Blu-Ray se nedaří – zájem o tuto technologii mizivý aneb Optická média jsou mrtvá? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Wednesday, 24 November 2010
altVýrobci a společnosti kolem Blu Ray přiznávají, že tato technologie úspěchy neslaví …

 

 

 

Ačkoliv pokles cen Blu Ray mechanik byl v posledním roce opravdu výrazný a dnes už není problém si do PC koupit BD-ROM mechaniku za 1500 korun a vypalovací BD-RE za 3000 korun, zájem ze strany uživatelů o Blu-Ray optické technologie je minimální. Výrobci hlásí, že na trh letos dodají mnohem méně, než se předpokládalo a BR bude stále tvořit jen zanedbatelných 1,5% z celkové produkce. Jediným významnějším zařízením, kde se BR objevuje a vlastně díky kterému jej tu máme namísto HD-DVD, je konzole SONY PS3.

Výrobci se shodují, že příčinou minimálního zájmu o BR obecně je kromě jiných věcí i hospodářský útlum, který zažívají reálně ekonomiky vyspělých států. Díky tomu se ani ve většině nových PC neobjevují BR mechaniky, ale stále jen DVD. Jako uživatel ale musím říci, že problém je i v tom, že BR reálně nemá co nabídnout proti DVD. V podstatě nikdo dnes nepotřebuje zálohovat 25GB na optické médium, ne při současných cenách HDD, u kterých poměr cena-kapacita extrémně převyšuje poměr u BR disku. Navíc obecně je pozice optických médií v podstatě jasná, jsou vytlačovány Flash disky, pokud jde o přenos informací a hlavně máme Internet na digitální distribuci, takže k čemu vlastně BR potřebujeme?

Zdroj: Digitimes.com, DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
jester [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:19:46

Taky si myslím, že BR prostě nepotřebujem! Možná za pár let
NRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:25:26

Za pár rokov to pomaly bude akurát tak dobré do múzea technológií
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:29:56
avatar
Trochu mě to překvapilo že je na tom opravdu tak špatně.Nějak naivně jsem myslel že lidé kteří vlastní TV větších rozměrů raději koukají na Blučka a ne na DVD já osobně mám filmy v plné kvalitě jelikož opravdu dívat se na úhlopříčce 127 na DVD není moc zážitek.Možná že se pletu.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:33:51

proč raději legálně nestahuješ fullHD filmy zdarma??

ps: platím jen ty filmy, co si to u mě zaslouží=resp. chodím na ně do kina
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 13:22:14
avatar
Já jsi sem tam nějaký stáhnu ale mám rád různé bonusy a jiné věci co se k originálu přibalují a tak sem tam nějaký zakoupím.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 13:51:37

jj, to chápu....ale dá za 10 filmů v HD kvalitě 7 tisíc korun??
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 01:56:49

no a nejakej DIVx Rip je podle mne kvalitativne horsi nez BR

kdyby se na nej dalo ulozit aspon tech 150GB tak by to bylo celkem slusne vyuzitelny a i ten pomer cena / kapacita
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 06:23:16

kdyby? to dnes někdo ještě řeší?
horší BR? tak to nestahuj ;-)
honcka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-26 09:15:39
avatar
Tohle zalezi hlavne na releasu, scene releasy nejsou moc dobry, ze se groupy snazej to vytlacit co nejrychlejc, nejlepsi sou imho internal hd-bits, z tech clovek nepozna ani na spickove technice rozdil od original BR
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:40:47
avatar
ja si k svoji 50 ledce pripojim notebook pres hdmi a pustim si radsi mkv..nez vyhazovat prachy za bluray...,,
pettopn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 13:12:51

nj...ty kradnes veselo a kvoli zlodejom ako ty klesa celosvetovo kvalita filmov aj kvalita hier, lenze tu sa bavime o legalnej distribucii. a ked uz niekto riesi origo film, da radsej 10 eur za novinku na DVD, ako 30 eur za novinku na Bluray.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 13:20:31

a tebe platí kdo, lháři?
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 13:44:17
avatar
proc bych kradl??,kdyz de clovek do kina treba na avatara,, da za to pres 600(mysleno s rodinou napr.), a pak prece nebudu si takovou ptakovinu jeste kupovat na bluray...myslim ze podpora filmu v kine staci...ale ty budes nejspis ten co do to kina ani nepachne a pak si to stahne a pak tady nekoho nazyva zlodejem...
dedko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 13:44:59

