Games DDNews: Herní novinky – letos si asi budeme jen hrát! Tisk E-mail
Napsal Marek "Marucs" Škácha a Jan "DD" Stach   
Monday, 15 February 2010
Přejít na obsah
Games DDNews: Herní novinky – letos si asi budeme jen hrát!
Aktuality a novinky

  • L.A Noire jako multiplatform

Titul L.A. Noire od Rockstaru byl před 4 roky oznámen jako exkluzivní pro PlayStation 3. Nikdo ale neočekával, jak známe RockStar, že by to tak skutečně dopadlo. Matthew Kato z Game Informeru pod článkem o novém čísle potvrdil, že L.A. Noire vyjde i na Xbox 360. "Není to PS3 exkluzivní titul. Bylo to tak plánováno, ale vyjde to na PS3 a Xbox 360." napsal Kato v komentářích. Teď už jen zbývají dvě otázky. Kdy L.A. Noire dorazí do obchodů a jestli si hru užijí i PC hráči. Dle předchozích her od RockStaru bychom se PC verze dočkat měli.

  • Assassin´s Creed 3 ve vývoji

Na PC očekáváme brzy vydání druhého dílu, který nadchl stejně jako první díl hlavně konzolisty, a na PC čekáme, zda to bude stejná stereotypní nuda, jako první díl. Doufejme, že ne, protože jinak to mělo nápad a špičkové zpracování. Ale to už je jedno, hra je známá. Assassin si ale vede dobře a tak se již pracuje na dalších dílech. Nemluví se sice přímo o třetím díle, ale tentokrát se máme vydat do Říma. Novinkou by měl být i multiplayer, který u obou předchozích dílů chybí. Osobně si ale nemyslím, že by byl nějak stěžejní absentující záležitostí. Dobrých MP her je stejně jen pár a nejsem si jist, že by do nich měl AC3 svým pojetím a obsahem samotné patřit. Ale uvidíme, co si pro nás autoři připraví …

  • DEUS Ex 3

Tahle hra byla nedávno konečně oznámena oficiálně, ale jinak jsme se mnoho nedozvěděli. Krátké video také prozrazuje jen málo. Deus Ex byly velmi propracované hry i ze současného pohledu a bude zajímavé sledovat, zda bude trojka důstojným nástupcem v době, kdy se zjednodušuje pomalu i splachovací záchod, aby to nebylo pro některé tak náročné na pochopení používání. Bohužel nelze říci, kdy hra vyjde, pokud to bude letos, tak vstoupí na velmi nabité konkurenční pole.

  • Command & Conquer 4

Na tuhle strategii jsme minule zapomněli. A to se přitom chystá na naše PC (exkluzivně) již příští měsíc. Bohužel se dočkáme zklamání, opět na módní vlně zjednodušování se i tato hra dočkala zjednodušení. Ubylo strategických prvků a přibyla akce, tak nějak lze dojmy z beta verze této hry popsat. Je to dobrý, má to kvalitu, myšlenku i zábavnost, ale není to to, co bychom od strategie jako takové čekali. Ale ne všechno je špatné, rozhodně hodně dobře vypadá multiplayer, což je alfa omega strategických her.

  • Splinter Cell Conviction

Konečně. Po mnoha a mnoha odkladech se konečně 16.4. dočkáme této hry na PC a Xbox360. Hra bude hodně jiná, než minulé díly a půjde spíše o větší akci než stealth. Ale samozřejmě bude to stále hlavně stealth akce a budeme moci podle libosti likvidovat protivníky. Takže už v dubnu tu máme další poměrně velký AAA titul.

  • FPS Brave Arms pro facebook

Facebook se brzy dočká své plnohodnotné střílečky z prvního pohledu. Není to příliš překvapivé, když i Sid Meier připravuje na tuto oblíbenou sociální síť svoji Civilization. Na Brave Arms, jak se bude titul jmenovat, pracují vývojáři z 3G Studios, kteří mají na svém kontě SWAT: Target Liberty pro PSP. "Náš nový titul, Brave Arms, je připravován jako akční hra pro široké masy," řekl šéf studia James Kosta.

  • Krátké zprávy

Ferrari se po dlouhých letech vrací do série Need for Speed! Bohužel jen jako forma DLC balíčku do NFS Shift, a jen na Xbox 360. Snad se brzy tento balíček podaří někomu předělat pro PC, protože Ferrari nám v NFS hodně chybí a nový přídavek obsahuje skutečně velkolepé modely.

