Windows 7 E pro Evropu bez IE možná nebude – Microsoft nabídne instalaci jiných prohlížečů Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Tuesday, 28 July 2009
altMicrosoft předložil EK nabídku řešení sporu o prohlížeče …

 

 

 

Už to vypadalo, že Microsoft nabídne v Evropě Windows 7 s označením E, tedy bez internetového prohlížeče IE a jakéhokoliv jiného. Zdá se ale, že si to Microsoft rozmyslel. Zejména kvůli praktičnosti jak pro sebe, tak zákazníky, tak tvůrce dalšího softwaru. Nabízí tedy EK možnost urovnání sporu. Windows 7 bude obsahovat nadále implicitně IE8, ale jako první by se v něm zobrazila stránka s nabídkou instalace dalších prohlížečů a s možností IE deaktivovat. EK tento návrh předběžně přivítala a bude se jím zabývat. Moc času na to ale nemá, protože Windows 7 budou od září ve finální podobě k dispozici výrobcům PC, od 22.10.2009 pak začnou prodeje i běžným uživatelům. Nedávno navíc vyrazily Windows 7 do výroby.

Jako uživatelé tento krok určitě vítáme. Windows bez internetového prohlížeče v základu je pitomost. Nabídnutí instalace jiných prohlížečů sice stále považuji za trochu nefér vůči Microsoftu, to je jako by třeba BMW muselo před ve svých autech nabízet možnost koupit konkurenční Audi nebo Lexus. Ale každopádně Windows 7 bez internetu v základu je pitomost ještě větší. Tak uvidíme, jak to dopadne …

Zdroj: Microsoft

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
PatchmaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - K čemu to? 2009-07-28 14:11:33

Nevím k čemu všemu tohle bude. Osobně si myslím, že ten, kdo používá IE, by nevěděl podle čeho vybrat jiný prohlížeč, a tak radši zůstane u svého oblíbeného IE ne? Proč by si instaloval něco co nezná?
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 14:56:16
avatar
BFU zůstane u IE, kdokoliv jiný zůstane taky u IE nebo bude používat jiný prohlížeč. Bohužel, Microsoft je v těchto případech první na ráně a úředníci z EU v rámci zachování "konkurence" udělají vše co je v jejich silách.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 15:39:11
avatar
to je nesmysl. Lidé, kterým ukážeš vymoženosti FF nebo Opery, případně rychlost a nenáročnost Chromajzla, většinou okamžitě IE zahodí. Je to jen v tom, že ti lidé o takových možnostech ani netuší.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 15:59:37
avatar
Naprostá většina lidí nesnáší, když jim "něco" nastavím jinak než jsou zvyklí, nepřežijou ani otevírání prokliku v novém tabu a ne v nové instanci IE, natož "nový" prohlížeč...!
Tak bych si tím jásotem sekretářek a fotbalistů po shlédnutí vymožeností Opery a spol. tak jistý nebyl... :-)
Uvědom si, kolik lidí kupuje denně Blesk nebo Aha, nebo Právo, kolik lidí volí při volbách bolševika...
Na rozum "lidu" ani "lidí" se spoléhat fakt asi nedá...
A EU jde této mase pěkně na ruku. Omezuje v lidech potřebu vlastního úsudku, pěkně nám to nalinkuje co je pro nás nejlepší...
Apropo, jsem moc zvědavý, kdo všechno tohle (causa Win7 + prohl.) vezme jako precedens a začne si na tom mastit kapsu... Pěkně po socialisticku, tj. ne za práci nebo produkt, ale za vychcanost...
A kdy EU taky přikáže Apple, aby v nainstalovaných Applech (jiný totiž nekoupíte!) byly alternativy k Safari, IMail, IPhoto, IMovie, ITunes... A odvolávat se na bootcamp jim taky nepomůže, protože na widle to přece platí taky, ne? :-)
Ale Apple má holt asi lepší "lobbisty"...
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 16:32:52
avatar
Lidi nemají rádi jediné - "být za blbce". Když jim to v klidu ukážeš, necháš je si to osahat, VYSVĚTLÍŠ jim přínosy, tak s klidem pracují pod neadmin účtem, používají FF nebo Operu a nemají problém.

