Co nového v herním světě? Videa, informace a zajímavosti Tisk E-mail
Napsal Rommel a Jan "DD" Stach   
Friday, 23 November 2007
Přejít na obsah
Co nového v herním světě? Videa, informace a zajímavosti
dal

 

 

  • Empire Total War

Pokud byste se mě zeptali, jaké hry patří mezi mé nejočekávanější, jistě bych zmínil Empire. Důvodem je vlastnictví práva na zahrání Medieval II. Tahle hra je skvělá a navíc rozsáhlá, takže pokračování bude muset být minimálně stejně dobré. Empire se bude odehrávat v letech 1700 až 1820, tedy v době střelného prachu a kdejaké revoluce, včetně té průmyslové. Zahrát si budete moci nejméně za těchto deset větších či menších impérií: Francie, Nizozemí, Osmanská říše, Prusko, Švédsko, USA v době vzniku (Spojené státy severoamerické), Velká Británie, Venezia (Benátky). Součástí bude boj amerických kolonií za nezávislost. Jednou z největších změn bude existence civilních budov před hradbami. Navíc všechny své objekty bude ihned vidět, ne jako minule, že byly akorát v interfacu. Správnou strategií tedy bude nájezd na nepřátelské teritorium a zničení nejdůležitějších hospodářských stavení. Pak se s armádou schováte v lesíku. Počkáte si, až hospodářská recese ovlivní kolegovo území a hupsnete na něj. Pokud vám nevyhovuje piplání se s jednotlivými městy, bude zde celkový automatický systém řízení vaší říše. Ta se může rozkládat ve třech oblastech. Můžete ovládnout Evropu s Malou Asií, Blízkým Východem a částí Severní Afriky, obě Ameriky a Indii. Jak to vše bude propojeno, není zatím zřejmé, stejně jako mnohé další detaily. Co víme je, že postavičky zmizí. Již nebudete moci nuceně poslat miloučkou Gretu za hrdlořezem Sigfriedem za blbých 1000 florinů. Naopak samotný obchod a diplomacie získají nejen nové možnosti, ale hlavně nebudou tvořeny samostatně. Výsledky složitých jednání tak nebudou v příštím kole zmařeny útokem vašeho spojence. Jsem celkem zvědav, co se v budoucnu dozvíme o odlišnostech jednotlivých způsobů zotročování bědného lidu. K dispozici budete mít absolutismus, konstituční monarchii a republiku. Na všem se dá vydělat....

total-war-1

Pozemní jednotky nebudete již rekrutovat ve městech, ale opět v centrálním menu. Varianta, rekrutace u generálů se mi zdá poněkud na dvě věci, ale nechám se překvapit. Možná to půjde nějak dohromady. Vzhledem k tomu, že obléhání již nebude tak časté, mnohé stratégy uspokojí alespoň obsazování budov. Logicky je třeba změnit i taktické postavení pěchoty. Proti jízdě care, proti pěchotě linii. Zde budete nuceni počkat se střelbou až na poslední okamžik. Tehdejší ručnice byly totiž velmi nepřesné. Kdo hrál Cossacks II Napoleonic Wars ví, že je to velká prča. Počkáte na rozhraní žluté a červené a ratata...nepřátelská formace se rozpadne a prchá ke všem čertům. Bitvy na moři budete moci vést s až 20 loďmi, kdy ty největší povezou až sto vojáků. Řeže při abordáži si určitě dovedete představit. Děla můžete zacílit na stěžně, trup nebo palubu lodi. Takticky je nejlépe udělat nepříteli čáru přes rozpočet palbou do téměř bezbranné zádi. Srandičky s tím jak budete natáčet loď stranou s nabitými děly si rovněž dokážete představit. Ovšem pozor na vítr a vlny, vše může ovlivnit postavení lodi a výsledek bitvy. Obzvláště zpracování vlivu počasí bude nesmírně zajímavé. Nemohu zde nevzpomenou na notně očekávaný Far Cry 2. Možná se to stane módou. To by bylo jenom dobře. Kdy nás hra čeká? No nejdříve někdy na konci roku 2008. Snad to výjde, i když o tom velmi pochybuji.