Druhý díl skvělého Dead Space by měl vyjít jen na konzole. Souvisí to hlavně s mnohem větší akční složkou, která by měla odsunout stranou hororový zážitek. PC hráči tedy snad ani nemají moc čeho litovat. Pokud přijde DS o akční složku, bude jen další normální střílečkou a těch je na PC ohlášeno na letošek možná více, než zvládneme koupit.

Veřejná beta na očekávaný StarCraft II by měla být k dispozici tento měsíc. No sláva.

Dragon Age pokořil 3 miliony prodaných kusů – v ČR je úspěšnější než NFS a FIFA! V ČR je velká koncentrace RPG fandů a ti se brzy dočkají velkého datadisku a také už se pilně pracuje na dalším dílu Dragon Age. Super.

A to by bylo pro tuto chvíli zatím vše, uvidíme, co se nám zase za následující týden objeví za novinky ….

"Spoluautor Marek Škácha je šéfredaktor herního serveru GamePlanet.cz"

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 01:26:44
avatar
AvP uz mam koupeno (stalo me to necelych 600kc vcetne dopravy z UK)
Dost se taky tesim se na Supreme Commander 2 a Crysis 2.
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 13:50:46
avatar
já se SupComu 2 trochu obávám. Že to bude už jen takovej nádavek a splácanina designů jednotek z jedničky či datadisku... doufám však v nové, rozsáhlejší a rozmanitější mapy.

K tomu AvP, u kterýho ebay prodejce jsi to koupil?
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 14:31:36
avatar
AvP mam od http://www.blahdvd.com/

Co se tyce SupCom2 tak ho chci rozhodne otestovat aspon v nejakym demu nez se rozhodnu jestli ho koupim - ale podle toho co sem cetl od cloveka ktery uz vyzkousel neverejnou betu je hra na urovni puvodni SupCom, mozna o neco lepsi.
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 06:48:48
avatar
Opět chybí Medal of Honor...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 07:55:18

Skoda toho dead space. Jednotka bola vyborna. Mala skvelu atmosferu.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 08:15:45
avatar
Dead Space 2 bude aj na PC je to potvrdené.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 08:42:21
avatar
Citace:
tak tohle je další důvod, proč si nějakou koupit
JJ už bežim dobre si nohy nepolámem. To je dôvod prečo konzolu nekupiť. Ja si tu nebudem kupovať starý črep lebo niekto ho chce predať za každu cenu, sice dobre vie že je to starý nevýkonný krám ale snaži sa tam akože prinessť "klavitné" exkluzivne hry. No čo ine im aj ostáva ked zariadenie ničim iným nepresvedčilo a ani nepresvedči. Teda mna určite nie....a Alan Wake? Ta hra nevyšla kedy mala vyjsť a vyjde až teraz čo k tomu dodať? No že je to oničom, neskoro, premrhaná šanca. Mala ukazať technické vymoženosti vtedajšich PC ale dnes je to už len priemrná grafika. Takéto nadstavby DX10 na DX9 dnes v dobe DX11 už nikoho neohromý. A dalej gameplay sa po vyvyjani aj pre Xbox360 zmenil ma to byť interaktivny film či hra? Každopadne už to nie je ono... PC verzia by len zapadla prachom ak vyjde čo by ma neprakvapilo tak aj zapadne. Takto sa o tom aspon zatial hovorí ako o super titule. Nuž čo aj Heavy Rain bola vynašana do nebies a pritom hra s hodnotenim 8/10. Pri tom hype čo to malo som mal pocit že to bude znova niečo v style 11/10 a hra storočia. To iste Alan Wake, zatial to vyzera ze kto to nezahra bude na umretie ale nie je to len kôli tomu že je to len na Xbox? Nuž asi ano. Hodnotenia budu znova trocha nadpriemrne ale to už potom nikoho nebude zaujimať hlavne že MS vravi že to je best Killer titul.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 09:07:24
avatar
Assassins Creed 2 opravdu stereotypní nda neni. Myslim, že dost lidí bude překvapena až to budou hrát. AC1 je tak s 10% AC2, fakt musim říct, že si výtky vzal Ubisoft k srdci. Akorát mám strach z tý ochrany, jak to lidi přijmou.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-02 06:26:33
avatar
Moje slova, AC2 je opravdu o hodně lepší díl, než jednička. Nemá prakticky žádná hluchá místa a má spousty vylepšení.
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 09:30:21
avatar
CNC4 je spíš zklamání, alespoň pro ty který hráli původni díly od Westwoodu sice to neni úplnej děs a hrůza, ale kde sme dnes mohli bejt s Westwoodem
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 09:36:47
avatar
nj klasicke cac co vsetci zboznovali si uz asi nezahrame a DUNE jak by dal
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 09:40:33
avatar
Ani sa mi verit nechce ze SC2 sa konecne blizi na pulty som zvedavy ci to vazne vide tento rok rovnako sa neviem dockat mafie 2 a metra 2033 ktore v clanku chybaju
Hvezdosvit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 09:55:04
avatar
Dobre casy rady C&C trvaly pres cely Westwood a skoncily v EA u Generals, pak uz ani tuk. Z nabidky letosniho roku me vlastne nezaujalo vubec nic , aspon ale bude cas vratit se nehranemu a nedohranemu z poslednich let.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 12:48:29
avatar
Uf, tak po posledných doboch sucha ja tento rok konečne neviem čo budem hrať a v podstate to budem hrať asi aj nasledujúce roky a teba ako nič nezaujalo??? ...nič v zlom, ale si fakt divný
Hvezdosvit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 15:25:39
avatar
Ale tak proc hned divny.. ;) je fakt ze Metro a Mafia by mohly byt zajimave hry. SC uz ani neverim, ze nekdy vyjde. Ale jinak z toho vyberu tu fakt nic. Cas na Oblivionu, Risen, Mass Effect 1 i 2, poslednich dvou Stalkeru, Dragon Age..
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 22:22:52
avatar
No tak tých Stalkerov ti rozhodne odporúčam ;) Ja mám prvých dvoch Stalkerov už za sebou, takže v najbližších dňoch, hneď ako sa mi trošku uvolní čas a zistím prečo mám v Benchmarku na max detaily takú akoby "čiaru" v obrazovke(od tretiny obrazovky mám taký akoby tieň, ktorý sa posúva ako sa hýbe obrazovka, no samozrejme, že to nie je závislé na slnku a ten tieň je absolútne rovný, teda nejaká chyba...), si objednávam Call of Pripyat a už som si to trošku i testoval a vyzerá to na podobne dobré, ako predchádzajúce diely, len tam už niektoré veci vyladili fakt do detailov a taktiež je paráda, že hneď od finálnej verzie v hre nie sú žiadne bugy, ktoré by bránili v nejakej časti hre pokračovať ďalej(jedine čo viem, tak občas nejaký bug v AI), teda vyzerá to perfektne, len jednu chybičku to má - keďže to ten doslova drbnutý vydavateľ v CZ chcel vydať za každú cenu čo najskôr, tak len narýchlo tam naflákal CZ titulky s kopami chýb, či úplne nepreloženými sekciami a na dabing môžme asi úplne zabudnúť

