Strana 6 z 7
Trackmania Nations Forever
Trackmania je v České republice nesmírně populární, tak proč se nepodívat i na ni. Testuji přes integrovaný benchmark a kvůli minimálním FPS musím opět sáhnout po FRAPS. Maximální detaily (pouze u 0xAA jsem nastavil i 0xAF, neptejte se proč, už si to nepamatuju :-) a měním pouze vyhlazování.
Stouply hlavně minimální FPS a opět si nyní můžeme dovolit i 8xAA. Jestli ho v té rychlosti někdo postřehne, nebo ne, už nechám na vás :-)
Unreal Tournament 3
U prefektně optimalizovaného enginu používám utilitu UT3Bench a flyby mapou WAR-TanksCrossing, u které jsem naměřil nejnižší průměrné fps (Deck bohužel není k dispozici a vsadil bych se, že bych jinak používal pro měření ten). Maximální detaily nastavuji přes UT3 Tweaker V5. Zkoušel jsem hře vnutit i vyhlazování, ale bez výsledku, takže jen jeden graf.
Překvapil mě nulový rozdíl v minimálních FPS a jen minimální nárůst průměrných. Engine je sice optimalizovaný výtečně a nejspíše jsme narazili na limit CPU, ale alespoň spodní hranice fps se mohla trochu zlepšit. Faktem ovšem je, že mi průběh flyby u HD 4770 nepřišel ani náhodou plynulý a očekával jsem ještě nižší čísla než u HD 4670. Proč tak jest, jsem neměl čas zjišťovat, takže opět berte výsledky trochu s rezervou.
World In Conflict
A nakonec si dáme ultra náročnou strategii World In Conflict. K měření využívám věstavěný benchmark, který naštěstí pro mě zaznamenává i minimální fps. Nastavení bylo voleno přímo ve hře - medium a high detaily v kombinacích s 0xAA, 0xAF a 4xAA, 16xAF. O nějaké plynulosti je tady těžko se vyjadřovat, protože i když je fps většinou nad 25, jakmile ze začátku benchmarku vybuchne atomová puma, ze hry se stane slimák. Soudy tedy nechám na vás.
|