WINDOWS 7 – CZ verze v prodeji od 31.10. - známe i ceny i možnosti upgrade Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 25 June 2009
altSpolečnost Microsoft informovala dnes oficiálně o tom, jak to bude s prodejem Windows 7

 

 

 

Dobrou zprávou je, že na český trh dorazí CZ verze Windows 7 dříve, než se odhadovalo. Světové uvedení Windows 7 je naplánováno na 22.10. a CZ verze vyjde jen o týden později, tedy 31.10. Co se týká cen, tak bohužel příliš důvodů k radosti nemáme, ačkoliv potencionálně nejzajímavější edice, Home premium, bude státá v případě Windows 7 asi o 40 dolarů méně než VISTA. Upgrade z Vista Home Premium pak přijde na 120 dolarů.

Ceny dalších edic zůstávají bohužel nezměněny. Windows 7 Professional (Business) za 300 dolarů (upgrade 200 dolarů), Ultimate pak 320 dolarů (upgrade 220 dolarů). Oznámeny nebyly ceny nejlevnějších edic Starter pro malé netbooky ani Home basic, které by ale měly být hodně nízké, ale dostupnost zase pouze jako OEM ke konkrétnímu HW.

Bezplatně budou moci upgradovat všichni, kteří si pořídí počítač s Vista mezi 26.6.2009-31.1.2010. Počítač musí obsahovat OEM nebo krabicovou edici Vista Home Premium, Business nebo Ultimate. Od 22.10. pak tito zákazníci budou moci zdarma upgradovat na stejnou edici Windows 7. Pokud plánujete přejít z Windows Vista na W7, tak se doporučuje vždy čistá instalace. Evropské verze budou navíc označeny písmenem E, tedy bez IE prohlížeče. Co je zajímavé je, že Microsoft se nijak nesnaží zvýhodnit uživatele Windows SP, u kterých by to potencionálně mělo větší smysl. Windows Vista je totiž s Windows 7 daleko podobnější a většinu uživatelů k přechodu na Windows 7 asi nebude nutné tolik pobízet. Každopádně klidně si počítač od 26.6. (zítra) kupte i s Vista s některou lepších edic, získáte k tomu automaticky zdarma možnost upgrade a získat tedy Windows 7 stejné edice, až vyjde.

Zdroj: DDWorld.cz, ASUS, Microsoft

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Hellion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hmm hmm 2009-06-25 19:24:00

No Vistu home premium mám a 120 dolarů noo uvidíme, ale jestli to bude moc drahý, tak všichni víme co se bude dít, W7 bude nejpoužívanší ale nebude se prodávat xD
Hellion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 19:24:21

tedka teda jedu na rc , snad se bude moct dát nějak to vypínání zastavit
bandolier.wz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pujde 2009-06-25 21:13:18
avatar
SLIC metoda bude pry fungovat i na W7
pyromanek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-08 15:03:20

da se to vypnout, staci na to jedna utilitka ;)
coz samo sebou teda nese nejaka ta rizika.) ale zatim mi to bezi.)
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 19:25:18
avatar
A co ceny OEM verzí? Bude OEM verze a W7 Home Premium stát taky kolem 2500 Kč jako Vista?
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 19:40:41
avatar
Taky me ceny OEM verzi zajimaj vyrazne vic - hlavne verze Professional.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 19:48:54

Taky mě zajímají ceny OEM licence a to Home premium. Na podzim plánuju novou mašinku a předpokládám, že OEM licence půjde koupit společně s pěti komponentami co tvoří PC (aby to bylo na jedné faktuře).
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 19:51:23
avatar
Tak to jsme stejný případ
Neznámý  2009-06-25 23:55:05

Zdar The Witcher, jo jo, tak y aot taky, bych chtěl, koupit, na konci, roku, nový počítač, nejspíš a to nejspíš, něco, s úsporným procesorem, od Firmy AMD, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 00:11:06
avatar
Ládiku, ty podvádíš, ty sis založil nový profil
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 10:30:24

Ahoj Ladíku, kde jsi vzal 50 bodů?...Do mínusu už to nepočítalo takže nová registrace?...
Kecyvklecy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 18:57:24

