Games News – hry aktuálně aneb bude nám výkonný HW konečně k něčemu? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sunday, 07 June 2009
Přejít na obsah
Games News – hry aktuálně aneb bude nám výkonný HW konečně k něčemu?
Novinky a aktuality

 

  • Aliens vs Predator! – herní ukázky znovuzrozené akce!

Mezi námi je řada hráčů, kteří si pamatují staré Aliens vs Predator a tak myslím, že řada z nich určitě uvítala informace o reinkarnaci této akce. A je vidět, že hra je už v hodně pokročilém stádiu vývoje. Sami můžete posoudit podle videa:

Herní akce za Predatora ukazuje hodně velký potenciál. Osobně si myslím, že nejzajímavější to bude opět za mariňáka. Vydání má proběhnout někdy příští rok na hlavní platformy.

  • Just Cause 2 – pokračování střílečky ala GTA

Originalita není něco, co je Just Cause 2 vlastní, na druhou stranu první díl nebyl herně rozhodně špatný a tak logicky přichází díl druhý. Novinky? No protože autoři byli prý spokojeni se vším, tak je tu jen pár zdokonalení, ale žádné velké novinky. Největší je, že hra bude hlavně o hlavní dějové linii a vedlejší mise jsou pasé. Volání po realističnosti se také nijak na druhém dílu neprojevilo. Ale vypadá to docela dobře, hlavně zábavně. Vyjít to má někdy letos.

  • Mass Effect2 – temný, ale akční díl

Samozřejmě se na E3 hodně mluvilo i o Mass Effecu. A protože jsem fandou této hry a na druhý díl se těším víc než na Vánoce, nedalo mi to u příležitosti setkání s EA se zeptat na pár věcí. Musím říci, že nejsem z odpovědí úplně nadšen a to hlavně v duchu toho, že prý druhý díl má být akčnější a méně RPG.

První prezentovaná videa tomu jasně napovídají a musím říci, že mám obavy. Na druhou stranu více akce uvítám, ale omezení RPG prvků rozhodně není dobrý nápad. Už takhle jich tam bylo víc než moc málo a chtělo by to spíše přidat než ubrat. Raději bych tak viděl více akce s více RPG prvky, více možností, více vedlejších misí, více stěžejních rozhodovacích míst ve hře atd. Mass Effect 2 má být více temnější, ale také prý více omezený, co se pohybu po Galaxii týká. Každopádně těšíme se více než moc a EA kolem téhle hry rozhodně nedám pokoj :). Vydání je naplánováno na PC a Xbox360 někdy v Q1 příštího roku.

  • DIRT 2 – pokračování úspěšné závodní série

Codemasters připravují na vydání druhý díl DIRT. Hra je těsně před vydáním, které má proběhnout v září letošního roku. A novinky? Kromě většího zaměření na Rally a nové herní mody se prý máme těšit na více realističnosti, než v předchozím díle, který byl podle autorů až přílišnou arkádou. Nicméně ani DIRT2 nemá být simulátor. Opět se dočkáme velkého vozového parku a mnoha tratí.

Jak je vidět z herních záběrů, o technologické zpracování nemusíme mít obavy, protože bude špičkové, jak jsme na to ostatně od Codemasters zvyklí. Takže DIRT2 vystřídá po roce GRID. Zajímalo by mě, zda je v přípravě i GRID2 na příští rok …

  • Alan Wake – čekání u konce?

Na tuhle hru už čekáme nějaký ten pátek. Je ale neustále odkládána. Hratelná ukázka přitom byla k vidění už v roce 2006. Dočkat bychom se ale měli již na jaře příštího roku, tedy pokud hru zase neodloží. Hra by měla být postavena zejména na tísnivé atmosféře a tajuplném příběhu. Tak uvidíme.

  • Metal Gear Solid – hra vyjde pro Xbox (i PC?)

Hra vyjde pro obě herní konzole, a ačkoliv není PC verze ještě potvrzena, vzhledem k současným zvyklostem je její vydání více než pravděpodobné. Uvidíme, zda případně tato konzolovka bude mít náročnějším uživatelům PC, na PC co nabídnout.