Nemyslim si, ze je zlodej. Cena za filmy na BD a DVD je prehrana a Slovaci a Cesi nemaju take platy, ze si to mozu len tak dovolit. Ja si pozriem film raz, mozno o par rokov znova ak bol dobry a za to mam zaplatit 30€ (neviem, kolko stoja novinky na DVD, ale aj to je pre mna vela) ? Keby ten film stal do 5€ na DVD a 10€ na BD, tak si ho kupim ak je dobry. Navsteva kina stoji dnes zhruba 7€ a to je ovela vacsi zazitok ako doma pri telke. Takze myslim si, ze tu sa netreba dalej o tom bavit. Je jasne, kde je problem.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 14:02:14
avatar
no i kdyby to stalo jak pises tak ja osobne bych si to nekoupil. hodne casto chodim na filmy do kina a vicemene mi to staci. videt ten film driv jak za nakej rok, rok a pul kdy se zacne vysilat na hbo vetsinou nepotrebuju. jediny co si obcas koupim jsou nejaky specialni edice jako treba vsechny dily vetrelcu, lotra atd a pak kdyz si vsimnu v trafice nejakyho dobryho dvd za 50
bananomet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 16:49:41

Neurazej tady nikoho tim, ze ho nazves zlodejem, nejdriv si procti zakony ČR nez tak nekoho nazves, stahovani filmu v ČR je legalni odkudkoliv (krome torrentu apod.), zase na druhou stranu jen pro svou vlastni potrebu (rozumej, ne pro verejne promitani)
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 20:37:35
avatar
"kvoli zlodejom ako ty klesa celosvetovo kvalita filmov aj kvalita hier". Myslim si ze kvalita filmov a hier klesa koli niecomu inemu ako koli warezu.
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 20:37:41
avatar
"kvoli zlodejom ako ty klesa celosvetovo kvalita filmov aj kvalita hier". Myslim si ze kvalita filmov a hier klesa koli niecomu inemu ako koli warezu.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 13:00:44

Já mám jenom 106 cm plazmu a hodně pouštím filmy DivX, proto jsem si koupil DVD přehrávač s HDMi výstupem. HDMi výstup jsem nastavil na fullHD a je to velký rozdíl proti DVD výstupu na skartce. Má to čip, který to přepočitává na velikost 1920x1080.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 13:02:06
avatar
jo v tom mas pravdu taky mam dvd s hdmi,,a nastaveno 1080 a kvalita je dostacujici
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 14:45:14

Souhlasím já mám taky DVD přes HDMI, a vše super..
BM3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 21:18:46

Sused ma videopozicovnu a z 4500 registrovanych a niekolko 100viek stalych zakaznikov si novy titul na BD pozicia tak 25 ludi /zvacsa vlastnikov PS3/ a smytec. Navratnost miziva, ako prieskum dostatocna informacia. Vela ludi ma sice HD TV, s BD mechanikami je to uz vacsia bieda. Netvrdim vsak, ze ludia nesleduju HD 720 ci 1080. Zrejme vsak pouzivaju "ine zdroje" ako nosice BD.
mimi.vx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 21:48:02

tohleto dost resi upscaling .... v kazdem lepsim dvd prehravaci , a nebo PC s hdmi
Poling [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:35:26
avatar
Blu-Ray jen tak nezmizí dokážete si představit kdyby se mělo třeba milion lidí najednou dívat na FullHD film streamovaný přes internet? Nemožné. Větší pravděpodobnost je že je vytlačí flash média.
mimi.vx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 21:51:30

uz to delaji viz youtube ..... ( maximalni rozliseni videa na YT je ted 4k)

