Games News – pozdě ale přece, kupa herních novinek Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 02 červenec 2008
Přejít na obsah
Games News – pozdě ale přece, kupa herních novinek
další novinky

 

 

  • Co letos určitě nevyjde ...

  Teď si dáme takový rychlý přehled toho, co letos určitě nevyjde. Bohužel mezi hrami, které v roce 2008 neuvidíme je i očekávaný Star Craft2. Momentálně jsou prý ve vývoji teprve příběhové linie a filmečky k nim a to bude ještě nějakou dobu trvat.

 

   S velkou pravděpodobností se také můžete přestat těšit na další díl Assassin´s Creed. Tahle hra totiž neuspěla podle představ tvůrců. Ostatně ani se nedivím, technologické zpracování fantastické ovšem herní náplň byla jedna velká nuda. Stejné úkoly stejné lid pořád stejné úkony. Po 5 hodinách jsem hru vypnul, protože se věci neustále opakovaly. Ani se tedy nedivím, že tvůrci hry prohlásili, že s druhým dílem počkají, až bude větší očekávání. Alespoň si ale jako hráči můžeme prý říci, co ve druhém dílu chceme. Já bych věděl ... trochu té hratelnosti a rozdílné úkoly by neškodilo ...

 

   Letos se také neobjeví Alan Wake. Očekávaná hra stále není hotova a letos se jí už nedočkáme. Ono prý bude zázrak, když se hru podaří alespoň slušně odprezentovat na letošní E3. Už se pomalu objevují dokonce hlasy o tom, že s vývojem Alan Wake  je to podobné, jaké s Duke Nukem Forever. A když už jsem u toho Duke Nukem 3D. Tak ani tahle hra se na E3 neukáže. Žádné překvapení.

 

  Na E3 by se ale již mohl prezentovat Doom4. Letos se vydání plné hry ale určitě také nedočkáme. ID software plánuje vydat tuto hru jen pro PC a XboX360. Hra by se měla tentokrát odehrávat přímo na Zemi. Další podrobnosti ale sděleny nebyly.

  • Co letos určitě vyjde ...

    Nebudeme si kazit náladu a řekněme si na rovinu, na co se letos naopak těšit můžeme. Již několik dní si užíváme v češtině hry Mass Effect a je to skutečně bomba a každému milovníkovi RPG vřele doporučuji. Bioware prostě umí .... O prázdninách nás svou přítomností potěší na konci srpna nový STALKER a pravděpodobně i PC verze závodní arkády BornOut. Pak budou v rychlém sledu následovat hry jako veleočekávaný Fallout 3, zajímavé SPORE, skepticky vyhlížené NFS 13, atmosférické Call of Duty 5 a samozřejmě Far Cry 2.

  

Čekáme také na hry jako NHL 09, FIFA 09, Dead Space, Crysis WarHead  a několik dalších méně známých her, které by mohly o to více překvapit. Snad jsem vám tímto krátkým přehledem uklidnil, že letos budeme mít co hrát. Navíc si nemyslím, že víme úplně o všech zajímavých hrách, které se na nás letos vyřítí.

  • Zajímavosti uplynulého týdne ...

   Ze zajímavostí vybírám jedinou. Zejména studio Crytek je po neúspěchu prvního dílu Crysis hodně naštvané na PC piráty. Jeho šéf si nechal udělat poměrně zajímavou studii. Z té vyplívá, že na jednu legální kopii připadá 15-20 nelegálních! Že to rozhodně není v pořádku, je každému slušnému člověku jasné. Crytek se dokonce nechal slyšet, že končí s exkluzivními PC tituly a druhý díl Crysis vyjde pouze na PC jen díky společnosti NVIDIA, která by ráda i druhý díl Crysis marketingově ráda využila (ovšem to si zařídila ještě před vydáním konkurenční série ATI HD4000, které z jejích plánů se současnými grafickými modely udělala krátký proces).

