SteelSeries Xai - problémy na druhou Tisk E-mail
Napsal Corwin Black   
Neděle, 09 květen 2010
altPokud jste četli mojí recenzi na téma herní myši, tak jste nepochybně zaregistrovali mé nemalé potíže se SteelSeries Xai.. tak tady máte pokračování oné story.

 

 

 

První kousek SteelSeries Xai byl od Alfacompu a vyznačoval se následujícími problémy.

1) náhodně se měnící CPi/DPi, prostě rychlost pohybu myši - opravdu otravné při hraní

2) lagující kolečko myši - otočíte kolečkem a nic, otočíte víc a přetočíte někam do pryč, výběr zbraní pomocí kolečka se tak stane samostatnou minihrou

3) občasné výpadky LED signalizující nastavené CPi jsou spíš vedlejším problémem

4) a že to kolečko je malá řehtačka, nu což, je to jen zvuk, ale dohromady to přidává onu pomyslnou třešničku na dort.

Že následovala reklamace je logické. Vyjádření technika od Alfacompu bylo, že myš se ani nenadetekuje. Nevím kolik je na tom pravdy, každopádně jsem dostal zpět nový kousek.

2157-2635_resize

SteelSeries Xai - podruhé

Dle obalu byla opravdu nová. Takže se zbavíme ovladačů od Logitechu v PC, aby to náhodou nedělalo neplechu, odpojíme G9x a hodíme restart. Po startu jsem hodil Xai do USB a čekám. Detekce ok, tak nainstalujeme ovladače. Pak přetrpíme flash firmware v myši. Následovat by měl restart myši.

Restart myši nějak nenásledoval a zařízení se nepovedlo nainstalovat. Nu což, tak restartujeme počítač a třeba se to chytne (taky byla možnost vytáhnout myš z USB a hodit jí zpět, ale po flashnutí firmware mi to nepřišlo jako ideální nápad, navíc si program ten restart PC vyžádal, tak budiž).

Restartujeme PC.

"Overclock failed!" 

Cože? Asi fluktuace proudu v síti nebo co.. tak to restartnem ještě jednou.

Počítač nabootuje do základního nastavení a ve chvíli, kdy má naject souhrná tabulka na konci bootu to udělá hapalo a restartuje se to znova.

Fajn, něco je asi špatně. Zkusíme pěkně ručně defautlní nastavení BIOSu. Restart.

Bootujeme, dojedeme k tabulce, spadneme. Hm, že by to byla myš?

2159-2639_resize

Vytáhneme myšku. Bootujeme, do mých obvyklých 25 vteřin koukám na plochu Win 7. Takže konečně zapojíme myš, ovladače fungují, myš se nadetekuje, fájn, jdeme hrát.

Battlefield Bad Company 2 - 1300 a 5000 CPi. Funguje fajn. Trošku méně hladkej chod než první kus co sem měl, ale jde to, tak na úrovni lepšího zbytku ala Ozone Smog třebas.

Quake-Live - kolečko nelaguje a hraje se docela ok, mam pocit, že na chvilku myš zpomalila, ale reset CPi to vyřešil, no už sem zvyklej z minulého kusu a je mi jasné, že je to výrobní problém a nic co by se dalo vyřešit pomocí SW.

Takže hrát s tim jde.

No a teď ověření, jestli s tim jde taky nastartovat počítač. 3 pokusy a nic, prostě s touhle myší nenastartuje PC a budete zamknutý v neustále se opakujícím restartu hned po BOOTu PC. Dostanete se leda do BIOSu.

2156-2633_resize

 

Celkové shrnutí

První kus nefungoval jako myš, ale počítač šel nastartovat. Druhej kus funguje v rámci možností jako myš a navíc jako zámek na PC! No neber to za těch 1.500,- CZK co stojí.. 

Tudíž budu provádět svojí oblíbenou činnost a tou je reklamace. Jsem fakt zvědavej jak tohle skončí. Pokud bude třetí kus, tak nebojte, dočkáte se pokračování série. Přece bych Vás o takový zážitek nepřipravil.

PS: Podporu SteelSeries nemam v úmyslu kontaktovat, čekat měsíc a půl na odezvu mě fakt nebaví. Myslím, že i ASUS má lepší reakční dobu

 




Koupili byste si SteelSeries Xai?


Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mara42 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-09 21:01:21
avatar
Tahle myš se vážně nepovedla (nepříliš lichotivá recenze) a když čtu, co to dělá tobě...
Já už nějakou dobu jedu na A4tech (konkrétně X7) a za ty peníze výbornej kup (nějaká ta myška mně už přes ruce prošla).
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-09 23:39:12
avatar
jo taky ji mam a kdyz neco tak ji doporucuji, ponevadz neni moc draha a prijde mi kvalitni a problemy jsem s ni nemel, takze spokojenost, proste X7 je mys ktera mi prirostla k ruce :-D taky jsem ji koupil bratrankovi, sice jeste lepci, uz to neni optika ale spokojenost je u nej taky moooc velika a za ty penize? no nekup to!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 00:18:08
avatar
optika je ale lepsi nez laser na hrani urcite...
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 02:14:05
avatar
jako mne staci v pohode to co mam, mozna kdyby mela jeste vice dpi, mozna tak 1200, bylo by to supr,jinak mam tisicovku. nedal bych ji za nic ale, meho hlodavce
alifuk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 15:33:07
avatar
Já mám taky X7, ale to bude asi něco jinýho. Za pět kil 3600 dpi, 5 plně konfigurovatelnejch tlačítek plus kolečko dopředu, dozadu, dolů. Special tlačítko na přepínání dpi. Někakou tu paměť v sobě na uložení nastavení (ubuntu i windy OK). Má to samozdřejmě laser a do ruky krásně padne. Černo-rudej potisk. Prostě si nestěžuju. Žádný problémy sem s tim neměl. Editor nějakej OSCAR mě hodně překvapil. Všechno se dá lehce nastavit, vytvořit makra atp...
Odkaz
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 13:37:50
avatar
ja uz ju prepocujem nejaky ten rocik a mozem povedat ze ziadny problem, na to aku ma u mna povest a4tech...
Angel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 16:36:11

A4Tech X7 na tom se blahorecim uz nejaky ten rok. Je to naprosto dokonala mys ktere neni co vytknout co by stalo za rec. Ve sve dobe me stala 400,- a ne 1500,- ja jina zde nejmenovana
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-09 21:10:49
avatar
Poprvé slyším, že by myš mohla dělat takové problémy . Asi to bude tím, že nejdražší myš co mám tak je A4Tech za 500 stovek
Mara42 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-09 22:30:05
avatar
A kdybys teď koupil myš dražší, zjistíš, že vlastně není jedinej důvod vyhazovat za myš víc. Já s A4tech reprezentoval ČR
Malfis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-09 22:50:15
avatar
Také mám A4Tech X7 a naprostá spokojenost
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-09 22:59:17
avatar
Jsem rád že už druhým rokem si užívám se svou MX518.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-09 23:24:25
avatar
jo s ikari sem mel taky samy problemy. chrastici kolecko klasika, spatnej kabl taky (mys vypadavala nebo se nedetekovala vubec), ale oproti tobe sem mel strasny problemy s tlacitkama. po pul roce proste delaj (u obou mysi) misto jednoho kliku rovnou double nebo az quad kliky zlata mx518, po roce a pul sem si koupil zase ji a spokojenost lepsi a kvalitnejsi mys bych podle me na trhu neni...
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-09 23:41:10
avatar
to jse mi stavalo an stary mysi taky, nevim cim a proc se tam delaj ty double kliky ale stve to, chci neco oznacit a vono to otevre, nechal jsem ji segre :-D at si uzije radosti
a pro ni je to lepsi nez trackpoint takze jaksi se nestezuje, hlavne ze si zapne Unreal :-D
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-21 03:55:37
avatar
Ony by možná blbly časem taky.. jen sem jí zatim neměl tak dlouho, aby se to vůbec projevilo.
onebulletleft [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 08:19:49

