Windows 7 v RC1 v dubnu, Vista SP2 RC1 už unikla Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 23 únor 2009
altVypadá to vypadá, že se co nevidět dočkáme téměř finálních verzí důležitých operačních systémů.

 

 

 

Oficiálně bychom se RC1 verze Windows Vista SP2 měli dočkat právě nyní. Ke stažení z neoficiálních zdrojů již tento update je a podle všeho běhá na výbornou. Ostatně SP2 je pravděpodobně hlavně bezpečnostní balík, který obsahuje všechny update a vylepšení od vydání SP1. Je ale pravdou, že obsahuje i nějaká ta vylepšení, zejména v oblasti Wifi a Blu ray podpory.
Mnohé z nás už ale po velice dobrých zkušenostech z beta Windows 7, zajímá vydání RC1 verze Windows 7. Podle mnohých zdrojů by k jeho vydání mělo dojít už v dubnu. A to konkrétně 10.4. Microsoft se také údajně rozhodl vydat RC1 opět veřejně, protože se tento počin ohledně beta Windows 7 setkal s velkým ohlasem ze strany veřejnosti. Testeři z řad profesionálu i běžných uživatelů poslali prý dohromady na půl milionů návrhů jen prostřednictvím Send Feedback. Samozřejmě pravděpodobně bude řada z nich duplicitní, ale svědčí to o tom, že zájem veřejnosti podílet se na vývoji a předejít tak případným přehmatům vývojářů, je značný. Microsoft tak toho využije i při vydání RC1 verze.

Osobně musím říci, že už silně přemýšlím o tom, že na RC1 verzi rovnou z Windows Vista přejdu. Ovladače pod Windows 7 fungují na výbornou a dokonce se Windows 7 kladně projevil přínosem například při testování OC apod. Nevzpomínám si, kdy by nějaký operační systém Windows fungoval takhle dobře ještě před vydání prvního RC1. Jsem si téměř jist, že Windows 7 budou pravděpodobně jedním z nejlepších OS, které kdy MS vydala a ačkoliv se určitě najde řada odpůrců (z principu) nového OS, počet spokojených uživatelů je tentokrát rychle převýší, navíc když se můžou na vývoji Widnwos7 podílet svými připomínkami. To je myslím dobrá pozvánka si Windows7 RC1 vyzkoušet a reportovat své poznámky a návrhy vývojářům společnosti Microsoft – když už za ten systém máme platit několik tisíc, tak ať to stojí vážně za to …

Zdroj: Fudzilla




Přejdete na Windows 7?


AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Gyrxiur [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - suhlas 2009-02-23 15:30:36
avatar
Windows 7 bude pecka, aj ked beta ma este nejake muchy, verim, ze RTM bude supis, potom si ju aj kupim, za dobre veci rad zaplatim, za smejdy nee
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 17:41:05
avatar
Urcite si hrdy majitel win vista 64ultimate inac by si takukto kravinu nenapisal slusnost by bola keby to vide ako zdarma upgrade pre majitelov ultimate verzii. Osobne nemienim platit zas za os ktory je len vylepsena vista.....
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 21:11:41
avatar
přesně tak. Kdo má win xp, nebo pouziva nelegalni os nemá co řešit a přejde na win7, kdo ale zacaloval za visty je to na povazenou kupovat jen mirně vylepšenou verzi toho samého. Sam sem koupil 64-bit visty a nevidim zadny duvod strkat MS dalsi penize.
BoSpring [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 09:41:04
avatar
naprostý souhlas, V64b už jsem si "vypiplal", tak proč bych platil znova!!!
Pr3d1t0r [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 12:48:35

pokud se nemylim tak z Vist od home premium a výš jde přejít zdarma. Tudíž vy co jste si za visty už zaplatili, tak když přejdete nemusíte platit nic...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 15:23:49
avatar
jo kdyby to bylo tak jednoduche
Samoman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 20:15:26

Jediná podmienka je, že musíte mať Win Vista Home Premium a vyššie zakúpený do 31.12.2009 (mám to z časopisu PC REVUE ak sa mýlim tak ma opravte)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 16:21:24
avatar
pokud si je od cervence koupim jeste jednou tak ano
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 19:41:21