Ale inak Starcraft 2 tento rok už musí vyjsť...viem, že nemáme dobré skúsenosti s hrami, ktoré príliš dlho odkladajú, no Blizzard je predsa len štúdium, ktoré aj keď robí nejakú hru roky, tak ju určite dotiahne, keďže finančné problémy vďaka WOWku teda rozhodne nerieši. No ale Starcraft nie je jediná legendárna hra, ktorá čoskoro príde na trh, teda fakt ani nie za mesiac tu máme tretí diel Total Annihilationu a to je snáď ešte väčšia legenda, než Starcraft a čo sa týka bojov a ovládania, tak určite prepracovanejšia(nehovorím, že Starcraft je horší, no len je iný a funguje na princípe malého počtu jednotiek a celkovo takej jednoduchšej rýchlej hry). No a ešte príde predsa Crysis 2(alias FarCry3), na ktorý som skutočne zvedavý a hlavne preto, že neverím, že nemôže v žiadnom prípade posunúť grafickú stránku tak výrazne ako predchádzajúci diel, či mať taký úspech, ako prvý diel(FarCry), no aj tak minimálne očakávam výbornú porciu zábavy v spojitosti s prekrásnou bezkonkurenčnou grafikou.

Každopádne považujem tohtoročný rok ako najlepší za posledných aspoň 5 rokov!!! Inak čo vidím tie hry, čo si vypísal, tak samé RPG...hmm, no asi ich már rád, no ja neviem prečo, ale podaktorým tým najlepším RPGčkám som nejak neprišiel na chuť. Jediné RPG, ktoré ma nenormálne nadchlo, bol Gothic a keď už som si naň spomenul - nevie mi niekto prezradiť, kedy asi môžem očakávať tento úžasný titul?? Na istom hernom webe som zahliadol 31. Marec 2010, ale to už asi dávno nie je realita...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 23:46:01
avatar
gothic 4 nedela uz to puvodni studio, ale spellbound, kterej drive udelal treba desperados...pirane udelali risen...
Marty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-16 00:17:29

jn.... risen ale rozhodne stoji za zahrani-je super narozdil od dragon age kde musite behat s celou skolkou postavicek (ale toto je jen moje subjektivni preference-proste nesnasim vicepostavickove rpg)
Rezen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - C&C 4 2010-02-15 10:18:21

