Games News – Čeká nás našlapaný herní půlrok! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Monday, 04 August 2008
Přejít na obsah
Games News – Čeká nás našlapaný herní půlrok!
Nové NFS, nové strategie a další ....
Stalker, Far Cry 2 a další ...

 

 

 

  • S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - Zóna volá!

   Očekávaný druhý díl, který příběhově ale předchází prvnímu, nás čeká už na konci srpna. Připomeňme, že se opět vydáme do známých i nových končin zony, ale dozvíme se, jak to všechny začalo. Autoři hry se zaměřili také na grafickou stránku hry, čeká nás DX10 a s ním tedy i pořádné grafické orgie a dojem z postapokalyptického světa.

 

  Pokud se ptáte, zda vám to poběží, tak zde jsou HW požadavky:

Minimální:

  • Microsoft Windows 2000(SP4)/XP/Vista (SP1)
  • Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
  • 512 MB RAM
  • 10 GB free hard disc space
  • 128 MB DirectX 8.0 compatible card / nVIDIA GeForce 5700 / ATI Radeon 9600

Doporučené:

  • Microsoft Windows XP/Vista (SP1)
  • Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200+
  • 1.5 GB RAM
  • 10 GB free hard disc space
  • 256 MB DirectX 9.0c compatible card / nVIDIA GeForce 8800 GT / ATI Radeon HD 2900 XT

Žádný HW masakr se tedy nekoná. Doporučený HW je už často více než rok starý! Na tyto HW požadavky dnes snadno dosáhneme s počítačem za velmi přijatelné ceny.

Index očekávání: 90%

 

  • Far Cry 2 - další video

   Samozřejmě, hned po Fallout 3 je nejočekávanější hrou letošního roku Far Cry 2. Zopakujme si, že s prvním dílem kromě jména nemá nic společného. Žádné hodné příšery z laboratoří vás nečekají. Autoři hry slibují realitu současné Afriky, obrovskou herní plochu a žijící prostředí. Samozřejmě problémy třetího světa budeme řešit jak jinak, než taktem nabitými pistolemi a dalším arsenálem. Hra přijde na konci roku a nyní už konečně to video:

Index očekávání: 99%

 

  • Space Siege - Velkolepá akční taktická skoro RPG už v srpnu!

  Na konci Srpna nás čeká nadějná akčně taktická RPG hra. Za úkol nemáme nic jiného, než jako jeden z přeživších zachránit lidstvo. K tomu dostaneme rozsáhlý arzenál všeho možného i nemožného a vydáme se nakopat zadek vesmírnými šmejdu. Demoverze vyšla právě v těchto dnech a plná verze nás čeká na PC na konci srpna. Samozřejmě hra nabízí kromě singlplayeru i možnost Multiplayerové kooperace. Video z této nadějné hry následuje:

  

Index očekávání: 90% 

Novinky a zajímavosti uplynulého týden:

  •   EA moloch ve ztrátě.

Rozhodně za zmínku stojí právě tato zpráva. EA se v poslední době nedaří. Konkurence sílí, EA ale ohlásilo za celé čtvrtletní vysokou ztrátu přes 90 milionů dolarů. Nicméně obecně je 2Q roku vždy mizerný, co se týká prodejů her, ostatně když se podíváme, že není co hrát, tak se ani nedivíme, takže konec roku bude vypadat určitě jinak. Přesto se mluví o ohrožení některých titulů. Nicméně tak tragicky bych to neviděl. Nadějně vypadá určitě Dead Space nebo SPORE a EA má pod křídly i řadu dalších nadějných titulů. Nicméně doufejme, že si uvědomí, že vydávání stále nových a nových a přitom stále stejných dalších dílů NHL, FIFA, NFS apod. už zákazníky natolik otrávilo, že to prostě kupovat nechtějí.            

  V souvislosti s tím se také objevily informace o prodejích konzolí. Není překvapením, že nejprodávanější a nejúspěšnější je Wii, za ní následuje XBOX360. Zajímavé je to ale u SONY PS3. Zde už nepředpokládá, že by PS3 bitvu konzolí vyhrála, stejně tak se skepticky mnozí dívají na plán SONY udržet PS3 na trhu po dalších 10 let, nicméně prodeje této konzole jsou 2x lepší než loni - 1,56 milionu konzolí ale pořád není to, co SONY čekala. Nicméně za hry byly příjmy 18,1 milionu, což je 4x více než loni. Ovšem SONY má na jednu stranu radost, na jednu stranu těžkou hlavu z PS2 konzole. Tahle stará konzole totiž PS3 šlape na paty. Za loňský rok se jí prodalo 1,51 milionu, tedy skoro stejně jako PS3 a na hrách se utržilo 19,3milionu, což je více než na PS3. A pak přesvědčujte vývojáře, aby dělali hry pro PS3, když minimálně PS2 je svým rozsahem a počtem prodaných konzolí výrazně větší a zajímavější platforma. Mnoho herních vývojářů si stěžuje na nákladný a obtížný vývoj her pro PS3 a dokonce mnozí kvůli tomu vydávání některé verze her jen pro XBox360 a PC a mnohé dřívě exkluivní herní tituly míří právě i na PC a XBOX360.

