ArmA 2 - nový hardware zabiják Tisk E-mail
Napsal Radek (siddhi)   
Sobota, 30 květen 2009
altMyslíte si že máte doma opravdu výkonné herní PC? Tak to jste ještě neslyšeli o Armed Assault 2.

 

 

 

  Spousta lidí diskutuje o tom, proč nakupovat nové 4-jádrové CPU a nejnovější grafiky, když není hra, co to využije. Poslední hrou, co způsobila slušný grafický poprask, a kvůli které hráči byli nuceni upgradovat své PC miláčky, byl jednoznačně Crysis, který dodnes dokáže řádně potrápit kdejaký počítač. A zdá se, že se schyluje k další takové revoluci s příchodem očekávané ArmA 2.

  Základem této hry je třetí generace Real Virtualit Engine, který je plně optimalizovaný pro využívání výcejádrových CPU a vychází stále ze staršího DX9.0c. Engine využívá snad naprosto všech efektů, které toto rozhraní nabízí jako Bump, Normal a Parallax Occlusion Mapping, Hemispherical Lighting, Dynamic Shadows, Soft Shadows, Motion Blur a další.

  Na servru pcgameshardware se pustili do testování této hry na větším množství grafik, posléze ale zjistili, že ani s GTX285 či HD4890 si člověk nezahraje na plné detaily ani náhodou. A to prosím pěkně testovali v rozlišení 1280*1024 a na sestavě s Core i7 920@3,5GHz.a 12GB RAM. Hra je neuvěřitelně žravá na grafickou paměť a ani s 1GB nemáte vyhráno. Všeobecně hra sedí mnohem více grafikám od ATI a taková HD4890 se ukazuje jako nejvýkonnější grafika pro tuhle hru - SLI ani Crossfire samotný Engine nepodporuje, stejně jako nepodporuje Anti Aliasing.

 1280*1024 - nízké a střední detaily

arma_normal

 

 

 1280*1024 - maximální detaily

arma_max

  I když hra poskytuje údajně neobyčejně působivou grafiku, otázkou je, kdo si takovou hru koupí, když ji nezvládne na plné detaily žádný současný hardware. Nu zdá alespoň, že by mohla sloužit jako velmi náročný a nekompromisní benchmark pro redakce pc magazínů.

 

Zdroj: pcgameshardware.com


 

 

 

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
sleeperTV [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-30 23:23:07
avatar
taka hra mi potom za kupu nestoji...trochu optimalizacie by to chcelo
Mishoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-30 23:40:28

a co nebodaj stoji za kradez?
sleeperTV [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-30 23:50:15
avatar
to nie...kradnut uz vonkoncom nie
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 00:33:42
avatar
hmm tak fotky nejak nevyšli taže tady je odkaz na test Odkaz
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 11:06:49
avatar
No hele, me se obcas ukazou a obcas ne. Ja je chtel nahradit, ale pak se mi tu objevili na webu v poho. tak to upravim