   Crytek a jeho šéf si ovšem připravují půdu pro druhý díl a snaží se tak apelovat na PC hráče a jejich slušné chování. Bohužel si myslím, že mnozí už ani nechápou, o co běží a že hry a software obecně neroste jen tak na stromě a že je to krádež jako každá jiná. Na druhou stranu, vydavatelé si neuvědomují, že cena za hru třeba 1500 korun není zdaleka akceptovatelná a vysoké ceny her jim problém pirátství jen zvětšují. V případě druhého dílu Crysis si navíc myslím, že špatné prodeje prvního dílu možná ještě překoná a to v negativním slova smyslu. Nicméně poměr 1:20 je opravdu strašný. Znamená to snad, že na jednoho poctivého člověka připadá 20 zlodějů? No pakliže je to pravda, tak to tedy potěš koště, jak se říká  ...  

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
xentoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 01:28:21

no,uz sa tesim ako male dieta na COD 5 a Far Cry 2,len akosi Gearbox Software taji vydanie BIA: Hells Highway co ma mrzi,ale budis... ako spominal "DD" tento rok bude co hrat
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 01:32:09
avatar
hehe na ty jsem zapoměl ,a le snad o prázdninách by měly vyjít ...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 14:12:55
avatar
A taky jsi zapomnel na novy Flatout , ktery by snad uz konecne mel vyjit v Cervenci... Tesim se jak malej jarda, Burnout i Grid budou mit poradnou konkurenci (za 250Kč ).
A nepis uz prosim BornOut, je to nesmysl
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 01:55:34
avatar
No taky nechapu jak muzou nektere tyhle spolecnosti nadavat na to ze se pirati kdyz se nektere tyhle spolecnosti chovaj jakoby platicimi zakazniky doslova pohrdali - napr. Atari a Ubisoft sice nabizeji svoje hry na Steamu ale jen pro uzivatele ze severni ameriky - zbytek sveta ma smulu...

Ja teda nekoupim ani predrazenou krabicovou verzi ani to neupiratim - koupim si to az to bude na Steamu (coz je IMHO 100x lepsi sluzba nez treba D2D) a do ty doby nez to tam budu mit dostupne si vydavatele muzou trhnout...
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 10:09:29

jo jo Steam má velkou budoucnost. Krabice časem úplně vymizí. Podle Newella je to jediný způsob jak razantně potlačit pirátsví a být v těsném kontaktu s hráčskou komunitou. Steam roste každý rok neuvěřitelným tempem a bude to pokračovat.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 02:02:18

Husty dalsi dil Red Faction... Jedina neprustrelna vec v 1 byla neprustrelny sklo, Kdyz mel clovek dost raket tak proste prosel zdi.. V druhym dile to bylo horsi, ty mrakodrapy nesly zbourat, ve sloupech byly neznicitelny traverzy Tak by me zajimalo kam az s tim znicitelnym modelem zajdou ted..
Nojzy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Finally Diablo3 2008-07-02 08:20:21

Vidim, ze index ocekavani jste mrskli tak jak to ocekavam i ja
S tou grafikou plne souhlasim... Nevadi mi pohadkova grafika u war3 ani u WoW (i starcraft se da prekousnout), ale Diablo ma byt proste diablo/evil/666 a tu pohadkova grafika nepatri. Naprosto se to nehodi k podtextu hry a k mirne hororove orchestrove hudbe co bude v pozadi. Ale jsem si na 99% jisty, ze finalni verze grafiky bude takova jakou ji chceme.
Nejhorsi je, ze driv jak v 2010 to urcite nebude.
V nejlepsim pripade ocekavam Starcraft2 na Vanoce 2009 a Diablo presne o rok pozdeji.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 14:34:40
avatar
Hra je urcite uz z velke casti hotova (vyviji se uz 4 roky), takze dost pochybuju ze kvuli par nespokojenym fandum budou blizardi predelavat vsechny modely ve hre . Hra se bude vytecne prodavat i v soucasne podobe... A i na par Milionech Blizardu nesejde, ma prece WoW
stonoozka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - špatné prodeje?... 2008-07-02 08:46:56
avatar
Po vydání měla sice Crysis prodeje jenom okolo 150 000. Ovše přibližně dva až tři měsíce po vydání dosáhly její prodeje 1.5 milionu kusů. Takže v současné době se určitě nacházejí za hranicí 2 milionů, což už je slušné číslo, když vememe v potaz že na zaplacení vývoje většinou stačí prodat ~ 1 milion kusů. Navíc EA jako vydavatel na tom určitě vydělal, neboť "svoje" hry prodává za mnohem vyšší cenu než ostatní.
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 09:22:42
avatar
crysis vydelal ale cekali vic. a me stala originalka 1000,-- i s postovnym, i kdyz to melo poleskej obal, ale to je mi sumak . warhead si asi zas koupim.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 09:29:39
avatar
no já slyšel prodeje kolem těch 1 500 000, což je na A titul a Crytek těžký prodejní propadák .... vem si, že jenom 2 500 000 se prodalo zaklínače a to vlastně více méně jen v evropě, kde ho známe ....
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 10:14:36