A IPTV .. jede taky vlastne pres net ....
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 00:11:26
avatar
no jo, ale dokud to sleduje minimální počet lidí tak to jde, ale když by na to měli přejít všichni tak by to chtělo trochu robustnější přípojky a jinak dimenzované ústředny a spoje protože zátěž při 4K videu na linky je ohromná
Stanley81 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:35:47

Dnes přehrávače už umí přehrát i víc, než 4 gb z flash. Takže potahat film o 6 gb v full hd a hodit to na flashku do přehrávače a podívat se na to už není takový problém. Ještě to není úplně standart, ale za rok už na tom budou fandové filmů jezdit jak po másle.....BR je odsouzeno tak max na nějakou zálohu, jestli vůbec.
Raskin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 09:56:50

Jestli se Mikroshitu podaří ten husarský kousek s Win8, kdy jim všechny svoje data bude člověk muset věnovat, aby vůbec spustil systém, pochybuji, že bude odkud ten film na tu flešku dostat.
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:39:37
avatar
to by som si 2x premyslel ci BR pouzit na zalohu, nahodou ho poskrabem alebo nejak inak poskodim a pridem o 25gb...tak to radsej prist o 4gb na dvd.
Stanley81 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 12:51:32

Jj, to je fakt. Tak to jedině potom hodit na řetěz z kočičího zlata a distribuovat to na jednom nejmenovaném sídlišti na severu ČR .
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 00:20:50
avatar
tak optické disky nejsou dělané obecně na každodenní použití a válení v prachu a patlání nemytýma prackama
Mám BR na zálohu seriálů a je to fajn médium - po vypálení dam do skříně a vytahuju až když potřebuju něco obnovit což se děje málokdy...
... a rozhodně je lepší přijít o pár GB na optickém disku než když zařvou stovky GB na HDD. Sice jsou dnes HDD poměrně spolehlivé, ale jistota je jistota. Mám totiž zkušenost že když nezálohuji, tak se vždy něco dřív či později pokazí a pak je to pro zlost shánět opět to co už jednou bylo doma
mato1234567890 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RAID 5,6 to isti 2010-11-26 09:56:36

Aj na to je riesenie - NAS. S takym RAID 5 alebo 6 prip. 10
a mas o spolahlivost aj miesto.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-27 07:55:02
avatar
ale levnější jak BR to nebude....
mato1234567890 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 09:47:43

pri 4 TB (raid5 1,5 TB WD) a cene NAS cca 600,- Eur aj s diskami s DPH. Mi to vyslo pri BR 25GB Sony s cenou 5,- Eur o 200,- Eur lacnejsie. A navyse mas moznost upgradu na 2 TB disky ak nie vyssie a spolahlive si to mozes urobit ako chces s podstatne dlhzsou zivotnostou ako BR.
kuko61 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-28 07:18:19
avatar
Ja kupujem Blu-ray mechnaiku prave teraz. Sice mame v robote NAS so 4TB ulozneho priestoru, ale BD budem pouzivat ako zalohu zalohy pre najdolezitejsie data Co ked vyhori cely NAS?
Cena medii je uz prijatelna a pri nasom objeme dat na zalohu bude 25 ci 50GB BD vyhodnejsie ako DVD.
No a tiez stahovanie fullBD - je to predsa len dost vela dat, bude jednoduchsie pozicat si BD v pozicovni (samozrejme take, ktore sa oplati koli bonusom)
mato1234567890 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-29 09:46:47

Co ked padne na tvoje zalohy lietadlo? Take uvahy by mohli byt donekonecna.Ked mas na figu uskladnenie BR, tak vysledok bude rovnaky ako s vyhorenym nas, len s tym rozdielom, ze NAS mozes este lepsie zabezpecit proti prepatiu ako BR proti poskrabaniu v mechnike.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 13:31:30

Jestli ona hlavní příčinou nezájmu nebude cena. Pokud ji srovnám s DVD, je to nechutně drahé. A tak si většina řekne, že cenový nárůst oproti DVD neodpovídá nárůstu kvality a na BR hodí bobek. Nehledě na to, že jsou dnes i jiné a výrazně pohodlnější možnosti, než se obtěžovat s kotoučkem. Takže vlastně souhlas s článečkem
venca68 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 14:27:59

