Článek - úvaha: Nakupování počítačových her Tisk E-mail
Napsal Rommel   
Saturday, 13 October 2007
Přejít na obsah
Článek - úvaha: Nakupování počítačových her
nakupujeme hry

 

  • Nakupujeme hry ...

Konečně se dostáváme k velmi oblíbenému způsobu nákupu. Tím jsou všelijaké bazary. Ty kamenné nejsou zrovinka nejlepším řešením. Můžete se v nich setkat nejen s relativně vyššími cenami za použité hry, ale i s jejich podivnou podobou bez krabičky. No fuj. Na netu je naštěstí celkem dost bazarů, kde můžete nakupovat ze solidního sortimentu. Hry nabízí soukromé osoby, nebo začínající podnikatelé. Pozor, vždy jde o určité riziko. Ono, kde dneska riziko není, že...?! Neuděláte chybu, když budete dávat přednost renomovaným stránkám, třeba aukcím o hry. Vždy si zjistěte adresu prodávajícího a při posílání poštou si vyžádejte podací číslo. Podle něj budete mít možnost sledovat cestu zásilky. Není to podmínka, dá se i bez ní, ale k jistotě pomůže.

TDU

Nyní k nejdůležitější otázce cen a kvality. V bazaru můžete dostat jak použité, tak nové hry! Ano, nové, zabalené ve folii. Mám s tím zkušenost, takže mi věřte. Navíc máte většinou možnost prohlédnout si její stav na přiložené fotografii. Pokud je bazar jednodušší, tak si ji zkuste vyžádat. Hodně lidí má digitální fotoaparát, takže by to neměl být problém. Nakupovat můžete třeba v aukci od 1Kč, kde vyhrává nejvyšší nabídka. Další možností je okamžitý nákup za vyšší cenu v KUP TEĎ. Opět zde platí, že se dá dohodnout sleva na poštovném. To si i zde nezapomeňte ověřit. Je nepříjemné, když hru kupujete za 200Kč a dalších 100Kč dáte za poštovné. Ještě musím dodat, že pokud se na bazar najednou všichni vydáte, logicky začnou stoupat ceny. Je lepší, když je zájemců méně, protože cena pak nezačne prudce stoupat. Na různých internetových stránkách jsem našel mnohé zajímavé nabídky. Pokusím se zde sestavit seznam titulů za velmi solidní ceny. Na vás pak je vyhledat si je a poprat se o ně. Je to taková milá soutěž, ovšem pouze s jedním vítězem.

  • Alfa Prime od 200Kč
  • Arma Armed Assault od 100Kč
  • Attack on Pearl Harbor  od 250Kč
  • Battlefield 2 249Kč
  • BioShock 450Kč
  • Black and White 2  od 199Kč
  • Civilization 4 od 300Kč
  • Civilization 4 plus oba datadisky Warlords a Beyond the Sword od 600Kč
  • Call of Duty 2 200Kč
  • Commandos: Strike Force 200Kč
  • Dark Messiah of Might and Magic  od 250Kč
  • DOOM3 + The Ressurection of Evil od 300Kč
  • Far Cry od 50Kč
  • F.E.A.R. 150Kč
  • Gothic 3 od 320Kč
  • Half-Life 2+Epis.One.H-L 1:Source+CounterStrike od 300Kč
  • Joint Task Force 250Kč
  • Need for Speed: Most Wanted od 250Kč
  • Oblivion od 300Kč 
  • Pán prstenů Bitva o Středozem 2 od 250Kč
  • Prey od 250Kč
  • Rainbow Six Vegas 400Kč
  • Splinter Cell: Double agent od 300Kč
  • S.T.A.L.K.E.R. od 250Kč
  • Star Wars: Empire at War od 250Kč
  • The Godfather od 250Kč
  • The Movies od 300Kč

    Bohužel se najdou i vykukové. Tak pozor při nákupu. Nejlepší radou, jakou vám mohu dát je vyhnout se inzerátům s bombastickými titulky jako „vyklizení", „bomba", „super cena" a tak. Vždy najdete předražená práva na přehrání.