 

  • Zaklínač – konzolová verze nebude, ale PC se dočká rozšíření

 

Od vydání skvělého RPG Zaklínač už uplynul nějaký ten pátek, hra ale dostane další vylepšení. Patch lze stáhnout přímo do vaší Witcher Enhanced Edition 1.5, která už dříve původní hru výrazně vylepšila a rozšířila. Nový patch přidá 5 dalších epizod. Oproti tomu hra nikdy nevyjde na konzole a připravovaná konzolová verze byla z finančních důvodů zastavena.

A to by bylo pro tento týden vše. Nezapomeňte na naši sekci BLOGY a VIDEA, které jsou připraveny pro vaše příspěvky všeho druhu ….

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 16:36:37
avatar
"Uvidíme, zda případně tato konzolovka bude mít náročnějším uživatelům PC, na PC co nabídnout." Ano za dobu co mám konzoli sem zjistil, že jediný co je na konzoli jednodušší je spouštění her. Opravdu si nemyslim, že by konzolové hry byly nějak jednodušíí, ať již jejich koncept a nebo provedení. Masximálně lehce horší detaily, i když to taky neni pravidlem (Bioshock). Možná by nebylo od věci, než se pouštet do takovýchto prohlašení, si tu konzoli zapůjčit....
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 21:24:52
avatar
Většina PC hráčů nemá ráda konzole.. nezávisle na tom co kdo tvrdí, někteří je nebudou mít rádi nikdy, smiř se s tim. Btw. patřim k těm co si konzoli koupí tehdy, až na PC nebude co hrát. Pro mě osobně je konzole něco u čeho bych byl mnohem radši, kdyby to ani neexistovalo..
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 22:17:55
avatar
No můžu říct, že u mě to takhle bylo dřív taky. Nicméně jakmile sem začal na PC pracovat, začal sem též po nějaké době vyhledávat důvody proč se tomu místu vyhnout. No a pokaždý přece jenom neni po ruce nějaká kamarádka a nebo jiné rozptýlení, takže proto sem si na hry pořídil konzoli a musim říct, že sem zcela spokojen. Nicméně dokážu uvažování PC hráčů pochopit, na druhou stranu si nemyslim, že kdyby konzole nebyly, že by to tady bylo nějak výrazně lepší....třeba jako PC-Only hráče by mě mrzelo přijít o Fable II, který je jednim z nejlepších her který sem kdy hrál no a Mass Effect, je přece jenom taky původně X360 only ; ) Každopádně díky za názor : )
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 23:24:50
avatar
no jako snad se fable II a gears of war II taky na tom pc dockam prvni dil fable byl famozni...kupoval sem ho za 300 kila v cestine, ocekavani nizka, ale ta hra opravdu prekvapila. rpg jak ma byt. ja i kdyz sem pc only hrac tak hrani na konzolich chapu a ono to ma taky neco do sebe. a nemam zadnou potrebu jak jini je slepe odsuzovat, i kdyz vubec nevi o co de.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-16 10:34:21
avatar
No kdyby tu nebyly ty konzoly tak by hra Fable II urcite vysla na PC a bylo vse jak ma byt. Promin, ale konzole jsou umele vytvorene a nejsou potreba. PC je nahradi, ale opacne to nejde
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-16 10:40:57