VYPIŠ MĚ VŠECHNY BODY, PODLE KTERÝCH TO BUDE PECKA.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 15:35:03
avatar
No, spousta lidí řiká, že mají XP a hodlají přejít rovnou na 7, Vistě se vyhýbají velkým obloukem.
Mike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 20:54:18
avatar
Moje rec
Jorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hmmm 2009-02-23 15:50:39

Už teď si připadám out, protože jsem asi tak jeden člověk z milionu, který je s Win Vista spokojen a šlapou mu na výbornou. Po vydání Win 7 nejspíš budu ještě větší loser, protože snad jako jediný člověk v republice si Win Vista ponechám. Zatím opravdu nevidím jediný důvod, proč na Win 7 přecházet.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 16:31:17
avatar
Nejsi, já jsem taky spokojen. Ti co nejsou spokojeni jsou pouze ti, co systém nevyzkoušeli nebo vyzkoušeli týden a méně. Taky jsem si musel zvyknout, všechno potřebné najít, ale opravdu nespokojenci jsou z 99% procent ti, kteří to nevyzkoušeli nebo to jednou viděli. 1% jsou ti, kteří tomu rozumí a nelíbí se jim zrovna pro ně jedna potřebná věc, která není zvládnutá, avšak pro běžné uživatele není zas tak nutná a špatná...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 16:49:24
avatar
mě štvou nároky na HW když mi u XP stačí i na hraní v pohodě 2GB RAM, proč bych měl přecházet na systém, který je HW náročnější? Na hraní je zatím XP ideální, neb grafika na Vistách lepší zpravidla nebývá, zatímco nároky má vyšší - stačí se podívat na doporučené nároky XP vs Vista. A všechny programy co používám mi na XP běží, což opačně u některých starších programů platit nemusí.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 20:39:15
avatar
Já to tedy bral pouze s hlediska toho, co nabízí. HW nároky mě nenapadly, ale chápu, že to problém být může. Spíš bych to nazval tak, že do nového kompu dávat XP už smysl nemá (teď jsem to dělal a jako zlatý Visty pro běžné použití). Tam je totiž jasná jedna věc, pro normálního uživatele důležitá: Visty jsou prostě novější a tak nemusím instalovat pro každou "kravinu" (čili příslušenství) ten daný software (třeba na stahování fotek u foťáku...). To je podle mě výhoda jasná. Ten systém ty nové věci zná a umí si s nimi poradit lépe, než XP. Jak ale říkám, nejsem žádný Pro pracovník s operačním systémem, beru to ryze jako opravdu běžný uživatel
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Visty radeji ne 2009-02-24 08:23:58
avatar
Nevim do jakeho toho procenta jsem zarazeny ja , ale poridil jsem si novy komp a dal na ne Vistu. Ze zacatku to vapadalo slibne, ale po nejake dobe jsem zjistoval cim dal vic problemu. A po nekolika mesicich jsem si nainstaloval jeste Xp k tem Vistam a kdyz jsem zjistil jak na XP ten novy hardware pekne slape, tak jsem po nejake dobe Visty uz ani nespoustel a zustal pouze u XP az doted a ted uvazuji o Win7 a snad uz to konecne bude ono A jeste mam jednu zkusenost z prace, vsichni mame notase(asi tak 7 notasu) s Xp krome jednoho notase na kterem jsou Visty a za dva mesice jsme museli 2x volat servisniho technika(byl to softwarovy problem - prestaly fungovat nejake drivery a nedalo se na tom notebooku pracovat).Zkuste si tipnout u ktereho notase to bylo?Byl to zrovna s temi Vistama! Po druhe oprave nam servisni technik doporucil preinstalovat na XP a od te doby jede notas uz nekolik mesicu bezproblemu
Jorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 09:40:04

Budu hádat - na notebooku s Vistama nefungovaly drivery určený pro XP. To je ale divný... Damn you, Vista.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 19:39:11
avatar
Uz si to nekdy zkousel nainstalovat drivery pro Xp na Vistu?Kdyby jo tak by si vedel,ze to jaksi nejde!Hold dalsi chytry teoretik
Jorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 09:35:28

Citace:
když mi u XP stačí i na hraní v pohodě 2GB RAM

A na hraní Dooma 2 ti stačil DOS a 8 MB RAM - to je pokrok.