Naopak se domnívám, že EU podporuje (konkrétně tímto krokem) diverzitu, umožňuje neznalému zákazníkovi jednoduchý výběr, nic víc, nic míň. Nikomu nic nenutí (tedy až na MS ) Apple bych do toho netahal, ten si žije ve svém minoritním koutku, své prohlížeče umožňuje odinstalovat..

BTW, nemyslím si, že Apple je "lepší" než MS, spíše si myslím, že se chovají ještě hůře než MS, ale díkybohu je to jen taková uprděná rádobyexklusivní sekta.

Apropos, nechci OTčkově rozebírat denní tisk (natož bulvár), ale co ti vadí na Právu? Čtu jej nepravidelně (stejně jako Lidovky, a MFvčera) a musím říct, že komentátory mají excelentní(Hanák, Franěk, již zemřelý Verner, nebo Mitrofanov - velmi zajímavá byla poslední půtka s Paroubkem), čas od času píše článek Bělohradský, lidovky čas od času ujedou (zrovna dneska totálně ujel Neff s reakcí na Bělohradského) a o MF můžu říct, že mi nesedí ani komentátoři, ani styl psaní.

P.S.: volit bolševika nikdy nebudu, ale budu respektovat lidi co je volí i jejich názor (dokud nebudou omezovat elementární svobody) a nebudu z nich dělat debily - to je podstata demokracie.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 21:14:27
avatar
Podívej. Pokud jsme jednou, a to i zákonem, postavili na roveň zločiny fašismu a zločiny komunismu, tak Právo jako nástupnický list Rudého Práva pro mě prostě není čtení pro lidi se žaludkem. A ano, občas jsou tam články (zmiňované i v ostatních denících) které mají úroveň. Ale mnohem víc je tam věcí, které prostě s mojí krevní skupinou nesnesou kontakt. A že perou občas do Jyrky? Co se divíš, bojují o stejné voliče... :-)
A souhlasím, z MF je v podstatě bulvární plátek. Já osobně čtu lidovky a co mi přijde pod ruku a není to z těch deníků o kterých jsem psal.
A ještě k tomu rovnítku komunisté=fašisté. Protože já ho tak vnímám a to že je volí nějakých 20% lidí pro mě není důvodem "vyměknout. Pokud to rovnítko tedy takto vnímáme, tak jak ti zní toto:
"P.S.: volit fašisty nikdy nebudu, ale budu respektovat lidi co fašisty volí i jejich názor (dokud nebudou omezovat elementární svobody) a nebudu z nich dělat debily - to je podstata demokracie."
Ale už jsme fakt bokem :-D
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 07:50:51

To co píšeš o diverzitě je blbost.
Je to jenom zase o tom, že když je někdo moc úspěšný, je to divný a je třeba mu přistřihnout křidýlka. Proč bys do toho Apple netahal?Stejně tak, jak lze odisnstalovat jeho prohlížeče, tak přeci lze místo IE instalovat jiné...ta diverzita tady je pro ty, co chtějí alternativu.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 09:08:11
avatar
Proč by to měla být blbost? Já jsem zákazník, rád si vyberu to, chci (já si dokážu vybrat a najít sám, ale většina to nesvede, a pro tyhle lidi je tohle celé "divadlo"). Má-li jeden výrobce prohlížečů - nikoli OS, prohlížeč webu NENÍ a nikdy nebude součástí OS, je to APLIKACE - konkurenční výhodu, je třeba s tím něco dělat, obzvláště, je-li Win32API majoritní platformou.

Apple do toho netahám zcela prozaicky: nikdo mě nenutí jej kupovat, kdežto Windows jsou dnes standard, navíc je rozdíl ODINSTALOVAT výchozí apple prohlížeč a NEPOUŽÍVAT (protože IE je do Windows schválně "zadrátovaný" tak, aby nešel odinstalovat, přičemž min. ve WinXP jádro trident používáš k vykreslování CHM helpů, a aplikacích, které interně volají vykreslování HTML kódu)

P.S.: jedna filozofická otázka: jak mohu chtít "diverzitu" (tj. jiný produkt), když ani nevím/netuším, že existuje? Aha?
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 09:58:42

