Windows Vista ceny padají Tisk E-mail
Napsal Stefan Gunzl   
Pondělí, 18 únor 2008
microsoft_vista_logoMicrosoft se rozhodl snížit ceny jednotlivých verzích, maximálně až o 46 procent.

 

    Vista se nesetkaly s příliš dobrým ohlasem ze strany zákazníků. V zásadě podle mnohých nabízejí to samé, co Windows XP, jen to celé víc bliká, září, zároveň je to ovšem náročnější na hardware a chybovější. Nespokojenost některých zákazníků je taková, že si dokonce "vydupali" prodloužení prodeje starších XP, což už napodruhé ale neprojde. Většina nových uživatelů Vista k nim přijde ve formě OEM verze prodávané s novým počítačem, často jde o notebook, který výkonově pro Vista není úplně to ideální.

   Krabicové, tedy plné a nejdražší, verze se prodávají málo, Microsoft proto dnes oznámil až 46% snížení cen krabicových verzí operačního systému Windows Vista. Týká se to systému ve verzi Windows Vista Home Basic, Home Premium a Ultimate.

Výhodou krabicové verze je zejména možnost přenositelnosti na jiný počítač a technická podpora poskytovanou přímo ze strany společnosti Microsoft (podporu OEM si musíte zajistit sami skrze internetové stránky Microsoftu, respektive by vám ji měl zajistit prodejce počítače).

Microsoft k tomu skrze Tomáše Košky říká: "Microsoft tímto krokem reaguje na četné požadavky uživatelů na snížení ceny operačního systému a zpřístupňuje jej tak široké veřejnosti. Věříme, že noví uživatelé ocení zejména vyšší bezpečnost systému, jeho uživatelskou přívětivost, a s tím spojené daleko širší možnosti při práci s počítačem."

Zda se tento krok setká s příznivým ohlasem zákazníků, to se teprve uvidí, troufám si odhadnout, že většina nákup odloží až podle toho, jak úspěšně dopadne opravný balíček pro Vista (Service Pack 1).
Pravdou ale je, že brzy nebude s novým počítačem moc na výběr ...

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-18 20:41:31
avatar
Za 9 mesicu co mam Vistu HP 64bit sem s ni nemel zadny problem - mam ji na 3 PC (krome ni mam 4x Linux ve VMware).

Co se tyce rozdilu oproti Xp tak s autorem vubec nesouhlasim - rozdilu a vylepseni oproti XP je tam docela dost - viz. muj clanek o Viste tady na DDworldu...

Zlevneni krabicovi verze je sice fajm ale ja bych spis uvital kdyby udelali "rodinou licenci" (tak na 4-5 PC) - momentalne se to planuje pro Windows 7 (alias Wienna).
aPk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-18 21:15:09

Ja bych rekl, ze zmen je tam hodne, a jeste aby ne, kdyz se vyvijely tak dlouho... Jenze ty zmeny nejsou tak zasadni, aby to lidi nejak nutilo prechazet na Visty, navic pokud maji XP koupene, jsou na ne zvykli a vyhovuje jim... Tak nejak jediny zmeny nebo spis moznosti, ktery by mohli lidi "ocenit" jsou DX10 a 64bitova verze ktera je narozdil od XP pouzitelna... A tak kdyz uz mame ty procaky s 64bitovejma instrukcema, tak proc je nevyuzit a nepridat si u par aplikaci par "koniku" a navic mit moznost rozsirit na vic jak 3GB RAM. Jinak zadny jiny tak zasadni zmeny nevidim, mozna jsem slepy...
MIZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - na co 64b? 2008-02-19 10:57:54
avatar
Ano, je hezký mít 64b OS, když máme 64b procáky. Ale je to jenom hezký. Jinak na nic, když nemáme 64b aplikace.
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Na co 32bitovou Vistu? 2008-02-19 20:17:13
avatar
64bitů není jen hezkých, ale pokud si někdo pořídí více než 2GB RAM (dnes zcela normální a běžné), tak si k tomu nebude pořizovat 32bit systém. Navíc - když dnes kupovat Visty, jedině 64bitové. Na počítače s méně než 2GB RAM je Vista hloupost a na počítače s 2GB a více je 64bitová verze nezbytná (u 2GB tedy pouze upgrade).
MIZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-20 09:08:27
avatar
S tím v zásadě souhlasím, jen s upřesněním, že 32b adresují max. ne 2, ale 3 [a něco] GB RAM. Pro 64b se také budou hůře shánět ovladače.
aPk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-20 10:05:38

proto jsem napsal toto: "a nepridat si u par aplikaci par "koniku"" cimz jsem myslel u 64bitovych aplikaci... a docela uz se zacinaji objevovat.. takze tak moc bych to zase nezatracoval.. proste kdyz muzu vyuzit neco co muj procak umi, tak proc to ignorovat? ikdyz prinos je zatim minimalni...
karf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nesouhlas 2008-02-20 15:17:35