prosímvás a4tech je čínskej shit, levne materialy, senzor na prd, software v podstate zadnes, nema interní pamet atd. jedina vyhoda je cena kdyz takhle mluvite je videt ze jste v zivote nemeli v ruce dobrou herni mys od logitechu, nebo razeru ci roccatu.....................Ja osobně když jsem ještě neměl moc příjmy jsem x7 měl, taky sem si myslel jaka to neni za 500 machrovinka, pak přišly peníze i G9 a po mesici s G9 jsem procitnul do nazoru ze x7 je jen cinskej nekvalitni (materialy, dílenské zpracování i hardware) šmejd kterej si na krabici da 2500dpi, 3x fire apod. ale je to jen tahak na penize protoze zadna profi mys nema takove kraviny jako otoc se o 180 jednim tlacitkem, to je prostě LOL....
za kvalitu se platí a platit se bude....
Mara42 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 08:48:32
avatar
Mně zas příjde na nic interní paměť, závažíčka apod. Dražší myš než x7 sem měl, ale v poměru cena/výkon stále vede x7. S tím, že je to Čínskej šmejd taky nesouhlasím - mně drží už rok a něco bez problémů I když sem četl o problémech se sensorem, takže možná mám jen štěstí.
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-11 23:59:01
avatar
mam co amm a jsem spokojenej, na praci,net a i na hrani je v pohode, nemam si na co stezovat. nepotrebuju mys a podlozku za nekolik tisic, staci mi podlozka za 4 stovky a mys za 6 a jsem vysmatej a hlavne spokojenej. ale jo, ty shity za stovku, ty nechci,,,
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-13 19:37:59
avatar
Je vidieť, že si A4Tech videl len na krabičke vo výklade a zvyšok si si vymyslel
A4Tech predávam v robote a ešte som nemal ani jednu reklamáciu čo je super keď si pomyslím koľko Geňojusov, Sweexov, Hamákov a iných ozajstných čínskych shitov denne reklamujeme. Pritom sú to zariadenia za smiešne peniaze proti komkurencii.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-21 03:59:15
avatar
No zas tak jednoznačně bych to netvrdil.. A4 Tech neni ani technicky ani materiálově zázrak, ale ani katastrofa..

Navíc srovnávat to s Logitechem apod. je trošku mimo.. hlavně cenově.

Jinak ten poměr cena - výkon je od cca 1000 CZK (to je tak za Gigabyte Ghost M8000X) je už hodně ošklivej a rozdíl mezi myší za 1000 nebo 2000 je dost malej.. obvykle jen ty materiály a třeba lepší SW.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 08:37:33
avatar
Jo ne vše se povede a i mistr tesař se někdy utne.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-11 16:23:15
avatar
steelseriesu se mys nepovedla jeste zadna ale tak podlozky sou zas uplne o necem jinem a treba steelpad 5L je naprosto dokonala.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-21 04:00:10
avatar
Mam takový tichý podezření, že stejně jako jejich 7G a 6GV2 klávesnici, ani myši nevyrábí oni.. Jediné co asi opravdu vyrábí jsou ty podložky (a souhlas sou dobré.. ale PureTrak to neni.. nic ve zlém )
Vzteklejpes [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-10 20:49:20

Tak ja taky pouzivam A4 tech X7 a na to ze jsem predtim mel vzdy mysku za 99kc tak naprosty skok do raje. Nemuzu si tuhle mysku vynachvalit.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-21 04:01:13
avatar
To je tak vždycky.. jako když si člověk koupí "pořádný" sluchátka za 3000,- CZK.. nebo lepší monitor, zrcadlovku místo kompaktu.. etc.

Kdybys měl v ruce G9x, tak bys měl hodně podobnej pocit jako když sis koupil X7.
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - co uz no 2010-05-11 17:58:39

No kdyz jsem ji zhruba pred pul rokem nebo v dobe kdy to byla novinka kupoval u czc a nasledne jsem zjistil ze je naprosto napicu tak jsem ji zahodil jako razery

A nejvice me potesilo to kdyz jsem do diskuzi psal ze ta mouse podle te chvilky co se u me doma ohrala - ma proste nejakou nativni akceleraci na senzoru tak se mi tam vsichni vysmali a jeste chytrolinci co ji udajne meli vykladali jak zadnou akceleraci nema ze to by prej udajne poznali kdo chce kam pomozme mu tam a radeji jsem je ani nezkousel presvedcit o opaku.

Jen me bylo lito tech lidi kteri si to koupili na zaklade tech idiotu co vykladali jak je super ze oni zadnou akceleraci ci nahodne prepinani dpi nepocituji.

Zatim opravdu jedine mysiktere pro me byly pouzitelne jsou logiteky od mx500 po mx 518 pres g9 az po g500 jsem s nima byl relativne spokojen. Coz se neda rict naprosto o zadnej steelseries, natoz tak o razerech, a4 ci co ja vim co jeste...