Takže to už se dostáváme k otázce, proč lidem nutit něco jiného, když to ani nechtějí? O kolika lidech se tady bavíme? o 1% ?
Ano, IE je zadrátovaný, ale pokud teda někomu vadí, najde si alternativu. Pokud lidé NEVĚDÍ, ŽE JIM IE VADÍ, PROČ BY MĚLI HLEDAT NĚCO JINÉHO???
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 10:11:08
avatar


tohle tvé tvrzení mi připomíná Orwella.. a přiznám se, že si nejsem už docela jistý, zda je to ještě směšné.
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 11:23:23

...nikde se nesměju....
Ale nehledal bych v této problematice nic hlubšího, když to tam není...
Ten, kdo je natolik náročný, že mu IE vadí, tak si snadno najde alternativu.
Ti ostatní, kterým to vyhovuje (a jejich drtivá většina), nemají důvod to měnit.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 13:06:15
avatar
Opět: JAK víš, že jim to vyhovuje, když NEVÍ, že existuje něco lepšího? Logicky to přece nedává smysl. Už vůbec předpoklad, že "to nikdo nepotřebuje," protože "je spokojený" je myslím velmi znepokojivý argument. Takhle přesně argumentovali komunisti. Nehledě na fakt, že většina BFU bojuje s viry a malwarem obecně (což je určitě neuspokojuje), právě díky "monokulturnímu" prostředí, ve kterém se malwaru dobře daří.
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 13:56:17

Jako čistokrevný pravičák bych nerad používal jejich argumenty...
U bráchovo firmy byli na obou počítačích FF + Symantec. Nevěřil jsem vlastním očím, když jsem tam našel víc bordelu než na svém PC s IE. Ale výjimky asi budou existovat vždycky...

Nějak si asi nepřipouštím, že nikdo z té masy lidí neví o alternativním prohlížeči. Pak mi ale přijde stejně hloupé jim podsouvat alternativu a tvrdit jim, ať si vyberou něco jiného než IE, protože cokoliv jiného je lepší než IE...

Je to prostě tak, že ty alternativy tady existují, na tom se snad shodnem.
A já tvrdím, že kdo chce, tak si je najde. Těm ostatním je nebudu podsouvat.
Howgh.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 14:32:34
avatar
Já jsem, a to si prosím laskavě všimni, psal o monokulturním prostředí, ne o tom, že je něco bezpečnějšího než něco jiné (i když s ohledem např. na rychlost patchování chyb se mi IE jeví jako nejhorší).

Já, jako čistokrevný člověk se zdravým rozumem, nepředpojatě akceptující ROZUMNÉ a LOGICKÉ argumenty kohokoli (pravičáků i levičáků), nerad akceptuji IDEOLOGICKÉ žvásty. Ideologie se zabývají hypotetickými stavy, které v reále nikdy nenastanou (to platí jak pro levicové, tak pravicové ideologie), jejich cílem je pak získat manipulovatelnou masu lidí - nalejme si čistého vína..

Co se týká "IT-nepolíbených" mas, mám tu čest se s nimi setkávat docela často jako se zákazníky. A garantuji Ti, že většina těchto uživatelů přistupuje k PC stylem "vizuální paměť" (aneb tady vlevo v rohu je obrázek (ikona), kterou se otevřu ten internet). O tom, že existuje něco lepšího, tito lidé vůbec neví (a nejsou to žádní hlupáci, i lidi technicky (VŠ) vzdělaní, jen pro ně prostě není počítač hobby, ale "jen" pracovní nástroj.

Pokud nechceš nikomu nic podsouvat, proč tedy MS podsouvá uživatelům IE?
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 15:02:27

Ale to máš tak přece se vším... Nic nepodsouvá. Prostě vydal produkt - operační systém, který obsahuje IE. Je to jeho produkt, může si tam dát co chce. Nikdo nemá právo mu do toho kecat. Taky nikdo nekecá do toho, když výrobce auta dává jednu značku autorádia nebo gum. Chceš něco jinýho? Volbu máš. Ale 90% lidí si tam nechá co tam je. Co na tom, že to rádio neumí USB, že se nechá snadno ukrást...ty lidi to nezajímá a víme to oba ze své praxe.
Já nechápu, jak si někdo (EU) může dovolit kecat privátnímu výrobci do jeho produktu.To mi zavání...
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 15:54:59
avatar
Ok. Jakou volbu mám já v případě Windows? Koupit/nekoupit? A co s mými aplikacemi, které vlastním? To jsi trochu nedomyslel...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 13:59:38