PS: Upraveno ;)
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 15:46:09
avatar
jo dík večer se to nezobrazovalo
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 01:15:35
avatar
Tuto hru si koupím já až přijde nová generace grafik. Snad ji zvládne stejně dobře jako zvládá armu teď moje R4870.
Jinak simulátor založený na enginu army používá pár zemí pro trénink vojáků.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 10:24:44
avatar
proto OFP vznikla pro trening vojáků
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 15:34:25
avatar
tak ona sama hra vznikala ve spolupráci s českou armádou a BIS
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 01:40:56
avatar
Hurá, máme nový bechmark!
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 04:34:41
avatar
Lol.. sem koukal na screeny s "prý" nejlepší grafikou.. ehm. Tak takhle nejlepší grafika nevypadá.. takhle vypadá hra, která nemá vůbec optimalizovanej engine.. přijde mi to jak CS:S s lepšíma texturama.. bo něco podobného. Brr..
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 10:31:04
avatar
pokud si koukal na fotky řekni mi v jaké hře je ten povrch země, silnice nebo letadlové lodi takhle užasně provedenej, nádherně provedená hloubka všeho, kde stromy konečně vypadají jako stromy a kde vypadají obličeje tak efektivně jako u
ArmA II myslím že na vyvojáře mužem bejt hrdí, ještě aby to bylo dobře hratelný
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-01 00:44:00
avatar
Ty hranatý 2D kola při Very Low u ArmA2: Object Details (Odkaz) jsou fakt brutus.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-01 23:57:44
avatar
No to teda, až teď jsem si toho všiml, když jsem to přepnul na low. To je až malinko přehnaný. Vypadá to jak fotka slepených modelů z papíru na stole. To i Flashpoint na low mel lepší kola
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 11:09:52
avatar
me se ta grafika libi, pripada mi takova realna narozdil od pastelkovyho crysis, kde to bylo jen o efektech...ale s tou spatnou optimalizaci asi souhlas..mozna na tom neco bude. i kdyz stejne je to jak v gta obrovskej svet a obrovska narocnost k tomu asi patri...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 15:23:28
avatar
přesně tak nějaký crysis byl již od pohledu strašně nereálný. Tady se snaží o max realitu
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 16:56:54
avatar
no jo, ale Crysis byl na tropických ostrovech a tam je barev opravdu víc než u nás v Čechách...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 18:05:50
avatar
na nakym tom ostrove sem byl a ne jednou a tolik barev a efektu jako v crysis tam vazne neni v crysis je pekna grafika, ale realna vubec ne. arma oproti tomu vypada rozhodne realneji, stejne tak i stalker a nebo i hry na source engine, kterej se take snazil o to vypadat co nejrealneji.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 10:23:32
avatar
v těch testech, pokud se kouknete na min. FPS což je šedá čárka konečně testy kde to někdo ukáže, ATi grafiky měly vždycky větší propady FPS jak u nVidie... nejspíš až u HD4890 to spravili
jinak, stejně doufám že to nějak optimalitují, bez stínů, detailů objectů a dohledu to ztrácí svoje já a stává se z toho hra z minulýho století
btw: nedokážu si to představit v DX 10, nebo rovnou DX11 to by byla hra na pár let dopředu
Fullesh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 11:44:36

Preco setky velke projekty skrachuju na narocnosti HW ? Imho tie stromi na Low vyzeraju podstatne lepsie ako na High
Treba pockat kym nV a ATi vydaju ovladace, ktore (dufam) polepsia aspon o 10%
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 12:37:07
avatar
no konecne hra ktora nuti k upgradu hardwaru Tak pozrite si ze maju nastaveny dohlad na 3km, tak sa nedivim ze je hra potom narocna na graficku pamat, myslim ze to staci trosku znizit a fps pojde hore, co sa tyka optimalizacie tak to zatial tazko posudit, uvidime po vydani, ja cakam neskutocnu pecku

edit:
teraz som si precital ten povodny test, oni maju nastavene ze hra bezi v dvojnasobnom rozliseni, cize v podstate maju 2xAA
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 15:33:23
avatar
testovali s viditelností 3km s tím že je možné nastavit viditelnost až 10km
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 16:15:28
avatar
no tak tu moznost vyuzijeme tak o dva roky
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 17:27:36
avatar
úprimne mi je úplne jedno , či bude vidno na 5tom kilometri nejakú ovcu pri strome
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 12:41:37
avatar
Puvodni ARMA byla taky narocna jako blázen. Ale stačí trochu ubrat dohlednost a pár detailů a bude to OK. Holt dohlednost 10km a více je moc náročné. Pro upřesnění ARMU 1 dle tvůrců neutáhla na full ani 8800GTX. A dnešní grafiky se od ní zas tak daleko nedostaly...