Citace:
neb grafika na Vistách lepší zpravidla nebývá

Nemá Vista náhodou DX10 a XP pouze DX9? Tam je rozdíl v kvalitě obrazu opravdu markantní.

Citace:
A všechny programy co používám mi na XP běží, což opačně u některých starších programů platit nemusí.

To se u programů psaný pro určitý operační systém může stát, že na jiném neběží. Opravdový problém to může být leda tak pro firmy, používající vysoce specializovaný software. To ale není bug Win Vista.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 09:40:23
avatar
Citace:
Nemá Vista náhodou DX10 a XP pouze DX9? Tam je rozdíl v kvalitě obrazu opravdu markantní.


muzes se teda predvyst clankem se screenama a tim markantnim rozdilem mezi dx10 a dx9? jaksi sem si zadneho markantniho rozdilu nikde nevsiml..jedine ve stalkerovi cs ma dx10 trochu vetsi vliv na kvalitu obrazu..ale markantni tedy urcite ne.
Jorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 15:14:01

Tak se příště koukni pořádně, nejlépe třeba na vodní hladinu.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 16:21:54
avatar
jo a kde?
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 16:30:36
avatar
Na screenshotech. A dívej se pořádně, ve hře bys to asi nepoznal
M0rf3us [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 16:49:45
avatar
Já jsem například Visty měl minimálně 3 měsíce, ale problémů se za tu dobu objevilo tolik že nyní jsem zpět na XP
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 17:21:47
avatar
Prve jsem zapoměl zmínit, že já jsem jeden ze spokojených uživatelů Vist. Ale kdo má XP a uvažuje o přechodu tak pro toho nemá smysl kupovat Visty a počkat na 7.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 17:32:49
avatar
sem out..patrim vicemene mezi to 1% a mozna jeste mezi min lidi teda, protoze po vyzkouseni win 7 beta se mi ve vistach vice veci nelibi.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 19:17:34
avatar
Já teda nevim, ale připadá mi, že vylepšení v 7 jsou spíš grafickýho rázu, co se týče funkčních vylepšení, tak uvidíne (uslyšíme) ohlasy jak to fachá, jako např. lepší kompatibilita alpikací, jestli je ten start opravdu rychlejší atd. A jestli se ti něco ve Vistách nelíbí po vyzkoušení 7, tak si vzpomeň na XP a hned ti bude líp (ne že bych měl něco proti XP, svoji práci odvedly dobře, ale pokrok je pokrok...).
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 19:48:02
avatar
vylepseni v 7 jsou hlavne rychlostniho razu vzpomenu si na xp a s nema mi teda bylo lip nez s vistama...pruhledny okraje u total commandera vazne nepotrebuju. pruzkumnik je stale pro masochisty..ovladaci panely slozitejsi a zmatenejsi (hlavne centrum siti a sdileni) atd. pokrok je pokrok ale visty takovy jaky jsou nemeli spatrit svetlo sveta. sevenky uz v tech betach jsou o tridu lepsim a vyladenejsim systemem.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 08:28:52
avatar
Presel jsem na windows 7 beta a aktualne ho pouzivam jako hlavni system, prozatim jsem velice spokojen. Zatim vsechno co mi fungovalo mi funguje i ted. A hlavne teda o dost rychleji, uplne si v tom libuji Uz nevim, nevim, na XP se mi asi zpatky chtit nebude(visty nemam) Az vyjdou oficialne win7 tak si je urcite koupim. Jenom doufam, ze nastrel cen bude aspon trocha rozumny a OEM, treba HomePremium budou stat cca do 3 tis. Pak by to bylo docela vyladeny.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 19:27:44
avatar
Je pravda,že čím déle používám Windows Vista,tím více jsem spokojen.Pokud člověk překoná cca. první 2 měsíce,tak potom šlapou opravdu na jedničku.Což se o XP nedá,tak uplně řici.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 21:17:40
avatar
je to presně jak řikas. Sam sem nejdriv zkusil mesicni zkusebni dobu u vist a pak sem s ulevou nahodil spet xp, casem sem se ale nakonec odhodlal ke koupe vist a zhruba po roce uzivani sem nadmiru spokojen. Visty jsou lepsi a lepsi cim dele jsou nainstalovane, u xp to je presne obracene
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to holoway 2009-02-24 10:58:36