propadák to byl ale na druhou stranu licencovali Cry engine 2 spoustě studií a také i mimo herní branži ..tuším třeba univerzita ve Stuttgartu atd. Podle mě by jim nejvíce pomohlo nakopnout nejlépe s rozeběhem EA kamsi a dát to na Steam. Elektronická distribuce má obrovskou budoucnost.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 11:33:27
avatar
Jo souhlas EA zmrvila co jen slo - nechapu ze s nima jeste nekdo dobrovolne spolupracuje....
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 16:40:23
avatar
Asi proto ze maj spoustu penez na vyvoj... A Crysis urcite nebyla levna hra... Na druhou stranu moc nechapu proc Ubisoft ukoncil spolupraci s Crytekem, asi mela EA lukrativnejsi nabidku.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 09:10:27

pekny prehlad a u toho Crysis Warhead ma aj tato veta celkom pobavila "Druhý díl by podle vyjádření tvůrců měl jít na plné detaily na PC základu za 10 korun." a ja blbec si idem kupovat PC za 16 000 xD je jasne ze si myslel 10 000,-
inak tento rok som mal 2 najocakavanejsie hry a to Mafia 2 a Fallout 3 uz mi ostala len jedna tak snad tu uz nepresunu
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 09:29:58
avatar
Diablo 3 dokonalý soundtrack jen Crysis warhead na sestave za 10 korum opravdu nepojede
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 10:16:31

taky to beru s rezervou, možná pojede ale v jakém rozlišení? Spíš to bude tak, že kdo to dal na 8800GTX tak Crysis Warhead mu poběží o něco lépe. Zase asi o důvod míň kupovat novou GK.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 16:44:07
avatar
Kdyz Radeon HD 4500 stoji 3500 Kc, procik staci dvoujadro za 1100,- deska 1400, pameti 2GB za 800 tak se komp za 10 litru urcite postavi. Sice bez monitoru, ale i tak je to super cena Dneska jsou komponenty tak levny, az se mi nechce verit ze úred 2 roky stalo 2GB pameti 8000 Holt vim kdy si stavet komp
Bangla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 20:48:54

Hehe ja mam jeste levnejsi sestavu.
HD4850 3000 (jsem v USA) a to jeste do mesice a neco ji doufam zlevni nebo prijde nejaky OC model za stejnou cenu Za 2 mesice jedu domu tak to musim stihnout koupit pod 3000KC, dale pak CPU za 1300 a to E2180 (podle me nejlepsi CPU na trhu cena\vykon) ktere nataktuju jako kazde jine C2D na 3GHZ a pak se mu nevyrovna zadne AMD na tomto taktu. Vliv mensi cache na hry je minimalni ve vysokych detailech viz testy (misto 120 FPS treba 112,u crysis je to 1-2FPS)...desku gigabyte P31 S3G za 1100kc (dobra na OC a vykonem nezaostava ani o procento za novejsimy chipsety P35 a X.....a ma maximum RAM 4gb COZ MI TAKY STACI) jinak souhlasi ostatni....Namitky?


