Novinka na poli akčních stříleček, COD: Modern Warfare 2, trhala rekordy očekávanosti hráči před vydáním. Není proto divu, že to po vydání není jiné a stávající rekordy v prodejnosti se jeden po druhém stávají minulostí.
Sedíte doma a přemýšlíte, co udělat v práci, aby Vás váš
zaměstnavatel měl rád a odměnil Vás na Vánoce většími prémiemi? No lehké to
není, avšak pokud jste třeba zaměstnancem Infinity Ward, nemusí to být tak
nereálné. Právě toto studio totiž opět stojí za Call of Duty: Modern Warfare,
tentokrát s pořadovým číslem 2. A po úspěchu, který byl jasný ihned po
prvních hodinách v prodeji, budou právě prémie vývojářů zajímavé.
Vydavatel hry Activision Blizzard po deseti dnech
v prodeji uvedl oficiální celosvětová čísla prodejnosti za prvních pět
dní. Bohužel se ale jedná jen o tři čísla a to ve vyjádření peněžním. Hra za
prvních pět dní utržila na prodejích 550 milionů dolarů. Toť vše. Je zřejmě
těžké to spočítat na kusy, a proto zatím vydavatel zůstal u tohoto vyjádření.
Všeobecně se však odhaduje, že za prvních pět dní našlo majitele okolo devíti
milionů kopií hry.
Dosavadní vedení v tomto směru měla hra Grand Theft Auto
IV od vydavatele Take2 z minulého roku. Její prodejnost dosáhla ale
„pouze" 500 milionů dolarů za prvních pět dní. Server Fudzilla uvadí, že GTA IV
ve své době překonalo prodejní rekord filmu Harry Potter a princ dvojí krve,
který byl 394 milionů dolarů. Uvádí také, že vůbec největším trhákem kas
v zábavním průmyslu byl film Batman: Temný rytíř, který si minulý rok
za svůj první promítací den vydělal 155 milionů dolarů.
No jak je vidět, krize nekrize, dolary a peníze obecně
z našich peněženek dál létat mohou a to dokonce stále ve větším množství,
zdá se. Osobně jsem ještě na Modern Warfare 2 čas neměl, ale asi se k tomu
také dostanu, neb jednička byla docela strhující a zábavná. Tak mě napadá, že
se k tomu dostat musím už jen kvůli tomu, co jsem viděl zde ve video sekci
- ruští teroristé pobíjí nevinné na letišti, což mi přišlo až moc brutální a
pro takovou hru nepotřebné...uvidime
Snažím se usměrňovat blogy se články od Vás, čtenářů. Pište o čem chcete, co chcete a jak chcete, ale ať to má hlavu patu ;) Pokud máte dotaz či chcete urgovat vydání článku v blogu, napište mi zprávu přes web nebo na icq.
no ,s CALL OF DUTY Seria ide dole vodou.
Po CALL OF DUTY 2 uz to nie je ono.
Kazdy rok mat CALL OF DUTY nechcem , pritom 1 rok to je za 2sv , potom IRAK ,dalsi rok KOREA , VIETNAM.
Uz byto mohlo skoncit.
tak ja som jeden z tych co si ju kupil hned po vydani 38€, za dva dlhsie vecery som ju dohral, rozhodne stoji za to..Rusi v odvete za to letisko nic nedaruju, len sa presvedc holoway
Tobě nevadí vysoký ping a lagy ? Abych zabil běžícího se snipou musím mířity před něj abych kompenzoval ping. No mě to silně pös***o zažitek z MP.
Singl sice neměl moc rozum, ale to je podřízeno za každou cenu vytvoření parádní atmosféry. Aby ste si hru užili musíte vypnout mozek. Jakékoliv přemýšlení na podstatou příběhu je zbytečné¨a akorát si uškodíte.
Modern Warfare 2 je typickou ukázkou, jak se dá prodat totální sračka díky tomu že předchozí díl byl super.
Děj nemá hlavu ani patu. Nedá se v tom zorientovat, zápletka je neskutečně absurdní a iracionální, stejně jako jednání některých postav. Vypadá to, že scénárista nebyl při smyslech. Single player je prostě totální průser. Celá série CoD je v podobném duchu - shoot and run. U MW1 to vypadalo, že tento nudný tereotyp trošku opustí a přidají taktiku, maskování, a boj ze zálohy, ale MW2 je opět jen tupé střílej a běž.
no skus sa nad tym dejom zamysliet, podla mna hlavu a patu ma aj s necakanymi zvratmi a koniec je otvoreny na mw3. Ale oproti jednotke mi tiez torchu vadil ku koncu rambovsky styl. Inak som az na par veci ( zrusenie vyklania aj ked ho vsetky ostatne postavy pouzivaju) a dedikovanych serverov ( nemoznost hrat po lan) spokojny
Rusove vtrhnou do USA na zakladě jakehosi jednoho mrtveho Američana na Moskevskem letišti? Ale no tak. Tohle snad může brát seriozně jen retardovane 5 lete dítě. Tak směšnou záminku si snad nikdo ani vymyslet nemohl.
