Windows 7 – verze a jejich ceny Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Friday, 06 February 2009
altKritici společnost Microsoft mají zase munici. Na svět se dostávají verze OS Windows 7 včetně jejich cen, které nejsou vůbec pěkné.

 

 

Podle nejnovějších informací by se Windows 7 měl objevit celkem v 5 provedeních. Jak moc se budou lišit a čím je zatím otázka, ze zkušenosti ale víme, že většinou druhá nejlevnější verze bývá z pravidla pro běžné použití naprosto nejvhodnější. Vyšší verze mívají zpravidla značný objem a jsou napěchovány vším, co Microsoft vůbec kdy vymyslel, i když reálné využití většiny těchto věcí je minimální. A takhle by měly vypadat verze Windows 7 včetně jejich cen:

  • Windows 7 Starter - $199.95 (5200 korun včetně DPH)
  • Windows 7 Home Premium - $259.95 (6800 korun včetně DPH)
  • Windows 7 Professional - $299.95 (7800 korun včetně DPH)
  • Windows 7 Ultimate- $319.95 (8400 korun včetně DPH)
  • Windows 7 Enterprise - neznámá

Pokud vám uvedené ceny vyrazily dech, tak určitě nejste sami. Pravděpodobně se jedná o krabicové verze (OEM bývají přibližně o polovinu levnější). Nicméně i tak by ceny krabicových verzí na našem trhu mohly být ještě vyšší, protože Microsoft zpravidla prodává v EU svůj OS sice za stejnou částku (cifru) ale v eurech místo dolarech, takže pro nás podstatný rozdíl.

  Uvedené ceny jsou opravdu vysoké a pokud si takhle Microsoft představuje boj s pirátstvím, myslím, že takto nastavené ceny počet pirátských Windows jen zvýší. Máme sice na výběr je nekupovat, problém ale je, že Windows jsou herní platforma, které je z hlediska herního využití těžké něčím nahradit z kategorie Linux. Pokud se uvedené ceny potvrdí, bude to znamenat, že se Microsoft z ničeho nepoučil a rozhodně to není nic dobrého pro nás, zákazníky.

Zdroj: en.expreview




Kolik je podle vás přijatelná cena OS Windows 7:


AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 14:54:58
avatar
no tak ta cena je teda dost nechutna!!!!
Neznámý  2009-02-06 15:48:23

Zdar MILHAUSi, viď, a to viď, taky, a to taky, si říkám, teď, a to teď, už si jen, počkat, a to teĎ, už si jen, počkat, kdy a to kdy, ta nenažraná a to ta, nenažraná, Firma Microsoft, konečně, a to konečně, zkrachuje, když a to, když si ten, její a to ten, její, Operační systém Microsoft WINDOWS Seven Ultimate SP0, asi nějaká verze CZ, nikdo, a to si nikdo, moc, a to moc, za takovéhle, a to za, takovéhle, ceny, kupovat, a to, kupovat, ne-bude, ne a nebo, ne co?
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 20:13:17
avatar
Já myslim, že ještě budeš koukat, kolik lidí si je koupí. A taky firmy, dělaj Mrkvoskvostu dobrej biznis. Některý lidi už jen proto, že je to žhavá novinka...

V podstatě je vidět, že MS bude chtít cenama Win7 dohnat zisky,které čekal od Vist. Akcionáři si to žádají.

Cenou jsem velice zaskočen, poněvadž jsem zamýšlel, že po vydání prvního SP bych do nich šel a to do nějaké verze CZ 64bit Ovšem s touto cenou asi zůstanu u svých XP 32-bit ...
Neznámý  2009-02-07 10:59:28

Zdar Pindro, a tak, a to tak, si stáhni, a to si stáhni, pak, ten a to, pak, ten, Operační systém Microsoft WINDOWS Seven Ultimate SP0, asi nějaká verze CZ, pak, a to pak, z Torrentu, neoriginálně, ne a nebo, ne, no já a to já to taky, tak, asi udělám, pokud, a to pokud, tedy, a to pokud, tedy, ne-bude, a to ne-bude, ten, Originální a to ten, Originální Operační systém Microsoft WINDOWS Seven Ultimate SP0, asi nějaká verze CZ, v Krabici, stát, a to stát, asi tak, a to asi tak, do těch 5 000 Kč vč. DPH, pak, a to, pak, bych ho koupil, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Jakubko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 00:14:21
avatar
Absolutne suhlasim...tie ceny su otrasne,a vraj tu mame hospodarsku krizu ale treba uznat lisiactvo microsoftu,pustil do sveta beta verziu,ludia sa poblaznili,postahovali miliony kopii a napisali skvele hodnotenia a tak je tu odpoved microsoftu,ktora nas vratila na zem
Neznámý  2009-02-07 11:00:55

Zdar Jakubko, tak, to, ano, a tak, to ano, to máš, a to to máš, pravdu, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Carodej013 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 15:13:39

tak to musim suhlasit cemy nastavuje poriadne visoko
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 15:18:24
avatar
vistu home premium sem kupoval pred rokem a pul za 3000 (oem), to neni jeste tak zly. sem zvedav, jestli bude doopravdy upgrade pro majitele visty na vistu 7 zadara, to by bylo super. posledni dobou me vista zlobila, tak sem ji nahradil win xp a uz cekam na leto, kdy vyjde win 7, ale platit za ni rozhodne nebudu...
V3N3C [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ENMbude 2009-02-06 15:27:11
avatar
Nechci ti nic říkat, ale zdarma upgrade na 7 se týká jen pro OS koupené k PC v nějakém časovém úseku (víc nevim a ani tohle není 100% prověřený). Jinak cena by byla dobrá tak 2000 za home premium a OEM za 1000Kč. Ale poslední dobou jsempřesedlal na openSuSE tak OS jen zadarmo, ale nechi rozpoutat válku. A Windows 7 jsou skvělí, ale nevim jestli se budou prodávat.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:07:14
avatar
Je to tak, upgrade bude možný zadara z Vist koupených asi měsíc nebo tři měsíce před uvedením sedmiček. Jinak já sem to vychytal, koupil sem loni OEM za 2200,-. A musim se přiznat, Microsoft nade mnou vyhrál boj s pirátstvím, SP1 mi 2x vyřadila z provozu crack . A taky sem se zařídil podle úvahy, kterou jsem pochytil zde: Když mám peníze na PC, tak proč bych nemohl vytáhnout ještě dvojku za OS.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 18:48:35
avatar
Ahoj, tak ja mam nainstalovane jak Xp tak Visty. A Visty mam jen na zkousku a schvalne jsem nechal nainstalovat vsechny aktualizace jestli se objevi modra ci cerna obrazovka jak strasi mrkvosoft a stale se ne a ne objevit ikdyz mam pomerne stary crack. Takze pokud to bude s Win7 tak se tech jejich trapnych ochran nebojim a dokud nedaji prijatelnou cenu tak si je kupovat nebudu
Neznámý  2009-02-08 14:26:29

Zdar Miki 79, jinak, a to jinak, tu mám, a to mám, poměrně, a to poměrně, zajímavý, test, na Počítači, s procesorem AMD Sempron 2200+, v SOCKETu (A), a s asi tak, 2, a to s asi tak, 2 GigaBajty Operační paměti, DDR1-RAMky, asi tak, a to, asi tak, na té, Frekvenci 400 MHz, (Efektivně), a s Grafickou Kartou, ATI Radeon HD 2600Pro, se 128-BIt. sběrnicí, ve SLOTu AGP 8x, a zatím, a to zatím, asi s Bůchvíjakými, a to s Bůchví jakými, ovladači, a s Operačním systémem Microsoft WINDOWS Seven Beta1, Ultimate SP0, Sestavení 7000, asi nějaká 32-Bit. verze EN, a v 3D-MARKu 2000, asi nějaká verze EN, mi takhle, a to takhle, ten, a to ten, Operační systém Microsoft WINDOWS Seven, asi nějaká verze EN, dává, a to dává, asi tak, 5 000 Bodů, asi tak, a to asi tak, v tom, rozlišení 640x480, a při asi tak, 32-Bit. Barvách, při stejném, nastavení, a na stejném, počítači, a to na stejném, počítači, jen, a to jen, v Operačním systému Microsoft WINDOWS Vista Ultimate SP2, Beta, Sestavení 16 497, asi nějaká verze EN, mi a to mi, ten program 3D-Mark 2000, asi nějaká verze EN, dává, a to dává, asi tak, 5 800 Bodů, no a v Operačním a to v Operačním systému Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, mi a to mi, dává, v tomhle, nastavení, ten, program 3D-Mark 2000, asi nějaká verze EN, asi tak, a to asi tak, 7 800 Bodů, tak, a to tak, si to, přeberte, a to tak, si to, přeberte, jak, chcete, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2009-02-08 14:34:44