Taky bych chtel DDho opravit ze podporu DX10.1 mit Diablo nebude, blizzard poprel dx10 a rekl ze pojede na DX9 (jestli se ale vyda za 2 roky tak se to mozna zmeni nicmene ted urcite nerozhlasuje jeho podporu jak uvadis)
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Crysis Warhead 2008-07-02 09:42:53

Nový díl Crysis rozhodně nemá stát 1500,-Kč. Už jsem si ho včera předobjednal za 799,-Kč. Délka prý bude cca 8-10 hodin, takže to vidím tak na pět pro průměrného hráče ale i tak do toho jdu protože původní Crysis mě ohromně bavil. Docela zajímavá věc vyplynula z rozhovoru s CE Cryteku panem Yerlim v rozhovoru pro IGN.com ...když se ho ptali jak se jim vydařila optimalizace tak odpověděl, že nás ujišťuje, že hru rozběháte i na 8600 GT na high details a že je to zatím tajná záležitost (super secret) jak se jim to povedlo a nemá se jednat jen o optimalizaci enginu ale o přidání nějaké features pro urychlení vykreslování. Vsadil bych klidně nato, že budou mít zabudovanou i podporu pro PhysX, aby právě tady Nvidia ukázala jak se počítá fyzika.

A teď k pirátsví - je to smutné, tak vysoký podíl legální verze ke kradeným jsem nečekal. Jsem rád, že jsem se nezařadil k tupému kradoucímu stádu a veškeré hry jsem si řádně koupil. Za tento problém si ale Crytek může i dost sám ..morální apel evidentně nezabírá a nebude to fungovat ani v tomto případě. Řešením je elektronická distribuce ala Steam. Nepřišli by zkrátka ani lidé, kteří chtějí krabicovou verzy. Krabicová verze by vyšla současně s elektronickou ale neúplná a z netu by se stahoval obsah aby ji bylo možné spustit - úplně to samé jako Orange box...bez netu a ověřování si zkrátka nikdo nezahraje. Bylo by to jistě daleko levnější než platit ochrany, které do pár dní (někdy i hodin) stejně někdo prolomí. Doufám, že se Crytek poučil a udělá to podobným způsobem a pak se bude o své hráče dál starat jako to dělá Valve. Škoda, že nespolupracují s Valve ale s EA - to byla podle mého názoru dost zásadní chyba. Gabe Newell (šéf Valve) je optimista a tvrdí, že PC hry mají velkou budoucnost ale je třeba konečně upustit krabice a jít pouze přes elektronickou distribuci (platba kartou na netu je dost banální věc dneska) a povinné klientské účty jinak se nehraje - osobně se na tuhle dobu těším protože to prakticky může zlikvidovat piráty a Steam dokázal, že může fungovat prakticky bezchybně. Nejvíc mě štve, že spousta hráčů hry kupuje také proto, že prostě chce, aby vycházeli další tituly a na druhou stranu je tady spousta trotlů, který prostě kradou a je jim jedno co bude zítra.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 11:22:00

aj ja som zastanca elektronickej distribucie avsak ani ten Steam nie je to prave orechove kedze pred par dnami muselo Valve zrusit niekolko tisic uctov koli utoku hackera, ktoremu sa podarilo ziskat cisla kreditnych kariet asi 50 000 uzivatelov a podarilo sa mu minut za par dni 13 milionov (asi to bolo dolarov, pretoze mena tam napisana nebola) na nakup niekolkych tisicov notebookov, PC komponentov, a inej elektroniky; ja osobne cez net kupujem len na dobierku bo vazne neverim tomu ze k mojim udajom o kreditnej karte sa nemoze nikto dotsta, ale az zavedu nieco ako Steam (ten je skor pre amerikancov kedze je vsetko $) kde budu ceny v € tak si asi zriadim ucet len na to a vlozim nanho tolko penazi ktore by som chcel minut na nakup hier
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 11:36:55
avatar
Me je to fuk - kartu mam pojistenou takze i kdyz se nekdo dostane k mim udajum a nekdo s tim zaplati tak dostanu prachy zpatky...
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 11:37:02

to jsem také četl ..žádný systém není nenabouratelný ..ale téma bylo vypořádat se s pirátsvým a to Steamu jde. Jinak ten hacker co ukradl ty údaje o kartách už sedí. Nevidím důvod nevěřit placení po netu kartou. Chce to jen internetovou platební kartu a nastavit si na účtu automatické zamykání po každé transakci. Před platbou si kartou prostě jen odemkneš. To je bezpečný.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 16:52:23
avatar
Myslis ze si Orange box bez netu nikdo nezahraje? Piraty velmi, VELMI podcenujes

