Strana 1 z 3
- Games News - Čeká nás našlapaný herní půlrok!
Už se to blíží, už se to valí. Hlavní herní sezóna se blíží a spolu s tím přicházejí stále zajímavější zprávy a videa z připravovaných novinek. Pojďme se na to nejzajímavější společně podívat ... Děje se toho tolik, že ani nevím, čím začít. Po celkem chudé první polovině roku 2008 nás čeká extrémně bohatá druhá polovina. Zatímco jsme se tedy prvních 6 měsíců víceméně kopali do zadku, na tu druhou polovinu si budeme muset vzít dovolenou, abychom si všechny ty, doufejme skvělé herní novinky, vůbec stihli zahrát.
- FLATOUT ULTIMATE CARNAGE - megamazec destrukce!
FlatOut 2 je jedna z nejoceňovanějších „závodních" her vůbec. Zcela jednoduchý herní koncept, poctivě udělaný poskytuje nekonečnou zábavu, na kterou věhlasné závodní herní tituly jen smutně z povzdálí koukají. A to vše za nějakých 299 korun s DPH. Pokud se vám FlatOut2 líbil a já si myslím, že se takových najde spousta, tak je tady konečně PC verze FLATOUT ULTIMATE CARNAGE. Takže zapomeňte na brzdy, čistou stopu a fair play. Tahle hra je pro opravdové profíky s těžkou nohou na plynu s jednoduchou filozofií: „Pravidla a bezpečnost? Co to je? Co neuhne, to má smůlu" ...
FlatOut Ultimate Carnage je vlastně jen vylepšený remake FlatOut 2 (což nám vůbec nevadí). Hra nabídne známý obsah z FlatOut 2, který bude vylepšen o pět nových singleplayer a 2 nové multiplayer módy. Novinkou je ještě větší stupeň destrukce, kdy každá trať obsahuje na 8 000 zničitelných objektů (FlatOut 2 jich nabídl 5 000). Už tak velmi pěkná grafika dozná podstatných změn, viditelných zejména ve vyšších rozlišeních - Vylepšené stínování pro všechny vozy, které budou sestaveny z 20 000 polygonů, zatímco ve FlatOut 2 byl každý vůz tvořen pouze 7500 polygony, se postará o parádní zážitek. Hra je samozřejmě skvěle optimalizována, stejně jako byl FlatOut 2, takže žádné velké HW nároky. Hra vychází v české verzi v září a cena hry je 290 korun vč. DPH. Pokud jste fanda téhle super série jako já, můžete si k prvním dvou dílům přidat i tento remake druhého dílu za poctivou cenu. Pokud tohle někdo ukradne, patří už vážně do kriminálu. Skvělá zábavná hra za skvělou cenu, takhle přesně to má vypadat ...
Index očekávání: 100%
- Diablo 3 - žádná změna grafiky!
Nelíbí se vám grafická podoba chystaného Diabla 3, které se podobá skoro dětinsky pohádkovému zpracování World of Warcraft? Pak má pro vás vývojové studio Blizzard vzkaz. Trhněte si!
Přesně takové je stanovisko Blizzardu k petici, která se právě snažila přesvědčit tvůrce k nějaké změně designu a grafického zpracování očekávané hry. Blizzard se nechal slyšet, že je se současnou podobnou hry spokojeno a už není cesty zpět a žádné změny dělat nebude. Petice požadovala důstojnější, temnější styl, nicméně hlavní tvůrce hry řekl, že podobný styl zkoušeli již před dvěma lety a údajně nesvědčil hratelnosti. Rozhodli se tedy sáhnout po více barevnějším stylu. Bohužel člověk má trochu pocti, že tvůrci zapomněli, že fandové Diabla 2 už pěkně vyrostli a pohádkový styl, ke kterému Diablo 3 inklinuje, není přeci jen pro 25-35 leté hráče to pravé ořechové. Souhlasím s tím, že zvolený grafický styl je originální a nezaměnitelný, ale přeci jen hra působí lehce jako dětské omalovánky. Uvidíme, co plná verze. Datum vydání nebylo upřesněno, jak znám Blizzard, tak spěchat nebude. Takže podzim roku 2009 bych viděl jako první reálnější datum.
Index očekávání: 90% (grafika :( )
- Crysis Warhead - jako přes kopírák
Ke konci roku nás čeká druhý díl Crysis. Nicméně už víme, že dvojka bude vlastně jedička, akorát se bude odehrávat na druhé straně ostrova. Takže stejná herní náplň, stejné prostředí, stejní protivníci = stejný prodejní propadák?
Málokteré hře se dostalo takové propagace jako Crysis, jenže pouhý 1,5 milionu prodaných kopií je prodejní propadák. Na neúspěchu se podílelo hned několik faktorů. Zejména hype ze strany společnosti NVIDIA, která si tuhle hru zvolila pro propagaci svých nových grafických karet a vytvořila dojem, že na Crysis potřebujete nutně silný a drahý HW, abyste si ji mohli zahrát. CryTek se podobné chyby nechce u druhého dílu dopustit a tak už dopředu inzeruje mnohem nižší HW nároky. Chyb ale byla také určitě v tom, když hra unikla na P2P sítě plný měsíc před vydáním. Za tu doobu si ji spousta lidí vyzkoušelo, zjistila, že po druhém maximálně třetím dohrání už je nudná a nic víc nenabízí a tím zájem o tuto hru skončil. Takže když už slavnostně vyšla, slízla sice vysoká hodnocení, ale většina hráčů už ji znala, protože po mediální masáži neodolala a hru si stáhla s předstihem, ale už nebyl důvod proč ji hrát znovu a tedy si ji kupovat. Bohužel druhý díl nejspíše nenaplní představy Cryteku, který nechtěl původně dvojku exkluzivně vydat, ale po s velkou pravděpodobností dohodě se společností NVIDIA, která Crysis používá jako svou hlavní marketingovou hru pro kterou optimalizuje, vyjde ještě druhý díl exkluzivně jen pro PC. Ovšem něco mi říká, že trojka už exkluzivně nevyjde, protože si neumím představit, proč by obsahově obdobná hra měla vydělat více než stejný první díl, který měl výhodu velkých očekávání. Crysis Warhead je podstatně méně očekávanou hrou, právě proto, že dobře víme, do čeho jdeme. Ostatně podívejte se na herní videa, poznat rozdíl mezi 1. A 2. Dílem bude opravdu těžké ...
Index očekávání: 75% (víme, o co jde)
- Rage - 3D akce křížená s akčními závody od ID Software!
ID Software, společnost, která stojí za herní sérií DooM, představila prvních pár záběru ze své nové hry s názvem RAGE. Tato hra je poháněna id Tech 5, špičkové grafické zpracování je tedy zárukou. Herní náplní by kromě klasické akce v postapokalyptickém prostředí měly být i velmi akční závody pouštních buggyn, kde kromě svého jezdeckého umění využijete k předjíždění i praktický rotační kulomet a další vyloženě fair play věci, které chybí současným závodním hrám :). Zhruba 20 hodin dlouhá herní doba, která bude ze 40% naplněna právě závoděním, vyjde na PC, XBOX360 a PS3. Datum vydání není znám, ale předpokládejte spíše konec příštího roku.
Index očekávání: 90% (zajímavá kombinace)
Podívejme se na další novinky: Nové NFS, nové strategie a další ....
|