Chtěl jsem se zeptat, a to, zeptat, jestli, a to jestli, na nich, tedy na nich, pojede a, pojede, pojede líp a to líp, ARMA II, a to dva, tedy, abych tak, řekl, tak řekl, prostě no
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 21:13:53
avatar
OEM verze Windows se daj v nekterych obchodech v pohode kopit bez jakehokoliv HW.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 10:28:26

to je právě docela sporné ...OEM licence je vázána na prodej s komponenty, které dohromady tvoří PC ..tj. deska, procák, ramky, hardisk - to by mělo být s OEM licencí na jedné faktuře. Ale je fakt, že některé obchody mají jiné podmínky ... je ale otázkou jak to pak deklarují Microsoftu. Proto bych raději tuhle licenci pro klid koupil společně s hardwarem. V případě stavby nového PC stejně není o čem..
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 11:15:51
avatar
Licence je vazana na HW ke kteremu je registrovana pri aktivaci Windows - v licencnich podminkach neni nic o tom jakym zpusobem to muzes koupit takze to neni podstatne.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 10:49:23

Koupit můžeš, ale používat nesmíš. Oem se už teď nesmí používat pro legalizaci, prostě , když to takhle koupíš, tak jdeš proti licencíi a tím pádem máš nelegální widle , prakticky stejně, jako bys je stáhl z nějakýho warezu.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 11:19:07
avatar
Kde si prisel proboha na tenhle zvast? Laskave si precti licencni podminky Windows - evidentne s je narozdil ode mne nikdy necetl a placas jen to si kde na netu cetl....

Licence je vazana na HW ke kteremu je registrovana pri aktivaci Windows - v licencnich podminkach neni nic o tom jakym zpusobem to muzes koupit takze to neni podstatne.
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 12:21:24
avatar
presne tak..inak by porusovali licencny zakon aj predajcovia
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 13:55:19

žádný zákon neexistuje, ale opravdu pak prodejci porušují smlouvy s Microsoftem
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 13:09:23

1.2 SOFTWARE jako součást POČÍTAČE - převod.
Tato licence nesmí být sdílena, přenášena na různé
počítače nebo na nich být současně používána. K
SOFTWARU se spolu s POČÍTAČEM uděluje licence jako k
jednomu nedělitelnému produktu a SOFTWARE může být
používán pouze s POČÍTAČEM. Pokud není se
SOFTWAREM dodán HARDWARE, nejste oprávněni
SOFTWARE používat. Jste oprávněni trvale převést
všechna svá práva v rámci této smlouvy EULA pouze podle
trvalého prodeje nebo převodu POČÍTAČE a za
předpokladu, že si neponecháte žádné kopie SOFTWARU.
Pokud se jedná o upgrade SOFTWARU, musí být součástí
jakéhokoli převodu i všechny předchozí verze SOFTWARU.
Tento převod musí zahrnovat také štítek Certifikát pravosti.
Převod nesmí být nepřímým převodem, jako je komisní
prodej. Koncový uživatel, na kterého se Software převádí,
musí před převodem souhlasit se všemi podmínkami
smlouvy EULA.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 16:33:29
avatar
Jenze tohle neni EULA pro W7 - precti si EULA ktera je u W7 a sklapni...
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 18:00:30

A ty máš konečnou verzi české OEM EULy Windows 7? Když vyjde až 31.října? TO jseš teda machr. Proč jsis nedal ten stroj času patentovat?
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 20:06:05
avatar
Cetl sem angl EULA - pred casem byla na webu MS - po par dnech ji ale stahli
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 13:55:37

Viz níže - např. licenční podmínky u Win XP OEM se měnili časem asi 6x - záleží prostě na konkrétní revizi - momentálně bez nákupu HW je licence OEM neplatná!
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 20:04:16
avatar
to doktor2: Procesor, základní deska, grafická karta, zdroj, skříň, operační paměťi, HDD (nebo SSD ), optická mechanika... To všechno se do toho počítá? V OEM licenci se až tak nevyznám Ale přesnou cenu OEM W7 Home Premium bych věděl moc rád
Bajaja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zakladna doska .. . 2009-06-25 20:17:10
avatar
viaze sa to na maticnu dosku .. doteraz som to tusil , odvcera vdaka linku od Pyshtona mam o cosi jasnejsie