   Otázka také panuje kolem HW konzolí. PS3 je sice nejpokročilejší, procesor Cell ani Blu ray mechanika nezachrání již postarší grafické jádro a málo paměti, když dnes velmi levná PC nabízejí v obou případech více. SONY sice trvá na tom, že se stávající PS3 chce na trhu vydržet přibližně do roku 2012-15, kdy by se měla představit nová konzole. Mnozí to však označují za nesmysl. Konkurenční Nintendo, které je dnes na koni díky Wii konzoli už prý pracuje na nové generaci. Microsoft nejspíše také nezahálí. Nicméně technologický náskok výkonných a dnes cenově dostupných PC je už vidět a u nových her, které většinou vycházejí multiplatformě je znát, že rozhodně nevyužívají zdaleka všech možností, které současný HW nabízí. Neumím si představit, že by tento stav trval do roku 2012, kdy už nastoupí na PC rozhodně Raytracing a bůhví kolika jádrové grafické karty s 2GB GDDR5 a 8-12 jádrové procesory podpořené běžně 16GB GDDR3 paměťmi.

A to by bylo pro tento týden vše. Myslím, že druhá polovina roku bude herně opravdu diametrálně odlišná od té první a tak naše cenově výhodné a výkonné komponenty konečně trochu zaměstnáme ...

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Bangla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - omg DD ! 2008-08-04 03:20:47

To si delas zase ze me srandu!!! Pokazde kdyz tady budes v hernich novinkach psat i o diablu musim ti nadat!!! Index ocekavani je 90 %? Hmmm Rad bych vedel na kterou hru se ceka dela a vice nez na Diablo 3. Kde se pisi petice (mimochodem uz druha) a kde se diskutuje leta pred jejim ohlasenim atd atd atd? Jako tresnicku na dortu nam das index ocekavani 90 % u Rage a u space siege. Takze D3=RAGE=Space Siege no loool. A Far Cry 2 95 % ??????? Me nezajima ze si nikdy nehral diablo a nebavi te!!!! Tady mluvis k 40 000 lidem. Jak dlouho budou lidi hrat asi nejake space siege?Tyden?14 dni ? ty srovnavas nesrovnavatelne !!!! Jak muzes dat diablu 90% kdyz po tom touzi desitky,stovky tisic hracu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TO je neuveritelne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Diablo vzdy bude mit 10 000% a je jedno jestli to clovek ma rad nebo nema,je to nejocekavanejsi a nejvytouzenejsi hra za poslednich X let ne-li Y let!!!!! Reakceeee!!!!
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 03:48:57
avatar
Mno, Space Siege od Diabla neni až tak daleko (pokud si hrál Dungeon Siege, tak tušíš). Diablo je kapku over-hyped. I když souhlasim, že jednička i dvojka sou skvělý hry, co se trojky týká, sem zvědavej jako většina hráčů předchozích dílů.. akorát narozdíl od nich nemam v úmyslu kecat Blizzardu do toho jak to má dělat, ostatně, oni to ví nejlíp.

Btw. myslim, že DDho osobní hodnocení je tu pro to, že on to píše a je to jeho web, takže je to correct, kapišto?


U mě je osobně očekávání Diabla 3 100%, pak se těšim na Far Cry 2, páč jedničku sem měl hoodně rád (i s těma mutantama, ale přežiju to bez nich No Rage vypadá hoodně zajímavě, zajímala by mě HW náročnost.. Flatout je jen grafická předělávka, ale i tak je fajn, akorát kapku snížili obtížnost, neznámo proč..
STALKER je jasnej, to bude zajímavá hra.

Mno.. nové NFS. Heh snad lepší než minule, zlatej GRID, akorát bych na něj potřeboval volant.

Crysis je mi někde, RTSka moc nehraju. Space Siege bude nejspíš jako ostatní Siege, tedy na začátku zábava a pak děsná nuda..
A LOTR je už pomalu omletější téma než WW2, takže nejspíš nic interestovního a inovativního to nebude.. kol a kolem, většina LOTR her stojí za houby, což mě pěkně štve, bral bych nějakou skutečnou RPG ve stylu Gothicu nebo Oblivionu (samo v druhém případě s lepším příběhem, ale myslim, že k pointě se každej dobere), ideálně říznutý třeba kvalitou Baldurs Gate.
Skeleton84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 09:28:23

U mě je index očekávání Diabla 3 asi tak 5%.
Tomasek1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 14:48:26

u me 0,00002% a to jen ze si na nem nahonim ratio na torrentu
Mike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 22:37:06
avatar
Bangla asi nechape ze DD musi brat index ocekavani za vsechny lidi
chose292 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 08:51:28