je to tak jak píšeš
léta sem spokojeně používal XP a když sem si stavěl na podzim 2006 new kompa, přešel sem na Visty.
Týden sem si zvykal kde co je a od té doby sem jen jednou formátoval a to pouze když mi odešla deska, na kterou je OEM Vista vázána. Dokonce mi stačej i 2GB ram (s odřenýma ušima) a to hraju hry.
Pokud se člověk k systému nechová jak prase, nebude mít problém jak s XP, tak ani s Vistama

edit: reakce mi odskočila o pár řádků níž
Araya [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 17:24:09
avatar
Me visty makaj taky dobre a jsem spokojen. A dokonce zvladly vymenu kompletniho hardware bez jakekoli zmeny coz XP nikdy nedaly.
No ale win 7 asi testnu a pak uvidim, ale s koupi asi dost pockam pac za to nehodlam vyhazovat nejaky jejich premrsteny baliky penez.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 12:00:51
avatar
to je jedina prakticka vyhoda nad XP, s tim starym shitem se na jinou desku nez na ktere sis to instaloval proste bez formatu nedostanes. pro testovani HW rozhodne nemuze nikdo pouzivat XP,leda ze by je instaloval na kazdou desku znova.
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 17:30:47

Já jsem byl moc spokojený uživatel visty a po několika hodinách zkoušení jsem si nechal sedmičky jako hlavní OS, ja to fakt perfektní vylepšení visty ve všech směrech.
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 16:09:04
avatar
Ale ono to bude bez DX11 grafik a hlavně her tak trochu na nic
Neznámý  2009-02-23 16:30:04

ZdaR The Witcher, v překladu, a to v překladu, asi a to asi ČARODěji, tak, ono, a to ono, na-konec,a to na-konec, bude, a to bude, to, rozhraní, a to rozhraní, DirectX11, asi nějaká verze CZ, tak, a to tak, na-konec, bude, i v tom, Operačním systému Microsoft WINDOWS Vista Ultimate SP2, asi nějaká verze CZ, snad, a takže, a to takže, i ten, a to i ten, Operační systém Microsoft WINDOWS Vista Ultimate SP2, asi nějaká verze CZ, je na nic, a nebo, jak co?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 17:35:10
avatar
ladiku mas to popleteny. carodej je anglicky warlock nebo wizard. witcher je zaklinac
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 11:52:35

Witcher neni ani to... Je to neologismus. Zaklinac je conjurer. A. Sapkowski dokonce puvodne chtel preklad Wiedzmin (originalni nazev a take nove vytvorene poslke slovo) do anglictiny jako Hexer, coz je blizsi vyznamu. CD projekt zvolil Witcher od anglickeho Witch = carodejnice(oproti polskemu vyznamu korene Wiedma = vedma)a to se pak preneslo i do anglictiny, ale oficialne to nic neznamena, stejne tak cesky preklad Zaklinac neodpovida vyznamu slova Wiedzmin. Po prekladu serie Hlidek od S. Ljukanenka by se mozna chytil dneska nazev "vedmak", ktery odpovida trochu vic, ale zase je to cesky neologismus.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 16:24:34
avatar
jenze on to ma nejpravdepodobneji jako zaklinace
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 17:28:30

Teď jsem hrál NWM 2, tak nevím o čem mluvíš. Podpora DX11 je zatím zbytečná, když to nic neumí využít.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-25 00:21:32
avatar
DX 11 v soucasnosti neni na trhu ani jako SW ani zadny HW jej nepodporuje. Tak se nediv ze ti nefunguje v NWM 2
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 16:21:25
avatar
Citace:
Podle mnohých zdrojů by k jeho vydání mělo dojít už v dubnu. A to konkrétně 10.4. Microsoft se také údajně rozhodl vydat RC1 opět veřejně