S tím zásadně nesouhlasím. u 32b se adresuje 4GB ale část si uřízne hw takže těch 3 a něco je využitelných pro programy. Problém ale je, že pro jeden proces lze využít maximálně 2GB takže pokud si třeba v nějakém cadu otevřu velkou sestavu tak nemusím čekat s kafíčkem až se uráčí aktualizovat s mohutným hrabáním disku ale vše je otázkou vteřin a je limitovaný maximálně procesorem. atd atd atd
MIZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vista? Nic pro mě 2008-02-19 11:09:39
avatar
Ke svému přes 3 roky starému připojuji fůru věcí. Relativně starých věcí. Ale investoval jsem dobře a pořád fungují. Mp3 player [ještě harddiskový], digifoťák, fototiskárnu s integrovanou čtečkou, scanner. Pochybuji, že pro to kdy budou ovladače pro Vistu, něco dokonce provozuji na XP s ovladači pro W2000, protože ani pro XP už nejsou a nebudou. Nový PC pořídím snad brzy, ale Vista by mi všechna tato zařízení odřízla, protože staré ovladače by tam neprošly. Takže na co Vistu? Pro mě zcela na nic.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 13:41:27

Kdyz ti to staci tak proc ne. Ale to chces kvuli MP3 prehravace navzdy pouzivat stary OS?
MIZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 14:37:03
avatar
Ne navždy, ale dokud to bude stačit požadavkům. Tehdy to byly špičkové produkty, takže mají "nevýhodu", že vydrží dlouho technicky i morálně. A s Vistou to nepojede, takže kupovat Vistu je pro mě nesmysl.
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 09:59:47
avatar
mno je videt ze nehrajes hry. Optimalizace pod vistami je velice bídné úrovni a s x64bit verzí je to jestě horší.(sice není všechna vina na microsoftu ale koho to zajima proste je to liny at chces nebo ne) viz můj test xp vs vista.

aby jste nerekli že jsem na visty zanevrel na další test který se chystá s vista SP1 jsem si namísto verze ultima prichystal Business které neobsahují takovou kopici blbostí jako ultimaty takže nezabírají tolik ram a výkonu jen na samotný běh operačního systému. Jinak podmínky budou stejné: jedna sestava dva os.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 13:38:51

Tak si dej hlavne bacha, aby hry ve Viste bezely v DX9 modu, at neporovnavas hrusky s jabkama.
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 20:18:40
avatar
Jenomže za rok, dva to bude naopak. Visty budou ty, pro které budou hry vyladěné a které bude mít 80% uživatelů PC.
GaGy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-18 21:40:43

aPk souhlasim ... Jedina vyuzitelnost je 64bitova verze .... Jinak nejsou o moc lepsi ..uz je pouzivam nejaky patek a netroufam si rict ze jsem s nimi nejak extreme spokojen.. S Xp mi slo vse v pohode ,tady mam par problemu..
Walker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Kde je problém 2008-02-18 23:01:26
avatar
Také používám nějakou dobu visty, ale měl bych takový jeden dotaz, který bychom si asi měli položit. Také mi pár věcí nefunguje, ale myslím, že v mnoha případech za to nemůže microsoft, ale autor toho dotičného kódu. Nemonou za některou nefunčnost také prasácky napsané kódy, které například potřebují administrátorské prává na každou blbost?? Nějak sám neznám odpověď na tuto otázku, ale myslím, že by stálo za to na ni hledat odpověď.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 00:43:12
avatar
Jo to je docalo obvyklej problem - pokud se aplikace psala poradne a dodrzovali se standarty tak by mela fungovat jak v XP tak ve Viste- problem je ze nekteri programatori museli stihnout termin popr. jsou to dobre placeny paka ktery sice aplikaci napisou ale je plna chyb.....

Uplne kouzelna chyba je ze hra se nespusti pokud nemas takovej a takovej HW a pritom ta hra detekuje 2GB RAM a vice jako 0MB RAM a odmita tu hru spustit...... takovi programatory bych s klidem zastrelil
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-18 21:46:52
avatar
Můžete mi někdo pls říct, co potřebuju k provozování 64bitového systému? Vím o OS, ovladačích, že musí být tak 64bit, ale co SW, tam je to jedno? A HW? Stavím nové PC na chipsetu X38 a C2D E8200 a uvažuju o 64bit systému kvůli efektivnějšímu využití 4 GB RAM. Dík.
jessie.james [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-18 21:55:45
avatar
Samozrejme, ze 32-bit programy muzes provozovat na 64-bit systemu.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-18 21:55:55
avatar
OS, ovladače a procesor. To stačí. SW na tom můžeš mít klidně 32bit, stejně to pojede díky systému rychlejc.