Ano, co nejvice vse zjednodusit, aby to mohl hrat upne kazdy, nemusel moc namahat "bednu" a aby to bylo co nejvic akcni a graficky vymazlene. Ze hraci strategii zaplacou? Inu, nejsou majoritou, hardcore hracu strategii neni tolik. A pokud ano, stejne porad hraji hlavne Starcraft 1 a Brood War. O Supreme Commandera 2 ani nemluve. Od dob Total Annihilation takto vymazlena hra co se tyce ovladani, zkratek a masoveho nasazeni jednotek nevysla. Supreme je nastupce TA a to dustojny. Ze je na spoustu lidi tezky neni spatne, naopak. Kdyz hravam strategie, porizuji si strategie. Nekupuji prece neco, o cem nevim vubec nic, ne? Kdyz kupuji strilecku, tez si o ni zjistim aspon neco. . . .

Ale tohle "globalizovani" kdy se ze vseho snazi vytriskat maximum penez tim, ze hru "zjednodussi" na uroven pro simpanze, to me vadi. . . (obejvuje se to i treba u Bioshock 2, dle hodnoceni. Nic noveho, v podstate vesti datadisk. . . ).

A konzole jsou zlo, pro PC zkaza. ne tim, ze lide nebudou hrat na PC, ale na konzolich, ale proto, ze herni spolecnosti budou stale dale delat hry na STARE NEVYKONNE zarizeni a PC ostrouha, nebo na nem budou hry stale stejne – hloupoucke a graficky mizerne.

rEzen
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 13:03:41
avatar
jj SC2 je rozhodne najprepracovanejšia strategická hra dnešnej doby i keď nemôžem si pomôcť, ale prvý Total Annihilation mal akoby nejakú iskru výnimočnosti alebo neviem ako to vysvetliť. Jednoducho hrať Total Annihilation bolo skutočne vzrušujúce Ono dosť asi robila hudba a zvuky, teda po tejto stránke to bola úžasná hra, no ale i tá neskutočne pekná grafika a sympatická grafika a vôbec výzor všetkých jednotiek...no paráda...a vojna - narobiť haldu všetkých možných jednotiek a potom to poslať do vojny kde vzduchom lietali stovky rakiet, bomb, teda fakt všetko možné...no neviem prečo, ale i keď nástupcovia tejto hry sú veľmi solídny, tak zábavnosť a dokonalosť jednotky asi nikdy neprekonajú.
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 11:05:07
avatar
DD a co Fallout:NW ??

Hele s těma recenzema ti klidně helfnu
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 14:08:20
avatar
New Vegas sme tu mali pred týždňom v samostatnej aktualite a potom v súhrnnom článku, odvtedy nič nové, tak asi preto teraz chýba. Nebojím sa, že by sme do vydania nemali dosť videí a obrázkov, nad ktorými by sme mohli slintať a polemizovať, aký nový Fallout bude...
Skôr ma zarazil ten Deus Ex 3, keďže tam nič nové od vydania teaseru (teraz som skontroloval a bolo to 26.11.2007!) nebolo zverejnené. Počas minulého roku som v Leveli postrehol pár noviniek a jeden rozhovor s tvorcami, ale inak nič moc. Osobne neverím, že tento rok sa pokračovania mojej najobľúbenejšej série dočkám...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 11:12:13
avatar
zase ani sluvko o MAFIA II asi se pripravuje obsahlejsi clanek, uvidime
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 14:13:48
avatar
Ale pohodá, o kvality Mafie 2 sa nebojím. Jediné, čo mi hráči musíme znášať, je to čakanie, až to konečne Vávra vydá . Ja si zatiaľ krátim čas čítaním jeho komentárov v Jáme pekel... aj keď tam Mafiu 2 asi ešte nikdy ani nespomenul.
Marucs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 19:06:33