Opravdu fundovany a na faktech zalozeny nazor... Pro deti a casual hrace konzoli PC nenahradi, ale to by chtelo "open mind" a "brain on!". Zjisti si neco o historii herniho prumyslu, jeho vyvoji, segmentech atd. Oboje ma sve nezastupitelne misto a nhradit jedno druhym nelze, kdyby jsi konzole zrusil, vyvinou se v nejake podobe znova. To ze tobe nevyhovuji je ciste tvuj boj. A konzole je umele vytvorena? Tohle mas odkud? Konzole jsou tady dele nez PC jako herni stroj. A jeste si dej sam palec, na to nezapomen.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-16 15:15:20
avatar
Ja nemyslim vsechny druhy konzoli, ale ty co jsou konkurenci PC a ty jsou tu vytvoreny umele. Proc myslis, ze takovy Apple Macintosh skoncil s prodejem stolnich PC, protoze nemel sanci oproti PC trhu. Tak dopadnou i konzole. Jinak s pocitacem v mem okoli zacinaji deti +- jak ktere dite ve treti tride a mozna i mnohem drive a zadny problemy jim to nedela spis naopak. Jestli je nekdo s prominutim Lama tak tomu nepomuze ani svecena voda natoz konzole. Jeden muj kamarad si nedokaze nastavit ani klavsenici ve hre a to podotykam, ze je ta hra v cestine. Pro takove Lamy opravdu nepomuze ani svecena voda. V mem okoli znam par lidi co maji konzoli a hral jsem i na nich, ale vubec mne to nenadchlo spis naopak. Ja mam pocitac od 3.tridy zakladni skoly (byl to ZX81 a mam ho doted) a zajimam se o ne trochu vic nez jen na hrani. PC ma velkou vyhodu oproti konzolim - jde upgradeovat a je univerzalnejsi. Nevyhodou bud mozna trochu vetsi slozitost. Kdyz se na pocitaci nauci delat 60-leti dedkove a babiny (osobne je znam a pari Flatout jak nactileti)beztoho aniz by meli nekdy v zivote jakykoli pocitac tak to urcite s tou narocnosti PC moc valne nebude!!! Jinak ohledne konzoli s historie mam urcite vice praktickych zkusenosti nez ty, protoze jsem to videl na vlastni oci narozdil od tebe kdy ty si asi jeste nebyl ani na svete. Prvni konzole na svete bylo s Atari a to uz jsem minimalne nekolik let paril hry na osobnim pocitaci, ktery v te dobe stal 3000,- Kc a mel jen 16kB pameti. Coz byl jeden mesicni plat v te dobe a samozrejme PC to byt jeste nemohlo a ovladat blbe Atari zvladl kazdy blb, strcit kazetu, napsat jeden prikaz a zmacknout play fakt umi s prominutim kazdy blbec
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 16:58:27
avatar
"....chceme vidět a cítit ten rozdíl, když utratíme desítky tisíc za high end součástky, tak to ve hrách chceme vidět proti mainstreamu!"

Ne nechceme, chceme aby nám to jelo naplno na našich nejvýše mainstreamových počítačích, high end nás, normální lidi nezajímá!

Ale jinak ty hry obecně vypadají moc dobře, že by konečně důvod pro koupi nové grafiky?
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 18:14:56
avatar
Alebo aj : chceme dobre optimalizované hry !
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 20:25:06

to Asgard : je to k nasrání, ale co spustíš na dnešním mainstreamu jsou úžasné detaily. Pokud by se vizuální kvalita posunula o řádný kus dopředu (což pochybuju), mohlo by platit to, co platilo kdysi.
Mainstream grafika = střední detaily atd
Proč ne, na co je tu nevyužitý HW ?

edit: ono totiž brát za bernou minci to, že chceme, aby nám jelo vše na max na našich mainstreamových PC, dost dobře nejde.
Vemte si dnes, co karty střední třídy zvládnou.
Proč by budoucí hry nevypadali nádherně na hi-endu, když na středních si budete stejně chrochtat?
Proč by majetnější majitelé obřích monitorů a hi-end grafik, neždímali technologické vymoženosti a hráli se vší parádou ?
Je to tedy čistě hypotetické, ale rozvoj nemůžete zastavit na vašich "obstarožních PC".
Firmy NVIDIA a AMD potřebují jít kupředu, prodávat, zároven vývojáři by měli makat na využití HW.
Žádné firmě nemůže stačit prodávat dlouhoběji jednu řadu grafik, co dostačuje trhu, aniž by se snažili o zlepšení/zkvalitnění/produkci. Ono to u konkurence ani jinak nejde.
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 20:44:14
avatar
Souhlasim s tebou. Je samozrejme dobre,ze dnes postacuje na full hrani temer vsech her karta lehce nad tri tisice,ale vykonne graficke karty ztraceji svou "exkluzivitu" highendu z drivejsich let,coz me mrzi.
Jsme v dobe,kdy si nejen majitele 4890/GTX285 muzou pro zlepseni kvality obrazu zapnout tak maximalne vyssi AA,nebo koupit vetsi uhlopricku.
Snad se to zlepsi s prichodem her s DX11
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 20:46:13