Ja proti piratum nic nemam, jsou to velice chytri lide, kteri nam davaji moznost volby. Nemyslim tim hru hned ukrast, ale kuprikladu nehodlam se nechat otravovat Starforce a tak ackoli mam originalni verzi, nainstalovanou mam Cracklou bez Starforce. Je to mozna nelegalni, ale autori svoje prachy dostali a ja jsem taky spokojen...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 18:51:02
avatar
Podívej, když deš večer z práce nebo z kalby, tak tě může taky někdo přepadnout a okrást. A ta šance je určitě mnohem větší, než že ti někdo vybrabčí účet přes kradené údaje o kreditce. Mimochodem, není přece problém si nastavit elektronické nakupování tak, že nějaké vybrakování účtu nehrozí. Jenom to chce přemýšlet. Taky nechodím s výplatou v kapse ve dvě ráno po Karlíně...
rommel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zase jeden 2008-07-03 11:02:52

Upřímně pohrdám takovými lidmi.
MAREKX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Crysis 2008-07-02 10:25:04
avatar
Naozaj to jak sa dnes kradne je hrozné, hrozné su aj ceny hier a z toho vyplýva že kým hry budú drahé bude sa viac kradnúť. Pomaly mi to pripadá ako obuv od nike, značková a tiež dostť drahá, EA games robí značkové hry tak sú veľmi drahé. Ale povie mi niekto ako môžu pýtať za napríklad Pro Street 1500 alebo koľko, keď tá hra je oproti Gridu hlúposť. To radšej si takú hru zahrať o 3 roky, keď bude stála 200 v Kauflande. Ďalej tu je aj FIFA a NHL, minimum zmien a cena vždy rovnaká. Som síce fanúšik hier, ale toto čo predáva EA v poslednom období je hlúpe okrádanie ľudí (tej menšiny čo sy to kúpi), to radšej nech pre PC ani nevyrábajú FIFU a NHL lebo sa nato nedá pozerať. Každý rok to isté. Každý hľadí predovšetkým na konzoly, ale myslím si, že aj na PC by si to kúpilo viac ľudí ak by to nebolo to isté. Pozrite, vlastním Crysis (originál) a neľutujem, že som si ho kúpil, dokonca som ho ešte ani nehral, pretože až teraz sa chystám kúpiť nové PC.
Ak by sa ceny upravovali podľa recenzií popredných portálov napríklad IGN a ďalšie a podľa toho by sa upravila cena hry, podľa recenzie. Napríklad ja som ochotný dať za hru, ktorá sa mi páči 1500 a má hodnotenie 95 a vyššie. Ďalej som ochotný za hru na ktorú je priemer recenzií 80 dať 900. Ale dať za hru príklad Soldier of Fortune: Payback 1000, za hru ktorá je totálny odpad a pokazila meno celej sérií, tak to fakt na zamyslenie. Hry sa kupujeme pre zábavu, ale kúpiť niečo čo Vám za to nestojí. To je niečo nad čím sa treba zamyslieť, a nie sťažovať sa iba na PC hráčov, že koľko nelegálnych kópií sú schopný získať. A potom prejsť na konzoly ako jediné riešenie problému, čo v konečnom dôsledku ani riešenim nie je. PC sú tu dlho a konzoly sú tu oveľa kratšie, postupne sa to pirátsvto presunie aj na konzoly v takom množstve a ostanú len fakt ľudia, ktorý majú charakter a za tie drahé hry sú ochotné zaplatiť. Je to problém, ktorý sa dá rozoberať do nekonečna. Ale treba ho riešiť, nie prechodom na inú platform(konzoly) ale cenou za odpovedajúcu kvalitu a nie príliš prehnanú cenu. Veľ keď si Crysis kúpilo doteraz okolo1,5 mil. ľudí, pričom jedna hra stojí v priemere okolo 1200 tak si určite môžu povedať, že vývoj si zaplatia a im taktiež niečo spadne do vrecka, ale s tej ceny aj tak ide okolo 500 vývojárom a zvyšok distribútorový (EA), ktorý si za to nechá poriadne priplatiť. Myslim, že by boli v zisku aj keby predali 4 mil. kusov za 800 na jeden kus. Sú tu síce aj HW nároky, ale to je iná kapitola. Crysis je kvalita, ale sú tu aj ďalľie kvalitné hry, ktoré sú fakt drahé. Ale sú tu aj Bioshock, Gears of War a ďalšie pecky, ktorých sa to už ani netýka.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 11:33:08