BIOSHOCK

     Posledním způsobem jak získat legálně hru je nákup časopisu. Dnes již nabízejí herní magazíny i čtyři tituly. O jejich kvalitě si však nedělejte iluze. Někdy se však můžete dočkat příjemného překvapení. Český trh je relativně malý, takže není na škodu zaskotačit si za hraniční přechod. Doporučuji Polsko. Zde je několik časopisů, které nabízejí nejen plné hry, o který si můžete v ČR nechat u „časáku" jen zdát, ale i kvalitnější recenze. Samozřejmě, že každému vyhovuje jiný přístup k recenzování, ale ten rozdíl, pokud umíte Polsky, je obrovský i pro laika. Nejlepší jsou tam tyto tři CD-Action, Click a Play. Teď k cenám. V přepočtu se levnější časopis s plnými hrami pohybuje mírně nad 50Kč (Click), dražší 75Kč (Play) CD-Action kolem 110Kč. Play má jako plné hry Vietcong a Fist Alfa, dále Kohan II Kings of War, Worms 2 a Army Men Sarges War. CD-Action pak Gothic II s datadiskem, GTI Racing a Prince of Qin. To pro zajímavost, co se tam dává za 75 a 110Kč. V ČR je cena jednotná 199Kč, přičemž Doupě za 100Kč již zaniklo, ale obsahuje Tropico GOLD, kdyby někdo chtěl. To ovšem velmi pochybuji. Pro pamětníky ještě doplním a k slzám přiměji, že existovaly takové „časáky" jako Gamestar či GameOn. O ještě starších nemá cenu ani mluvit.

Pozn. By DD:

     Počítačové hry se tedy kupují. Bohužel mnoho jedinců originální hru vidělo leda tak ve výloze, ale vesele si paří nadávaje přitom na ceny těch her. Se slovy, kdyby to nestálo tolik, tak si to koupím, si snadno omluví krádež. Jistě, ceny za nové tituly nejsou zrovna nízké a jejich kvalita se většinou hodnotě hry ani neblíží. Bohužel, to je realita, ale to už můžeme zjistit z volně dostupných DEMO verzí a nemusíme plnou hru krást. Cenu zkrátka určuje nabídka a bohužel, cenu zvyšují i žehrající piráti. Nejvíce bit je tak na tom platící zákazník, který musí zaplatit i ta ty, kteří si hru hrají nelegálně. Druhou ránu dostane od výrobce, protože většina výrobců (zase kvůli zlodějům) nasazuje všemožně neúspěšné ochrany, které znepříjemňují život pouze a jedině platícím zákazníkům. A když už platící poctivý člověk leží na zemi, tak poslední ranou z milosti mu je kvalita, či délka hry. Vzpomenu-li například Medal of Honor Airborne  za 1200 korun, což je sice pěkně udělá hra, ale celková délka něco přes 4h a to se musíte ještě hodně loudat. Příkladem zase totálně nudné hry, zcela neodpovídající pořizovací ceně, je Need for Speed: Carbon. Abych nekřivdil všem, sem tam se vyskytne hra, která stojí za každou korunu a krást ji může skutečně jen ignorant. Vzpomenu-li na naprosto skvělý FlatOut2 za 299 korun s daní, nebo z těch dražších třeba Oblivion nebo STALKER (ten můžete mít dokonce „zadarmo" s některými modely grafických karet ASUS, což mě přivádí na myšlenku, že nové hry lze získat i takto :), při koupi nové grafické karty). Z těch očekávaných her, které budou stát za každou korunu, bych jmenoval nejspíše Fallout3.

WoC

Každopádně jde o to, že mnozí už ani nevědí, že hry a software je třeba většinou kupovat. Tvrdit, že upirátěná hra pro vlastní potřebu není krádež, je alibismus. Podle průzkumů mezi námi žije na 50% zlodějů. A pak má člověk mít důvěru v lidi, co? Znáte to, kdo krade, ten lže, a kdo krade, ten vraždí :). Lidi, stojí vám to za to?