viz http://www.microsoft.com/cze/licence/oem/default.mspx Odkaz
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 20:21:30
avatar
Na OEM licenci by měla stačit sestava složená z procesoru, základní desky, operační paměťi, pevného disku, skříňě se zdrojem a to je vše ( grafická karta může být integrovaná na základní desce a mechanika neni povinná ale nejspíš se bude při instalici OS hodit )
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 20:29:04
avatar
Díky za objasnění
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 21:42:32
avatar
Pokud vím u XP i u Visty se prodávaly legalizační sady v ceně OEM, ke kterým nebyl potřeba kupovat hardware. Doufejme, že s tím nepřestanou.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 10:50:23

Ty legalizační verze se prodávají a asi prodávat budou, ale už jsou o dost dražší , než klasické OEM, hlavně u Home verzí.
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Víte někdo 2009-06-25 20:20:17
avatar
Víte někdo, jak se bude zjišťovat, zda je ten PC či NTB koupen v daném období? To se MS bude posílat nějaká faktura či co?
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 20:27:56
avatar
řekl bych že ti to jednoduše vymění na požádání prodejce Win, či výrobce PC.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 10:51:46

k notebooku nebo PC bude přiložen kuppon, s kterým lze pak udělat objenávku Win7 na MS. Ale pozor, bez kuponu to nepujde, takže co psal DD je velmi nepřesné!!
Mikee80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 00:34:13

V případě plné verze (krabicovka - FPP) podle data na faktuře a u OEM verze Vist bude kupón na bezplatný upgrade přiložen k PC, které se prodá v daném termínu. Pro obě varianty platí, že na faktuře musí být datum nákupu od 26. června 2009 do 31. ledna 2010.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 21:50:15
avatar
Ty ceny jsou pro náš trh nebo americký? U nás je třeba připočítat spešl daň protože žijeme v tak krásné zemi.

PS>Ano, jsem zhýčkaný cenami v polsku.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 22:42:59
avatar
nefnukej, na u nas na Slovensku to je jeste horsi
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-25 22:55:05
avatar
Hmm 120 bucks to zas není tak nejhorší, asi do toho pújdu už jenom kvůli jádru XP. Teď mám na kompu dva systémy (XP a Vista 64bit), tak asi zůstane jeden - se7en
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 00:32:13
avatar
Kam proboha lidi chodej na kraviny jako ze to ma jadro XP ? Verze Pro a Ultimate ma XP mode coz je XP ve virtualnim stroji. jadro Win7 je odvozene od Visty.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 11:54:11
avatar
Jo máš pravdu, sorry za nepřesnost...
Prox1M1ty1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 00:12:25
avatar
Pouzivam RC verziu Win7 64 bit a so systemom som spokojny, od vydania som este nenarazil na problem, takze som bol rozhodnuty ze po vydani kupim, ale tie ceny co nahodili... Som zostal z toho mierne v soku. 200 Eur? Za co si tam tolko nahodili? DX11
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 00:33:12
avatar
Tak si proste kup OEM verzi - ta stoji obvykle 1/2 ceny krabirove verze
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 10:52:32

OEM jen s novým PC!!
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 11:21:44
avatar
HAHAHAHA - mas to nekde napsane v licencnich podminkach? NEMAS - takze to muzes klidne pouzit ke stavajicimu PC.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 13:08:28

Samozřejmě mám!!! viz moje EULA XP - 1.2 SOFTWARE jako součást POČÍTAČE - převod.
Tato licence nesmí být sdílena, přenášena na různé
počítače nebo na nich být současně používána. K
SOFTWARU se spolu s POČÍTAČEM uděluje licence jako k
jednomu nedělitelnému produktu a SOFTWARE může být
používán pouze s POČÍTAČEM. Pokud není se
SOFTWAREM dodán HARDWARE, nejste oprávněni
SOFTWARE používat. Jste oprávněni trvale převést
všechna svá práva v rámci této smlouvy EULA pouze podle
trvalého prodeje nebo převodu POČÍTAČE a za
předpokladu, že si neponecháte žádné kopie SOFTWARU.
Pokud se jedná o upgrade SOFTWARU, musí být součástí
jakéhokoli převodu i všechny předchozí verze SOFTWARU.
Tento převod musí zahrnovat také štítek Certifikát pravosti.
Převod nesmí být nepřímým převodem, jako je komisní
prodej. Koncový uživatel, na kterého se Software převádí,
musí před převodem souhlasit se všemi podmínkami
smlouvy EULA.
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 13:33:52
avatar
A proto jsou spousty lidí, kteří oem koupí samostatně, aktivují jej a spokojeně fungují
Opravdu nevím, jak by microsoft kontroloval, že máš na jedné faktuře jak hardware, tak jeho widle
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 13:39:12