No a nejvetsi komedie je to ze kdyz jsem na ss psal tak mi odpovedeli ze o tomto vedi aleto je asi tak vse

Kazdopadne well played steeseries - vedet ze ja vase mouse naprosto napicu a za tolik mesicu s tim nic neudelat tomu rikam podpora.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-21 04:03:39
avatar
Tomu se říká marketing.. tos byl ty s tou nativní akcelerací? Upřímně tu zrovna sem moc nepostřehnul (on jí ten senzor má, ale třeba G9x to umí vypnout a Xai taky nejspíš). Ten zbytek "schopností" myši je bohužel už tragickej.

Alfacomp jí přestal prodávat.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-12 18:36:15
avatar
No, pekne trapeni kvuli "mysce" Ja bych do tak drahe mysi nesel. Mam doma takovou za par stovek a spokojenost!
dido [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-12 19:48:55

ja mam genius , taky klasicky , co ma takmer kazdy , optika - 99% spokojnost - mal som 1 kusok , ktorremu lagovalo koliesko , ale druha , ta je 100% v pohode. BTW ja laserove nemozem , lebo ked ich nadvihnem , tak stale zdetekuju pohyb , a to ma sere , kedze mam eyefinity , a miska mi dakde utecie ...
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-12 23:03:25
avatar
Já si navyk nějak na notebookový myši ke stolnímu PC. S nima se mi prostě lépe hraje, hlavně v Call of Duty, vyhovuje mi jak jsou menší, než ''normální'' myši. Rok už hraju s Genius NetScroll Mini Traveler
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-21 04:13:28
avatar
Zkus Razer Krait.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-14 05:34:30
avatar
S celou recenziou súhlasím, teda až na tú poslednú poznámku ohľadom ASUSa...jo - síce netuším akú má ASUS "reakčnú odozvu", no mám z neho postavenú polovicu môjho PCčka a nie len ja, no kopec známych okolo, či poznám aj podaktorých s noťasmi od ASUSu a dosiaľ som sa nestretol osobne s žiadnym zlyhaním, či nejakými vážnymi problémami, ktoré by bolo potrebné reklamovať(dokonalý nie je a vedel by som nájsť na jeho produktoch veci, ktoré by som skritizoval, ale rozhodne sa nekazí, či určite nemá kritické problémy s funkčnosťou)
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-21 04:14:50
avatar
Mno to byla reakce na support ASUSu, který dost často hraje brouka mrtváka.. případně předvádí jiné věci. Naštěstí já když kupoval ASUS HW, tak obvykle v takové cenové kategorii, kde se problémy vyskytují spíše sporadicky.. u low-endu je to ovšem horší.
g19:DD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - G19 problém 2010-05-29 22:30:24

Mám téměř stejný problém s botováním pc ale s klávesou logitech G19 ( ZÁKL.DESKa gigabyte ex58-ud3r). Když vypnu pc, tak hned po úvodní obrazovce se načítají ovladače ( obrazovka, kterou nesmím přezkočit, chci se li dostat do biosu) ale nenačtou se (tzn. že se ani jeden ovladač nenačte a pořád se pc restartuje. Klávesnici jsem reklamoval, ovšem byla mi vrácená s tím, že funguje bez problému. Vyzkoušel jsem si to osobně na mém 5 let starým pc, kde klávesnice fungovala naprosto v pohodě. Poté na 3tím pc, a tam se problém objevil znovu. Nevíte čím to je ? Jo a ještě dotaz : proč nemůžu se v biosu u zákl. desky gigabyte se dostat k pokročilím nastavením, i když zmáčku známou zkratku ctrl+ F nevím teĎ přesně : )
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Witcher 4 je v plné výrobě! Má být větší než Cyberpunk 2077.
Witcher 4 je v plné výrobě! Má být větší než Cyberpunk 2077.Pondělí, 02 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 284x
Komentářů: 2
Baldur’s Gate 3, nejlepší RPG dostává masivní aktualizace!
Baldur’s Gate 3, nejlepší RPG dostává masivní aktualizace!Středa, 27 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 702x
Komentářů: 0
Sniper Elite: Resistance v ukázce – více toho samého?
Sniper Elite: Resistance v ukázce – více toho samého?Úterý, 26 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 718x
Komentářů: 2
War Thunder dostal nový grafický kabátek
War Thunder dostal nový grafický kabátekPondělí, 25 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1035x
Komentářů: 5
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1250x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 925x
Komentářů: 1