Mel by jsi si to prebrat. To co tvrdis ty zavani komunismem a podobne vyvinutymi nefunkcnimi prostredimi. Cely nonsens je v tom, nutit nekoho aby ve svem produktu nabizel konkurencni produkty = totalni zhovadilost, ktera nema normalne obdoby. Jasne MS je monopol, jasne, zneuziva toho, ale tenhle pristup jak mu v tom branit je spatny. At si ostatni vyrobci prohlizecu treba zazadaji o podporu u EU, udela se kampan a pak at se uvidi co je lepsi (a i tohle je nesmysl), tenhle pristup smrdi. A argumentovat tim, ze nekde nevi, ze existuje neco jineho? Vzpamatuj se, pokud to tak je, tak holt ten produkt proste neni dostatecne dobry. FF dneska zna kazdy druhy a prosadil se sam, bez umeleho vychazeni vstric ze strany MS. Proc davat sanci Netscapu, Opere a dalsim vylozene minoritnim alternativam? Jenom proto, ze jsou lepsi? To soudis ty? Co je lepsi posoudi trh a uzivatele = rozsirenost. A FF dokazal, ze to jde i proti molochu jako je MS. To ze MS nabizi ve winech IE je normalni a nikdo ti nebrani si zvolit alternativu jak k OS, tak k browseru. Tecka. Pokud by MS opet branil jinym browserum, aby fungovali korektne, pak trestat, ale ne tohle.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 14:55:19
avatar
máš ve své krásné, leč chybné, úvaze několik chyb:

1. IE není nabízen, je dodáván - to je hodně velký rozdíl.

2. logická úvaha říká: MS (jako každá korporace) není filantrop. Je-li IE opravdu zdarma, pak se jedná o vydělávání na přidružených službách. Je-li vyvíjen komerčně, pak část zisku z prodeje licencí je výnos z prodeje IE, a v takovém případě je špatně, že existuje JEN bundle Windows+IE (navíc technicky neoddělitelný). V obou případech se jedná o jasně monopolistické chování.

3. Nikomu nechci dávat "šanci," chci v rámci možností rovné PODMÍNKY/MOŽNOSTI pro konkurenční boj. Zákazník nechť má možnost vybrat si z rovnocenných nabídek a uspěje ten, kdo nabídne lepší produkt.

4. Firefox se prosadil vůči několik let (!!) starému IE6, a i přes několikanásobně vyšší kvalitu je jeho podíl pod 30%


Jak sis jistě všiml, mám jen jeden jediný (velmi mírný) požadavek na (alespoň přibližnou) rovnost podmínek distribuce. Naopak jsem na podporu svého stanoviska použil velmi mnoho jednoduše ověřitelných a "tvrdých" finančně-marketingových argumentů. Osobně mi to jako komunismus nepřijde, ale nechci se s Tebou hádat o výklad a konotace tohoto slova. A konečně ve srovnání s Tvým velmi komplikovaným návrhem na řešení v rámci EU mi přijde prosté přidání možnosti stáhnout i alternativní prohlížeče jako nejjednodušší a nejelegantnější řešení tohoto problému. Možná není dost "pravicový" a Adam Smith díky tomu rotuje v hrobě rychlostí světla, ale to mě vážně netrápí.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 17:11:19

1. Opravdu relevantni rozdil...

2. V zasade a v konecnem vysledku je tohle opravdu jedno. Ja jako koncovy zakaznik levnejsi Windows bez IE mit opravdu nebudu. OS je dnes tak komplexni system, ze tohle hledisko se muze za chvili vztahnout na x dalsich veci, ktere jeste dnes vnimame jako nedilnou soucast OS.

3. Rovne podminky ano, ale v ramci feroveho souboje o trh. Vazne je rovna podminka, ze nabidnu produkt konkurence ve svem vlastnim produktu? Vazne? Nebo je to omezovani meho produktu? To mi jako rovna podminka ci moznost ani z dalky neprijde.

4. Za a) kvalita je obzvlaste v tomhle pripade vec ciste subjektivni. zalezi na prioritach a co od produktu ocekavas. A za b) prosadil se! A ne kvuli tomu, ze by nekdo nutil nekoho aby nabizel jeho produkty ve svych.