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Niccky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - souhlasim 2007-10-13 15:39:53

Myslím že autor to odhadl správně. Většina dnešních her opravdu nestojí za to kupovat protože ji v lepším případě dohrajete jednou v horším vůbec. Příkladem za vše je MoH:A kde jsem ke konci tloukl hlavou o stůl protože jsem od hry čekal opravdu víc. Když navíc uvážím to že hodina hraní by mě stála víc než painball s kamoši při kterém se navíc ještě protáhnu tak to podle mě nepotřebuje další komentář. Naopak třeba blížící se rpg Zaklínač jsem si koupil předem a jako vyhozené peníze to neberu
Anonymní  - MOHAA 2007-10-13 16:08:34

Tak třeba MOHAA je jedna z mála 3D akcí za posledních X let, která stála za to si zahrát, alepoň podle mě.
Jinak souhlasím, že kvalitních her, je pomálu, ostatně, říkám to tady pořád. Často se také lidé vysmívají Linuxu potažmo celé opensource platformě, že se na ní nedá hrát. Ano, drtivá většina her je pro Windows, nicméně, je řada opensource nebo freeware her, které není třeba zakoupit nebo upirátit, je třeba jen chtít hledat.
Dále by bylo dobré zmínit Abadoware, staré hry, které se již dávno neprodávájí a majitelé se k nim nehlásí. Zde se technicky jedná také o porušování autorských práv, nicméně s tichým souhlasem vlastníka. Starou hru už stejně nikdy neprodá, tak mu alespoň dělá reklamu jako klasika. Tyto hry se vyskytují veřejně na internetu na sevrerech, majících v názvu různou kombinaci se slovem abadon. A Je skutečně mizivé procento majitelů práv, kteří se proti tomu ohradí, a žádají stažení z internetu. Zbytek s tím tiše souhlasí, a uvolnění těchto starých braků oficiálně jako freeware se pak neděje už jen proto, že by to znamenalo jistý náklad pro autora..... Je to tedy taková krádež/nekrádež.
Simax85 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ad MOH:A 2007-10-15 10:06:55
avatar
MOHAA - neboli "alied assault" nebyla špatná, ale v té době ji už dával na frak COD.

"Nové" MOH Airborne sem považoval za vynikající hru - dokud sem ji nezahrál po několikáté - ta údajná dokonalost měla spočívat v neustálém "životě" který ve hře probíhá - tedy že se mi může stát, že vystřílím určité místo a po návratu na něj za 2 minuty tam můžou nějací vojáci znovu naběhnout - v reálu je to tak, že v demo misi přistanu na věž, vystřílím odtud celou budouvu s dvěma protiletadlovými děly a všechny hlídky v okolí a než stihnu seběhnout z věže - už jsou zase všichni "na svých místech" - včetně toho, že světlomety, které jsem před 20s rozstřelil už zase svítí - no TAK TO JE ASI TO NEJTRAPNĚJŠÍ co herní průmysl za těch 1200,- Kč v poslední době vytlačil .
Tudíž po původním okouzlení MOH:A a "přesvědčení", že si koupím originálku - ji už sosám z torentu
Anonymní  - MOHAA vs. COD 2007-10-15 10:23:27