Ano, technicky lze všelicos. licenčně ale ne. MS nic kontrolovat nemusí, to dělá policie ČR a jejich experti. Ono je to složitější - určitou dou to šlo, koupit OEM jako legalizaci, teď to nejde atd. Samozřejmě se v reálu na to každej vykačle, ale z principu to tak je, že momentálně prodávané Windows OEM nelze použít jako legalizaci, za půl roku to může být zase jinak.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 16:35:31
avatar
To co citujes neni EULA k W7 ale k XP - jejich EULA jsou dost rozdilny a v te ktera je v W7 sem zadna pevna omezeni na co muzu OEM verzi nainstalovat nenasel.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 18:01:21

A ty máš konečnou verzi české OEM EULy Windows 7? Když vyjde až 31.října? TO jseš teda machr. Proč jsis nedal ten stroj času patentovat?
Mikee80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 14:46:09

Ale samozřejmě to máš v licenčních podmínkách, např. na obalu OEM verze. Jinak kdo chce, informace si najde - viz. Odkaz
Ze stránek MS: (Odkaz)
OEM software (OEM-Original Equipment Manufacture)
Takto označený produkt je plnohodnotným softwarem, který prodávají velmi cenově výhodně výrobci počítačů již předinstalovaný na nových počítačích nebo s hardwarovými komponenty. OEM software se nikdy neprodává samostatně... Cena OEM softwaru je výhodnější než nákup plného balení produktu (krabice). Technickou podporu k produktům zajišťuje pro zákazníka dodavatel software.

Na starší PC máš několik možností: legalizační kit (GGK), upgrade ze starší nebo nižší verze (UPG) nebo krabicovou verzi (FPP).
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 16:39:12
avatar
Pri kreativnim vykladu pojmu "vyrobce zarizeni", "novy pocitac" atd. (protoze tyto pojmy nejsou nijak pevne dany) je to i licencne zcela v poradku
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 18:34:46
avatar
Též bych řekl. Víceméně sem výrobce počítače já, tudíž mam OEM Windows případně naprosto legálně, neb sem si ho s tím počítačem dodal.. a výrobcem počítače je přece ten kdo ho poskládá, ne?
Mikee80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 00:10:10

Teď jsi mě rozesmál, tak to zkusíme ještě jednou. OEM System Builder smlouvu přijmeš roztržením distribučního balení s OEM verzí. Znení je tady Odkaz a samozřejmě tam je přesně tohle nalepené. To, že ji ignoruješ neznamená, že ji roztržením balení nepřijmeš a zároveň neporušíš. Nepíšu to sem kvůli Tobě, ale ostatní by to mohlo zajímat.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-27 00:38:44

Nemas pravdu. To ze technicky to jde je spise vstricnost od MS, kdy se mu vyplati aby jsi mel jakoby legalni Windows nez ciste cracklou verzi. Ale OEM licence ma sva jasna pravidla. Tohle je politika spojena s tim, ze zde byl vysoky podil nelegalnich Windows, to zpusobovalo za a) male zisky MS... za b) snadne sireni trojanu a skodlivych kodu. Takze tahle OEM politika (lagalizace OEM licence koupi mysi) umoznila spouste lidi si ty legalni Winy poridt, snizit podil nelegalnich Windows a tim i lepsi kontrolu sireni nebezpecnych kodu. Ale za chvili to dojde tam, ze OEM licenci proste nekoupis, stejne jako v US. Az stoupne kupni sila lidi, tak to k tomu dojde. Dnes se tohle proste MS stale vyplati, ale po strance pravni jsou ty Windows nelegalni.
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 00:14:05
avatar
Už se na WIN 7 těším, škoda, že mi ještě neběhají na Notebooku, při instalaci se to sekne nevím proč Ale Vista tam chodí bez jediného problému, takže musím počkat ještě na lepší verzi RC a nebo až na finální produkt ALe bude to pohoda... na Deskopu VISTA a na Notebooku W7
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 00:35:21
avatar
zkus pouzit externi DVD mechaniku - nekteri lidi maji s instalaci problemy kvuli mechanice - je to dost vzacne ale stava se to....
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 01:14:52
avatar
Tak to dík, zrovna jsem externí mechaniku vrátil cca před hodinou Kua FIX

