Strana 4 z 7
Bioshock
V Bioshocku jsem si změřil jak plavení se k majáku v Crash Site, tak i první cestu Bathysphere. Vzhledem k tomu, že podmořská plavba vyšla jako náročnější, než všude na internetu používáná scéna se spoustou ohně, zařazuji tu. Navíc je lépe reprodukovatelná, neboť vůbec nic neděláte, jenom zapínáte a vypínáte měření FRAPSem. Detaily jsou nastaveny maximální DX9. Pro zajímavost jsem změřil i výsledky s vyhlazováním. Propady byly bohužel markantní a AMD by mělo na AA pod UT3 enginem ještě zapracovat (obraz byl ovšem citelně lepší).
HD 4770 zvedla i minimální FPS do bezpečně plynulé zóny a například scény z kouřem nebo zmrzlou vodní párou koněčně probíhají plynule. Anomálii u Radeonu HD 4670 (stejný výsledek s 4xAA i 8xAA) si nedovedu vysvětlit.
Crysis
Crysis jsem testoval za pomocí Crysis dema a Crysis Benchmarking Tool. Nastavení bylo v prvním případě vše na High, ve druhém vše na Medium, které zvládal i Radeon HD 4670. Pouze zapnutí AA vyžaduje přepnout Shading na High. Bral jsem hodnoty z druhého průletu mapou, kdy už je vše nahráno do paměti. Minimální fps neuvádím, protože testovací utilita započítává i nízké hodnoty z prvního loopu, kdy se ještě hodně načítá z disku, obraz se tak často kouše a výsledkem jsou vlastně chybné hodnoty.
Jak vidno, u Medium jsme narazili na strop CPU, ale na High (0xAA) se dá hra považovat konečně i za plynulou. Anomálii, kdy má 8xAA větší plynulost než 4xAA jsem nebyl schopný vysvětlit, berte tedy výsledky s rezervou. Neměl jsem už ani nervy na to, zjišťovat, jestli na bug vyšel nějaký patch, takže jsem to nechal tak O:-)
FAR CRY 2
Opět testujeme nadvakrát - poprvé s maximálními (Ultra) detaily a podruhé s High, které zvládá i pomalejší HD 4670. Používám Far Cry 2 Benchmarking Utility a konkrétně Ranch Short. Výsledky beru z druhého průletu, kdy je vše nahráno v paměti a má tak plynulejší průběh.
S velmi přivřenýma očima by se nyní dalo FC2 hrát i na Ultra detaily nebo na High detaily s 4xAA. Bez vyhlazování se na High nějaký velký nárůst překvapivě nekonal.
|