MYslím si, že tady a všude jinde na webech jde hlavně o hodnocení autora článků a ne o nějaké pubertální výlevy emocí když někdo s tím nesouhlasí. Myslím, že by tvůj názor šel říct daleko kultivovaněji, dokonce to vypadá že jsi u toho i usnul když si to psal (ty vykřičníky jsou opravdu moc hezký), i když chápu tvůj zápal do Diabla. Sám tuhle hru řadím mezi 3 nejlepší hry co jsem kdy hrál ( Bladurs Gate, Diablo 2, Deus Ex).
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 15:45:13
avatar
S tim Deus Ex souhlasim.. a BGčko taky.
Dzouzef [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 15:53:03
avatar
Já bych jen vyměnil Deus Ex za Fallout
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 11:32:23
avatar
teď jsi nádherně potvrdil moji představu o průměrném hráči diabla
desítky opakovaných znaků, omg, lol žádná diakritika
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 14:35:52
avatar
Hele, buď už to nehul, nebo změň dealera! Dobře ti radím! A ROZHODNĚ, rozhodně si najdi holku! Protože tohle vypadá na zatvrdlým spermatem ucpané uzliny. Projevuje se to mimo jiné křečemi zápěstí z nadměrné onanie a člověk pak místo jednoho vykřičníku napíše třeba deset vykřičníků...
Obhajuješ tady nějakou HRU fanatičtěji, než soudružka soudruha Kim Čong Ila... Nemyslím si, že nějaká hra může být tak DOBRÁ, aby kvůli ní někdo dobrovolně ztratil rozum, což se v tvém případě evidentně stalo...
Tomasek1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 14:47:48

Podle me je diablo nesmysl pro deti a vec naprosto zprofanovana fanatikama jako ses ty. A navic tenhle web neni tvuj a clanek si nepsal. Jedine co muzes je nesouhlasit ale to tu asi moc nikoho nezajima ty diablo lovere di se radeji projit, zajdi do lesa, projed se na kole skoc si na pivko (ale ty jeste asi nemuzes) vse je lepsi nez fanaticky zrani nejakyho pritroublyho diabla.

ps sranda bude kdyz se navic vubec nepovede
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 16:46:36

Ne jenom pro děti ale všeobecně pro hloupější lidi pro který je ten systém ovládání jako dělanej. Tupě klikat myší by zvládla i cvičená opice. A vem si kolik takovejch na světě je. Tahle hra mě nikdy nebavila, nebaví a určitě nikdy bavit nebude - index očekávaní 0%.
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 16:49:17

vicemene s vama souhlasim...ale jen co se tyce singleplayeru. jo to je opravdu neskutecna nuda ale na battle.netu sem diablo 2 hral 2 roky a porad me to bavilo. ale to nekteri kteri si diablo 2 jen stahli nebo vypalili od kamarada nikdy nepoznali..a uprime jich lituju..pak jeste v diskuzi pisou takovyhle neskutecny keci
nnevimm. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 20:40:56

nj já mluvil o Singleplayeru. Přez bnet sem to nehrál, ale nedovedu si představit, že by mě to bavilo nějak víc než sp
blater [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 22:53:04

no multiplayer prave neni to tupy klikani..ale uz to chce trochu zkusenosti a souhry te skupiny posouva to tu hru na uplne jinou uroven...
skiper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - x) 2008-08-04 21:25:41

Trochu to přeháníš :-) Zkus se zklidnit a příjdeš na to že nejsou jenom příznivci Diabla. Já třeba ne... u mě je ten index očekávání 0,0%, pač si to asi ani nezahraju, ani nenainstaluju, nehrál sem ani 1 ani 2 natož 3.... příště se trochu mirni, nemožuš chytnout hned takový záchvat že musím protlačit písmeno A a kombinaci, která tvoří !!..
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 21:34:40

no vidis, ja ako som sa dozvedel, ze diablo nebude z vlastneho pohladu ako oblivion, tak ho nechcem a ani hrat nebudem. Sme rozni, ja sa tesim na pokracovanie crysis a aj na farcry2.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to bangla drsné... 2008-08-11 10:19:19
avatar
uh oh to je drsné... nejsi náhodou angry german kid ? http://www.youtube.com/watch?v=A1ICJ8xX3E0 je to sice BF, ale člověk nikdy neví
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Diablo 3 2008-08-04 08:35:24
avatar
U mě je očekávání 1 000 000 % Protože Diablo 2 po netu hraju stále a dost masivně už spousty let.
GiGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - strategie 2008-08-04 08:43:12

Musím přiznat, že tou DEMIGOD jsi mi udělal moc velkou radost. Hned se mi lépe pracuje

Myslím si, že to bude příjemná změna od klasiky typu EEIII a AoE.
Díky!
chose292 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 08:44:32

Ahoj DD. U RA 3 máš v požadavcích tohle:
Zvuková karta: DirectX 9.0c
... to asi nebude úplně správně co ...
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 08:54:24

Zvukova karta DirectX 9.0c kompatibilni, ne?
chose292 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 09:15:14

Možný je lecos, já se nehádám, ale ještě jsem to nikdy neviděl ...
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - diky za prehled 2008-08-04 08:45:00

