Myslíte si že máte doma opravdu výkonné herní PC? Tak to jste ještě neslyšeli o Armed Assault 2.
Spousta lidí diskutuje o tom, proč nakupovat nové 4-jádrové CPU a nejnovější grafiky, když není hra, co to využije. Poslední hrou, co způsobila slušný grafický poprask, a kvůli které hráči byli nuceni upgradovat své PC miláčky, byl jednoznačně Crysis, který dodnes dokáže řádně potrápit kdejaký počítač. A zdá se, že se schyluje k další takové revoluci s příchodem očekávané ArmA 2.
Základem této hry je třetí generace Real Virtualit Engine, který je plně optimalizovaný pro využívání výcejádrových CPU a vychází stále ze staršího DX9.0c. Engine využívá snad naprosto všech efektů, které toto rozhraní nabízí jako Bump, Normal a Parallax Occlusion Mapping, Hemispherical Lighting, Dynamic Shadows, Soft Shadows, Motion Blur a další.
Na servru pcgameshardware se pustili do testování této hry na větším množství grafik, posléze ale zjistili, že ani s GTX285 či HD4890 si člověk nezahraje na plné detaily ani náhodou. A to prosím pěkně testovali v rozlišení 1280*1024 a na sestavě s Core i7 920@3,5GHz.a 12GB RAM. Hra je neuvěřitelně žravá na grafickou paměť a ani s 1GB nemáte vyhráno. Všeobecně hra sedí mnohem více grafikám od ATI a taková HD4890 se ukazuje jako nejvýkonnější grafika pro tuhle hru - SLI ani Crossfire samotný Engine nepodporuje, stejně jako nepodporuje Anti Aliasing. 1280*1024 - nízké a střední detaily
1280*1024 - maximální detaily I když hra poskytuje údajně
neobyčejně působivou grafiku, otázkou je, kdo si takovou hru koupí,
když ji nezvládne na plné detaily žádný současný hardware. Nu zdá
alespoň, že by mohla sloužit jako velmi náročný a nekompromisní
benchmark pro redakce pc magazínů.
Zdroj: pcgameshardware.com
|