Ale, abych a to abych, jen, nenadával, tak, třeba, a to třeba, program 3D-Mark 2001SE, se mi sekal, a to se mi, sekal, na tomhle, a to na tomhle, počítači, s procesorem AMD Sempron 2200+, v SOCKETu (A), a asi tak, a to, asi tak, s tou Grafickou Kartou, ATI Radeon HD 2600Pro, se 128-Bit. sběrnicí, ve SLOTu AGP 8x, a to, takovým, a to až, takovým způsobem, že chvílemi, a to chvílemi, jak a to, jak, tam, jede, to autíčko, v tom, programu 3D-Mark 2001SE, tak, to chvílemi, mnělo, a to chvílemi, mnělo, asi tak, jen 1 až 3 Snímky, za vteřinu, pod, a to pod, Operačními systémy Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, a pod, Operačním systémem Microsoft WINDOWS Vista Ultimate SP2, Beta, Sestavení 16 497, asi nějaká verze EN, ale, pod, a to, pod, Operačním, a to pod, Operačním systémem Microsoft WINDOWS Seven Beta1, Ultimate SP0, Sestavení 7000, asi nějaká 32-BIt. verze EN, projede, a to projede, to autíčku, tu a to tu, stejnou, pasáž, plynule, a to plynule, asi tak, na 25 Snímcích za vteřinu, tudíž, a to tudíž, asi tak, a to, s asi tak, 10x vyšším výkonem, takže a to, takže, on a to on, ten, Operační systém, a to ten, Operační systém Microsoft WINDOWS Seven Beta1, Ultimate SP0, Sestavení 7000, asi nějaká 32-Bit. verze EN, není, a to není, vůbec, a to vůbec, špatný, kór, a to kór, pokud, a to pokud, máte, a to máte, tu Grafickou Kartu, ATI Radeon HD 2600Pro, s asi tak, tou 128-BIt. sběrnicí, třeba, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2009-02-08 14:40:39

JO, a abych, nezapomněl, na téhle, a to na téhle, sestavě, při přehrávání, Hudebních souborů, ve Formátu souborů, *.MP3, asi tak, a to, asi tak, v tom, přehrávači, Windows Media Player 12.0.7000.7000, asi nějaká verze EN, to není, překlep, opravdu, a to opravdu, to, takováhle, verze, programu Windows Media Player 12, asi nějaká verze EN, tak, opravdu, a to opravdu, a to opravdu, to takováhle, verze je, no, a tak, a to tak, to zatížení, procesoru, asi tak, 0 až 1%, při přehrávání, a to při přehrávání, té písničky, ve Formátu souborů, *.MP3, tedy, asi stejně, a to asi stejně, jako, a to jako, v tom, Operačním systému Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, za to, a to za to, v Operačním systému, a to v Operačním systému Microsoft WINDOWS Vista Ultimate SP1, asi nějaká verze CZ, až a to, až 4%, zatížení, a to až 4%, zatížení, tohohle, a to tohohle, procesoru, při přehrávání, a to při přehrávání, toho, a to toho, HUdebního souboru, ve Formátu souborů *.MP3, v tom, a to v tom, přehrávači FooBar, asi nějaká, a to asi nějaká verze 0.62, mám, a to mám, takový pocit, asi a to asi nějaká verze EN, no nářez, nářez, to prostě, moc, a to moc, skvělý a super, Operační a to moc, skvělý a super, Operační systém Microsoft WINDOWS Seven Beta1, Ultimate SP0, Sestavení 7000, asi nějaká 32-Bit. verze EN, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2009-02-08 14:46:01

A to nemluvím, a to nemluvím, o novince, a to o novince, Doldy Digital, pro Zvuk, v tom, a to v tom, Operačním systému Microsoft WINDOWS Seven Beta1, Ultimate SP0, Sestavení 7000, asi nějaká 32-Bit. verze EN, a v tom, a to v tom, jeho, přehrávači, Windows Media Player, asi nějaká verze 12.0.7000.7000, asi nějaká verze EN, který a to který, způsobuje, že, a to že, ten, Operační systém, a to ten, Operační systém Microsoft WINDOWS Seven, asi nějaká verze EN, má a to má, asi tak, 5x lepší a to asi tak, 5x lepší, zvuk, než ten, Operační systém Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, u VideoKLIPů, na Médiích Dévédé, u VideoKLIPů, ve Formátu souborů, *.WMV, a i u Hudebních a to i u Hudebních souborů, ve Formátu a to i u Hudebních souborů, ve Formátu souborů, *.MP3, akorát, a to akorát, hudební Cédéčka, mají a to mají, "jen, pořád, a to jen, pořád, stejnou, a to stejnou, kvalitu, zvuku, jako, a to jako, "jen, pod Operačním, a to pod, Operačním systémem Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 22:21:01
avatar
to by me taky zajimalo...windows 7 jako upgrade..v pohode!!!
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 15:30:44
avatar
upgrade zadara by byl v klidu
Neznámý  2009-02-07 11:05:54

Zdar Ziino, taky, a to taky, mně, teď, a to mně, teď, Operační systém Microsoft WINDOWS Vista Ultimate SP1, asi nějaká verze CZ, zlobí, občas, a to občas, mi to hodí, a to hodí, chybu, a to chybu, při čtení, a to a to, v tom, souborů, asi tak DWM.EXE, a pak, a to pak, mi, to někdy, a to pak, mi to, někdy, hodí, a to hodí, Modrou Obrazovku smrti, nevím, a to nevím, možná a to možná, to dělá, a to dělá, ten, INTERNETový prohlížeč, INTERNET Explorer, asi nějaká verze 8.0 RC1, asi nějaká verze CZ, který, a to který, jsem, si nainstaloval, a to nainstaloval, do Operačního systému Microsoft WINDOWS Vista Ultimate SP1, asi nějaká verze CZ, protože, a to, protože, předtím, a to předtím, to snad, a to to, snad, tolik, nedělalo, no nevadí, a to nevadí, stejně, a to stejně, Zítra, a to, asi tak, v 00 Hodin a 1 Minutu, budu, a to budu, instalovat, a to instalovat, ten, Operační systém Microsoft WINDOWS Seven Beta1, Ultimate SP0, Sestavení 7000, asi nějaká 32-BIt. verze EN, a tak, a to tak, budu, a to budu, mít, DualBOOT, těch a to těch Operačních systému Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, s tím, a to s tím, Operačním systémem Microsoft WINDOWS Seven Beta1, Ultimate SP0, Sestavení 7000, asi nějaká 32-bit. verze EN, takže, a to takže, to zas, a to zas, až tak, tolik, a to zas, až tak, tolik, nevadí, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 15:24:35
avatar
no co... podíl linuxu zase trochu povyroste :-) a MS přijde zase o nějaké ty zisky.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 15:33:01
avatar
Taky myslim. Asi koupim win v americe Nechapu, ze to tady tak sponuji nahoru. Nejlevnejsi je cinska verze, caj ale neprectu
Neznámý  2009-02-06 15:52:19

Zdar ANDREASi CZ, třeba, a to třeba, by a to by, šla, a to šla, nějak, a to nějak, i do Čínské a to do Čínské verze, nainstalovat, a to nainstalovat, i čeština, když a to když, někdo, a to když, někdo, přišel, a to přišel, na to, jak a to jak, dostat, Češtinu, asi tak, a to, asi tak, i do toho, Operačního systému Microsoft WINDOWS Vista Home Premium SP1, asi nějaká verze EN, tak, třeba, a to třeba, by šla, a to by šla, nějak, a to nějak, počeštit, i ten, a to i ten, Operační systém Microsoft WINDOWS Seven, v Čínštině, i tak, a to i tak, nějak, počeštit, no jo, a to no, jo, ale jen, a to, ale jen, tam, a to tam, nějak, ten, Čínský Operační systém Microsoft WINDOWS Seven SP0, nainstalovat, a to na-instalovat, do toho počítače, když je v Čínštině, tak, to a to to, by, asi byla, a to to, by asi byla, FUŠka, ne a nebo, ne co?
Neznámý  2009-02-07 11:10:23

Zdar TynyT, ano, ano, jak, a to jak, povyrostl, a to povyrostl, podíl, a to podíl, toho, Operačního systému Linux, asi nějaká verze CZ, při uvedení, a to při uvedení, toho, a to toho, Krabicového Systému Microsoft WINDOWS Vista Ultimate SP0, asi nějaká verze CZ, asi tak, a to asi tak, za těch 20 000 Kč vč. DPH, bez podpory EAX, vždyť, EAX, a to EAX, je a to je na Zvukových Kartách, i snad, a to, i snad, až za 10 000 Kč vč. DPH, to a to, to, je opravdu, a to opravdu, hrůza, no hrůza, hrůza, za tu cenu, tak, a to tak, vyrostl, a to vyrostl, podíl, a to podíl, toho, Operačního a to, toho, Operačního systému Linux, asi tak, z 1%, na asi tak, 2%, tak, teď, a to teď, už třeba, a to třeba, už dá, a to už dá, Operační systém Linux, asi nějaká verze CZ, až a to, až 4%, a to a to to, by, bylo, docela, dobré, tedy, abych, tak, řekl, a nebo, ne co?
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 15:30:35
avatar
tak to by měli hoši pořádně přikotlit v inovacích co se Win 7 týče. Protože zatím je sice všichni chválí, ale každý k tomu řekne, je to sice o trošku rychlejší než Vista, ale nic nového pod sluncem, kvůli čemu by mělo cenu na to z Visty jít. Nakonec Microsoft bude mít v oběhu tři OS. Protože za sedm tisíc se asi nikomu z XP chtít nebude...
Neznámý  2009-02-06 15:54:13