U Visty mi docela vadí, že slibovali novej filesystém (WinFS tušim) a nic..

Pak to, že pokud se to nevypne, tak to otravuje při každej instalaci a když kopírujete do některejch systémovejch složek, tak též. Nejsem proti bezpečnosti, ale tohle je moc..

Stejně nechápu důvod, když dělam na adminovským účtu, tak snad sem svéprávnej a vim co dělam a když na klientským, tak zase neinstaluju nic, ne?

AERO je zbytečný. A nic moc inovace, mohli aspoň kompletně zkopírovat to dobré z 3D prostředí v Linuxu. Jediný plus je, že se to hejbe o něco rychlejc.

DX10, hodně málo vylepšení za cenu hodně velkýho nárůstu HW náročnosti. Normálně si člověk stěžuje na mizernou optimalizaci her, ale tady aby si stěžoval na mizernou optimalizaci grafickýho systému?!

Naprosto nepoužitelný síťování, neni schopný si to zapamatovat ani nastavení blbý LAN?

Mizerná zpětná kompatibilita OS. Sabotáž OpenGL a Javy a open-source programů (některých).

Plus je podpora větší ramky, 4-jádrovejch procíků, IP6 (i když to mi přijde také rozporuplné). A lepší práce s operační pamětí. Jenže.. celkově shrnuto, je těch plusů nějak strašně málo a těch mínusů nějak moc.

Jenže faktem je, že Linux gaming je pořád dost naprd..
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-18 22:26:17
avatar
Podle mne je UAC (otravny klikani) rozhodne uzitecne protoze lidi jsou zvikli pracovat s administratorskejma pravama a 90% lidi neni kompetentni takovi prava vubec mit - ber to jako v linuxu - pokazdy kdyz chci neco podstatnyho delat tam tak misto kliknuti musim napsat administratorsky heslo.

Aero je zbytecny ale jelikoz ho pocita GPU tak mi nevadi.

Se sitoanim nemam problem - prenosy dat po siti jsou opraveny v SP1

S kompatibilitou programu jsem nemel problem ( napr. tedka jsem hral nekolik 8-10 let starejch her...

To ze tam neni novej filesystem a dalsi vychytavky ktery vypustili mi taky vydi - jeste vic mi ale vadi ze vubec vydali 32bit verzi.
petrs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 12:27:57

Taky jsem s kompatibilitou nezaznamenal problém u Windows Vista Home Premium 64 bit ( kromě hry Doba ledová, kterou tady stejně nikdo nehrajete ). Ve verzi Ultimate 64 bit mi ale nešla nainstalovat tiskárna, která nemá ovladače pro 64 bit Visty, ale ve verzi Home Premium 64 bit nainstalovat šla a korektně fungovala a totožný problém jsem měl s jedním caad programem z roku 2005. Je to pro mě docela záhada. Ale já jsem jen mírně pokročilý uživatel.....
MartensPh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Klikani na UAC 2008-02-18 23:11:56

Zrovna mam za sebou cerstvou instalaci pc s vistou. Kolikrat myslis, ze jsem to UAC hlaseni cetl? Objevovalo se tak casto, ze jsem jenom klikal a klikal... Pri te cetnosti se jeho ucinek, to jest aby uzivatel neklikal na kazdou blbost, snizuje na minimum. Napad dobry, hlasit cokoliv co neni nejak podepsane, ale protoze skoro nic pri instalaci neni podepsane, hlaska je ponekud k nasr... Ale to neni jediny duvod, proc mi vista nesmi do baraku, tohle pecko bylo pro klientku.