Vidíte, a mě třeba CoD neskutečně nudila, vlastně všechny CoD. Zato MoHAA si zahraju klidně i dnes znovu.
Víte, CoD nemá absolutně žádný příběh! Je to jen hromada zplácaných levelů, kdy se pobíhá typicky po městě, občas venku a v davu 20 vaojáků útočíte na dav jiných 20 vojáků. Absurdit požehnaně. Dost drsně mě rozesmálo tvrzení seržanta na začátku hry (v trainingu), že dokud budeš mít vojáku jen 2 ruce, budeš moct používat 3 zbraně ... Jako myšlenka omezit počet zbraní je dobrá, ale ty čísla jsou navzájem dost absurdní.
Další absurdita je střílení. v CoD si můžete dát zbraň před obličej a mířit a nebostřílet od pasu. Pominu-li to, že je rozdíl učit se 150-tou klávesovou zkratku pro míření před obličejem je krávovina daléká od reality (v realitě nemačkáte klávesy ale jednáte automaticky) tak střílet z některých zbraní před obličejem je dobré akorát tak na vybití zubů! v MoHAA jste prostě z pušky vystřelil "od ramene" (lespoň náznakem) a ze samopalu od boku. (vyjímku tvořila ostřelovací puška).... Nevím proč mám v CoD řešit absurdní situaci jak střílet kterou zbraní a následně to realizovt mačkáním dlší zbytečné klávesy, kdž v realitě jednám automaticky a mnohem rychleji. čím víc hráč můsí používat kláves, tím hůře. A to nemluvím o tom, že v CoD je hráč praktiky nesmrtelný. Hrál jsem všechno na nejvyšší obtížnost, a téměř nikdy mě nezabili, protože stačilo jen běhat jako smyslů zbavený a střílet. Náboje vám téměř nemůžou dojít, a kdž vás náhodou trefí tak se prostě na pár vteřin schováte, a jste zase 100% fit....
Triplespace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - original 2007-10-13 16:03:16
avatar
Co to je originalna hra???
tomas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nic 2007-10-16 21:35:41

Máš pravdu, nic takového neexistuje. originální je obraz Mona Lisa od Da Vinciho. Hra může být hrána, právo může být zaplaceno nebo nezaplaceno. Koupit si můžeš DVD se softwarem Vždy je to ovšem kopie. Nechápu pak, proč si kopii nemohu dále kopírovat... Kvůli prachům samozřejmě. Je to ale absurdní svět.
Anonymní  - BIOSHOCK 2007-10-13 16:11:36

Tak prodej nějaké licence k nějakému SW, umožňující 5 instalací (pochopil jsem že po sobě, nikoli na 5 počítačů) považuji za totální výsměch a pohrdání zákazníkem....
Řekněme si na rovinu, takovýto software si koupí buď pablb nebo bláznivý idealista. Tohle hraničí s dobrovolnou šikanou
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-13 16:19:23

A to byla ta licence na dvě instalace. Dokud si to stěžující si recenzanti a novináři nevybojovali na 5 instalací. Ty dvě byl opravdu výsměch. Modelová situace kdy se člověku zhroutí systém nebo odejde disk se stát může, takže ihled přidete od jednu možnost. A co když se to stane i podruhý? Nebo když už člověk nemá na disku místo , hru bláhově smaže že si jí zahraje třeba za pul roku, protože byla fakt dobrá (takovejch her je málo, ale jsou). Jestli tohle zavedou i u Crysis a dalších her, tak potěš koště.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-13 16:45:24
avatar
Na foru pro Betatest MP Crysis rikal jeden z lidi od Cryteku ze to udelaj jinak nez to bylo u Bioshocku (Securom tam myslim bude ale podle mne tam nebudou takovy sileny nesmysly jako u Bioshocku).

Jinak planuju ze pokud by tam daly nejaky otravny nesmysly tak si to nainstaluju (uz mam Crysis predobjednanej) a az bude crack tak se ty "ochrany" zbavim....

Nemam problem za SW zaplatit primerenou cenu ale nenecham se nikym buzerovat
3D_Crab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Bioshock 2007-10-13 16:39:32
avatar
Pokud vím, tak když tu hru řádně odinstaluješ, tak opět budeš mít 5 možností instalace. A že by se ti třeba 5x za sebou zhroutili Windowsi ? O tom dost pochybuju
Swamp [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-13 18:35:47
avatar
No pokud je to s tim odinstalovanim pravda, tak je to fajn, ale to se potom divim, ze na to vsichni nadavaji. A pokud je tam 5 instalaci a dost, tak je to opravdu hnus. Ja hraju hry zvykem: nainstalovat, zahrat, odinstalovat. Pro me to tedy znamena ze si tu hru 5x zahraju a dost. Za 1000,- to neni moc. Mam sice 320GB disk, o misto nejde, ale je uzasny pocit, kdyz clovek instaluje hru, navic nemam rad, kdyz mam na disku permanentne deset her, kdyz vsech deset nehraju. Nehlede k tomu, ze ja Windows tak jednou za dva mesice preinstalovavam (reklamace disku, predelani oddilu, formatovani protoze se mi zavadec linuxu dal na ntfs atd...)
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-14 14:02:25
avatar
Myslím, že při korektní odinstalaci se ti to neodečítá. Pravděpodobnost, že bys tu hru hrál 5x zase tak velká není, i když je pravda, že ze strany vydavatele je to pro zákazníka značně nefér řešení. A jestli přeinstalováváš Xindows 1x za dva měsíce, tak to ti fakt nezávidím...
Jinak článek je výbornej.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-14 14:17:05
avatar
For je taky v tom ze za instalaci se pocita i spusteni z jineho uzivatelskeho uctu takze napr. kdyz to spustis na 3 ruznejch uctech na jednom PC a pak ti napr. selze disk tak mas 3 instalace v cudu...
Niccky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Re: ElCondor 2007-10-13 17:18:43

