Strana 1 z 3
- Ghost Recon: Breakpoint – TEST výkonu grafik a procesorů
pod API VULKAN vs DirectX 11
UBISOFT a jeho velké otevřené online akční světy začínají v jeho posledních hrách splývat. A náhoda to není. Jak uniklo z interních materiálů, firma tak už před lety začala své hry záměrně dělat. Existoval hlavní rozhodovací team, který všechny úspěšné a funkční koncepty z různých her postupně implementoval do všech her. A na to právě dojel poslední Ghost Recon s podtitulem Breakpoint.
Tahle hra je tak „generická“, kdy obsahuje vše nudné a stejné co hry před ní a nepřidává vůbec nic nového, vyjma ještě rozšířeného stupidního systému mikrotransakcí, kde platíte hlavně za to, že hrou postupujete rychleji, že dokonce i UBISOFT sám uznal, že tahle hra je špatná a takhle dělat hry dál prostě nejde.
Aby byla situace ještě zajímavější, USBIFOT dokázal v jediném roce vydat chválené a obecně povedené DIVISION 2 a pravý opak v podobě BREAKPOINT, ačkoliv obě hry prakticky míří na stejné publikum, využívají řadu stejných prvků a konceptů.
Nechci dělat recenzi Ghost Recon: Breakpoint, protože prakticky všechno na téhle hře je špatně a ohromná nuda. Na rozdíl od WildLands, který byl alespoň novinkou, Breakpoint není dobrý ani jako pokračování série. Za těch několik hodin hraní jsem hlavně nepřišel na důvod, proč by stálo za to tuhle hru hrát. Dokonce i po mnoha stránkách mizerný Fallout 76 má své světlé stránky, Breakpoint ale nemá nic. Má jen neskutečně generické nudné mise, nudné postavy, neuvěřitelně velké ale nudné prostředí, nudnou výbavu a všechno je navíc uděláno tak, aby trvalo dlouho a záměrně plýtvalo časem hráčů s možností ho trochu ušetřit, když vytáhnete z kapsy další peníze. A připomínám, tohle není Free2Play hra. Už mě vyloženě štvou hry, které prodávané za plnou cenu chtějí po hráčích další peníze a stejně nikdy nedostanete kompletní hru.
Ghost Recon: Breakpoint je mizerná hra, uznal to i UBISOFT a kvůli téhle hře a jejímu přijetí překopal vývoj dalších svých her, změní celý systém, jak se dělají a jaké věci implementují z jiných titulů a mnoho her také kvůli tomu odložil a předělává. To jsou podle mého dobré zprávy. Takže abych nebyl tak negativní, Ghost Recon: Breakpoint je dobrý v tom, že donutil UBISOFT k nutným změnám. Nicméně pokud si myslíte, že hra samotná tím skončila, tak ne. Její prodej stále pokračuje, současně pokračuje i její vývoj. Sice mnohem omezenější, než byl plánován, ale pokračuje.
Já se vlastně Ghost Recon: Breakpoint nechtěl více věnovat, ovšem nedávno hra prodělala zajímavý technický vývoj, na který stojí za to se podívat. Demonstruje totiž, jak výrazně DirectX11 brzdilo vývoj, optimalizace atd. Ghost Recon: Breakpoint je sice mizerný jako hra, nicméně používá herní engine, který v dalších vývojových verzích budou používat budoucí UBISOFT hry, takže stojí za to se věnovat jeho dalšímu vývoji. Přechod z neefektivního DirectX11 na API VULKAN je zásadní a dnes se tedy podíváme, jaký nárůst výkonu přináší …
|