  • Co se připravuje

Tamtamy mi donesly zprávu, že se, celkem logicky, uvažuje nad Battlefield 3, který bude ze současnosti. Využijete při něm až 48 vozidel a 56 zbraní. Konečně pokrok. Kdo má rád Prince z Persie, může se rovněž těšit. Oznámení jeho stavby na základech unreal engine 4 není za prvé překvapení a za druhé je to stará zpráva jak metuzalém. Je logické, že když má unreal engine 3 problémy s čímkoliv kromě postavy, tak musí být současně vyvíjen engine, který toho bude zvládat daleko více. Mluvím zde navíc o detailech textur. Na rozbor by však byl potřeba odborník, takže se klidně přihlašte. Uvítám jakýkoli názor.

batllefield-3

Šíří se dobrá zpráva, že studio Eidos Montreal připravuje třetí Deus Ex, tak v to všichni doufejme. Mezi ty nejpříjemnější novinky patří otevření Rising Force Online pro všechny zdarma. Důvodem bylo, že po stejném postupu s ArchLord vzrostl počet hráčů na sedminásobek. Pro staromilce tu mám rovněž pozitivum. Hrdina osmibitovek Bionic Commando se vrátí ve 3D kabátě. Oživený Nathan Spencer tak bude čelit teroristům ovládajícím nové vládní zbraně hromadného ničení. Ach jo, zase teroristi a zase proti nim. Já chci už konečně šátek... Na otevřený svět a souboje se budete moci těšit již v příštím roce. Mluví se také o nové hře na téma Terminátor. Hra bude provázet nově oznámený film na téma Terminátor. Zbývá jen doufat, že to nebude nějaká rychlokvaška, které obvykle podobné filmové kamarády doprovázejí.

bc

Hodně se čeká i od třetího pokračování legendárního Fallout. Jeho vydání je oznámeno na září příštího roku. Na svědomí ho bude mít firma Bethesda, přesně ta, která stojí za úspěšným velkolepým RPG Oblivion. Fallout 3 by měl stavět na stejném grafickém základě, ale jinak by to měla být zcela odlišná hra s jiným přístupem. Nedávno se tvůrci pochlubili, že podle vašeho chování ve hře bude mít hra 9-12 alternativních konců.

 

 

 

 

Jak moc alternativních uvidíme, znovuhratelnosti to jistě přidá. Podobně alternativní konce má například hra Stalker. A to by bylo z novinek z herního světa pro tento týden všechno.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Triplespace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dabing 2007-11-23 18:20:04
avatar
Cesky dabing na witcherovi je uplne fantasticky CO TO MOTAS ved je uplne ten isty jak v serialy. tak netrep blbosti
budy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-23 19:24:35
avatar
jj přesně tak nejlepší hláška je:udělám si z toho trpaslíčího kováře prdel!Naseru mu do měchu
Ryan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Pro milovníky dabingu 2007-11-23 19:35:16

Nevím pánové jak moc se o dabing zajímáte, ale to co je možné slyšet v Zaklínači je výsměch jinak velmi dobré české dabérské škole! Naprostá většina postav vůbec neintonuje, skladba vět je často zmatená a poskládaná bez ladu a skladu, samotný zvuk je neskutečně plochý... Sice beru odůvodnění, že dabéři nevidí postavám "do huby" a nemohou odhadnout děj příběhu, ale toto je daleko za hranicí nočních můr. A takto bych mohl bohužel pokračovat dál a dál... Pro všechny rejpaly, že za to může hardware - testováno na SoundBlaster X-fi a zvukové aparatuře NINTAUS AV-N5088.
Zaklínač je skvělé RPG, i když ani náhodou se nejedná o redefinici žánru jak bylo slibováno, ovšem lituji všechny, kdo vlastní verzi s českým dabingem...
A teď do mě
ilio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-24 12:42:21

Lepší nějaký dabing než žádný.
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Pro milovníky dabingu 2007-11-23 22:35:22
avatar
no, musim rict, ze dabing me opravdu prekvapil. tak plose bez jakykoliv intonace jak mluvi Gerald, nevim proc mi prijde, ze clovek co to daboval je naprosto otravenej, to se jen tak neslysi. u hlavni postavy je to fakt strasny. jinak, nevi nekdo jak poladit textury? v morhenu to bylo ok, ale okoli wizzimy to je strasne. casto mam sedy desky atp. 1950xt, cat 7.9 (7.10 mi schazovaly komp).
Ryan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to oyza 2007-11-24 00:31:41

zkus catalysty 7.11, opravují hafo chyb ve hrách
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-25 10:06:34
avatar
vyzkouseno, porad to samy .) proste misto textury cesty a neceho kolem - asi hlina ci co mam vsude samy bordely. kdyz sem na trave je to ok...
jan333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - vzkaz pro dd 2007-11-24 11:39:30

jiz jednou sem vas vyzval k tomu abychom tedy udelali test spustime crysis na dvou pc vedle sebe /xp vs. vista/ s tim ze pouzijeme pro xp mnou upravene ovladace a pak budete urcovat co je dx9 a co dx10.bojite se?
Onecar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dabing je perfektní 2007-11-24 12:28:50
avatar
Všichni mluví skvěle, dokonce i Geralt. Nechápu, co vám na jeho hlase vadí, já ho hodnotím 10/10, prostě takový tichý chraplák se k němu hodí naprosto dokonale.
tomas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Článek 2007-11-24 13:31:26

V otázce dabingu jsem čerpal ze zkušenosti jiných. Zkuste polský dabing a porovnejte to. V každém případě, je jeho instalace dobrovolná, nikoli povinná.