Taky si myslím, že za nezájmem je cena nosičů.
Jen tak ze zajímavosti jsem nahlédl do obchodu Amazon a náhodně vybral Harryho Pottera. Jednotlivé díly se dají pořídit za $10.00 - na naše tedy cca 180Kč. U nás je to 600Kč, někdy i 700Kč.
Až tu budou Blu-ray disky k dostání za 200Kč, tak se pohne i prodej.
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 14:54:25

U mě ano, až budou ceny rozumější tak se dá o tom popřemýšlet. Proč bych měl vyhodit tolik peněz za film, na který se podíván třeba jen jednou. To si radši koupím DVD za 300,- , to už tak moc nebolí..
Igoreso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 16:11:23

A da se takhle levne v zahranici koupit i neco z CZ audiem? za ty prachy bych si uz bluray poridil
venca68 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 08:58:49

Obávám se, že čestinu budeš v cizině hledat marně.
A ne všecnny tituly jsou za tak výhodné ceny. Novinky stojí kolem $25.00, ale i to je výhodnější než u nás.
honcka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-26 09:19:36
avatar
nema smysl mrsit kvalitu origo audia na BR spatnym ceskym dabingem,to muzes rovnou koukat na levnejsi DVD
janakulka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 14:19:07
avatar
Ja mám fullhd led tv, a mám na ňu napichnutý externý hard na ktorom mám našlahané filmy v plnom rozlíšení väčšinou v mkv formáte. Ozaj neviem načo by som kupoval BR-prehrávač, poprípade BR-napalovačku, alebo predražené filmy keď takto je to pohodlnejšie.
Tom439 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 14:55:17
avatar
Podle mě co se týká BR mechaniky k PC, tak to smysl moc nemá. Cena je stále moc vysoká a především ty kolečka jsou moc drahá a externí disk je pořád lepší. Co se týká přehrávání HD filmů na PC? - stejný problém na PC je 22 potažmo 24 palců - většina a pokud má někdo velkou TV, tak není co řešit a raději si koupí přehrávač k TV nebo má třeba PS3
jezisek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 15:16:49

Po půl roce jsem zjistil, že mám rozbitou DVD mechaniku. Když mi celou tu dobu nechyběla, tak asi ani BR nebude .
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 16:00:04
avatar
Vsadim se, že vadnej USB port bys našel o hodně rychlejc..
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mm.. 2010-11-24 15:57:57
avatar
..nejspíš proto, že 720p je tak smysluplné maximum, pokud na té TV chcete sledovat občas i tu TV.

Jakmile máte full HD TV, tak je televizní signál něco skoro nekoukatelného.

Plus 720p ripy jsou tak akorát na hranici snesitelnosti na stahování..

No a porno, že? Na to stačí DVD, on HD a full HD je poněkud náročnější na fyzickou kvalitu dotyčných. A upřímně full HD porno je spíš už docela nechutný..

Takže řek bych, stejně jako dříve, porno na tom moc nejede tak neni zájem. A podle mě víc než HD stejně neni moc třeba. Skok mezi HD a DVD je velkej, mezi full HD a HD, už moc ne..
Poling [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 16:56:35
avatar
Citace:
Skok mezi HD a DVD je velkej, mezi full HD a HD, už moc ne..

Promin ale jak můžeš říct že není velký rozdíl mezi HD a FullHD? Viděl jsi někdy FullHD? mě ten rozdíl příjde vcelku velký....
mimi.vx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 21:56:54

ja se tesim na UHD a 25k video ... ale to si celkem pockame
horner [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 22:22:53
avatar
no pokud budem brát jako příklad TV úhlopříčku 106 cm, sledovací vzdálenost 2,5 - 3m, tak rozdíl téměř nelze poznat..
kuko61 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-28 07:27:53
avatar
to je pravda, ja som pred kupou svojej TV porovnaval viacero fullhd a hdready 50" plaziem - vzdy boli vedla seba a islo tam rovnake video a od 2-2,5m bol rozdiel zanedbatelny - viditelny bol len napr. na hranach loga a pod., aj to len vtedy ,ked clovek tie rozdiely hladal.