Osobně mám taky kámoše který na MoH:A nedá dopustit obobně ho hraju když mě nekdo pořádně nasere tereapie je to perfektní, ale preferuji buď hru s příběhem - Halo1,2 které jsem dohrál několikrát nebo hry typu Gothic 3. Jinak s mým měsíčním příjmem cca 1000kč počítaje přiležitostnou práci s ACadem si nemůžu dovolit kupovat každý titul s pochybnou kvalitou. Když si vezmu třeba Baldurs Gate který ačkoli je to 2D pařím doted, tak se můžou jít všechny nové hry bodnout. Osobně mě zajímá jak bude vypadat CoD4 a Crysis dofám že to nebude dějově takový propadák jako MoH:A
hermes3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - good work 2007-10-13 17:41:16
avatar
vytecne napsany clanek - takhle dobre jsem se uz par dnu nepobavil(tedy nad cimkoliv neoralnim) GRATULUJI, a krom vtipneho podani, vystihuje i podstatu

BTW vsichni si berou "do huby" BioShock"
ja se dobrovolne priznavam - tesil jsem se na nej tak, ze jsem si ho v zajmu rychleho zahrani "upiratil" ... taaak
ALE rozhodne to tim neskoncilo, je tak dobry, ze jsem si BS po vydani v CR(nekdo by si ho mozna nechal poslat z US, ja jsem na to linej) koupil = jsem zlodej? nejsem zlodej? zajimava otazka
no nic, podstatne je pro mne ve vysledku to, ze pokud se nedej boze stane 5-ti nasobna instalace(velice nepravdepodobne) deadlinem - pak je tu jednoduche reseni "mily Watsone"; proste pouziju patch, ktery funguje a byl relativne rychle na svete(cca 9 dni)

Muj jednoduchy vzkaz firmam v Game Business zni: "Dobrou hru za rozumny peniz(odstupnovano podle oblasti prodeje) si koupi i chudsi obcan stredni evropy, draha hra, dokonce nezajimava draha hra, vas vyjde draho i kdyby byla ve vysledku zadarmo - po dalsi takove od vas uz nestekne ani pes i kdyby jste mu ji privezli na zlatem DVD az pred dvere". A tak nejak ma fungovat zakon trhu (pravda lehce poskozeny nenazranosti, "mozna", i ceskych distributoru nebo spatnym pomerem Eura/Dolaru ke korune = ona i sebelepsi hra za 1999,- kc se vazne spatne prodava v ramci nakupniho kose bezne ceske domacnosti(a to sam nejsem odkazan na neco jako je prumerna vejplata, presto .... )

preju lepsi prodejnost dobrym hram se slusnou cenou(i kdyz piratit se bude tak ci onak nejspis stale - povaha lidska)
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hm 2007-10-13 18:02:32
avatar
No a já prodám ten originál Bioshock za 500 kč nebo vyměním za Battlefield 2142. Nemá někdo zájem. Mě nesere tolik ochrana Bioshocku, jako nekvalita některých médii. Original Battlefield mi prasknul, Diablo 2 LOD mi prasklo. Si snad dělají srandu s tou kvalitou. Měli by to měnít, ale k tomu se nemají. Kámošovi taky prasklo BF2142. EA totiž dělá dost blbá dvd. Mělo by se zavést povinné zadarmo vyměnování DVD (CD), jelikož jsem si koupil za ty prachy software a když praskne dvd, tak jak ho mám používát?
Tim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Disky se vyměňují 2007-10-13 21:17:25