Diky za porehled, vim na jake pecky se mam tesit :-)
K tomu Flatoutu: Je to hra ktera ne mem pc jede uplne nejhur, a to jsem hral Vetsinu novinek (Cod 4, Grid, Airbone, UT 3 apod.) I kdyz je trochu narocnejsi tak vsem doporucuji
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 15:47:06
avatar
Divný, mě jede na max detaily úplně v pohodě.. Ale asi záleží na grafice, ale dneska si nekoupit aspoň tu 3870 je škoda..
dresi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ach jo 2008-08-04 10:00:37

Jak já miluju ty DDho kecy o konzolích a PS3 všeobecně Ví hovno, ale PS3 bude pomlouvat a šířit o ní lži. Píšeš tady údaje z kvartálu a vydáváš je za údaje z celého roku, tak já nevím, co si tím sleduješ. Dále k těm hrám, jaké utržilo? Ty miliony co jsi napsal jsou počty prodaných kusů. Na PS2 se prodalo 19,3 milionů a na PS3 22,8 tak co to jsou za kecy, že PS2 má lepší prodeje her? PS trojek se prodalo víc než X360, to už ale nepíšeš. Nepíšeš, jak PS3 dělá vývojářům největší tržby. Třeba konkrétně EA. Jsi zaslepený do toho tvého PC, jak máš super grafiku atd. To nikoho nezajímá, že za pár let nebudou konzole tak výkonné jako PC. Všichni to ví. PS2 taky není výkonná a vadí to někomu? Až se na PC prodá za rok 22 miliónů her, tak pak něco piš, ale za tím ta tvoje super platforma jde do kelu, viz. Capcom a jeho velká nespokojenost s prodeji DMC 4 na PC, kde to zase všichni sosli. No jo, PC, to je budoucnost hraní
chose292 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 10:11:00

No já zase třeba nechápu co kdo vidí na PS3, x360, wii ....podle mě jsou to zbytečně vyhozený peníze ....
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 10:12:33

Jj, ty konzole jsou JENOM na hrani, nic jineho tam delat nejde. Na pc jde skoro vsechno
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 15:48:17
avatar
Capcom si za to může sám, jo DMC4 je lépe předělané než DMC3, ale furt je to jen to samé co na PS3 a to je na PC kapku málo..
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 10:11:02

Pokud se za rok proda 22 milionu pc her tak jeste min dalsich 15 milionu jsou nelelgalni koupie, ktere u konzoli temer nejsou.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 10:40:26

no na tvojom mieste by som radsej chvilku myslel pred tym nez nieco napises tebe asi unikla taka malickost ze PC je na svete podstatne viac ako konzol a aj navzdory piratstvu sa tych hier preda dost velke mnozstvo, ale to vies ked si niekto nevie spocitat dve a dve tak to nepochopi; ak je hypoteticky 20 milionov vlastnikov PS3 a 5% z nich ma namontovany cip tak si vypaluju hry co je 1 milion zakaznikov ktory sa da oznacit za piratov, ale na PC ma (na hry) dajme tomu 200 milionov a piratov je 25% co je 50 milionov piratov ano je to dost lenze je to priamoumerne aj vyssiemu poctu majitelov PC a bud si isty ze keby sa tie hry predavali s takymi stratami ako sa nas snazia presvedcit rozne spravy tak by uz davno ziadnu hru pre PC nevydavali
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 10:52:08
avatar
A ty si vazne myslis,ze keby nejako zamedzili palenie hier na PC,tak na tych tvojich konzolach by sa to nerobilo este vo vacsom pocte ?? dmnc
dresi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 11:38:13

Na PS3 nelze pirátit Mě tady nejde o to pomlouvat PC, mám PC a konzoli ne, ikdyž bych si jednu rád tento rok koupil, ovšem jediné na co poukazuju, že tady DD podává naprosto blbé a upravené informace a to by web takové úrovni neměl dělat.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 14:13:04
avatar
A proc sem nehodis radsi nejaky odkaz, misto tech prazdnych vykriku a planych obvineni???
dresi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 14:49:38

K čemu zas chceš důkazy? Zprávy o hospodaření těch společností publikoval každý velký web...
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Je to proste... 2008-08-04 10:23:13

to ze je EA v deficitu je logicke, skutecne NHL, FIFA a ja nevim co je uz dobre deset let to same akorat se obcas zlepsi grafika. Ale k cemu???
Uspech nintenda jen a azse potvrzuje ze nejde o grafiku, nejde o narocnost jde o hratelnost.
Kdo nekdy hral neco na WIIcku tak chape ze to uz neni jen pasivni zabava sezeni na zidli a cuceni do monitoru a v tom je uspech hratelnosti. Jednoducha hra se diky tomu stava neskutcne zabavnou.
Stejne tak je jasne ze Crisis je blbost, hra ktera cloveka nekdoze bavit ani do poloviny je proste mimo.
Stalker sice nemel tak skvelou grafiku a fyziku, ale byla to hra ktera byla fantasticky hratelna a tak v porovnani je jasne ze Stalker byl lepsi nez Crisis.
Z toho je jasne, ze vetsina lidi chce lepsi hrarelnost nez grafiku. Autori her by konecne meli prohlednout a misto honby za grafikou by se meli snazit o dobre pribehy a orginalni namety! V tomhle si herni a filmovy prumysl nijak nezada. Ze stejneho duvodu obou tak moc vadi piratstvi ... proste se moc brzo rozkeca ze to stoji za starou belu ;-).
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 13:38:27
avatar
Fotbalisti a jim podobni jsou zvlastni lide, bavi je porad dokola behat po hristi za micem, tak proc by je nemelo bavit kupovat kazdy rok stejnou hru? Jim jde jen o aktualni jmena tymu a hracu...