Ale škoda že nepodporuje MultiGPU, Crossfire dvou HD 4890 by jiste byla jiná káva

Jinak další nová hra kde ATI dost dává Nvidii. Jen tak dál
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-01 10:38:37
avatar
Tohle je pravda, musel jsem laborovat delší dobu abych našel "to pravé ořechové" nastavení pro moji kartu. A taky mě trochu děsilo že moje bývalá 8800GTX nezvládá full.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 13:14:12
avatar
promluvil velký fanatik sina bože kdybys to aspoň nedával tak najevo
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 16:16:02
avatar
a ty velka Nula nam co povies?
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 16:41:18
avatar
já sem toho napsal hodně a na komentáře typu ,,ATi drtí nvidiu,, nebudu psát své názory
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 17:25:04
avatar
a ten komentár pod Sinou ,keď nie je názor , je potom čo ?
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-01 15:11:48
avatar
Akorát že s tou 8800GTX a armou má sina pravdu, měl jsem jak 8800GTX tak armu a nejela na téthle grafice nejlíp jak už jsem psal výš. Jsou holt hry kde je lepší ATI a v jiné hře bude lepší Nvidia.
Fullesh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 13:46:24

Nepodporuej AA a pritom maju v testovani napisane, ze bolo otestovane s 1x MSAA... Az cil som si vsimol ze (asi) mali zapnutr aj AF filter 16x cize este tych 6-7fps to zvysi ked sa vypne
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 17:12:23
avatar
1xMSAA = normální režim bez vyhlazování, tedy že na jeden pixel je použit jeden vzorek pro určení barvy pixelu.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 17:44:05
avatar
pokial som dobre videl tak hra bezala v dvojnasobnom rozliseni ako bolo zobrazovane,takze mi to vychadza na 2xAA
Kiw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 22:47:51
avatar
Vůbec nechápu, jak to myslíš
Ale kdybychom to brali ad absurdum takto a výsledný obraz byl počítán z dvojitého rozlišení, jsou na jeden bod 4 vzorky a vychází nám tedy 4xAA.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-01 00:05:25
avatar
je to napisane v komentaroch toho povodneho testu, ked mas nastaveny fillrate 200percent ako oni tak to vyzera takto:
Resolution_W=1920;
Resolution_H=1080;
Render_W=3741;
Render_H=2105;
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-01 00:38:37
avatar
tak o žádné 2*AA nejde je jasně řečeno že antialiasing hra nepodporuje. Jde o nějaké zdvojení pixelů, což trochu nevim teda. Dost dobře sem to nepochopil, ale je tam něco o tom že pro zvýšení snímků za sekundu je nutné aktivovat Pixel Doubling (který je škaredý). Takže ono to naopak snižuje zobrazovací kvalitu.
"You have to go to low or medium details and have to activate Pixel Doubling (which is ugly) to get playable framerates"
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-01 08:55:55
avatar
a nieje princip AA ze sa obraz rendruje vo vacsom rozliseni a nasladne sa zmensi? zdvojovanie pixelov je skor opak, mnesie rozlisenie sa zvacsi a potom su vacsie jednotlive pixely a obraz sa zda kockatejsi, aspon tak by mi to pripadalo logicke
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 15:30:58
avatar
Jinak hra již vyšla v Německu a zároveň s vydáním hry byl vydán beta 1.01 patch, takže je dost možné že se s tou náročností snaží něco dělat. Ve zbytku Evropy včetně CR vyjde za 14 dní
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 15:54:00
avatar
no jen aby to nebyl kvuli zabugovanosti jako v ARMA 1. Počkám na recenze, abych zase nevyhodil litr z okna jako pri koupi prvniho dilu. Tim me Bohemia Interactive dost nastvali a ted uz budu mnohem opatrnejsi...
1.legionar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 17:51:23

