Nový PhysX Plug-in pro 3ds Max v2.01 |
|
|
Napsal xhn kudrn
|
Úterý, 29 prosinec 2009 |
Na konci roku byla vydaná nová verze PhysX pluginu pro 3D Studio Max 2008, 2009, 2010, jak pro 32bitovou tak i pro 64bitovou verzi.
Tento plugin slouží k realtime počítání fyziky pro výsledné renderování například pro filmy. Nová verze pluginu je přepracována od základu. Hlavní velkou změnou je podpora 64bitových procesorů a panel nástrojů s menu pro řízení simulací. Dále se dají nastavit fyzikální materiály pro mnoho objektů naráz. Zajímavé je i automatické klíčování simulace do snímků vůči časově ose. Nakonec ještě zmíním různé přednastavené vzorce od inženýrů. Které umožní rychlé nastavení simulace bez dlouhého studování reálné fyziky.
Ukázka PhysX pluginu pro 3ds Max
Tento plug-in podporuje simulace kapalin, měkkých těles, deastukce a další pokročilý fyzikální simulace. Existuje i PhysX plugin pro Maya (zajímavější obrázek :))
Plugin je k dispozici zdarma na development portálu Nvidie. Pro možnost stažení pluginu je nutnost se registrovat na stránkách podpory vývojářů nVidia zde.
Zdroj: Developer fórum nVidia
|