuje.Co lidstvo se začalo sdružovat tak se historie vzniku a zániku států(říší)opakuje stále dokola.Víte proč zanikají státy,říše?Stane se tak v okamžiku kdy zmizí vazba mezi státem(říši)a lidem.Jak totiž lidé přestanou mít stát za svůj je sním konec protože ho nepodpoří.Již dnes mnoho lidí z loajality k firmě korporaci bude lhát,podrazí i nejlepšího přítele a co více oni by snad i za ní i bojovali(protože je živí)co však neplatí směrem ke státu(pro který by mnoho lidí nehnulo prstem).Politika oslabování státu toto ještě urychluje.Co se asi stane až zájem korporace(korporací) přestane být v souladu se státem(státy)?Na čí stranu se postaví v tomto sporu lidé?Na stranu korporace nebo státu?Blíží se doba kdy korporace budou státy kde se ovšem nevolí nikdo a nikam protože jak se říká demokracie do kšeftu nepatří.Pravda je ale jiná protože jakýkoli postoj a jednání je vlastně politika a korporace byť se to zatím snaží co nejvíce skrývat se státy manipulují a přijde doba kdy to začnou dělat otevřeně a bez skrupulí(protože oni jsou čím dál silnější což se o státu říci nedá).Problém je že stát i kdyby chtěl se nemůže zavděčit všem a to ani všem korporacím a začne překážet.
suchanr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 06:21:35
avatar
Je to velmi rozsireny nazor ktery si tady prezentoval, podle me ale zcela milny! Kapitalismus je souboj. Otazka je co je na souboji tak uzasneho, a proc bychom vubec mi anebo firmy meli souperit. Kazda soutez vytvari jen jednoho viteze a moho porazenych. Pokud budes mit soutezici skupinu mnoha lidi pak pozitivni efekt souboje bude nejlepsi vysledek jednotlivce. Pokud budes mit tu samou skupinu, ktera misto souboje bude spolupracovat, vysledkem bude soucet vysledku vsech jednotlivcu.
Je tady vytvarena idea ze penize z nejakeho duvodu budou motorem pokroku kvuli kteremu bude vetsina lidi pracovat tvrde a jako takovy bude pokrok primo vytvaret a podporovat.
Jak je to ale mozne kdyz vetsina sveta stejne jako lidi jsou ve skutecnosti zadluzeni! Neni to tedy vydelek moznost prilepseni, je to prachsproste splaceni dluhu a zivoreni do dalsiho prisunu, ktere padne znovu na splatku dalsiho dluhu. Uvedomme si ze median ze majetek jednotlivce a median je velmi maly. Proste vetsina lidi na svete zije od vyplaty k vyplate, takze penize jsou jen formou jak prezit, coz neni moc povzbudive. A z mnoha prikladu z hostorie mozna i podle sebe vime, ze s nozem na krku se dela tezko prakticky cokoliv. Ale obcas jsou tu nazory zajimave, skoda ze nemam cas je vsechny precist. Presto clanek jako takovy zni velmi najivne, ale vzhledem k veku autora se neni cemu divit. Sam bych asi nenapsal nic lepsiho jako nactilety. Nadruhou stranu cist naivni clanek je porad milejsi nez videt politiky kteri najednou chteji dodrzovat zakony a chteji zodpovedne hnat ke spravedlnosti, ty same politiky, kteri se dopustili mnohdy mnohem vetsich nesmazatelnych hrichu a k zodpovednosti je snad ani neni nutne hnat kdyz zadnou nemaji.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re:suchanr 2010-11-30 07:23:25
avatar
My dva máme názorově k sobě blíže než si možná připouštíme.Četl jsem tézi kde bylo vysvětleno že vlastně kapitalizmus je otroctví dovedené do dokonalosti.V otrokářské době když si někdo koupil otroka tak to byla investice jako když si koupíte stroj o který se však musíte starat.Otroka neumlátíte k smrti nebo že ho zchromnete protože vám bude k ničemu.Do svého soustruhu taky nebudete mlátit kladivem(nezničíte vlastní investici).V kapitalizmu člověk již není otrokem svého pána ale peněz které potřebuje k přežití.Zaměstnavatele(který má ty peníze) v kapitalizmu již osud toho člověka nezajímá není to totiž jeho investice ba naopak na pád jednoho čeká za bránou další(jak ideální.to je sen všech otrokářů).Lidi aby se dostali k penězům které potřebují k přežití udělají téměř cokoli.Pokud budete udržovat lidi těsně nad hranicí bídy (živit je nadějí že bude lépe tedy né je zahnat jak zvíře do kouta)jsou bez vůle a síly se vzepřít a máte je tam kde je chcete mít což znamená levná pracovní síla která se udržuje sama a žádné vedlejší náklady.Ten kdo může umravnit tento model je stát který dá najevo že je tu na ochranu malých a obyčejných lidiček.Pokud tuto funkci neplní tak je lidem na nic a zbytečný.Stát který ztratí oporu v lidech je slaboch co nemá sílu vynutit si právo a pořádek(pokud tedy o to vůbec stojí).
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 09:39:17
avatar
kapitalizmus hlavne nemuze fungovat, protoze lidi cheatujou, neplati, ze lepsi produkt se prosadi, protoze ti s horsima produktama zacnou pouzivat mechanismy ekonomickeho utlaku a je jim jedno ze treba porusuji zakony, lidstvo hleda formu preziti, je jedno jakou vladou, protoze si to priznejme, jsme sebestredny hovada a tak svet i podle toho vypada, osobne si ale myslim, ze moznost volit zastupce je mensi zlo, nez zadne, pomer zlodeju a imbecilu se tam alespon trosku srovnava s poctivyma lidma, vubec by bylo nejlepsi mit imperatora, jez by byl osvicen a dbal by o poddane, ale to je stejna utopie jako vsechno ostatni
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 21:24:16
avatar
Spousta informaci ma dobry duvod byt tajna - zdroje informaci o teroristech jsou vetsinou lide kteri riskuji svuj zivot pri predavani takovich informaci - a jak si myslis ze by oni i jejich rodiny dopadli kdyby nejakej magor zverejnil vsechna jejich jmena jen proto ze podle nej jsou jakakoliv tajemstvi spatna...
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 23:09:16
avatar
Slovo terorista je podla mňa dosť nejasný pojem. Každý si predstaví nebezpečného týpka s červenou páskou cez čelo, kalachom v ruke a bombou na opasku. O akých teroristoch ale hovoríme? WTC vynechajme, londýnske metro kde fízli odbachli študenta? Definuj teroristu..

