Žádné řešení problémů, jen přidávání nesmyslných funkcí a hlavně opět překopání map.
Mnoho zkušených a dobrých hráčů opouští World of Tanks. Nejde o to, že by je hra nebavila, nicméně přes mnoho slibů v minulosti hra trpí problémy, které tvůrci vůbec neřeší a místo toho přidávají nesmyslné módy a funkce a hlavně místo nových map mění (často k horšímu) staré populární mapy. Patch 9.8 jde přesně v tomto duchu.
Žádné řešení MatchMakingu, kde se utkávají statisticky nepoměrní hráči a hra je tak často utrpením pro zkušené hráče. Žádné řešení neustálé přítomnosti Botů a žádné řešení ohledně vyvážení hry z hlediska používání "goldové" munice, například třeba omezením počtu kusů použitelných na bitvu. Nejhorší je však neřešení technických problémů hry. Žádná optimalizace na vícejádrová CPU, problémy CrossFire a SLI konfigurací a obecně nevyužívání moderních technologií a tedy poměrně velká náročnost hry na hardware a zbytečně. A tak můžeme pokračovat.
Patch 9.8 přináší kromě diskutabilního systému tvorby čet přímo na začátku bitvy, a úpravy vlastností (většinou k lepšímu) u starších vozidel, které kvůli přidávání dalších a dalších rychlých a rychlopalných tanků ztratili konkurenceschopnost, hlavně překopání mnoha map. Z běžných randomů zmizí hned dvě mapy. Komarin z randomů a Nort-West ze hry úplně. Hidden Village pak nebude pro vysoké tiery. Hlavně ale došlo k výrazným změnám, které totálně mění hratelnost, na mnoha populárních mapách:
Právě podobné změny dobrých map, místo přidávání nových map, jsou trnem v oku mnoha hráčům. Já sám jsem World of Tanks nezapnul už skoro 2 měsíce a vzhledem k tomu, co tvůrci s hrou dělají, nějak ani nemám náladu je zase zapínat. A znám mnoho mnoho zkušených hráčů, kteří to tak mají podobně. Patch 9.8 prostě ukazuje nezájem tvůrců o to, řešit skutečné problémy jejich hry a místo toho investují čas, který by mohli investovat do skutečných vylepšení hry, do zbytečností.