V Leopardu se podobne hlaseni objevuje, pri spusteni neceho stazeneho z inetu, ale jen jednou a jen jednoduche varovani a take tam nemam ucet s admin. pravy. Takze jako i spousty jinych veci MS neco nedomyslel. Rozhodne se netesim, az nebude na vyber a bude jen Vista. Asi zacnu zase propagovat Linux pro ostatni, rozhodne to bude mene stresujici, nastavovat linux, aspon ze mne nedela blbce.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 00:37:28
avatar
A psani admin hesla v linuxu te bavi oproti klikani??? Krome toho jakmile mas doinstalovane programy a vyladeny OS tak UAC prakticky nepotkas.
MartensPh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 15:49:44

Rebel44 : v konzoli ho zadam jednou a jedu stale jako root. na me oblibene distribuci Debian to lze.
A Leopard neni linux....
Condor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-21 11:51:25
avatar
Jestli on nebude problém v tom, že se přihlásím jako root, provedu potřebné úkony a konzoli zavřu. Ono to vůbec není jak v Linuxu. Tam se nevyskytují dementní aplikace vyžadující root účet. Jó co si Microsoft vychoval, to má
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 20:22:33
avatar
Nebo si vypni UAC. Já mám sice XP, na Vistu nemám stroj ani peníze a na stroj peníze :-), ale mnohokrát jsem viděl návody typu: "Jak vypnout UAC...".
karf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - uac 2008-02-20 15:30:31

vypnutí uac je zcela legitimní jednoduchý krok. žádný hack nebo jiná kulišárna...ostatně jako v xp otrava centra zabezpečení kvůli aktualizacím, antiviru a firewallu s sp2
lachty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Mescalamba 2008-02-19 09:39:55

Kravina. Kdyz pustis 32 bit program na 64 bit systemu, tak ti pujde uplne stejne. Nevim, proc by mel jit rychleji.
Bobris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 10:58:26

No mozna ne ve vsech programech, ale co jsem meril nas komercni soft tak opravdu na 64bit systemu je asi tak o 5% rychlejsi, ale je pravda, ze zrychleni je vetsi cim vic toho potrebuje zapsat na disk. Nativni 64bit verze je pak jeste o dalsich 15% rychlejsi. To si pak zase vysvetluji hlavne prepracovanym systemem vyjimek a dvojnasobkem registru.
Plus 32bit aplikace muze naalokovat az 4GB ram na 64bit systemu misto (3GB nebo jen 2GB)
lachty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: MartensPh 2008-02-19 09:41:21

Kazdej normalni clovek si UAC pri instalaci vypne. Kdyz mas nainstalovane vsechny programy a ovladace, tak ho znovu zapne. Chce to trochu premyslet ...
petrs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 12:30:30

Každej ne, jen ten co ví, že to vypnout může.
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 13:40:28

Neni pravda, nektere programy potom zlobi. Resp i pri instalaci, u neceho jsem se s tim setkal, z hlavy ale nevim.
MartensPh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 15:53:38

Ze to vypnout lze, vim, ale abych to resil kvuli jedine a nejspis (zatim) i jedinecne prilezitosti instalace vist to neresim. Je to spatne navrzene uz z principu.

Umim si treba predstavit, ze pri prvnim setkani s UAC se system dale zepta, zda pro tento den vim, co delam a na jak dlouho chci povolit nezobrazovani UAC. A instalaci tim padem mam v klidu, po odplynuti casu se zacne zase UAC zobrazovat. Finito.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 23:17:08
avatar
To by byla uplna kravina - pak by cokoliv (treba spyware) v ten den mohlo chtit admin prava a dostalo by je to bez toho ze by o tom uzivatel vedel.

Pri instalaci obvykle 5 krat kliknes na to aby se to nainstalovalo tak nevim ze ti to jedno kliknuti navic tak vadi. Spis by lidem melo vadit ze kvuli neschopnejm programatorum pozaduje skoro kazda kravina administratorsky prava....
stefan39 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 13:24:09
avatar
ja pouzivam 64 bitove Visty jak na pc tak na notakovy....vse je v poho pravidelne aktualizuji drivery a tak ale par chybicek se jiste ze najde ale myslim si ze za tu nekompaktibilitu atd....muzou treti strany kterym trva adaptovat se na novy OS....takova stejna situace je treba u linuxu kde na nektery HW proste driver neni coz neni chyba Linuxu ale tretich stran je jasny ze microsoft taky neco opomenul proto vydava SP1 a budou mozna dalsi,proto nam sedi XP jsou doladeny a drivery se to jenom hemzi...ale za par mesicu bude situace i u Vist
stefan39 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 13:26:19
avatar
a drivery na starsi HW...... je jasne ze nas budou tlacit aby jsme si kupovaly novy je to proste vyvoj a osobne si myslim ze je to jen dobre a kdo nechce jit at ma 98 s GF 4 MX a SB LIVE a 40HDD
MartensPh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 15:54:57