To mě teda pěkně sere, že to nepoužívá crossfire, sám mám hd4870x2, která, pokud by ta hra podporovala crossfire, mohla hru utáhnout na plné detaily. Když se to tak vezme ty nejlepší a nejvýkonnější grafiky se zas nevyužijí pokud s tím nic neudělají. Buď udělají novou hru na starým enginu nebo novou, která zas polovinu věcí nepodporuje!!!
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 19:03:06
avatar
Tak já jsem vždycky nadával na Rusáky, že neumí udělat kvylitně optimalizovanou hru, a bác, podobní umělci se vyskytli i Čechách. Proč mi šlape plynule FC2, kterej vypadá naprosto parádně naplno s 4x AA na 22 palcovým monitoru?. Protože nebyl vyvinut v zemích bývalého východního bloku
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 20:51:00
avatar
tahle hra je naprosto o nečem jiném než nějaký FC2. Jde o vojenský simulátor, který klade důraz na max realističnost. a ona grafika v crysis či FC2 se stímto nedá srovnávat, jde o uplně jinou kategorii. Nu čas ukáže na kolik jde o špatnou optimalizaci a nakolik je hra skutečně propracovaná do detailu.
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-05-31 22:02:24
avatar
Noo prepracovanosť a neoptimalizácia sú dve rozdielne slová, a zatiaľ to aj podľa obrázkov vyzerá skôr na to druhé...

Btw crysis mal možno nereálnu grafiku, ale aspon bola dotiahnutá dokonca. Toto mi príde ako rozpracovaný engine... Nedotiahnuté efekty, miestami zlé textúry atď...

Samozrejme, konečné stanovisko bude, až si ju vyskúšam, inak sú to len závery zo screenshotov na pcgh.de
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-01 00:29:13
avatar
mne osobne ide v hre hlavne o hratelnost..grafika je uz len bonus..vacsinou ma podobne simulatory hratelnostou sklamali..predpokladam ze pri tejto hre to nebude ine...ale inak grafika je fakt co do detailnosti dost "premakana"...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-01 14:39:17
avatar
nu pro každého je hratelné něco jiného. Pro mně hry jako crysis nebo CoD jsou nehratelné hovadiny. Taková Operace Flashpoint je pro mně pořád asi nejhratelnější 3D střílečkou se kterou sem se setkal.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-02 00:01:26
avatar
Tam byl hlavně luxus na tu dobu, jak stříleli ty zbraně, alespoň mě to fascinovalo. Ležíš kilometr od cíle s snipou, fouká zleva - namíříš tedy tak metr doleva a metr nahoru od postavy v zaměřovači - bum palice :-D Nebo když někdo běžel, střílet před něj, na detaily se dalo i vidět, jak se kluky odráží od země a jak tedy musíš mířit líp...no prostě Flashpoint byl velký mylník v mém real hraní, který jen tak něco nepřebije i vzhledem k tomu, že při jeho vydání jsem byl v teenage věku, kdy jsem tim prostě žil mnohem víc než teď
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-02 10:46:02
avatar
Naprosto souhlasím, ještě přidám že se mi líbily přesuny, žádný loading a mise pokračuje, pěkně nastupte do APC a přesuňte se na souřadnice XY. Plus nelineárnost hraní(napadnu ho z toho kopce nebo druhého anebo je tu ta rovina.

Hodně dobře je udělaná mise v OPF u které píšou že ji zvládnou pouze silné PC, to je ta pravá válečná vřava.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-02 13:07:03

rozmyslam, ci je to chyba HW alebo je odflaknuta optimalizacia..
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-02 23:18:08
avatar
Podle náročnosti první army je hra prostě tak náročná, vezmi si jen v jakých detailech a jak velké území je zobrazované, plus pohyby jednotek, jejich interakce která rozhodně není naskriptovaná, to vše v lepší grafice. Teoreticky je možné vytvořit misi kdy bude v boji polovina ostrova, prostě obrovská vřava kdy proti sobě půjde několik praporů s podporou vzdušných sil a pozemní mechanizace. Pěkná představa pokud by se jednalo o multiplayer.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-03 10:50:31