Už sem to tady psal několikrát. Tyto souhrny nejsou něco jako preview, ale jsou to novinky, co se udály za poslední týden. My si ty zprávy nevymýšlíme.. Takže pokud bude něco zajímavé o Mafii 2, tak o tom určitě napíšeme.
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 14:01:22
avatar
Pro mě je jasnej starcraft, surpreme cmander a AVPčko...
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Splinter 5 2010-02-15 14:19:16
avatar
Konečne! Tak teda tie zápalné obeti na oltári neboli márne...
Anonymní  2010-02-15 14:49:22

super...jaky ma starcraft zpoždění?
už se na něj těšim asi 2 roky...konečně hra, co bude stát za koupení...zajmalo by mě na jakym directxu to pojede
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 15:07:13
avatar
Osobně se domnívím, že to pojede na 9tce, tak aby si to zahrálo co nejvíc lidí. Tyhle hry podle mě moc o grafice nejsou a jsou spíš o hratelnosti. Vždyť se jednička hraje dodnes : )
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Perla 2010-02-15 15:31:13
avatar
Zvyčajne nerád vytváram OT ohľadom PhysXu, ale toto vážne je extrémny brutal Kópia jedného odstavcu z recenzie na Hydru z nemenovaného magazínu, od nemenovaného autora
Citace:
Nejzajímavější režim je samozřejmě spojení dvou rozdílných karet s jádry obou hlavních producentů. Tento režim sice funguje a získáme celkem zajímavé hodnoty fps, záleží z jaké strany se na to podíváme. Kdybychom to brali z pohledu GeForce GTX 260, tak se nám přidáním Radeonu HD 5870 všude fps zvýšila. Z pohledu Radeonu HD 5870 se ale naopak většinou hodnoty snížily. Osazením samotného Radeonu HD 5870 zkrátka získáte vyšší fps. Pokud by bylo možné zapnout a používat PhysX, bylo by to o něčem jiném a neváhal bych toto řešení nazvat ideálním hráčskou bombou, výrobci by se na této feature měli domluvit. Se staršími drivery to prý šlo, pokud byla GeForce v prvním slotu a k ní připojen monitor, s novou verzí to v prvním slotu s Radeonem nefunguje.

Takže kúpte si skvelý Radeon HD 5870 a k nemu si priplatte zastaralý pomalý Geforce GTX 260, aby ste tým získali nižší výkon, vyššiu spotrebu a máte "hráčsku pecku" Hlavné, že budete mať GPU-PhysX, bez ktorého nebudete "IN"
Naive [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 15:34:25

Ocividne si to nepochopil ... v pripade pouzitia GTX 260 by sa tato karta pouzila len na PhysX vypocty a vykon HD 5870 by sa sam o sebe nijak neznizil.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 19:36:06
avatar
Tak takto to jednak nikde napísané nie je a keby to tak aj myslené bolo(čo pochybujem), tak na ten GPU-PhysX použitý v hrách by bohate stačila staručká Ageia, či tá najslabšia Nvidia, trebárs GT210, pretože PhysX efekty sú momentálne v hrách príliš primitívne a na ich výpočty stačí ktorýkoľvek čip na trhu, teda pokiaľ to Nvidia nejak softvérovo neobmedzila, čo myslím, že hej, ale tak potom by nato bohate stačila bazárová 9600, ktorú viem, že predtým používali na PhysX a to úplne bez problémov.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-16 16:49:05

9600GT by mala stacit. Pouzivam na to GT240 a zatial nebol so ziadnou hrou problem a zapnuty GPU@PhysX mi v hrach FPS neznizuje. Ale pokial by mala GT240 vyrazne spomalit napriklad tu HD5870, tak sa naozaj neoplati nieco take robit. Da sa urcit na doskach s Hydrou ze napriklad kartu v tomto slote vynechaj? V takom pripade nie je problem. Do konfiguracie s Hydrou by sa davali iba karty, ktore by sa navzajom nebrzdili... Tot vse k teorii.
AdamekL [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 18:44:38

Mě spíš pobavilo tohle ... "Když si vzpomenu jak se na českém webu objevovaly hlášky typu "SLI a CrossFire je mrtvé, zastoupí jej Hydra", musím se jim dnes smát ještě více než tehdy, v čas jejich uveřejnění."
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 21:22:37
avatar
No zase žeby Hydra nemala žiadnu šancu, tak to si fakt nemyslím, ale zatiaľ to určite nie je lepšie riešenie než CF, SLI, teda netuším ako sa im môže časom podariť vyladiť ovládače, ale zatiaľ to vyzerá tak, že keď spojíš dve rozličné grafiky, tak výsledný výkon je skoro vždy menší, než výkon silnejšej grafiky z danej dvojice a je jedno, či dve rôzne výkonné Nvidie, či ATI alebo jedna Nvidia a druhá ATI.

Uvidíme ako sa Hydra vyvinie, ale momentálne by som po Hydre nesiahol v žiadnom prípade. Jedine, že by to bola ako pridaná hodnota navyše(teda doska by samozrejme obsahovala aj CF), no za minimálnu cenu naviac. Teda v prípade, že by sa časom nejak táto technológia uchytila, tak by som ju mohol na danej doske využiť, ale kupovať nejakú dosku len kvôli Hydre a to ešte za dvojnásobok rovnako dobre dosky bez Hydri, tak teda to určite nie.