Zdar xJIŘÍKuX, viď, a to viď, taky, si tak, říkám, Firma Microsoft, a to Firma Microsoft, se toho, a to se toho, Operačního systému Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, snad, a to snad, už nikdy, a to nikdy, nezbaví, chudinka, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 15:34:49
avatar
Tak chtěl jsem pořídit Win7 místo XP, ale to by ta cena za premium musela být do 4-5 tisíc. Za 7 tisíc ho fakt nepotřebuju.
Neznámý  2009-02-06 15:55:42

Zdar Obc, jestli a to jestli, bude, Krabicová verze a to krabicová verze, toho, Operačního a to toho, Operačního systému Microsoft WINDOWS Seven Ultimate SP0, asi nějaká verze CZ, za asi a to za, asi tak, 5 000 Kč vč. DPH, tak, a to tak, ten, a to ten, Operační systém Microsoft WINDOWS Seven Ultimate SP0, asi nějaká verze CZ, taky, a to taky, koupím, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ??!! 2009-02-06 15:38:02
avatar
Tak tohle je vazne moc. Takovej Home premium by bohate stacil do 3000Kc. Tohle je vazne sprosty.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 15:43:28
avatar
No jestli bude v Servis Packu 2 Na Vistu DirectX 11 tak mi nějaká Vista 2 Uprage Může vlézt na Benžo!!!S OS jsem spokojen....tak proč Jet na něčem jiném že....Z druhé strany ať stojí max 2500 a na Vánoce mne to možná zlomí....Určitě tedy nepoběžím do Obchodu hned pro novou :-)
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:14:03
avatar
No, všude se mluví o tom, že DX 11 pro Visty bude. Ale jestli to s jeho rozšířením bude tak jako s DX 10 tak nvm... Kolik znáte kdo her, kde DX 10 maká tak, jak by měl? Tzn nižší HW nároky a pořádnej vizuální rozdíl proti DX 9.
Thomas_RKH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 20:18:12

Není nutný, aby hra s DX10 vypadala lépe i byla méně náročná. Většinou to bude asi jedno z toho. Já znám třeba Devil May Cry 4. Ano, s DX9 i 10 hra vypadá stejně, za to ale s DX9 se škube a s 10 jde plynule.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No.. 2009-02-06 15:55:00
avatar
..levné to neni. Určitě jsou to krabicový verze. OEM budou v pohodě, možná si pořídim další OEMku (poslední mam XPčka). Ono to přeinstalování člověk nějak nemusí řešit, stačí se nebát si do MSka zavolat a vymyslet nějakej pádnej důvod (výměna desky v servisu .
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 20:32:30
avatar
Já vyměnil v kompu úplně všechno včetně case, myši, zdroje a klávesnice, vlastně kromě monitoru, a windowsy OEM to přežily Tak to nebude tak horké myslím, volat jsem nikam nemusel
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 18:47:32
avatar
ja jsem daval xp home oem ze staryho na uplne novej pocitac a takyto slo , sem ani necekal
Miri37 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Sbohem OS Windows 2009-02-06 16:09:05
avatar
Zatím jsem domů nikdy nepořizoval SW co stál více než 5000 Kč. Za dobrý moderní OS jsem v dnešní době ochoten dát max. 3000 Kč. Těšil jsem se na Windows 7 a beta vypadala dobře. Nové hry moc nehraju. Nová hra na kterou se těším je Diablo 3 a to bude údajně snad pod DirectX 9, což by Wine v Linuxu mohlo v pohodě zvládnou.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 16:10:21
avatar
Já teda doufám, že ho budu mít vod školy na MSDN zadarmo, jako teď mám Vistu x64 Business..
zoidberg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nic novyho 2009-02-06 16:30:05
avatar
Zda se me ze tady ty ceny byly zhruba stejne i u Vist ne-li jeste vetsi. Kazdopadne je smutne ze MS na tom stejne netrati a s cenou jen tak rychle dolu nepujde. Docela se mi libilo kdyz uvedly domaci verzi office 2007 za cenu kolem 1200,- Kc(3 licence), coz je prijatelne pro vetsinu domacnosti. Nevim proc neco takoveho neudelaji i pro svuj OS (klidne i bez technicke podpory). Vypada to ze lidi budou znovu piratit ten jejich system. S tou herni platformou se musim ztotoznit. Kdybych nehral hry tak widle doma ani nemam a ani bych je nechtel videt.
Neznámý  2009-02-06 16:43:22

Zdar Zoidebergu, ano, ano, ten a to ten, Krabicový Operační systém, a to ten, Operační systém Microsoft WINDOWS Vista Ultimate SP0, asi nějaká verze CZ, tak, ten, a to ten, stál, snad, a to snad, původně, snad, až tak 20 000 Kč vč. DPH, to, a to to, je celkem, a to celkem, Katastrofa, no, dneska, a to dneska, už ten, a to už ten, Operační systém, a to už ten, Operační systém Microsoft WINDOWS Vista Ultimate SP1, asi nějaká verze CZ, Krabicová, stojí a to stojí, asi tak, a to asi tak, 7 000 Kč vč. DPH, což a to což, už snad, a to snad, docela, jde, ne, jakž, takž, ne co?
Neznámý  2009-02-06 16:45:45

Zdar Lidi, čtěte a to čtěte, ten, První Komentář, a to ten, Komentář, asi tak, a to asi tak, k té Grafické Kartě, a to k té Grafické Kartě, nVIDIA GeForce 6200, do sběrnice, a to do, té sběrnice PCI-E 16x, a to no, tak, více viz. tady: Odkaz ,tak, si to, třeba, užijte, a nebo, spíše, neužijte, to a to to, je, Kalič, ne a nebo, ne co?
2TeeBee2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:09:00
avatar
pocuvaj si naozaj OK ?
Neznámý  2009-02-06 19:47:49

Zdar 2TeeBe, ale vůbec, a to vůbec, nejsem, a to nejsem, OK, dneska, a to dneska, mám, a to mám, Depku, jako, a to jako, prase, tedy, abych, tak, řekl, prostě no!
2TeeBee2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 22:15:51
avatar
aha tak tym sa to vysvetluje
Neznámý  2009-02-07 11:14:31

ZDar 1TeeBee, ano ano, to snad, a to snad, včera, jsem, mněl, takovou a to takovou, Depku, až a to až, mně, z toho, a to až mně, z toho, snad, brali, a to snad, brali, až křece, do Břicha, bože, tohle, a to tohle, bych snad, sem, a to snad, sem, ani neměl, a to ani, neměl, psát, radši, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
2TeeBee2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 11:32:21
avatar
a to hadam nebolo s tych cien, by som sa ani nedivil
Neznámý  2009-02-07 18:44:56

Zdar 2TeeBee2, ale kdepak, ale z toho, a to z toho, že a to že, jsem, si koupil, Originální Nero Burning Rom, asi nějaká verze 9.2.6.0 ,asi nějaká verze CZ, a tak, a to tak, že už nemám, a to že už nemám, a to, že už nemám, tolik, a to tolik, Pirátských věcí, tak, a to tak, z toho, na mně, a to tak, z toho, na mně, padnul, a to padnul, nějaký a to nějaký smutek, víš, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
2TeeBee2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 23:18:44
avatar
a dalsi co prechadza na legalny soft, no zda sa ze nie som jediny kto by chcel byt legalnejsi, ale stavim sa ze ten win 7 len tak skoro nebudes legal potom co nam tu mrkvosoft ukazal
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 16:44:29
avatar
Office ted strkaj snad ke všemu...Koupil jsem novou Omniu a dostal jsem kní Opět Office 2007 pro studenty...už mám doma 4 origo čísla Nikdo nechce za 500 koupit...všeci jedou na OpenOffice nebo 2003kách...
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 16:51:09

Tak tyhle ceny nemůže myslet Bill vážně!
Za jakýsi amatérský OS, který nemá uživatel pod kontrolou!
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re 2009-02-06 16:58:13
avatar
Bacha !! Tieto ceny neudava BILL ( ale prezident ( CEO ) firmy a ten je Steve Ballmer ) ! a mimochodom , 300 € urcite nedam za Win 7 Pro
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 17:20:35

I za 200$ je to drahé za OS, který nemám pod kontrolou. Jsou tam možná 3D efekty, ale ty v OS nechci, ty chci jenom ve hře.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:20:05
avatar
A jakej OS máš pod kontrolou?
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 20:59:19

Boužel žádný ideální neznám. Ale pokud bych za nějaký OS vydat peníze, tak bych měl mít všechno plně pod kontrolou.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 16:54:06

Mikrošrot je asi poslední firma na světě, která by mohla zkrachovat. Ale kdyby zkrachovala a uvolnila míslo chytřejším, bylo by to jako dar z nebes.
Neznámý  2009-02-06 19:53:34