Jistě jste si všimli, že část textu napsal Honza Stach. Je to hlavně ta část o Crysis, protože jsem se nelichhotivě opřel do manažera nVidie. Pokud chcete vidětt, co jsem o něm pěkného napsal, tak mi dejte plusko....Mám jich málo...bééé
tomas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DX a Vista 2007-11-24 13:36:22

Můj názor znáte, ale pro ty kteří by se chtěli zapojit do diskuze ho ještě jednou zopakuji. Nevidím důvod přecházet na chybový, na hardware náročný systém s integrovaným špehováním a otravnou možností zablokování některých driverů. DX10 mě nemůže přesvědčit k nákupu něčeho takového. Prostě další 2GB paměti si kupovat nehodlám a drahou DX10 grafiku si také nehodlám kvůli tomuto prográmku kupovat.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-24 16:21:29
avatar
Rekni konkretni veci miosto vseobecnejch blabolu...

1. "chybovy OS"? za pul roku co ho pouzivam sem s nim nemel problem stejne tak jako dost lidi co znam kteri taky pouzivaj Visty....

2. Na procesor rozhodne neni o moc narocnejsi nez Xp a to ze chce vic RAM povazuju za normalni vzhledem k mnozstvi veci ktere tam byly pridany navic oproti XP

3. integrovane spehovani??? KDE? Zatim sem na tohle tema videl akorat par totalnich blabolu ze kterejch bylo evidentni ze autor Vistu ani nevidel....

4. Blokovani ovladacu? Kromne toho ze tohle je pouze na 64bit verzi Visty tak navic nevidim nic spatnyho na tom kdyz jsou vyzadovany digitalne podepsdane ovladace - a kdo chce tak si to muze vypnout
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-24 16:50:58
avatar
Tak. Visty kritizuje hlavně ten, kdo si je nepořídil. Kdo je vyzkoušel, většinou se už k XP nechce vracet. XP jsou už vyladěné, a drtivé většině uživatelů stále bohatě stačí, ale Visty nejsou krokem zpět.
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-25 10:21:43
avatar
vyzkousel, bohuzel... kolegove taky. never ever. me to prislo asi jako system pro lidi kteri maji problem se zrakem, boji se na cokoliv kliknout, milujou omalovanky a nejspis pracuji v pruzkumniku... z druhe strany - kdyz neco potrebujes tak se uklikas k smrti a najdes, paklize vubec, to uplne nekde nelogicky v pr... nefunguje na tom x veci, ackoliv maji byt kompatibilni. pameti to zere jak otesanek a proc? kvuli jebkam jako gadgety.. tssss. kdo vypne postrani panel usetri takovejch systemovejch prostredku az to neni hezky. aero? to ma bejt jako co, koho zajma protaceni oken... atd atd. kazdej na to muze mit nazor jaky chce. muj je... videl, zkusil, byl donucen spravovat, vyvztekal, skoro rozkopal... smazal.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-25 14:08:02
avatar
1. co je sakra spatneho na tom ze neco hezky vypada - aero ti pocita grafarna ktera kdyz ses na plose stejne nema co delat...

2. Povazuju za spravne ze pokud si neco vyzada administratorska prava (za coz ve vetsine programu muzou nechopny programatori - skoro zadne programy totiz nepotrebujou nutne administratorska prava...) tak me to upozorni a da mi to na vyber jestli povolim nebo ne - v linuxu pokud nastane takova situace tak taky pokud to chces odsouhlasit tak musis napsat heslo pro Root - mimochodem pokud te to tak obtezuje tak si muzes UAC velmi jednoduse vypnout

3. S nekompatibilitou sem za pul roku co ten system pouzival nemel problemy - proste musis mit vsechno aktualizovany na nejnovejsi verzi - na netu jsou prislusne patche nebo rovnou novejsi verze programu...

4. Pokud Gadgets nepouzivas tak si je vypni - stejne jako vsechny ostatni nastaveni systemu je pouze na zvazeni uzivatele co necha a co vypne - ja sem si system vyadil do stavu ze je vsechno nastavene tak jak mi to vyhovuje.