DD, nechcem prudiť, ale tieto informácie sú už MESIACE staré. O verejnej RC verzii s pravdepodobným dátum vydania v apríli sa vedelo ešte pred oficiálnym vydaním Bety.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 16:32:43
avatar
Tak to DD shrnul do jedné novinky. Není to nic špatného, třeba já to do teď nevěděl, takže jsem s informací spokojen
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 17:41:12
avatar
Už som to písal v dvoch predošlých príspevkoch o Win7.
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 20:52:58

no je to sice trochu starsia informacia ale to ze Windows 7 RC verzia vyjde 10.04.2009 uverejnila fudzilla vcera a informacia pochadza z konverzacie uverjenenej 20.02.2008.
takze mi nejak nedochadza ze by tato informacia bola aj potvrdena este pred vydanim bety .
Odkaz
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 09:16:02
avatar
Ale ja som nehovoril o presnom dátume, ale o mesiaci.
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ANKETA 2009-02-23 18:21:00
avatar
Ankety tady jsou dobrý a ukazují zajímavé výslekdy. Musím říct kté nynější: JAK MÁM VĚDĚT JESTLI PŘEJDU NA VINDOVS 7, KDYŽ JEŠTĚ NEVIŠEL A NEVÍM JAKÝ BUDE DOOPRAVDY.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 08:26:25
avatar
No od toho tu byla public beta a taky jak je v novince napsano, za chvili bude RC1. Takze vyzkouseni je mozne. Ja uz na nich ficim Takze v tomhle problem urcite nebude
revilo2707 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Win 7 rocks 2009-02-23 18:42:14
avatar
Teda fičím na win 7 beta uz asi dva mesiace a nechcem sa vrátiť ku Viste ani za svet . Z vistami som nemal ziaden problem ale proste toto je o hodne rýchlejšie a zopár drobností mi tu viac.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 19:35:44

Docela by mě zajímalo jak to bude s upgrade z Vista Ultimate 32 byt na W7 ..někde jsem četl, že snad jen pro ty, kteří si Visty koupí od června 2009 do vydání W7 ..ale může to být fáma. Ale i tak je mi to celkem jedno a na W7 přejdu ..určitě už na 64 byt verzi.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 21:26:01
avatar
Tak upgrade z vist na 7 bude mozny stejně jako je mozny upgrade z XP na visty. Ale přechod zdarma bude umožněn právě jen majitelům vist zakoupených nějake 3-4 měsíce (jasne datum jeste neni dane) pred vydáním 7. Jinak bylo by ale hezke od Ms kdyby nejak zvýhodnil upgrade z vist na 7 (jenze MS vetsinou hezke gesta nedela).
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 19:54:37
avatar
Zatim sem s vistou zadnej problem nemel takze zatim nevim jestli budu prechazet na win 7
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 20:39:02
avatar
Wista 7 u mne jela 2 Hoďky...1-Je to Beta tak prostě neee...2-Anglina je super řeč ale v OS vyžaduji Mateřštinu!!!! 3 -Všechny Ovladače naň nejsou!!!(ale budou)4-To střídání Ploch mám rád Konečně se MC Soft pochlapil(Jako platící Registrant webů wallpapers a Cgwallpapers) se ty Krásné Plochy měněj konečně bez zásahů jinejch programů...5-Budou drahé!! 6- SP2 dodá vše potřebné ne? Jinak samo že stejně všeci přejdem ale ne tak rychle jako teď že Vistu jsem měl doma tak měsíc po vydání...možná dříve 7-Vista je dobrá tak proč měnit že
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 21:28:27
avatar
od SP2 na visty si moc neslibuj. Jde hlavně o bezpečnostni zaplaty a podporu noveho hardware.
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 21:39:41
avatar
Já se budu držet osvěčených metod a přejdu na win 7 někdy po prvním service packu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 22:45:07
avatar
Windows 7 je vlastně Windows Vista SP3
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 23:52:10
avatar
jj to je pravda...bohuzel ale pekne drahej SP...
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 23:58:52
avatar
Taky myslim ze mezi Vistou a Win7 nebude o moc vic rozdilu jak mezi Win2000 a WinXP, aspon co se tyce jadra, u pridruzenych aplikacich pry zmen hodne
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 15:39:47
avatar
to je taky fakt ale předpokládám že sp2 do vist taky něco dostane a ten rozdíl nebude tak markantní. přechod po prvním service packu je taková sázka na jistotu, kdy už by měla být většina věcí a především novinek odladěná
onlavu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - vytunningovana vista 2009-02-23 23:05:02