Zdar Slunce, tak, to a to to, máš, možná pravdu, i když a to i když, zase, nezapomínejme, a to, zase, nezapomínejme, na ten, Doslova, Excelentní, INTERNETový prohlížeč, a to na ten, Prohlížeč, INTERNET Explorer, asi nějaká verze 8.0 RC1, asi nějaká verze CZ, který a to, který, pod Operačním systémem Microosoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, má a to má, asi tak, a to asi tak, 3x nižší zatížení, procesoru, spolu, s Adobe Flash Plyer, asi nějaká verze 10.0.12.36, asi nějaká verze CZ, pozor, ne a to, ne, s přehrávačem, Flash Player, asi nějaká verze 9, asi nějaká verze CZ, tak, ten, má, asi tak, 3x nižší zatížení, procesoru, při přehrávání, ato, při přehrávání, těch VideoKLIPů, na INTERNETových, stránkách no tak, více viz. tady: http://www.youtube.cz ,než a to než, snad, všechny, ostatní INTERNETové prohlížeče, tedy, a to tedy, když, nepočítám, ten, a to ten, INTERNETový prohlížeč, INTERNET Explorer, asi nějaká verze 8.0 Beta 2, asi nějaká verze CZ, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2009-02-07 11:18:11

Jejky, kluci, vám, a to, vám, taky, a to taky, FUNGuje, v tom, INTERNETovém prohlížeči, INTERNET Explorer, asi nějaká verze 8.0 RC1, asi nějaká verze CZ, tak, vám, a to vám, tam, FUNGuje, taky, asi a to, taky, asi tak, to 3x nižší, zatížení, a to asi tak, to 3 nížší, zatížení, procesoru, na INTERNETových stránkách, http://www.youtube.cz/ ,tak, a to tak, si, to, třeba, užijte, než a to, než, v těch Ostatních, INTERNETových prohlížečích, jéje, páni, tak, to je, a to to, je, BOMBa, asi že a to že, mám, a to že mám, tolik, a to tolik, PLUSových BODů, jsem, rád, a to jsem, rád, že jsem, snad, a to že jsem, snad, pomohl, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Thomas_RKH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 20:20:37

Je to možný, ale aby ses nakonec nedivil, kdyby se tak stalo.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 16:57:40
avatar
doufam ze bude nejaka rozumna upgrade cena pro majitele visty, kteri by to ale podle me meli dostat spise zadara..podle beta verze co sem zkousel to je sice vylepseni oproti vistam, ale rozhodne ne takovy kvuli cemu by se za ne mela platit plna cena. lituju ze sem tu vistu s novym pc vubec kupoval..xp by mi slouzili i lepe a ted zase takovahle pecka...
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 17:16:51

Rychlost čtení běžného HDD je dnes 70MB/sec, tzn. že za 1sec. se přečte 70 000 000 znaků(při 8 bitech na znak), a to v nekomprimované podobě. Spočítejte si, jak dlouho by jste 50 000 000 znaků četli vy z knihy, a kolik by to bylo asi knih.

Každý OS, který je objemnější, než 70MB v nekomprimované podobě, a každý OS který startuje déle, než 1 sekundu je dílem amatérů!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 17:20:35
avatar
tak nam predved jak se to dela ty profesionale

jina ja mam prumerne cteni WD 640GB kolem 100MB/s a myslim ze tento model je uz docela bezny a i kdyby ne, tak dnes se jedna z hlediska pomeru kapacita/vykon/cena snad o nejlepsi reseni.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 17:27:12

Tak především nepotřebuju v OS 3D efekty, videa atd., nepotřebuju kompletní sbírku čínských znaků a už vůbec ji nepotřebuju načíst do ramky při spuštění windows.
A co týče office, je nesmysl, abych se mi pokaždém spuštění načítalo do ramky 100x více dat (víceméně ptákoviny), než jsem napsal za celý svůj život.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 17:54:18
avatar
hlane ze si tedy u disku zmenil tech 50MB/s za 70MB/s s temi 3D efekty nebo dalsima blbostma souhlasim..pro praci v os stejne pouzivam totalcmd..a na explorera me zadny pruhledny okraje a dalsi super extreme efekty diky nejnovejsimu dx nikdy nedostanou.

jenze ty si to predstavujes jak hurvinek valku. neni to tak jednoduche..za sekundu ti nastartuja akorat prikazova radka jenze aby sis pustil aspon nejakou hru uz potrebujes x knihoven a x ovladacu pro vsechno mozny...
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:27:36
avatar
Ty to možná nepotřebuješ. Ale lidi (zákazníci), kteří nejsou tak pokročilými uživateli jako ty, prostě chtějí něco víc. A kdyby jim to Microsoft nedal, tak by s něčim takovym přišel někdo jinej. A už by tu bylo spoustu 3D efektů a dalších prkotin, který jsou ve Win k ničemu, ale kdyby je použil jinej vývojář, tak by to bylo zcela v pořádku, neřku-li, že by to bylo přímo nezbytné! A to jenom proto, že by to nebyl Microsoft, protože ten takový věci podle některých lidí prostě používat NESMÍ!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 19:08:48
avatar
ja je v os nepotrebuju od nikoho..v totalu taky nejsou a nevadi mi to a kdyz uz 3D efekty delaj tak se do toho maji obout poradne, viz treba compiz-fusion pro linux Odkaz, ktery je jeste aspon 3x mene narocnejsi nez aero ve viste. pro me je dulezity jak to zpracuje. funkcnost > vzhled.
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 08:17:11

jj.. compiz mi umoznil vyuzivat daleko viac pracovnej plochy ako vo win... odkedy pouzivam compiz - tak som este ziadne otvorene okno nemusel minimalizovat na listu...
compiz jednoducho umoznuje lepsiu a pohodlnejsiu pracu s oknami a pracovnymi plochami...
Neznámý  2009-02-07 18:47:07

Ty, ta otáčecí, a to ta, otáčecí, kostka, s těma, plochama, tak, ta, a to ta, je moc, a to moc, dobrá, musím, říct, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2009-02-07 18:48:12

Ty, le ten Compiz, to a to to je hukot, kam, a to kam, se sere, nějaké a to nějaké rozhraní Aero, asi tak, a to, asi tak, v tom, Operačním systému Microsoft WINDOWS Vista Ultimate SP1, asi nějaká verze CZ, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2009-02-06 19:56:55

Zdar Slunce, jsi moc, skvělý a super, ale, ne-přeháníš, a to, ne-přeháníš, to, už a to už, trochu, s tou, a to s tou kritikou, na Firmu Microsoft, třeba, trošku, trochu, a to trochu, mi připadá, nejsi, a to nejsi, dneska, nějaký a to nějaký zhulený, třeba, Malinko, a nebo, jak co?
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 08:24:57

abych se mi pokaždém spuštění načítalo do ramky 100x více dat (víceméně ptákoviny)

no vidis... a mne sa napriklad praca s pamatou vo vista paci..
btw: k comu potom si vlastne kupujes RAM, ked ju nechces vyuzivat ? to, ze ti nacita do RAM programy, ktore casto spustas - je podla mna len vyhoda pri ich startovani... cely OS je sviznejsi... a ked nejaky program potrebuje viac pamate - tak ju jednoducho uvolni pre potreby programu..

ja mam napr. 8GB RAM - a teraz by mi malo vadit, ked si do nej vista nacita napr. 3GB ?? RAM je predovsetkym od toho, aby s nou dokazal OS rozumne pracovat... co XP nevedeli..
21.2.2009 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-21 14:54:25

rozumě pracovat znamená ji zahltit kravinama a nenechat nic pro aplikace?
21.2.2009 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-21 14:54:50

to máš tedy hodně zvláštní představy o rozumu
Neznámý  2009-02-06 17:45:26

Hlavne ze ty jsi profik a nezapomenes si u kazdeho vyplodu dat palec nahoru.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:40:26

a hlavně, že ty nikdy nezapomeneš mít blbé kecy!
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 17:58:45
avatar
ty si to tu zase rozjel ve velkým stylu.
21.2.2009 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-21 14:55:37

proč máš ve znaku vršek od koli?
Koneko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tak jako !! 2009-02-06 17:36:01
avatar
To se docela zbláznily ... Předělaj si Vistu + něco aby to vypadalo jako nové a budou nám to cpát za 8 taců ??to si dělaj fakt prd.....
Neznámý  2009-02-06 19:59:05

Zdar Koneko, nedělají a to nedělají, no jo, nechce, a to nechce, se ti, platit, a to nechce, se ti platit, za Operační systém Microsoft WINDOWS Seven Ultimate SP0, asi nějaká verze CZ, co, no jo, a to no, jo, ale tak, komu, a to tak, komu, by se chtělo, že ano, nebo, ne co?
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:04:41
avatar
No ak si dobre pamätám, tak Vista stála pri uvedení ešte oveľa viac a vždy to tak hádam všade býva, že pri uvedení je cena vysoká no väčšinou zakrátko ide veľmi rýchlo dole
Btw je dosť možné, že XP i Vista z predaja odídu a hlavne potom pôjde 7čka z cenami ešte nižšie.
Neznámý  2009-02-06 20:00:40