5. Visty a operacni pamet: Ve Vistach se ti do veskere volne RAM nahraji oblibene aplikace takze se pak rychleji tyaplikace spousteji/nacitaji - pochopitelne v zavislosti na mnozstvi RAM kterou je takhle mozne pro SuperFetch pouzit...
Anonymní  2007-11-25 16:18:52

Ad2). Za tohle můžou všichni. Ale největší díl viny na tom má Microsoft. Byl to Microsoft, kdo v době vícevláknových víceuživatelských Operačních systémů tlačil jednouživatelské jednoúlohové se stupidním hesle 640kB je dost pro kažého. Řadu let se na Microsoftí platformě prostě nedalo rolišovat účty, byl jenom jeden. Ten administrátorský. A tak se to vezlo v duchu zpětné kompatibility dál. Staré programy musely běhat na nových OS a nové programy na starých OS. To šlo zařídit jenom tím, že budeme udržovat zpětnou kompatibilitu a udržovat tisíce nesmyslných chyb, které Microsoft udělal.... Jestli za to někdo může, tak především Microsoft!
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-25 17:52:48
avatar
Jo muzou za to - ale hlavne tim ze nevyzadovali driv to aby se autori aplikaci drzely nejakejch standartu - ted kdyz s tim u Visty zacaly tak spousta lidi fnuka jako kdyby blbe napsanej program byl vynou MS - podle mne je rozdeleni viny tak 50 : 50 mezi MS a autory SW.
Anonymní  2007-11-25 18:14:49

Po autorech to můžeš chít teď, když píší program pro Vistu. Jenže sposta lidí má dnes XP, někteří dkonce W2000, nebo W98. A těm pak program nepojede. Blbé je to, že správa uživatel existovala už v době, kdy Microsoft vznikl. Proč to zavedli až teď po více než 20 letech je mi velkou záhadou. Četl jsem nějaký rozhovor s Čechem na nějaké významné pozici v Microsoftu ohledně Visty. Přesně na to se ho ptali. A on odpověděl, něco ve stylu:

kdo to měl tenkrát vědět?

Blbé je to, že to věděli všichni jen ne MS. Samozřejmě souhlasím, že u nově napsaných programů, s cílem použití na Vistě, tak tam za to může jen autor.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-25 19:11:42
avatar
S tim souhlasim - ja mluvim hlavne o tom jak nektere (spousta) aplikace vyzaduji administratorsky prava ke svemu behu (aniz by je nutne potrebovala ke sve funkci) a kdyz se neco v nich jebne tak muzou nadelat peknou paseku (presno tohle se mi stalo na XP - jebla se jedna takovahle aplikace a win pak byly ve stavu kdy sem akorat zazalohoval dulezity veci a sformatoval disk...)
Anonymní  2007-11-25 19:31:57

No tak to je samozřejmě průser.
sunny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Názor na Visty 2007-11-25 17:06:39

Naprosto s tebou souhlasím. Je smutnou pravdou, že na Visty nadávají především lidé, kteří z nich viděli screenshoty (což jsou mimo jiné ti samí, kteří se ohánějí hlavně prostředím aero - viděli jej, to ano, ale jaké výhody přináší už netuší) nebo si někde přečetli výpis z task manageru o tom, kolik to žere paměti. Zajímavé je, že mají pouze tyto dva argumernty, oba od základu mylné. Pochopím lidi jako ElCondor, kteří prokazují perfektní znalost problematiky a kteří na základě svých požadavků (řekl bych že poměrně atypických) na Visty mají důvod nadávat, ale zbytek, to se na mě nezlobte, je pouze zfanatizovaný dav, argumentující něčím, co je dávno vyvrácené na milion způsobů. Hanba jim. Abych vyjádřil svůj názor přesně: uznávám, že v současné době nexistuje důvod proč na Vistu přejít, ale lidé kteří tvrdí, že je Vista špatný systém, už mi přijdou vyloženě směšní.
Anonymní  - Ještě bych to doplnil. 2007-11-25 17:35:43

Platí jednoduché pravidlo.

- Chceš? Zaplať, a používej.
- Nechceš? - neplať, nepoužívej!