Nejak som si nevšimol, že krajiny, čo sa starajú samé o seba a neokupujú iných, by mali s niečím takým ako terorizmus problémy. SR teraz posiela ďalšich 205 vojakov. NAČO? Kto ich tam chce?? Obyčajní okupanti.

Nikto sa nepýta, prečo práve USA napadli teroristi WTC (ak teda vezmeme v úvahu, že USA úspešne napadli pastieri kôz). Prečo nenapadli Kanadu? Čínu? Rusov?? Ak sa držíme pravidla akcia - reakcia, tak je to jasné.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 16:37:19
avatar
BungEE, ty jseš jeden z mála nevystříkanej z Ameriky tady. A tenhlecten post to jenom dokazuje. Akce a reakce? TYS TO VYSTIHL NAPROSTO PŘESNĚ. Bodejť by se Iránci a jim podobní nebránili, když jim přes noc do jejich země napochoduje milión vojáků ze země, která je na 2. konci světa? 11/9/2001 je jen prachsprostá fikce - Odkaz - lidi, nelžete si do kapsy ;-)
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 11.september 2001 2010-11-29 21:52:17
avatar
kto vie či majú aj info. o 11.septembri 2001 ako to bolo naozaj a nie to čo nám tu hovoria už 9 rokov. No ale hlavné dokumenty asi boli vo WTC č.7 ktorá pekne spadla ako pri riadenej demolácií na rozdiel od totálneho odpálenia dvojíčiek. Ale toto asi vláda USA asi nikdy neprizná lebo by to malo asi katastrofálne následky pre celú demokraciu. Ale plán im zatiaľ ide a ten plán sa volá NWO.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 22:56:02
avatar
nikdy som nepochopil jednu vec: prečo konšpiračná teória podložená nevyvrátitelnými faktami ostane vždy len konšpiračnou. dvojičkami sa to odštartovalo - terorizmus. ja osobne nepochybujem, že to bola zámienka, ale to je len môj názor.
WTC 7 je totálny výsmech celej našej informatickej internetovej doby - všetci sa k tým záberom môžu dostať, sú všade na internete, ale sme ako slepé, hluché ovce.
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 01:58:06
avatar
tak v tomto si zas myslim, ze amici nekecaj, neverim, ze si to odpalili sami, ten vybuch a nasledny postup horici masy leteckyho paliva musel jit pres vetraci sachty a podobny tunely hodne dolu, ty budovy byly duty, navic at se amerika demonizuje jak chce, neverim, ze by tam nechali umrit desitky zachranaru
Jokon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 23:06:48