Zaprve se nauc psat Crysis a pak pomlouvej. Treba ja stalker nedohral, ale Crysis ano a je to vytecna hra, nebyt nudne pasaze v mimozemske lodi, byla by jeste lepsi Nechapu proc takhle odsuzujes hru, protoze te nebavila, rikam snad ja, ze stalker je blbost?

Nejvetsi vinu nizkym prodejum Crysis davam to, ze hra byla 5 dni pred vydanim na torentech, hype udelal svoje a malokdo vydrzel cekat, no a pak uz byla chut kuovat originalku mnohem mensi, zvlast kdyz nesla Crysis na HIGH
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 10:59:32
avatar
Pekný prehľad. Len tá poznámka ku Flatout Carnage. takže ten kto nekúpi takmer identický duplikát už zakúpenej hry tak je už stopercentne zlodej? Ja som si Flatout2 kúpil za tých 300 Sk, bola to výborná kúpa, za tie prachy. Výborná hrateľnosť, skvelá grafika. Ale aby som si kupoval to isté len s ešte trocha lepšou grafikou? No bol by som ..... Pre tých čo ešte flatout nemajú ok, ale pre tých čo ho už vlastnia tak zbitočnosť.
Mimochodom Cysis okrem prvej časti hry nudný už na prvé dohratie. 2-3 krát by som musel byť masochista. Proste hra ani zdaleka nedostihla hype ktorý mala. To je celý dôvod neúspechu, ani piráti, ani HW nároky, cena a kvalita, to je to.
WenySky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 14:02:29
avatar
Co je to za ***** logiku? Kdyz neco ukradnes, tak si zlodej a vubec nezalezi na tom co uz doma mas.

To ja si podle tebe koupim VW Golf a az vydaji za 4 roky novou verzi s novym xichtem, tak prijdu do obchodu a ukradnu ho, protoze to bude jen trochu vylepseny vzhled a mozna bude mit nizsi obsah vyfukovych splodin nez uz ten, ktereho mam doma ... ?

Kdyz vis, ze je to skoro to same, tak to nehraj, nekupuj a uz vubec to nekrad! A jestli to ukradnes s vnitrni vymluvoum ze uz si jim to v podstate zaplatil minulym dilem, tak se jdi lecit.
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 16:09:00

Já jenom jaksi nechápu tu "logiku",podle které kdo upírátí hru za 300,- by už měl rozhodně skončit v kriminále,ale ten kdo třeba za 1800,- tak ještě ne.Navíc postihy jsou v zákoně za porušování autorských práv zcela neadekvátní vzhledem vůči ostatní kriminalitě.Kdo natočí někde v kině nesledovatelnej kinorip,nebo upírátí hru za 300 je málem poslán na hranici,ale kdo krade pravidelně v supermarketu se škodou do 2000,- tak je pokutován za přestupek.Brzo se nejspíš vyplatí i loupit a vraždit,trend tomu nasvědčuje.
WenySky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 21:32:43
avatar
no to si nepochopil myslenku. Lide si stezuji porad, ze jsou hry predrazene, a proto si je nekupuji a radeji je warezi. No a kdyz se objevi nova hra jejiz cena je lidovych 299,- tak kdyz by ji nekdo z techto lidi uwarezil tak uz by patril do kriminalu, protoze je to zlodej, ktery jen omlouva svoji kradez tim, ze je to drahe ale pritom krade i levne veci.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 20:02:44
avatar
Chlapče Ty sa najskôr ukľudni, nieje to dobré na pleť.
Ja som len narážal na tón akým to bolo v článku podané, niekto to tu pochopil, niekto nie. Flatout som si kúpil Carnage si nekúpim, to je celé. A mimochodom , keď si niekto kúpil F2, nesleduje hráčsku scénu, príde do obchodu a vidí: Flatout Carnage za 300, povie si paráda, ďaľšia skvelá hra. Kúpi ju a doma nainštaluje a zrazu??? Kua veď to je to isté čo dvojka!!!! Čo im j..e?! Tak kto je potom zlodej?!
S chladnou hlavou to ďalej doťiahneš hochu.
WenySky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 21:27:22
avatar
Pro tebe opravdu zadny hoch ani chlapec nejsem, a jestli si myslis, ze tim pridavas na dulezitosti sveho prispevku, tak prosim. Ale shazujes jedine sam sebe.