S těma recenzema je to zajímavý myšlenka ale absolutně neproveditelná. Nějaký objektivní soudce přes hry prostě neexistuje. Jen se podívej kolik hráčů píše, že Crysis je blbost (to jsou podle mě ty, který ho nerozjeli) a kolik ho zase chválí + - to samé budou recenzenti. Ohledně ceny?..tu přece určuje nabídka a poptávka ...pokud poptávka po Crysis byla slabá bylo třeba s tím něco udělat ..a to něco byla cena a patrně i kratší herní doba Crysis Warhead. Opakuji, že podle mého názoru Crytek udělal dost zásadní chybu s výběrem distributora. Z elektronické distribuce (a vedle ní i krabicové s nutností registrace na Steamu) by měl daleko vyšší příjmy ..a hlavně by měl už v podstatě slušnou hráčskou komunitu, která má hry od Valve a vlastní účet na Steamu. Neznám nikoho ze svého okolí kdo má half life 2, aby neměl také Crysis ..jen ho spousta prostě stáhla z torentu ..protože to bohužel považují už za něco zcela normálního. Kdyby to bylo na Steamu tak si ho koupili protože by prakticky neměli jinou možnost.
Nojzy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 13:10:24

Ono nejde ani tak o to, ze by nemeli jinou moznost, vzdy se nejaka najde... Podstatny je (a to beru podle sebe), ze kdyz je hra na steamu, tak jsem ochoten si ji koupit, jelikoz je to stejne pohodlne jako torrenty. Dvakrat kliknu, stahnu a hraju (nemluvim o vyhodach originalni hry). Nejsem zadny tlusty prase, ale chodit si do obchodu pro krabicove verze her uz je opravdu minulosti a ztratou casu
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 14:09:47
avatar
jeste si ji muzes objednat treba na netu holt ale to postovny taky neni nejlevnejsi...
Triplespace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 12:57:09
avatar
Osobne som sa na crysis pol roka tesil. Zapol som hru vsetko na high a rozlisenie 1680x1050 zo zaciatku milo prekvapeny ze grafika nema chybu a tak skoro sa ani nedockame kvalitnejsej grafiky ako je v Crysise. Po hodine hrania ma zo uz zacalo trocha nudit po 3 hodinach som to nevydrzal a hru som vypol. Proste je to jedna velka NUDA. Jedine pozitivum na tej hre vidim je grafika a dobre sa na nej testuje HW. Assasin to iste grafika famozna spracovanie vynikajuce ale po 2hodinach hrania nehorazna nuda stale to iste dokola a tak Crysis aj Assasin u mna prepadli na plnej ciare. Zato take COD4 sa mi zo zaciatku vobec nepozdavalo kedze som zastanca 2.svetovej ale po par misiach som sa od toho nemohol odtrhut a presiel som to na jeden sup. Sniperska misia ma uplne ohurila a bol som nadseny touto hrou kolko zabavy som si s nou uzil.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 14:04:46
avatar
s crysis souhlasim..u toho sem na tom podobne..ale assasin sem dohral a bavil me i kdyz to porad stejne vysetrovani me ke konci pekne stvalo porad to je o neco lepsi nez na x360..ale me proste bavilo delat ty akrobaticky kousky (i kdyz v prince of persia to behani po zdech bylo lepsi), dale skvely souboje, a finalni vrazda kterou sem i nekolikrat opakoval abych ji provedl co nejlip..mam rad takove planovani a stealth akce a pribeh me take velmi zajimal protoze stredovek a templare mam velmi v oblibe a hry zabivajici se touto tematikou take (treba famozni broken sword). ale to vysetrovani a jizdy na koni to byla opravdu nuda. u assasina sem to pretrpel..u crysis ne tam nebylo co zajimavyho.
Ravenhorn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Assasin 2008-07-02 14:28:11
avatar
To je taková blbost, že po hodině jsem ji vypnul. Ještě, že jsem si ji nekoupil. 2/3 času ztráveno u animací a zbylá 1/3 nudného párkrát machnutí mečem a hlavně blbého skákání po zdi apod. Takové hry mě nebaví.