Tak něco o 11.9. bych chtěl taky slyšet, konspirační teorie mě moc neberou, ale z nudy jsem zkoušel simulovat pád WTC napěťově deformační analýzou v Rhinu, a za boha nemoha celá věž při zničení čtyř pater implodovat do svojí stopy, to prostě nejde Ale tohle by bylo sakra velký sousto i pro Wikileaks asi.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 05:54:46
avatar
ale hocijaký fakt preukážeš (ktorý ťa dostáva do mysliacej menšiny), bude označený za konšp. teóriu - čiže ak ťa o tom niečo zaujíma, tak práve konšp. teórie.
(samozrejme ako pri všetkých veciach, aj toto vymýšlajú len ludia, takže sa treba vyhnúť čistým bludom)
Jokon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 23:50:32

DD To je naivní článek, že skoro nevěřím že žiješ na této planetě natožpak v téhle republice. Fakt si myslíš, že s vyšší volební účastí by byli kvalitnější politici? A které "kvalitní" by jako ti lidé volili? Krajské volby jsou naprostá fraška, a v parlamentních lidé zmateně kličkují mezi pravicí, levicí a novými stranami v naivní představě, že právě tihle budou lepší než ti předtím. Volební programy jsou tradičně lživé (jsou vlastně jen forma reklamy), takže si můžete klidně při volbách hodit kostkou... Rozdíl mezi totalitou a demokracií je tedy jen v možnosti zvolit si uzurpátora. WikiLeaks tedy fandím, tohle demokracii rozhodně neublíží.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 00:17:35
avatar
Ne, to si nemyslím, myslím si ale, že nelze odělovat občana a stát, protože občasné si volí zástupce a samozřejmě zástupci jsou takoví, jací jsou sami občané a selhání politiků jsou selháním občanů, kteří nebyli schopni vybrat kvalitní zástupce.

Rozhodně nesouhlasím s postojem některých lidí, kteří říkají ten stát, ta vláda a že oni jsou něco více nebo něco jiného. Také nesouhlasím s tím, že volby jsou fraška, tu z toho dělají opět občasné, protože kdyby nekecali a šli skutečně volit a volili toho, komu opravdu věří, dopadly by ty volby úplně jinak. Nemusíme volit lživé volební programy .... WikiLeaks nefandím, protože si přisvojuje práva, která jí nepatří a nenese odpovědnost za své činy, pokud třeba náhodou zveřejní něco, co skutečně melo dobrý důvod být utajeno a poškodí tím něco, co třeba ani poškodit nechtělo. za to uveřejňování některých informací, tkeré stejně iteligentní člověk zná a odvodí, nestojí ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 00:24:12
avatar
tak mi rekni jedinou rozumnou stranu ktere by se dalo verit zadna s parlamentnich stran takova rozhodne neni a o tech malych stranach si take nedelam zadne iluze. zatim vsichni co se k moci dostali se snazili jen o jedine...co nejvic si nahrabat do svych kapes na jejich obranu ale nutno dodat, ze bych to asi udelal stejne...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 00:32:20
avatar
no a to je ten problém, já bych to třeba neudělal ...

samozřejmě ze současných stran se těžko vybírá, všude samej socialista a komunista převlečený za rádoby kapitalistu, tuhle verbež je potřeba vymítit a pak se uvidí.