mluvíš mi z duše ....bohužel Ati ani Nvidia se v poslední době moc nesnaží situaci v PC hraní zlepšit..to se jim šeredně nevyplatí. Brzo koupíme GK, která nám bude stačit pět let ..když tady má být Xbox až do roku 2015.
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 22:01:28
avatar
Mno pánové myslím že byste obrátili, kdyby skutečně byly hry jak za starých časů mainstream-mainstream detaily. Nebo byste všichni houfně běželi pro GTX295? Nemyslím. Jsme už holt namlsaní, a tak už se zapomnělo na dobu kdy byly diskuze plné příspěvků "ó jaká to musí být krása na plné pecky...škoda že to nikdy neuvidím". Je to naprosto to samé jako když bysme chtěli aby se vrátili ceny počítačů ze začátku 90.let, kdo si je pamatuje ví o čem mluvím Jinak budoucnost není v tom udělat hru pro pár nadšenců (jak dokázalo crysis), ale v tom přinést skvělý A/V zážitek všem s HW za rozumnou cenu.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 22:15:50

tady není bud a nebo.
Máš pravdu
Zrovna tak ji máme ale i my, co bereme v potaz tržní prostředí, potřebu konkurovat si na trhu a k tomu potřebuješ možnost prodat své přednosti, at už to je PhysX, nebo dx 11.
Mě by se taky líbilo pařit věčně na 4850 na full.
Obávám se ale, že to není možné, z důvodu funkčního prostředí a posunu kupředu, což je potřebné
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 22:21:58
avatar
Ale dnes take highend stoji polovinu toho,co staval ze a (u jednojadroveho) ani to ne
Nezjednodusoval bych to na na pouhou frazy "mainstream-mainstream".. Osobne by mi stacily napriklad v Crysis dalsi 2 nastaveni nad ultra high a kdo by chtel (mel),bylo by to jeste lepsi a ti s mainstream grafikou by meli "pouze" ultra high
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-16 10:46:43
avatar
Je jen dobre, ze se na mainstreamu daji hrat hry na takovych detailech. A myslim kdyby chteli vyvojari her zvysit narocnost her tak to neni pro ne problem. Rekl bych, ze zvysit velikost textur, dat lepsi efekty atd. by melo jit, ale protoze to konzole nezvladnou tak se highend grafiky nudi a vyvojari to nedelaji. Byl bych pro kdyby hry vypadaly na mainstreamu jako dnes a pro highend pridali takove veci, ktere budou jen takove vychytavky, ktere vetsina lidi nepotrebuje - treba 100xAA
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 21:41:56
avatar
Záleží len od situácie na trhu ako dlho sa bude predávať jedna rada grafických kariet. nVidia žije z 8. generácie už tretí rok.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 21:54:07

ano, díky tržnímu prostředí.
To nzn, že budem chtít přešlapovat na místě
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 23:26:48
avatar
Ale to čo chceme my (zákazníci) spoločnosti vôbec nezaujíma, akurát priebežne moniturujú situáciu a čakajú až do momentu keď ju k tomu konkurencia dotlačí. Čiže ak chceš pokrok tak agituj proti (skoro)monopolom (:
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 20:47:45

