Strana 1 z 3
- HomeFront: The Revolution – RECENZE a BENCHMARK
výkonu hry, která vstoupí do herních dějin
Očekávaný herní reparát je tady a výsledek je … zajímavý. Nic takového jsme snad ještě nehráli.
Před pár lety se objevil s velkými plány HOMEFRONT. Akční hra, ve které jste se postavili do role obyvatele USA, jež celé obsadila Severní Korea a vy jste tak bojovali v podstatě partyzánskou válku. Bohužel zajímavý námět byl totálně zabit politickou korektností. Místo toho, aby 320 milionové USA obsadila „uvěřitelněji“ miliardová Čína, z důvodů politické korektnosti to bylo přehozeno na „sjednocenou“ zhruba 80 milionovou Koreu pod nadvládou té Severní, která se nějakým způsobem dostala do pozice světového technologického leadera a to ji umožnilo i vojensky dominovat a následně obsadit USA.
Absurdní zápletku pak doplnilo zastaralé koridorové pojetí „střílecí galerie“, malé mapy a absolutně stupidní AI. Hru zachraňovalo pár zajímavých momentů a celkově zůstalo po prvním HomeFrontu jen velké zklamání z absolutně zahozeného potenciálu. Když jsme se chvíli na to dozvěděli, že se chystá pokračování, tedy fakticky restart série, vznikla naděje. Původní studio a vydavatel ale zaniklo, a hra se následně dostala do CRYTEKu, což v té době byla skvělá zpráva. Hra tak měla vznikat i na špičkovém CryEngine a se špičkovým teamem. Jenže samotný Crytek se dostal do potíží a tak hra putovala o další dům dál. To už ovšem pro její vývoj nevěstilo nic dobrého.
Píše se tedy rok 2016 a hra vyšla. Jak se tento reparát podařil? Inu, možná se zapíše do herní historie. Čím? Neuvěřitelnou „nijakostí“! Už dlouho jsem totiž nehrál hru, která by byla funkční, ale absolutně bez chuti a naprosto bez dojmu! Ano. Dnešní recenze tak bude velmi stručná.
Než se ale dostanu k samotnému hodnocení hry, podívejme se na technickou stránku a benchmark. Ostatně je to CryEngine hra, takže čekáme Crysis orgie, ne? :). Tak jak šlape na našich PC?
|