A nakonec: na to ze mas pouze jeden a velice mirny pozadavek toho dokazes napsat setsakra hodne... Tohle je o principu volneho trhu, pokud se s timhle zacneme smirovat (a ze nam v EU nic jineho nezbyva), nase konkurenceschopnost vuci okolnimu svetu bez podobnych socialistickych (kdyz uz ne komunistickych) rovnych opatreni, poklesne k bodu nula. Nejde o to, zda MS svoji pozici zneuziva ci nikoliv, jde o ochranarska opatreni, ktere v dusledku povedou k nizsi kvalite vyrobku a to je cesta do pekel. Sice budeme mit vsichni rovne s stejne podminky, ale pak prave uz nikdo nepozene nic dopredu, protoze nemusi.
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 15:09:18

Jasně že to je zhovadilost, v tom přece souhlasím...
Vždyť je to proti tržnímu chování takhle reagovat na něčí produkt.
Že někde neví že existuje něco jiného? Vždyť to platí ve všech oblastech života, proč ti vadí zrovna u tohoto?
Když budeš kupovat auto a budeš spokojen s tím co tam je, tak je to špatně? Ano, prodejce ti může říct že si tam můžeš dát něco lepšího, bezpečnějšího, atd...čili alternativa taky existuje. Vždycky k něčemu existují alternativy a jen málokdo o nich ví. Není přece v lidských silách vědět o alternativách ve všech produktech a službách, ne?
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 15:23:03
avatar
ach jo. Když už používáš analogie, tak bych prosil přesné. U aut panuje plně konkurenční prostředí (elasticita poptávky i nabídky je vysoká). A v tom je právě problém, Ty nevnímáš monopol microsoftu. Není špatně NEVĚDĚT, ale NEMÍT MOŽNOST se dovědět, respektive být od takové možnosti více či méně skrytě separován. A přesně tohle dělali i komunisti. Navenek nic nezakazovali (to dělali až poté, co jsi "prošel prvními překážkami"), jen ti nedali informace.
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 15:50:03

Myslím, že to fakt řešíme moc hluboce. A zbytečně.
Jasně že panuje konkurenční prostředí a nedá se to srovnávat, já ale srovnávám produkt, ne výrobce. Máš možnost výměny? Máš možnost se to dozvědět? Máš, stejně tak i u MS. Asi by se dala najít lepší analogie, ale už se tím zabývat nechcu.
Kdo ti řekne, že existuje lepší alternativa? Prodejce.
Je samozřejmě chyba, že nelze odinstalovat, to je bez debaty.
Celý problém stojí na tom, že zákazník údajně nemá možnost alternativy a EU mu tu alternativu nutí. A to se mi nelíbí.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 16:18:23
avatar
jo resite to zbytecne...to stejne uz se tu nekolikrat resilo (i ja sem to s tynytem resil) a nevyresilo. podle me neni spravne diktovat MS co ma nebo nema do sveho OS davat...a IMHO to ani nicemu nepomuze a to hlavne z nekolika duvodu:

1) vetsina BFU si ani neni schopna nainstalovat OS. kdyz si koupi nekde komplet PC, tak v naproste vetsine pripadu ma OS uz predinstalovany a aspon zakladne vybaveny - takze i s prohlizecem.

2) kdyz uz si naky BFU bude instalovat OS a uvidi nabidku prohlizecu o kterych ani v zivote neslysel a bude znat z nich jenom ten Internet Explorer, tak co si asi nainstaluje? operu, chrome nebo firefox, ktery nezna? to asi tezko..samozrejme ze si nainstaluje IE.

3) podstatne ovlivnuji podil jednotlivych prohlizecu i firmy nebo vzdelavaci instituce. nekde jiz dost casto byva vyuzivan i firefox, ale mnohem casteji prave IE. taky ve firme nechavam na vsech pc internet explorer, a neinstaluju tam firefox, operu nebo chrome. je to pro me jednodusi..IE se automaticky aktualizuje pres microsoft update a nemusim na kazdym PC zvlast instalovat nebo kazdou novou verzi jineho prohlizece nebo manualne aktualizovat.

4) a to nejdulezitejsi nakonec...IE8 neni vubec spatny prohlizec. prave naopak - je velmi dobry.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 18:20:58
avatar
ale o to přece vůbec nejde. Jde o princip MOŽNOSTI volby. Že to některé lamky nezvládnou - o to přece vůbec nejde.