win7 jsou docela pecka. je to vytunena vista a to je asi tak vsechno pro obycejneho cloveka. pro firemni segment tam toho bude vic(podpora dotyků, prace se siti...)
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 23:22:01
avatar
Mam visty uz vice jak rok a jsem max. spokojeny. Snad nikdy mi nespadly a vsechny problemy jsem vyresil pres task manager. Ceny windows 7 ktere byly uverejnene drive se mi zdaji nehorazne vysoke. V koutku duse doufam ze bude mozny nejaky upgrade za nejaky rozumny peniz z mojich ultimatu
Neznámý  2009-02-23 23:48:24

pouzival jsem visty, pak jsem pouzival mesic W7, ted jsem se vratil zpatku na visty (Dual boot) trochu jsem se bal toho jak to bude cele pomale, ale co se nestalo? nevidim vubec zadny rozdil v rychlosti, cele mi to prijde jen jako opticky klam (na modernim hardwaru), staci zmena animaci oken a trochu volnejsi UAC a cely OS je najednou super. Na starsim stroji nemam s W7 zkusenost (je pravda ze s vistama byl 1GB RAM problem). Takze asi MS jen zmenil theme, vyladil naroky na RAM, a vsichni windowsaci kteri jsou stale nuceni trpet na XP se najednou tesi na novy super OS. Pekne nas MS ovlada.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-23 23:56:03
avatar
Ono s vyvoj SW jde dopredu sem teda na nove win7 zvedavy bety sem neskousel, stejne ani nepocitam ze bych na stavajicim HW menil okna a je mi jedno co nova verze prinese

ono cenova politika jak bola predbezzne uvedene nic moc, ale co s tim moze clovek delat
co se tyce funkcnosti jedu na XP, Vistu znam v Home Basic verzi(vyzsi sou mozna funkcne lepsi ale ruku bych za to do ohne nedal), a mam na ni rozhodne (negativne)zaujaty postoj od prvniho seznameni.

Mezi jeji nejvecsi negativa spojene s Vistu vsak rozhodne bolo rozhodnuti MS ze DX10 pod XP podporovat nebude, cimz vlastne jednak oslabil pozici DX10 a jednak vyvolal istu davku nevole mezi uzivateli.
dalsi uder pod pas obdrzela Vista od vyrobcu(a potazmo i uzivatelu) netboku, ktery si existenci (a podporu) XP doslova vydupali
Add aero sem videl, ale nenadchlo
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 09:22:24

mna nenadchlo ani aero a ani temy winXP.. bezim na XP, ale mam to prepnute na temu Classic, ci ako sa to presne vola.. takze o graficke orgie v OS mi nejde.. a vlastnosti mi stacia aj XPckove.. akosi nevidim dovod prechodu ani na Visty a ani na 7.. alebo mate iny nazor? co by mohlo byt dovodom na prechod?
eufigenie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 11:41:00
avatar
Já jedu na winXP a doteď jsem neměl žádný důvod uvažovat o přechodu na Visty. S blížícím se příchodem win7 ale začínám pomalu přemýšlet o přechodu na tento OS. Hlavním důvodem pak pro mne je DX9 ve winXP a postupné ukončování podpory. S přechodem ale určitě počkám až po pročtení ohlasů po vydání prodejní verze. Nejspíše si ale stejně nechám winXP jako druhý systém.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - počkejme na DX11 2009-02-24 12:06:49
avatar
tak teprve s DX11 se uvidí jestli jsou výrobci grafik schopni udělat HW s větším výkonem než na hry postavené na již zastaralých principech a překonat shit jako nedynamické animace a modely poškození založené pouze na existujících polygonech. v DX11 a podpoře nových způsobů ovládání bude určitě největší síla Win7.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 14:00:38