Na druhou stranu, proc kupovat novy HW, kdyz stary funguje a staci. Tlaceni ke spotrebe pro spotrebu je spatne. Navic jsou systemy, kde to funguje, protoze, kdyz je neco naprogramovano dobre, neni moc potreba to casto menit.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 23:19:13
avatar
Nemyslim si ze by meli vynakladat usili aby v novim OS fungovala kdejaka 8 let stara troska....
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 17:40:23
avatar
Ano zmen tam je hodne, Bohuzel i diky nim je sposta softu nefumkcnich nebo ne docela. Jinak jsem uzivatelem obou systemu [ jak Vista tak XP] Jelikoz i sonyer. mel s PC suite dost problemu a na Viste to nejelo zcela OK. S1 pack je dosti diskutabylni a to ve vsech smerech .Pokud ma byt do dvou let new OS nahrazen tak jsou Win Vista propadak a zcela mimo realitu.a to je muze MS tlacit i kanalem. Neni a bohuzel ani nebude duvod proz si legalne Vistu poridit.{ mam je legalne a jsou to vyhozene penize[ jelikoz XP jsou tu nejaky patek cca 2001 ale vse co potrebuju na nich beha jak chci o Win Vista to po roce uzivani nemohu rict a ani bych je nikomu nedoporucil. Na druhou stranu je tam videt mnoho co vam XP nemuzou nabidnout standartne[ ,ale teprve Vista me donutila zabyvat se alternativnimi OS jelikoz prace na nem a co se tyce podpory mnohych fa. je stejna joko u Visty]Jedine co ma cenu za tech 46 % je DX10 a mozna ani to ne. myslim ze Vista ma stejny problem jako byl prechod MSDOS na Win95-98 X s SP2. Je tu neco co nikdo nepotrebuje a je nam to nuceno horem dolem. Priklad sam za sebe a take za vse je sam DELL . Nesouhlas a kdo je vetsi ???
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 18:02:40
avatar
Jéžiš vy v tom zase hledáte smysl vesmíru... Mám starý komp s XP, jsem spokojený-nelezu do Vist. Mám nový a chci vyzkoušet-lezu do Vist: a) vyhovuje-zůstávám b) nevyhovuje-vracím se k XP, příp. migruju.
Nechápu o čem to furt flamujete. Já mám Visty64, protože mi vyhovují. Na druhém disku mám Leoparda a je to prašť jak uhoď. Na každém se něco najde. Ale abych trávil svůj volný čas bojem za/proti nějakému OS, to by se mi fakt nechtělo...
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-19 23:21:54
avatar
Naprosto souhlasim.
lachty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-20 09:52:40

Tak za tim bych videl spis operacni system - 64 bitova verze Vist pravdepodobne pristupuje k disku efektivneji, nez 32. Ale principalne neni duvod, aby 32 bitovy program bezel na 64 bit OS rychleji nez na 32.
lachty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-20 09:56:08

No tak to je stejny, jako kdyz si UAC vypnes a po instalaci si ho zase zapnes. A nemusis odhadovat, jak dlouho ta tvoje instalace bude trvat, abys to UACu zadal
lachty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-20 09:57:54

A udelejte tady sakra neco s tema komentarema. Vzdyt to vubec nefunguje. Kdyz dam odpovedet, tak se to zobrazuje tady dole, misto v prislusnem vlaknu. Ja vim, ze tohle je amaterskej web a kdesi-cosi. Ale tak snad udelat system komentaru neni tak tezky.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-20 10:30:59
avatar
me ty komentare funguji bez problemu
Neznámý  2008-02-20 09:59:17

Mně se Visty moc nezamlouvají, z tohoto důvodu jsem na nové PC nainstaloval XP, i když mám 4GB RAM. Mé XP adresují 3.50GB RAM, takže 0.5GB je někde ve vzduchu (asi vyžrala grafika ). Horší je, že XP na jeden proces alokují max 2GB RAM.
neox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-20 12:33:32
avatar
to je rozumna volba pokud hrajes, tam ti pojedou hry oproti viste jak z praku. jeste si tak pod vistama zapnout dx10 a mas ve vetsine her slideshow at uz mas jakoukoliv gk a ten vizualni rozdil je slaby.
karf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - btw 2008-02-20 15:35:39

co jsem tak četl, tak Dx10 bylo navržené hlavně pro zefektivnění a zrychlení grafiky při stejné vizuální kvalitě...jen to asi neni dotažené k dokonalosti
lachty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: rebel44 2008-02-20 23:17:23

No tak to ti gratuluju, ze fungujou. Ale ocividne je to naprogramovany blbe, kdyz me to nefunguje.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-02-20 23:42:24
avatar
jj ty odpovedi me taky blbnou..mozna to dela jen v nekterych prohlizecich..ja pouzivam operu
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 478x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 315x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 872x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1163x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1482x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1323x
Komentářů: 6