klidni ...spousta lidí má PC jako koníčka a proto investují prachy do hardware.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-16 11:01:04
avatar
No nevim nevim. Taky mam PC jako konicka, ale to neznamena, ze musim utratit celou vypatu za komp. Ja jsem si radeji koupil slusny byt a poridil slusny mainstream PC. A ne jako muj kamarad co si kupuje same super drahe veci do kompu, ale jak si nema kde bydlet. Bydli stale u rodicu a zavidi spis on mne, ze ja si muzu delat co chcu a on musi doma stale poslouchat. Je treba pouzivat rozum a ne nesmyslne utracet
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 17:35:43
avatar
Dotaz na "DD". Nebylo tady někde testováno, kombinace dvou grafik? Viz. HD4870 + HD4850 v Croosfire o kolik bude nárust výkonu?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-08 12:16:51
avatar
DD sorry, ale ty nejsi zadnej fanousek RPG na jakyho se pasujes v odstavecku o Dragon Age...jak by mohl nejaky takovy fanousek davat do srovnani Sacred 2 s duchovnim nastupcem Baldurs Gate???dragon age a sacred toho maji spolecnyho asi tolik co flashpoint a serious sam...uz jen to ze tam ani baldurs gate nezminujes, znaci ze nevis ktera bije...

sacred 2 je obycejnej klikfest, kde se nehraje na zadnou taktiku jen klikas jak blazen a sbiras lepsi predmety a pridavas si body do statu a kouzel co se ti nejvic libi. po case je jasny ze te to omrzi, protoze pribeh tam stoji za hovno a furt jen klikas a klikas a klikas. tenhle zanr vlastne definovalo diablo, ktery ale aspon tenkrat bylo zabavny a dnes zabavi jeste i v multiplayeru. z pravyho rpg si to bere jen ten zaklad jako vylepsovani a sbirani predmetu jinak je to obycejna stereotypni akce.

ale dragon age je uplne neco jinyho..maji na nem delat i lide co stali u baldurs gate a ma to byt prave takovej nastupce tyto legendy. tvoris si tam skupinu nekolika postav a hra je zalozena hlavne na taktice..vyuzivaji se casto pauzy v bojich, musis dobre vyuzivat schopnosti postav a boje sou velmi obtizne. bojovnik musi udrzet monstra od kouzelnika, ktery meta firebally nebo blesky, knez musi bojovnika posilovat a lecit, zlodej zas strili z luku treba ohnivy nebo ledovy sipy apod..zadny pul hodinovy klikani do bosse nez konecne zdechne ale taktika. a k tomu jeste poradny pribeh a ne zadny trapny pohadky o sedlakovi, kterej musi zabit spatneho krale, kterej se spolcil s demony. kdo hral baldurs gate tak vi o cem ta hra asi bude..ja sem na baldurs gate (a falloutech a icewind dale...) vyrostl, a tesim se na tu hru jak na zadnou jinou.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 18:53:43
avatar
velmi sa do singleplayer rpg nevyznam, lebo ma to nejako nebavilo proti umelej inteligencii, hraval som 2 roky dotu a podobne veci pod w3l-kom, ale ak by tam bol nejaky fakt prepracovany pribeh,atmosfera,a vsetko co k tomu patri, tak by som sa nechal presvecit ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 19:00:13
avatar
no jde videt ze se v tom vubec nevyznas dota a jine mapy do wara jsou uplne o necem jinym...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-08 12:17:55
avatar
já to srovnání myslel spíš co se rozlohy vs zábavnost týká ;)
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-10 10:13:57

To nevadi ze Baldurs Gate(jediny co mi trochu vadilo bylo ovladani nez jsem si zvykl ale to snizi hodnoceni z 99 na 98, proste ve sve dobe suprove zpracovane na urovni Fallout I a II) neznas, "nedej boze" takove RPG ikony jako eye of the beholder, dungeon master(zakladatel tohoto zanru, prvni dil vysel pro Amigy), ultima atpdb. protoze nikdo neni dokonaly a nikdo nevi vse a rozumny clovek ti to nikdy nebude davat za zapor ci nedej boze vycitat tak se nestyd to priznat...
Camazoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 18:48:05
avatar
Citace:
dá se ale očekávat, že Crytek bude muset hru výrazně ořezat na vizuální kvalitě, aby to konzole vůbec zvládly

já myslel, že právě kvůli tomu vyvíjí CryEngine 3; aby to ořezávat nemuseli (moc)
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 19:13:42
avatar
Presne tak. CryEngine 3 bude velice podobny CryEnginu 2,co se tyka vizualni "vyspelosti". Hlavni rozdil bude prave ve velice dobre optimalizaci,diky ktere ho zvladnou (s komprimovanymi texturami a mirne orezanymi efekty,jako predevsim stiny) i konzole.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 20:43:28