Zdar VEYRONe, jen, a to jen, aby, ty, ceny, a to ty, ceny, toho, Operačního systému Microsoft WINDOWS Seven Ultimate SP0, asi nějaká verze CZ, nešly, a to nešly, ještě, víše, když a to když, už nebude, a to už, nebude, možnost, "volby, Operačního systému, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 20:12:12
avatar
Ešte vyššie??? No tak to si už fakt nemyslím, že by šli ešte vyššie a okrem toho nemôžu ísť vyššie po zániku Visty a XPčka, pretože to nie je konkurencia pre 7čku v pravom slova zmysle, teda je to všetko jeden a ten istý operačný systém - Windows, ktorý mal vždy monopol a i ho bude mať naďalej.
A vyššie už fakt nemôžu ísť aj preto, že tu je hospodárska kríza a aj tí poctivejší ľudia sa im potom už na to vykašlú a zoženú si pirátsku verziu.
Veď sám si to vezmi - radšej si kúpiš nový operačný systém alebo High-End grafiku a OS si stiahneš ilegálne? Nie je to správna cesta, ale keď sú takéto ceny, ktoré sú vytvorené monopolom, tak niektorý ľudia si jednoducho nebudú môcť dovoliť systém, ktorý by tvoril 50% z ceny(napr. pri tých najlacnejších domácich, či kancelárskych PC).
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 23:07:29
avatar
nehovorim ze ceny windowsu su spravne, tiez by som ich uvital nizsie ale ked porovnavas grafiku a os.u os nevies kolko stal vyvoj,kolko ma to dusevne vlastnictvo vlastne hodnotu, a takisto sa lahsie kradne. skus si niekedy ukradnut tu grafiku
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 02:16:18
avatar
Predstav si napr. toto - cena Winu je povedzme 200Euro a kúpi si ho 10 miliónov ľudí a teraz druhá možnosť - cena Winu je 20Euro a kúpi si ho 100 miliónov ľudí...takže čisto na kúpach by Microsoft zarobil rovnako no popritom by získal ďaleko viac(veď čím viac ľudí používa Win, tak tým má väčšiu "silu" ako takú). Ako neviem koľko sa predáva Winov, ale teoreticky si myslím, že to moje prirovnanie je celkom reálne, pretože keď si vezmeš aká je obrovská miera pirátstva, tak minimálne u nás je tých 90% hádam aj reálnych Okrem toho keby práve stále OS tých 20Euro, tak si myslím, že by si ho kúpil už fakt každý už len preto, že s cracknutými Winmi býva mnohokrát často viac problémov, takže sa oplatí mať za tých 20Euro originálny Win, no nie za tých 200.

Btw sám mám ilegálnu Vistu a vôbec sa za to "nehanbím", pretože keby som si ju kúpil za tie keše, čo ju MS predáva, tak by som ich už fakt asi zašiel všetkých nakopať, pretože toľko sa nervovať s nejakým posratým Winom a ešte zaň aj platiť toľko kešov??!! MS je najbohatšia spoločnosť a nedokážu vyrobiť poriadny OS ani za také astronomické ceny, aké majú??? Tak ako fakt - nie ďakujem, nebudem podporovať magorov ako napr. Bill Gatesa(aj keď on už pre MS nepracuje)...
(pardon za podaktoré výrazy)
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 08:45:58
avatar
no vidis, keby si mal legalnu tak sa mozes obratit na technicku podporu a oznamit im tvoj problem mozno by to v dalsom sp vyriesili..ja som vistu kupil spolu s notasom a k pocitacu mam oem xpcko. stal 3500sk, vzhladom nato ze som kupoval pocitac za 40 tak si k tomu kupim aj win..
Radek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 09:19:57

Kecas nesmysly. Narok na tech. podporu od MS mas pouze v pripade, ze koupis krabicovou verzi. Kdyz koupis OEM(o tom se tady lidi bavi a drtiva vetsina z nich kupuje OEM, pokud vubec neco kupuje), tak te na lince MS poslou slusne do prd.. a daji ti radu, ze se mas obratit na prodejce. Takze nez neco zacnes placat, tak si o tom neco zjisti a nemel nesmysly.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 09:37:26
avatar
samozrjem to viem, envies preco tak reagujes, ja som chcel len povedat ze ked ma niekto nejaky zavazny problem tak moze sa obratit na ms knowledge base ci ako sa to vola. Proste popisat problem.. samozrjeme ze zavolat na linku o pomoc mozes iba s krabicovou, pripadne ja som tam volal dvakrat ked som chcel po instalacii aktivovat xp. Chcel som iba povedat ze ukradnut nejaky program a este nan nadavat nieje spravne. obzvlast ked ma niekto komp ako veyron a ma na nom legalne len winamp
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 12:32:28
avatar
No náhodou mám na ňom legálne všetky programy, ktoré boli pribalené k HW
Ako už si viem predstaviť - zavolal by som im a opýtal by som sa prečo mi bezdôvodne hádže "modrú smrť"(nabehne modrá obrazovka a po chvíli resetne PC) a čo by mi na to povedali??? Že je celá Vista zasratá??? Pretože na toto rozhodne nie je žiadne riešenie! Alebo keby som im napísal, že mi nefunguje DX10, tak by mi odporučili ho preinštalovať, akoby som to nevedel aj bez nich a keby to nemohlo, tak by mi asi tak odporučili reinstal...ako ďakujem pekne, ale také rady ako mi môžu ponúknuť fakt nepotrebujem a vystačím si i sám
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 12:48:02
avatar
zvlastni ze mam legalni vezi a zadny tyto problemy nemam jediny modry obrazovky co sem videl byli kvuli prilis pretaktovanym pametem mnohem vetsi pravdepodobnost je ze ty tve modre obrazovky zpusobuje nejakej konflikt nebo chyba v HW, nez zasrata vista koupis si highend pc se kterym se akorat furt chlubis, ale 2500kc na legalni visty nemas? na originalni hry taky nemas? jako tohle uz je extremni zhovadilost. a jeste se s tim v diskuzich chlubis...

ja si na visty taky stezuju..par problemu sem s tim mel..ale prakticky na vsechny sem nasel reseni na forech, ale aspon je mam legalni
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 13:56:49
avatar
Otec mal legálny Win na noťasi a preinštaloval ho za XP, pretože mu okrem toho, že ho tiež postihovala "modrá smrť", tak mu nefungovali USBčka na ňom, raz vytiahol USB bez odpojenia a celý OS sa mu zrútil, nefungovali mu na ňom veci z práce...atď, atď...jednoducho keď niečo hovorím, tak to mám asi potvrdené a to mal iba 32bitové Home Premium a aj tak mu tam nič nefungovalo...kamoš má na novom nadupanom noťasi rovnaký Win ako Ja a tiež ho postihuje modrá smrť a tiež má kopec iných problémov a nadáva na ňu rovnako ako Ja...tak isto nech sa opýtam kohokoľvek - známych programátorov, či osových kolegov zo softvérovej firmy a pod., tak každý ohodnotí Vistu ako veľký omyl tohoto sveta a každý mi moje problémy iba potvrdí, že sú zapríčinené Vistou tak sakra tu netrepem nejaké moje nezmyselné výplody do sveta, ale poriadne overené informácie!!! Keby to bol nejaký môj výplod fatnázie, tak by som to uviedol, že si to "myslím Ja" alebo, že je to "môj názor"!!!
Toto čo tu Ty predvádzaš je "extremni zhovadilost"!!! Sa už uvedom...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 15:08:23
avatar
Jenže ty bys to nekoupil, ani kdyby to tisíckrát fungovalo skvěle. Když máš potřebu veřejně se tím chlubit, tak ti můžu veřejně říct, že jsi obyčejný sprostý zloděj.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 15:22:15
avatar
delam hlavniho spravce site v jedni vetsi firme..na 80% (cca 120) stanici jsou win vista a takove problemy tam teda nemame ani zadny kolega na notebooku nebo doma. visty nemam v zadne lasce a s XP jsem byl spokojenejsi..ale to co tvrdis ty je uz moc. kdyby tohle delalo takle tolika lidem co tvrdis tak visty nikdo neprovozuje..

bratr si pred nejakyma dvema mesicema kupoval msi gx630 a l tomu oem home premium 64 a jedou mu tam bez problemu..

nechapu co se divis a co si vubec dovolujes nadavat na visty kvuli blue screenum kdyz ju nemas legalni a ani ostatni software nemas legalne. s nejvetsi pravdepodobnosti mas nejakej buglej realease nebo ti dela neplechu nejakej software se spatnym crackem apod. druhou moznosti je HW chyba, spatne vyladeni apod..dohledej si to podle toho kodu. kdyz tohle poskytuje takovy obrovsky mnozstvi lidi jak rikas tak reseni snadno naleznes

ty tvoje znamy, ktery by ti potvrdili ze je to vistou bych teda chtel videt. to sou asi tak velci pc odbornici jako ty

hlavne se zas nezapomen chlubit tim tvym dokonalym pretaktovanym 9950BE, kterej ti stejne nestiha tu tvou pretaktovanou 4870X2 na 17" monitoru a jak mas obrovskou skrin atd..jak rika rebel si nula.

nejcastejsi chyba je mezi klavesnici a zidli. na to bych se tedy v tvem pripade zameril..a nejpravdepodobneji i v pripadech tvych znamych.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 16:35:01
avatar
No myslím, že týmto sa diskuzia končí - akurát ste sa obaja predviedli ako pekný úbožiaci, pretože takto vulgárne sa vie teda správať každý debil, takže si tu kľudne naďalej nadávajte, ale ja sa zapájať nemienim a znižovať sa na vašu úroveň (takto rozumná diskusia nefunguje)