Každopádne bolo pekné dávnejšie čítať, aká bude Hydra revolúcia na poli multi-GPU, no momentálna realita je taká, že používanie Hydri namiesto CF, či SLI nemá absolútne žiadny zmysel.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 15:55:19
avatar
Diky za skvely suhrn, ktory ma len uistil v tom ze toto bude dalsi rok plny sra.iek Ok prisiel nam ME2,dojde este datac na DA a to je cele ... Mozno este tak Metro 33 ... Inak same 100 krat videne a ohrane hovadiny ... Aspon bude viac casu na dolezitejsie veci ako hranie ...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 21:28:17
avatar
jj, ďalší rok plný sračiek na vrcholu s novou Mafiou, Crysisom, StarCraftom, či Supreme Commanderom a pod. (samozrejme myslené ironicky)
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 17:27:16
avatar
Konečně DD!!!chválím tě Jsi konečně pochopil že jsou Hry které bohužel na Pc nejsou....Kupte nějakou tu šlupku za pár tisíc a uvidíte že vše není tak špatné jak se zdá....hned se tady objeví pár dalších co ti hoděj Registr :-)...Jdu ti proklepnout nějakou tu reklamu!!!Za odměnu
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 19:03:25
avatar
Ty si asi nepřestaneš dělat prdel, co ? Webů pro konzolisty je plno a jejich úroveň diskuzí je jaksi dost jinde. DDworld se může změnit na konzolovej web kam se budou slejzat pošuci s konzolema, ale to by zase přišel o PC čtenáře. Prosímtě chodíš i na jiné PC weby ? Asi ne, jinak bys takový kraviny nikdy nevypustil. Jdi si proklepnout reklamy a pak....
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 19:16:58
avatar
Jsi to nečetl?DD prostě píše že bude recenzovat hry na Console...tak se stím smiř...EDIT:nemyslím si že přísun Hráčů co pařej na Consolích odradí PC hráče...možná tebe ale to je BLBOST že...ty tady budeš hanit dál...ostatní herní Stroječky...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 19:29:12
avatar
Máš problémy s velkými a malými písmeny a ještě s chápáním textu.
Citace:
(možná i konzole – ale nemáme testovací platformy a kupovat 3 roky stará zařízení se nám moc nechce)


Z tohodle podle tebe vyplývá, že bude recenzovat hry na konzole ? Vrať se do školy.

Přísun hráčů konzolí odradí hráče PC her - garantováno- ty asi nesleduješ diskuze co ?

Tvrdit opak může jen člověk optimista co nerozumí rozporům konzole vs. PC a nechápe negativní vliv konzolí na PC hraní.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-02 06:38:03
avatar
Nepsal jsi náhodou v jedné z nedávných diskuzí, že odsud odcházíš?
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 19:31:16
avatar
Je to trapné o písmenkách už jsi říkal Jinak myslím že nakonec DD stejně někoho angažuje a nějakou tu hru orecenzuje...Je to normální pokrok no...smiř se stím...Jestli budou ubejvat herní tituly na PC tak stejně není vejchodisko ...prostě to je pokrok který tak vychvaluješ
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 19:33:39
avatar
Zase tvoje předpovědi o PC hraní ? Pokrok je, že na PC webu budou konzole ? Prosímtě chodíš i na jiný PC weby ? Se probuď.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 19:35:47
avatar
ne všech ostatních webech normálně píšou o všech herních mašinách...né jen o PC!!!No a ty nepozoruješ snížení vejvoje na PC?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 19:58:39
avatar
Jo jeden článek při uvedení nové generace konzole a pak nic. Nevím co znamená slovo "vejvoj" a je to jedno - pokud myslíš vývoj tak ani ne - kupuji jen kvalitní hry co mi vydrží na desítky hodin hraní a těch se vždycky pár za rok najde. Nehodlám ztrácet čas diskuzemi s konzolistou co leze na HW web. Je smutný, že tenhle problém mám jen na DDworldu - asi máš pravdu, že se to tady mění v konzolový doupě.