Zlodej je samozrejme ten, kdo hru uwvarezi. FUC neni F2, to ze budou podobne trate nic neznamena, ten obsah bude vsechen novy a predelany, pokud chteji dostat tem zavazkum vice destruktovatelnych objektu na trati, auta s vic poly, nove mody, ...
A clovek ktery kupuje neco o cem si neprecte ani informace na krabici, tak je blbec a patri mu to a at si koupi klidne vic stejnych a podobnych veci, dokud se nepouci.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 22:14:36
avatar
Aha, takže keď napr. jadrový vedec kúpi svojmu synovi v tescu hru, o ktorej si myslí že je to pokračovanie, tak je to podľa Teba blbec. No hlavne, že Ty si génius.
WenySky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 09:34:42
avatar
Ano bude. To ze je jaderny fyzik na tom opravdu nic nemeni.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 15:53:07
avatar
Flatout Carnage mam a je to do posledního kousku to samé co Flatout 2. Jen lepší grafika. A snížená obtížnost..

Ale možná si to i koupim, neb dvojku sem si nekupoval, tu sem hrál u kámošky.. za ty 3 kila..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 14:10:46
avatar
já si ho určitě koupím! U flatout2 jsem se královky bavil jako u málokteré hry takže za těch pár zlepšení těch 300 korun rád dám protože vím, že se budu bavit stejně ne-li líp neznám moc her, které by za takovouhle cenu poskytly tolik zábavy ...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 14:58:08
avatar
Přesně ta, já taky! Ta jedna coura, tuším že se jmenovala Jenifer Lopez, tak ta mě vytáčela neskutečně...
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 11:27:31

ohladom Crysis je to vec nazoru mna ta hra velmi bavila, dohral som ju pred par dnami a musim uznat ze mala vyvazenu hratelnost co sa u velkeho mnozstva fps povedat neda, este sa chystam na CoD4 takze mozno po jeho dohrani zhodnotim ze ten je lepsi ale co sa Crysis tyka nemam k nemu vacsie vyhrady a na Warhead sa celkom tesim
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 15:54:05
avatar
CoD 4 má skvělej multiplayer.. pravděpodobně best FPS multík dneska... a single taky docela ujde.. některý mise sou fakt gut, jedna mi silně připoměla Stalkera.
Neznámý  - Diablo 3 2008-08-04 11:17:02

Neviem, ja som Diablo nikdy nehral, mozno aj preto som rad ze ta grafika bude taka aka je vo videach.. Myslim ze take ake to prezentuju teraz je to pekne..
Inak na vsetky tieto nove hry mozem zabudnut.. Skoda...
Traax [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Diablo 3!!!! 2008-08-04 11:44:47
avatar
Jako musim uznat ze Diablo 3 tady DD trochu podcenuje jen 90%...
Tohle bude proste ultra parba!!!!Lidi coz si uz nepamatujete na 1,2ku???
Vzdyt jsem u toho stravil takovych bezesnych noci...
Podle me jednoznacne nejvic ocekavana parba!!!Vsechny strilecky,strategie atd. jdou stranou
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ultimate carnage 2008-08-04 13:32:06
avatar
Bugbear sou pekny vydridusi, na jejich strankach je uz od 1.8. moznost stahnout za 40 euro novej flatout. To si snad delaj prdel ne? S konverzi se patlaj pres rok, podle technickych specifikaci grafiku oproti X360 skoro nevylepsili a nadrzene hrace chteji takhle zdimat? no fuj... Na netu by to meli prodavat levneji, maji na to mensi naklady. Ale samo se jim to vymsti, Crackeri budou mit spoustu casu a tusim ze uz ted je hra na torrentech.

JInak jak jsi DD prisel na datum vydani v zari? Skoro vsechny shopy maji 15.8. Jen Xzone 20. zari. Proc se vsichni ridi podle nich??? Uz snad od cervna se na prekladu tehle hry pracuje a stejne je v ni jen par vet. Navic kdyby byla anglicky, je mi to sumak
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 14:12:19
avatar
300 je dobrá cena a já si to koupím rád CZ verze by měla vyjít v tom září, Naglická v srpnu .... jak říkám u dvojky jsem se bavil až hrůza takže když dám 600 za 2 a 2+ díly, tak to bude pořád sakrka dobrá cena za zábavnost, kterou mohou i daleko dražší hry jen závidět
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 15:39:12
avatar
Na netu se prodava dokonce za 270 (ale postovny 80 kc, je to spis trik na zakaznika a cena je asi vsude tech 300Kc). Ja prece netvrdim ze 300 je spatna cena, ale bugbear ji prodava na svych strankach za 40 euro a to je mnohem vic nez 300Kc

Oba dily flatout jsou podle me nejlepsi arkadove hry vubec, pro me FO2 je dodnes lepsi nez treba GRID. Ta cena je u flatoutu proste vzhledem ke kvalite neuveritelna Snad FO:UC taky otestujes a nedopadne to jako s Gridem, jehoz recenzi jsi sliboval
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 17:59:27
avatar
jj recenze na grid rozpracována na tento víkend
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 15:56:17
avatar
GRID je dobrej, ale na klávesnici je to opruz.. hodně těžký a ten volant by tam fakt bodnul.