Btw je fajn, že "poznáš" mojich známych...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 16:57:39
avatar
ze bych teda mluvil nejak vulgarne jsem si nevsiml..jedinej kdo se tu zacal chovat vulgarne a nadavat na zasrany windows ses ty..kdyby si mel k tomu duvod tak je to ok. ale ty microsoft okrades, stahnes si nejakej buglej release nebo jinej software, kterej ti zacne delat bordel (pripadne to je HW chybou) a zacnes nadavat na microsoft a jeste vypoustet takovy bludy ze vsichni tvy znamy a spousta veleslavnejch odborniku co znas ma s vistou takovy neskutecny problemy. neumis si ani vyhledat na netu kvuli cemu ta chyba je a jak by se to mohlo resit. ne za vsechno muze ta "zasrata vista". chlubis se jakej mas highend komp a nekoupis si ani windows za blby 2500. nevim kdo je tu tedy ten ubozak..."Sa už uvedom..."
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 17:40:44
avatar
...nemôžem za to, že nevidíš čo píšeš ;)
Ja, že si neviem vyhľadať nič na nete??? Nainfiltruj si Virus Alert do PCčka a potom do polhodky sa ho zbav a dostaň PC do 100%tného stavu v akom si ho mal pred zavírením a to bez použitia iného PC a bez vopred zistených informácii...samozrejme rýchlo sa nejako vyhovor a nejak "úžasne" ma odbi Budeš King
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 17:56:55
avatar
no vidis dokazes se zbavit viru ale reseni na ty blue screeny ve vistach, ktery potkavaji naprostou vetsinu lidi ve tvem okoli najit na forech a vyresit neumis co? no on to nebude asi takovy globalni problem ze?

jinak unika mi vubec proc bych si mel davat umyslne do kompu virus chytri lide se chovaji tak, aby se tohle vubec nestalo. no ale on to je docela problem kdyz vsechno stahujes na torrentech nebo rapidu...tam je tech viru docela dost
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 22:47:46
avatar
Ono sa to možno občas ani nedá vyriešiť Btw mne osobne sa to stáva iba pri Warcrafte v spojitosti s Garenou(ktovie v čom má s tým Vista problém).
No s Vírmi väčšinou problém nemám, ale tak občas sa môže stať chyba a ani Eset mi nepomôže...napr. keď chcem mať nejakú inštalačku rýchlo z krku a ono odklikám zmeny registrov jeden za druhým, až zrazu hopla PC je zavírené
Btw na najlepšom SK/CZ Wareze len tak Víry nenájdeš, ale tak na torrentoch sa občas nájdu no
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 00:23:32
avatar
tak wara na garene hraju i tedka..s dotou sem zacinal pred nakymi 2-3 roky problemy s garenou fakt nemam...mozna tam na me i narazis..nedavno sem si tam zalozil novej account..mam tam nick reven. na starym lvl 26 me to uz nebavilo jedinej problem co mam s garenou tak se stane ze pri prihlasovani se to sekne na ip looking up..ale to jednoduse vyresis v cmd prikazy ipconfig /release a pak /renew..jako antivir pouzivam free avasta a bez problemu..vira sem na viste jeste nemel.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 13:21:25
avatar
No ja dotu už hrávam hádam zo 5 rokov(najmenej), ale už iba občas (naposledy včera ), no ale tak možno niekedy na seba narazíme a možno, že sme sa už v nejakej hre i stretli(teraz používam nick Veyronn a mám lvl 13)
...mne okrem toho modrého resetu hádže ešte Critical Errory(iba občas, ale bezdôvodne počas hry) a radšej nechodím veľmi do Winu, pretože mi zvykne pri nahodení sa naspäť do hry hádzať Fatal Errory a ešte donedávna mi stále padala i samotná Garéna, ale to už myslím prestalo alebo žeby to bolo ešte keď som hrával na XPčku(?), ani neviem, ale ako vidíš je u mňa ten Warcraft s Garenou nejaký prekliaty
Btw z vírmi tiež nemávam problém pri Esete, ale že by bol Free Avast taký dobrý...hmm...no ale tak vírom sa dá aj vyhnúť väčšinou(zase nimi není net totálne posiaty)...keď som si to vtedy zavíril tým Alertom, tak som si zato vlastne sám mohol(bez rozmýšľania poodklikávať zmeny registrov pri inštalácii zavíreného PowerISO z torrentu).
Btw za pár minút sa pustím do reinstalu Winu, tak dúfam, že môj "druhý pobyt" s Winom bude už funkčnejší a hlavne mi snáď začne fungovať Stalker a FC2 pod DX10. Pre istotu radšej som si zohnal ďalší Win, ak by bol ten starý chybný, aj keď tak nikdy priamo nevypadal.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 03:41:35

Nezlob se Veyrone, ale Raigor ma pravdu. Pokud nechces za ty Winy platit, hraj na linuxu nebo si aspon nech tyhle veci pro sebe. Jak rika Raigor, a ne zeby jsi byl v tomhle sam, mas na HD4870X2, ale nemas na OS? Ber to tak, ze bez OS je to jenom kupa srotu. Hry si taky nekupujes, protoze jak tvrdis, nebudes platit za neco co stoji za prd a mas to hned dohrany. Ale presto to hrajes a stahnes si skoro kazdou hru? Visty nebudes platit, protoze je to system, ktery ti pada a stoji za prd. Ale presto ho pouzivas? Ne vazne, tahle logika je ujeta. Pokud uz tohle delam, aspon se tim nebudu chlubit a stavet to na odiv. Netvrdim, ze je Vista vyladeny system, spis naopak. Ale pokud mi nevyhovuje, tak kdyz uz ji budu pouzivat nelegalne nebudu z toho delat, jak vlastne delam dobrou vec, protoze nebudu prece zivit Billa Gatese, ze? Vis, taky jsem byl mladsi a za nic jsem neplatil, ale dneska uz mam nazor jiny. OS legalni chci, protoze mam proste klid. A hry nemusim mit vsechny, koupim si tu, o ktere vim, ze ji budu hrat. Pocitam, ze k tomu nazoru dospejes casem taky, do te doby aspon nevytrubuj do sveta jaky jsi "chytrak".
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 07:59:24
avatar
suhlasim
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 13:03:38
avatar
Konečne nejaký rozumný komentár ku ktorému nemám čo dodať, pretože je do bodky pravdivý i slušný ...nechcem rýpať, ale Zereground povedal skoro to isté ako vy dvaja(obc, Raigor), ale slušným a inteligentným spôsobom(nechcem vás nejak urážať, ale skúste si brať z tohoto príklad).
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 13:06:58
avatar
Nadávat na něco, co jsi ukradl a stejně to používáš, to chce fakt mít na to povahu.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 14:00:07
avatar
A mám na výber???!!! Keby Windows nemal monopol a bol by tu napr. nejaký Unix, pod ktorým by fungovali všetky programy čo pod Winom a mal by rovnaké alebo podobné API ako je DirectX pod ktorým by fungovali všetky hry, tak samozrejme by som si za ten nejaký Unix i zaplatil...bohužiaľ ak si si to nevšimol, tak je tu monopol a ja ho musím "stejně používať"!!!
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 14:26:25

co samozrejme vobec neospravedlnuje to, ze pouzivas nelagalny OS ... ked chces vyuzivat programy, ktore chodia iba pod win - tak si ten win musis kupit...

na vyber samozrejme mas - kto nechce win, pouziva linux - ktory obsahuje softwarove alternativy beznych win programov.. a okrem toho - je tu este kopec free OS - ako freeBSD, openSolaris a pod.

to, ze ty potrebujes hrat hry ta neopravnuje k tomu, aby si kradol a pouzival OS z Redmondu..
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 15:03:56
avatar
No skvělé, na kterém by ti fungovaly všechny hry, které si mimochodem taky ukradl, viď.
Na výběr si samozřejmě měl, koupit přiměřenou sestavu, koupit XP a několik her. Já si taky nemůžu koupit nejnovější audinu a čtyři vily, i když by se mi to líbilo. Takhle z tebe vyroste jen člověk, co bude zvyklý krást a chlubit se tím. Jsou tisíce lidí, kteří používají nelegální software, ale málokdo má tu náturu se tím ještě chlubit a nadávat na okradené.
Neznámý  2009-02-07 18:57:43

Zdar OBC, já a to já, mám, a to mám, taky, a to taky, Neoriginální Operační systém, a to neoriginální Operační systém Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, ale a to, ale, no, já a to já si ho, pochvaluju, tedy, většinou, no, ale, že, a to že, bych, mněl, a to mněl, nějakou a to nějakou Velkou Radost, že a to, že, mám, a to že, mám, Neoriginální Operační systém Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze CZ, tak, to, a to, tak, to, ani a to, ani, nemám, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 13:47:19
avatar
K tomu dotazu by ses ani nedostal protoze nez by te prepojili na techniky tak by chteli vedet product key

Kdyz si nedokazes podle kodu chyby v tom BSOD dohledat na netu co tu chybu nejspis zpusobilo nebo provest diagnostiku tak je to tvuj problem.