Crysis jsem dohrál úplně dokonce a bavil jsem a mělo to atmosféru. COD 4 mě taky bavil stejně, jediné co měl oproti Crysis horší byla grafika.

Prachy budu vyhazovat jedině za velmi dobré hry jako bude Diablo 3, Fallout 3, Mafia 2, BF 3, Far Cry2 apod.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 14:36:23
avatar
njn nekoho vic bavi tupa strilecka...ale za hodinu urcite nedokazes zjistit pravy potencial te hry...byly tam nudne pasaze ale zhruba po ty 4 vrazde zacina byt velmi zajimavy ten pribeh a me proste u te hry udrzel..a souboje taky jdou takle postupne jak ziskavas nove hodnosti a s tim nove udery a zbrane. a cesky dabing byl u te hry snad nejlepsi co sem kdy slysel a to skakani ma taky neco do sebe..sam provozuju parkour..ale je jasne ze to nemuze bavit kazdyho
Drewitz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 14:59:29

Já bych se chtěl vrátit k té studii... 1 legální hra vz 15-20 nelegálních.
Zajímalo by mě, jestli si taky nechali udělat studii kolik hráčů svoje kopie hry dohráli, popřípadě se jim alespoň líbila.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-02 17:05:03
avatar
No neviem,ja sa povazujem za pomerne narocneho hraca a perfektne som sa bavil pri hrani Crysis aj Assasins Creed ... Obidve hry som presiel hadam za 3 dni a mal som z nich skvely pocit ... To je tak,100 ludi,100 chuti ... K piratsvu asi tolko,ze firmy od ludi nemozu cakat ze kradnut nebudu ... Nejake moralne zabrany uz neexistuju nikde a uz vobec nie pri sofware-i ... Je len na firmach ako to budu riesit, bud znizia ceny,alebo si zainvestuju do ochrany ktoru niekdo za tyzden prelomi ... A velmi pochbyujem ze nepredajnost Crysisu bola kvoli velkym HW poziadavkam ... Bola kvoli tomu ze cely tyzden preed vydanim bola uz hra na nete na stiahnutie ... Toto sa proste firme ako crytek nemoze stat a sami su si na vine,predpokladam ze si nabuduce daju pozor
Neznámý  - Chyba 2008-07-02 20:02:48

Hra je Burnout, nie Bornout
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-03 08:45:56

to si nevsimaj Burnout je tu na webe uz asi oficialne prekrsteny na Bornout kedze takto je to napisane v kazdej newske
bananxxx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - náročnost her 2008-07-05 14:00:12

Nekolikrat uz jsem cetl, ze budouci hry budou mit minimalni narorcnost na hw, a tak si plne detaily uzijeme i na levnem PC.. Treba tady o Far Cry 2 pisete, ze hra vyjde i na konzole, tzn. nizka narocnost.. A me zajima, jestli je to na hw nenarocny, protoze konzole nejsou na vysoky detaily dost vykonny nebo je to tak optimalizovany, ze krasna grafika bezi i na slabsich strojich.. Jak to tedy je? A jak je to s ostatnimi hrami?
Myslim to tak, ze si treba zahrajete hru na plny detaily na pc za 10K, ale pri tom je v silach vyvojaru udelat hru s jeste lepsimi detaily ale hratelnou na pc treba za 20K..
pr.: nejaka hra na plny detaily ma stejnou grafiku jako jina hra na stredni detaily, a tak si treba nekdo rekne, ze tu graficky povedenejsi hru si na plny detaily nezahraje, tak si koupi tu mene narocnou hru..(je to blbost ale snad me chapete)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 702x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 477x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 956x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1196x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1519x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1343x
Komentářů: 6