Ahoj, mužeš zavolat na tech. podporu (http://www.electronicarts.cz/pages/1091/) a po domluvě zabalíš svojí hru pošleš na podporu a odešlou ti nový nosič.
Tim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: souhlasim 2007-10-13 22:35:54

Podle mě pokud jde lidem o peníze mužete řict originalitě a tvořivosti sbohem, společnosti vůbec nestojí o vytvoření díla, ale o uspěšnou novinku, která ji přinese vydělek. Nový titul od začátku není idei, ale bere se jako produkt, který je potřeba vytvořit tak aby se co nejvíce prodával, vytváří se s ohledem na komunitu, a na vkus lidi, společnosti dokonce ani moc nechtějí vytvářet neco nového, protože by to mohlo ubližovat jejích příjmum. A takhle je to se vším dnes - filmy, hudba, programy, oblečení atd. Všechno se tupě štampuje, a je ve výsledku prázdný. Pak se k těmto konzervum vymyslí nějáká ochrana, která přispěje k minimalizaci ztrát. A máte ve výsledku standartní věc, kterou koupí většina, protože každý je bude schopný strávit, bude více méně o tom co ho zajimá. To je kapitalismus který lidi nebere jako unikátní tvory, ale pouze jako biomasu, kterou hlídá a otupuje, aby neprohrál. A teď si vemte že člověk, spoutaný dnešním promyšleným sytémem, si něco z toho bude chtít pouze vyzkoušet, stahne si to a je z něj zloděj, a za to pujde do vězení? Ja taky stahuju hry, vyzkouším smažu, hry které se mi libily koupím, protože je chci mít hmotně, ale neberu to jako krádež, protože v živých lidech, kterí cítí a vídí co se děje, žije duše, která touží po zažitkách, chce zkoušet a poznávat a dnešní, bůh ví jak dlouho budovaný, systém šilených a hamživých lidí neakceptuje, nechápe a vzdoruje mu. A nestydím se za to co jsem napsál.
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - teda... 2007-10-13 23:48:28
avatar
Naprostej Souhlas!!! ;)
tomas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Prodeje 2007-10-16 21:42:49

Prodeje jsou ve skutečnosti velmi slabé. DOOM3 se prodalo i s datadiskem směšných 3,5 milionu práv, HL2 přes 4 miliony. Většina v USA. Potenciálních zákazníků jsou řekněme stamiliony.
hermes3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-13 18:40:43
avatar
btw pokud se BS standardne odinstaluje s pristupem na sit behem procesu(tedy nekrachne cely system bez moznosti obnovy), pak se tento "pokus instalace" nezapocitava :-D
Neznámý  2007-10-13 19:28:20

hele bacha, kupovani originalek je navykovy uz mam aj orig. vistu. a neni to tak velkej problem, kdyz si uvedomite, ze za rok vyjde jen par her, ktery stoji za to hrat, pokud vydelavate, navic v pomeru k filmum, ktery vas zabavi na 2 h je to super vyhodny - filmy kupuju tak do 200,--, se fakt neda kupovat kazdou blbost. jo a medal airborne byl super, vubec nelituji koupe (na rozdil od bioshocku), do konce roku to vidim jeste na koupi crysis a mozna jeste call of duty, horsi hry si stahuju, stejne je pak vetsinou moc nehraju .
tomas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Koupě filmu 2007-10-16 21:44:25