Zvláštní je, že tímto se neřídí téměř nikdo. Místo toho tu máme dva extrémy. Jedni řvou jak je to hrozné a pak to stejně používají, a druzí zase hulákají jak je to úžasné a přitom nejsou ani ochotni zakoupit si legální verzi... Je to holt asi moda

Jinak ten humbuk kolem Visty bude způsobený něčím trochu jiným. Podle mě je základní problém v tom, že Microsoft s každou novou verzí přináší stále méně inovací a místo toho se soustředí na protipirátské ochrany a další nesmysly. Vista má snad 5 leté zpoždění, opravdu těch 5 let stálo za to? Jinak zdůvodňování HW nároků považuji za nesmyslné. Jsou dvě možnosti jak rozvíjet produkt. Buď zefektivňovat kód s přihlédnuím k rozvíjejícím se HW možnostem a nebo hromadně připisovat další a další funkce. Obávám se, že Microsoft dělá především to druhé.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-25 17:56:47
avatar
MS pridava ty tuny "kravin" hlavne na zadost vetsiny zakazniku kteri chteji mit v OS rovnou 150 miniaplikaci na mail, upravu fotek, firewall, soft na prehravani filmu a hudby atd. atd.

btw. Tistu na origos
Anonymní  2007-11-25 18:21:15

Ale já nemluvím o přibaleném SW, který běží jen, pokud si ho uživatel spustí. Pro mě za mě, ať MS dodává Vistu na 10 DVD přibalenými programy. Mě je tojako uživateli jedno, pokud to nebudu muset automaticky všechno instalovat a spouštět. Já mluvím například o tom, že doteď všechny předchozí Windows neuměly používat paměť. Swapovaly i když byla RAM prázdná. Místo aby to řešili, vymysleli raději aktivaci a WGA a jiné krávoviny. Takových věcí je řada. Ano. Dav si žádá pěkné doplňky. ale proč dodneška jednoduchá věc jako je úprava vzhledu desktopu, musí člověk dělat přes nějaké externí programy třetích stran, které mu můžou rozjebat systém a to nemluvím o tom, že to bude legálně pochybné, protože člověk tím znásilní systémové knihovny? Takových věcí je celá řada. A Přitom je to zcela jednoduché. Jenže autor Windows asi nemá zájem to řešit.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-25 19:02:44
avatar
Memory management je ve Viste kompletne predelany a vyuziva prednostne RAM (a mnohem inteligentnejs nez XP).

Uprava vzhledu je taky v nastaveni Visty - kdyz nekdo chce tak si to tam muze klidne poupravit jak chce
Anonymní  - vzhled? 2007-11-25 19:34:27

Můžeš to upřesnit?

Můžu si vyměnit:

- téma ikon
- dekorace oken
- použité panely
- bootsplash
- splashscreen při spouštění aplikací
- 3D efekty

A to še libovolně, bez aplikací 3 stran a témata může vytvořit každý?
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-25 22:12:54
avatar
1. ano
2. 3. a 6. castecne -muzes si vybrat ze seznamu predkonfigurovanych moznosti
4. ne
5. nevim - v beznejch menu to neni - bud je to "zahrabany" nebo to tam neni vubec

Zadnej zazrak ale je to pokrok

P.S. jinak sam bych byl rad kdyby byly nekde zahrabany (s poradnou vystrahou pro lamy) pokrocili systemovy nastaveni - hledat konkretni prikaz do CLI abych nastavil nejakou konkretni drobnost je otravny (obvzlast proto ze sem nikde nenasel ucelenej senam techle prikazu).
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-24 14:18:38
avatar
Doporučuju používat méně kostrbaté věty - smysl věty "Také není pravda, že by ještě novější DX10.1 nebyl nevyužitelný" je totiž opačný než jak asi bylo zamýšleno.
A teď hodnotit jak využitelný 10.1 bude je více než předčasné, nikde ho totiž nikdo v nejbližší době nevyužije. Nevim, u 6600GT tady bylo dokola opakováno, že je to jen marketing a teď u ATI stejná věc je tady označována jako výhoda. To nikdo neví. Je tak těžké zdržet se vlastních dojmů, zvlášť když se zřídka ukážou jako pravdivé?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-24 15:15:46
avatar
vaše nebo moje dojmy?
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-24 15:45:20
avatar
No, řekl bych, že ani jeden z nás není neomylný, rozdíl je v tom, že já se snažím nespekulovat o výkonu a využitelnosti budoucích produktů, i když jsem tu jistě taky napsal pár nesmyslů, které se ukázaly býti mylnými. Ale ruku na srdce, je tady od vás v článcích dost prohlášení, které při pohledu zpět až zaráží tím jak jsou mimo realitu. Proto bych spíše očekával zdrženlivost. Chápu, že máte od ATI exkluzivní informace, které vám nVidia neposkytuje, ale otrocky tlumočit jejich informace není moc rozumné. I ATI má za cíl vydělávat a i ty "důvěrné" informace jsou takové, aby ATI v nich vypadalo dobře. Když už mají jejich karty podporu 10.1, těžko bude ATI rozhlašovat, že je to zatím k ničemu. Možná to k něčemu bude, možná nebude, ale už teď psát, že to bude výhoda je přece nesmysl. Stejně jako psát, že je to nanic. Spíše zkušenosti s DX10 naznačují, že to ještě nějakou dobu bude jen pěkná nálepka na krabici a reálně to žádný význam mít nebude. Takže uvidíme.
hermes3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cz 2007-11-24 19:11:28
avatar
ta cestina, to si opravdu neodpustim rypnuti, je v prvni casti o Crysis - no - krizová
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-24 19:13:29