Problém byl vyřešen, bylo to 64bit verzí... I když 64bit VISTA chodí bez jediného problému, tak W7 64bit nešel, ale 32bit chodí bez problému.
Jorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Možná trošku blbej dotaz 2009-06-26 07:08:36

Ten upgrade z Visty... To dostanu normální instalační DVD (tedy schopný instalace na prázdnej disk), a nebo se to musí instalovat přes Vistu?
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 10:44:43

Vzhledem k tomu ze sam MS doporucuje i pri upgradu cistou instalaci tak by mely byt podporovany obe instalace...
Mikee80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 15:07:58

MS už spustil lokalizovanou stránku s informacemi, všechny podmínky jsou tady - Odkaz
hudek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - upgrade na W7 2009-06-26 08:56:14

nevite, jak ten upgrade z vist home premium bude fungovat? to zaplatim 120babek a poslou mi medium? nebo to budu moct jen stahnout? a pak si budu muset delat sam boot dvd?
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 10:43:09

Podle meho skromneho odhadu bude instalacka obsahovat jak cistou instalacku tak i upgrade pack a k nemu proste dostanes funkcni upgrade key W7 s tim ze po netu se pak overi tvuj vista key(ten vista key si samozrejme upgrade pack W7 nekam ulozi a posleze odesle a porovna s DTB)... Jestli bude podporovana i stahovaci verze to netusim, uvidime.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 14:40:23

klasický upgrade za peníze se normálně prodává v krabicích, ten free upgrade zadarmo se bude posílat DVD poštou.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mas tam preklep DD 2009-06-26 10:35:49

DD napsal:
Microsoft se nijak nesnaží zvýhodnit uživatele Windows SP


Doufam ze nemusim psat co tam ma byt
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 11:24:24
avatar
jojo - holt DDho automaticke opravy ve Wordu
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 13:58:16

Jojo - DD vypni si word-nástroje-možnosti automatických oprav-automaticky použít návrhy kontroly pravopisu (Word 2003) :-)
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 14:32:05
avatar
to by ale potom musel po sobě číst co napsal
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 14:40:02

To by snad mel taky ne? Jinak, když vypne toto, tak mu to bude podtrhávat červeně, ale ne zamě%novat automaticky, a nebude se stávat to jako obligátní invest - incest :-)
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 14:03:22

dufal som, ze bude upgrade aj na WinXP..
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 15:25:11

Placený upgrade s největčí pravděpodobnosti i z Win XP, ale free logicky ne, když už MS XP neprodává, kromě legalizační sady (to co je jsou doprodeje skladů).
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 18:54:00

Pokud vím, tak MS prodává jako legalizační sady pouze Windows Vista. Windows XP se prodává jenom s novým počítačem nebo s několika komponenty, které ho tvoří.
Mikee80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-26 23:57:55

Legalizační sada je i pro XP, ale pouze verze Pro. Jsou celkem 3 sady: Vista Home Premium, Vista Business, XP Pro. České e-shopy mívají legalizační verze často jako OEM GGK, stačí se zeptat Googla.
RomyTM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Slevy Win7-do 11.7. za $49.99 2009-06-29 18:35:11

Podle toho co jsem se dočetl by tento článek zasluhoval urychlený update! nebo komentář.
http://aktualne.centrum.cz/finance/nakupy/clanek.phtml?id=640903
Kdo máte kreditku pospěšte si
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 887x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 602x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1038x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1227x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1563x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1381x
Komentářů: 7