Jinak podle me kdyz kupujes HW za hafo penez ale nejses schopnej koupit ani OS ani hry tak ses podle me uplna nula
Neznámý  2009-02-07 18:51:06

Mno já a to já nevím, a ty a to ty, nosiče, Dévédé, a to ty, nosiče, Dévédé, jsou a to jsou Zadarmo, a nebo, jak co, a nebo, já nevím, jak je to co?
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:07:32
avatar
ceny klasika, postě je to drahý jako sviňa. a boj proti pirátství a microsoft? ten je spíš rád že něco jako pirátství vůbec je protože kdyby nebyl warez, tak je podíl linuxu daleko větší a to znamená menší počet budoucích zákazníků, viz 100 dolarovej noteboook
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:09:53

No tak to je vážně móóóc hezký .. a to sem si chtěl sedmičku koupit, nechápu ty "globální" ceny .. (chápu, že existuje něco jako ekonomika i když mě z ekonomky vylili) .. ajta, krajta hospoda mě teleportuje .. myšlenku dopíšu zítra, čao.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:55:49

Mikrošrot zneužívá svého monopolu. Mrzí mě mouchy, které má Linux, takhle nemá Mikrošrot co drdit. Samozřejmě Windows má mnohem více much, jenže lamám je jedno, že nemají nad svým počítačem absolutně žádnou kontrolu. Mikrošrot řeší jenom to, co potřebují lamy. A o tom to je.
Neznámý  2009-02-06 20:03:38

Zdar Chaythere ,jo jo, přijď, a to přijď, zase, zítra, mezi, nás, na a to na, INTERNETové stránky, http://www.ddworld.cz/ ,tedy, abych tak, řekl, rádi, a to rádi, tě tady, a to rádi, tě tady, uvidíme, BTW., já a to já, budu a to budu, asi tak, tuhle, Neděli, asi tak, a to, asi tak, v 1 Minutu, a to asi tak, 1 MINUTu, po půlnoci, instalovat, a to instalovat, ten, a to ten, Operační systém Microsoft WINDOWS Seven Beta1, Ultimate SP0, Sestavení 7000, asi nějaká, a to asi nějaká 32-Bit. verze EN, tak, a to tak, jsem, na ten, Operační systém Microsoft WINDOWS Seven, asi nějaká verze EN, docela, a to docela, zvědavý, tedy, a to tedy, abych tak, řekl, pravdu, prostě no!
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 11:16:22

Zdar idiote, jo jo, buď a buď asi, tak v neděli pěkně v prdeli, rád tě tu neuvidím, zdarec, prostě no! ..

Blah DD nechcete konečně zapracovat na nějakým tom řešení jako už jsme dávno navrhovali, ignore by byl asi nejlepší řešení pro všechny .. lá,dí,ko,vi řitolezci ho můžou olizovat furt a nás několik normálních se na to nebudeme muset dívat .. jako sorry, ale když je tady od něj milióndva příspěvků, já vím, vždyť to můžu přeskočit, ale ..
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 12:39:44
avatar
jeden dva prispevky od ladika pod clankem se jeste dali ignorovat...ale ted uz je toho vazne prilis..takze naprosty souhlas
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:39:31
avatar
Jako krutý ceny - by to měli vydávat zadarmo jako další SP k vistám (pro ty co nedaj na MS dopustit to byl jenom vtip - i když něco na tom bude) a ne za to chtít takový kurevský prachy - dobře beru něco se vylepšilo, ale taky by se nám mohlo stát že místo service packů a dalších záplat bude microšrot regulérně vydávat každej druhej měsíc novej OS.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:49:39

já se divím že to tak ještě nedělá, a nevydává každý druhý měsíc nový OS
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:45:54

Vždycky když otvírám v openoffice dokument z mikrošrot office, tak se mě totálně rozdrbe. Ten blbeček Bill Gates to dělá umyslně, umyslně si vymýšlí takové formáty, aby člověku nezbyla jiná možnost, než otevírat dokumenty od lidí v mikrošrot office. Do pekla s celým Mikrošrotem!
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 18:52:33
avatar
Corporate edition to istí. Big de-Bill nám našupne mega ceny a potom sa čuduje, že mu to kradnú. Nech to šupne za 5-kilo a bude sa to predávať ako teplé rožky.
Neznámý  2009-02-06 20:06:10

Zdar Slunce, a to zdar, Slunce, viď, a to viď, taky, a to taky, si myslím, že a to že, to Bill Gates, dělá a to dělá, úmyslně, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 19:03:30

lol jsem 5 procentní
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 20:01:09

taky si myslím, že tohle jsou spíš ceny krabicové licence. Cena OEM licence nebude ani poloviční. Zatím bych se neplašil, pokud chtějí W7 protlačit nemohou ji logicky dát dráž než svého času Visty, kde např. Ultimate verze stála 5.000,-Kč (OEM). Pokud navíc bude přechod z Vist na W 7 zdarma (bude to takto platit pravděpodobně pro vyšší verze) nemělo by smysl nasadit takové ceny ..pak by všichni koupili Visty a pak přešli na W7.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 21:13:52

Já bych řekl, že by to měli být ceny krabicové multilicence
terry5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 7 let 2009-02-06 20:16:12
avatar
S takovouhle cenovou politikou dávám Windows Seven years. Myslim, že hodně stoupně Linux. Lidi si uvědoměj, že dávat navíc půlku ceny HW za OS, když si vystačej s řešením zadarmo, je zbytečnost.
Jorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Marketing 2009-02-06 20:43:00

Diskuze jak bejk a nikdo nezmínil ono magické slůvko - marketing! Kdy že se to ty slavný Win 7 maj začít prodávat? To ještě nějakej ten pátek bude. Teď nasaděj ceny vysoko, při uvedení na trh je daj o něco málo níž a až opadne mediální humbuk, půjde cena výrazně dolu.

Navíc já bych si Widle nekoupil dřív jak rok po uvedení na trh, to už by to mohlo bejt tak nějak odladěný...
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-06 22:33:06

wow tak tomu hovorim ceny , aj ked stale dufam ze z velkoskladu zozeniem Windows 7 za cenu podobnu dnesnej Windows vista home premium oem v 64verzii ktora dnes stoji okolo 100euro.

Mozno by som bol ochotny zaplatit aj viac , ved len ked si clovek zoberie co dnes stoja hry ktore prejdes za 40hodin!
Araya [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 00:03:26
avatar
Kdyz uz platime autorsky poplatky za vsechny datova media a kdovi co jeste, tak se mohli dohodnout mohli jsme platit to same za kazdy dil v PC a cast z toho by sla vyrobcum OS a mohl by tak byt zadara. Pac zelezo si stejne kazdej musi koupit kdyz chce OS.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 01:09:02
avatar
Ty ceny Win7 jsou FAKE Odkaz
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 03:10:48
avatar
Fake? Zkusil sis to přepočítat? Home Premium 259USD * 22,5 + 19% = ??
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 07:40:01
avatar
Kdyz si prectes ten update tak zjistis ze Ars stahli tu puvodni informaci ze ktere cerpal ten clanek protoze to byl FAKE.....
Mario1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nekoupím je 2009-02-07 09:41:43

Sice jedu na Linuxu, ale k vůli hrám jsem přemýšlel o zakoupení Windows pouze na hraní.ALE s jejich licenční politikou mě napadá, že mnohem levněji vyjde předplatit si Cedegu (cca 1200 na rok).
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 10:44:45
avatar
Tak 1200 na rok je o dost drazsi nez jednorazove dat 3K za Win
Mario1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 15:05:01

to sice ano, ale za 3000 máte tak maximálně oem, který musíte koupit s novým PC a po upgrade HW jsou jen problémy a s příchodem nové verze Win dáte další peníze. Ono je jedna věc pořizovací cena a TCO.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 15:29:14
avatar
Clovek nemusi kupovat kazdou verzi Win - ja mam treba Vistu HP 64bit a pokud nesezenu W7 zadara nebo za pakatel tak je prezkocim - a prevest OEM instalacku na novej HW je hracka...
Mario1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 15:52:28

to je sice pravda, ale kdo dnes používá Win 95/95/Me? A nejde jen o podporu nového HW. Samozřejmě chci mít aktuální systém s novými vlastnostmi (bezpečnost, šifrování FS, podpora nových standardů a pod.) Kdybych koupil Visty tak si rvu vlasy. Visty jsem zkoušel a jejich nároky mě přímo vyděsily. Kdybych koupil XP tak Visty přejdu bez povšimnutí a třeba bych pořídil až Win7. Ale proč bych měl být kvůli zaplacení produktu trestán voláním/psaním na podporu MS že jsem koupil lepší železo. Na druhou stranu chápu MS že chce vydělat nehoráznou hromadu peněz :-) Nic proti MS nemám ;-) ... třeba hry, VisualStudio nebo Visio se mi od nich moc líbí.
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 11:10:35
avatar
Nepsalo se tu, že Win 7 jsou určeny mimo jiné do netbooků, kde je hlavním lákadlem cena? Jesli ano jsem jediný komu přijde zvláštní, že budou stát jak celý počítač? Chtěl jsem na ně přejít hned po vydání, ale za 7 tisíc mi opravdu nestojí, zvlášť k výraznému "technologickému pokroku". A jak tady někdo psal, že si máme vybrat jestli koupit high-end grafiku nebo win7 je odpověď jasná. Koupím high-end grafiku budu si na svých xp sp3 pařit vesele co to dá. A vsadím se že mi ještě pár let zbývá.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 13:32:43
avatar
Ty ceny v clanku ktere DD cituje jsou ze clanku ktery mezitim Ars stahli protoze se ukazalo ze je to fake.
Jorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-07 14:08:08