Jak víme, tak nižší revize Phenomů měly potíže s fungováním na vyšších frekvencích než 2,5GHz. To je však minulost, Phenom na 3,0GHz známe. AMD tak prý plánuje ještě letos vydat modely Phenom FX QuadCore na 2,8GHz a 3,0GHz a později ještě rychlejší.
Ještě rychlejší a to na 2,2 Ghz.
Hanzy *HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-24 19:18:29

po delší době sem zavítal na ddworld a přijde mi, že stále se tu moc řeší co autor napsal, nebo co tím myslel.
To už prostě lepší nebude
PersonalComputer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zaklínač,Visty atd... 2007-11-25 00:55:13

Když jsem slyšel že Zaklínač má divný dabing zděsil jsem se. Pak jsem si to koupil, donesl domů a nainstaloval-můj osobní názor ? Jistě, mohlo to být lepší,ale zrovna Geralt mi příjde více méně v pohodě (seriál jsem nesledoval protože to prý je strašná záležitost), některé postavičky by jistě mohly být nadabovány lépe ale na druhou stranu jsem rád že tohle ukecané RPG je kompletně v češtině a třeba animačky si užívám coby animovaný film. Mě dabing rozhodně nevadí. Rád bych vyzkoušel i polský ale v tom případě bych musel nainstalovat celou hru v polštině a to se mi nechce.

Smazané save jsem zatím nezaznamenal, spíše hra občas spadne.

Volnost, volnost... To máte těžké. Zprvu jsem si říkal - jejej, to nebude ono, to nebude jako oblík, ojojoj... Nakonec to dopadlo tak že mi to nevadí. Hra a questy mají spád, je tu nádherná atmosféra kdy máte pocit že se to opravdu odehrává za humny, ta hra žije žije svým vlastním životem, středověk je sice asi mírně idealizovaný-já bych třeba uvítal aby ženy byly oblečené v gotických krojích (viz. noc na Karlštějně) ale na druhou stranu... V trávě šustí myši, na náměstí stojí pranýře a šibeničky, každá čtvrtť má svojí atmosféru. Redefinice žánru ? Že tam není ? Ale je, jeden revoluční prvek tu je, nemusíte zbírat xXx zbraní, máte jen dvě a třetí na ozdobu... Stříbrňák nebo železnák,želežňák nebo stříbrňák, hlava z ramen spadne tak jak tak ! Jaká to pohoda oproti nekonečným zástupům zbraní v Oblivionu ! Jaká to pohoda, nemuset prolézat repetivní věže, jaká to pohoda když na vás dýchá duch balad, pohádek a vůbec celý ten sice fantazy, ale zase ne moc fantazy svět ! Zaklínač je aspoň pro mě jednou z herních událostí roku, hrou která překoná všechny ty Crysisy a Call of Duty 4...

Jenže ! Na Vistě i zaklínač má problémy-sežere 2GB paměti jako nic. To samé Crysis. Řekl jsem tedy Vistě Hasta la Vista a vyhodil ji z disku, nainstaloval opět XP a hraju zaklínače s nejvyššími detaily a anisotropem aniž by to cukalo.... To samé crysis-high detaily-no problemo ! S Vistou mi obě hry padaly a vůbec-dokud neupgraduju na DX10 kartu a 4GB RAM,případně ještě jeden disk (dualboot) zůstane Vista v šuplíku, a v počítači ji nechci. Zatímco XP sežere 200MB, Vista si sebere 700MB.Proč proboha ? Vista mi zamrzávala-zvláště spadl li zaklínač, začala sbírat údaje což mohlo trvat-inu tak dlouho až jsem se nakrkl a počítač zrestartoval... Ano, je logičtěji rozčleněná, má WMC ale to je tak všechno... Vůbec se mi po ní nestýská a v počítači bez DX10 karty a 4GB RAM fakt nemá cenu...