Plus 720p ripy jsou tak akorát na hranici snesitelnosti na stahování..

to je velmi subjektivny nazor - zalezi hlavne od pripojenia na net - ja si stiahnem raz za cas aj FullBD bez toho, aby som musel rozmyslat, ci je to vela dat. 40GB trva okolo 5h, co je uplne v pohode...
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-28 09:25:34
avatar
ja mam v plane kupit 106 alebo 94 LCD FullHD telku a pozerat na nu tak z 2-3m. Daju sa na tom znesitelne pozerat aj nekvalitnejsie filmy ako v dvd rozliseni bez toho aby to vyzeralo strasne?
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 17:14:24
avatar
Já v komplu nemám ani žádnou mechaniku a když se msi ted pořídil tv kartu, tak sem zjistil, že nemám jak nainstalovat software z přiloženýho cd , tak sem to stáhl na oficiálních stránkách a bylo vymalováno . Pro mě je celkově BR i ostatní placky minulost... jedu jedině flashky a externak :-)
Vesy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 18:03:52
avatar
BR- je naprosto zbytečné k čemu: 1. Zbytečné - viz Externí HDD
2. Cena, za BR mechaniku dávat 1 500, - + 3 000, - za médium to je 4 500, - a za tuto cenu se dá vpohodě sehant 2TB HDD, který se vyplatí daleko více, a data jsou na něm daleko bezpečnější než na optickém disku, ze kterou po nějakém čese už asni nepujdou nahrát.
BR ... vsoučasné době nemá význam, až bude levěnšjí pak možná.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 01:01:53
avatar
"2TB HDD, který se vyplatí daleko více, a data jsou na něm daleko bezpečnější než na optickém disku" - vtip dne
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 18:34:52
avatar
BRko doma nemam a vubec mi to nevadi. A budoucnost? Treba tu za par let bude neco noveho
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 19:01:01
avatar
BR bolo mŕtve už keď vychádzalo, nemôžem sa zbaviť dojmu, že HD DVD by ponúkalo lepší pomer cien médií a mechaník než aký ponúka nenažraná Sony a BR. HD DVD mechaniku Toshiba mám doma už tri roky v notebooku (ide-atapi rozhranie) no na BR sa v blízkej dobe nechystám
berka496 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 20:01:55
avatar
Stačilo by zlevnit a hned by prodej stoupl, jenže při takových canách so jsou teď se se nedivím prodej je mizivý.
t.s.28 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 22:28:52

ja myslim ze ten hlavny problem bol a je v cene medii a v cene mechanik.pokial si dobre spominam tak viem ze ked BR zacinaly tak napalovacka stala okolo 20000 sk bez dph a to bil na zacatku hlavny zabyjak malo kdo si ju dovolil kupit az teraz po dost dlhom case tie ceny isly na dostupnu hladinu ale je pre nich uz neskoro.BR nahradia holodisky mysli ze pokial daju zavadzaciu cenu rozumnejsiu ako u BR tak sa ujmu tak ako sa ujaly aj dvd aj ked viem ze dvd napalovacky tiez ked zacinaly neboly lacne
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 23:47:34
avatar
jo ale v dobe kdy nastoupilo dvd nebyli terabajtove disky za par korun jako dnes a megabitovej net (at uz wifi nebo adsl) byl ten nejvetsi luxus jakej sis moh doprat.
Nvidi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 23:33:29

Ja osobne BR vytam ako najlepsie dostupne riesenie zalohovania dat. Neverim ziadnemu HDD alebo USB flash.
Kazde zo spominanych zariadeni ma svoju obmedzenu dobu bezporuchovosti.Komu uz odisiel HDD zo zalohou,tak vie o com hovorym. Zalohovanie prostrednictvom NETU sa mi vydi ,ako nedostatocne flexibilne.
Pred par mesiacmi som kupil BD-RW mechaniku lacnejsie nez pred 10 rokmy CD-RW a ked porovnam co som mohol zalohovat vtedy na CD a teraz na BD,tak nie je co riesit.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-24 23:44:27
avatar
no tak hlavne aby ti to BR vydrzelo...ja bych do nej o moc vic duvery jak do hdd rozhodne nevkladal.
Nvidi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-26 00:44:41