Takže - nebudu na tebe reagovat a ty na mě OK ?
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 19:59:40
avatar
Dobře...ale většinou ty píšeš proti mě Jinak je dobře že kupuješ jen kvalitní hry co ti vydrží dlouho...CO TO JE ZA HRY TŘEBA ZA ROK 2009? Nedělej kůže a pěkně se přiznej..pálenky nepiš
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 20:19:09
avatar
Psal jsem proti tobě, protože tady seš trapnej jak cikán na srazu skinheadů. Her jsem koupil 8 - 3 strategie, 4 first person 3D střilečky, 1 adventuru. Auta minulý rok žádný, na letadla se chystám a možná bude i ponorka. Neuvedl jsem názvy her jelikož nestojím o tvoje hodnocení - většinou jde ale o hry všeobecně považované za kvalitní. Vybízet k odpovědi poté co jsme se dohodli o nereagování je zase trochu blbé. Takže bye.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-16 16:11:47
avatar
jde to s tebou skopce
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-16 16:33:43
avatar
Citace:
jde to s tebou skopce

Karlíku udělej všem čtenářům radost a vrať se na základní školu - tvoje příspěvky jsou jedna perla za druhou - nehraješ ty náhodou na konzolích ? Jde to s tebou z kopce - jen trochu, jelikož ze dna se těžko někam klesá. Nechápu jak si mohl zvládnout registraci - asi nejvetší výkon v tvém životě co ?
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-20 11:29:20
avatar
tohle mě jako měle utřít HAAAAAAAAA měl bys vymyslet lepší hlášku na mě kdy se tak snažíš
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-03 13:27:05
avatar
nechci se mezi vás plést, ale přijde mi, že perlí tu tak akorát DeaDDog a jeho nevraživost k lidem co mají jíné záliby nž on. Jak už jsem si všiml, Karel Kratos neni jedinej, ale DeaDDog ma argumenty na kazdyho stejny.
houmer56 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DeusEx3 2010-02-15 19:41:29

Zpráva o pokračování Deuse mě nadchla. Nejlepší hra všech dob. Dvojku sem po přečtení recenzí ani neinstaloval, tak doufám, že trojka naváže na první díl. Pokud ano tak si beru týdenní dovolenou a nikdo mě venku neuvidí Obávám se ale, že jedničku už nikdo nikdy nepokoří. Zrovna minulý týden sem jí po pár letech dohrál na notebooku a z toho co vychází poslední dobou (CoD6 a podobné sra*ky) se mi při srovnání udělalo doslova zle. Dnes je všechno pro stupidy, jen aby se to skvěle prodávalo - CoD:MW2 budiž nejlepším příkladem.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 20:07:19
avatar
Suhlasim s tebou v podstate vo vsetkom len mi pride divne ,ze velmi skuseny a dlhorocny hrac akym pravdepodobne si ,sa spolahne na recenzie a nie na vlastny usudok ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 20:54:15
avatar
proc ne? sak prvni deus ex v recenzich jen vychvalovali a byla to bomba. o deus ex 2 psali ze se ani zdaleka nemuze prvnimu dilu vyrovnat a take to je pravda
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 20:59:31
avatar
Tvoj nazor Osobne som tuto seriu nanestastie nehral,neviem posudit,mozno to tak naozaj je ... Ale co sa tyka napriklad serie Thief tak umna jednoznacne bola najlepsia trojka ,ktora je jedna z najlepsich hier co som hral a tiez vacsina vravi ze dvojka je lepsia Najlepsim recenzentom som si sam
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 21:20:32
avatar
tak u thiefa je dvojka jednoznacne nejlepsi dil serie
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 21:28:12
avatar
Hehe 100 ludi 100 chuti
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 23:39:01
avatar
Pravda, jednotke sa nevyrovná. Ale hra to bola skvelá aj tak! Príbeh bol nadpriemerný a keď si človek zvykol na ovládanie a gameplay, zábava to bola kráľovská. Práve cez to ovládanie sa niektorí ľudia v mojom okolí, čo dohrali prvý diel x-krát, nevedeli dostať...
houmer56 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 20:14:21

Deus Ex je pro mě synonym kvalitní hry a prostě jsem nechtěl být zklamán. O to víc se těším na trojku, která doufám půjde ve stopách prvního dílu. To je totiž jedna z mála her, kde nečekám rozsáhlá vylepšení, ale naopak zachování daného konceptu, což imho ve dvojce tak nebylo.
Ad. Thief - mě se nejvíce líbila taky trojka
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 20:18:54
avatar
Bioshock je pořád špička.Dvojka nepřináší,až na pár změn nic nového,ale ona to ani nepotřebuje.Dokonalá hra.
AdamekL [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 20:26:55