Naštěstí si můžeme založit vlastní stranu, ale tebe bych tedy za spolupracovníka nechtěl.Já věřím, že se dají věci dělat dobře, kvalitně a ku prospěchu společnosti a odměna v solidním finančním zajištění za dobrou práci dorazí sama.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 00:43:02
avatar
s takovou by si tam dlouho nevydrzel hlavne v tom ohledu, ze by ses znelibil velke spouste mocnych lidi, bez kterych se ostatne k nejaky moci stejne horko tezko dostanes. vlastne je to presne tak jak pises o nejakej post vyse
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 15:34:46
avatar
Citace:
všude samej socialista a komunista převlečený za rádoby kapitalistu, tuhle verbež je potřeba vymítit a pak se uvidí.


Doufám, že neholduješ i třídnímu boji...
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 17:06:34
avatar
my tu máme samého demokratistu a pravičiara a sme vo vačšej riti ako vy. som zvedavý kedy sa naše dva národy prestanú konečne vyhovárať na bývalý režim. Už je to smiešne, sme 20 rokov po a stále za všetko môže nejaký komunista a socialista. Už keď vášaryová (to je tá čo u nás štrngala klúčmi) povedala, že čakala, že to tu po 20 rokoch bude inak vyzerať, tak to asi niečo znamená...
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 17:33:01
avatar
Když se to v 89. otočilo, byl jsem mladý jinoch a plný ideálů. Můj otec mně tehdy (okolo roku 1992, pamatuji-li se dobře) dal docela lekci, prohlásil, že Španělům trvalo zbavit se Franca (myšleno nikoli diktatury samotné, ale jejích dozvuků) téměř 20 let, a to měli ku pomoci celkem neochvějnou morální autoritu španělské královské rodiny, a že (tehdejšímu) Československu to bude trvat alespoň 40 let. Tehdy jsem si myslel své, dnes mu dávám plně za pravdu. Český (i slovenský) národ morálně ještě nedospěl, zatím je jen ve fázi "modrého albeda" (omlouvám se za ten astronomický výraz, ale zcela přesně popisuje současný společenský marast), popsat se dá tím, že jedna "správná" ideologie nahradila druhou. A první porevoluční generace je (bohužel) naprosto zkažená - nevzdělaná, hloupá, povrchní a bezskrupulózní.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 17:51:55
avatar
1. myslím si že tých 40 rokov už nebudeme mať, nestihneme, ako ty hovoríš, "dospieť" (vďaka "prosperujúcej" európe- ale to je iná téma)
2. a s tými generáciami to bude tiež čoraz horšie, pretože bude len viac a viac ludí s "názory jako šestnáctileté děcko, které hraje CoD"

dnes už môžme povedať, že tvoj otec mal na 99% pravdu (s tými 40 rokmi), len si nie som istý tým, či to spôsobuje náš bývalý režim.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 08:12:34
avatar
suhlsaim, tento marazmus potrva este dlho, ak vobec skonci
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 15:32:39
avatar
"strany" nebudou nikdy důvěryhodné, je třeba vždy vybírat LIDI!

A o tom to celé je - je potřeba "kroužkovat" ty slušné a schopné a naopak neschopné kmotry nevolit.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 16:45:45
avatar
+1
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 17:00:46
avatar
tak poraď, čo urobíš ak tam tí schopní zrovna nie sú? a na slovensku čo si pamatám, ani nikdy neboli...
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 17:21:34
avatar
v takovém případě volím ty nejméně provařené a hloupé :-) - a vybrat se dá vždy...