Američane neodhali invazi dříve, než jim spadne na hlavu? Další vtip.
Jaká je role generále Shepparda? Proč zastřelí Ghosta a Roache? Nemá to vůbec žádnou logiku. Z jakého důvodu? Působí to dojmem, že z něj tvůrci prostě nějak potřebovali udělat padoucha.
Ufff. Tady to bude těžké. Tohle proboha nebyla příčina. Napadení vysílačky v Gliwicích byla záminka pro napadení Polska, které už v té době měl Hitler se Stalinem dávno rozdělené. Příčiny II. světové války sahají až někam k přelomu 19 a 20 století. Boj o kolonie vedl v důsledku k I světové válce a frustrace Němců z výsledků I. světové války pak ke II. světové.
V Modern Warfare 2 je napadení Moskevského letiště předloženo jako důvod pro invazi což je hovadina. Důvodem pro Invazi mohl být pouze podstatný a rozsáhlý politický konflikt mezi Ruskem a USA o čemž ve hře není zmínka. Jako nesmyslná záminka by to smysl mělo, ale jako skutečný důvod to je kravina na kvadrát.
A vůbec to nevysvetluje absurdní jednání některych postav.
bavime sa o hre, a tato hra nieje podla skutocnosti nastastie. Situaciu v ruske hre jasne dokazuje odhalenie sochy zakhaevovi. Presne som chcel spomenut napadnutie polska hitlerom po zinscenovanom utoku na vysielac. Vidim tu presne tu istu paralelu s vycistenim letiska. Takze to rusi pouzili ako zamienku napadnutia usa. Co sa tyka invazie, takisto je tam ukazane ako im prelstili obranny system.
Co sa tyka absurdneho jednania postav. Myslim ze vela ludi aj v skutocnom svete sa chova absurdne a ich jednanie sa neda predvidat. Co sa tyka generala sheparda, je pre mna zahadou, musim si to este raz v klude zahrat
Ne. Okopírování jakési malé krabičky nestačí k tomu, aby obrovská invazní armáda nebyla vidět. USA mají stovky satelitů, SOSUS, ale i CIA. Nelze provést invazi do USA, aniž by se o její přípravě nedozvěděli předem.
Nejen že nejde vyřadit všechny satelity, ale nelze ani schovat invazní sílu, zvlášť jsou li USA a Rusové političtí nepřátelé jak tvrdíš. To by se permanentně špehovali. To je prostě absurdní. Kdyby to bylo tak snadné, studená válka by možná dopadla úplně jinak. Jenže právě to, že jsou protivníci vzájemně na očích, a nelze se nikam schovat, a nelze protivníkovi znemožnit sledování vedlo k tomu, že žádný konflikt nebyl. To je možné jen v sci-fi pohádce MW2
spomen si napr na red alert 2, tam tiez dosli rusi do usa, a nikto sa nezamyslal nad tym ci je realny dej hry. Zhrnme to takto, v modern warfare 1 je fiktivny konflikt na blizkom vychode, v mw2 je fiktivny konflikt v usa
Že jste si všichni po vydání Crysis stěžovali, že se k oné mimozemské civilizaci dostali Korejci dřív než Američani, kteří to "díky svým satelitům" museli vědět určitě jako první, co..
Tato hra stoji za hovno, co dokazuje jej predaj na pc...iba 12% kusov sa predalo na pc, cez 50 % na xbox a ostatne na ps3. Celu seriu zachranuju akurat konzoly...ale tam bola aj ta hra prevazne mierena, lebo si mozu stanovit vyssiu cenu a viac na tom zarobia. Kedze tu hru prisposobili konzolistom, ako matchmaking, ziadne sdk, zakaz modovania hry, dalej vypnutie vyvojarskej konzoly v nedavnom update...multiplayer oficialne tusim max len 9 vs 9 a ziadne dedikovane servery..hra o hovne, inak sa to nazvat neda.
na poprve z normalni optiznosti za min jak 6 hodin
PS:hra neni spatna,ale je celkove "divna".Krome MP bych ji uz nikdy nehral protoze.....(sam nevim jak ji popsad) SNAD CoD-MW2 = "nemasny neslany".Nicmene kazda hra si najde sve hrace
Podle mě hra vydělala na známe začce CoD a její početné komunitě.. jinak se mi to vubec nelíbí.. MP fujky fujky fuj, ten systém co mají console se mi vubec nelíbí Asi bych to nesnesl ve více hrách.. je to škoda... Od CoD2 to jde s kopce.. škoda. Docela sem se na to těšil
MW2 mi pride ako datadisk k MW1.Zjavne to bol zamer tak tomu mali prisposobit aj cenu.Na max zhutnena akcia a minimum hluchych miest.Clovek si odychne len pri nacitavani dalsieho levelu a poslednej cut scene.Presne takto ma CoD vypadat.Nic ine od toho necakam.SP by si zaluzil viac levelov a hustejsie finale.Dohral som to 2x po cca 6 hodin na 3. a 2. obtiaznost.MP som este neskusal.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!