Bohuzel to neni jen o vyrobcich grafik, ale i o programatorech her jestli jsou schopni zapracovat dx10 a dx10.1 do stavajicich zastaralych dx9x enginu natolik efektivne aby se to vykonove projevilo...
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 12:15:39

verzia DX pre mna moc vyznam nema, kedze nehram hry.. takze stale neviem, co by ma na tych W7 malo pritiahnut..

ale na druhej strane je pravda, ze stavajuci system mam 32bit.. a uz som zvazoval prechod na 64bit.. to by mohol byt ten dovod.. ale mozno pockam az na SP1 pre W7.. i ked ten pride mozno dost neskoro a tych 64bit by som rad vyuzil uz skor.. no uvidime..
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 12:59:12

DD napsal:
Nevzpomínám si, kdy by nějaký operační systém Windows fungoval takhle dobře ještě před vydání prvního RC1.


Tohle je preci naprosto logicke kdyz testovaci verze W7 jsou Visty...

DD napsal:
Jsem si téměř jist, že Windows 7 budou pravděpodobně jedním z nejlepších OS, které kdy MS vydala a ačkoliv se určitě najde řada odpůrců (z principu) nového OS, počet spokojených uživatelů je tentokrát rychle převýší, navíc když se můžou na vývoji Widnwos7 podílet svými připomínkami.

1.cast:
DD nezlob se na mne ale nesouhlasim, ac to nyni ted vetsina lidi bere jako samozrejmost ze WXP jsou svoji stabilitou poctivymi nastupci WNT tak presto musim rici WXP nam jak v praci tak i me doma nikdy neskolabovali, to ze nekdo ma spatne filtrovane inet pripojeni a neumi si PeCko osetrit ani rici znamemu ci nedej boze zaplatit jsou veci nesouvisejici s OS protoze to vse jsou vnejsi vlivy ktere drive ci pozdeji potka kazdy OS ze budou stredem "pozornosti"...
Takze rozhodne si myslim ze na oslavy oblibenosti je brzo(me to prijde jako kdyz nekomu slibis ze mu useknes prst a pak spolecne oslavujete ze se sekat nebude a jste daleko vic happy nez na zacatku pred slibem kdy jste oba spokojene zili) a rozhodne si myslim ze takto jak vypadaji W7 uz mela vypadat RC1 Vist
A o te samozrejmosti ze MS ma naslouchat svym zakaznikum to je to same jako s oblibenosti, ma to byt samozrejmost uz leta stejne jako je to samozrejmosti u nemonopolnich firem...

Ale aby jsis to spatne nevysvetlil, i kdyz jsem spise kritikem tak jsem zaroven priznivcem vyvoje, jenom uz jsem sectely zivotem a zivot mne naucil byt mirne skepticky...
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 13:43:01

asi to ozaj mal byt len dalsi SP pre Visty..
Tomasek1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - a co legalni? 2009-02-24 13:27:06

Spis by me zajimala anketa kolik lidi ma system legalne koupeny. Ono se to upgraduje na kradenym systemu. Che rad bych videl situaci kdyby Win 7 nebylo mozne ukrast To by se jeho zastoupeni ve svete pocitalo na jednotky procent
jjakub [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 18:05:30

Lenze keby sa to nedalo ukradnut tak potom uz by to nebol Windows
Marco von Bender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 18:19:34
avatar
No na jednotky procent asi ne. I kdyby si to nikdo do desktopu nekoupil, tak v případě notebooků lidí Sedmičku dostanou spolu s noťasem.
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jj 2009-02-24 15:42:36
avatar
Na tento OS se tesim a doufam ze me nezklame. Snad se MS zadari a bude zase poradny Windows.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-24 19:38:59

PODLE VÝSLEDKU ANKETY MÁ POLOVINA LIDÍ W VISTY A CHCE PŘECHÁZET NA WIN 7. POKUD LEGÁLNĚ TAK ČASTO UPRAGUJETE VERZI WINDOWS, TAK TO JE TEDY FAKT DOBRÉ
MYSLÍM, ŽE TAM NENÍ NOVÉHO ANI ÚŽASNÉHO.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
War Thunder dostal nový grafický kabátek
War Thunder dostal nový grafický kabátekMonday, 25 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 185x
Komentářů: 2
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1005x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 709x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1091x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1247x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1586x
Komentářů: 0