Strana 2 z 3
- Technické zpracování a Benchmark
Pokud jde o technický základ, hra běží na modifikovaném starším Unreal Engine 4, kombinující realistické krajinné prvky, ve kterých jsou implementovány objekty a postavy z lego kostiček. Vizuálně to vypadá velmi dobře, ale starší Star Wars: The Skywalker Saga vypadalo i o něco zajímavěji.
PC verze umožňuje samozřejmě nativní 4K rozlišení a až 120fps. Rozdíly mezi úrovní detailů jsou, ale hra není celkově příliš náročná. Nemá žádné speciální extra efekty jako Raytracing apod. Je evidentně udělaná tak, aby byla maximálně přístupná. Ostatně vychází i pro konzole včetně dnes už extrémně HW slabého SWITCH.
Takže minimálně a doporučené PC specifikace, jsou na současnou dobu PC pravěk:
Jediné vyložené minimum je W10 64-bit, protože hra je nativně DX12. A jak to tedy šlape?
Původně jsme chtěli udělat obsáhlejší testování, ale s ohledem na starší technický základ a jednoduší zpracování není prostě tahle hra pro současnou generaci PC HW absolutně žádnou výzvou:
Jak vidíte, 120FPS dají i slabší karty, ve 4K je to stále plně hratelné na vysoké FPS a plné detaily. Žádný problém. Tradičně slabší stránkou je optimalizace a využití CPU.
U starších slabších CPU jsou občas u hry zřetelné „záseky“, kdy FPS na sekundu – dvě spadnou téměř k nule. U modernějších výkonnějších CPU to tak znát není, ale i tam jsou občasné propady, ale současně hra není udělaná na skutečné využití moderních CPU:
Tohle je jediná slabší stránka technického zpracování, které jsme si všimli. Jinak hra nemá moc bugů apod. Ovládání je OK, byť je znát že ergonomie a UI jsou dělány primárně s ohledem na gamepady a herní konzole. Ovšem myš + klávesnice to funguje OK. Zvuk a hudba jsou tradičně dobré.
Takže k závěrům …
|