Tak do net- i notebooků půjde, stejně jako dnes, taková ta předinstalovaná a hlavně sponzorovaná verze, jako je to dneska s Vistama. Nedávno si kámoška pořídila notebook a chtěla mou odbornou (chudinka ) supervizi. Nestačil jsem se divit, kolik $raček, trialwarů a buzerwarů tam měla. Přes hodinu jsem jenom odinstalovával krávoviny.
Neznámý  2009-02-08 10:37:37

Zdar JORNe, jo jo, kámošky, a to kámošky, jsou a to jsou Super, tady, a to tady, moje, Kámoška, Andrea Bariaková, z Pasek nad Jizerou, a to, asi a to asi tak, v-pravo, na té FOTCe, miluju, a to miluju, ten její a to ten, její otrávený výraz, a to no, tak, více viz. tady: http://imb.lide.cz/big/49722F698C4E2EB157AA0000.jpg#52402707 ,je to ta, a to je to ta, jako-by, a to jako-by, vyšší, tedy, abych tak, řekl, co na ní říkáte, a nebo, jak co?
Moas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - . 2009-02-07 18:27:36

Dokážu si představit i situaci, že MS by začal Win7 prodávat třeba za 10 USD, ovšem v tu ránu by měl za krkem Evropskou komisi s tvrzením, že se v minulých patnácti letech díky přemrštěným cenám a monopolnímu postavení na trhu dopustil okrádání všech občanů EU.
Tak radši dají ceny stejné jako u Visty a budou tvrdit, že to mají prostě takto spočítané.
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nelegalni software 2009-02-07 20:54:37

cena operacniho systemu je vuci software na profesionalni praci jako je Photoshop, Avid, Microstation.. apod. jenom smesna polozka. Z rosahle diskuse, ktera tu je diky clanku je videt kolik lidi ma kradenej operak...:-) bohuzel je to nase natura, jsme jenom lidi. Jestli chce nekdo pocitac jenom na hrani tak chapu ze se mu nechce platit za operak. Kdyby jste na tom pracovali tak je to jenom investice do podnikani. Jestli si spousta lidi mysli ze by to melo bejt zadarmo tak Microsoft bude tezit dal ze zlodeju, kteri prave ten operak zbytecne predrazuji. Diky tomu ze museji vyrobci furt vymyslet nova a nova zabezpeceni proti ukradnuti. Dale je platforma Windows nejrozsirenejsi na svete a tak vyrobci dalsich software budou podporovat Microsoft dale a je jedno za jake ceny to bude MS prodavat.

Kdo chce hrat at si koupi konzoli

Kdo chce delat koupi si PC s operakem a softwarem, ktery potrebuje k praci a spocita si investici a navratnost.

Kdo chce krast bude dale krast a nadavat jak je to drahe

Kdyz na to nemas tak to nemuzes prece krast a reci ze je to drahe jsou nesmyslne a neoduvodnuji takove chovani

Uz se tesim na to kdy to fakt zacne "policie" resit a zatykat lidi co kradou SW ci KNOW-HOW

Jestli s tim chce nekdo neco udelat tak by musel vyvinout novej OS na x86 architekture, ale asi si dovedete predstavit co by stal vyvoj a asi tezko by mohli nejakou verzi prodavat pod napr :hypoteticky: 30 tis za jednu lic.
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cena ? 2009-02-08 08:30:51

Ci uz su tie ceny akekolvek treba sa na to pozriet aj z ineho pohladu.MS v podstate vyhovuje ze ma kopa ludi doma OS ilegalne.Ucia sa to odmalicka pouzivat a neskor v praci sa lahko nauci konkretny soft.Zaucenie na iny OS stoji firmu viac.Napr 3DMAX vs Blender alebo Photoshop vs Gimp.Vsetky super ale sposob ovladania znacne odlisny (nehovorim lepsi/horsi). Porovnavat legalnych 10 mil instalacii po 100eur a 100 mil po 20 je scestne.Pretoze by MS musel! tym 100 mil. poskytovat podporu.Pri linuxe "funguje" tento model legalne:zaklad bez ofic. podpory je zadara + ak niekto naozaj potrebuje ofic. podporu tak si ju zaplati.
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 09:09:16

Napr 3DMAX vs Blender alebo Photoshop vs Gimp.Vsetky super ale sposob ovladania znacne odlisny

no tak tu by som sa na chvilku zastavil... vistu alebo photoshop mam oficialne kupeny, pretoze som to potreboval (a potrebujem) k svojej praci... pred viac ako rokom som presiel na linux a tym padom aj na Gimp.. prechod z photoshopu na Gimp nebol vobec tragicky - zvladol som ho za cca 20 min ... ano - ovladanie je odlisne, ale myslim, ze clovek, ktotry robi s pocitacom uz nejaku tu dobu - takyto prechod zvladne uplne v pohode..

a hlavne - musi sam chciet ... a nie ze uz dopredu povie, ze napr. photoshop je the best a ziadny Gimp sa mu nemoze rovnat... v niecom je lepsi Gimp v niecom photoshop.. oba programy su vsak velmi dobre a preto napr. Gimp doporucujem kazdemu beznemu userovi, ktory potrebuje nejaky graficky editor na upravu fotiek...

ono na to, aby si clovek otocil a vyretusoval fotku este nemusi kradnut photoshop a gimp (ktory je free) by mu uplne stacil.. vzhladom na to, ze dokazem v Gimpe urobit profi graficke navrhy - tak beznu upravu fotiek v Gimpe zvladne aj BFU bez ukradnuteho photoshopu...
Hellion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 10:01:16

Tak pokud mluvíš o běžnejch franta uživatelích, tak je jedno jestli maj GIMP nebo sosnutej photoshop.. protože si v tom stejnak jen otáčí fotky, a nevydělávaj si tim, nepodnikaj tim, tak je to vlastně jedno, ne?
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 12:14:18
avatar
Je jedno jestli to potrebujes na praci nebo ne - pokud chces pouzivat neci produkt tak za nej zaplat.
Neznámý  2009-02-08 14:53:25

Zdar REBELe 44, viď, a to viď, taky, a to taky, si asi tak, říkám, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2009-02-08 14:54:11

Jupí, já a to já, už mám, asi tak, Jeden Bod, jupí, jupí, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Neznámý  2009-02-08 14:52:27

Jednorázové otáčení, a to jednorázové otáčení, Fotek, ve Formátu a to ve Formátu souborů, *.JPG, snad, a to snad, už umí, a to, snad, už umí, i ten, a to i, ten, program IrfanView, asi nějaká verze 4.22, asi nějaká verze CZ, který a to který, je Legálně, za-darmo, ne co?
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 15:57:22

Už ses léčil?!
Hellion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Stahování Windows 2009-02-08 09:59:51

I vy moralisti, se koukněte na ceny,tak to je snad jasný že to lidi doma budou stahovat s medicínkou,MS je to úplně jedno, oni vydělaj na firmách a pracujících, který to budou muset mít legální, protože je kontrolujou. Nějakýho frantu v dolních potměchutích přece nebudou kontrolovat jestli nemá náhodou stažený windows. To by nemohli okontrolovat, běžnou masu obyvatel.
radvot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 18:39:52

To ze jsi Chaytere z Madarska spolevlive vysvetluje proc neumis pouzit prostredni kolecko mysi.Mozna vis co je mys a jak se pouziva.Pokud nechces neco cist tak proste potoc tim koleckem uprostred mysky dolu .Vam ostatnim se divim.Ladik je uz legenda tohodle serveru,uz jen diskuse o nem nam zabere tak 20 procent casu
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 18:53:11
avatar
jo zapis se do jeho fanklubu..nereknu jeden dva prispevky v diskuzi..to si klidne pretocim tim koleckem dolu..ale 30 prispevku v jedne diskuzi je uz trocha prilis. a to ti jeste napise 4 extra dlouhy prispevky hned za sebou..tohle je obycejna demence a zasirani diskuze uplnyma nesmyslama. a jeste vetsi demence je se tohodle zastavat a delat z nej nakou legendu...proboha vzpamatuj se.
sid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cena 2009-02-08 19:12:32

určitě jsou to ceny krabicových verzí, mimochodem, pamatujete kolik stáli v krabicové verzi Visty při uvedení na trh ? mám doma doklad na Home Premium za cca 8,5 litru (nekupovale jsem je přímo, ale od nespokojeného 1.majitele)
navíc ty ceny se určitě do té doby změní a kdoví kolik to bude stát
bwolf99 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 23:14:07

tie ceny sú vycucané z prsta. na computerbase píšu že ceny budú stanovené 2-3 mesiace pred vydaním takže to bude určite ináč!!
radvot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 00:28:22

Raigore,rad bych se do jeho fanklubu zapsal.Jen nevim kde O tom kdo zasira diskusi by jsme mohli diskutovat az do smrti. .To ze je jiny neznamena ze ho budu odsuzovat.Nastesti je DD svobodomyslny clovek a nebude ho vyhazovat.Pokud te Ladik stve pouzij prosim to prostredni kolecko mysi.Pokusim se to prelozit do Madarstiny abys to pochopil
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
War Thunder dostal nový grafický kabátek
War Thunder dostal nový grafický kabátekMonday, 25 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 256x
Komentářů: 2
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1010x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 710x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1093x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1248x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1586x
Komentářů: 0