Crysis-před hodinou jsem ho dojel. Tož nebylo to špatné. Ale lecos tam nebylo... Replaybilita ? Pravděpodobná. Bugy-ano ! Otravné záležitosti (skripty ale divné) - ano -například z té mimozemské lodi (která mě osobně připomíná konečník nějakého monstra ) jsem se vždy vymotal tak že jsem se motal a motal, pak jsem do něčeho střelil (třeba jen tak nazdařbůh) a ono mě to pustilo dál ale nejsem si jist co vlastně mohlo vyvolat tu akci a následnou reakci-to že jsem střelil (někam) nebo protože nastal čas ? Procházel jsem tu sekvenci 2x za sebou a odpoveď je - nevím... Možná autorům přišla levitace v mimozemské lodi fajn. Mě ne. Jestliže přesně nevím co mám dělat-tak mě ta sekvence nebude příště bavit... Stejně tak jsem byl zprvu zmaten z poslední zbraně ve hře... Ne a ne vystřelit. Skript... Hmmm, takže na jednu stranu máme opět relativně freeform svět a na druhé skript,SKRIPT, přičemž skripty začnou přicházet až když se na scénu dostanou protivníci z vesmíru...

Hra je ukouslá (ha-inspirace Half life 2 jak vyšitá) ale - co vlastně budeme ve druhém díle dělat (a co ve třetím ?) vždyť vesmírnou loď nájezdníků jsme zničili... Na ostrov atomovku hodili... (A tím něco zkazili)... Pokud nebude v dalším díle (datadisku) spolupráce s Korejci(Rusy,Číňany,Francouzy -zkrátka s nějakými lidmi) stane se z Crysis takové podivné HALO... Far Cry Crytek ukončil. Crysis měl ukončit taky(to by ale nesměla být distributorem EA že jo...) Nevím jak vy ale já mám o náplň pokračování trochu strach (a třetí díl ?) Samozřejmě že si pokračování se 75% pravděpodobností pořídím hned jak vyjde ale když jsem viděl videa z Far Cry 2.... Jen aby žáci nebyli lepší než samotní mistři... Ve FC snad nemají být UFOni ale žoldáci, fyzika srovnatelná s crysis, pravděpodobně funkční oheň a dynamická příroda,plamenomet,Afrika, prý možná i lvi... Pokud se to potvrdí a bude to dobře udělaná hra je možné že po crysis neštěkne ani pes... Protože tahle hra je dvojsečná-na jedné straně taktická akce a na druhé potom už jen tupá arkádovitá střílečka s tupými létajícími UFOny...
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Zaklínač,Visty atd... 2007-11-25 13:55:42
avatar
Co se tyce spotreby RAM tak dost zalezi na nastaveni - ja sem si napr. upravil nastaveni Crysis tak ze se mi nacitaj levely kompletne a ne postupne a v tom okamziku mi samotny Crysis zabira s klidem 2,2GB RAM - navic pri soucasnych cenach RAM nepovazuju skuhrani nad tim ze XYZ zere xx MB RAM - staci si za 1000kc dokoupit dalsi 2GB RAM a ses v pohode.... To kolik RAM si vysty berou je pohybliva hodnota v zavislosti na tom kolik ji nas volny - v extemnim pripade zabiraj jen cca 256MB ale pak se musi pulka systemu nacitat z disku coz neni zrovna nic dobryho - jinak si tam muzes veci ktery nepouzivas klidne povypinat cimz pochopitelne snizis to kolik RAM si vysty berou. Ja mam RAMky dost ale stejne sem si ruzny blbosti povypinal proste protoze sem to nepouzival - navic sem si vyladil veskera systemova nastaveni .

Dodatek k RAM Ve Vistach se ti do veskere volne RAM nahraji oblibene aplikace takze se pak rychleji tyaplikace spousteji/nacitaji - pochopitelne v zavislosti na mnozstvi RAM kterou je takhle mozne pro SuperFetch pouzit...

Co se tyka padu her tak ti to vzdycky hodi nejakou hlasku/chybovy kod - podle nich lze snadno zjistit co ho zpusobilo - s nejvetsi pravdepodobnosti si mel blbi ovladace (zejmena pokud mas v PC neco od Creative - jejich ovladace jsou uplne strasny a nektere verze ovladacu od NV maji taky zavazne problemy se stabilitou).

