Strana 2 z 2
Tahle celkem neznámá střílečka patří spíše do Budgetových záležitostí, stejně jako její první díl. Druhý díl vypadá technologicky o dost lépe a ani proti současným očkovým titulům nemusí být úplně chudý příbuzný. Uvidíme, co hratelnost a inteligence protivníků, která v těchto hrách často poněkud absentuje. Hra nemá příliš originální zápletku. Naším úkolem bude zjistit, co se děje v tajných laboratořích kdesi v Guyaně. Má jít o nějaký ten oblíbený tajný výzkum atomových zbraní a podobných aktuálně preferovaných věcí všemi možnými i nemožnými zájmovými skupinami po celém světě. Hra by měla vyjít ještě letos ...
Index očekávání: 70%
Pokračování hry STALKER, které nás ale zavede do událostí předcházejících událostem prvního dílu se blíží. Druhý díl bude mít podstatně vylepšenou grafickou stránku přibudou DX10 prvky. O úspěch druhého dílu mít strach nemusí, prvního dílu se totiž prodalo na 2 000 000 kopií, což je na debutující hru herního studia z východní Evropy, která vyšla navíc jen pro PC opravdu ohromný úspěch. Pokud to srovnáme s CRYSIS, kterého se prodalo jen 1 000 000 kusů a je prodejním propadákem, nemůže druhým dílem studio GSC GameWorld nic než získat ...
Druhý díl nás zavede před první díl. Pokud neznáte původní hru, nevadí. Pokud znáte, bude pro vás prostředí a některé události známější. Osobně bych doporučoval si původní STALKER přeci jen zahrát. Autoři nám prý přichystali pár dopovědí na nezodpovězené otázky a vylepšili nám Zónu o nové anomálie a nepřátele + by hra měla mít nově zničitelné herní prostředí. Inu těšíme se ... Atmosféra STALKERA byla fantastická, až v některých chvílích chodil mráz a radiace po zádech. Pokud se objeví i v druhém dílu, woooohaa ... bojim bojim :)...
Index očekávání: 99%
Teď to vezmeme trochu telegraficky letem světem. Takže co nás čeká a nemine?
- Resident EVIL - pokračuje
Tak už víme, že pátý díl téhle hororové akce přijde i na PC a bude to takový návrat ke kořenům celé série. Pokud si myslíte, že pátý díl bude po dvanácti letech definitivně poslední, jste na omylu. Pátý díl sice odpoví na nějaké otázky ohledně viru a organizace Umbrella, ale tvůrci už připravují další pokračování, takže pátým dílem nic končit nebude. Ostatně jen blázen by ukončoval takhle úspěšnou a finančně výnosnou sérii, která zasahuje všechny platformy ...
- Alan Wake - čekáme, čekáme a čekat budeme
Je už více než jasné, že letos hra Alan Wake, fantastická směsice hororu, FPS a agentury v dech beroucím zpracování, letos prostě nevyjde. A prý ji neuvidíme ani v pořádných předváděčkách. Datum vydání je až někdy první polovina příštího roku. Takže bohužel ...
- Forza 3 - GT pro Xbox 360
Co je GrandTurismo pro Playstation, to je Forza pro XBOX360. Obě jsou to vynikající závodní hry. Nová Forza 3 přinese pro XBOX360 na dvou DVD 100 závodních tratí a více než 400 aut! To už je pořádný herní obsah. A to není vše. Hra samozřejmě umožňuje rozsáhlé možnosti úprav, detailní destrukční model a reálný model jízdních vlastností. Kromě toho si budete moci za poplatky hru dále rozšiřovat o další vozidla, která budou vycházet jako součást měsíčních updatů. Zda vyjde v nějaké verzi i pro PC, toť otázka, vzhledem k současné politice Microsoftu to není tak nereálné ...
- Alone in the DARK je gold
Dobrá zpráva, bude co hrát. Survival horor Alone in the Dark 5 je hotov a vyjít by měl kolem 20.6.2008. kromě PS3 vyjde na všechny platformy. Těšit se můžeme na hutnou atmosféru a boj o přežití. Jo a pokud chcete hru výhodněji, tak jsem zaslechl, že tuhle hru bude společnost ASUS bundlovat k nové grafické kartě GTX 280. S největší pravděpodobností se pak objeví i v balení ostatních grafických modelech této firmy.
Pokud si myslíte, že reklama je všudy přítomná, tak nebojte, tak špatně ještě není. Ale bude :). Už je to tak, že méně čučíme na filmy, ještě méně čučíme na televizi a místo toho utíkáme do světa her. No a reklama dříve nebo později přijde za námi. Těšit se tedy prý máme na reklamu v online hrách, kam se dostane nejsnáze. Později pak dorazí i do dalších her. Ostatně není to už nic, co bychom neviděli. Zejména závodní a sportovní hry obsahují už hodně reklamy. U RPG a akčních her je to trochu složitější, ono propašovat reklamu na nějakou elektroniku do středověké hry dá docela zabrat. Doufejme, že si herní vývojáři nebudou ulehčovat práci a místo detailní textury nějaké zdi, nebo skály, budeme vídat ve hrách velké reklamní poutače, což by atmosféře asi nějak neprospělo. No umíte si představit, že se takhle plížíte temným koridorem vesmírné lodě, nervy jako špagáty a najednou střih - reklamní pauza a na vás vyběhne králíček azurit s doporučením, která aviváž je jasně nejlepší, čím si čistí zuby a čím mu voní záchod, kde bakterie nemají šanci ...
A tímto přehled ukončíme s konstatováním, že z herního hlediska nás čeká ta zajímavější část roku a ostatně už jen pár dní a rok 2008 se nám přehoupne do své druhé poloviny ... pokud jste tedy chtěli něco stihnout ještě v první půlce roku, měli byste sebou hodit. Tolik k relaxaci a zpátky do práce :).
AUTOR: Jan "DD" Stach |
---|
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. |
|