30x větší než druhý díl a větší než SKYRIM! CD Projekt oznamuje svůj zlatý grál mezi RPG?
Zejména středoevropané milují RPG klasického střihu, který do značné míry představuje i Zaklínač. Ostatně vzniká v Polsku a tak je nám možná bližší, než většina ostatních RPG. Nejde tedy jinak, než s nadšením oznámit aktualitu. Zaklínač 3: Divoký hon byl právě oficiálně oznámen!
Tisková Zpráva:
Společnost CD Projekt RED oficiálně oznámila název své další chystané hry: Zaklínač 3: Divoký hon. Dále také oznámila, že tato vrcholná hra z této série bude poslední zaklínačskou hrou od tohoto studia. Zaklínač 3: Divoký hon skloubí vyprávění příběhu podle voleb hráčů, které je pro CD Projekt RED typické, a živoucí otevřený svět, který bude větší než jakýkoliv jiný v celé historii RPG.
„Podmanivý nelineární příběh hry Zaklínač 3: Divoký hon se odehrává v otevřeném světě – světě, který je radost prozkoumávat, je plný dobrodružství, úkolů, pamětihodných postav a jedinečných příšer. Hráči budou volně cestovat v lesích, na jezerech, v horách, ve městech a vesnicích, ve kterých žije rozličné obyvatelstvo s vlastními zvyky, legendami a problémy. Celý svět Zaklínače 3 je 30krát větší než celá oblast Zaklínače 2,“ řekl Adam Badowski, ředitel studia.
„Představte si, že hrajete temnou fantasy hru se skvělým nelineárním příběhem, stejně jako v předchozích zaklínačských hrách, ale tentokrát je vyprávěn ve světě, kterým můžete procházet zcela volně. Bez umělých hranic, vrátit se můžete do jakéhokoliv místa. Jde o svět tak obrovský, že abyste se dostali na odlehlejší oblasti, budete potřebovat koně nebo loď. Svět, kde vaše rozhodnutí mají opravdu epické následky. Z vývojářského hlediska byl tento cíl nesmírně náročný. Náš tým musel udělat podstatné změny v designu a naše technologie musela být znovu vybudována. Ale myslíme si, že to vyústí ve zcela novou úroveň nelinearity a zbrusu nový a bohatý herní zážitek. My jako hráči bychom přesně takové RPG rádi hráli a já myslím, že právě na tohle spousta hráčů čeká. Tohle je náš splněný sen; doufáme, že váš také,“ dodává Badowski.
Zaklínač 3: Divoký hon je poslední epizodou cenami ověnčené RPG série a poslední částí legendy o Geraltovi z Rivie. Zaklínač 3: Divoký hon je tou nejrobustnější a nejvíce dech beroucí hrou, jakou kdy studio CD Projekt RED vytvořilo. Svobodné prozkoumávání otevřeného světa je dobrodružstvím samo o sobě, neboť hráči budou procházet válkou zničenými zeměmi, plavit se zamlženými vodami a budou lovit nebezpečné příšery za peníze. Vylepšený bojový systém hráčům umožní vžít se do role opravdového zabijáka monster, zaklínače – který používá své dokonalé smysly a bojové schopnosti, aby přežil v temném fantasy světě, zatímco se vydává na výpravu za záchranou svých milovaných. Mechanismy Zaklínače 3 hráčům umožní se do hry dokonale ponořit. Žádné zkoušky rychlosti, pouze intuitivní RPG hratelnost.
„Lidé se mohou ptát, jestli to bude skutečně poslední zaklínačská hra. Inu, z našeho pohledu se určitě jedná o „Epické finále“ dobrodružství o Geraltovi, legendárním zabijáku monster, a poslední hru v této sérii. A také to bude ta nejúžasnější hra, kterou kdy vytvoříme,“ dodává Badowski.
