Strana 2 z 3
- Metodika testování, nastavení
Některé benchmarky jsem vynechal, jelikož rozjet takový 3D Mark 99 pod windows 7 64-bit by byl oříšek. Konkrétní nastavení benchmarků představím níže, ve výsledné tabulce je vše poté zahrnuto. Z teoretických benchmarků jsem zahrnul většinu 3D Marků, u posledního z nich také jeho Extreme nastavení, zbylé byly nastaveny na default.
Unigine benchmarky - Sanctuary, Tropics a nejznámější z nich Heaven. Na jejich nastavení se podívejte níže (obecně DX11, 1920x1080, antialiasing 8x a anisotropní filtrování na 16:

Stone Giant (DX11):

Aliens vs Predator- zde jsem projel dvě nastavení, jedno v 1920x1080 a druhé v oblíbeném 1680x1020 s tesalací.

Benchmark Devil May Cry v dx10 režimu a pouze v rozlišení 1280x720.

Od stejné společnosti benchmark Resident Evil, DX10 1680x1050, antialiasing 4x.

Benchmark Far Cry jsem projel ve dvou nastaveních run1 na 2 loopy- 1680x1050 a 1920x1080 v DX10 režimu, detaily níže na obrázcích.


Lost planet II obsahuje dva integrované benchmarky, oba dva jsem odzkoušel jak v dx9, tak dx11 režimu pouze v rozlišení 1920x1080.


Call of Juarez je již starší hra, má však stále co říci a grafiku umí docela slušně zatížit.Obsahuje benchmark, který jsem otestoval v rozlišení 1680x1050 a znovu 1920x1080 v DX10 režimu.


Nemohl chybět rozsáhlý benchmark Stalker-Call of Pripyat. Ten jsem testoval se středními detaily a poté ještě s ultra high detaily-více na obrázcích. Výsledky jsem potom roztřídil samostatně dle počasí.


Final Fantasy proběhl v high nastavení na rozlišení 1920x1080.

Pak stále vizuálně pěkný Crysis benchmark, nejprve v 1680x1050 v high nastavení a poté 1920x1080 na very high rozlišení, celkem 3 loopy, DX10 mód.


Také hra DIRT2 má svůj integrovaný benchmark, ten proběhl v rozlišení 1920x1080 s high nastavením detailů v DX11 režimu.
A nakonec antiRadeonovský HAWX2,nejprve v dx9 a poté v dx11 režimu při rozlišení 1920x1080.

|