DD to podle mě myslel tak, že PC verze bude nadupaná ale na konzole to ořežou...schválně si přečtěte k tomuhle tématu na eurogamer.cz.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 20:41:51

E3 se letos vydařila a ve stejné podobě by měla být i příští rok. Co mě ale silně zklamalo jak naprosto otevřeně ignorovali PC hraní. Veškeré předváděčky se odehrály na konzolích. Čekaljsem, že Microsoft představí možnosti DX 11 a oznámí alespoň hry o o DX 11 rozšířené (nativní DX 11 hru patrně neuvidíme nikdy). Jinak ohledně Crysis 2 si myslím, že bude o něco málo graficky lepší než jednička. Yerly skutečně říkal, že vývoj probíhá primárně na PC a teprve poté portují na konzole. Cry engine 3 v PC verzi má být o něco lepší než Cry engine 2 ..ale umí právě ovládání z konzolí. Takže to snad dopadne dobře. Špatná zpráva je, že stávající xbox 360 tady bude až do roku 2015 .... takže budeme rádi, když v příštích cca 6 letech vyjdou hry, které budou graficky alespoň na úrovni Crysis...
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 21:25:27
avatar
no tak to si nas nepotesil velmi teda ... uz ma tie konzoly zacinaju dost srat ! kiez by sa ludia umudrili a prestali zit tak konzumne (kupovat konzoly) a radsej do obyvacky kupovali nadupane HTPC a mali by pokoj...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-10 10:41:35
avatar
Ja jsem zaryty PCckar, ale mam pro konzole pochopeni. Je to relativne levne a dobre vypadajici hrani. PC je ale PC
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Assassins Creed 2 2009-06-07 22:46:23

DD musim s tebou suhlasit AC je hra, ktora ma velky potencial ale zial prvy diel ostal niekde na pol cesty; vacsina AC 1 bola v norme az ku koncu kde bolo treba pred kralom Richardom bojovat proti 7 rytierom naraz to bola hovadina jak mraky; ja by som bral v AC 2 assassin mod, kde by som si mohol tu ktoru vrazdu naplanovat nepozorovane sa k cielu dostat, zabit ho a nepozorovane sa stratit nieco na styl Hitman (moja srdcovka), zial AC je to comu ja hovorim konzolovka hratelne ale na to aby to clovek presiel staci mlatit do klaves a vypnut mozog
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-07 23:19:15
avatar
nepozorovane ses k nemu dostat mohl..moznosti tam bylo vzdycky nekolik...treba vezmu priklad te vrazdy na popravisti. mohl jsi tam vybehnout a vsechny posekat nebo jit spolu s tema mnichama nepozorovane na popraviste a pak az jit k tomu katovi a zavrazdit ho. nejlepsi vrazda byla kdyz si pockal az prisel k tomu poslednimu odsouzenymu, kterej zemrit nesmel. nebo treba v pristavu si mohl jit k te lodi primou cestou nebo nepozorovane preskakat zadem po lodkach. a kdyz si plnil tu nejnudnejsi cast hry..to je ty miniukoly tak za kazdej si ziskaval nejaky napovedy nebo mapky, ktery ti k dokonale vrazde pomohli.

ale ty uniky byly nutne. vzdyt ty vrazdy se odehravaly verejne...takze je jasne ze po tobe vzdycky nekdo pujde