Tak podle první recenze AvsP to opravdu vypadá že to bude spíš propadák. 7- na exklusivní recenzi je spíše tak 6/10.
AMD-ATI a DDW si bude muset pro DX11 najít nějakou jinou marketingovou berličku.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 20:31:38
avatar
Reješ tady do Ati (s dx11 ve hrách je to zatím špatný - souhlas), ale nevydá nvidia už brzo svoje DX11 karty ? Co budeš psát pak.. Ach jo, už aby všichni měli DX11 a physx se transformoval na něco pro oba výrobce. Tyhle debilní žabomyší války mě nudí.
AdamekL [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 20:32:25

Budeš se divit, ale já reju do DX11 stejně jako do DX10. Všechno je to nanicpokrok, nic co by se nedalo vidět na DX9 a Windows XP.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 20:39:12
avatar
Aha. Hele XP jsou pro mě pořád vyjímečnej systém (HW nároky), ale bohužel už opravdu v něčem zastaral takže proč časem nepřejít na W7. Rozdíl mezi DX9 a DX10 vidět je. DX11 teprve sílu ukáže a přesvědčí poslední váhající. Po vydání W7 si XP kupuje promile lidí takže nač řešit...64b, lepší práce s RAM atd..
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 21:33:52
avatar
On jako někdo dneska dobrovolně setrvává na Win XP? Myslim tim, jako někdo s osazenstva, které se zabývá PC...doufám, že ne.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 21:52:03
avatar
Nepřekonatelné plusy XP :
-na slabší PC jasná volba - testy netbooků (výdrž AKU) ukazují, že XP je v požadavcích na hardware nepřekonatelný - drtivě porazil Vistu a nakonec o něco méně drtivě i 7. V nárocích na hardware je míň náročnější než nějaký linux distra - věk XP má holt svoje výhody
-větší FPS ve hrách (někdo nemusí DX10 atd.)
-kompatibilita s některými starými programy
-XP jsou "uzrálý" - žádný nečekaný velký chyby atd.

Na nový PC samozřejmě Windows 7 - XP dnes jen pro opravdu největší šunky na trhu. Někdo nechce přecházet když dal prachy za XP. Většina lidí koupí jeden PC s OS a nový OS až s novým PC.
Důkaz místo slibů. netbook xp vs 7
Odkaz
Ty keci na konci jak to MS spraví a na novějších to už W7 vyhrajou neber moc vážně - XP mají prokazatelně menší nároky na CPU - s tím MS nic zásadního neudělá.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-16 04:14:05
avatar
Libí se mi jak tady všichni mluvej o jakémsi brždění vývoje a sami zřejmě mají 9 let starý operační systém v lásce. Opravdu skvělé...Neni to myšlený přímo na tebe, ale na to kdo mi dal ty záporný body, zřejmě bez udání důvodu. Jinak XP považuju za nejhorší systém, kterej Microsoft vydal, minimálně do vydání SP2 byl systém nestabilní, zabugovanej, hláška "out of memory" mě ještě teď provází v mých nočních můrách. Přešel sem na Vistu, hned jak to bylo možné a nikdy sem svého kroku a utracených peněz nelitoval. Neřikám, že po milionu fixů je dnes situace stejná, ovšem já už bych se k tomuhle systému vrátit nemoh a něco jako netbook mě opravdu nezajímá. Ovšem chápu, že sou lidi co jo a tam asi jsou XP nepřekonaná...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:31:49
avatar
Ja pretrvavam na XP treba. Staci mi soucasny pocitac, DX 10 prakticky neuplatneno a na DX11 nemam HW. Proc bych teda mel prejit na jiny system, kdyz ten soucasny mi bez komplikaci umozni 99% vsech potrebnych veci a to jedno procento co mi to neumozni mi vubec neschazi.
PS: Hraju hry protoze me bavi ne protoze to hezky vypada.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-02 06:35:05
avatar
Já měl dlouho XP, Vista se mi jeho nefunkčností ze začátku zhnusila, tak jsem přešel rovnou na 7 a vše v pohodě.
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-16 22:35:14
avatar
tak to vypada, ze AvP je venku, alespon piratska kopie, se zase vyznamenali .
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-02 06:36:15
avatar
Jsem hodně zvědav na SC Conviction, nemůžu dospat Snad bude v duchu předchozích dílů, ty byly bomba.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?
S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal pořádný update! Konečně je to stalker?Friday, 20 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 193x
Komentářů: 1
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!Thursday, 19 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 568x
Komentářů: 0
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.Tuesday, 17 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 940x
Komentářů: 3
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PC
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PCMonday, 16 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 942x
Komentářů: 0
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025Friday, 13 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1388x
Komentářů: 0
Cyberpunk 2077 dostává další aktualizace, i když už neměl!
Cyberpunk 2077 dostává další aktualizace, i když už neměl!Wednesday, 11 December 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1173x
Komentářů: 1