FO:UC je jen F2, nic víc.. a lehčí obtížnost než F2.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 16:25:31
avatar
jeste lehci obtiznost? To snad ani neni mozny... Nechapu proc nedaji do flatoutu vice obtiznosti, jako to ma treba GRID, to sem doufal ze se pouci... Mno ja grid dohral na serious na digitalnim gamepadu a nektere zavody jsou o nervy a jine zase dost lehke (predevsim drift je zabavny, ale je jednoduche byt prvni ) Predevsim skutecne okruhy jako napriklad ve SPA mi k tehle arkade vubec nesedi, ale jsou velice presne zpracovany a Codemasters ma aspon par okruhu hotovych pro F1 2009
janax [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 17:50:52

no hle kdyz si koupis nejlepsi karku a vymaxujes tak FO:UC lehkej je, tak jsem to jezdil s prumernou abych si musel davat pozor bylo to konecne o necem, jo pak ty bonus trate jinak nez s vymaxovanou karou nedas, to se vsadim
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - takze 2008-08-04 14:21:36
avatar
Cau. Ja osobne proti PS3 nic nemam. kamos ho ma takze vim co rikam. Samozrejme ze Wii nebo Nintendo jsou taky perfektni ale ja rozhodne PS3 hodnotim mnohem vic nez Xbox360. Jak vykonove tak designove je lepsi a mne se proste vic libi. Je pravda ze nektery vyvoje her na PS3 jsou dlouhe ale treba Prince of persia, metal gear solid 4 nebo Gears of War 2 jsou fakt dobry hry.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 15:47:32
avatar
Gears of wars 2 jeste nevysla a nevyjde nahodou jen na X360?

DD u kazdych games news kritizuje PS3, je to uz dost trapne a nudne, dost by me prekvapilo kdyby to aspon jednou vynechal . Kdyz uz nic aspon je PS3 spolehlivejsi nez XboX360, tak aspon do toho roku 2012 ma sanci vydrzet
V handheldech se ted Sony docela dari a hlavne handheldy se prodavaji MNOHEM vice nez velke konzole, o tom ovsem DD mlci, nemohl by u nich argumentovat vykonem PC, protoze i notebooky jsou oproti Kapesnim konzolim prilis neohrabane a proti temto specializovanym hernim zarizenim, nemaji na cestach sanci...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 15:57:11
avatar
Gears of War 2 má být specializovaný na masovější multiplayer, takže osobně typuju, že to na PC vyjde tak na 90%. A navíc, rozdíl mezi PC a XboX360 je mizivej..
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 17:38:13
avatar
Na PC vyjde asi vsechno co na X360, MS se ted rozhodl vice podporovat PC hrani... Vzhledem k tomu ze Gears of war 2 vychazi z PC verze Gears of War, predpokladam, ze PC verze bude zase o neco lepsi nez ta kozolova...

Ja ale reagoval na waffenuv prispevek o PS3, Gears of war na PS3 zcela jiste nevyjde.
janax [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - flatout 2008-08-04 14:36:13

nahodil jsem flatouta ultimate carnage, grafika super, v kanalu je konecne voda, kour, plameny, odlesky vsecko masakr, ale levely sou stale stejny, ze by tam toho slo vic rozbit jsem si nevsiml, karky mozna trochu lepsi jsou, jinak asi nemam tu posledni optimalizovanou verzi pac originalniho flatout2 jsme paril s max AA a AF a to si tady ani nemuzu zapnout pac by to nestihalo...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 15:01:51
avatar
Voda va kanálech? To zní slibně... Na jaké grafárně ti to nestíhá? Bude to "8800GT recomended" jakože dobrý, "skoro" naplno, nebo recomended jakože v 1600x1200 na střední detaily?
janax [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 19:17:32

no né flatout2 jsem na HD3850 dával na 1920x1200 8xAA 16xAF ale tohle novy jedu bez AA a AF a mam 25-30fps (20fps chvilku při startu kde je všech 12 jezdců v obraze) ale jak jsem psal final verze bude možná zoptimalizovanější, tohle je asi čerstvej překop z konzole páč tam je občas misto press esc/enter - press A/B

jo jezdí se né v 8 ale ve 12 lidech takže pěknej masakr jak závody tak descrtuction derby

jinak teda nový songy, ale zase jen málo takže za chvilku oposlouchaný, a musel jsem si v půlce koupit horší auto aby mě nenudilo jak jim se 4x4 pokaždý ujedu o kolo..

ted v pár levelech bylo poznat že je tam opravdu víc těch objektů, doslova se brodíte bordelem (rozházené bezpečnostní gumy v zatáčkách, kusy z rozbitých objektů co stojí kolem trati - tedy stojí jen do prvního průjezdu :-) fakt je toho tam kupa, chová se to fyz. dobre a neni potreba nejaka blba physx karta :-) tady jsem vám vytípnul jen takovou lehkou situaci, někde se člověk fakt až brodí Odkaz na screenu si všiměte reklamy na flatout 2096 :-) )
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 18:03:22
avatar
Flatout 2 sem daval na plny detaily v 1280*1024 na GF 6600GT (bez AA a AF), FO2 byla naprosto nenarocna hra
Ted sem zvedav zda-li na Ultimate carnage bude stacit Radeon X1950 pro, kdyz ne, tak holt asi koupim 4850 ;)