Jo, nedávno jsem koupil film Petersena Das Boot (Ponorka). To vše v prodloužené verzi a s bonusem za "horentní sumu" 39Kč. Jen tak dál. Kdyby takhle stály kvalitní hry!
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hm 2007-10-13 19:58:16
avatar
Medal je dobrej, ale extremně drahej a za cenu přes 1000 kč se nemůže vyplatit. Třeba takovej Bioshock mi vydržel 3x delší dobu.
Chargy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cena 2007-10-13 19:58:36
avatar
tak neni to špatný, ale např. Battlefield za 2249Kč a Call of Duty za 2200Kč mi příde trochu dost
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-13 20:07:02
avatar
LOL co to jsou za ceny. PC hry tolik nestoji to jsou ceny za Konzolové.
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-13 20:24:33
avatar
No já to dělam tak, že když o hře uvažuju, tak si jí stáhnu a pokud je opravdu dobrá tak si jí koupim, já vim, neni to zrovna fér, ale to nejsou ty ceny taky... třeba Battlefied 2 jsem si koupil a vůbec toho nelituju, je to skvělá hra a opravdu dlouho vydrží jinak tam zase píšete o Far Cry za 50 Kč, tak upozorňuju, že to je pro někoho kdo má slušnej net škoda padesátky, protože Far Cry se dá stáhnout od tvůrců zadarmo stejně jako FEAR...
tomas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zadarmo? 2007-10-16 21:45:51

Pokud to do dneška funguje, tak jsem za prvé papež a za druhé sem dej odkaz
Niccky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - MoH.A 2007-10-13 21:07:20

Todeď jsem si myslel že MoH:A je absolutní propadák jehož posledním hřebíčkem do rakve byla jeho cena, ale když tu vydím ty nadšené ohlasy tak se ani moc nedivím že se vyrobcům nechce dělat něco nového ale předělají jenom grafickou vizáž. Osobně jsem se na konci poslední mise MoH:A nemohl zbavit pocitu že jsem ve hvězdných Válkách. Kde jsou ty časy kdy vznikaly hry typu Hidden and Dangerous. Jinak bych upozornil na Hellgate London což sice bude slátanina jak... ale minimálně tam budeš moc vylepšovat postavu osobně se nato těším.
Mrs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-13 21:35:08

Najlepsia proti-piratska ochrana hier je vytvarat online-ovky, chces hrat ? kup si to, a ktomu plat mesacne ... pocet ludi hrajuci hovori za svoje. Sam som chvylku vahal (a stale vaham) ci sa dam do novej MMO Tabula Rasa (beta 2/3 sa mi pacila), ale potom by som nerobil nic ine, len by som to hral (ked uz za to platim)...
Dalsia silna ochrana je taka aku nam predviedol Stalker. Pytate sa aka ? - Vytvorite skvelu hru (teda sa to aspon o nej hovori), ale je tu jeden problem. V surovom ne-opatchovanom stave je hra nehratelna. Tak vytvorime patch a ptom dalsi a este dalsi a dalsi, a priat ma problemov az az, bud hra na neopatchovanom alebo zhana kade tade a ma tolko problemov ze bud to prestane hrat alebo si to kupi a ma vsetko bez problemov. Plus cestina. Jednoduche ale uciine .

Ci vychadzaju dobre alebo zle hry ... treba si vybrat a najst to svoje.

Ja som pripraveny kupit StarCraft 2. Hranie po Battle.nete + ocakavam v baleni nejake prislusenstvo, pripadne zberatelsku ediciu. Vrcholne neznasam ked dostanem krabicu, otvorim a tam jedno alebo dve cd + plagat (napr Morrovind CZ). Ocakavam nejaku pozornost, suvenir alebo hocico, nie len hru samotnu. A mam velmi rad StarCraft a mam velmi rad Blizzard. Idealny kandidat na moje peniaze.

Dalsia hra ktora by sa patrila kupit je Mafia 2. Zvlast preto lebo je to hra ceska, a predpokladana kvalita je velmi vysoka.

Za dost dobry kup povazujem Orange Box ... EP2 ako sngle zabava, TF2 ako multi zabava a na to bonus Portal (prip HL2 a EP1). To vsetko cez skvely steam od Valve. Co viac si zelat ?

Na Fallout 3 sa tesim (skorej som zvedavy ako do bethezda zvladne), ale ze by som nejako uvazoval o kupe sa neda povedat, nic tym neziskam. Krute ale je to tak.