„Takže pro všechny, kteří žádné dobrodružství s legendárním zabijákem monster Geraltem nikdy nezažili, to bude poslední šance. Hra bude přístupná širšímu publiku díky tomu, že bude dostupná na všech hlavních hi-end platformách, a také díky úvodu, který byl navržen tak, aby si hladce podmanil ty, kteří svět Zaklínače navštíví poprvé,“ dodává Badowski.
Hra vyjde současně na všech hi-end platformách v roce 2014. Znamenité výtvarné provedení spojené s podporou REDengine 3 využije Zaklínač 3 veškerých výhod a technických schopností moderního hardwaru a představí tak nový standard vizuální stránky RPG her.
Poznámky by DDWorld:
Líbí se nám v podstatě všechno. Hra samozřejmě vyjde ve zbrusu novém DX11 herním engine, který bude udělán a optimalizován pro PC ale i nové konzole (což jsou vlastně také PC, takže problém s portováním by být neměl) - je pravděpodobné, že hra bude mít náležité optimalizace pro GCN architekturu DX11 grafik Radeon HD 7000/8000 i vícejádrové procesory (až 8 jader). Rozhodně se máme na co těšit, už druhý díl vypadal výborně a to v něm řada technologických grafických vymožeností chyběla a byla to jen DX9 záležitost. Ostatně první obrázky ze hry mluví sami za sebe a to jsou z nehotové nefinální verze, kde ještě nejsou všechny efekty.
Takže si troufám říci, že v pohybu na high endovém PC to příští rok bude nepochybně ohromná podívaná. Zvlášť na 3 monitorech, kde ta nádhera a atmosféra ještě výrazně vynikne. Nemůžeme se dočkat! Jinak se na internetu objevilo několik podrobnějších informací - herní svět bude o 20% větší než Skyrim a cesta z jednoho konce na druhý trvá na koňském hřbetu cca 30-40 minut.
Geraltova paměť je zcela obnovena, žádné kapitoly či části, všechno je maximálně otevřené a také by se neměly objevovat nahrávací obrazovky! Geralt už bojuje pouze za sebe, takže příklon ke klasickým RPG hrám jako je třeba právě SKYRIM. Ostatně systém úkolů má být velmi podobný tomu ve SKYRIM i když tvůrci slibují, že nadále budou kvalitní a propracované s vlivem na hlavní hru či vlastnosti hrdiny.
Všechno má údajně své následky a důležité události navždy mění strukturu světa, jeho obsah a vzhled. Vše v závislosti na tom, co Geralt udělá (uděláte). Hra by měla mít silné RPG prvky, inventář, vylepšitelnou výbavu i cestovní prostředky. Herní prostředí bude dynamické se změnou denní/noční doby a počasí a vše bude ovlivňovat i chování obyvatel a hlavně monster.
Zkrátka a dobře, vypadá to fantasticky! Hra s velkou pravděpodobností vyjde v ČR v české lokalizaci (asi jen titulky), nicméně nejen v ČR je to jeden z velmi úspěšných titulů, takže se mu bude věnovat patřičná pozornost. Máte tedy zhruba rok na to pořádně vylepšit své PC a zauvažovat o pořízení trojice monitorů, protože si myslím, že to tohle bude atmosféricky opravdu stát za každou tu korunu.
Aby jste se neunáhlil pane Stachu, podobné marketinkové sladké řeči jsou poslední dobou velice IN, ale realita je pak úplně jiná. Ja si stojim za názorem, že polské studio se jen veze na vlně WoW efektu, i když hra možná nebude špatná, rozhodně nebude taková jako tvůrce popisuje. V dnešní době nikdo pravdu nemluvi a ten kdo si myslí že jo tak je naivní :-D
Pevně doufám že máte pravdu, protože jestli studio lže a jen nás láka, tak to bude první díl zaklínače který si nekoupim i kdyby byl na úrovni zaklínače 1, protože ja nepodoruje lháře, ala crytek a nebo prachuchtivé dice, vlastně všechno co spadlo pod EA je úplně mega prolhané, ja nevim co je to za blbí moderní zvyk takhle kecat, to je vůbec prolhaná doba......
