Strana 5 z 7
Half-Life 2: Episode Two
Překvapivě i postarší Source engine umí stlačit FPS k hranicím plynulosti. Sice jenom jednou za hru, ale pro zajímavost to změřit můžeme. Konkrétně se jedná o pasáž okolo první Portal Storm až po spadnutí mostu. Testujeme na maximální možné detaily, jenom měníme antialiasing.
Vidíme, že opět narážíme na omezení procesorem. Alespoň se nyní minimální FPS stále drží v příjemné hladině 25+.
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
Výtečnou, ale také zabugovanou FPS testuji za pomocí prvního dialogu hráče a Lebedeva. Nejde sice o žádnou akci, ale scéna je překvapivě velmi náročná a navíc dobře zopakovatelná. Testuji s maximálními detaily, ovšem bez antialiasingu. Už tak stačí, že jsem měřil v nehratelných nastaveních :)
Nepoužívám Clear Sky Benchmarking Tool, neboť u něj výsledky loop od loopu bohužel citelně kolísají a navíc je časově velmi náročný.
Hra je opravdu plynulejší o necelých 50%, ale na plné detaily to stále není. Rozhodně ne v základně skupiny Clear Sky :) Naštěstí je Čistoje Něbo graficky povedené i na nižších nastaveních.
Tom Clancy's H.A.W.X
I zde sahám po demu a v něm vestavěném benchmarku, který ovšem trochu nesmyslně měří kromě průměrných i maximální fps. Opět je tedy potřeba použít FRAPS. Maximální detaily nastavené ve hře, měním jen úroveň AA.
HAWX pod DX9 nepatří mezi nejnáročnější hry, takže jsme si HD 4770kou nijak citelně nepomohli. Bez problémů si můžeme nastavit i 8xAA.
|