Takze na zaver - kupovat sa oplati len to, co neziskam stiahnutim - online zabava, patche, krabica plna drobnosti ktore velmi potesia + dobry pocit zo svojej oblubenej hry.
Svojim spôsobom je to tlak na vyvoj kvalitnych hier ktore stoja za to kupit.
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-16 22:39:27
avatar
Tjn Blizzard ma vzdy co nabidnout... Taky v tomto tydu si objednavam W3ky... Proste Northrend je k nezaplaceni server. WoW je to sami... Free je free a ofik je ofik a lidi na nej prejdou. Presne veci jako battle.net atjn jsou presne veci proc si hru kopit! To je pravy duvod!
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2 DD 2007-10-13 23:09:32
avatar
Kdo lže, ten krade. Kdo krade, tak má hodně peněz. Kdo má hodně peněz, tak toho mají lidi rádi
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-13 23:43:35
avatar
Kdo nekrade, okrádá rodinu jen vtip...
Neznámý  - Další způsob jak získat origin 2007-10-14 00:38:23

Když jsme teď kupoval nove železo, tak jsem dostal následující:

STALKER (2900xt ASUS)
Ghost Recon 2 (?) (Striker Extreme ASUS)
SpellForce 2 (GF 8800GTS LeadTek)
Warhammer 40K (nevim kde byl)
poukázku Black Box na 3 hry.... (2900xt)

a ještě asi 3 další CD s hrami na urovni toho co davaji ke krabici s vločkami. Na to ze hry nehraju a mam pocitac na praci je tahle nadilka docela prijemn a vydrzi. STALKERa si casem urcite zahraju
Neznámý  2007-10-14 09:19:00

Ja kupuju jen ty levný hry do 300 korun.Naposled SWAT4.Novinky za haldu peněz rád přenechám netrpělivcum.Je to taky tím,že muj drobek má před duchodem a novinka by ho dorazila.Až ho nahradí nějakej novej,tak ty pecky budou za babku taky a navíc na něm pojedou jak šlak.
Gobi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - legální zdroje 2007-10-14 11:35:33

Zajímavý článek. Jen bych v něm ještě uvítal nějaké dobré servery, kde se prodávají použité hry (myslím servery s větší nabídkou). U her z polksa je problém, že se prodávají polské lokalizace. Ne, že bych polsky nerozuměl, ale raději bych to měl v angličtině. V polsku je sice vše podstatně levnější, ale snad úplně vše s jejich lokalizací. Neznáte náhodu nějaký "sklep internetovy" (internetový obchod:-)) kde jsou verze bez překladu?
tomas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Lokalizace? 2007-10-16 21:49:08

Každou hru přece lze instalovat i v jiné jazykové verzi, ne? Třeba English.
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-16 22:36:04
avatar
xJirikx napsal:
No já to dělam tak, že když o hře uvažuju, tak si jí stáhnu a pokud je opravdu dobrá tak si jí koupim, já vim, neni to zrovna fér, ale to nejsou ty ceny taky... třeba Battlefied 2 jsem si koupil a vůbec toho nelituju, je to skvělá hra a opravdu dlouho vydrží jinak tam zase píšete o Far Cry za 50 Kč, tak upozorňuju, že to je pro někoho kdo má slušnej net škoda padesátky, protože Far Cry se dá stáhnout od tvůrců zadarmo stejně jako FEAR...

Me vydrzel prakticky na furt... stejne jako CS, W3otA tak i BF2 Se da hrat fur porad a porad a porad a porad..... Proste je to supr multiplayerovka kde je kladen velky duraz na teamplay (coz je skoda ze takoveto hry se v CR zrovna neusidlily...), takze se tam da porad neco vymejslet, pilovat atd...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Filmový Sonic 3 se opět povedl – další díl jistý!
Filmový Sonic 3 se opět povedl – další díl jistý!Monday, 23 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 381x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?Friday, 20 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1966x
Komentářů: 4
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!Thursday, 19 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1217x
Komentářů: 0
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.Tuesday, 17 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1386x
Komentářů: 3
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PC
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PCMonday, 16 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1058x
Komentářů: 0
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025Friday, 13 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1486x
Komentářů: 0