BTW nevite nekdo jestli tahle revize karet ma uz novy bios s nizkymi takty a napetim ve 2D? http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=57865
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-04 22:48:15

Z tych hier co tam boli tak jedine Diablo 3 , Flatout carnage, a mozno este ten Demi God stoja za povsimnutie . Podlamna grafika na Diablo 3 vyzera skvele a hlavne ucelne . Vsetky tie FPS neviem mne to prijde ako o tom istom takze proste taky moorhunh akurat sa tam mozete hybat.
Skoda ze ziadna pekna turn base strategia tam nebola (ale to uz bude asi aj na PC pomaly neznami pojem.
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hry 2008-08-05 08:55:21
avatar
Já se třeba u Crysis bavil více než u Stalkera.

Na Diablo 3 se těším nejvíc ze všeho co výjde do 2-3 let.

Prej diablo je pro děti. Říkejte si co chcete, ale Diablo 1 a 2 jsou nejlepší akční RPG všech dob a to nikdo nevezme. I v této době (8 let po tom co to vyšla dvojka) stále plno lidí začíná hrát multiplayer na battlenetu a tak se Diablo 2 stále dobře prodává. Takhle dlouhodobě úspěšná hra se zrodí málokdy.

:-)
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 18:30:53

Jo zrodí...třeba World of warcraft Jinak nechápu ty reakce na design, asi neviděli D2, ale grafika je prakticky stejná a temnost taky - omg dyt at se kouknou ve druhém aktu, jak je ten dungeon (palác) pod městem tam je taky spousta barviček...já bych se nebál
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 23:17:56
avatar
akční RPG je zhruba stejná slátanina jako humanitární bombardování.
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to Kalasnikov 2008-08-06 08:16:39
avatar
Radši někam zalez a hraj piškvorky.
GaGy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - STARCRAFT 2 2008-08-05 11:57:19

A kdy bude toto ?
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 16:00:34
avatar
Relativně brzko, snad.. buď letos v zimě, nebo příští rok na jaře, ale hádam, že to budou chtít stihnout tak na vánoce.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 17:25:55

no nie som si isty ale zda sa mi ze som pred casom cital (tusim na tiscali) ze starcraft mal nejaky problem ohladom distribucie alebo niecim podobnym a koli tomu asi nestihne tohorocne vianoce, ale bolo to uz davnejsie co som to cital mozno sa odvtedy uz nieco zmenilo a problem bol vyrieseny
Klamath [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-05 17:56:55
avatar
Mno doufam, ze to vyjde na vanoce... To by bylo nejlepsi. Starcraft = nejlepsi strategie vsech dob. Zamiloval sem si ho. DO ted ho hraju na netu . Jen se trosku bojim aby to nebylo zase nudny. Obcas se to stava. Jako napriklad po F2 vysel
FT:BOS a to proste nebyl fallout......
maross7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-06 11:36:15

o tom FLATOUT ULTIMATE CARNAGE,co je pisnane ze optymalizacia sa neda hovorit,tak nahovno optymalizovanu hru som este nehral,s prepacenim.
Na mojej 7600 GT to ide na LOW,ano pocujete na LOW a mam 20 fps v hre,taky GRID mi ide vsetko na plno okrem AA ... v rozliseny 1024x768.a fps je okolo 25 a viac.
Nechapem ako toto mohlo vist,grafika sa mi zda byt taka ista..
FLATOUT 2 som hraval na starej 5700 Ultra na plno a toto si nezhram na 7600 GT....
Prepadak...,Crysis mi ide lepsie ako FLATOUT ULTIMATE CARNAGE
Tak to uz je co povedat.u mna 30% za snahu !!!
Inac na ostatne gamesi sa tesim
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-06 18:42:10
avatar
Flatout: UC je DX10 hra.. snížení výkonu je holt daní za to.. ale optimalizace je asi špatná..
KorNi11 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-08-10 14:42:38
avatar
Neviem preco sa tu hadate,ja sa jednoznacne najviac tesim na Diablo 3,index by mal byt urcite 100%,ale to je vec autora clanku.A pre tych ktory hovoria ze by to zvladla hrat len cvicena opica-prejdite si to kamarati na Hell obtiaznosti,tak to by urcite cvicena opica nezvladla.Budete trepat ze je to jednoducha hra pre male deti ale pritom tie vasne posrane FPS su brutalne tazke fakt strielat koho uvidim by myslim tiez zvladla cvicena opica,FPS su podla mna pre hlupakov nie RPG.
MAREKX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Gears of War PC 2008-08-11 07:39:56
avatar
Mám problém z originálkov Gears of War, nainštaloval som hru a keď ju spustím tak mi asi po 30 sekundách vypíše, že program prestal pracovať. Prosím poraďte mi čo mám rob:iť.
PS: Window Vista Home Premium 64, ale to by nemal byť problém.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 698x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 469x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 955x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1195x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1514x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1342x
Komentářů: 6