BTW, nejdůležitější není "jen" chodit k volbám, ale taky ty politiky úkolovat a kontrolovat jejich práci. Na tohle totiž mají k dispozici úřednický aparát, takže to pro ně není problém se nám, "obyčejným lidem" věnovat.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 20:06:52
avatar
ja som tak tiež volil, podla svojho najlepšieho vedomia tých "nejmene provarenych a hloupych" - to má však ďaleko od toho, čo v článku spomína DD

som dnes pozeral správy a tuším máte v prahe nejaký štrajk proti "spojenej koalícii". U nás štrajk obyvateľstva nebol ani nepamätám, nám tu môžu aj srať na hlavu a nič sa nestane typické ovce s dvojitým krížom na chrbte...
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 04:32:15
avatar
jde o to že do politiky se moc důvěryhodní lidé nehrnou protože nemají moc silný žadudek, viz jak dopadl v Praze lídr socialistů - nebyla mu po chuti velká koalice tak ho prostě hodili přes palubu a vůbec nevadilo že byl u lidí nejoblíbenější a to není osamocený případ. Když už se tam čestný člověk dostane, tak kmotři udělají alianci a zbaví ho jakéhokoliv vlivu....
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 00:37:53

tady musí dojít ke generační obměně, jinak se budem pořád plácat od ničeho k ničemu.
Třeba Pirátská strana, jsou to samí mladí lidé a ikdyž to nezní duveryhodně, tak každá strana složená z mladých lidí je přínosem.. Maj plno elanu věci měnit a je tam vidět mladej rozhled a trochu jiné představy o tomhle státě a fungování v EU.
Není to žádný provokaterismus, spíše recese, ale postavená ze zajímavých názoru a i tak mladá generace se může zkoušet prosadit v oblasti politiky. Jen jim dát možnost ... s dohledem pokud možno
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 00:39:48
avatar
upřímně, když vidím, co někteří mladí předvádějí, pirátskou stranu raději nezmiňuj tam je to samej idiot, tak moc nadějí tomu nedávám.

politika není špatná věc, tu z ní dělají špatní politici ;)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 00:45:48
avatar
jo na ni mam stejnej nazor.maji mozna dobrej prehled a napady ohledne autorskyho prava, ale to je nejspis vse. jinak me pripada, ze nevi ktera bije...
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 00:47:11

a kde jinde nejsou idioti ?
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 10:47:50
avatar
je tazke byt idiotom, konkurencia je prilis velka
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 08:19:48
avatar
Tak naše republika z toho vyvázla vcelku dobře. Uvidíme jestli se ještě o sobě něco zajímavého dovíme.
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 09:04:06
avatar
O samotne informace ani tak moc nejde, nic prevratneho zase nezverejnuji, ale dobre to he z pohledu predstav o situaci ve svete obece jak to funguje, jaky je rozdil mezi tim co se rika a co se dela, zvlaste nekteri co te povazuji za blazna nebo konspiracniho teoretika hned jak zpochybnij jakoukoli oficiali informaci. Aspon to trochu nekterym pomuze pootevrit oci.
simik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Informace 2010-11-30 09:05:03

Na tohle si vzpomente az se zase budou davat na ulice kamery, monitorovat pohyb aut, nahravat telefony atd. a bude se argumentovat tim, ze slusnej clovek nema co skryvat :-)
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 13:18:37
avatar
az sa tie kamery presunou i do nasich obyvacek, spomeneme si na rok 1984
pro mene chapave napoveda: "George Orwell"
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 08:13:19
avatar
v tom roku som sa narodil, spominam nato dost casto
Vojtaci [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 11:07:54

Já bych to tak horké neviděl... Musíme si uvědomit, že v USA je jeden z nejtvrdších režimů na světě a své informace si pečlivě hlídá.
Např. promluvila skupina vědců, vojáků a novinářů a natočila dokument, kde se říká, že oficiální verze o 11.září je fake a že o žádný teroristický útok se nejednalo plus zveřejnili tajné informace, které k tomu sehnali.
Bylo jich pět - do týdne byli tři mrtvý a dva jsou nezvěstní - dvě autonehody a jedna sebevražda. Dokument se dal chvíli vidět na internetu, ale už se nedá najít.
Takových případů je hodně, kdy někdo něco závažného vynesl. Kdo si myslí, že by se v USA daly uveřejnit tajné dokumenty a přežít to, je hodně naivní.
Ty "tajné informace" jsou buďto nulového významu nebo je to fake sloužící ke zlikvidování nepohodlných lidí ve vlastních řadách.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 16:49:02
avatar
Odkaz