na druhej dil se tesim..kdyz ho vymakaji vice po te strance ziskavani informaci a pridaji vice zpusobu jak vykonat vrazdy tak to bude zase pecka. hitmana prave mam taky hodne rad, a tak po jeho vzoru sem si s tema vrazdama i v assasinovi fakt vyhral...dokud nebyla dokonala tak sem nesel dal
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-08 07:36:47
avatar
se mi nelibi jak sou v tom assasinovy ti nepratele blbi, kdyz jsem skouknul video,,,vzdyt cekali az dobojuje z jednim a az pak utocili,,,,ze by byli fer? jak by si cekali jenom na exekuci...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-08 12:45:56
avatar
Doufám, že ty řeči o techn. úrovni Crysis2 nejsou jen kecy a skutečně bude vstupním "mustrem" PC našlapaná grafika s detailními texturami a jiným plnohodnotným nářezem, který se bude ořezávat pro slaboučké konzole. A že se nebude aplikovat ten levnější ale běsnější způsob, kdy se v menu konzolové hry přidají "písíčkovská" nastavení a voala, PC verze je na světě, i s tím vším beznadějně zastaralým konzolovým haraburdím na krku...
Na Crysis se docela těším. Warhead mě až tak nebral, ale jednička mě (a nestydím se za to) pobavila a vychutnával jsem si ji akci po akcičce, žádné zběsilé probíhání a pak drsné frky na fórech jaká je to békovina...
A VELMI se těším na nové COD. A velmi doufám v LINEÁRNÍ děj, v PŘEDSKRIPTOVANOU akci, v NEREÁLNÝ bodyshot systém a hlavně, hlavně doufám že tam nena*erou nějaké zkoumání duševního profilu hlavního hrdiny, nějakou ztrátu paměti nebo identity, nějaké Freudovské zkoumání nitra a hledání "temného pozadí" a významu nočního pomočování a latentního sexuálního (snad?) nenaplněného vztahu k matce nebo staré fordce na dvoře... Prostě jen ať to není The Sims3 - ModerneWarfare... Po hrdinovi nechci víc IQ než na pronášení hlášek typu "whuuu, whose fucking braine is on my fucking gun?!"

Tak na to se těším...
Mimochodem, nedávno jsem si v ALze při čekání vyzkoušel COD na Playstationu3... HRŮZA!!! Grafika horší než na integrované grafice na 780G (a ten šum!) a ovládání jak pro Stephena Hawkinga... Akorát jsem tu páčku ovládal rukama a ne jazykem... Děs!
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mafia2 2009-06-08 22:13:33
avatar
byma zaujimalo preco dd nespomenul mafiu dva a aj novy gameplay ktory bol na e3 zverejneni... ukazuje to mesto v zime, kde je vdetko zasnezene a vidno tam jazdu autom s prestrelkou v liehovare... celkovo sa na ceskych servroch moc mafia nerozobera, ved je to predsa ceska hra, tak by mala mat rped zahranicnymi prednost
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-08 23:02:24
avatar
to by mě zajímalo, na jaké české servery chodíš
to mafia 2 gameplay video které vzpomínáš tu bylo tuším na blogu
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-09 11:59:45
avatar
Ty si raději prosvišti slovenčinu, než nelegální obchod
Myslím že o Mafii 2 je toho na webu dost, stačí hledat...
hajo03 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - sry 2009-06-09 15:57:13
avatar
sry na tunajsi blog nechodim... a na bonuswebu o tom tiez nebola nai zmienka... myslim ze nieco bolo na hrej.cz
Kacko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-06-16 19:08:20

Huaaaa DIRT 2 DIRT 2 DIRT 2:-)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!
Exodus od bývalých tvůrců Mass effect vypadá jako Mass Effect!Čtvrtek, 19 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 480x
Komentářů: 0
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.
Witcher IV oficiálně odhalen! Ciri v hlavní roli.Úterý, 17 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 893x
Komentářů: 3
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PC
Kontroverzní The Last of Us Part II dorazí na PCPondělí, 16 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 903x
Komentářů: 0
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025
Mafia: The Old Country dorazí v létě 2025Pátek, 13 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1380x
Komentářů: 0
Cyberpunk 2077 dostává další aktualizace, i když už neměl!
Cyberpunk 2077 dostává další aktualizace, i když už neměl!Středa, 11 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1165x
Komentářů: 1
AMD chce zatlačit na NVIDIA - Šéfka AMD je CEO roku 2024
AMD chce zatlačit na NVIDIA - Šéfka AMD je CEO roku 2024Úterý, 10 prosinec 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1211x
Komentářů: 3