P.S. ne vesmirnou lod neznicily - energie vybuchu ty atomovky jim naopak umoznila zvetsit zmrazenou oblast. Co se tyka navigace ve vesmirne lodi tak s tou sem nemel problem protoze sem rozumnel co moje postava rika - pokud nerozumis anglicky tak si zapni titulky...
Anonymní  2007-11-25 15:57:41

No já nevím. Ceny RAM jsou sice extrémně zajímavé. Taky jsem si nakoupil do každého slotu na desce jednu Škoda že desky nemají 8 slotů... Ale kupovat si to kvůli hrám, to už mi přjde přehnané. Zrovna teď jsem testoval Call of Duty 2. Hrál jsem to asi na 2násobně vyšším rozlišení než před lety. A uprostřed hraní jsem nepoznal žádný rozdíl. Člověk buď hraje a nebo studuje rozdíly
Danik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-25 16:25:34

Tak já měl v té vesmírné lodi taky sem tam problémy a angličtinou to nebylo, rozumněl jsem vše, ale když jen letíš, někam se dostaneš a musíš sám zjistit, že se musíš k něčemu (z těch 20 otvorů) příblížit, aby Tě to vcuclo, tak to není ono...
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Visty vs. XP 2007-11-25 14:14:06
avatar
Jen bych rad kritikum pripomnel ze tyhle blaboli se omylaj pri kazde nove verzi Windows:

Citaty:
"Win 98 je preplacana zbytecnost a nikdy na ne neprejdu - zustavam u Win95"
"Win 2000 je preplacana zbytecnost a nikdy na ne neprejdu - zustavam u Win98"
"Win XP je preplacana zbytecnost a nikdy na ne neprejdu - zustavam u Win2000"
"Win Visty je preplacana zbytecnost a nikdy na ne neprejdu - zustavam u Win XP"


Zcela nepochybne to za 3-4 roky bude:
"Win Wienna je preplacana zbytecnost a nikdy na ne neprejdu - zustavam u Win Vista"
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-25 14:26:01
avatar
Anonymní  2007-11-25 15:53:18

na tohle mám taky svoji teorii. Ona taskutečnost bude někde mezi
jan333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - poznate co je crysis dx9 a co 2007-11-25 22:46:51

tak co kouska v realu neni moc lakava ze?
Danik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-25 16:27:50

No, musím říct, že z WIN 98 jsem na WIN 2000 přešel úplně hned a to samé u WIN XP...

WIN 98 mě pěkně štval, a další dva systémy ho výborně nahradily, jn u win 2000 jsem zezačátku pěkně nadával, že mi nefungovaly některé 3D...
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-26 00:12:01
avatar
Problem je v tom ze ono tak ci tak te MS donuti prejit... on totiz po tech par letech prestane podporovat tu starsi verzi... a i software zacne fungovat pouze na tech novejsich, takze si dovolim tvrdit ze pravdu nemas. Po par letech se ta stara verze kompletne odrizne... ikdyby byla milionkrate lepsi jak ta nadchazejici, MS stejne vyda a protlaci tu novinku... holt marketing. Proto DX10 jde jen pod Vistama, museli si ten prechod posychrovat...
Wokac [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-26 08:37:00
avatar
Battlefield 3 joo joo supeer Battlefield is da best :-D...ale ani ten crysis neni po nete zlý .. ale predsa len battlefield je battlefield a komu sa nepáči nech si zahrá piškvorky :-D
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-26 13:39:28
avatar
Mas neco proti piskvorkam? aspon jsou vic realisticky
Wokac [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-11-27 07:19:09
avatar
jj to sú šak ja to stále vravím :-D realistickosťou neni nad piškvorky :-D aj graficky sú ako v reále :-D.
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Visty vs. XP 2007-11-26 09:40:11
avatar
ja nevim... me se to nelibi a nehodlam po defaultni instalaci zakazovat 2/3 'inovaci' aby se to chovalo "normalne", hledat treba nastaveni barev! v nejakym menu jako prizpusobit ci co to tam je, misto aby bylo pod nastavenim obrazovky a odklepavat jako idiot kdyz jsem prihlasen jako admin porad, ze to opravdu chci, taky ne. vypnuti uac - tomu nerikam reseni, to je znouze cnost... taky vidim ve svem okoli, ze to nikdo nechce a opravdu to nejsou "bfu". jedinej kdo to chce jsou ti co to neumej pomalu ani spustit a zejmena pak ti co bezne k praci se soubory pouzivaji pruzkumnika... nic vic, nic min.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Filmový Sonic 3 se opět povedl – další díl jistý!
Filmový Sonic 3 se opět povedl – další díl jistý!Monday, 23 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 498x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?Friday, 20 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2222x
Komentářů: 5
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!Thursday, 19 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1275x
Komentářů: 0
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.Tuesday, 17 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1435x
Komentářů: 4
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PC
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PCMonday, 16 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1082x
Komentářů: 0
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025Friday, 13 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1504x
Komentářů: 0