takze dalsia otazka.. uz trochu smerovana na novu ATI.. bude mat nova 5870 dobre vykony aj v tejto hre, ked je tato kodnuta v DX9.0c?? alebo je uz tato optimalizovana iba na DX11 a vykony v starsich DX neriesi?
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-03 14:39:27
avatar
tahle hra jednoduše potřebuje především hodně velkou grafickou paměť a velkou propustnost této paměti. Na výkonu samotného GPU není až tak moc závislá.
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-03 07:45:21
avatar
Náročné to sice je, ale to neznamená že to bude bůhví jaká sláva. Podle screenů a videí to nebude nic převratného.
jmmazuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dohladnost 10km ? 2009-06-03 15:43:36
avatar
Dohladnost 3km na 22 monitore ? co vlastne uvidime v dialke ?

a je zaujimave ze full Dx9c hra vo velkom priestore vytazi aj 2GB GPURAM a top grafiku
Teraz to uz len prerobit pod DX11 a pojde to o 30% rychlejsie nie ?

Snad nove grafiky pridu nielen s DX11 ale aj tymi 2GB
Vzteklejpes [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-03 18:17:17

tak ted to hraju a cekal sem ze to na svy 4870 s 512 pametma ani nezahraju a celkem fajnovy , nechal sem tam neco kolem 3km dohlednost + vse na high a nektery veci v ultra high a celkem pohoda stabilnich 26fps v rozliseni 1680*1050 jen je to zas mrte zabugovany vsude to pada a vojacci mi prijde ze zas padaj jak hadrovy panaci

mimochodem ten dohled 3km je celkem malo jako kdyz se ti ozve ve vysilacce ze na tebe jede apc a ty ho nevidis tak je to docela spatny a strelba se tu odehrava taky na celkem velkou vzdalenost
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-04 15:01:11
avatar
Jaktože to hraješ? Ty jsi to objednal z Německa (v němčině)? Zatím totiž hra vyšla jen v Německu.
Jinak hra co má vyjít v ČR 17.6.09 by mněla být trochu jinou verzí odstraňující bugy a lépe optimalizovanou, takže těžko nyní soudit.
Xerxes [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-06 17:50:45

Hned jak jsem viděl screeny, tak jsem věděl, že to bude asi poměrně náročné na grafickou paměť. Takhle ostré textury jsou málokde, jestli vůbec někde. Ale zároveň jsem doufal, že to moje 4850 utáhne na nějaký přijatelný detaily. Přece jenom crysis si hraju na high bez problému. Musím říct, že Bohemia interactive nezklamali a opět udělali mizernou optimalizaci Jinak jsou to fakt frajeři, ale náročností mi to přijde jako ve své době Gothic 3 možná i horší. Kdyby ty fps byly třeba v rozlišení 1920x1080, tak by to bylo příjemnější
radezz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-10 16:35:51

kdyz vysel Crysis... tehdy to taky zadna gr. nerozjela na max. detajly a ted bezproblemu s mou ati 4850,512Mb. tak za pul roku,mozna za rok uz to nebude "Zabijak" hardwaru,ale jen prumerne narocne jako ted Crysis. ale jinak tuto hru mam,a moc se mi libi. ale chtelo by to fakt CZ menu+texty.
XTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - info 2009-06-15 20:29:16

Vice informaci o teto hre naleznete na armaii.blog.cz
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-16 18:54:45
avatar
Tak tohle bych chtel videt jak to pojede na konzolich? To osekaji grafiku na jeden pixel a pak to mozna pojede aspon nad 25 FPS
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-16 19:28:55
avatar
Bez AA...
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-17 10:03:42
avatar
Samozrejme bez AA
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 81x
Komentářů: 0
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 86x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 801x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1141x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1455x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1309x
Komentářů: 6