Strana 3 z 6
Nebudu vás napínat, ale podle mě to není ani jedno i když má spíše blíže k simulaci. Je to něco mezii a to proto aby hra byla pro co největší vrstvu hráčů. Ve hře jsou reálné tanky 2. světové války a období několik let po ní. Můžete si zahrát i s prototypy tanků, které nebyly nikdy zkonstruovány nebo bylo vyrobeno jen pár prototypů, jako jsou např. IS-7, Maus nebo americká T30.
Tankem můžete ničit pomalu vše co je okolo např. domy, stromy, budky. Ničení domů se mně zdá ale nerealictické. Zde by to chtělo ještě trochu zapracovat.
Reálné jsou ve hře (ne)průstřely. Opravdu záleží snad na každém milimetru umístění střely. Je několik věci co se může stát: buď pancíř prostřelíte, nebo jen škrábnete. Nebo nepostřelíte a jen poškrábete lak nebo se střela jen cinkne (odrazí se). Je tu více typů nábojů (většinou normální, výbušné a pak prémiové, které kombinují vlastnosti)
Co je na hře arkádového? Pohled z 3.osoby a to když spoluhráč vidí nepřítele vidíte to hned označeného. Přispívá to ale lepší hratelnosti.
Neprostřelený pancíř
Výbušný náboj - HE
Prostřelený pancíř
Další z reálných věcí ve hře je možnost zničení pásů nebo vyřazení motoru, děla atd z činnosti. Posádka pak nějakou dobu poškozenou věc zpravuje, avšak to spravení už nebude plně funkční, např. opravený motor už nebude tak rychle pohánět tank, takže vaše rychlost se zmenší.
Zničené pásy
Tiger II vs IS-4
S ovládáním tanku souvisí také posádka tanku, když maté výcvik řidiče na 100% bude tank obratnější. Když máte štěstí, tak se vám podaří zabít někoho z členů posádky nepřátelského týmu.
|