Jen technická: Firefox se aktualizuje taky sám, jen je potřeba nastavit práva na adresář, pokud PC užívá uživatel, který nemá admin práva. Daleko spíše mi vadí velká benevolence při instalaci pluginů, nelze to jednoduše zakázat.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 23:10:36
avatar
tak, tak to jsem tím chtěl říct...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 15:39:40
avatar
Me by prislo spravedlnejsi aby tam nebyl zadny prohlizec. Takhle si muze vzpomenout Franta z Horni Dolni, ze tam jeho prohlizec neni a ze ho tim diskriminuji. Komu vadi IE, tak at ho proste nepouziva a nedrzkuje do veci, ktere jsou zadarmo.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 16:06:29
avatar
Dle MS aby mohl být některý prohlížeč v nabídce k instalaci musí zaujímat na trhu min. O,5% - z toho vyplívá že se tam objeví IE, Firefox, Opera, Chrome, Safari a šanci má ještě Netscape. V každém případě pořád půjde o diskriminaci ostatních prohlížečů, které budou mít o to menší šanci se prosadit a určitě se najde takový který bude proti tomu protestovat-takže do budoucna by to taky mohlo dopadnout tak že na člověka vybafne při instalaci Windows obrovský seznam všech existujících prohlížečů a běžný neznalý uživatel bude v pasti.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 12:00:42
avatar
Tak se divam, ze ti co se zastali MS dostali palec dolu Na to mam jedinou odpoved: Komu se to nelibi, ten at si prd@l polibi
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 15:04:47
avatar
drtivá většina používá produkty MS ale značná část z nich nesnáší MS a přeje jim jen to nejhorší. Hold to je takový ten paradox. Mnozí zapomínají že MS není nějaká veřejnoprávní společnost, ale je pořád soukromá společnost jejímž prvořadým úkolem je generovat co nejvyšší zisk
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 15:42:59

Budu používat i nadále IE, jsem na něj navyklý ..a jak se říká, "zvyk je železná košile". Proto mě osobně Evropská komise s tím věčným bojem proti Microsoftu docela sere.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 15:46:46
avatar
DD, to bylo nářků, jak budeme trpět pod knutou EU... a najednou MS stahuje ocas mezi nohy a akceptuje velmi měkké podmínky EU.

A vám všem, co pokládáte MS za oběť: uvědomte si laskavě, že jste MINIMÁLNĚ pokročilí uživatelé. Celý tyjátr se vede kvůli lamám/BFU, pro které je počítač jako telka - jen mačkají čudlíky. A mít v OS prohlížeč je velmi dobrý byznys, to vědí všichni zúčastnění.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 16:05:27
avatar
"jak budeme trpět pod knutou EU... a najednou MS stahuje ocas mezi nohy a akceptuje velmi měkké podmínky EU. "

Ale to přece neříká nic o tom, jak je EK a EP "kvalitní" spolčení lidí...
Skutečně tu chceš vypsat co tam sedí za sebranku?
Dokonce bych řekl, že v EP je sebranka procentuálně zastoupena víc, než v národních parlamentech. Asi je tam členské státy rády "odkládají".
EU je podle mého názoru dobrý projekt a věřím mu. Ale od té doby co to ve valné části Evropy vzali do ruky levičáci, je to jeden kiks za druhým. Ale na druhou stranu, EU nemůže být jak milius, když národní státy ze kterých je EU složena, mají na hlavách tak velké hroudy másla... :-)
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 16:39:55
avatar
ta "sebranka" odpovídá té "sebrance" co potkáváš na ulici. Evropa je a bude "levicová", tak to prostě je a bude. Pravicová byla v 19. a začátkem 20. století, a skončilo to dvěma industriálními světovými válkami. Dokud bude v kolektivní paměti lidí tohle, tak na návrat pravé "pravice" moc nevěř.

Ono dneska říkat "pravicový" a "levicový" je dost nonsens, levicové vlády dělají částečně pravicovou politiku a obráceně (a bylo to možné vysledovat i na dění v ČR v letech 93-09), pravicovost a levicovost se už jen odráží v akcentu na cílové sociální skupiny.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 858x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 581x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1032x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1221x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1556x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1375x
Komentářů: 7