Bud mam stastie ale od roku 2000 zalohujem na CD neskor DVD teraz BD a vsetky uspesne vypalene disky su citatelne az doteraz . Treba ale na ne davat pozor,nepohadzovat ich len tak bez obalu a vydrzia dlho. Isteze nehovorym o mediach z obchodu potravin,ale o znackovych.
PC servisujem,cislo pripadov poskodenych HDD ani nema vyznam uvadzat. Mrtve HDD,necitatelne particie alebo ext.disk na ktory aj ked clovek dava pozor tak sa stane, ze mu spadne a potom uz ani stopy po zalohach.
Co je psano to je dano sa nejako hovori ?
Co je na magnetickom kotuciku o to mozete hocikedy prist.
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Blu-ray 2010-11-25 09:47:30
avatar
Kdo si nestahuje filmy z netu, že? Já jsem na Novém Zélandu a zde ty Blu-ray filmy stojí tak půlku co v ČR a přitom zde jsou větší platy.

Jinak k Blu-ray - Jsou lidi (i já), kteří mají rádi něco v ruce s pěkným obalem. Já třeba mám rád, když si za něco zaplatím, že to můžu držet v ruce. Takže si klidně i já kupuji filmy na Blu-ray, ale jen to co se mi líbí a většinou aby to mělo i zajímavé bonusy. Většina lidí stáhne z netu jen film, ale ten kdo se chce podívat i na věci z natáčení atd. musí sáhnout po DVD nebo Blu-ray.

No někdo jde do kina na film a pak ho již vidět nemusí nebo až za hodně dlouho. Ale já třeba byl na Avatarovi 9x v kině a chystám se koupit i tu speciální edici na Blu-ray.
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ono to zase tak hrozné není 2010-11-25 09:52:08
avatar
Tady jsou pozitivnější zprávy

Odkaz

Odkaz
berka496 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 17:20:48
avatar
Zajímavý. Jeden server píše, že prodej je mizivý a druhej zase, že se Blu-ray prodává dobře. Nevím komu mám nakonec věřit?
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 22:14:38
avatar
Tak serveru HDmag by som neveril, jeho súčasťou je online predaj Blue Ray filmov takže je ten posledný kto prizná farbu.
že je na tom blue Ray mizerne ti môže povedať každý kto predáva/skladá počítače. Od roku 2009 sme predali 3 Blue Ray mechaniky oproti +/- 1200 DVDRW mechanikám. Na dealerských dňoch sme si dali pokec s produkt manažérom LG a medzi iným sme nahryzli aj BR (málo typov skladom, cena) kde on sám priznal že v ČR/SR/PL sa BR predáva veľmi slabo. K tomu pripomenul problémy s praskaním BR médií a pomerne krátku životnosť mechaník ktoré sú podľa mňa veľmi krátko vonku nato aby sa mohli kaziť (niečo čo by ma ani nenapadlo veď prvé CD a DVD napaľovačky boli vždy najväčšie držiaky.)
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-26 12:20:48
avatar
Na HDmagu jsou ty články o prodeji filmů na Blu-ray a ne o prodeji vypalovaček a médií na vypálení (u nich uznávám kvůli ceně se moc neprodávají), ale filmy a klasické přehrávače to je něco jiného. V zahraničí je cena filmů na Blu-ray poslední dobou hodně podobná (ČR je vyjímka oproti světu).
berka496 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-11-25 17:19:19
avatar
Jo a ještě malej dotaz: Kolik stojí poštovný, když si chcu objednat z amazon.co.uk DVD nebo Blu-ray?Díky.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 420x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 272x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 848x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1157x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1472x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1318x
Komentářů: 6