Není to tento, což?
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 19:48:32

V tomhle jsem možná idealista, ale pro mě znakem demokracie bylo vždy to, jestli můžu jít doprostřed náměstí a vyřvávat je je vláda špatná a jakého to máme debilního prezidenta. A ten kdo sleduje US politiku ví, že takových exotů je v americe více než kde jinde. A i když je dost možné, že 9/11 byl "inside job" (viděl jsem mimochodem mnohem lepší důkazy a dokumenty), je to práce malé skupiny lidí ne celého politického systému typu čína atd.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 20:12:49
avatar
ale tá "malá skupina" pravdepodobne kormidluje celé USA, ak nemá svoje chápadlá ešte niekde ďalej..
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 20:10:53
avatar
Juliana Assanga už kopli do zadku vo Švédsku, ale prejavil oňho záujem Ekvádor, tak sa možno nakoniec "usadí" tam. Každopádne ja neverím v jeho dlhú životnosť..
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 12:47:55

Ale no tak,to je co za utopia ? " A pokud jsou to lidé kvalitní a morální, neměl by být problém s utajovanými informacemi, které prostě jsou tajné proto, že je to potřeba." Uz z principu Ti co idu do politiky => chcu vladnut=> ovladat ostatnych => robit dobre hlavne sami sebe => tym padom poskodzovat ovladanych. Takze vladnuci utajuju len to co by mohlo poskodit primarne ich skupinu hornych 10-tisic. A ostatnym ovciam to prezentuju ako nevyhnutne.(dosadte si svoju oblubenu vyhovorku)
Pokial by naozaj platilo "lidé kvalitní a morální" tak by nebol dovod cokolvek utajovat.
Pre tuto vseobecnu uvahu zabudnime na zbytocne rozdiely v zaujmoch roznych skupin. Nech uz su delene podla cohokolvek (nabozenske,statne ,socialne, legalne-ilegalne,politicke atd ).
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Článek mimo mísu... 2010-11-30 16:05:55
avatar
Tohle se tedy moc nepovedlo a doporučuju zůstat napříště u IT tématiky a do politiky se raději vůbec nemontovat.

Kromě naprosto scestných "úvah" o utajování (téměř) čehokoli ve prospěch dobra "ovčanů" (alias Orwell hadra) mi nepřijde dobré utajovat vlastní zločiny. To totiž opravdu není rysem demokracie..

Nic proti tobě, DD, ale na politiku tu jsou jiné kapacity, které v ní mají daleko větší přehled, samy o sobě větší rozhled a hlavně nemají názory jako šestnáctileté děcko, které hraje CoD...
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 16:50:39
avatar
To samé jsem chtěl napsat, sic si mně předběhl, ale máš tam plus. Víc lidí jako seš ty a svět by byl hned krásnější...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 20:48:07
avatar
Pusu! Pusu! Pusu!
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-30 21:03:54
avatar
mucQ
Mara42 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 17:51:54
avatar
Taky myslím. Zajímavé věci se člověk dočte hlavně tady v komentářích.
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-01 11:35:53

To co tady "odtajnili" sou jenom takovy srandy pro bulvar, kdyby vypustili vsechno tak se z toho poserete.Vypada to jako kdyby umyslne vypousteli ty maly prusery, aby zakryli mnohem vetsi svinstva.
Lafi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zamyšlení 2010-12-02 19:02:28

Z mého pohledu bych neodsuzoval ty, kteří zveřejnili tajné informace, jako spíš ty, kteří je "Wikipedistům" poskytli, ale to je věcí konkrétních úřadů. V opačném případě to zavání "Náhubkovým zákonem" známým u nás.

Možná by byly zajímavé odpovědi na otázku "v čí prospěch" se ty informace zveřejňují.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 631x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 423x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 924x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1185x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1508x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1339x
Komentářů: 6