To je pravda CD projekt má právom dobré meno tiež si myslím že doteraz nesklamali len dúfať že sa im to podarí skúsenosti a hlavne schopnosti nato majú a ani tá ich technológia nevyzerá zle
30x větší než druhý díl? Potěš koště! Zajímalo by mě, jak je to s velikostí vůči prvnímu dílu. V něm brouzdám začátkem 4.kapitoly, přičemž Steam mi naměřil cca 40h herního času, (respektive výborné zábavy).
Hra samozřejmě vyjde ve zbrusu novém DX11 herním engine, který bude udělán a optimalizován pro PC ale i nové konzole (což jsou vlastně také PC, takže problém s portováním by být neměl) - je pravděpodobné, že hra bude mít náležité optimalizace pro GCN architekturu DX11 grafik Radeon HD 7000/8000 i vícejádrové procesory (až 8 jader).
Takže na starších gf kartách (DX10)to nepôjde? Či sa na PC prejaví optimalizácia pre radeony je predčasné hovoriť.Možno hra bude lepšie bežať na NV kartach.
Vzhledem k tomu že hra rozhodně půjde na konzole na které musí být perfektně optimalizovaná, je jisté že to bude optimalizováno na jejich HW a protože tím HW je AMD Radeon HD 7000 GCN grafická architektura, rozhoně to vliv mít nebude. Jinak já jsem neřekl, že by to nemohlo běhat na jiných grafikách lépe, ale ruku na srdce, jak moc je to pravděpodobné?
potvrzena je jen PC platforma a obě nové konzole (což jsou taky PC) ... WiiU zatím ne a nedivili bych se kdyby to na ni nevyšlo ... Wii je a byla vždy trochu jiná konzole než Xbox a PS ...
Psát, že nové konzole jsou taky PC je dle mého dost zavádějící. To, že používají nějaké komponenty víceméně shodné s PC z nich PC ještě nedělá. Kromě toho do GCN architektury Microsoft ve spolupráci s AMD dost hrabal a hloubka úprav je prý srovnatelná (=značná) jako u Xenosu z XBOX360 (ATI čip R500, který namísto tehdy standardního schematu vertex a pixel pipelines přešel na architekturu USA - Unified Shader Architecture).
není to zavádějící je to z velké části pravda .... samozřejmě že nebudou úplně stejné, ale MS rozhodně nebude hrabat do čipu zásadním způsobem, a vlastní jádro GCN architektury jistě zůstává ... tohle opravdu není případ R500 a XENOSU ;)
Tomu říkám pořádný impuls pro koupi nových komponent. V mém případě spíš nového PC.
Moc se těším a zároveň se trochu děsím jak moc to bude navazovat na události předchozích dílů. Jednička mi jede v pohodě, ale dvojka po pár hodinách začala padat, že jsem to nakonec musel odinstaloval - čekám na nový stroj snad to pojede již ok.
"takže příklon ke klasickým RPG hrám jako je třeba právě SKYRIM"
SKYRIM je vsetko, len nie klasicka RPG hra
Skyrim ako hra ma 2 roviny, bud ide clovek po hlavnej linke, vtedy to je linearna (k uzufaniu linearna) primitivna arkada, alebo 2. clovek kasle na pribeh a zisti ze ta hra ma kvantum nedostatkov a nelogicnosti (a mody to vobec neospravedlnuju - je to len cisto hyenizmus Bethesdy, ze nechava dopilovat hru komunite)
A co ovladanie? Bude to ist i bez klavesnice? Chcel by som si zahrat nejaku novsiu RPG/FPS, ktora nevyzaduje klavesnicu ani reflexy. (t.j. nieco pre ZTP)